PDA

Volledige versie bekijken : Freakactie Vuurwerk Huizen 2015



Pagina's : [1] 2

Vuurwerk Huizen
3 januari 2015, 14:17
Vanwege alle goede reactie's op onze Freak Actie en Vroege vogel actie afgelopen jaar, hebben wij besloten om dit jaar goed te beginnen en een vervolg te geven aan de Vroege Vogel Actie.
Vanaf vandaag is onze freaksite weer gevuld en staat het grootste deel van ons assortiment op www.pyrofreakshuizen.nl tegen aantrekkelijke prijzen.

Ook dit jaar hebben wij weer diverse speciale afhaalblokken voor jullie gemaakt, waardoor jullie in alle rust je bestelling kan komen afhalen.
Mocht je niet op deze afhaaltijden in de gelegenheid zijn om te komen, stuur ons dan even een mailtje en dan zullen we een passende oplossing zoeken.

Heb je al een bestelling geplaatst en wil je nog een toevoeging doen, kies dan op jouw afhaaldag voor het afhaalblok "Toevoegen aan vorige bestelling" dan zorgen wij dat je bestelling samen gevoegd wordt.

Mocht er een artikel niet op de site staan, of zoek je een bepaald product stuur dan ook even een mailtje en zal ik kijken of ik er nog iets van heb liggen.

Over Vuurwerk Huizen
Vuurwerk Huizen is al ruim 20 jaar een vast begrip in de omgeving Gooi- en Vechtstreek. Vuurwerk Huizen staat bekend om zijn klantgerichtheid en de 100% leveringsgarantie waar wij natuurlijk heel erg trots op zijn. Doordat alle bestellingen vooraf apart worden gezet, worden klanten nooit teleurgesteld. Dit staat voor ons absoluut op nummer 1.

De Collectie
Vanaf het begin voert Vuurwerk Huizen de Dynasty collectie van Wolff Vuurwerk. Door een goede samenwerking weten we wat we van elkaar kunnen verwachten en komen we nooit voor bijzonderheden te staan. Dit jaar voert Vuurwerk Huizen de volgende collecties: Dynasty, Full Loaded, Pyrobandits en enkele specials.
Tevens voeren wij naast het assortiment van Wolff Vuurwerk sinds 2013 ook een assortiment van Royal Fireworks.
In 2014 is de collectie uitgebreid met Evolution Fireworks.

Facebook
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws, kortingen en win-acties? Like ons dan op Facebook! Dit kan via onderstaande link:

https://www.facebook.com/Vuurwerk.huizen

Contactgegevens
Plaats: Huizen
Winkel: Vuurwerk Huizen – Vos IJzerhandel
Adres: Middenweg 21
Postcode: 1271AS
Website:www.pyrofreakshuizen.nl
E-mail: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/Vuurwerk.huizen

Willymeuf
3 januari 2015, 14:22
Haha, dikke gek :D 3 januari en er staat alweer wat online! Komend jaar haal ik waarschijnlijk niet bij je, omdat ik elk jaar naar een andere zaak wil, maar raad wel iedereen aan om naar Huizen te gaan. De service krijgt een dikke 10+ en de prijzen zijn ook zeker niet verkeerd!

Mattenfreak
3 januari 2015, 14:22
Hoppa, lekker hoor! Kopen maar!!

lawinebom
3 januari 2015, 14:27
dankje dit jaar binnen 5 min buiten met me bestelling planning is dit jaar een grotere bestelling doen.
Dankje voor het mogelijk maken.
Eerst me portomenee laten bij komen en dan volgende maand vast wat bestellen.

joeyvanderlee
3 januari 2015, 14:28
Erg mooie aanbiedingen, maar aangezien het budget nu nog niet zo hoog is vraag ik me af tot hoelang de actie duurt?

Vuurwerk Huizen
3 januari 2015, 14:29
De actie loopt tot eind augustus of zolang de voorraad strekt

lawinebom
3 januari 2015, 14:47
wordt het tussentijds nog aangevuld of blijf het zo??

Vuurwerk Huizen
3 januari 2015, 14:51
Doel je dan op nieuwe producten of op de voorraad ?
Nieuwe producten mogelijk wel, maar voor nu eerst bestaande voorraad.
Blijkt dat bepaalde producten hard gaan en die zijn nog voorradig bij de importeur dan zal ik ze waarschijnlijk wel aanvullen.

bryan613
3 januari 2015, 14:56
Haha heerlijk vroeg, en lekkere prijzen!! Maandag loon dan maar weer is gaan puzzelen

lawinebom
3 januari 2015, 14:58
Doel je dan op nieuwe producten of op de voorraad ?
Nieuwe producten mogelijk wel, maar voor nu eerst bestaande voorraad.
Blijkt dat bepaalde producten hard gaan en die zijn nog voorradig bij de importeur dan zal ik ze waarschijnlijk wel aanvullen.

ja dat bedoelde ik ik zie bij die boxen 1 of 2 op vooraad als die op zijn of opisop is of dat mischien in loop van tijd werd aangevuld

Vuurwerk Huizen
3 januari 2015, 15:01
Die zullen mits Wolff ze nog heeft dan wel weer aangevuld gaan worden waarschijnlijk.

Savendro
3 januari 2015, 15:08
Haha. Dit weekend plaats ik zeker nog een bestelling:D

Altijdwat
3 januari 2015, 15:40
Haha niet best dit :wink:

Maiko
3 januari 2015, 15:45
Hoppa eerste bestelling de deur uit!

Top actie weer!

PaulW
3 januari 2015, 15:48
Jammer dat ik nu nog geen budget heb moet ik toegeven.

ummagumma
3 januari 2015, 18:30
Eerste bestelling is een feit! Wat een feest weer.

Firan
3 januari 2015, 19:16
Daar ben je wel rijkelijk laat mee, Patrick! ;P
Binnenkort maar weer eens even speuren dan! :)

elburgersc
3 januari 2015, 19:28
Ook eerste bestelling bij Patrick gedaan en er gaan er nog meerder volgen ha ha:p Lekker hoor...

RemcoS
3 januari 2015, 19:33
Ik ga even jullie karton voordeel verkopen in de gaten houden dit jaar, bij leuke karton aanbiedingen hebben jullie dit jaar een klant erbij😉

Vuurwerk Huizen
3 januari 2015, 19:36
Voor zover het nu er uit ziet, zal de de freakactie later dit jaar een kopie zijn van afgelopen jaar.
Dus je zou de oude topic van de freakactie 2014 kunnen nalezen of stuur me even een pm, dan kan ik je misschien al wat vertellen.

Bjarne0406
3 januari 2015, 19:41
Haha, super zeg!!Hoelang loopt deze actie?? Want wil nog even aankijken, maar dat de actie niet ineens weg is.

ummagumma
3 januari 2015, 19:44
Haha, super zeg!!Hoelang loopt deze actie?? Want wil nog even aankijken, maar dat de actie niet ineens weg is.

zie http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?38836-Freakactie-Vuurwerk-Huizen-2015&p=709631&viewfull=1#post709631

Vuurwerk Huizen
3 januari 2015, 19:44
De actie loopt tot eind augustus of zolang de voorraad strekt

Bjarne0406
3 januari 2015, 20:19
Ooh, zie het nu pas. Bedankt! Heb ik nog even bedenktijd:D.

cycloon65
3 januari 2015, 20:22
Zo, van middag de eerste bestelling weer gedaan. Wel een kleintje, maar het is pas 3 januari..! :p

kwintos
3 januari 2015, 20:23
Haha goed bezig Patrick succes er mee! :)

Black Dragon
3 januari 2015, 20:57
Leuk dat je dan elke maand weer wat kan bijbestellen! Kost het je in december qua gevoel weer minder geld!

BurstDuo
3 januari 2015, 22:06
Leuk dat je dan elke maand weer wat kan bijbestellen! Kost het je in december qua gevoel weer minder geld!

Dat klopt zeker!! Ook geen minimaal bedrag van 500 euro ofzo.
Of je kan gewoon elke maand of zelfs elke week wat aan de kant doen voor vuurwerk en na 10 maanden dank je: Oef wat zit daar nou in het potje... of in mijn geval op de rekening.

Echter wacht ik nog even met bestellen. Succes in ieder geval, zitten mooie prijzen tussen!!


Groet.

bassiefirework
4 januari 2015, 13:16
Lekker bezig Pat! Gewoon gelijk door, hier houden we van. Het is dat ik de centen nu ff elders nodig heb anders had ik al zeker wat gereserveerd, topprijzen.

RemcoS
4 januari 2015, 13:20
Even een tijdje op de sit doorgebracht, en mijn eerste bestelling is hier ook een feit!!

Lekker dicht bij huis vuurwerk voor een mooie prijs halen, oftewel tot over 358 dagen :D

Vuurwerk Huizen
4 januari 2015, 13:22
Ik denk al gezien de naam op de bestelling moest jij dat wel zijn ;)

bryan613
4 januari 2015, 14:28
Haha beter komt me loon paar uurtjes eerder binnen, wil wat bestellen :p

Ruben67
4 januari 2015, 14:35
Wat een mooie actie prijzen Pat! :thumbsup:

Het is dat ik over 42 dagen een ander jaarlijks groot 5 daags feest heb anders had ik wel wat gereserveerd!:p

Sunseeker
4 januari 2015, 16:06
Lekker bezig Patrick! Eerst de portomonnee weer een beetje rust geven maar over een paar maandjes gaat er zeker alvast wat besteld worden :)

Bjarne0406
4 januari 2015, 16:43
De stars over paris en heavy 3 gaan hard zeg:bonk:. Zijn ook wel toppers!

Savendro
4 januari 2015, 17:09
Komen er later nog meer kartonnen big 19 bij?

Vuurwerk Huizen
4 januari 2015, 17:22
Mochten ze hard gaan en Wolff heeft nog voorraad dan zal ik ze aanvullen, maar dat kan ik nu niet met zekerheid zeggen of dat gaat gebeuren.

SQUEAK!
4 januari 2015, 17:27
Hoppa... de kruitdampen zijn nog niet opgetrokken of de eerste bestelling is alweer de deur uit :) Top actie hoor! :D

pyrorace
4 januari 2015, 19:58
Mooie actie weer Patrick! Eerste bestelling is dan ook meteen weer een feit :D.

Savendro
4 januari 2015, 20:24
Mochten ze hard gaan en Wolff heeft nog voorraad dan zal ik ze aanvullen, maar dat kan ik nu niet met zekerheid zeggen of dat gaat gebeuren.

Ik heb hem toch maar aangeklikt:D het fuego projectje is nu ook definitief. Die prijzen.. geweldig!
Met andere woorden de eerste bestelling is weer geplaatst.

Volgende maand weer even winkelen!

omepje
4 januari 2015, 21:58
Haha mooi om te zien dit dat het nu alweer mogelijk is om hier te bestellen en dat er ook alweer redelijk veel zijn die het nu al bestellen.
Bedankt voor deze actie Patrick.

Daaanvdb
4 januari 2015, 22:02
Wil graag wat bestellen... De kartonnen big 19 gaan hard... Hopelijk zijn ze er nog zodra ik mijn loon heb........ Wel echt toffe aanbiedingen!

koenie95
4 januari 2015, 23:10
Kijk is aan, mooi dat de voorverkoop alweer zo snel begint. Valt iets minder op als ik elke maand paar potjes koop dan alles in de laatste paar maanden :p
Zullen van mijn kant sowieso weer een aantal bestellingen komen!

Daaanvdb
4 januari 2015, 23:21
En de big 19 is weg. Komen er nog meer van deze? En komen er in de loop van het jaar ook producten die er nu nog niet bij staan?

Firan
5 januari 2015, 00:17
Pfieuw! Net even de laatste Cruelty veiliggesteld ;)
Binnenkort nog even wat meer spulletjes hamsteren! :)

bryan613
5 januari 2015, 00:28
Hmm *****, karton Big 19 en cruelty uitverkocht net wanneer ik loon heb... :frusty:

Willymeuf
5 januari 2015, 00:29
En de big 19 is weg. Komen er nog meer van deze? En komen er in de loop van het jaar ook producten die er nu nog niet bij staan?

Het antwoord staat een paar posts boven je. Worden we tegenwoordig ook al te lui om informatie terug te lezen? :D


Doel je dan op nieuwe producten of op de voorraad ?
Nieuwe producten mogelijk wel, maar voor nu eerst bestaande voorraad.
Blijkt dat bepaalde producten hard gaan en die zijn nog voorradig bij de importeur dan zal ik ze waarschijnlijk wel aanvullen.

Altijdwat
5 januari 2015, 00:35
Ik vind het echt geweldig dat mensen nu al bestellen en balen dat iets uitverkocht is :D

FREAKS!:)

Ondertussen smullen van de prijzen en balen dat het niet in de buurt is..

Daaanvdb
5 januari 2015, 07:02
Idd niet goed gelezen:bonk:, sorry en bedankt!

Vuurwerk Huizen
5 januari 2015, 07:21
Ik ga in de loop van de ochtend even kijken of ik nog eea kan aanvullen ;)

Vuurwerk Huizen
5 januari 2015, 08:13
De Blue Thunder is weer voorradig en de voorraad van de Happy Thunder Q is ook aangepast !

argss
5 januari 2015, 08:52
Hoop dat de Big19 terugkomt,wilde net bestellen,en de Joyride,Cruelty

Vuurwerk Huizen
5 januari 2015, 09:00
Ik hoop daar zsm antwoord op te hebben voor jullie, het is in behandeling maar moet nog even bevestiging hebben.

arviidd
5 januari 2015, 10:22
Zo toch ook maar dit jaar wat betseld twijfel elk jaar want is toch een stuk rijden maar nu met deze prijsen kan ik er makkelijk voor rijden. Bedankt

argss
5 januari 2015, 12:00
Ook net mijn eerste bestelling gedaan.

Vuurwerk Huizen
5 januari 2015, 12:17
Ik wilde even melden dat onderstaande artikelen weer beschikbaar staan op de site en/of de voorraad verhoogd is:
- Big19
- Road Riot
- Triple Trouble
- Threesome
- Silver Salute
- Heavy 3
- Cruelty
- Stars over Paris

kloesje
5 januari 2015, 12:25
Ongelovelijk dat je dit nu al doet! echt super!
mag ik 1 vraag stellen?
waarom is de big 19 130 euro? bij valk kan je hem al voor 120 euro krijgen?

PaulW
5 januari 2015, 12:26
Ongelovelijk dat je dit nu al doet! echt super!
mag ik 1 vraag stellen?
waarom is de big 19 130 euro? bij valk kan je hem al voor 120 euro krijgen?

Wat is dit voor rare vraag? De Big 19 wordt bij elke dealer voor een andere prijs aangeboden. Soms stunten ze met de prijs en wordt het 140, 130 of zelfs 120 euro.

Vuurwerk Huizen
5 januari 2015, 12:26
Mogelijk dat Valk hem groter inkoopt dan dat ik doe ( vanwege de Valk19 ) en daardoor zal Valk denk ik een iets andere prijs hebben.
Overigens is de Valk19 geen omlabeling van de Big19, dus niet hetzelfde product.

En ik moet uiteindelijk er nog wel wat aan over houden ;)

argss
5 januari 2015, 12:30
Big19 bijbesteld en nu beheersen.

Black Dragon
5 januari 2015, 13:39
Whoehoe, net karton Big19 besteld! Nette prijs voor 12 cakes! Was gisteren lichtelijk gestressed dat deze niet meer voorradig was tot vandaag!

Cornel
5 januari 2015, 13:48
Ik ga ook maar even lijstje maken :D

Daaanvdb
5 januari 2015, 13:53
Het eerste wat ik doe als ik thuis ben is een karton big 19 inslaan! Er zullen in de loop van het jaar zeker nog wat andere producten aan mijn bestelling toegevoegd worden! Echt top artikelen voor top prijzen!

PaulW
5 januari 2015, 14:09
Haha ik heb al besteld :bonk:

Road Riot en Joy Ride, waarschijnlijk later deze week meer als er nog is :)

Vuurwerk Huizen
5 januari 2015, 16:41
Even een kleine reminder:

Heb je al een bestelling geplaatst en wil je nog een toevoeging doen, kies dan op jouw afhaaldag voor het afhaalblok "Toevoegen aan vorige bestelling" dan zorgen wij dat je bestelling samen gevoegd wordt.

RemcoS
5 januari 2015, 18:23
Sorry :wink:

Maiko
5 januari 2015, 18:40
Toch nog maar 2x Joy Ride besteld :)

Mav
5 januari 2015, 20:01
Geweldige actie weer. Afgelopen jaar genoten van de big19, binnenkort ook maar 1 bestellen. Het afhalen was mij goed bevallen, erg gezellig daaro;), vooral met de twee wat oudere heren die buiten onder de tent stonden. Je ziet me aan het eind van het jaar weer verschijnen!

ummagumma
5 januari 2015, 20:39
Zo de 3e bestelling de deur uit :) B19 erbij en 2x Joy Ride en nog wat vermaak spul hahaha
Nu maar even een pauze inlassen, anders moet ik straks nog sparen voor benzinegeld, om de doosjes op te kunnen halen!

PYROMANIAC 1975
5 januari 2015, 20:42
25 euri voor een wallcake is wel een heel mooi prijsje zeg:yes:

Rolla78
5 januari 2015, 20:49
Nieuwe klant erbij!:D:p:cool:

Mav
5 januari 2015, 21:54
Gelijk maar besteld. Waarom wachten:p. Dus weer een karton big19 aan het eind van het jaar! Geweldige cakes voor een nog geweldigere prijs. 10,84 euro voor 19 schoten, iets van 300-400 gram kruit en effecten waarvan je gaat denken dat het volle 500 grams potten zijn. Heerlijk, dus Patrick, weer tot het eind van het jaar en bedankt voor de acties!

pyrorace
5 januari 2015, 22:20
Waarom vul je nou die voorraad aan Patrick? Ga ik weer geld uitgeven :D.

Nee hoor, top service! Volgende bestelling volgt vast snel :wink:.

PatrickV
5 januari 2015, 22:31
Sorry zal het niet meer doen whahaha :cool:

booomy
5 januari 2015, 22:47
Ook gisteren al besteld. Kon me niet inhouden met zulke prijzen :-) pff hoe bedoel je Freak haha

Road Riot
Triple Trouble
The Miracle
Threesome
Shaft 2x
Wasp 4x
Blue Thunder 2x
Finale Fate 2x
Stars over Paris 2x
Happy Thunder Q 8x

arviidd
6 januari 2015, 13:22
Oeps:

Nu al dit besteld:

Joy Ride
Happy Thunder Q 3x
Dutch Delight 2x
Sirens 2x
Velocity 2x
Strike Force 2x
Red Heat
Cruelty
Beyonder 2x
Gate of Heaven 1 5x
Concerto Rosso 3x
Fuego 8x
Stars over Paris 2x
Speed
The Cube
Wasp 2x
Heavy 3 2x
Blasting Balls 2x
Titanium Thunder

Cornel
6 januari 2015, 13:44
Zijn er nog oude Titanium thunders beschikbaar of zijn er alleen nog nieuwe? :)

Vuurwerk Huizen
6 januari 2015, 14:00
Ik denk dat ik alleen 2014 versie nog heb liggen, maar dat kan ik niet helemaal zeker zeggen

Willymeuf
7 januari 2015, 00:28
Waar halen jullie allemaal het geld vandaan na de duurste maand van het jaar? :wink:

kloesje
7 januari 2015, 09:54
Ook me 1e bestelling gedaan:

-Big 19
-Shanghai

daarbij komen wss nog :
- Speed
- stars over paris
- Concert rosso

ratje
7 januari 2015, 10:43
krijgen jullie nog meer big 19 in aanbieding? in loop van jaar

Vuurwerk Huizen
7 januari 2015, 11:02
Ik durf zo niet te zeggen wat er in loop van het jaar nog bijkomt qua voorraad en artikelen.
Ben daar ook afhankelijk van wat er bij de importeurs nog op voorraad ligt.

Black Dragon
7 januari 2015, 17:33
Ho, ho! Niet alles opkopen, he! Wilde nog wat kunnen bijbestellen eind van deze maand! :wink:

Lucas
8 januari 2015, 08:42
Heb ook de verleiding niet kunnen weerstaan, dus dit jaar voor het eerst naar Huizen!

Mijn bestelling:

5x Wasp
2x Glorious
1x The Miracle cakebox
1x Blasting Balls
3x Strike Force pijlen
1x Killing Arrow pijlen

ummagumma
8 januari 2015, 09:07
Waar halen jullie allemaal het geld vandaan na de duurste maand van het jaar? :wink:

hahaha wat denk je? Zorgen dat december niet de duurste maand van het jaar wordt en je kosten verspreid over het hele jaar! GO TO VOS hehehehe :wink:

Vuurwerk Huizen
8 januari 2015, 09:19
Wij hebben de voorraad van de Evolution items weer opgehoogd.
Dus er is weer voldoende voorraad van oa Happy Thunder, Red Fury in Blue, Lights of Heaven 2.0 en Rainbow Twinkler

argss
8 januari 2015, 10:48
Gisteravond nog de Road Riot bijbesteld.
Vanaf nu elke eind van de maand wat,wel lekker de kosten wat spreiden.

kwintos
8 januari 2015, 12:15
Wel geniaal echte freaks sommige bestellingen zijn bijna een complete collectie al. :D

SQUEAK!
8 januari 2015, 12:32
Haha lekker hoor. Begin januari en nu al druk met vuurwerkinkopen :D

De stand tot nu toe:

1x Concerto Rosso
1x Joy Ride
1x Cruelty
1x Red Fury in Blue
1x Rainbow Twinkler
1x Wasp
1x Hitmen
1x Red Heat

Nu ff de bankrekening van de schrik laten bekomen en eind van de maand de volgende bestelling de deur uit. :p

davidh
8 januari 2015, 12:44
Ha, ha, zit met een big :D jullie berichten te lezen....dat zijn de echte liefhebbers....:)


Haha lekker hoor. Begin januari en nu al druk met vuurwerkinkopen :D

De stand tot nu toe:

1x Concerto Rosso
1x Joy Ride
1x Cruelty
1x Red Fury in Blue
1x Rainbow Twinkler
1x Wasp
1x Hitmen
1x Red Heat

Nu ff de bankrekening van de schrik laten bekomen en eind van de maand de volgende bestelling de deur uit. :p

robinhood
8 januari 2015, 21:26
Hmmm.. zie dat de Road Riot al uitverkocht is :sad: :p Wordt die nog aangevuld?

magnolia
8 januari 2015, 21:58
dat is wel een hele vroege actie zeg .
maar ja je hebt nu wel de hele jaar de tijd om je lijstje tot in de puntjes uit te werken .

Vuurwerk Huizen
8 januari 2015, 22:03
Hmmm.. zie dat de Road Riot al uitverkocht is :sad: :p Wordt die nog aangevuld?

Ik ga van de week even kijken of ik hem nog kan aanvullen, zal je even per pm laten weten als ik meer info heb.

robinhood
8 januari 2015, 22:16
Toch maar de Final Fate 2x besteld! Voordat je het weet zijn ze weg :p

PaulW
9 januari 2015, 16:16
De laatste The Miracle in bezit :rolleyes:

bryan613
13 januari 2015, 11:06
Komen de uitverkochte producten nog beschikbaar? Joyride, karton BIG 19?

Black Dragon
13 januari 2015, 11:24
Toch maar de Final Fate 2x besteld! Voordat je het weet zijn ze weg :p

Voordat je weet is alles weg! De mooiste producten gaan eerst! Gaat best snel in zo'n korte periode en er zijn nog maar 2 weekjes in het nieuwe jaar verstreken...!

Vuurwerk Huizen
13 januari 2015, 11:36
Ik ben wel aan het kijken wat ik weer op voorraad kan nemen, zodra ik dat weet zal ik het hier laten weten

bryan613
13 januari 2015, 13:57
Top kerel, voor de producten die op dit moment beschikbaar zijn is het voor mij de moeite niet om die kant op te komen namelijk. Neemt niet weg dat het heerlijke aanbiedingen zijn natuurlijk.

Vuurwerk Huizen
14 januari 2015, 12:47
We hebben de voorraad van onderstaande artikelen aangepast:
- Phantom
- Cruelty
- Final Fate
- The Miracle
- Road Riot
- Joy Ride
- Big19

robinhood
14 januari 2015, 13:11
Mijn dank is groot! :D Road Riot gelijk maar besteld haha

Mavcovic
14 januari 2015, 15:07
Bedankt voor het aanvullen maaruh.... Wil je de voorraad eind februari ook nog even aanvullen? Carnaval moet eerst nog gevierd worden dus er is nu even geen geld voor een karton Big 19 :P.

SQUEAK!
14 januari 2015, 15:32
Wordt de Gate of heaven 1 ook nog aangevuld? Was net te laat met bestellen :frusty:

Vuurwerk Huizen
14 januari 2015, 15:39
Dat durf ik nu niet te zeggen, mogelijk wel maar kan ik nu nog niks zinnigs over melden

flogsway
14 januari 2015, 15:50
donders wat een mooie aanbiedingen weer, maar ja of ik dit jaar met oud en nieuw in nederland ben weet het niet dus ga de gok niet nemen had anders zeker de BIG 19 genomen

RemcoS
14 januari 2015, 19:09
Ok ik kon het ook niet laten, weer een paar potjes aan de collectie toegevoegd :D

Ik moet wel een paar keer lopen :bonk:

Stief
16 januari 2015, 15:22
Ook maar bestelling geplaatst:

Concerto Rosso × 3
Cruelty × 1
Final Fate × 2
Heavy 3 × 2
Karton Big 19 × 1
Joy Ride × 2
Phantom × 2
Stars over Paris × 2
The Moment × 1
The Miracle × 1

paulus01
17 januari 2015, 20:52
Wel een eindje rijden voor me, maar de goede prijzen en de snelle reacties van Patrick hebben me vandaag hier de 1e bestelling doen plaatsen.

Top service tot nu toe!

argss
19 januari 2015, 15:50
Mijn lijst tot nu toe,komt nog meer:D

1x Karton Big 19
2x Joyride
1x Road Riot
1x Concerto rosso
2x Cruelty
1x Red Heat
1x Phantom
1x Finale Fate
2x Stars over Paris

Vindt dit ideale actie,kan iedere maand wat bijbestellen en een mooie collectie opbouwen!

elburgersc
19 januari 2015, 17:22
Zo od dat heb ook al karton Big 19 besteld en karton Joyride!! Komt nog meer bij kan weer mooie collectie opbouwen zo... Top Patrick!!

Daaanvdb
19 januari 2015, 23:00
Maar ff voor de zekerheid alvast de laatste final fate besteld, die stond namelijk op mn lijstje :)

Tot nu toe dus:
-final fate
-stars over paris
-karton big 19

argss
23 januari 2015, 11:36
Kon het niet laten...de laatste Triple Double:D

ummagumma
23 januari 2015, 13:03
Kon het niet laten...de laatste Triple Double:D

Dat heb je goed gedaan! Het verbaasde mij al dat die niet eerder uitverkocht raakte. :bye:

paulus01
23 januari 2015, 13:23
Kon het niet laten...de laatste Triple Double:D


Dat heb je goed gedaan! Het verbaasde mij al dat die niet eerder uitverkocht raakte. :bye:

Mij wel.....Echter, dat de Triple TRouble er nog zo lang op stond, vond ik wel merkwaardig ;)

SQUEAK!
23 januari 2015, 15:24
Net nog maar ff gauw een The Moment besteld, die gaan ook hard.... :p

arviidd
23 januari 2015, 16:46
Kon het niet laten...de laatste Triple Double:D

Eergister ook nog snel besteld toen ik zag dat er nog maar 3 waren.
Heb al een hand gelopen lijst.

argss
23 januari 2015, 17:46
Mijn lijst begint ook steeds langer te worden,en nog zoveel wensen:D
gelukkig heb ik een grote kofferbak:cool:

RemcoS
23 januari 2015, 18:46
Ik denk dat mijn lijstje voorlopig even gereed is.

Maar uiteindelijk wil ik toch altijd meer :D

Worden de Joy Rides nog aangevuld, mochten ze uiteraard op voorraad zijn bij Wolff :bonk:

Flashing_Diamond
24 januari 2015, 12:20
Mooi actie. Met een geschikt vervoersmiddel zou ik mij wel raad weten (Big 19 :D).
Met het OV is het teveel van het goede om zo'n doos te vervoeren + ik zie na het klikken op het artikel dat ze al uitverkocht zijn.

arviidd
24 januari 2015, 12:36
Mooi actie. Met een geschikt vervoersmiddel zou ik mij wel raad weten (Big 19 :D).
Met het OV is het teveel van het goede om zo'n doos te vervoeren + ik zie na het klikken op het artikel dat ze al uitverkocht zijn.

Er staat onder het product bekijk product of in winkelwagen plaatsen als er onder staat bekijk product is het uitverkocht.

Cracking Thunder
24 januari 2015, 13:00
Mooi actie. Met een geschikt vervoersmiddel zou ik mij wel raad weten (Big 19 :D).
Met het OV is het teveel van het goede om zo'n doos te vervoeren + ik zie na het klikken op het artikel dat ze al uitverkocht zijn.

Ah joh, twee boodschappentassen en eventueel nog een rugtas mee. Dan pak je de doos in de winkel alvast uit :p

argss
24 januari 2015, 13:19
Mooi actie. Met een geschikt vervoersmiddel zou ik mij wel raad weten (Big 19 :D).
Met het OV is het teveel van het goede om zo'n doos te vervoeren + ik zie na het klikken op het artikel dat ze al uitverkocht zijn.

Ik heb 1 zitplaats vrij de 29e avond..vanuit Zaanstad:wink:

Vuurwerk Huizen
26 januari 2015, 08:12
Ik denk dat mijn lijstje voorlopig even gereed is.

Maar uiteindelijk wil ik toch altijd meer :D

Worden de Joy Rides nog aangevuld, mochten ze uiteraard op voorraad zijn bij Wolff :bonk:

Hier zijn we nog naar aan het kijken wat we eventueel nog gaan aanvullen, zodra daar meer duidelijkheid over is zal ik het uiteraard hier melden.

SQUEAK!
26 januari 2015, 09:30
Ah joh, twee boodschappentassen en eventueel nog een rugtas mee. Dan pak je de doos in de winkel alvast uit :p

Precies, doe ik al jaren zo. Hou je hooguit lamme armen aan over :D

Vuurwerk Huizen
30 januari 2015, 08:32
Er is weer 1 Big19 beschikbaar op de site !

We hopen vandaag en anders begin van aankomende week van meer artikelen de voorraad weer aan te vullen

Daaanvdb
30 januari 2015, 09:35
Ik hoop dat jullie de havana ook weer bij gaan vullen :D

Vuurwerk Huizen
30 januari 2015, 16:03
Voor dit moment hebben wij de voorraad van onderstaande artikelen weer aangevuld:
- Wasp
- Triple Trouble
- Threesome
- The Moment
- The Miracle
- Road Riot
- Joy Ride
- Final Fate
- Amazing Fountain
- Big19 , dit zullen voor nu echt de laatste zijn OP = OP !

Toegevoegd aan het assortiment:
- White Thunder

Daaanvdb
30 januari 2015, 16:14
Gaan jullie later ook nog kijken naar de havana?

Top dat er weer een hoop producten extra op voorraad zijn gekomen!!

Vuurwerk Huizen
30 januari 2015, 16:16
Wij zullen waar mogelijk volgende maand weer gaan kijken om eventueel voorraad aan te vullen.

Daaanvdb
30 januari 2015, 16:16
top!! :) :)

Cornel
30 januari 2015, 16:35
White thunder :D

argss
30 januari 2015, 17:36
De miracle toegevoegd:D

Mavcovic
30 januari 2015, 23:39
Even 2 keer White Thunder toegevoegd aan mijn bestelling!

Totale lijstje tot nu toe:
- 6x Joy Ride
- 4x Concerto Rosso
- 4x Gate of Heaven 1
- 4x Heavy 3
- 2x White Thunder
- 1x Havana
- 1x Big 19 (Karton)

Begint alweer een leuk lijstje te worden!
Ik heb nog het één en ander aan wensen, maar deze zijn allemaal nog voldoende op voorraad zodat ik nog even kan sparen!

Ischa
30 januari 2015, 23:56
iemand die uit de regio gorinchem richting huizen gaat komend jaar en een carpoolfreak mee kan nemen?
Wil namelijk graag eens bij deze winkel bestellen maar door het vervoerprobleem komt dat er steeds niet van.

paulus01
31 januari 2015, 00:09
Even 2 keer White Thunder toegevoegd aan mijn bestelling!

Totale lijstje tot nu toe:
- 6x Joy Ride
- 4x Concerto Rosso
- 4x Gate of Heaven 1
- 4x Heavy 3
- 2x White Thunder
- 1x Havana
- 1x Big 19

Begint alweer een leuk lijstje te worden!
Ik heb nog het één en ander aan wensen, maar deze zijn allemaal nog voldoende op voorraad zodat ik nog even kan sparen!
Mooie lijst, die vroege mogelijkheid van bestellen, helpt aardige collecties te vormen ;)

argss
31 januari 2015, 10:29
iemand die uit de regio gorinchem richting huizen gaat komend jaar en een carpoolfreak mee kan nemen?
Wil namelijk graag eens bij deze winkel bestellen maar door het vervoerprobleem komt dat er steeds niet van.

Helaas,ik heb wel 1 plaats voor iemand route zaanstad naar Huizen.

argss
31 januari 2015, 10:31
Mijn lijstje tot nu toe,

1x Karton Big 19
2x Joyride
1x Road Riot
1x Miracle
1x Triple Trouble
1x Concerto rosso
2x Cruelty
1x Red Heat
1x Phantom
1x Finale Fate
2x Stars over Paris

ummagumma
31 januari 2015, 11:09
Mijn lijstje tot nu toe,

1x Karton Big 19
2x Joyride
1x Road Riot
1x Miracle
1x Triple Trouble
1x Concerto rosso
2x Cruelty
1x Red Heat
1x Phantom
1x Finale Fate
2x Stars over Paris

Goed uitgekozen producten hoor!!!

argss
31 januari 2015, 13:19
Thx,er komen nog een aantal Wolff producten bij en daarna Evolution en Royal,maar nu zit er slot op me portemonnee,krijg eind februari de sleutel weer:D

RemcoS
31 januari 2015, 16:11
Mijn lijstje tot nu toe

1x karton big 19
1x karton silver salute
8x happy thunder Q
5x cruelty
4x stars over paris
4x joy Rides
4x heavy 3
3x alcatraz
1x the miracle
1x royal elements

Voorlopig ben ik al over mijn budget heen, maar ik heb ook nog 11 maanden te gaan.

Kortom: te gekke actie!!!

arviidd
31 januari 2015, 17:23
Ik moet me nu inhouden.


Flying Serpents (Evolution) 1x
Happy Thunder Q (Thunder Storm) 5x
Titanium Thunder (Thunder Storm) 1x
Dutch Delight (The Fu Collection) 2x
Gate of Heaven 1 (Royal Fireworks) 5x
Sirens (Royal Fireworks) 2x
Velocity (The Red Factory Collection) 2x
Beyonder (Classic) 2x
Blasting balls (Dynasty Collection) 2x
Concerto Rosso (Dynasty Collection) 8x
Cruelty (Pyro Bandits) 1x
Fuego (Dynasty Collection) 16x
Heavy 3 (Dynasty Collection) 2x
Joy Ride (Dynasty Collection) 1x
Red Heat (Full Loaded) 1x
Speed (Dynasty Collection) 1x
Stars over Paris (Dynasty Collection) 2x
Strike Force (Overig) 2x
The Cube (Dynasty Collection) 1x
Triple Trouble 1x
Wasp (Dynasty Collection) 2x

RemcoS
31 januari 2015, 18:00
Inhouden moet ik me ook, want het moet ook nog allemaal in de auto :D

r-blue
31 januari 2015, 18:30
Kom ik aan met me kartonnetje big19 en pakketje killing arrow, durf haast niet meer te gaan.

RemcoS
31 januari 2015, 19:21
Kom ik aan met me kartonnetje big19 en pakketje killing arrow, durf haast niet meer te gaan.

Het gaat niet om de hoeveelheid, maar om de lol die je ervan hebt, en je hebt nog 11 maanden om het eventueel aan te vullen ;)

SQUEAK!
1 februari 2015, 19:09
Voor dit moment hebben wij de voorraad van onderstaande artikelen weer Toegevoegd aan het assortiment:
- White Thunder

Hmmmm... dan zit ik toch zwaar te twijfelen tussen de Happy Thunder Q en de White Thunder... Keuzes, keuzes.... :shocked:

Ruben67
1 februari 2015, 19:27
Hmmmm... dan zit ik toch zwaar te twijfelen tussen de Happy Thunder Q en de White Thunder... Keuzes, keuzes.... :shocked:

Niet zo moeilijk:p

Eerst 4 white Thunder en dan afsluiten met 4 happy Thunders. Mooi geweld. :)

SQUEAK!
1 februari 2015, 19:38
Niet zo moeilijk:p

Eerst 4 white Thunder en dan afsluiten met 4 happy Thunders. Mooi geweld. :)

Hahaha, sounds like a plan!! :)

Mavcovic
4 februari 2015, 23:03
Nog maar weer wat cakes besteld waarvan wat minder op voorraad was:

- 1x Gate of Heaven 3
- 1x Stars over Paris
- 1x The Moment
- 1x Amazing Fountain

Ik had al:
- 6x Joy Ride
- 4x Concerto Rosso
- 4x Gate of Heaven 1
- 4x Heavy 3
- 2x White Thunder
- 1x Havana
- 1x Big 19 (Karton)

ummagumma
5 februari 2015, 09:37
Graag wil ik toch even kwijt dat het super is dat je bij Vuurwerk Huizen zonder een minimaal aankoopbedrag, gewoon producten erbij kan bestellen. Dat is echt een super service!!!

Een potje van 5 euro erbij? Geen probleem! TOP TOP TOP.

ummagumma
5 februari 2015, 09:38
Nog maar weer wat cakes besteld waarvan wat minder op voorraad was:


Goed idee Mavcovic! Heb net ook nog 2x The Moment op mijn lijst laten zetten.

Stom dat ik die er nog niet bij had staan want wat is dat toch een super pot. De laatste 5 schoten heb ik het afgelopen jaar eraf gehaald en ergens in een finale van een project gezet.

booomy
5 februari 2015, 12:47
Is er iemand die met mij een karton (6 stuks) van de Panter (Wolff) wil delen. Patrick heeft deze niet vast in zijn collectie, maar wil wel gaan kijken of hij deze kan bestellen. Ik zou er zelf graag 3 willen. Ze zijn 23.50 per stuk. Gr Lars

argss
5 februari 2015, 15:22
Is er iemand die met mij een karton (6 stuks) van de Panter (Wolff) wil delen. Patrick heeft deze niet vast in zijn collectie, maar wil wel gaan kijken of hij deze kan bestellen. Ik zou er zelf graag 3 willen. Ze zijn 23.50 per stuk. Gr Lars

Ja,ik wil 3 Panters delen,liefst wel na 23 Februari:wink:

Vuurwerk Huizen
5 februari 2015, 15:26
Na 23/2 moet geen probleem geven, ik zal je vandaag of morgen even mailtje sturen.

Wanneer er nog meer mensen zijn die interesse hebben laat het mij dan even weten hier in de topic/pm/email, wie weet kunnen we nog meer mensen blij maken ;)

paulus01
5 februari 2015, 16:08
Je weet waar je mij blij mee kunt maken :)

arviidd
5 februari 2015, 16:39
Je weet waar je mij blij mee kunt maken :)

zullen wij dan ook een kartonnetje delen? Ik neem aan dat we die gewoon appart kunnen ophalen.

Edit: trouwens ook graag eind van de maand.

booomy
5 februari 2015, 17:14
Ja,ik wil 3 Panters delen,liefst wel na 23 Februari:wink:

Helemaal mooi!! Hoop dat Patrick het kan regelen :-)

Maiko
5 februari 2015, 17:28
Ik wil ook wel een Panter bestellen (of 2 :))

Vuurwerk Huizen
5 februari 2015, 17:34
Ik noteer even van iedereen wat ze willen, ga ik begin volgende week inventariseren hoeveel er vraag naar is.
Ga ik kijken wat er mogelijk is en neem ik met iedereen contact op.

arviidd
5 februari 2015, 17:36
als er genoeg vraag is heb ik er liever 2 dan 3.

RemcoS
5 februari 2015, 19:09
Kun jij ook de Cruel traction leveren, in de freak actie? :D

Vuurwerk Huizen
5 februari 2015, 19:10
Kun jij ook de Cruel traction leveren, in de freak actie? :D

Whahaha, al wolff ze nog zou hebben dan hadden ze al op de site gestaan. Maar Wolff is er helemaal doorheen :(

paulus01
5 februari 2015, 19:22
zullen wij dan ook een kartonnetje delen? Ik neem aan dat we die gewoon appart kunnen ophalen.

Edit: trouwens ook graag eind van de maand.

Ik bedoelde Patrick ;) en betreft een CT;)


Whahaha, al wolff ze nog zou hebben dan hadden ze al op de site gestaan. Maar Wolff is er helemaal doorheen :(

Geen probleem, regel maar een black cobra 120 voor me;)

Vuurwerk Huizen
5 februari 2015, 19:25
Geen probleem, regel maar een black cobra 120 voor me;)[/QUOTE]

Whahaha, als die er was geweest had ik ze al gehad ;)

paulus01
5 februari 2015, 19:27
Geen probleem, regel maar een black cobra 120 voor me;)

Whahaha, als die er was geweest had ik ze al gehad ;)[/QUOTE]

I know :'(

Daaanvdb
5 februari 2015, 20:10
De havana (:

Vuurwerk Huizen
5 februari 2015, 20:12
De havana (:

Neem ik mee in een volgende bestelronde, mits nog voorradig ;)

booomy
5 februari 2015, 23:22
Wat een winkel dit!! Bijna alles is mogelijk! Heerlijk gewoon!!

ummagumma
6 februari 2015, 09:16
WINNAAR VROEGEVOGEL WINKELAKTIE 2015!
+ persoonlijk contact met de verkoper.
+ snelle reacties op vragen.
+ Klant is koning.
+ Ruime assortiment keuze (en wat er niet is wordt naar gezocht).
+ Zeer scherpe prijzen.
+ GEEN MINIMAAL BESTELBEDRAG.

- Katan zit niet in het assortiment.

Mavcovic
6 februari 2015, 10:38
+ Snel(gelijk) aan de beurt met ophalen.
+ Samen de bestelling controleren met ophalen.
+ Persoonlijke omgang met de klant.
+ Alleen verkoop wat echt op voorraad is.

Vuurwerk Huizen
6 februari 2015, 10:48
Erg leuk om te lezen dat wij het goed doen, vanuit mijn oogpunt is het voor ons standaard om deze service te verlenen zowel met vuurwerk als met de gewone winkel.
Service staat hoog in het vaandel bij ons !

SQUEAK!
6 februari 2015, 11:48
Ik ben het helemaal met de eerdere reacties eens. Het is de eerste keer dat ik bij Vuurwerk huizen besteld heb, maar dat zal zeker niet de laatste zijn. Jullie service en klantvriendelijkheid zijn helemaal top! Dat is bij andere verkopers wel eens anders....

Cornel
6 februari 2015, 12:02
Wanneer komen de spullen uit het normale assortiment in de vroege vogel actie? Ik heb namelijk een mooie makita gezien :cool:

RemcoS
6 februari 2015, 12:06
Toch weer een kleine bestelling gedaan :D

Thnx voor de service!!

Vuurwerk Huizen
6 februari 2015, 12:18
Wanneer komen de spullen uit het normale assortiment in de vroege vogel actie? Ik heb namelijk een mooie makita gezien :cool:

Whahaha, laat maar weten welke kan ik er altijd naar kijken :)
Of kom 14 maart langs dan heb ik grote opruiming in de winkel :p

Black Dragon
6 februari 2015, 14:40
Net 3x Rainbow Twinkler van Evo besteld! Vind het een prachtige cake! Zal 3x tegelijk worden ontstoken voor het sierlijk heftig effect!!

Ruben67
6 februari 2015, 15:02
Net 3x Rainbow Twinkler van Evo besteld! Vind het een prachtige cake! Zal 3x tegelijk worden ontstoken voor het sierlijk heftig effect!!

Het lijkt wel of het al weer december is, whaahaaa :p

paulus01
6 februari 2015, 16:32
Road riot er ook maar bij genomen.
Bedankt Patrick weer voor de hulp!

Road riot op een filmpje bij de buren zag er erg gaaf uit, erg benieuwd naar deze in mijn straat!

arviidd
6 februari 2015, 16:58
Road riot er ook maar bij genomen.
Bedankt Patrick weer voor de hulp!

Road riot op een filmpje bij de buren zag er erg gaaf uit, erg benieuwd naar deze in mijn straat!

Dat filmpje had ik ook gezien nu wil ik hem ook graag hopen dat hij er nog is binnenkort.

paulus01
6 februari 2015, 17:11
Dat filmpje had ik ook gezien nu wil ik hem ook graag hopen dat hij er nog is binnenkort.

Geen zorgen, ik heb er precies 1 voor je overgelaten :)

Vuurwerk Huizen
6 februari 2015, 17:14
En stiekem heb ik er denk ik nog wel 1 ;)

Ruben67
7 februari 2015, 00:33
En stiekem heb ik er denk ik nog wel 1 ;)

Dat denk ik ook wel...... :p

Vuurwerk Huizen
9 februari 2015, 14:47
Ik heb net iedereen die gevraagd had naar de Panter een mail gestuurd, mochten er meer zijn die interesse hebben in de Panter van Wolff laat het me dan weten dan kan ik kijken wat we daar mee kunnen
doen.

argss
10 februari 2015, 20:35
Kon het niet laten,nog 2 ThreeSome,1 Miracle en 1 Triple Trouble en 1 Rainbow Twinkler bijbesteld.
Nu staan ze weer uitverkocht:D

ummagumma
10 februari 2015, 21:03
Kon het niet laten,nog 2 ThreeSome,1 Miracle en 1 Triple Trouble en 1 Rainbow Twinkler bijbesteld.
Nu staan ze weer uitverkocht:D
WHOEHAHAHA en straks die dozen maar in je auto zien te krijgen!

argss
10 februari 2015, 21:39
Desnoods rij ik twee keer of kom ik meteen met vrienden,zover is Huizen niet voor mij,heb een redelijk grote gezinsauto:)

SQUEAK!
11 februari 2015, 06:48
Kon het niet laten,nog 2 ThreeSome,1 Miracle en 1 Triple Trouble en 1 Rainbow Twinkler bijbesteld.
Nu staan ze weer uitverkocht:D

Hahaha lekker bezig zo! :D laat je nog wat voor mij over?

argss
11 februari 2015, 09:12
Hahaha lekker bezig zo! :D laat je nog wat voor mij over?

Net de laatste Road Riot weggekaapt,maar voorlopig hou ik mij in:D

ummagumma
11 februari 2015, 09:43
Net de laatste Road Riot weggekaapt,maar voorlopig hou ik mij in:D
maak je nog een lijstje van je verzameld werk?

PatrickV
11 februari 2015, 09:56
maak je nog een lijstje van je verzameld werk?

Whahaha, past niet op een pagina :shocked:

arviidd
11 februari 2015, 10:00
Daar ging de laatste road riot haha. Ik moet er ook Nog 1. Hopen dat er nog 1 bij komt eind van de maand wil ik nog een bestelling plaatsen en dan is het klaar.

Black Dragon
11 februari 2015, 10:01
We weten nu wel weer wie hier straks de groot vuurwerk bezitter is! :wink:

PatrickV
11 februari 2015, 10:03
We weten nu wel weer wie hier straks de groot vuurwerk bezitter is! :wink:

Als ik alles mee zou nemen wat ik op de 31 ste nog heb liggen, kom ik wel een heel eind :p

PatrickV
11 februari 2015, 10:04
Daar ging de laatste road riot haha. Ik moet er ook Nog 1. Hopen dat er nog 1 bij komt eind van de maand wil ik nog een bestelling plaatsen en dan is het klaar.

Ik ga eind februari/begin maart nog even kijken wat ik eventueel nog kan aanvullen.

paulus01
11 februari 2015, 10:34
Als ik alles mee zou nemen wat ik op de 31 ste nog heb liggen, kom ik wel een heel eind :p

Da's valsspelen :P

PatrickV
11 februari 2015, 10:37
Da's valsspelen :P

Valt toch wel mee :devil:

arviidd
11 februari 2015, 11:00
Ik heb ook al een aardig wat besteld. Dit past nog wel in de auto toch? heb geen idee hoeveel het is.

Flying Serpents 1x
Happy Thunder Q 5x
Titanium Thunder 1x
Dutch Delight 2x
Gate of Heaven 1 5x
Sirens 2x
Velocity 2x
Beyonder 2x
Blasting balls 2x
Concerto Rosso 7x
Cruelty 1x
Fuego 16x
Heavy 3 2x
Joy Ride 1x
Mayday 1x
Red Heat 1x
Speed 1x
Stars over Paris 2x
Strike Force 2x
The Cube 1x
Triple Trouble 1x
Wasp 2x

En bij valk ook al een aardige bestelling gedaan.

paulus01
11 februari 2015, 11:05
Ik heb ook al een aardig wat besteld. Dit past nog wel in de auto toch? heb geen idee hoeveel het is.

Flying Serpents 1x
Happy Thunder Q 5x
Titanium Thunder 1x
Dutch Delight 2x
Gate of Heaven 1 5x
Sirens 2x
Velocity 2x
Beyonder 2x
Blasting balls 2x
Concerto Rosso 7x
Cruelty 1x
Fuego 16x
Heavy 3 2x
Joy Ride 1x
Mayday 1x
Red Heat 1x
Speed 1x
Stars over Paris 2x
Strike Force 2x
The Cube 1x
Triple Trouble 1x
Wasp 2x

En bij valk ook al een aardige bestelling gedaan.

Het is aardig wat, maar veelal losse cakes. In een beetje kofferbak zou dit nog wel moeten passen.
Concerto rosso is maar een klein potje en 16 fuego's is ook wel te overzien ;)

SQUEAK!
11 februari 2015, 11:07
Net de laatste Road Riot weggekaapt,maar voorlopig hou ik mij in:D

hahaha gelukkig maar :D

SQUEAK!
11 februari 2015, 11:09
Ik heb ook al een aardig wat besteld. Dit past nog wel in de auto toch? heb geen idee hoeveel het is.

Flying Serpents 1x
Happy Thunder Q 5x
Titanium Thunder 1x
Dutch Delight 2x
Gate of Heaven 1 5x
Sirens 2x
Velocity 2x
Beyonder 2x
Blasting balls 2x
Concerto Rosso 7x
Cruelty 1x
Fuego 16x
Heavy 3 2x
Joy Ride 1x
Mayday 1x
Red Heat 1x
Speed 1x
Stars over Paris 2x
Strike Force 2x
The Cube 1x
Triple Trouble 1x
Wasp 2x

En bij valk ook al een aardige bestelling gedaan.

Moet lukken lijkt me, tenzij je een heel kleine auto hebt. Mooie lijst trouwens!

arviidd
11 februari 2015, 11:31
ik heb een oud rammel bakkie suzuki swift sedan zou wel passen maja eerst maar is zien of hij nog wel rijd dan haha.

Er komt hopenlijk nog een Road Riot en Killing arrow pijlen.

SQUEAK!
11 februari 2015, 11:35
Je kunt altijd nog een busje huren.... :p

arviidd
11 februari 2015, 11:44
Kom wel met de camper. Ben ik alleen niet zo snel.

marc-073
11 februari 2015, 12:03
ik denk wel 2 of 3 x, mensen onderschatten het meestal

paulus01
11 februari 2015, 12:20
ik denk wel 2 of 3 x, mensen onderschatten het meestal

Overschatten bedoel je denk ik ;)

ummagumma
11 februari 2015, 13:57
ja vaak zijn de potten kleiner dan je denkt. Maar ja dat komt dan vooral door de foto's hier op het forum.
Maar wij(mijn neef en ik) hebben zijn Volvo tot het dak vol gehad en vele losse potten in ieder beschikbare ruimte moeten proppen om de deuren weer dicht te kunnen krijgen. Het voelde als of wij in een 48" shell zaten.

paulus01
11 februari 2015, 14:00
ja vaak zijn de potten kleiner dan je denkt. Maar ja dat komt dan vooral door de foto's hier op het forum.
Maar wij(mijn neef en ik) hebben zijn Volvo tot het dak vol gehad en vele losse potten in ieder beschikbare ruimte moeten proppen om de deuren weer dicht te kunnen krijgen. Het voelde als of wij in een 48" shell zaten.

Daarom koop ik alleen nog maar een meterpakketje tegenwoordig ;) Wel zo veilig :cool:

Vuurwerk Huizen
11 februari 2015, 14:01
Daarom koop ik alleen nog maar een meterpakketje tegenwoordig ;) Wel zo veilig :cool:

Die 24 karton die je besteld hebt nemen ook een hoop ruimte in hoor :p :shocked:

arviidd
11 februari 2015, 15:14
ja vaak zijn de potten kleiner dan je denkt. Maar ja dat komt dan vooral door de foto's hier op het forum.
Maar wij(mijn neef en ik) hebben zijn Volvo tot het dak vol gehad en vele losse potten in ieder beschikbare ruimte moeten proppen om de deuren weer dicht te kunnen krijgen. Het voelde als of wij in een 48" shell zaten.

Dat vind ik het enige nadeel dat het zo ver weg is het is 110 km hier vandaan en wil dus niet zo opzichtig met een auto vol vuurwerk rijden want het zou wel tussen de 75/100 kg zitten. Dit is voor mij voor het eerst dat ik vuurwerk koop bij freak actie's heb altijd de hoofdprijs betaald en naar een heleboel verschillende winkels in de buurt dus ik moet het eerst een keer ervaren. Daarom heb ik ook geen idee hoeveel het is.

PatrickV
11 februari 2015, 15:27
Dat vind ik het enige nadeel dat het zo ver weg is het is 110 km hier vandaan en wil dus niet zo opzichtig met een auto vol vuurwerk rijden want het zou wel tussen de 75/100 kg zitten. Dit is voor mij voor het eerst dat ik vuurwerk koop bij freak actie's heb altijd de hoofdprijs betaald en naar een heleboel verschillende winkels in de buurt dus ik moet het eerst een keer ervaren. Daarom heb ik ook geen idee hoeveel het is.

Kan tzt wel even kijken of ik alles bij elkaar kan zetten en je foto mailen zodat je idee hebt ;)

arviidd
11 februari 2015, 15:33
Kan tzt wel even kijken of ik alles bij elkaar kan zetten en je foto mailen zodat je idee hebt ;)

Dat zou geweldig zijn. Top!

kwintos
11 februari 2015, 15:33
Dat vind ik het enige nadeel dat het zo ver weg is het is 110 km hier vandaan en wil dus niet zo opzichtig met een auto vol vuurwerk rijden want het zou wel tussen de 75/100 kg zitten. Dit is voor mij voor het eerst dat ik vuurwerk koop bij freak actie's heb altijd de hoofdprijs betaald en naar een heleboel verschillende winkels in de buurt dus ik moet het eerst een keer ervaren. Daarom heb ik ook geen idee hoeveel het is.

Zal wel meevallen past makkelijk in je wagen als ik de lijst zo bekijk.:p

paulus01
11 februari 2015, 16:36
Dat vind ik het enige nadeel dat het zo ver weg is het is 110 km hier vandaan en wil dus niet zo opzichtig met een auto vol vuurwerk rijden want het zou wel tussen de 75/100 kg zitten. Dit is voor mij voor het eerst dat ik vuurwerk koop bij freak actie's heb altijd de hoofdprijs betaald en naar een heleboel verschillende winkels in de buurt dus ik moet het eerst een keer ervaren. Daarom heb ik ook geen idee hoeveel het is.

110km, ik moet 130km;) (toevallig ook uit het Zuiden?) Carpoolen, mwuahaha :P

arviidd
11 februari 2015, 17:12
110km, ik moet 130km;) (toevallig ook uit het Zuiden?) Carpoolen, mwuahaha :P

hahaha kom uit het oosten.

argss
11 februari 2015, 19:49
maak je nog een lijstje van je verzameld werk?


1x Karton Big 19
2x Joyride
2x Road Riot
2x Miracle
2x Triple Trouble
2x ThreeSome
1x Concerto rosso
2x Cruelty
1x Red Heat
1x Phantom
1x Finale Fate
2x Stars over Paris
3x Panter/Double Reflex
1x Rainbow Twinkler

ummagumma
12 februari 2015, 09:00
Mooie lijst Argss, ik zal mijn lijst ook even vormen. Ga je de boxen per twee schieten?

Ik bestel bij Vos voor mij en mijn neef echter stoken wij de 31e niet samen ( wel op de nieuwjaarsreceptie op 01-01 tot wij bezoek krijgen van de politie/wijkagent)Dus ik moet even filteren wat echt van mij is.
Anyway, hij komt eraan.

Stief
12 februari 2015, 09:42
Ik heb even jullie hulp nodig...

Dit jaar ga ik voor het eerst voornamelijk producten van Wolff aanschaffen.
In de afgelopen jaren was het voornamelijk Pronk Vuurwerk en Lesli maar daar ben ik een klein beetje op uitgekeken.

Tot op heden heb ik in de freakactie het volgende lijstje besteld, op basis van reacties en recensies op dit forum:
Concerto Rosso × 3
Cruelty × 1
Final Fate × 2
Heavy 3 × 2
Karton Big 19 × 1
Joy Ride × 2
Phantom × 2
Stars over Paris × 2
The Moment × 1
The Miracle × 1

Hebben jullie nog tips van producten die ik hieraan moet toevoegen?
Ik hoor graag jullie input.

paulus01
12 februari 2015, 10:08
Road riot, triple trouble, cruel traction wanneer beschikbaar

elgielo
12 februari 2015, 10:18
Ik heb even jullie hulp nodig...

Dit jaar ga ik voor het eerst voornamelijk producten van Wolff aanschaffen.
In de afgelopen jaren was het voornamelijk Pronk Vuurwerk en Lesli maar daar ben ik een klein beetje op uitgekeken.

Tot op heden heb ik in de freakactie het volgende lijstje besteld, op basis van reacties en recensies op dit forum:
Concerto Rosso × 3
Cruelty × 1
Final Fate × 2
Heavy 3 × 2
Karton Big 19 × 1
Joy Ride × 2
Phantom × 2
Stars over Paris × 2
The Moment × 1
The Miracle × 1

Hebben jullie nog tips van producten die ik hieraan moet toevoegen?
Ik hoor graag jullie input.

Nog een stuk of tien concerto rossos :)

argss
12 februari 2015, 10:49
Mooie lijst Argss, ik zal mijn lijst ook even vormen. Ga je de boxen per twee schieten?


Maak zelf combinaties,en een aantal stuk voor stuk is ook leuk.De finale meerdere tegelijk.
Ben benieuwd naar je lijst:)

Stief,

Ik had ook altijd Pronk maar dit jaar ook anders:wink:
Mooie lijst trouwens!
Misschien nog wat boxen als die weer beschikbaar komen.

Stief
12 februari 2015, 10:56
Misschien nog wat boxen als die weer beschikbaar komen.

Road Riot?

Cruel Traction? (deze heb ik overigens niet in de Freakactie van Huizen gezien...)

ummagumma
12 februari 2015, 11:44
Road Riot?

Cruel Traction? (deze heb ik overigens niet in de Freakactie van Huizen gezien...)

Die zal je nergens in een freakaktie tegen komen, want ze zijn helemaal operdepop.

En de Road Riot lijkt mij ook een prima bak! (ik heb deze iig besteld)

paulus01
12 februari 2015, 12:02
Die zal je nergens in een freakaktie tegen komen, want ze zijn helemaal operdepop.

En de Road Riot lijkt mij ook een prima bak! (ik heb deze iig besteld)

Kan nog komen he ;) het jaar ia nog lang :D hoe is het met de lijst ?

argss
12 februari 2015, 12:06
Ja,Road Riot,maar je kan zelf ook combis maken,bv 2 Alcatraz gevolg door 2 keer Panter/Double Reflex.
Happy Q Thunders,bv 1tje aan hoofdlont Wall of Silver xxl en aan reserve lont 1 Happy Q,je hebt dan een soort Down Under:wink:

Stief
12 februari 2015, 12:33
Ja,Road Riot,maar je kan zelf ook combis maken,bv 2 Alcatraz gevolg door 2 keer Panter/Double Reflex.
Happy Q Thunders,bv 1tje aan hoofdlont Wall of Silver xxl en aan reserve lont 1 Happy Q,je hebt dan een soort Down Under:wink:
White thunder niet interessanter? (prijs/kwaliteit?)

paulus01
12 februari 2015, 12:44
White thunder niet interessanter? (prijs/kwaliteit?)

Heel ander product. Schiet niet alles ineens.

Cornel
12 februari 2015, 13:06
Whahaha, laat maar weten welke kan ik er altijd naar kijken :)
Of kom 14 maart langs dan heb ik grote opruiming in de winkel :p

Nou wat mag deze kosten ;) ? als je deze hebt..

DDF446RYE

Stief
12 februari 2015, 13:54
Heel ander product. Schiet niet alles ineens.

http://pyrofreakshuizen.nl/winkel/cakes-classic/white-thunder-2/

Niet tegelijk, wel aardig vlot tempo:wink:

ummagumma
12 februari 2015, 14:15
mijn lijst bij vuurwerk huizen tot nu toe:
2x Joy Ride
2x Silent Trails
2x Cruelty
1x The Greatest
1x Road Riot
2x The Moment
2x Stars over Paris
1x Big19

Daaanvdb
12 februari 2015, 14:44
Toen waren in een halve dag de overige 3 big 19's op :cry: :cry: :cry: :frusty: :frusty:

SQUEAK!
12 februari 2015, 15:21
Ik heb even jullie hulp nodig...

Dit jaar ga ik voor het eerst voornamelijk producten van Wolff aanschaffen.
In de afgelopen jaren was het voornamelijk Pronk Vuurwerk en Lesli maar daar ben ik een klein beetje op uitgekeken.

Tot op heden heb ik in de freakactie het volgende lijstje besteld, op basis van reacties en recensies op dit forum:
Concerto Rosso × 3
Cruelty × 1
Final Fate × 2
Heavy 3 × 2
Karton Big 19 × 1
Joy Ride × 2
Phantom × 2
Stars over Paris × 2
The Moment × 1
The Miracle × 1

Hebben jullie nog tips van producten die ik hieraan moet toevoegen?
Ik hoor graag jullie input.


Ik ben erg enthousiast over de Red Heat. Prachtige blinkers!

Black Dragon
12 februari 2015, 15:27
Dat klopt, want mijn waarde collega, overigens ook lid van dit forum, heeft net de 3 laatste hier weggekaapt! Ik pik er ook iets van mee als ik de rest van het jaar aardig tegen hem blijf doen hier op het werk :wink:

Vuurwerk Huizen
12 februari 2015, 15:33
Toen waren in een halve dag de overige 3 big 19's op :cry: :cry: :cry: :frusty: :frusty:

En voor nu waren dat ook echt de aller laatste, want ik kan ze niet meer bij krijgen :shocked:

Daaanvdb
12 februari 2015, 16:40
Dat had ik inderdaad al gelezen, daarom baal(de) ik extra erg. Had nu nog geen geld om ze te bestellen :cry::cry:

paulus01
12 februari 2015, 16:41
http://pyrofreakshuizen.nl/winkel/cakes-classic/white-thunder-2/

Niet tegelijk, wel aardig vlot tempo:wink:
Maar juist dat verschil in tempo maakt het voor mij een groot verschil.

Vuurwerk Huizen
12 februari 2015, 16:48
Dat had ik inderdaad al gelezen, daarom baal(de) ik extra erg. Had nu nog geen geld om ze te bestellen :cry::cry:

Ik heb er heel misschien nog eentje over, maar daar kan ik nu nog niks zinnigs over zeggen.
Mocht die vrij komen, dan laat ik je het weten

Daaanvdb
12 februari 2015, 16:59
Super, ik hoor het wel (:

Maiko
12 februari 2015, 17:37
Maar juist dat verschil in tempo maakt het voor mij een groot verschil.

Qua prijs kan je bijna 2 White Thunders voor 1 Happy Thunder Q kopen.

Qua knal zijn ze gelijkwaardig terwijl ik denk dat de WT harder gaat.

Qua mine en indrukwekkendheid (is dat een woord?) is dat de HTQ.

Ik zou gaan voor 2x de WT.

arviidd
12 februari 2015, 17:51
Qua prijs kan je bijna 2 White Thunders voor 1 Happy Thunder Q kopen.

Qua knal zijn ze gelijkwaardig terwijl ik denk dat de WT harder gaat.

Qua mine en indrukwekkendheid (is dat een woord?) is dat de HTQ.

Ik zou gaan voor 2x de WT.

Ik zou ze gewoon allebij nemen.

paulus01
12 februari 2015, 17:52
Qua prijs kan je bijna 2 White Thunders voor 1 Happy Thunder Q kopen.

Qua knal zijn ze gelijkwaardig terwijl ik denk dat de WT harder gaat.

Qua mine en indrukwekkendheid (is dat een woord?) is dat de HTQ.

Ik zou gaan voor 2x de WT.

Dan nog heb je niet hetzelfde effect als een happy Thunder q. Een aantal wt gevolgd door een aantal htq is ooi Nice natuurlijk

Rico
12 februari 2015, 18:00
Ik heb ook een week verlekkerd zitten kijken naar die 3 Big 19's, tot ze ineens weg waren. Maar goed, wie weet dat er later dit jaar nog een paar op de boot naar NL zitten. En het bekende gezegde luidt: 'Het hebben van de zaak, is het einde van het vermaak!' dus ergens in spanning naar uitkijken is ook al heel leuk:D

Het zou ook wel meteen een hap slaan uit mijn budget van volgend jaar. Ik ga deze vroege vogel acties gebruiken om alvast een paar toppertjes vast te leggen voor een klein prijsje:

- Cruelty. Toppertje van dit jaar, en spijt dat ik deze juist als enige NIET gefilmd heb!
- Joy Ride. Op basis van de video's en de reacties hier moet deze volgend jaar in de straat staan.
- Red Heat. Onder welke stoeptegel heb ik gezeten? Ik had de Phantom, maar deze helemaal over het hoofd gezien. Ga steeds meer van die blinkers houden!
- Happy Thunder Q. Een waardig opvolger van de At Once, maar dan beter!

De komende periode blijf ik alles in de gaten houden en ik zal niet aarzelen om nog wat cakes erbij te pakken! Het spreiden van kosten is wel ideaal. Hoewel spreiden... ik tel deze uitgaven stiekem gewoon niet mee zodra het 1 september is:bonk:

Het is een ritje van 85 km, maar kan ik mooi combineren met een bezoekje aan Witte Tenten in Eemnes.

paulus01
12 februari 2015, 18:57
mijn lijst bij vuurwerk huizen tot nu toe:
2x Joy Ride
2x Silent Trails
2x Cruelty
1x The Greatest
1x Road Riot
2x The Moment
2x Stars over Paris
1x Big19

Mooie lijst, daar ga je veel plezier aan beleven :D

Vuurwerk Huizen
13 februari 2015, 14:11
Dat had ik inderdaad al gelezen, daarom baal(de) ik extra erg. Had nu nog geen geld om ze te bestellen :cry::cry:

Je hebt mail Daan !

argss
15 februari 2015, 12:02
Nog de laatste Cruelty en The Moment toegevoegd:D

elburgersc
15 februari 2015, 12:21
Nog ff de laatste Stars over Paris weggekaapt en 4x de Amazing Fountain voor een lekker prijsje:wink:

Vuurwerk Huizen
18 februari 2015, 08:43
We hebben de voorraad van onderstaande Evolution producten weer verhoogd/aangevuld:
- Happy Thunder Q
- Rainbow Twinkler
- Flying Serpents

Tevens is de prijs van de Wall of Silver XXL en de Wall of Gold XXl aangepast naar €17.50.

argss
18 februari 2015, 09:01
Meteen nog maar een mooie Rainbow Twinkler en een Wall of Silver XXL toegevoegd.

Vuurwerk Huizen
18 februari 2015, 10:27
Tevens nog toegevoegd aan de website:

2 x Double Reflex uit de Universe lijn, dit is een omlabeling van de Panter uit de Dynasty Collection

http://pyrofreakshuizen.nl/winkel/cakes-2/double-reflex-omlabeling-panter-dynasty-collectie/

arviidd
20 februari 2015, 19:24
Nog een kleine bestelling gedaan:

3x Shaft
1x Killing arrow pijlen
1x Red Heat


Dat was het ook echt voor nu. Alleen als de Road Riot er nog komt wil ik die nog.

Totaale lijst:

Flying Serpents 1x
Happy Thunder Q 5x
Titanium Thunder 1x
Dutch Delight 2x
Gate of Heaven 1 5x
Sirens 2x
Velocity 2x
Beyonder 2x
Blasting balls 2x
Concerto Rosso 7x
Cruelty 1x
Fuego 16x
Heavy 3 2x
Joy Ride 1x
Mayday 1x
Red Heat 2x
Speed 1x
Stars over Paris 2x
Strike Force 2x
The Cube 1x
Triple Trouble 1x
Wasp 2x
Shaft 3x
Killing arrow pijlen 1x

RemcoS
20 februari 2015, 19:54
Hey the wall of gold XXL is in prijs verlaagd!!!

Gelijk twee stuks toe gevoegd :D


Edit: staat idd een aantal berichten terug ook Duhhhhhhhh:bonk:

argss
20 februari 2015, 20:51
Mijn lijstje tot nu toe,

1x Karton Big 19
2x Joyride
2x Road Riot
2x Miracle
2x Triple Trouble
2x ThreeSome
1x Concerto rosso
3x Cruelty
1x Red Heat
1x Phantom
1x Finale Fate
2x Stars over Paris
3x Panter/Double Reflex
1x The moment
2x Rainbow Twinkler
1x Wall of Silver XXL