PDA

Volledige versie bekijken : [WINNAARS BEKEND] de Kanonslag, Capelle a/d IJssel



pyroboy
14 november 2014, 21:24
In samenwerking met de Kanonslag (http://www.dekanonslag.nl) uit Capelle a/d IJssel hebben wij een prijsvraag opgesteld waarbij je kans maakt op hele mooie vuurwerkprijzen!

Wij mogen onder de leden van Vuurwerkcrew.nl namelijk maar liefst 50 mooie prijzen weggeven!

1e prijs: Vuurwerk ter waarde van 275 euro namelijk;

* 1x Zena Triumph
* 1x Zena Golden Box
* 1x Heroic Strike
* 1x Black Light
* 1x McWhistle
* 1x Brutal
* 1x Burning Snake
* 1x Original Pro Rockets 2
* 1x Zena Pro Torch

2e t/m 50e prijs: Extreme Salute t.w.v. 27,50 euro

Om kans te maken op één van deze 50 prijzen hoef je enkel mee te doen aan deze prijsvraag, de antwoorden zijn allemaal (makkelijk) te vinden op de website en facebookpagina van de Kanonslag. Mogelijk beantwoorden velen alle vragen goed, om toch tot de 50 winnaars te komen, zullen wij onder alle goede inzendingen 1 winnaar voor de hoofdprijs en 49 winnaars voor de Extreme Salute trekken via een online namen-rotator die er random 50 namen uit pikt.

Regels:

Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
de Kanonslag beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
prijzen dienen te worden opgehaald bij de Kanonslag in Capelle a/d IJssel tijdens de verkoopdagen van 2014
crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname

De prijsvraag:

1. Wat is het volledige adres van de Kanonslag? (adres, postcode, woonplaats)

2. Wat is de vraag die je gesteld wordt achter op de bedrijfskleding van de Kanonslag?

3. Bij de inrichting van de winkel is met verschillende punten rekening gehouden. Wat zijn twee van deze punten?

4. Wat moet je doen om een nieuwe bestelling samen te voegen met een eerdere bestelling?

5. Welk product krijg je gratis bij een bestelling tussen de 500 en 599 euro?

6. Wat is de eerste tip van de Kanonslag voor het veilig afsteken van vuurwerk?

7. Welk product krijg je gratis wanneer je enkel de Original’s V.I.P box besteld?

8. Welke 35 shots cake heeft een internetprijs van 44,99 euro?

9. Welke cake bevat volgens de website zowel ''time rain'' als ''pearls'' in de effecten?

10. [Cryptisch] Met deze cake kan je bijna alles vastbinden..

Alle antwoorden zijn te vinden op www.dekanonslag.nl en https://www.facebook.com/dekanonslag .

Hoe in te zenden:
De antwoorden vermelden op nummer en jouw persoonlijke gegevens sturen aan [email protected] met als titel “Prijsvraag de Kanonslag 2014”.

De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

Nickname op VWC:
Voornaam en achternaam:
Emailadres:
Telefoonnr:

Na inzending krijg je antwoord op je mail ter bevestiging, dit krijg je niet direct, maar heb je geen bevestiging na 2 dagen, stuur dan a.u.b. nog een mail voor de zekerheid.

Hoe lang loopt deze prijsvraag?
Deze prijsvraag loopt van 14-11-2014 t/m 21-12-2014 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 22-12-2014 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en via e-mail.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag en hopen veel inzendingen te krijgen.
Wij danken de Kanonslag voor hun medewerking aan deze prijsvraag en het ter beschikking stellen van de prijzen.

erwinthb
14 november 2014, 21:33
OMG wat een top actie weer! De Kanonslag heel erg bedankt voor deze prijsvraag! Ga gelijk aan de slag

EDIT: Ik laat hem helaas toch voorbij gaan toch te ver weg. 250km voor 1ste prijs is geen probleem maar voor 2de t/m 50ste wel dus dan geef ik liever iemand anders de kans.

@admins: Bij de spelregels nog even [winkelnaam] vervangen? ;-)

pyroboy
14 november 2014, 21:44
Top dat je daarom besluit het niet te doen.. altijd fijn als de prijzen ook daadwerkelijk naar mensen gaan die 'm ook daadwerkelijk kunnen afhalen om er van te genieten.

Het foutje in de tekst is hersteld.. bedankt voor je oplettendheid :)

Bjarne0406
14 november 2014, 21:45
Top actie, ga er morgen maar is even voor zitten:D

robinhood
14 november 2014, 21:57
Leuke actie! Gelijk maar ingevuld! Ben benieuwd naar de winnaars!

Ruben67
15 november 2014, 08:23
Ze worden elk jaar mooier de prijsvragen! Thanks en ik zal er eens voor gaan zitten. :)

stefantvs
15 november 2014, 09:26
Zo ook maar gedaan !

Bedankt voor het mogelijk maken ! Ben benieuwd als ik dit jaar 1 van de gelukkige ben :p

pyroboy
15 november 2014, 20:19
LET OP! Vraag 9 is gewijzigd daar deze niet overeenkwam met de informatie op de website.
Degene die deze inzending reeds hebben gedaan zullen spoedig een e-mail krijgen om dit nogmaals te doen.. zo krijgen ook zij een eerlijke kans!

De betreffende emails zijn inmiddels verzonden naar de mensen die dit aangaat.

Excuses voor het ongemak!

maasster
15 november 2014, 20:55
Ik heb hem ingevuld morris, maar nog geen reactie gehad want ik heb hem ingevuld met de oude vraag, hierin heb ik wel een compleet antwoord gegeven waarin de nieuwe vraag ook beantwoord is zonder de nieuwe vraagstelling te gebruiken

Bjarne0406
15 november 2014, 20:56
Ik dacht al wat vreemd:frusty: kwam er maar niet uit. Bedankt voor de aanpassing

pyroboy
15 november 2014, 21:06
Ik heb hem ingevuld morris, maar nog geen reactie gehad want ik heb hem ingevuld met de oude vraag, hierin heb ik wel een compleet antwoord gegeven waarin de nieuwe vraag ook beantwoord is zonder de nieuwe vraagstelling te gebruiken

Als je geen mail ontvangen hebt wil ik je vragen even een pm te sturen met je mailadres.. dan pak ik dit morgen op!

maasster
15 november 2014, 21:20
Mail kwam iets later binnen na het refreshen van de pagina.

Dank voor het snelle reageren en heb de nieuwe inzending alweer opgestuurd!


Als je geen mail ontvangen hebt wil ik je vragen even een pm te sturen met je mailadres.. dan pak ik dit morgen op!

Imperor
15 november 2014, 22:35
Hele mooie prijsvraag! Leuk dat er bij deze vele winnaars zullen zijn :wink:

pyroboy
16 november 2014, 17:43
De eerste lichting ontvangstbevestigingen is reeds verstuurd.
Heb jij geen bevestiging ontvangen terwijl je wel een inzending hebt gedaan? Stuur me dan even een PM :)

Pyro-Wes
17 november 2014, 17:27
Ben benieuwd! Tis een stukkie rijden dus we hopen op de 1e prijs :D

Super prijsvraag, mijn dank hiervoor aan VWC en De Kanonslag!

pyroboy
17 november 2014, 20:03
de tweede ronde ontvangstbevestigingen is de deur uit! Heb jij niets ontvangen? Stuur me even een PM!

pyroboy
19 november 2014, 19:03
Wederom zijn ontvangstbevestigingen verstuurd.. niets ontvangen? Stuur even een PM!

herdervriend
20 november 2014, 22:27
Zojuist ook meegedaan aan deze prijsvraag. Capelle a/d IJssel is vanuit Gouda met de auto niet al te ver. Kan wel alleen op de 29ste ophalen. Maar goed denk dat ik toch niet genoeg goed heb om te winnen dus.

Tomijojo
21 november 2014, 18:38
Bedankt voor deze actie ik heb de prijsvraag ingevult en opgestuurt. Ik heb hier al besteld maar als ik win zou het wel een leuk extraatje zijn. :)

pyroboy
23 november 2014, 15:06
Weer een rondje ontvangstbevestigingen verstuurd.. niets ontvangen? Stuur me even een PM

Leendert97
24 november 2014, 10:11
Ook meegedaan, erg leuke actie. Vooral de laatste vraag is echt geweldig verzonnen :)

pyrowijk
24 november 2014, 13:36
Net ook ingestuurd,Vuurwerkcrew en de Kanonslag bedankt voor deze leuke prijsvraag.

Vuurwerkkoning
24 november 2014, 19:05
Zo, ook deze prijsvraag ingevuld. Weer een mooie prijsvraag.

Bedankt VWC en de Kanonslag!

Heb deze ingevuld maar toen kreeg ik een mail terug van niet afgeleverd, dus toen opnieuw verzonden!

pyroboy
24 november 2014, 20:21
Ontvangstbevestigingen zijn verstuurd! Geen reactie gehad? Stuur even een PM!

broodjekaas
26 november 2014, 14:35
kan mn antwoorden niet doormailen, wats deze? :S

pyroboy
26 november 2014, 18:13
ik heb je een PM gestuurd :)

pyroboy
27 november 2014, 18:30
Alle ontvangstbevestigingen zijn verstuurd! Geen e-mail gehad maar wel een inzending gedaan? Stuur even een PM!

pyroboy
28 november 2014, 19:58
Laatste ontvangstbevestigingen zijn verstuurd! Geen bericht gehad? Stuur even een mail

Mav
29 november 2014, 23:32
Hier ook mee gedaan, de Kanonslag en VWC bedankt. Heb veel geleerd eigenlijk over jullie, zitten aardig in de buurt dus even langs gaan met de verkoop dagen, de webwinkel en Facebook pagina zijn erg leuk om te zien!

pyroboy
1 december 2014, 20:16
Ontvangstbevestigingen zijn weer verstuurd.. niets ontvangen maar wel iets ingezonden? Stuur me even een PM!

joeyvanderlee
5 december 2014, 17:48
Morris zou je me pm kunnen lezen? danku

ylke
5 december 2014, 17:59
Top prijsvraag weer. Bedankt voor het regelen Morris.

Bjarne0406
5 december 2014, 18:04
Top weer. Bedankt VWC en De Kanonslag voor het mogelijk maken:D

pyroboy
5 december 2014, 21:06
Excuus aan de mensen die nog geen bevestiging hebben ontvangen.. deze komen er zeker aan! Ik heb het echter even wat drukker de laatste dagen? :)

paulus01
6 december 2014, 00:17
Bedankt De Kanonslag en VWC voor deze mooie prijsvraag. Ik heb mijn inzending zojuist verzonden :D

Sh0ck
6 december 2014, 12:00
Zou graag meedoen, maar ik moet ook eerlijk zijn. Het kan voor mij niet uit als ik de 2e t/m 50e prijs win qua benzine. Als ik toch weet dat ik die prijzen niet ophaal dan is het wat mij betreft ook niet fair om mee te doen. Vandaar dat ik deze laat schieten.

Wel een super mooie actie voor iedereen die in de buurt woont! Bedankt voor het mogelijk maken!

flogsway
7 december 2014, 00:03
zou na acht keer opgestuurd hebben wil wel een keer een bevesting krijgen pfffffffffffffff opschieten nou

pyroboy
7 december 2014, 02:32
zou na acht keer opgestuurd hebben wil wel een keer een bevesting krijgen pfffffffffffffff opschieten nou


Hm.. je 2 inzendingen moet je nog 4x inzenden om tot die 8 te komen.
Verder zou t aardig zijn om te bedenken dat ook ik (en de rest vd crew) een privéleven heb met Sinterklaas en dat soort zaken.
Zoals hierboven aangegeven duren de bevestigingen iets langer doordat ik 't druk heb.
Je gaat die bevestiging echt wel ontvangen.. een klein beetje geduld aub.

dank!

pyroboy
7 december 2014, 21:01
Ontvangstbevestigingen zijn verstuurd. Wel een inzending gedaan maar geen bericht gehad? Stuur dan even een PM

joeyvanderlee
7 december 2014, 23:12
thanks vwc en de kanonslag voor deze fantastische prijsvraag!

De kanonslag Capelle
10 december 2014, 07:09
Wil iedereen succes wensen en alvast bedanken voor het meedoen

Groet

De kanonslag

pyroboy
14 december 2014, 16:42
Ontvangstbevestigingen zijn verstuurd. Wel een inzending gedaan maar geen bericht gehad? Stuur dan even een PM

recemonster
20 december 2014, 14:16
Ligt het aan mij of zijn heel veel antwoorden niet meer te vinden sinds de website van de Kanonslag een update heeft gehad?

pyroboy
21 december 2014, 01:36
Ik heb inderdaad meerdere meldingen gehad dat de website is geupdate waardoor vragen niet meer te beantwoorden zijn..
Degene die nog willen meedingen naar een prijs wil ik vragen hieronder een bericht achter te laten. Ik stuur degene dan zsm een PM met andere vragen.. enkel deze inzendingen kunnen dan t/m 23dec. gedaan worden.


M.b.t. de ontvangstbevestigingen.. door drukte ben ik niet in de gelegenheid alles binnen 2 dagen te beantwoorden. Jullie krijgen z.s.m. een bevestiging van me!

recemonster
21 december 2014, 10:26
Degene die nog willen meedingen naar een prijs wil ik vragen hieronder een bericht achter te laten. Ik stuur degene dan zsm een PM met andere vragen.

Ik wil graag nog mee doen :)

BIGmoneyFISH
21 december 2014, 12:32
Ik wil ook nog graag mee doen met deze leuke actie

LMFR
21 december 2014, 13:29
Degene die nog willen meedingen naar een prijs wil ik vragen hieronder een bericht achter te laten. Ik stuur degene dan zsm een PM met andere vragen.. enkel deze inzendingen kunnen dan t/m 23dec. gedaan worden.

Ik wil ook graag meedoen.

Sterker nog, ik heb gisteravond al ingezonden maar had inderdaad problemen bij met name vraag 2 en 3. Ken nu heel hun site en Facebook uit mijn hoofd, en heb op basis van oudere posts toch iets ingevuld bij de vragen met onvindbare antwoorden. Bleef wel met het gevoel zitten, kan ik nu echt zo slecht zoeken? :rolleyes:

Door de positieve verhalen overigens ook meteen daar een bestelling geplaatst. Sowieso top van alle winkels dat ze prijsvragen organiseren!

Sukkel
21 december 2014, 14:08
Ik heb op 18 december mijn inzending gemaild, maar had inderdaad ook mijn bedenkingen bij sommige (bijna) onvindbare antwoorden. Kan ik nog meedoen met de nieuwe vragen?

Tevens bij 2 andere prijsvragen meegedaan maar van alle 3 nog geen ontvangstbevestiging gehad, zie nu dat je het druk hebt dus ik wacht nog even af!

boomer206
21 december 2014, 15:20
Ik heb het de 14de ingevuld denk ik, en heb toen toch geen merkwaardige dingen tegen gekomen?

topcad
21 december 2014, 19:28
Degene die nog willen meedingen naar een prijs wil ik vragen hieronder een bericht achter te laten. Ik stuur degene dan zsm een PM met andere vragen.. enkel deze inzendingen kunnen dan t/m 23dec. gedaan worden.


Graag zou ik ook weer meedingen naar de prijzen van Kanonslag, deze afstand is voor mij nog goed te doen en zeer mooie prijzen. Ik ontvang dus graag je PM, was al aan het denken kan ik niet zoeken?

pyroboy
21 december 2014, 19:53
Ontvangstbevestigingen zijn verstuurd!
mensen die reeds een ontvangstbevestiging hebben gekregen hoeven geen nieuwe inzendin te doen!
De anderen ontvangen zsm een e-mail

MGMT
21 december 2014, 20:07
Ik heb op 18 december mijn inzending gemaild, maar had inderdaad ook mijn bedenkingen bij sommige (bijna) onvindbare antwoorden. Kan ik nog meedoen met de nieuwe vragen?

Tevens bij 2 andere prijsvragen meegedaan maar van alle 3 nog geen ontvangstbevestiging gehad, zie nu dat je het druk hebt dus ik wacht nog even af!

Heb het de 15e ingevuld en alles was goed te vinden.

xWesz010
21 december 2014, 20:25
zou ook graag mee willen doen, zit al tijdje te zoeken naar de antwoorden maar dit verklaart een hoop, hopelijk ben ik nog optijd

jeroenwalet
21 december 2014, 21:06
Ik zou graag ook nog mee willen doen met deze actie.

Op vraag 2 is het me al wel gelukt het antwoord te vinden maar vraag 3 niet.

rollingthunder
21 december 2014, 21:14
ik zou ook nog graag mee willen doen, ook ik zat geruime tijd te zoeken naar iets wat niet te vinden was haha

FR1908
21 december 2014, 21:25
Ik wil ook nog graag meedoen met deze prijsvraag :)

RoodGroen
21 december 2014, 21:50
Ik wil ook nog meedoen!

vandaar dat ik het maar niet kon vinden :bonk:

R@lph
22 december 2014, 00:08
Vanaf nu is deze prijsvraag gesloten. Antwoorden die na 00:00 nog zijn ingezonden, tellen helaas niet meer mee. De winnaars worden één deze dagen bekend gemaakt.

Namens Vuurwerkcrew: DE AANKOMENDE PRIJSWINNAARS ALVAST GEFELICITEERD! :)

Geniet van de gewonnen prijzen en last but not least: STOOK VERSTANDIG!

Leendert97
22 december 2014, 17:48
Ben erg benieuwd naar de uitslag, zou wel erg tof zijn als ik gewonnen heb! Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee?

pyroboy
22 december 2014, 19:57
De volgende leden krijgen tot 23-12-2014 00.00uur de kans de prijsvraag nogmaals in te leveren!

recemonster
BIGmoneyFISH
Sukkel
Topcad
xWesz010
Jeroenwalet
Rollingthunder
FR1908
RoodGroen

Alle inzendingen vanaf 24-12-2014 worden niet meer meegenomen in de resultaten.

Onderstaande prijsvraag kan gebruikt worden!




1. Wat is het volledige adres van de Kanonslag? (adres, postcode, woonplaats)

2. Wat is de vraag die je gesteld wordt achter op de bedrijfskleding van de Kanonslag?

3. Wat zijn de openingstijden van de Kanonslag?

4. Wat is de duurste 'zware jongen' in het assortiment?

5. Welk product krijg je gratis bij een bestelling tussen de 500 en 599 euro?

6. Wat krijgen klanten op 31 december in ieder geval gratis bij een bezoek aan de Kanonslag?

7. Welk product krijg je gratis wanneer je enkel de Original’s V.I.P box besteld?

8. Welk ''speciaal'' product heeft een prijs van 39,95?

9. [Cryptisch] Met deze cake kan je bijna alles vastbinden..

loeloe
23 december 2014, 01:05
Hoi Morris, Zag me zelf niet op de lijst van herkansing staan van (bericht 22-12-2014.1957) Ik had wel een pm aan jou gestuurd, omdat ook bij mijn gedane inzending van 21-12 enige vragen op de gok zijn beantwoord, vanwege onvindbaarheid ivm aangepaste website. Hoop dat ik ook in aanmerking kom voor de herkansing tot vanavond 23:59. Ik hoor het graag. Bedankt

pyroboy
23 december 2014, 01:33
Ook jij mag 'm inderdaad opnieuw maken.

joeyvanderlee
23 december 2014, 15:40
Ben erg benieuwd, enig idee wanneer de winnaars bekend zijn? :D

stefdeboy
23 december 2014, 22:27
Ben erg benieuwd, enig idee wanneer de winnaars bekend zijn? :D

normaal ongeveer morgen, maar omdat er nu natuurlijk een uitstel is zal het ongeveer de 26/27e worden neem ik aan. nog maar heel eventjes wachten dus:cool:

BIGmoneyFISH
24 december 2014, 16:17
Ik heb hem met de nieuwe vragen opnieuw gemaakt, maar kan het daar kloppen dat ik nog geen bevestiging heb gehad van deze nieuwe inzending?

xWesz010
24 december 2014, 17:30
ook ik heb nog geen bevestiging gehad zal snel komen denk ik

Leendert97
24 december 2014, 17:45
Ik ben zo benieuwd :) Hoop dat ik iets win, zou echt leuk zijn!

pyroboy
24 december 2014, 20:18
Schijnbaar kennen we in Limburg ook Kerstavond haha. Ik verwacht de bevestigingen en winnaars morgen of 2e Kerstdag te versturen en bekend te maken..*

Even spannend dus nog*:)

joeyvanderlee
25 december 2014, 14:40
wat een spanning, winnaars zijn al bekend :D

pyroboy
25 december 2014, 15:46
Ook in deze prijsvraag zijn de winnaars bekend en gaan we dus weer heel wat mensen blij maken!


De antwoorden:

1. Wat is het volledige adres van de Kanonslag? (adres, postcode, woonplaats)
Rietbaan 11
2908 LP Capelle a/d Ijssel

2. Wat is de vraag die je gesteld wordt achter op de bedrijfskleding van de Kanonslag?
Kan ik u helpen?

3. Bij de inrichting van de winkel is met verschillende punten rekening gehouden. Wat zijn twee van deze punten?
- U moet op uw gemak het vuurwerk kunnen uitkiezen
- Zo min mogelijk wachtrijen

4. Wat moet je doen om een nieuwe bestelling samen te voegen met een eerdere bestelling?
Een account aanmaken

5. Welk product krijg je gratis bij een bestelling tussen de 500 en 599 euro?
Original Brutal Box

6. Wat is de eerste tip van de Kanonslag voor het veilig afsteken van vuurwerk?
steek vuurwerk nooit een tweede keer af

7. Welk product krijg je gratis wanneer je enkel de Original’s V.I.P box besteld?
Mc Whistle

8. Welke 35 shots cake heeft een internetprijs van 44,99 euro?
Black Light

9. Welke cake bevat volgens de website zowel ''time rain'' als ''pearls'' in de effecten?
Unukalhai

10. [Cryptisch] Met deze cake kan je bijna alles vastbinden..
Ti-Rep



Ook hierbij nog even de antwoorden van de prijsvraag voor een aantal inzenders, na aanpassing van de website.

1. Wat is het volledige adres van de Kanonslag? (adres, postcode, woonplaats)
Rietbaan 11
2908 LP Capelle a/d Ijssel

2. Wat is de vraag die je gesteld wordt achter op de bedrijfskleding van de Kanonslag?
Kan ik u helpen?

3. Wat zijn de openingstijden van de Kanonslag?
Maandag t/m donderdag; 9.00u-17.00u
Vrijdag; 9.00u-21.00u
Zaterdag; 9.00u - 17.00u

4. Wat is de duurste 'zware jongen' in het assortiment?
Door de verkeerde vraagstelling is zowel ''Zena Revolution'' als ''Zwarte Cross Box'' goedgekeurd

5. Welk product krijg je gratis bij een bestelling tussen de 500 en 599 euro?
Original Brutal Box

6. Wat krijgen klanten op 31 december in ieder geval gratis bij een bezoek aan de Kanonslag?
hamburgers, friet en soep

7. Welk product krijg je gratis wanneer je enkel de Original’s V.I.P box besteld?
Mc Whistle

8. Welk ''speciaal'' product heeft een prijs van 39,95?
It's Mine

9. [Cryptisch] Met deze cake kan je bijna alles vastbinden..
Ti-Rep





We hebben 46 correcte inzendingen mogen ontvangen! Hieruit zijn de volgende winnnaars gekomen!


1e prijs: Vuurwerk ter waarde van 275 euro namelijk;

* 1x Zena Triumph
* 1x Zena Golden Box
* 1x Heroic Strike
* 1x Black Light
* 1x McWhistle
* 1x Brutal
* 1x Burning Snake
* 1x Original Pro Rockets 2
* 1x Zena Pro Torch


The Viking


2e t/m 50e prijs: Extreme Salute t.w.v. 27,50 euro

Er blijven 45 correcte inzendingen over.. die dus allemaal een Extreme Salute winnen! Gefeliciteerd!
Kijk snel of je naam bij de juiste inzendingen staat.

Vuurwerkjordy
Vuurwerkmeisje
Ruben67
Feymath
VaMo
Vegetto
Strikker
Timothy22
StingrayG6
Pyro-Wes
Stefdeboy
Casper knijf1
Dienstweg
Killerbee
Milesclan
Stefano1997
Vuurwerkkoning
Clesstra
De Haan17
Sem den Outer
Pyropower
Mstukker
Michielmars
Mav
Opelvuurwerk
Mister-e
Paulus01
TryMike
Ritanien
Vincer
Jenro87
Joeyvanderlee
Flogsway
Boomer206
Vuurpijl85
LMFR
Zinkfanaat
Bomberdan
Pyropowerz
Loeloe
JeroenWalet
Recemonster
RollingThunder
BIGmoneyFISH
The Firework Girl
Leendert97
FR1908
Jelle




Wij van Vuurwerkcrew.nl bedanken iedereen voor de deelname en wensen de winnaars veel plezier met hun prijs!

!-Joost-!
25 december 2014, 15:52
Gefeliciteerd winnaars!

Geen idee welke vraag ik verkeerd beantwoord heb, maar sta er helaas niet tussen. Jammer!

pyroboy
25 december 2014, 15:56
Gefeliciteerd winnaars!

Geen idee welke vraag ik verkeerd beantwoord heb, maar sta er helaas niet tussen. Jammer!


Heb even gekeken voor je.. vraag 3 en 8 had je verkeerd helaas! ;)
Volgende keer beter! :)

Pyro-Wes
25 december 2014, 16:00
Nice een mooi potje voor niks :D!

Wanneer is deze af te halen aangezien in zondag in de buurt ben? Anders wordt het een heel eind rijden haha

The Viking
25 december 2014, 16:00
Woehoehoehoe!!!!!!!!! Onwijs blij mee!!!!!!

Eerste prijs!!!! (H)

Onwijs bedankt vuurwerkcrew en De Kanonslag!!!!

joeyvanderlee
25 december 2014, 16:01
Mooi iets gewonnen ! Dank vuurwerkcrew en de kanonslag , gefeliciteerd winnaars!

Ruben67
25 december 2014, 16:01
Nice een mooi potje voor niks :D!

Precies thanks, :) Kanonslag en VWC!

!-Joost-!
25 december 2014, 16:02
Heb even gekeken voor je.. vraag 3 en 8 had je verkeerd helaas! ;)
Volgende keer beter! :)

Dankjewel voor de check!

Bedoelde trouwens ook niet dat jij verkeerd had nagekeken hoor!
Verkeerde gewoon in de overtuiging dat het wel goed zat met de antwoorden ;)

P.s. Bedankt voor het nakijken van een paar honderd prijsvragen. Daar zit ook aardig wat tijd in!

pyroboy
25 december 2014, 16:05
Dankjewel voor de check!

Bedoelde trouwens ook niet dat jij verkeerd had nagekeken hoor!
Verkeerde gewoon in de overtuiging dat het wel goed zat met de antwoorden ;)

P.s. Bedankt voor het nakijken van een paar honderd prijsvragen. Daar zit ook aardig wat tijd in!

haha zo had ik 't ook niet opgevat hoor :)
Wilde je gewoon even laten weten welke vragen niet goed waren ;)

En dat nakijken kost inderdaad een hoop tijd, maar is graag gedaan!

Bjarne0406
25 december 2014, 16:09
Weten jullie ook wat ik fout had? Alle winnaars gefeliciteerd!!

Mister-e
25 december 2014, 16:10
Bedankt voor deze prijsvraag en al het werk wat er bij komt kijken!:D

Sukkel
25 december 2014, 16:14
Aah shit man, had alleen vraag 9 van de oude vraagstelling fout. Zie nu pas dat ik aan de herkansing mee mocht doen, maar had een aantal dagen geen internettoegang.:cry:

Ach, helaas. Winnaars in iedergeval gefeliciteerd!:)

Leendert97
25 december 2014, 16:15
Ik snap het niet. Er waren 46 correcte inzendingen ontvangen, en er zijn 50 prijzen? Ik heb net mijn mailbox gechecked en ik had de antwoorden 100% goed, maar sta toch niet in het rijtje winnaars. Wie kan het mij uitleggen?

!-Joost-!
25 december 2014, 16:16
Aah shit man, had alleen vraag 9 van de oude vraagstelling fout. Zie nu pas dat ik aan de herkansing mee mocht doen, maar had een aantal dagen geen internettoegang.:cry:

Ach, helaas. Winnaars in iedergeval gefeliciteerd!:)

Maar vraag 9 is onveranderd gebleven?

Ging denk ik vooral om vraag 2, welke ik ook verkeerd beantwoord heb ;)


Ik snap het niet. Er waren 46 correcte inzendingen ontvangen, en er zijn 50 prijzen? Ik heb net mijn mailbox gechecked en ik had de antwoorden 100% goed, maar sta toch niet in het rijtje winnaars. Wie kan het mij uitleggen?

Toch iets verkeerd wellicht. Zeker als je een ontvangstbevestiging gehad hebt.

Het is niet zo dat pyroboy vals speelt o.i.d. ;)

Bewerkt: Gefeliciteerd met je prijs! :)

pyroboy
25 december 2014, 16:18
Weten jullie ook wat ik fout had? Alle winnaars gefeliciteerd!!


Je had vraag 7 verkeerd ;)

Bjarne0406
25 december 2014, 16:20
Bedankt, zag het nu ook ja. Beetje domme fout... Toch bedankt voor deze mooie prijsvraag

pyroboy
25 december 2014, 16:23
Ik snap het niet. Er waren 46 correcte inzendingen ontvangen, en er zijn 50 prijzen? Ik heb net mijn mailbox gechecked en ik had de antwoorden 100% goed, maar sta toch niet in het rijtje winnaars. Wie kan het mij uitleggen?

Mijn grootse excuses.
Ik heb je inzending nogmaals opgezocht.. hij stond inderdaad op de lijst met winnaars van de 2e t/m de 50e prijs maar is om een of andere reden niet goed op het forum terecht gekomen.
Ik heb je dan ook toegevoegd en hoop dat je een beetje vergevingsgezind bent zo met de Kerst ;)

Leendert97
25 december 2014, 16:26
Mijn grootse excuses.
Ik heb je inzending nogmaals opgezocht.. hij stond inderdaad op de lijst met winnaars van de 2e t/m de 50e prijs maar is om een of andere reden niet goed op het forum terecht gekomen.
Ik heb je dan ook toegevoegd en hoop dat je een beetje vergevingsgezind bent zo met de Kerst ;)

Haha, geweldig! Ik dacht al, ben ik nou gek? Bedankt VWC en de Kanonslag, leuke meevaller zo! Ik ben helemaal blij :)

Vergevingsgezind ben ik zeker, :D

Groeten,
Leendert

Sukkel
25 december 2014, 16:27
Maar vraag 9 is onveranderd gebleven?

Ging denk ik vooral om vraag 2, welke ik ook verkeerd beantwoord heb ;)



Vraag 9 was;

9. Welke cake bevat volgens de website zowel ''time rain'' als ''pearls'' in de effecten?
Unukalhai.

Die is er bij de nieuwe vraagstelling uitgehaald.


De rest van de oude vragen had ik wel goed, maar ik wist dus niet dat ik de nieuwe vraagstelling over mocht doen.

Timothy22
25 december 2014, 16:31
Top, een extra ES erbij is nooit weg :D Bedankt kanonslag en VWC!

Leendert97
25 december 2014, 17:26
Ik heb nu wel een probleempje, door omstandigheden kan ik hem zelf niet ophalen helaas. Iemand die naar de Kanonslag gaat en in Ridderkerk woont? 's Avonds ben ik in Ridderkerk, en dan zou ik het even bij je op kunnen halen :)

!-Joost-!
25 december 2014, 17:48
Helaas woon ik niet in ridderkerk, maar ophalen doe ik graag :idea::devil:

Leendert97
25 december 2014, 17:52
Haha, waar dan? :P

Ah, kop van Noord-Holland xD

Bjarne0406
25 december 2014, 18:04
Als ze er voor mij ook eentje klaarzetten kom ik hem wel langsbrengen:bonk:

Leendert97
25 december 2014, 18:13
Als ze er voor mij ook eentje klaarzetten kom ik hem wel langsbrengen:bonk:

Tsja, daar ga ik niet over :P Iemand een idee hoe ik dit probleempje op kan lossen?

Bjarne0406
25 december 2014, 18:18
Is erg lastig ja. Zou verder ook geen oplossing weten. Met de post gaat moeilijk:bonk:

Leendert97
25 december 2014, 18:20
Haha, ja indd. Maar rijd jij wel langs Ridderkerk, of zei je het uit gekkigheid?

Bjarne0406
25 december 2014, 18:22
Ik rij daar dan wel langs ja. Heb alleen niet hier besteld.... Als ik gewonnen had kon ik hem wel even langsbrengen, maar die vlieger gaat niet op...

Sukkel
25 december 2014, 18:25
Als je hem nou uiteindelijk écht niet kan ophalen, zou ik hem verloten onder 1 van de anderen die niet hebben gewonnen. Of er zelf een prijsvraag van maken, als Vwc en de Kanonslag dit toelaten.

Zou zonde zijn om een gewonnen prijs niet op te halen.

Ps; Ik kom helaas ook niet langs Ridderkerk.

Leendert97
25 december 2014, 18:27
Ja dat zal ik zeker doen. Maar ik hoop het uiteraard zelf nog te kunnen bemachtigen :D
Als iemand iets weet hoor ik het graag :)

Sukkel
25 december 2014, 18:28
Ja dat zal ik zeker doen. Maar ik hoop het uiteraard zelf nog te kunnen bemachtigen :D
Als iemand iets weet hoor ik het graag :)

Dat snap ik!:p

Leendert97
25 december 2014, 18:31
Ja baal er wel van.. Eerste keer dat ik vuurwerk win, kan ik het niet ophalen...

vincer
25 december 2014, 18:34
Jaja, ook een cake gewonnen. Altijd lekker. Zal deze ook gaan ophalen aangezien het redelijk dichtbij is.Krijgen we nog een ophaalbevestiging of iets dergelijks?

MGMT
25 december 2014, 18:35
Iedereen die niet in de gelegenheid is om de prijs op te halen mag mij een sturen, ik haal het graag op :)

Mav
25 december 2014, 18:36
Jeej:cool:, een extreme salute gewonnen. Langs gaan doe ik zeker, de kanonslag en vwc ontzettend bedankt!

Alleen, hoe haal je het op? Gewoon langs gaan, forumnaam geven en zij weten genoeg? Maakt het uit wanneer je langs komt?

De kanonslag Capelle
25 december 2014, 18:42
Hallo allemaal,

De prijs zal persoonlijk opgehaald moeten worden, van pyroboy krijg je een mail en daar zal je op moeten reageren.

Gefeliciteerd winnaars

En tot snel bij mij in de shop

Noppes
25 december 2014, 21:34
Balen zeg. Met zoveel prijzen had ik gehoopt op een prijs. Helaas had ik bij vraag 8 de 35 shots cake met een voorverkoop prijs van 44,99 ipv een internetprijs van 44,95

Winnaars gefeliciteerd

pyroboy
25 december 2014, 21:56
Leuk om te horen dat iedereen blij is met zijn prijs.. daar doen we 't voor :)
Geniet ervan mensen.. ennuh.. plaats even een fotootje van de prijs of het ophalen :)

pyrowijk
25 december 2014, 22:09
Gefeliciteerd winnaars!

joeyvanderlee
25 december 2014, 22:43
Ga ik zeker doen een fototje maken bij het ophalen :)

Killerbee
25 december 2014, 23:19
Toppie! Bedankt voor deze prijs! En de overige winnaars ook gefeliciteerd.

Krijgen we een bevestiging op de mail voor het afhalen?

pyroboy
26 december 2014, 00:10
Ik zal morgen iedereen voorzien van een PM (dus geen e-mail) met alle informatie :)

Stefano1997
26 december 2014, 07:55
De Kanonslag en VWC ontzettend bedankt voor de Extreme Salute.
Gelukkig niet ver van mij vandaan dus ik kom hem sowieso ophalen!

Torrr
26 december 2014, 08:01
Alle winnaars gefeliciteerd :)

michielmars
26 december 2014, 12:17
Super nice dat ik gewonnen heb, bedankt de Kanonslag en pyroboy.
En natuurlijk alle andere winnaars ook gefeliciteerd!

Mattenfreak
26 december 2014, 12:23
Gefeliciteerd! Een groot aantal winnaars, topactie!

DeHaan17
26 december 2014, 12:27
Bedankt VWC en de Kanonslag voor het organiseren van deze prijsvraag!

Ik ben natuurlijk heel erg blij met mijn Extreme Salute en kom hem zeker ophalen! tot de 29 of 30ste!

TryMike
26 december 2014, 13:12
Zooo gaaf zeg! Leuk kerstcadeautje :D Daar zijn we erg blij mee. VWC en de Kanonslag bedankt voor het mogelijk maken!

loeloe
26 december 2014, 14:18
Top dat ik in de prijzen zit. Mooie verassing. Bedankt Vuurwerkcrew en De Kanonslag.

Ruben67
26 december 2014, 14:31
Lachen, een rode ipv een groene :p

VWC en kanonslag bedankt!!!

pyroboy
26 december 2014, 15:44
PM met alle gegevens is verstuurd!
Denk aan je ID-kaart bij het afhalen van de prijs

Leendert97
26 december 2014, 23:49
Ik heb nog geen PM gehad... Zou die zsm naar mij verstuurd kunnen worden? B.V.D !

StingrayG6
27 december 2014, 12:03
Bedankt vwc en de Kanonslag voor de extreme salute. Heb deze nog nooit gehad. Heb goede verhalen gehoord dus ben benieuwd.

FR1908
27 december 2014, 18:14
Heb nog geen pm ontvangen, klopt dit?
Nogmaals: superactie! En ben uiteraard blij met de prijs!

PM met alle gegevens is verstuurd!
Denk aan je ID-kaart bij het afhalen van de prijs

pyroboy
27 december 2014, 18:58
Heb nog geen pm ontvangen, klopt dit?
Nogmaals: superactie! En ben uiteraard blij met de prijs!

Opgeloooosst :)

BIGmoneyFISH
27 december 2014, 20:10
Bedankt voor deze leuke prijs ik ga er zeker van genieten! Alle andere winnaars ook gefeliciteerd met hun prijs.

MGMT
28 december 2014, 16:40
Bedankt VWC en De Kanonslag!
Ik had wel een vraag: Er zijn ook mensen die door omstandigheden hun prijs niet op kunnen halen, kan ik deze dan ophalen voor hen, ook al moet je ID laten zien bij het ophalen?

pyroboy
28 december 2014, 20:34
Bedankt VWC en De Kanonslag!
Ik had wel een vraag: Er zijn ook mensen die door omstandigheden hun prijs niet op kunnen halen, kan ik deze dan ophalen voor hen, ook al moet je ID laten zien bij het ophalen?

In principe is dit niet mogelijk.
Je kan evt. contact opnemen met de winkelier of het geaccepteerd wordt wanneer je ook ID-kaarten van de anderen bij je hebt.

Pyro-Wes
29 december 2014, 16:06
Net de Extreme Salute opgehaald, ik had zelf nogal haast anders had ik zeker nog even blijven hangen! Gezellig ingericht en erg klantvriendelijk geholpen :D Verder netjes verzorgd met een patatje, een hamburger en een drankie!

Thanks voor de prijs!

Clesstra
29 december 2014, 16:27
Was er nooit geweest maar echt een super winkel, mooi opgezet, vriendelijk personeel en direct wat te drinken bij binnenkomst. Hartelijk dank voor de gewonnen prijs!

FR1908
30 december 2014, 22:26
Wat een superwinkel! Alles tot in de puntjes geregeld. Genoeg (en vriendelijk) personeel, snelle service, grote showroom en wachtruimte, goed assortiment, koek en zopie etc. Alles ademt vuurwerk en oudjaarsdag bij het betreden van het terrein. Je kan zien dat dit door een ware liefhebber is opgezet. Ga hier volgend jaar zeker een flinke bestelling plaatsen.
http://i58.tinypic.com/262p3jc.jpg

p.s. de gewonnen Extreme Salute staat keurig te wachten om morgen afgevuurd te gaan worden ;)

LMFR
30 december 2014, 22:35
Ik sluit mij volledig aan bij de vorige reacties: assortiment en ruim opgezette showroom zijn top! Vriendelijke medewerkers en eten en drinken zijn nog meer pluspunten. Vanochtend toen ik mijn prijs en kleine bestelling (Triumph, Golden Box en Massive) kwam ophalen was het nog niet heel druk maar ook met veel klanten wordt het hier niet dringen of chaos. Prima winkel waar ik zeker zal terugkomen.

The Viking
30 december 2014, 23:03
Vandaag de eer om mijn prijs in ontvangst te mogen nemen!!!

Eerste wat mij direct al opviel is de zeer goede service en netheid van de zaak! Alles is heel ruim opgezet en er is veel deskundig personeel om je te helpen. Het is dat ik al over mijn budget heen ben en alles naar mijn zin binnen heb......

https://www.dropbox.com/lightbox/home/Camera%20Uploads

Vuuwerkcrew en De Kanonslag onwijs bedankt met deze prachtige prijs!!!!

DeHaan17
31 december 2014, 14:33
Gister heb ik mijn Extreme Salute 2.0 opgehaald bij de Kanonslag. Bij binnenkomst werd ik zeer vriendelijk en enthousiast ontvangen! De winkel is erg geordend, gezellig en ruim opgezet. Zelf heb ik nog een kleine bestelling geplaatst die letterlijk binnen 10 seconde klaarstond! Daarna heb ik (op aandringen van een medewerker ;)) nog gebruik gemaakt van de gratis patat en hamburgers. Deze smaakte zeer goed!

Kortom, top geregeld!

Leendert97
2 januari 2015, 12:24
Kreeg de Wake Up Call 21 shots cake i.p.v Extreme Salute 2.0, omdat die om zou vallen o.i.d. Deze cake deed het prima, enorme boeketten. Was er tevreden over, nogmaals bedankt De Kanonslag en VWC.

loeloe
2 januari 2015, 20:38
Ik ben de 29e 's avonds langs geweest. Bart heeft op een spontane wijze alle tijd genomen om mij welkom te heten en ook, ondanks alle drukte nog, een rondleiding gegeven. Ik was niet eerder bekend met de Kanonslag, maar ik heb hier een zeer positieve indruk overgehouden. Een heel uitgebreid goed gepresenteerd produktaanbod, gecombineerd met een goede logistieke organisatie en postieve uitstraling zijn een voorbeeld voor ieder verkooppunt. Nogmaals bedankt voor de prettige ontvangst en de prijs, die het prima deed.

Timothy22
2 januari 2015, 23:48
Ik heb ook de Wake Up Call gekregen ipv de ES 2.0, prima oplossing. Verdere vriendelijke ontvangst en een zeer mooi opgezette winkel. Complimenten.

joeyvanderlee
3 januari 2015, 09:18
Super mooie winkel, aardig personeel en het ziet er gewoon allemaal goed geregeld uit daar. Bas is ook een super aardige gozer. Ga hier volgend jaar zeker wat bestellen.

Mav
3 januari 2015, 22:45
Heb hier ook een Extreme Salute mogen oppikken. Waarvoor veel dank. Bas doet het goed en als ik eerder van deze winkel wat had geweten had ik hier zeker besteld, voor dit jaar houd ik deze zeker in gedachten.

jeroenwalet
7 januari 2015, 17:47
Heb op 29 december de prijs opgehaald!

Had nog nooit van deze zaak gehoord, maar deze zaak is in 1 woord te omschrijven: TOP!
Ruim assortiment, goede service, overzichtelijk en zo kan je doorgaan. Ik houd de kanonslag zeker in mijn hoofd om volgend jaar een bestelling te plaatsen!

De gewonnen extreme salute 2.0 heb ik met veel plezier afgeschoten!

Nogmaals hartelijk dank De Kanonslag!