PDA

Volledige versie bekijken : [WINNAAR] Win een Zena Mayhem!



Mattenfreak
31 mei 2014, 14:19
Je leest het goed, 31 mei en je kunt nu al vuurwerk winnen!
Eerder dit jaar is er gestemd voor de "Beste Importeur 2013" (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?35794-Prijsuitreiking-quot-Beste-Importeur-2013-quot) en die prijs is naar Vuurwerkvisie gegaan, importeur van de concepten Burnit, Vuurwerktotaal en Zena Nederland.

Wat kan je winnen?
Om dit met de liefhebbers te vieren, geeft Vuurwerkvisie een Zena Mayhem (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?33031-Zena-Mayhem) t.w.v. € 119,00 weg!

Hoe kan je deze cakebox winnen?
Meedoen is voor iedereen die lid is van VWC mogelijk, het enige wat jij hoeft te doen is in dit topic antwoord te geven op de vraag: Waarom zou jij die Zena Mayhem moeten winnen?

Antwoorden kan op elke manier, kort en krachtig, een lang verhaal, iets creatiefs, alles mag! Vuurwerkvisie zal zelf de winnaar kiezen.

Tot wanneer kan ik meedoen?
De actie loopt tot zaterdag 7 juni 17.00 uur.

Wat als ik heb gewonnen?
Dan stook jij die met Oud&Nieuw een dikke cakebox weg, deze kan je tijdens de verkoopdagen afhalen bij de dichtstbijzijnde Zena-dealer, dat zal Vuurwerkvisie zelf met jou afstemmen.


Wij danken Vuurwerkvisie voor deze prijsvraag!
Succes!

http://forum.vuurwerkcrew.nl/attachment.php?attachmentid=14306&d=1380648999

Piccolo
31 mei 2014, 14:31
......................

Roykuh25*
31 mei 2014, 14:44
Leuke prijsvraag inderdaad! Nja , waarom ik zo een box in de straat wil? Omdat Zena gewoon super vuurwerk heeft en deze box niet in je collectie mag ontbreken! Zeker nu met deze boxen kom je boven alle mensen uit in de straat die Nederlands consumenten vuurwerk hebben! Mooi om te hebben!

Succes allemaal! :)

Willymeuf
31 mei 2014, 15:54
Goede actie van Vuurwerkvisie :) Dat maakt de VWC-freak blij :)

Waarom ik de box zou willen? Vorig jaar wilde ik hem 2x tegelijk schieten, maar had ik bij 1 de cakes omgedraaid, waardoor ik de een A-B-C-D schoot, en de ander A-C-B-D! Eigen stomiteit natuurlijk, maar ik vind het wel een goede reden om hem dit jaar nog eens te halen, en dan gewoon in de goede volgorde af te steken!

Tunderking
31 mei 2014, 16:15
Waarom ik deze box wil ???? Vindt 119,00 te duur voor deze cake. 85 euro is een beteren prijs.dus betaal er geen 119,00 voor maar als die gratis is wil ik hem graag:)

Scav
31 mei 2014, 16:17
Fijne actie!

Afgelopen jaar de wonderschone taak op me genomen om de kinderen in de buurt te verblijden met een stukje vuurwerk in de middag en de avond daar de wijk helaas verder geen stokers en vele angstige ouders kent. Met de zena revolution en de freestyle triple Madness is de toon afgelopen jaar gezet...de mayhem zou een mooie bijdrage zijn aan een grotere en mooiere stookavond dit jaar en vele blije (kinder)gezichten......

nederlandsvuurwerk
31 mei 2014, 17:30
Waarom ik deze cake zou moeten winnen?
Geen idee. Klinkt mij raar in de oren om boor mezelf te bedenken waarom ik nou iets zou moeten winnen.
Maar vuurwerkvisie heeft erg mooi spul, deze box inbegrepen.
En die zou ik wel erg graag willen winnen.
Maar waarom? Tja.. Hij is gewoon tof...

mikeapd
31 mei 2014, 17:33
Leuke actie en monsieur doet ook mee.

Vorig jaar was hij helaas uitverkocht bij mijn dealer, aangezien ik deze bewust wou zal het natuurlijk helemaal top zijn als je hem dan gratis wint! (heb overigens daarna de bocade box gehaald en deze was ook prima maar uiteraard niet degene welke ik wou)

Vorig jaar aan alle prijsvragen meegedaan en wie weet deze met succes?

Bizzy1
31 mei 2014, 17:39
iedereen zou hem van mij hier mogen winnen op vwc.......maar als jullie dan toch zelf kiezen..."zou ik m dan mogen hebben?"

vuurw3rk
31 mei 2014, 19:10
Mooie actie!

Ik zou de Mayhem willen winnen omdat ik zelf geen erg groot budget heb en cakeboxen toch erg gaaf zijn voor in de collectie!

hout86
31 mei 2014, 19:29
Deze mooie cake box zou ik graag willen winnen om mijn buurman te laten zien dat vuurwerk ook mooi kan zijn!!

joost01
31 mei 2014, 20:03
Tja, laat ik het voor de verandering maar kort houden... Natuurlijk wil iedereen deze box wel winnen, dusja, ik ook :p Mijn budget is niet zo groot en dit zou een mooie toevoeging zijn voor mijn collectie :)

jakhal
31 mei 2014, 21:30
Dat is weer eens wat anders, een prijsvraag in mei...hahaha.

Waarom ik deze cakebox zou willen winnen, uhmmmmm omdat ik de mooiste schietlocatie heb om deze neer te zetten!!!!

BHORaket
31 mei 2014, 21:33
Zou hem erg graag winnen , omdat ik veel in de shit zit qua financiën de laatste jaren en daarom nooit veel siervuurwerk kan kopen . Dacht plaats ook eens een bericht in een WIN topic zoals dit , niet geschoten is altijd mis.

RickGAE
31 mei 2014, 21:45
Omdat vuurwerk mijn lust en mijn leven is.

Donderduif
31 mei 2014, 21:46
waarom ik deze zeer robuuste cakebox zou willen hebben?
omdat ik hem al is eerder heb gehad en zeer in de smaak viel.
daarom wordt onze wijk nu ''de Chinese wijk'' genoemd! :cool:

geen smoesjes! gewoon VuurwerkVisie +1 :wink:

Gunner1001
31 mei 2014, 21:54
Rozen zijn rood
Violetjes zijn blauw
Ik ben peter ,
Ik wil de zena mayhem! , en gauw :D

pyrowijk
31 mei 2014, 22:01
Ik zou hem graag willen winnen voor ons gehandicapte zoontje. Hij is dol op vuurwerk en geniet er heel erg van.Zeker op oudjaarsdag,alleen nu de afsteektijden ingekort worden mag hij niet meer heel de dag genieten van het vuurwerk. Deze box van de beste vuurwerkimporteur van 2013 zal een verzachting zijn van de stomme regels van het kabinet,waar iedere vuurwerkliefhebber van baalt.https://lh5.googleusercontent.com/-c9WQASVE6kw/U4pA6QdqpKI/AAAAAAAALPE/QT7xJVWIgqU/w183-h408-no/603949_227185940738342_308629759_n.jpg

Piccolo
31 mei 2014, 22:18
Ik zou hem graag willen winnen voor ons gehandicapte zoontje. Hij is dol op vuurwerk en geniet er heel erg van.Zeker op oudjaarsdag,alleen nu de afsteektijden ingekort worden mag hij niet meer heel de dag genieten van het vuurwerk. Deze box van de beste vuurwerkimporteur van 2013 zal een verzachting zijn van de stomme regels van het kabinet,waar iedere vuurwerkliefhebber van baalt.https://lh5.googleusercontent.com/-c9WQASVE6kw/U4pA6QdqpKI/AAAAAAAALPE/QT7xJVWIgqU/w183-h408-no/603949_227185940738342_308629759_n.jpg

.......................

Ruben67
31 mei 2014, 22:25
Waarom ik de Zena Mayhem wel zou willen winnen:

Met een brute Zena Mayhem Box in onze straat,
Staan we op tijd buiten en zeker niet te laat!

VWC en Zena bedankt voor de mooie prijsvraag en iedereen veel succes!

hiddepyro
31 mei 2014, 22:46
Ik zou deze cakebox willen winnen omdat het kan.
En Zena is natuurlijk gewoon top :p

Strikker
31 mei 2014, 22:51
Omdat dit dan de 1e keer zal zijn dat ik een zena produkt zal afsteken en bewonderen.

--sjon beton--
31 mei 2014, 23:32
waarom ik deze box wil?
gewoon omdat het kan :D

passieflorafanatic
1 juni 2014, 06:44
Ik zou het graag willen winnen omdat: ik nog nooit zena siervuurwerk heb gehad en er dolgraag de blits ermee wil zijn in de buurt met oud en nieuw met zo'n zena mayhem box. Zal het meteen filmen en op jou tube zetten van mijn kanaal passieflorafanatic. En ik ben jullie als ik her win en zena zeer dankbaar. En ik heb dan al iets moois om deze aankomende oud en nieuw wat gaafs kan afsteken. Echt super van jullie zena en vwc.

Ischa
1 juni 2014, 07:21
Ik zou hem graag winnen omdat het me een topbox lijkt om hier in de straat weg te stoken ;) en het verlicht ook meteen de pijn van het aankomende regelgemeut .

bruijntjeluc
1 juni 2014, 08:04
Ik zou hem graag willen winnen voor ons gehandicapte zoontje. Hij is dol op vuurwerk en geniet er heel erg van.Zeker op oudjaarsdag,alleen nu de afsteektijden ingekort worden mag hij niet meer heel de dag genieten van het vuurwerk. Deze box van de beste vuurwerkimporteur van 2013 zal een verzachting zijn van de stomme regels van het kabinet,waar iedere vuurwerkliefhebber van baalt.https://lh5.googleusercontent.com/-c9WQASVE6kw/U4pA6QdqpKI/AAAAAAAALPE/QT7xJVWIgqU/w183-h408-no/603949_227185940738342_308629759_n.jpg

Waarom ik hem niet wil winnen?

Lees de citeerde tekst:) hij is je van harte gegund.:)

Sh0ck
1 juni 2014, 10:16
Dit jaar wil ik er een enorm feest van maken voor ons veel te vroeg geboren en na anderhalf uur overleden zoontje (zie http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?35893-Sh0ck-Vrolijk-Vuurwerk-tijdelijk-bijna-niet-actief).

Maar na het lezen van het verhaal van Pyrowijk gun ik het hem ook van harte. Zijn zoon kan er tenminste zelf nog van genieten!

Mattenfreak
1 juni 2014, 14:08
Al heel wat reacties, goed om te zien.
Nog even een deadline van Vuurwerkvisie ontvangen:

Tot wanneer kan ik meedoen?
De actie loopt tot zaterdag 7 juni 17.00 uur.

Succes! :bye:

starmine
1 juni 2014, 14:22
Omdat de hele straat graag kijkt naar wat ik allemaal afsteek!! Dankzij een leuke hoeveelheid mooi vuurwerk kunnen de echte vuurwerkliefhebbers veilig alles afsteken. :)

miketimmermans1
1 juni 2014, 14:31
omdat ik nog maar 13 jaar ben heb ik nooit zoveel geld om aan vuurwerk te besteden.
en daarom kan ik ook nooit echt mooie potten kopen. en dan koop ik maar heel veel
thuderkings om aan elkaar vast te maken en door te lonten wat dit geeft een beetje het zelfde effect
alleen bij thuderkings hoor je de kallen om 12 uur niet goed en daarom krijg je nooit de kick zoals van een echte pot en het is gevaarlijker.
maar met deze potten zal ik wel de baas van de straat zijn :)

RickZinger
1 juni 2014, 14:34
Omdat vuurwerk het mooiste is wat er bestaat en het mooi is om dit te kunnen delen met je vrienden familie en alle andere die bij jou in de straat wonen. Het is gewoon prachtig spul!

Firan
1 juni 2014, 14:40
Ik zou deze box graag winnen omdat ik een Nederlander ben. En Nederlanders houden van gratis! :)

peterburgers
1 juni 2014, 15:08
..........

leander58
1 juni 2014, 16:16
omdat ik mijn collectie wel wat kan uitbrijden:p

chappie
1 juni 2014, 16:18
Deze post is toch een gevoelig maar mooi lichtpuntje tussen de soms wat explosieve posten hier op vwc

vuurwerkje2013
1 juni 2014, 16:38
Omdat ik nog nooit wat van Zena heb gehad, en jullie wel top producten hebben zoals deze!

ummagumma
1 juni 2014, 16:50
Wat is nou niet mooier dan met je kids samen genieten van oud en nieuw. Vuurwerk! Buiten zijn, met je lontje in je hand jumping-jacks, muggenscheten en draaitollen aansteken. De magie van vuurwerk raakt vrijwel ieder jong kind en heel wat ouderen blijken een eeuwige jeugd te hebben. Ik heb mijn vier dochters betoverd met vuurwerkmagie, brilletjes op, en elk haar eigen doosje met magie, en een vader met een grote opslag in zijn schuurtje. Hoewel het geld mij ook niet op de rug groeit heb ik nog de keuze waar ik mijn centen aan uit geef, bij de zorg voor een gehandicapt kind heb je die keus niet of nauwelijks meer. En ja wat is het dan gaaf om met zo'n doos, een grote vuurwerkmagiedoos je oud en nieuw te kunnen vieren. Ik hoop dat vuurwerkvisie dit ook in hun visie voor vuurwerk kunnen terugvinden. Ik zou geen moment twijfelen aan wie dit pracht product geschonken moet worden.

En om de druk maar vast op te voeren...... (hoe dan ook)
Een heel gaaf en magisch oud en nieuw gewenst zoon van en Pyrowijk zelf!

Vwapd
1 juni 2014, 17:57
Omdat mijn nichtje met het syndroom van down haar vader verloren heeft aan(een erge ziekte) een maandje terug en zelf erg gek is van vuurwerk, en dit als afsluiting kan zien van haar papa's laatste jaar 2014.

Haar vader stak eerder vuurwerk af en nu kan alleen ik dit nog voor haar doen dus dit zal een mooi gebaar zijn doordat haar moeder bang is voor vuurwerk!

Maar buiten dat, ik gun iedereen dit. En ik hoop dat hier een mooie video van gemaakt word voor vuurwerkcrew!!

robert_v_dijk87
1 juni 2014, 19:17
hoe kun je nou 2 hobbys combineren?
vijver en vuurwerk kunnen niet samen heb ik me laten leren.
na vele kruiwagens grond, veel gestress en zwoegen.
was de vijver klaar,en heb ik een visje in de kleuren van ZENA toe kunnen voegen.
nu gaat dit mooie visjes met oud en nieuw echt niet uit de bak.
hopelijk is die mooi mayem wel voor deze vuurwerkmaniak.
(visje heeft er niks aan haha)
http://s15.postimg.org/cbzihougr/WP_20140601_20_04_05_Pro.jpg
http://s1.postimg.org/5lnvvgksf/WP_20140424_17_58_49_Pro.jpg

okkie
1 juni 2014, 19:43
Leuke actie..

Ik zou deze box graag willen winnen,om Zena nog een kans te geven, na de teleurstelling van vorig jaar met de pyro's myth die ik 8 keer had gekocht...
En bijna allemaal flopten, inplaats van een burst..
Weet dat zena goed spul maakt. maar zoals ik al zij na de pyro's myth is het voor mij op dit moment een stuk minder....
Wie weet mischien krijg ik mijn vertrouwen wel weer terug in Zena...

!!!UPO-Maikie.^
1 juni 2014, 19:52
......Omdat er geen Zena dealer in of nabij mijn woonplaats zit, waardoor ik nooit een Zena product heb kunnen testen.

dieplz
1 juni 2014, 20:19
Ik zou graag deze cakebox willen winnen/afsteken omdat ik graag ook eens kan zeggen dat ik iets gratis gekregen/gewonnen hebt tijdens oud en nieuw!

the cigarman
1 juni 2014, 20:29
Omdat ik nog nooit een cakebox heb afgestoken en ik graag mijn eerste cakebox van Zena/Vuurwerkvisie wil afsteken.
Zodat ik en de toeschouwers tijdens oud en nieuw kunnen genieten van deze cakebox.

bolle-040
1 juni 2014, 20:35
Waarom zou ik die Zena Mayhem moeten winnen ? Nou dat is simpel. Ik heb namelijk al een Zena Mayhem besteld, echter 2x Mayhem is nog meer show :D.

yor02
1 juni 2014, 20:39
waarom ik deze box wil winnen: omdat ik pas 12 ben en geen groot budget heb zou ik deze graag willen winnen. ook heb ik nog nooit bij zena vuurwerk gekocht en ik zou een keer mijn kennis (die altijd beter vuurwerk heeft als mij en meer)laten zien dat ik de baas ben en niet hij

P.S. zena lijkt mij nummer een :thumbsup:

3xh
1 juni 2014, 21:09
*Waarom zou jij die Zena Mayhem moeten winnen?

Nou zoals sommige wel weten geef ik aankomend jaar mijn toekomstige vrouw het JA woord.
Helaas kost een bruiloft tegenwoordig een gods vermogen.
In het kort gezecht houd dit in dat het een rustigere oud en nieuw voor mij gaat worden.
Ik moet op de portomonee letten (nou ja de inhoud er van).
Ik zou graag de Mayhem willen winnen want dat zou een mooi begin zijn.
Ik zou hem dan bewaren en ontsteken op 26-05-15 ja dan ga ik trouwen.
Ja dat zou mijn mooiste dag van me leven helemaal compleet maken.

Iedereen trouwens veel plezier en succes met deze prijsvraag.

strijder
2 juni 2014, 11:32
Gewoon een mooie cakebox om te hebben leuke actie trouwens

bassie1978
2 juni 2014, 11:52
Topactie....geef maar hier in dat geval :p

haha, nee geef deze mayhem maar weg aan een lid! Zal altijd wel goed terecht komen lijkt me.
Bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag iig! :thumbsup::handsup::applause::yes:

Flowrider
2 juni 2014, 13:16
Ja, waarom zou ik willen winnen?, waarom niet?
Ik denk dat iedere vuurwerkliefhebber graag met dit pakket naar huis gaat!
Maargoed, even kort gehouden. Dit pakket lijkt me schitterend om samen op nieuwjaar met mijn maten aan het zwembad af te steken. Een drankje en hapje op de tafel en genieten! Dat zou pas een mooi begin zijn van 2015!

tjopper
2 juni 2014, 13:34
Gewoon: Omdat het kan!!!

maxxpower
2 juni 2014, 13:55
Inderdaad omdat het kan en ik zelf nog nooit een legaal zena product heb gehad.

paulus01
2 juni 2014, 14:08
Waarom moet ik deze dikke cakebox winnen?

Elk jaar is Oud en Nieuw de dag der dagen voor mij.
Het hele jaar verheug ik me er op en afgelopen jaar - 2013 - was daar in eerste instantie geen uitzondering op.

In eerste instantie schrijf ik expliciet, want 2013 bleek toch wat onaangename verrassingen voor mij en mijn familie in petto te hebben:

* Zo heeft mijn vader te horen gekregen longk4nker te hebben, wat gelukkig inmiddels stabiel is (het is niet weg, maar staat nu 'stil').
* Daarnaast heeft mijn schoonmoeder een open hart operatie gehad (verdikte hartspier), deze is gelukkig ook geslaagd. Wel heeft ze nog af en toe wat last bij inspanning, maar het gaat gelukkig de goede kant op.
* 6 September ben ik met mijn vrouw in het huwelijksbootje gestapt. Dit was in principe voor 2014 de planning, maar vanwege de situatie van vader en schoonmoeder hebben we besloten in 2013 te trouwen, zodat zij er zeker weten bij konden zijn. Helaas werd mijn vader op de ochtend van de bruiloft onwel en is hij opgenomen in het ziekenhuis, waardoor hij er nog steeds niet bij kon zijn :'( .
* Een ander mooi moment in 2013 is ook anders uitgepakt - wij waren namelijk al in blijde verwachting van een tweeling die 5 februari 2015 geboren zouden moeten worden - echter, helaas zijn deze in november 11 weken te vroeg geboren en pas eind januari uit het ziekenhuis ontslagen - gelukkig gaat alles goed met ze, maar het was een erg heftige en spannende tijd.

Zoals te begrijpen valt, was ik met oud en nieuw wel bezig met andere dingen dan vuurwerk en hoewel ik toch het beste ervan heb proberen te maken, voelde het toch niet als andere jaren.
2014 is vooralsnog een goed jaar - schoonmoeder maakt het goed, bij controle bij mijn vader blijkt alles vooralsnog stabiel te zijn en onze kindjes maken het goed.

Wij willen daarom 2014 weer echt waardig en met de hele familie af gaan sluiten en hopen daarbij het aloude Oud en Nieuw gevoel weer in ere te kunnen herstellen.

En zeg nou zelf, als er iets past bij een waardige afsluiting van het jaar, dan is het wel deze prachtige Zena Mayhem box - die er op film al schitterend uit ziet!

ajaxciedjuhh
2 juni 2014, 14:21
because I'm old and new still want to celebrate, after the publication of the decision, because old and new to me next few years is a Mayhem to me

baassie123
2 juni 2014, 15:41
Waarom zou ik de Mayhem box moeten winnen?

Ik moet helemaal niks winnen, maar het zou wel tof zijn aangezien ik dit jaar rustig aan wil doen helaas.

Dus succes iedereen met zijn en haar verhaaltje.

Nondu1
2 juni 2014, 16:51
Waarom zou jij die Zena Mayhem moeten winnen?

Omdat het een hele vette cakebox is en aangezien ik weet dat jullie alleen maar goede producten hebben zal dit ook wel een topper zijn. Zou hem daarom graag met O&N willen testen. En zoals de meesten hier ben ik helemaal gek van vuurwerk, dus als ik win komt de cakebox in goede handen :P

Iedereen veel succes en mag de beste winnen!

YorickT
2 juni 2014, 17:16
Ik zou de Zena Mayhem moeten winnen omdat ik vroeger een Doe een wensdag gehad heb die helemaal in het teken stond van vuurwerk, nu is de zena mayhem een complete vuurwerkshow in mijn handen kan krijgen.

Gupje
2 juni 2014, 18:48
Omdat we met die cakebox Knallend het nieuwe jaar in kunnen!

3xh
2 juni 2014, 21:01
Waarom moet ik deze dikke cakebox winnen?

Elk jaar is Oud en Nieuw de dag der dagen voor mij.
Het hele jaar verheug ik me er op en afgelopen jaar - 2013 - was daar in eerste instantie geen uitzondering op.

In eerste instantie schrijf ik expliciet, want 2013 bleek toch wat onaangename verrassingen voor mij en mijn familie in petto te hebben:

* Zo heeft mijn vader te horen gekregen longk4nker te hebben, wat gelukkig inmiddels stabiel is (het is niet weg, maar staat nu 'stil').
* Daarnaast heeft mijn schoonmoeder een open hart operatie gehad (verdikte hartspier), deze is gelukkig ook geslaagd. Wel heeft ze nog af en toe wat last bij inspanning, maar het gaat gelukkig de goede kant op.
* 6 September ben ik met mijn vrouw in het huwelijksbootje gestapt. Dit was in principe voor 2014 de planning, maar vanwege de situatie van vader en schoonmoeder hebben we besloten in 2013 te trouwen, zodat zij er zeker weten bij konden zijn. Helaas werd mijn vader op de ochtend van de bruiloft onwel en is hij opgenomen in het ziekenhuis, waardoor hij er nog steeds niet bij kon zijn :'( .
* Een ander mooi moment in 2013 is ook anders uitgepakt - wij waren namelijk al in blijde verwachting van een tweeling die 5 februari 2015 geboren zouden moeten worden - echter, helaas zijn deze in november 11 weken te vroeg geboren en pas eind januari uit het ziekenhuis ontslagen - gelukkig gaat alles goed met ze, maar het was een erg heftige en spannende tijd.

Zoals te begrijpen valt, was ik met oud en nieuw wel bezig met andere dingen dan vuurwerk en hoewel ik toch het beste ervan heb proberen te maken, voelde het toch niet als andere jaren.
2014 is vooralsnog een goed jaar - schoonmoeder maakt het goed, bij controle bij mijn vader blijkt alles vooralsnog stabiel te zijn en onze kindjes maken het goed.

Wij willen daarom 2014 weer echt waardig en met de hele familie af gaan sluiten en hopen daarbij het aloude Oud en Nieuw gevoel weer in ere te kunnen herstellen.

En zeg nou zelf, als er iets past bij een waardige afsluiting van het jaar, dan is het wel deze prachtige Zena Mayhem box - die er op film al schitterend uit ziet!


Pff heftig jaartje achter de rug.
Al ik het dan iemand gun dan ben jij het wel.
Succes met deze prijsvraag.

dwazer
2 juni 2014, 22:39
*Waarom zou jij die Zena Mayhem moeten winnen?

Omdat ik intens kan genieten van iedere seconde vuurwerk en jullie mij en iedereen die aanwezig is dit jaar dus 90 seconden heel erg gelukkig kunnen maken!

Derk
6 juni 2014, 02:52
Waarom moet ik deze dikke cakebox winnen?

Elk jaar is Oud en Nieuw de dag der dagen voor mij.
Het hele jaar verheug ik me er op en afgelopen jaar - 2013 - was daar in eerste instantie geen uitzondering op.

In eerste instantie schrijf ik expliciet, want 2013 bleek toch wat onaangename verrassingen voor mij en mijn familie in petto te hebben:

* Zo heeft mijn vader te horen gekregen longk4nker te hebben, wat gelukkig inmiddels stabiel is (het is niet weg, maar staat nu 'stil').
* Daarnaast heeft mijn schoonmoeder een open hart operatie gehad (verdikte hartspier), deze is gelukkig ook geslaagd. Wel heeft ze nog af en toe wat last bij inspanning, maar het gaat gelukkig de goede kant op.
* 6 September ben ik met mijn vrouw in het huwelijksbootje gestapt. Dit was in principe voor 2014 de planning, maar vanwege de situatie van vader en schoonmoeder hebben we besloten in 2013 te trouwen, zodat zij er zeker weten bij konden zijn. Helaas werd mijn vader op de ochtend van de bruiloft onwel en is hij opgenomen in het ziekenhuis, waardoor hij er nog steeds niet bij kon zijn :'( .
* Een ander mooi moment in 2013 is ook anders uitgepakt - wij waren namelijk al in blijde verwachting van een tweeling die 5 februari 2015 geboren zouden moeten worden - echter, helaas zijn deze in november 11 weken te vroeg geboren en pas eind januari uit het ziekenhuis ontslagen - gelukkig gaat alles goed met ze, maar het was een erg heftige en spannende tijd.

Zoals te begrijpen valt, was ik met oud en nieuw wel bezig met andere dingen dan vuurwerk en hoewel ik toch het beste ervan heb proberen te maken, voelde het toch niet als andere jaren.
2014 is vooralsnog een goed jaar - schoonmoeder maakt het goed, bij controle bij mijn vader blijkt alles vooralsnog stabiel te zijn en onze kindjes maken het goed.

Wij willen daarom 2014 weer echt waardig en met de hele familie af gaan sluiten en hopen daarbij het aloude Oud en Nieuw gevoel weer in ere te kunnen herstellen.

En zeg nou zelf, als er iets past bij een waardige afsluiting van het jaar, dan is het wel deze prachtige Zena Mayhem box - die er op film al schitterend uit ziet!

En dan lees je dit en realiseer je dat het bij sommigen gewoon helemaal niet meezit.. Ik gun je dit ding dan ook van harte!

Waarom ik de mayhem box zou moeten winnen?

Als ik een lontje aansteek krijg een flinke kick ervan een 'extra' kick doet het hem. Ontneem een man zijn kick niet. Geef hem die juist.

elgielo
6 juni 2014, 08:24
Ik wil graag de mayhem winnen omdat......
Ik wil hem helemaal niet winnen. Geef hem maar aan paulus01.
hij is hem gegund.

Golddigger
6 juni 2014, 14:35
Waarom ik deze cakebox graag zou willen winnen?

Omdat ik eind november voor het eerst vader mag worden en ik mijn zoon/dochter graag willen laten zien wat mooi vuurwerk is :D

yor02
6 juni 2014, 21:30
hoe weet je dat je gewonnen hebt?

Tunderking
6 juni 2014, 22:15
Ik wil graag de mayhem winnen omdat......
Ik wil hem helemaal niet winnen. Geef hem maar aan paulus01.
hij is hem gegund.

Vind ik ook geef hem maar aan paulus01 :)

Brainiac
7 juni 2014, 18:07
Dit bericht is verwijderd...

Mattenfreak
11 juni 2014, 13:27
Vuurwerkvisie heeft de winnaar uitgekozen en degene die dit jaar de Zena Mayhem mag schieten, is Pyrowijk!
Vuurwerkvisie neemt per privé-bericht (pm) contact met je op voor de afhandeling.

Van harte gefeliciteerd met de gewonnen box, mogelijk kan je er een film van maken voor op het forum? :wink:

robert_v_dijk87
11 juni 2014, 13:52
Van harte!!! En geef die jongen zijn oud en nieuw die hij verdient!!!!

paulus01
11 juni 2014, 13:57
Uiteraard had ik het mezelf gegund, maar als ik iemand anders het zeker ook gun is het pyrowijk wel, dus Van Harte met je gewonnen box, maak er een mooi Oud en Nieuw van!

Piccolo
11 juni 2014, 14:04
terechte winner! Van harte! veel plezier ermee:wink:

vuurwerkje2013
11 juni 2014, 14:24
Ik had hem ook aan jou gekund Paulus01, Pyrowijk zegt: "alleen nu de afsteektijden ingekort worden mag hij niet meer heel de dag genieten van het vuurwerk" Ikke wel dan? Of iemand anders? Verzin nog een paar dingen, fotootje er bij. Prachtig! Maar ik wens je er veel plezier ermee! :)

bruijntjeluc
11 juni 2014, 15:35
Gefeliciteerd pyrowijk:thumbup::applause::biertje:

pyrowijk
11 juni 2014, 19:46
Supervet,ik heb mijn zoontje vertelt dat wij vuurwerk hebben gewonnen en hij is zo blij,die glimlach,super.Jaaah,Joepieh!!,aansteken met mijn bril op zei hij meteen.,je moet nog een paar maanden wachten voordat we het mogen gaan afsteken,heb ik hem vertelt. Bedankt Vuurwerkvisie en Vuurwerkcrew en iedereen voor de felicitaties,namens mijn zoontje en ons hele gezin.https://lh5.googleusercontent.com/-2QrIxd8g21E/U3IXVbFbN5I/AAAAAAAALEM/e7n5M4etQ6g/w769-h577-no/SAM_0482.JPG

gizmo75
11 juni 2014, 21:25
Gefeliciteerd mannen!!

Ruben67
11 juni 2014, 23:36
Het is jullie gegund! Veel plezier ermee:)

Willymeuf
12 juni 2014, 09:02
haha, lachen foto man :) Gefeliciteerd! Geniet ervan!

bassie1978
12 juni 2014, 09:12
haha Leuke foto! Van harte man!

ajaxciedjuhh
12 juni 2014, 10:51
Supervet,ik heb mijn zoontje vertelt dat wij vuurwerk hebben gewonnen en hij is zo blij,die glimlach,super.Jaaah,Joepieh!!,aansteken met mijn bril op zei hij meteen.,je moet nog een paar maanden wachten voordat we het mogen gaan afsteken,heb ik hem vertelt. Bedankt Vuurwerkvisie en Vuurwerkcrew en iedereen voor de felicitaties,namens mijn zoontje en ons hele gezin.https://lh5.googleusercontent.com/-2QrIxd8g21E/U3IXVbFbN5I/AAAAAAAALEM/e7n5M4etQ6g/w769-h577-no/SAM_0482.JPG

haha geweldig! doet me ergens beetje aan onze beste Tom denken.
zo blij als een Tom :P

veel plezier ermee, wel filmen he ?

ajaxciedjuhh
12 juni 2014, 10:55
Ik zou hem graag willen winnen voor ons gehandicapte zoontje. Hij is dol op vuurwerk en geniet er heel erg van.Zeker op oudjaarsdag,alleen nu de afsteektijden ingekort worden mag hij niet meer heel de dag genieten van het vuurwerk. Deze box van de beste vuurwerkimporteur van 2013 zal een verzachting zijn van de stomme regels van het kabinet,waar iedere vuurwerkliefhebber van baalt.https://lh5.googleusercontent.com/-c9WQASVE6kw/U4pA6QdqpKI/AAAAAAAALPE/QT7xJVWIgqU/w183-h408-no/603949_227185940738342_308629759_n.jpg

beste Pyro's
als we allemaal een paar euro storten naar zena of vwc
is het dan niet mogelijk dat het gehandicapte jongentje er ook eentje kan krijgen.
ik wil dat hij ook een super oud en nieuw kan vieren!!

wat denken jullie van het iedee ?

Mavcovic
12 juni 2014, 11:26
beste Pyro's
als we allemaal een paar euro storten naar zena of vwc
is het dan niet mogelijk dat het gehandicapte jongentje er ook eentje kan krijgen.
ik wil dat hij ook een super oud en nieuw kan vieren!!

wat denken jullie van het iedee ?Nog 1? :bonk:

pyrowijk
12 juni 2014, 12:04
beste Pyro's
als we allemaal een paar euro storten naar zena of vwc
is het dan niet mogelijk dat het gehandicapte jongentje er ook eentje kan krijgen.
ik wil dat hij ook een super oud en nieuw kan vieren!!

wat denken jullie van het iedee ?

Hoeft niet hoor,hij heeft hem al.

3xh
12 juni 2014, 23:44
Gefeliciteerd het is je gegund

Jupilerfreak
13 juni 2014, 07:03
Van harte gefeliciteerd.

ylke
13 juni 2014, 09:55
Van harte gefeliciteerd en geniet er met je gezin van.

bakero1973
13 juli 2014, 11:31
goede actie van pearle..... eeuh vuurwerkcrew

pyrowijk
29 december 2014, 21:25
Vandaag de Mayhem opgehaald,mijn zoontje is er blij mee.Vuurwerkvisie en Vuurwerkcrew nogmaals bedankt.https://lh6.googleusercontent.com/-i4E0HUaRVOM/VKGrxTtJH1I/AAAAAAAARXM/A2eTzo1OSkY/w769-h577-no/CAM01186.jpg

pyroboy
29 december 2014, 21:58
Geweldig om te zien!
Bedankt voor de foto.. geniet ervan samen! :)

Mattenfreak
2 januari 2015, 15:15
En hoe was ie? Heeft de kleine man genoten?

pyrowijk
2 januari 2015, 19:27
Hij was goed,niet gefilmd helaas,maar hij heeft ervan genoten.

choetfreak11
2 januari 2015, 19:31
ik ben hellemaal gek op vuurwerk ik en me broer geven meer dan 1000 euro uit aan vuurwerk in nederland al in polen halen we altijd rond 200 euro ik wil hem zo grrag willen hebben

Mattenfreak
2 januari 2015, 19:38
ik ben hellemaal gek op vuurwerk ik en me broer geven meer dan 1000 euro uit aan vuurwerk in nederland al in polen halen we altijd rond 200 euro ik wil hem zo grrag willen hebben

Ik denk dat iedereen hem wel wilt, helaas is de actie van vorig jaar. :wink: