PDA

Volledige versie bekijken : Massive



Pagina's : [1] 2

maxwell96
27 april 2014, 10:45
Artikelnummer: 2554
Artikelnaam: Massive
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: De Massive is de nieuwste 500 grams cake met 25 schoten van Burn It. Maximaal gevuld voor maximale effecten. De effecten die deze grote jongen schiet, zijn de dikste multicolour boeketten met zilveren blinkers die je ooit hebt gezien. Prachtig heldere kleuren en een lucht vol met blinkers. Een ware Burn it topper, mogelijk gemaakt door Zena Vuurwerk.
Karton inhoud: 6
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 32,00
Internetprijs: € 30,00

55257

Demo 2020:

https://www.youtube.com/watch?v=PyWWD6oPbYY

Demo 2019:


https://www.youtube.com/watch?v=jYDsVXzoAi4

wesley.s
19 september 2014, 18:25
deze vind ik echt mooi toch maar even kijken waar ik deze nog even kan bestellen :bonk:

bassiefirework
19 september 2014, 18:51
WOW! Deze doet z'n naam echt eer aan. Wat een gigantische topper. Deze gaat er hoe dan ook komen!

magnolia
19 september 2014, 18:52
doet me denken aan de citty lichts van bonnfirre in de tijd .
niet te min is dit een gave bak .

skyrider
19 september 2014, 19:22
Wat een lekker ding! Had alleen iets meer kleur in gemogen. Zoals White strobe with purple,lemon,yellow stars. White strobe with aqua blue,orange,pink stars,om maar iets te noemen. Maar zoals hij is,meer dan de moeite waard. Hou erg van strobe met kleurtjes. Deze komt op de lijst.

Torrr
19 september 2014, 19:59
Ik vind er voldoende kleuren in zitten, zeker omdat er zoveel verschillenden kleuren uit één bombette komen. Deze wil ik er zeker bij voor aanstaand oud en nieuw :)

Happiness
19 september 2014, 22:55
Ook deze gelijk op mijn lijst gezet. Ik vind hem top. :p

densta
19 september 2014, 23:21
Hebbe hebbe. Wat een prachtige cake dit. Dikke kleurijke boeketten een heerlijk blinkers.

dedon
20 september 2014, 12:23
Die 24.95 is de internet prijs btw

Fireworkfreakz19
20 september 2014, 16:28
Wat heel een mooie pot is dit zeg :D gewoon een dikke aanrader

heb deze al 2x op me lijst gezet :thumbsup:

Nondu1
21 september 2014, 15:33
Deze deed het gister erg goed op de demo in Bree, komt zeker op de lijst alleen nog ff kijken 1 of 2 keer :P

Airforce
22 september 2014, 07:51
Geweldige blinkers, overweldigend helder en ze blijven lang hangen...
Misschien toch maar iets weghalen en deze ervoor in de plaats gooien ;)

bassie1978
22 september 2014, 10:52
prachtig op de demo idd! Heerlijk grote blinkerboeketten en die kleuren erin maken hem helemaal af! NEt weer anders dan anders. Toppertje dit!

Fire-Freak
22 september 2014, 15:43
De vervanger voor de City Lights is opgestaan, heerlijke cake dit!

Reverser
22 september 2014, 15:49
Dit is 1 van de cakes die me is bijgebleven van de demo. Mooie blinkers met dikke beuken. Kwa burst kwam deze het dichts bij de Belgische cakes,want die hadden me toch een lekkere burst.

Nondu1
22 september 2014, 15:52
hoe laat was deze dan vooraan hoorde ik niets welke cake er wert geschoten

Hoe laat precies weet ik niet maar een beetje aan het einde, ik stond in het midden en kon goed horen wanneer wat werd geschoten. Op het filmpje hieronder begint hij volgens mij bij 10:12 min.


https://www.youtube.com/watch?v=-NBt8Nbus3c

Rocketfreak
22 september 2014, 16:48
De Zena Triumph heeft ook een aantal schoten met dit effect. In die cake(s) is dit effect ook super uitgewerkt!

Vuurwerkkoning
22 september 2014, 18:27
Echt een topper, gefilmd op de Zena Trophy, gaan er wel een aantal tegelijk!


https://www.youtube.com/watch?v=4IUBaEEE1EI

omepje
22 september 2014, 19:21
Vond dit een geweldige cake.
Mooie grote blinkerboeketten die vrij lang branden.
Ook de prijs is prima te doen, deze wil ik er zeker bij hebben.

tjopper
23 september 2014, 14:11
wel goed om te vermelden dat je wat je ziet wel ff moet delen door 4. Ik blijf het lastig vinden om het goed te beoordelen op deze manier. Het ziet er zeker wel goed uit, hoop dat ik deze op een demo te zien kan krijgen.
greetzz

kloesje
23 september 2014, 14:52
wel goed om te vermelden dat je wat je ziet wel ff moet delen door 4. Ik blijf het lastig vinden om het goed te beoordelen op deze manier. Het ziet er zeker wel goed uit, hoop dat ik deze op een demo te zien kan krijgen.
greetzz

in het eerste filmpje, die in de startpost word die alleen geschoten en krijg je misschien een beter beeld.
ik zelf vind het voor deze prijs het proberen waard.

Eart
23 september 2014, 18:05
wel goed om te vermelden dat je wat je ziet wel ff moet delen door 4. Ik blijf het lastig vinden om het goed te beoordelen op deze manier. Het ziet er zeker wel goed uit, hoop dat ik deze op een demo te zien kan krijgen.
greetzz

Met die rook zie je op het filmpje sowieso niet zoveel. Op de Trophy was wel te zien dat de boeketten gigantisch waren en de blinkers lang bleven hangen.

Voor 25,- met 500 gram kruit echt een topper.

gizmo75
24 september 2014, 09:27
Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe cake, geschoten tijdens de ZENA Trophy 2014:


http://www.youtube.com/watch?v=TYOoTAthcmA

Mattenfreak
24 september 2014, 21:58
Prachtig ding dit, hopelijk is de uiteindelijke productie van dezelfde kwaliteit, dan is dit wat mij betreft een must have! Dikke volle boeketten met blinker en kleur, genieten!

Piccolo
25 september 2014, 17:42
heel mooie cake, op de camera komt het niet zo mooi over naar in het echt zin de kleuren echt heel fel. :)

http://www.youtube.com/watch?v=YgUbiU4_mPs

densta
25 september 2014, 18:23
Prachtige cake met helemooie blinkers.


https://www.youtube.com/watch?v=Q6u1L_VSpAE

Donderduif
6 oktober 2014, 17:01
mooi bakkie, lekker rammen!
19911

nederlandsvuurwerk
6 oktober 2014, 18:01
Enige cake waarvoor ik bij een aparte winkel langsga tor nu toe op mijn lijstje

BurstDuo
3 november 2014, 16:38
Iemand Karton inhoud? Alvast bedankt (hoop Ik).

Torrr
3 november 2014, 17:20
Iemand Karton inhoud? Alvast bedankt (hoop Ik).

Zes stuks in een karton.



tor nu toe op mijn lijstje

Sta ik op jouw lijstje ? :wink:

Tomijojo
9 november 2014, 18:21
Wow 'massive' boeketten :D Zeker kopen

Cornel
9 november 2014, 21:10
Eigenlijk zijn dit gewoon de eerste boeketten uit de Zena Triumph, en die waren geweldig!


https://www.youtube.com/watch?v=HWl0LJ8AfzA

Ischa
11 november 2014, 16:48
Ik ben toch zwaar aan het overwegen om deze brute cake 4 x te bestellen om zelf een blokje te maken.
Op een niet nader te noemen manier ervoor zorgen dat de 4 eindsalvos zich op magische wijze verplaatsen naar de laatste 20 schoten van het zelffabrikaat en je hebt het beste blokje van nl omgetoverd in de beste cakebox van nl :)

Ook zie ik er potentie in voor zena om hier volgend jaar een 25 schots waaier van op de markt te brengen.
Lijkt me fenomenaal om een spreidwijdte van 40 meter met blinkers vol te hebben.

emieloss
12 november 2014, 12:45
één van de mooiste cakes die ik dit jaar voorbij heb zien komen! Zit te denken om een karton aan te schaffen.

SweetCoconut
20 november 2014, 09:05
Mijn film geschoten op de Zena Trophy


https://www.youtube.com/watch?v=QdPAGpEqr5g&list=UUxwlKaPDofAn2QlcmysEBLA

Black Dragon
20 november 2014, 12:12
SOW ! Wat een heldere blinkers zeg! Volle grote boeketten! Goeie cake dacht ik zo! :thumbup:

Airforce
20 november 2014, 12:21
Ik ben toch zwaar aan het overwegen om deze brute cake 4 x te bestellen om zelf een blokje te maken.
Op een niet nader te noemen manier ervoor zorgen dat de 4 eindsalvos zich op magische wijze verplaatsen naar de laatste 20 schoten van het zelffabrikaat en je hebt het beste blokje van nl omgetoverd in de beste cakebox van nl :)

Ook zie ik er potentie in voor zena om hier volgend jaar een 25 schots waaier van op de markt te brengen.
Lijkt me fenomenaal om een spreidwijdte van 40 meter met blinkers vol te hebben.

Een waaier lijkt me echt geweldig!

Ischa
22 november 2014, 23:41
Een waaier lijkt me echt geweldig!

En dan het liefst z shape de 1ste 3 rijen.
Dan een hele snelle z shape en dan een W shape in 1 keer :)

Altijdwat
26 november 2014, 23:44
Blijf het een super mooie cake vinden op de filmpjes, misschien nog maar 1 bestellen!

ILI94
2 december 2014, 13:02
Ben eigenlijk nog wel benieuwd naar een demo filmpje van een tegelijk. Maar hij staat op mijn lijstje !

maximaal30euro
12 december 2014, 10:44
Deze pot ziet er erg goed uit. Wordt deze nog ergens op een demo geschoten voor de jaarwisseling?

lawinebom
12 december 2014, 11:23
mischien vanaaf zena delft als het door gaat de demo.
Vorig jaar werden de nieuwe burnit producten geschoten.
Dus denk hoop dit jaar deze ook.

bryan613
16 december 2014, 16:18
Wat mij betreft één van de beste nieuwkomers dit jaar,wat een heerlijke bak en een mooie prijs. Volgende week aanschouwen op de show van Huisman Vuurwerk.

WeGoDiamonD
24 december 2014, 21:15
Staat ook op mijn lijst! Goed filmpje, wat mij betreft kan dit geen miskoop zijn. Verslag (en hopelijk filmpje) volgen.

vuurwerk-freak
25 december 2014, 03:43
4x besteld. Samen schieten met Its mine.

Black Dragon
25 december 2014, 22:51
Vandaag besteld met een aantal andere interessante, prijsbewuste Burn It artikelen! Ik ben benieuwd hoe deze in het echt gaat presteren!

Pauls
1 januari 2015, 12:26
Wat een gruwelijke bak. Prachtige blinkers voor 25 euro, mooie kleuren en grote effecten. Zeer, zeer goed!

anco26
1 januari 2015, 12:50
Deze staat alvast weer genoteerd voor volgend jaar. Grote boeketten heldere kleuren en prachtige blinkers!

robinhood
1 januari 2015, 13:30
Beste blinker cake van Nederland! Boeketten zijn groot, vol en blijven lang hangen! Zou hier wel een cakebox van willen zien met een rustige opbouw en lekker snel einde.

Ben zeer tevreden over Zena! Wat je op de China films ziet krijg je 9 van de 10 keer ook zo thuis.

Black Dragon
1 januari 2015, 13:41
Geen spijt van dat ik ehm heb gekocht voor 25 euro! Super blinkers, grote boeketten, super burst! Evenals de super 500 vond ik de Burn It producten interessant qua prijs kwaliteit!!

Fire-Freak
1 januari 2015, 13:55
Ik heb hier behoorlijk van staan genieten vannacht: heerlijke blinkers, grote boeketten, flinke burst en heldere kleuren. Ook het lanceergeluid vond ik behoorlijk hard. Aanrader dit!

Mister-e
1 januari 2015, 13:57
Wat was ik blij dat ik drie van deze jongens had. Echt een prachtige bak met mooie grote boeketten en blinkers die lang bleven hangen! Volgend jaar zeker weer!

nemmie
1 januari 2015, 13:57
https://www.youtube.com/watch?v=azQcsmS6Xao&list=UUQSpdJQ1rvaeAmOWBOnQayw

WeGoDiamonD
1 januari 2015, 13:58
Ik was vooral onder de indruk van de heldere kleuren, maar ook het goede tempo en de grote boeketten.

lawinebom
1 januari 2015, 14:00
Als ik het filmpje van nemmie ziet toch wel spijt dat tie niet in mn collectie zat

vinley
1 januari 2015, 14:19
Prachtige cake, mooie heldere kleuren. Als de prijs hetzelfde blijft is die er volgend jaar weer bij

Nondu1
1 januari 2015, 20:25
Komt er volgend jaar zeker weer in, toch wel één van de toppers die ik vannacht heb geschoten. Prachtige blink mines en m'n favoriete effect; multicolour peony.

Rowy Vuurwerk
1 januari 2015, 20:54
Dit was zeker ook mijn TOPPER van 2014, heb 2 kartonnen doorgelont, het gaf ECHT het WOW gevoel :)

Poldersnol
2 januari 2015, 00:22
Dit is zeker een topper! Ik had hem per 4 doorgelont en wat een heerlijk kleurrijk geweld was dat!

nederlandsvuurwerk
2 januari 2015, 02:14
Niet aangeschaft uiteindelijk, mooi blokje!! Hopelijk onthou ik m aan het einde van dit jaar weer.

Richardus
2 januari 2015, 06:54
Ik vind op de filmpjes er echt veel minder blink inzitten dan op de demo's werd getoond. Nu is het inderdaad dat doosje uit de Zena Triumph, terwijl daar op demo's toch duidelijk verschil in zat. Daar was het enorme volle blink met een multicolour peonietje (bijna dahlia), nu is het andersom; multicolour peony met wat blink. Die blijft wel goed hangen maar vind ik een stuk minder lijken op de filmpjes dan op de demo's. Vast dat het in het echt nog een mooie felle kleurenbak is, en die 25e. zou ik zeker ook voor over hebben. Beetje dat Bonfireworks doosje van vroeger, City Lights.

gold-member
3 januari 2015, 00:38
ik vond dit echt een topper:)de blink is in het echt beter dan op de film ,en ik heb ook even op me cam gekeken daar is ie ook minder blink tezien maar goed zal wel aan me cam liggen:rolleyes:.

blouapie
3 januari 2015, 09:55
Ik was toch een klein beetje teleurgesteld want bij mij kwam die blink in het echt ook niet zo goed over. Zoals op het filmpje van dani3lnl goed te zien is dat de blinkers veel minder ver spreiden dan de video van zena waardoor ze ook minder opvallen. Ik zag dan ook meer de multicolor peony dan de blink (waarvoor ik deze gekocht heb). Voor 25 euro een mooie cake maar geen 2e keer.

vegetto
3 januari 2015, 11:54
1 Van de beste potten die ik had dit jaar. Een echte aanrader. Mooie volle boeketten met mooie blinkers erin en met dikke mines eronder. In het echt ziet ie er beter uit als op film. Dit jaar zeker een paar van kopen.

Jorn89
3 januari 2015, 13:34
Ik heb hem ook gehad, dit was echt een top bak!

Volgend jaar zal ik deze weer nemen mits de prijs hetzelfde blijft!

simansays
3 januari 2015, 15:19
Dit was inderdaad echt een fantastische cake! Mines met hele grote multicolour blink effecten. Deed m.i. weinig onder voor de productfilms.


https://www.youtube.com/watch?v=MdmOoVBBBAY

bryan613
3 januari 2015, 17:04
Cake deed inderdaad niet onder van de China filmpjes, heer-lijke blinkers. Blij dat ik hem uiteindelijk besteld had.

Burning Salvo
3 januari 2015, 17:06
Deze gaat alvast weer op de wishlist voor volgend jaar.

Djaimy
3 januari 2015, 17:11
Deze wou ik bestellen, maar ben ik helemaal vergeten... Balen zeg, echt prachtige cake op de films.

Vuurwerkkoning
3 januari 2015, 19:23
Werkelijk prachtig inderdaad, zie de film:


https://www.youtube.com/watch?v=UJK9erxltDI

skyrider
4 januari 2015, 11:37
Zeker een mooie cake! Topper voor dat geld. Mischien dit jaar weer! Hij was wel iets minder vol,dan ik had verwacht.

ThunderkingAvp
4 januari 2015, 16:12
Hij ging bij ons een tikkeltje sneller dan op de product film, boeketjes waren ook iets kleiner dan ik verwacht had. Verder wel een mooie pot ^^


https://www.youtube.com/watch?v=sOQA2BsLvCw&feature=youtu.be

youri119
4 januari 2015, 16:20
Zolang zitten twijfel of ik deze er dit jaar bij zou doen. Uiteindelijk is het hem niet geworden, en wat een spijt heb ik daar nu van na het zien van de straat filmpjes. Wat een prachtig ding! Volgend jaar komt deze er zeker bij!

bassiefirework
6 januari 2015, 18:55
Zeker een hele vette bak, niet gehad maar zal 'm onthouden! Is er nog een winkel in het midden van het land die hier een leuke (karton)freakactie mee doet? Even in de gaten houden!

Mister-e
6 januari 2015, 20:18
Zeker een hele vette bak, niet gehad maar zal 'm onthouden! Is er nog een winkel in het midden van het land die hier een leuke (karton)freakactie mee doet? Even in de gaten houden!

Ik heb hier contact over gehad met een vuurwerkwinkel, maar die gaven aan dat het bestellen van Burn It artikelen per karton niet mogelijk is. Dit omdat Zena het exacte aantal producten levert dat is besteld via de webshop. Winkels kunnen dus geen extra kartonnen inkopen. Als je een karton Burn It producten wil bestellen zal je dit dus rechtstreeks via Zena moeten proberen te regelen!

gold-member
7 januari 2015, 20:53
Ik heb hier contact over gehad met een vuurwerkwinkel, maar die gaven aan dat het bestellen van Burn It artikelen per karton niet mogelijk is. Dit omdat Zena het exacte aantal producten levert dat is besteld via de webshop. Winkels kunnen dus geen extra kartonnen inkopen. Als je een karton Burn It producten wil bestellen zal je dit dus rechtstreeks via Zena moeten proberen te regelen!

ik moet toch even inhaken hier op ? ik heb ze ook 2 karton van besteld bij mijn dealer en niet via zena nl ik noem dit luiheid van je dealer om dit niet tedoen ik kreeg er ook nog 20% korting over en dat was mooi meegenomen.:bye:

Mister-e
7 januari 2015, 21:05
ik moet toch even inhaken hier op ? ik heb ze ook 2 karton van besteld bij mijn dealer en niet via zena nl ik noem dit luiheid van je dealer om dit niet tedoen ik kreeg er ook nog 20% korting over en dat was mooi meegenomen.:bye:

Dat meen je!!! Had graag een kartonnetjes meegenomen voor een mooi prijsje! Jammer (goed) om te horen dat het blijkbaar wel kan! Bij welke dealer heb jij het voor elkaar gekregen?

Rocketfreak
14 januari 2015, 22:21
Nu is het inderdaad dat doosje uit de Zena Triumph, terwijl daar op demo's toch duidelijk verschil in zat.

Dan heb jij toch echt een andere Triumph gehad dan ik, of een andere Massive, want de Triumph heeft roze/paars en geel en de Massive rood, groen en blauw en beide uiteraard zilver blink. Ik dacht eerst ook dat een paar schoten van de Triumph leken op de Massive, maar dat is, bij mij althans, niet het geval geweest.

Vond overigens die schoten met blink en kleur in de Triumph de mooiste kleuren die ik tot nog toe in NL vuurwerk heb gezien.

Wat me verder opviel in een filmpje op FPM (van gietjo) was dat er in de Massive rare boeketten zaten.. meer mensen die niet alleen maar de multicolour met blink boeketten hadden?

Mattenfreak
15 januari 2015, 04:33
Heb je een link naar die film?

Rocketfreak
15 januari 2015, 18:23
Ga ik opzoeken. Had hem er beter gelijk in kunnen zetten idd.

Filmpje van gietjo gepost op FPM:

https://www.youtube.com/watch?v=QuuHVqCDXV0

Massive begint op ongeveer 01:25

:shocked:

Mattenfreak
15 januari 2015, 21:49
Lijken 2 cakes door elkaar te zijn?

Rocketfreak
15 januari 2015, 21:58
Dacht ik eerst ook, maar dit is de reactie van gietjo:


Oe, nu je het zegt. Was me eigenlijk nog helemaal niet opgevallen. Het kan ook geen andere cake zijn wat had ze in serie gezet. Heb ff fotootje van de setup bekeken en daar staan ook echt 2 massive's.

Hopelijk heeft verder niemand het gehad en betreft het hier 1 of 2 maandagochtend exemplaren...???

jnharmsen
16 januari 2015, 16:23
mijn massive was ook zoals op het filmpje zonder de blink boeketen,vond hem ook niet echt geweldig

wesley.s
17 januari 2015, 20:02
https://www.youtube.com/watch?v=9YDKI2rMNfY

ik vond hem niet slecht maar hij staat ook weer niet op me lijst van aankomend jaar had er toch meer van verwachte

1.36 min

bryan613
17 januari 2015, 20:08
https://www.youtube.com/watch?v=9YDKI2rMNfY

ik vond hem niet slecht maar hij staat ook weer niet op me lijst van aankomend jaar had er toch meer van verwachte

1.36 min

Vind hem nog wel aardig presteren, zoals het lijkt in ieder geval?

mikeapd
17 januari 2015, 20:44
https://www.youtube.com/watch?v=9YDKI2rMNfY

ik vond hem niet slecht maar hij staat ook weer niet op me lijst van aankomend jaar had er toch meer van verwachte

1.36 min

Ik vind het echt een mooie pot voor de prijs, iets minder blink maar voor de rest zie ik niet wat hem minder maakt dan de productvideo.

Eart
9 februari 2015, 11:36
Filmpje van 2x Massive + 1x It's Mine


https://www.youtube.com/watch?v=N9cPXQwhY_w

bryan613
9 februari 2015, 12:00
Bij mij deden de blinkers in de straat niet onder aan de massive in de productvideo!

Lambal
29 maart 2015, 18:21
Hoe presteert deze t.o.v. de Imperial Blink (Broefkhoff)? Dat was namelijk de mooiste blinkercake die ik ooit heb gezien (2013-14 versie). Heb nu deze besteld met een leuke korting!

gold-member
29 maart 2015, 19:29
hij doet er echt niet onder aan de imperial blink alleen vind ik de massive net even beter over komen afgelopen jaar.

Burning Salvo
2 augustus 2015, 14:29
Blijft een heerlijke cake


https://www.youtube.com/watch?v=P_5kzpjlm4w

Scav
2 augustus 2015, 19:16
Blij dat ik er 3 besteld heb voor een mooi prijsje

romano
2 oktober 2015, 09:43
Vandaag 2x besteld bij steenbergen voor 22,50 per stuk.
Ik ben heel erg benieuwd hoe hij in de straat is kan niet tegenvallen lijkt me:D

gold-member
2 oktober 2015, 09:53
Vandaag 2x besteld bij steenbergen voor 22,50 per stuk.
Ik ben heel erg benieuwd hoe hij in de straat is kan niet tegenvallen lijkt me:D
daar heb je een goeie aan bij mij in de straat stonden ze met dicht geknepen oogjes naar te kijken:bye:

Jorn89
2 oktober 2015, 10:02
Dit is echt een hele mooie cake, vorig jaar gehad, gisteren weer besteld voor dit jaar!

chrissie81
3 oktober 2015, 11:36
Mooie cake inderdaad :D


https://www.youtube.com/watch?v=kyad0t4iXeE

Fuifduif
30 oktober 2015, 12:26
De Massive of de Colour Change van HFF?

titanium
30 oktober 2015, 14:26
De Massive of de Colour Change van HFF?

Nou je het zegt. Dat is nog best een lastige keuze :frusty: Voordeel vind ik wel dat de Massive bij elk shot een mine heeft.

jejestilo074
1 november 2015, 11:51
Nou je het zegt. Dat is nog best een lastige keuze :frusty: Voordeel vind ik wel dat de Massive bij elk shot een mine heeft.

Daar denkt iedereen anders over denk ik. Ik vind die mine bijzonder storend, het maakt het een rommelig geheel. Bij de Color Change is het een mooi rond effect zonder mine.

titanium
1 november 2015, 12:16
Klopt ook, het is ook mijn persoonlijke mening :) En daar komt nog bij dat ik de Color change niet int echt heb gezien dus beoordeel die ook nog is op basis van filmpjes

pyrofan#1
3 december 2015, 20:48
Vorig jaar ook de Massive aangeschaft en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Toen de webshop van Vuurwerktotaal openging heb ik er maar meteen één besteld. Ben overigens ook erg benieuwd naar de Color Change en de Mash Up Box. Als deze net zo presteren als de Massive dan staan die ook op de wensenlijst.


https://www.youtube.com/watch?v=nMNLITE8Ydo

LilDanceCrew
3 december 2015, 21:25
Ik zit echt met een dilemma deze of the Colour change, denk dat ik voor demo's moet afwachten

Ischa
3 december 2015, 21:33
Deze prachtbak 4 keer voor het eindproject. en 1 keer voor de losse knal.
Die multicolour blijft mn favoriet.
Eerst 3 keer deze w shape dan 3 x eclipse 2.0 samen met return of the phoenix 3 x in w shape.
En 3 thunder Q om het geheel af te sluiten.
Jammie!

pyrofan#1
3 december 2015, 21:34
LilDanceCrew, ik denk er hetzelfde over. Van de Massive is bekend hoe die presteert, succes gegarandeerd. Maar de Color Change is daarentegen weer erg vernieuwend.

pyrofan#1
3 december 2015, 21:35
Deze prachtbak 4 keer voor het eindproject. en 1 keer voor de losse knal.
Die multicolour blijft mn favoriet.
Eerst 3 keer deze w shape dan 3 x eclipse 2.0 samen met return of the phoenix 3 x in w shape.
En 3 thunder Q om het geheel af te sluiten.
Jammie!

Ik kijk alvast uit naar je filmpje. Klinkt echt fantastisch!

LilDanceCrew
3 december 2015, 22:02
LilDanceCrew, ik denk er hetzelfde over. Van de Massive is bekend hoe die presteert, succes gegarandeerd. Maar de Color Change is daarentegen weer erg vernieuwend.

Dat klopt! echter vindt ik de massive net een tikkeltje te snel gaan! vandaar dat ik twijfel!

Ischa
3 december 2015, 22:14
https://www.youtube.com/watch?v=aExsontVi7k

Levensgenieter
4 december 2015, 08:33
Ik heb ze beiden besteld :) Kunnen we mooie vergelijken ^^

Tom2396
9 december 2015, 21:33
Ik ben benieuwd naar de uitkomst, ik had de Massive vorig jaar, maar hij is mij niet echt bij gebleven. IK denk dit jaar de Color Change!

jakhal
10 december 2015, 21:10
https://www.youtube.com/watch?v=H2xxWJfxG-M&feature=player_embedded

flyineddy
12 december 2015, 01:12
Bij de demo van Kuiper Koekange.


https://www.youtube.com/watch?v=itXM6nWy7X0

Eddy.

Reverser
12 december 2015, 10:12
Mooie cake tijdens de demo van Kuiper.


http://youtu.be/OAKHyj6EdTE

Ruben
12 december 2015, 10:38
Blijft een prachtig effect om te zien. Gelukkig neemt de Massive geen gas terug. Vorig jaar is deze mij onwijs goed bevallen tijdens de jaarwisseling dus dit jaar komen er weer een paar in de collectie!

Stefan Works
17 december 2015, 21:44
Film van vanavond:


https://www.youtube.com/watch?v=AMAxeC39LO4&feature=youtu.be

vuurwerkftw
17 december 2015, 22:13
film van vanavond, bij huisman vuurwerk demo:
https://www.youtube.com/watch?v=LnjeccZJO2g

DarkSoul
17 december 2015, 22:45
Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:


https://www.youtube.com/watch?v=1YB3i8Cc2C0

Uitstekende cake, een echte topper in dit prijssegment. Grote en perfect ronde boeketten, heerlijke zilveren glitter. En laten we die mine ook niet vergeten. Mooi heldere kleuren ook nog eens.
Nee, hier is geen woord van gelogen. Echt een topper! :thumbsup:

densta
19 december 2015, 18:45
Demo Huisman.


https://www.youtube.com/watch?v=nznk9OZSdUI

Enjoy.

RafQue
19 december 2015, 18:56
Demo Huisman.

Enjoy.

Je video staat op privé...

densta
19 december 2015, 19:08
Je video staat op privé...

Hey bedankt. Had t niet in de gaten. Moet t nu weer doen.

dwazer
19 december 2015, 20:31
Was ook weer heerlijk op de demo in Delft net, blij dat ik deze in het assortiment heb :)

Joppiesaus
19 december 2015, 21:48
Was ook weer heerlijk op de demo in Delft net, blij dat ik deze in het assortiment heb :)

Wat een reusachtige boeketten waren het, vooral in vergelijking met de rest wat er geschoten werd.

Boosje
20 december 2015, 20:58
Ik heb deze cake ook aangeschaft echt een topper.

Scav
20 december 2015, 21:03
De combi van it's mine met op de achtergrond 3x massive in lopik was top.

Hopelijk pakt het hier in de straat net zo mooi uit. Het spul is in iedergeval al besteld. Nu al zin in!

FireworkAddicted
20 december 2015, 23:47
Wederom prachtig!
Helaas dit jaar niet meer te krijgen bij mij in de buurt.

Ischa
21 december 2015, 08:31
Komt er hier zoiezo 4 keer.
Zit er stiekem aan te denken er nog 2 bij te nemen en die dan als finale samen met de massive uit de hardstyle box te schieten na de andere 5 cakes.

FireworkAddicted
21 december 2015, 09:54
Komt er hier zoiezo 4 keer.
Zit er stiekem aan te denken er nog 2 bij te nemen en die dan als finale samen met de massive uit de hardstyle box te schieten na de andere 5 cakes.


Gruwelijk man!

Supreme
24 december 2015, 20:12
De titel spreekt voor zich
Vanaf 1:27

https://www.youtube.com/watch?v=-9kSaE6fb9g

*kevin*
29 december 2015, 10:22
Heeft deze cake geen reserve lont?

Ecfireworks
29 december 2015, 10:29
Nee, ik was hem al kwijt, maar hij zit er gewoon niet aan.

MrXtremeFireworks
29 december 2015, 11:35
Ben erg benieuwd of hij nog steeds zo goed is als vorig jaar :D
26548

Joppiesaus
29 december 2015, 15:13
Heeft deze cake geen reserve lont?


Nee, ik was hem al kwijt, maar hij zit er gewoon niet aan.

Ik had precies het zelfde, heb hem net binnen en de reserve lont ook niet vinden.\
Toch vreemd voor zo'n kwaliteitscake om geen reserve lont te hebben.

MrXtremeFireworks
31 december 2015, 15:17
Heb net even een projectje gemaakt, geen idee of het iets wordt, misschien zitten er vertragingen in. Ben benieuwd :p
270332703427035

Joppiesaus
31 december 2015, 16:26
ik ben erg benieuwd naar het filmpje! Lijkt me prachtig, ik moet het doen met 1.

*kevin*
1 januari 2016, 01:08
Ik had hem ook doorgelont 1 dan 2 en dan 3 stuks tegelijk. Wat een geweld was dat zeg schoot absurd snel dikke blinkers en een enorme rookontwikkeling. Dit was echt een topper en dan ben ik redelijk verwend met nl consumenten vuurwerk.

jagert
1 januari 2016, 09:21
https://www.youtube.com/watch?v=2_AxeNoDhjg&feature=youtu.be

Gisteren geschoten. Prima cake voor die prijs

kwintos
1 januari 2016, 09:43
Weet niet vond deze echt geen wow factor geven (2015 versie)De multicolor stars zijn wel mooi maar vond de blink helemaal niet zo bijzonder eigenlijk.

wizz
1 januari 2016, 10:09
gewoon een vette cake, per twee gedaan. geld absoluut waard

Viva la Bang
1 januari 2016, 10:11
Ik had de 2014 versie. Maar eerst 2 en dan 4 ging best los. Heerlijke cake!

QVR0501
1 januari 2016, 11:01
Het lijkt wel of de blinkers dit jaar minder waren?
Afgaande op filmjes, ik had hem dit jaar niet

ZenaVEVO
1 januari 2016, 11:02
Het lijkt wel of de blinkers dit jaar minder waren?
Afgaande op filmjes, ik had hem dit jaar niet

Ik vind ook dat het lijkt alsof de blinkers wat sneller weg zijn.
Maar er was al een gerucht dat het product vochtig oid was. misschien daardoor?

Mattenfreak
1 januari 2016, 11:50
Had ook de 2014-versie, eerst 1 om in de stemming te komen, daarna 4 tegelijk, wat een feest!
Vorig jaar niet geschoten, wel staan, maar dit jaar dus ingehaald en terecht de beste cake van 2014!

Kleurrijke afsluiter van de nacht voor ons, viel goed in de smaak bij alle omstanders vanwege de kleuren, de grootte en natuurlijk de lucht vol blinkers.

Knalgoedvuurwerk
1 januari 2016, 12:23
Prima cake, met mooie kleuren en blinkers. Boeketgrootte en burst zijn prima in order!

jagert
1 januari 2016, 13:37
https://www.youtube.com/watch?v=2_AxeNoDhjg&feature=youtu.be

Gisteren geschoten. Prima cake voor die prijs

MrXtremeFireworks
1 januari 2016, 16:33
Hij ging perfect!:D

https://www.youtube.com/watch?v=-2LGN-NbJKM

basje1987
1 januari 2016, 18:50
Filmpje van gister,heerlijke cake met felle kleuren een mooie blinkers.

https://www.youtube.com/watch?v=E6xR_NiA36I

jejestilo074
1 januari 2016, 20:13
Had ze per 4 geschoten. Gaf echt de wow factor alleen had ik wel wat meer multicolor verwacht, blauw zit er nauwelijks in.

Rico
1 januari 2016, 20:18
Had hem ook voor het eerst. Hele mooie cake, om lekker van te genieten. Krijg er alleen geen adrenaline kick van, maar dat ligt aan mijn voorkeur denk ik. Prima cake!

Mattenfreak
1 januari 2016, 20:50
Had ook de 2014-versie, eerst 1 om in de stemming te komen, daarna 4 tegelijk, wat een feest!
Vorig jaar niet geschoten, wel staan, maar dit jaar dus ingehaald en terecht de beste cake van 2014!

Kleurrijke afsluiter van de nacht voor ons, viel goed in de smaak bij alle omstanders vanwege de kleuren, de grootte en natuurlijk de lucht vol blinkers.

En hierbij 2 films, eerst een film met een losse Massive.
De tweede film zijn 4 Massives, heerlijke bak!!


https://www.youtube.com/watch?v=u7Cr2oIukA8


https://www.youtube.com/watch?v=9543CB7SzoM

Ruben
2 januari 2016, 09:20
Hij was weer geweldig hoor! De beste kleuren die ik ben tegengekomen in het Nederlandse assortiment. Knallen waren ook lekker dof! Deze volgens mij per 4 geschoten in de show, daarna nog een paar tijdens de jaarwisseling!

Golddigger
2 januari 2016, 13:08
Wat een heerlijke cake was dit en zeker voor 17,50. Mooie kleuren en heerlijk goud er bij.
Geschoten in v-shape.


https://www.youtube.com/watch?v=T1FMk7oKGlA

Yoshimitsu
2 januari 2016, 14:31
Blink mocht wel wat langer ja, maar verder nog steeds een prima cake!

Fireworkfreakz19
4 januari 2016, 09:49
Ook dit jaar was die weer super blijft gewoon een aanrader mooie blinkers grote boeketten wat wil je nog meer..

fexZy
4 januari 2016, 10:38
Vond de massive toch niet zo bijzonder. Samen met big valk 19 afgestoken. Zou volgend jaar toch voor de big 19 gaan.. ben ik nou de enige die dit vind?

Fire-Freak
4 januari 2016, 12:50
Ik vond ook dit jaar de Massive weer erg mooi (2015-versie). In mijn herinnering zat het met de blinkers ook weer goed, maar kan zijn dat door het kruit mijn gedachten wat zijn vertroebeld...

brian the freak
4 januari 2016, 12:59
1 van de beste blokjes op de markt als je het mij vraagt. Denk dat hij per 2 nog beter tot zijn recht komt.

Maiko
4 januari 2016, 16:13
Super goeie cake!


https://www.youtube.com/watch?v=57_fs3MDKjA&feature=youtu.be

Kruit_Freak
4 januari 2016, 18:47
Dit jaar weer eens aangeschaft voor in de collectie.

Zeker een prima cake voor de relatief lage prijs.

Harde burst en volle boeketten, wat wil je nog meer :wink:

Bekijk in 4k op youtube;


https://www.youtube.com/watch?v=4UQuWfthpBo

QVR0501
6 januari 2016, 18:32
Waar hadden jullie deze afgelopen jaar eigenlijk vandaan?
Bleek opeens heel erg moeilijk te vinden te zijn voor mij. (Omgeving Breda)

Wil eigenlijk een 100 shots blok van deze schatjes maken :p

maximaal30euro
7 januari 2016, 22:11
Deze cake is gewoon (na 2 jaarwisselingen) al een begrip. Mooie prijs, dikke boeketten.
Blij dat ik 'em weer erbij had.:)

Mattenfreak
7 januari 2016, 22:13
Waar hadden jullie deze afgelopen jaar eigenlijk vandaan?
Bleek opeens heel erg moeilijk te vinden te zijn voor mij. (Omgeving Breda)

Wil eigenlijk een 100 shots blok van deze schatjes maken :p

Vroeg bestellen. Begreep dat hier fors meer van ingekocht was aangezien ie ook tot Beste Cake van 2014 benoemd is, maar die hele voorraad ging er alsnog snel doorheen! :)

Boosje
10 januari 2016, 12:35
ik vond de massive dit jaar ook een beetje tegen vallen de blinkers hadden wel iets langer gemogen maar voor die prijs is het nog steeds een top cake.

Vwapd
16 januari 2016, 12:41
Hierbij per 6 geschoten, er gaat ook 1 Zena - Sensation tussendoor!

http://youtu.be/IpMY5thmVeA

omepje
17 januari 2016, 18:26
Wat een heerlijke film Vwapd, prachtig.
Geweldig mooie chaos in de lucht, dat moet een hoop plezier hebben gegeven.

Mattenfreak
18 januari 2016, 19:57
Geweldig inderdaad, mooie kwaliteit film ook! Hopelijk blijft deze bak zo goed, want dit is er eentje die ik ieder jaar met een aantal tegelijk wil zien! Zal nooit vervelen! :D

ghoost
18 januari 2016, 21:18
Haha ik steek die Sensation daar tussendoor nog even aan met 2 blazende cakes naast me... was echt vet!

Scav
18 januari 2016, 21:28
Hier 3x massive met sensation gestookt. Was top. Helaas had vrouwlief de night shot aan....weg kleurtjes ��

ghoost
18 januari 2016, 21:40
Hier 3x massive met sensation gestookt. Was top. Helaas had vrouwlief de night shot aan....weg kleurtjes ��

Heb ik gezien volgens mij en op gereageerd op youtube. .. met de Sensation over dwars gefilmd toch?

Knalgoedvuurwerk
24 januari 2016, 11:24
2x Massive. Super grote boeketten, mooie kleuren en goede burst. Topper!


https://vimeo.com/152871207

ZenaVEVO
24 januari 2016, 12:27
2x Massive. Super grote boeketten, mooie kleuren en goede burst. Topper!


https://vimeo.com/152871207

Damn wat gaaf in v shape!
Volgensmij ging dat trouwens maar net goed met dat huis links? :p


ff totaal offtopic; waarom uploaden zoveel mensen hun videos op Vimeo, en niet op YouTube?

brian the freak
26 januari 2016, 23:14
Haha ik steek die Sensation daar tussendoor nog even aan met 2 blazende cakes naast me... was echt vet!

Die sensation ging wel goed bij jullie. Ik had er 2 en die waren helaas tergend langzaam :(

Knalgoedvuurwerk
27 januari 2016, 17:42
Damn wat gaaf in v shape!
Volgensmij ging dat trouwens maar net goed met dat huis links? :p


ff totaal offtopic; waarom uploaden zoveel mensen hun videos op Vimeo, en niet op YouTube?

Met dat huis ging hartstikke goed hoor. Kijk mn show maar, is op dezelfde locatie ontstoken.

Wat betreft vimeo: mijn reden is dat een paar jaar geleden het Youtubekanaal Knalgoedvuurwerk is verwijderd door de overheid. Er stonden toen nog redelijk wat shells op en zelfgemaakte mascleta's en we hadden een groot bereik mensen. Dat heeft de das om gegaan toen.

Scav
27 januari 2016, 18:21
Heb ik gezien volgens mij en op gereageerd op youtube. .. met de Sensation over dwars gefilmd toch?

Vrouwen en techniek....

Vuurwerkkoning
16 juli 2016, 21:05
Schitterende cake is dit. Een prachtig kleurenspektakel was het! Zeker met 2 tegelijk.


https://www.youtube.com/watch?v=KIGpG00uePw

emieloss
16 juli 2016, 21:09
Ziet er goed uit, kleuren komen er mooi uit op die film. Ik wil m aankomende jaarwisseling combineren met de joy ride van wolff :)

omepje
16 juli 2016, 21:56
Heel gaaf filmpje Vuurwerkkoning, laat goed zien hoe mooi de Massive is.

moontan
17 juli 2016, 14:54
Mooi gefilmd. Topproduct die Massive

titanium
21 september 2016, 13:41
Film van 2016 toegevoegd aan startpost.


https://www.youtube.com/watch?v=TSv0p3KrkdQ

omepje
22 september 2016, 07:52
https://www.youtube.com/watch?v=zaI9ZbXUY_A

Levensgenieter
19 november 2016, 23:45
Niet zo'n mooie, maar ook een impressie van mijn kant:

https://www.youtube.com/watch?v=Ftz3hA5CMvA

chrissie81
20 november 2016, 09:16
Nog altijd een lekkere cake inderdaad


https://www.youtube.com/watch?v=kyad0t4iXeE

freaksfireworks
20 november 2016, 09:25
Blijft een topper!
Ik had hem ook 2x in mn showtje verwerkt hij begint bij 40sec!

https://www.youtube.com/watch?v=6Pvb41muVNo

omepje
20 november 2016, 15:30
Wat een gave film van deze prachtcake freaksfireworks, bedankt.
Mooie sfeer komt er van dit filmpje.

vuurwerkduiven
20 november 2016, 16:37
mooi maar waarom is het gefilmt vanaf de achterkant met de woningen er tussen?

MasterBsc
20 november 2016, 17:08
De Massive blijft een prachtige cake, maar ik ga dit jaar voor de Revelation van Underground vuurwerk. Dat lijkt me toch een cake van een duidelijk groter kaliber en dat voor een betere prijs. De Massive is helaas €28,- geworden.

arviidd
4 december 2016, 11:47
Film:


https://www.youtube.com/watch?v=gotDZ9MSUrQ&index=45&list=PL0P30gmL43GvvzAfSZOofMW9rajHpa7m5

smilli
4 december 2016, 14:24
Toch nog steeds 1 van de betere i-shape cakes op de markt, prachtbak.

Sinpyro
4 december 2016, 22:13
voor 21 euro kunnen scoren :) erg leuk potje

chromeeh
12 december 2016, 16:04
Filmpje van afgelopen zaterdag:

http://www.youtube.com/watch?v=bE1wi7ET7XQ

moontan
12 december 2016, 19:01
Wat is deze Massive toch een topper he? De Distraxion en Colour Changing komen in de buurt, maar winnen het niet van de Massive als het gaat om de burst en de grootte van de boeketten.

Jean-Paul_*
12 december 2016, 19:10
Ben benieuwd hoe deze het doet tegenover de relevation van underground line van wolff.
Heb ze beide besteld en zal ze achter elkaar afsteken en filmen !

Ruben
12 december 2016, 19:11
Ben benieuwd hoe deze het doet tegenover de relevation van underground line van wolff.
Heb ze beide besteld en zal ze achter elkaar afsteken en filmen !

Ik ook. Eerst de Relevation besteld al vervanger voor de Massive. Ik dacht het dit jaar gewoon even anders te doen. Uiteindelijk toch de Massive ook maar besteld. Weet ik in ieder geval zeker dat die er weer in zit.

MasterBsc
17 december 2016, 22:10
Vanavond weer gezien en het blijft echt een prachtige cake. Harde burst en grote boeketten met prachtige kleuren. Er werd alleen nu een versie geschoten die niet echt goed blinkt, ik had al eerder gelezen in dit topic dat je 2 versies hebt. Hiervan waren de boeketten wel allemaal mooi rond!

Ibanesz
17 december 2016, 22:58
Vanavond in Lopik geschoten. Ik ben blij dat ik hem dit jaar 2x heb!

https://www.youtube.com/watch?v=Yde6kgUf5Q8&feature=youtu.be

freaksfireworks
26 december 2016, 08:50
mooi maar waarom is het gefilmt vanaf de achterkant met de woningen er tussen?

beetje late reactie haha
Maar dit is gefilmd door iemand die iets verderop woont zo kon ik mn vuurwerk is van iets verderaf bekijken haha!

Black Dragon
28 december 2016, 16:11
Wederom geschoten gisteren!


https://www.youtube.com/watch?v=BkI59CNZbZk

QVR0501
30 december 2016, 14:37
Eigenlijk nooit bij stil gestaan totdat ik hem zelf had, maar wat een prachtig label. Mooi strak.

wizz
1 januari 2017, 19:38
Ook dit jaar weer top. (2016 prod)

LordDa1n
1 januari 2017, 20:14
Helemaal top, volgend jaar zeker weer!

kwintos
1 januari 2017, 20:17
Had ook 2016 batch echt hele mooie grote ronde boeketten en felle kleuren blijft een topper.

emieloss
1 januari 2017, 20:27
Ik vond het een goede bak maar vond hem niet zo geweldig als dat ik hem verwacht had na alle positiviteit hier op het forum. Gewoon een prima bak voor het geld

ILI94
1 januari 2017, 22:07
Had hem opnieuw erbij zitten dit jaar. Klassebak met grote boeketten en veel kracht. Absolute aanrader..

Mattenfreak
1 januari 2017, 22:09
Ook dit jaar per 3 geschoten, wat een genot, het was ook dit jaar weer een favoriet, ik vind het effect echt prachtig! En de boeketgrootte is flink, lekker gevuld en iedereen die stond te kijken vond het ook echt een klasse bak.

EdHengelo
2 januari 2017, 08:52
Dit jaar weer 1 van de betere 500 gram cakes is mijn mening.

Reverser
2 januari 2017, 10:01
Ik had hem ook dit jaar. Super mooie cake zo met die multicolor. Zekers voor herhaling vatbaar. Ook een mooi strak label

fompert
2 januari 2017, 10:15
Mijn gewonnen Agressive had ik geruild voor de Massive plus het pijlenpakket Freestyle Rockets 10. Erg blij met die keuze. Wat een heerlijke cake is dit.

jeremy21
2 januari 2017, 10:24
Had er dit jaar voor het eerdt gekocht had er gelijk 2 genomen en het is inderdaad een prachtige pot, volgende jaarwisseling zeker weer !!

vegetto
2 januari 2017, 10:42
Heb er elke jaar 1. Blijft een aanrader deze.
Alleen was vergeten dat ik hem nog had. Zie hem gisteren ineens op de tafel op zolder staan.

LordDa1n
2 januari 2017, 15:29
Dat is een misdaad, de Massive zomaar vergeten :)

*kevin*
3 januari 2017, 09:15
Na erg vorig jaar 6 doorgelont te hebben hadden we er dit jaar maar 1 maar het blijft een geweldig mooie cake, volle ronde felgekleurde boeketten. Voor dit effect een van de beste cake's in nederland.

dabombe
3 januari 2017, 09:36
Prachtige cake dit wederom. Onveranderd mooi met felle witte blinkers en zeer fraaie multicolour. Het gave aan de deze bak is dat de hele straat verlicht wordt als je er twee of meer bij elkaar zet. Dikke aanrader dit!

Almere-Pyro
3 januari 2017, 13:11
Volgend jaar deze er maar bijnemen als ik het zo hoor!

ivivuurwerk
4 januari 2017, 21:17
Een hele mooie multicolor cake!


https://www.youtube.com/watch?v=qGZqMKoNe3s

KnalCakes
4 januari 2017, 23:42
Heeft de massive eigenlijk een reserve lont ?

Ronn0
4 januari 2017, 23:49
Heeft de massive eigenlijk een reserve lont ?

Jup! :-) dat heeft ie

Joppiesaus
5 januari 2017, 01:05
Jup! :-) dat heeft ie

Dat is dan nieuw want vorig jaar had ie dat niet.

Ruben
5 januari 2017, 07:17
Dat is dan nieuw want vorig jaar had ie dat niet.

Hier wel. Maar wat een topper blijft het. In mijn ogen echt de beste cake met een multicolor boeket. Anno 2016 is daar de Relevation uit de Underground serie bij gekomen, die kan de Massive misschien wel evenaren. Volgende jaarwisseling wil ik wel zien of de Colorful City van Pangu in de buurt kan komen. Hoe dan ook komt deze er weer bij!

R O B Z
5 januari 2017, 07:50
Leuk ding zeg! Lekker vlot, druk en veel!

Djaimy
5 januari 2017, 08:30
Wat een geweldig blokje is dit. Vorig jaar helaas niet geleverd gekregen, dit jaar voor het eerst. En gelijk per 4. Wat een machtige blinkerbak dit. Blijvertje!

basje1987
5 januari 2017, 20:53
Blijft gewoon de beste in zijn soort!!

https://www.youtube.com/watch?v=Ex6AU3LOf0g

omepje
5 januari 2017, 21:57
In mijn ogen is dit wel de beste multicolor cake die er te krijgen is.
Wat een bak, geweldig.

MrXtremeFireworks
6 januari 2017, 17:04
Komt er dit jaar sowieso weer minimaal twee keer in. Hopelijk kan ik nog een paar It's Mines bemachtigen om die hiermee te combineren.

freaksfireworks
6 januari 2017, 18:06
Straatfilmpje 6x de Massive!


https://www.youtube.com/watch?v=1DWhn1QSa1M

MGMT
7 januari 2017, 06:41
Deze heeft mij positief verrast! Grote boeketten en mooie blinkers hoor.

Ischa
7 januari 2017, 23:55
Prachtig project! echter zou ik deze zelf in w-shape neerzetten voor en betere spreiding.
Nu ist allemaal zo 1 op een hoop gevalletje

Vorig jaar 4 keer gehad, dit jaar niet,mis deze bak stiekem wel in de collectie van afgelopen jaar.

Twijfel erg om deze 4 keer te doen of de colorfull city.

Stief
8 januari 2017, 08:19
Afgelopen Oud en Nieuw de Massive voor het eerst in mijn collectie.
Zeer mooie bak, heb er bewust eentje bewaard voor een eventuele speciale gelegenheid.

Klein puntje van kritiek:
De stijghoogte was niet hoog, meer mensen hier last van.
Voordeel daarvan was wel weer dat de boeketten nog groter waren :)

spanischcracker
8 januari 2017, 09:27
Nu voor de zoveelste keer de Massive gehad afgelopen jaarwisseling en het blijft een topper. Super mooie, grote en volle boeketten met een goeie burst. Qua stijghoogte ging hij bij ons gewoon goed. Niet te hoog en niet te laag.

KristianS
18 februari 2017, 08:56
Als deze een reserve lont heeft kun je deze cake mooi verbinden aan de Colorful City van Pangu! Lijkt me een waar multicolor spektakel! Dat ga ik dit jaar maar is proberen..

pyrofan#1
18 februari 2017, 19:30
Als deze een reserve lont heeft kun je deze cake mooi verbinden aan de Colorful City van Pangu! Lijkt me een waar multicolor spektakel! Dat ga ik dit jaar maar is proberen..

De Massive heeft geen reservelont.

MasterBsc
18 februari 2017, 19:44
Buiten dat vind ik de combinatie erg zonde. Ondanks dat het beide mooie kleurrijke cakes zijn, passen ze niet bij elkaar. Dan kan je beter meerdere Massives aan elkaar verbinden! ( Scheurtje in het label maken en het hoofdlont met het lont van de laatste tubes verbinden )

Reverser
24 juni 2017, 20:17
https://www.youtube.com/watch?v=XNEmzxkDmQU

Jantjebeton1981
6 augustus 2017, 17:23
mooie cake

mikeyy
7 augustus 2017, 10:13
Deze staat ook weer op men lijstje . Vorig jaar 2 x gehad . Dit jaar ga ik er zeker een karton van kopen . Mooi projectje van maken . Mooie grote boeketten en een hele fijne burst. Al met al een cake dit elk jaar terug komt. En hij is ook niet zo heel prijzig als je ze koopt in de voorverkoop waar dan ook.

Mattenfreak
7 september 2017, 23:04
Hij deed het weer erg goed gisteren;


https://www.youtube.com/watch?v=Qra1WXwDZpo

pyro_11
16 november 2017, 06:04
Ga hier toch ook maar een karton van bestellen zijn mooie potjess

Highscr5
16 december 2017, 19:45
Deze vanavond gezien bij de Rowy demo. Wat een enorme tegenvaller. Lijkt voor geen meter meer op de topcake van 2 jaar geleden.

blackmoon
16 december 2017, 19:53
Da's mooi kilo utrecht tango dan. Misschien heb ik geluk en krijg ik de batch van 2016.

RickGAE
16 december 2017, 19:55
Heeft iemand een filmpje?

k0enn
16 december 2017, 19:57
Deze viel inderdaad erg tegen vanavond bij de rowy demo! zonde.

rikkoenjeffrey
16 december 2017, 20:01
Ook in Lopik viel deze erg tegen helaas. De distraction van vuurwerktotaal was dan wel weer prachtig!

Avalanche
16 december 2017, 20:01
Kansloos ding vanavond. Eerste keer live gezien, vond er werkelijk geen rest aan..

Rocketfreak
16 december 2017, 20:14
Was inderdaad zeer slecht vanavond in Lopik...hopelijk last van vocht...

lbanoa
16 december 2017, 20:15
Hoe kan je bij deze controleren welke versie je hebt ? iemand bekend met de bactnummers of staat het jaar erop vermeld.

elburgersc
16 december 2017, 20:16
Hoe kan je bij deze controleren welke versie je hebt ? iemand bekend met de bactnummers of staat het jaar erop vermeld.

Vragen aan winkelier welke batch het is...

MrXtremeFireworks
16 december 2017, 20:21
Hoe kan je bij deze controleren welke versie je hebt ? iemand bekend met de bactnummers of staat het jaar erop vermeld.

Jaartal staat op het label.
https://image.prntscr.com/image/wIbAd6BbTlqojNdXd-eGjQ.png

RickGAE
16 december 2017, 20:21
Hopelijk krijg ik de 2016 batch.... Had hem dit jaar voor het eerst besteld.

roadrunner
16 december 2017, 20:23
Dacht even dat het aan mij lag maar blijkbaar vind iedereen hetzelfde want deze was echt slecht vanavond in Lopik. De distraxion en zelfs de 2017 versie van de Zena #1 hadden meer en betere blink.

emieloss
16 december 2017, 20:51
Viel ook zwaar tegen in almere. Alleen de burst was goed, verder een paar verdwaalde blinkers en sterren.

MasterBsc
16 december 2017, 20:54
Deze viel inderdaad tegen. De burst is nog wel hetzelfde, gewoon goed. En de boeketgrootte is opzich ook wel gelijk, alleen heel karig gevuld. Er zitten amper blinkers meer in en de kleur groen is er ook uit. Het is nu een beetje blauw en een beetje rood. Van de blinkercakes die werden geschoten was dit duidelijk de minste.

Hier het filmpje, de blinkers lijken meer dan het in het echt was.

https://www.youtube.com/watch?v=zckDgrT5KOo

RickGAE
16 december 2017, 21:01
Ik heb Vuurwerktotaal even een mailtje gestuurd, ben benieuwd waar het door komt...

omepje
16 december 2017, 21:01
Wat zonde om te lezen zeg, dit was tog echt wel een geweldige topper.
Benieuwd hoe deze bij iedereen in de straat staat.