PDA

Volledige versie bekijken : Zena Vuurwerk Merchandise



Joyce
1 april 2014, 15:25
Zena Vuurwerk heeft al enkele merchandise items in hun gamma.
Maar wat zouden jullie nog graag zien verschijnen?

Alle ideeën en ontwerpen zijn welkom! En wie weet word jij wel één van de uitvinders van onze toekomstige merchandise bestseller!

18693

gizmo75
1 april 2014, 17:09
Hee Joyce, ben je weer terug? De bijlage is helaas niet te openen.

Maar als antwoord op jouw vraag: denk ook eens aan een Sjaal, Paraplu, Zonnebril, Handschoenen, enz.

p-aart-y
1 april 2014, 18:13
Handschoenen met halve vingers. Gebruik ze elk jaar als het te koud is voor blote handen.

tristen
1 april 2014, 18:42
- Handschoenen met halve vingers.
- Aanstekers met opdruk, altijd leuk voor de verzameling.

Torrr
1 april 2014, 19:48
Een zwarte Zena sweater met of zonder capuchon, maar dit maal zonder opdruk aan de voorkant ( vuurwerkbelgie ) maar juist alleen met de originele mooie opdruk aan de achterkant !

jwtjuh
1 april 2014, 21:21
Een zwarte Zena sweater met of zonder capuchon, maar dit maal zonder opdruk aan de voorkant ( vuurwerkbelgie ) maar juist alleen met de originele mooie opdruk aan de achterkant !

Als je hiermee de goeie ouwe sweater bedoelt, met het original logo achterop en voorop links op de borst "vuurwerkbelgie.com" dan: JA, DIT!

(liefst met capuchon n.m.m.)

Jwtjuh :D

Piccolo
1 april 2014, 21:36
Of een mooie zena gasbrander. Een zwarte gasbrander met chooet logo erop.

nederlandsvuurwerk
1 april 2014, 22:27
Zena aansteeklont? Zwarte lont met in t geel het logootje erop.
Is toch iets wat bijna iedereen die vuurwerk afsteekt gebruikt.
Leuke en veilige reclame:).

tristen
1 april 2014, 23:08
Of een mooie zena gasbrander. Een zwarte gasbrander met chooet logo erop.
Gasbranders zijn al te koop van Zena! In Olen lagen ze te koop in de vitrine met prijs!

vuurwerkfreakk
2 april 2014, 07:27
- Handschoenen met halve vingers.
- Aanstekers met opdruk, altijd leuk voor de verzameling.

Sluit me hier bij aan. :)

Joyce
2 april 2014, 09:30
Ik krijg de bijlage wel open..? Zijn er nog meerdere die hem niet open krijgen? Op facebook kan je hem ook zien.

Alvast bedankt voor de leuke ideeën!

Fric
2 april 2014, 09:37
Ik krijg de bijlage wel open..? Zijn er nog meerdere die hem niet open krijgen? Op facebook kan je hem ook zien.

Alvast bedankt voor de leuke ideeën!


Systeembericht
Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.

ajaxciedjuhh
2 april 2014, 09:42
Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.

Joyce
2 april 2014, 09:45
Problem solved!

ajaxciedjuhh
2 april 2014, 10:17
Problem solved!

Thnx!!

ik dacht aan een mooie (brandvertragende) broek, met een mooie opdruk

Mose
2 april 2014, 14:23
Meer drankjes zoals de Zena Energy Drink. Dat zou tof zijn!

robert_v_dijk87
2 april 2014, 20:08
Een zena geurhanger voor aan de binnenspiegel van de auto.natuurlijk met de geur:buskruit.
Elke dag weer kruitsnuiven haha

vuurvent
2 april 2014, 20:26
Als er een nieuwe sweater komt of wat dan ook, zorg dan wel dat de kwaliteit wat beter is, die van zena vuurwerk komen al vrij snel gaten in van slijtage. De prijs moet niet ten koste van de kwaliteit gaan vind ik, 25 euro is leuk, maar dat original vest van jaren terug heb ik nog en mankeert nog niks aan, en dat vest van zenavuurwerk zitten al sinds januari gaten in door slijtage, en ik heb hem tijdens de trophy gekocht. Liever wat duurder met goeie kwaliteit dan goedkoop en dat het snel slijt.

roelwijngaarden
2 april 2014, 23:00
shirts, sweaters, etc. in de maat XXXL, veel veteranen willen wel maar kunnen niet door de 'kinder' maatjes.

ajaxciedjuhh
2 april 2014, 23:43
Hahahaha, zeker te veel bitterballen-buikjes

gizmo75
3 april 2014, 08:57
shirts, sweaters, etc. in de maat XXXL, veel veteranen willen wel maar kunnen niet door de 'kinder' maatjes.

Helemaal eens met dat XXXL!! :wink:

jwtjuh
17 april 2014, 18:03
Ik wil niemand opjagen natuurlijk, maar is er inmiddels al meer bekend? :D

gizmo75
18 april 2014, 09:13
Ik wil niemand opjagen natuurlijk, maar is er inmiddels al meer bekend? :D

We laten ons graag verrassen tijdens de Mei-meeting... :wink:

Melchior de Magiër
18 april 2014, 09:55
Merchandise moet wel bierbuik proof zijn idd :biertje:

Graffioso
8 augustus 2014, 07:16
Er is ook rekening gehouden met de bierbuikjes :)

chappie
8 augustus 2014, 10:49
Bierbuiken:wink:zena cola light?:D

Graffioso
8 augustus 2014, 11:34
Figuurcorrigerend ondergoed ;) Dat spreidt de massa een beetje, dan kan iedereen gewoon in een L :P

Thunderboy
4 december 2014, 15:11
Even een kleine revieuw..

Inmiddels al een tijdje in het bezit van het nieuwe "Harder Better Faster" vest en shirt.
Vergeleken met de vorige versies zijn dit echt de fijnste vesten!

Moet zeggen dat ze echt een stuk fijner zitten, minder "flodderig" aan de onderkant, veel betere stof en netter afgewerkt. Ook de capuchon is wat kleiner.

Op de voorkant staat niks meer, waardoor deze vesten ook een wat "rustiger" en meer casual uiterlijk hebben gekregen. Op de achterkant alleen de tekst, Harder better faster.
Persoonlijk vind ik ook deze verandering een stuk mooier.

Kortom, erg tevreden! Dus zoek je nog een lekker warm kwaliteitsvest, dan is dit zeker een aanrader :wink:

Vandaag ook nog ff de handschoentjes getest, na dik 30km op het fietsje met -1 waren mn handen nog heerlijk warm. Geen koude vingertoppen gekregen, lekker veel bewegingsruimte en vrij degelijk afgewerkt. Wat dat betreft ook een echte aanrader!

20906
:thumbup:

Gr