PDA

Volledige versie bekijken : Evolution Chinatrip 2014



PYROMANIAC 1975
16 maart 2014, 17:49
Beste forumers,leden,liefhebbers en bezoekers.

Zoals jullie weten zijn we kort geleden naar China geweest voor een bezoek.
Hieronder zal ik een kleine tijdlijn plaatsen met het verloop ervan.

10-02-2014 / 13:00
Op naar Schiphol om rond 17:30 richting China te gaan.
Na een behoorlijk aantal uren een geweldig uitzicht vanuit het vliegtuig
18595
Vlucht info in het vliegtuig gaf een poosje erna aan dat we vrij dichtbij waren18596
Na landing op Beijing wachten op de doorvlucht naar Shangsa waar we door de fabriek vertegenwoordiger werden opgewacht.
Na een rit van zeg een uur aangekomen in Liuyang om over het bekendste plein richting ons hotel te rijden..
18598
Snel inchecken,richting kamer om de spullen te droppen om erna gelijk de 1e demo te bezoeken.
Het was behoorlijk druk op het aangewezen openbare schietveld waar we her en der dingen zagen waar het water je van in de mond liep.
Erna lekker naar het hotel de lobby in voor een drankje en wat dingen bespreken.
Volgende dag om 05:00 alweer wakker om wat papieren etc door te lezen.
7:00 naar het restaurant gegaan voor een lekker ontbijdje met natuurlijk ook.
18597
Het restaurant gedeelte.
18638
Smorgens eerst met de groep naar een kantoor van een fabriek om te kijken wat er zoals nieuw te vinden was en om het e.e.a. door te spreken.
Smiddags in me uppie naar een door mezelf aangevraagde demo gegaan waar de foto's helaas nog te groot voor zijn om te plaatsen.
Hier wat plaatjes van de showroom.
18636
18637
In de avond weer een demo en erna weer de lobby in:p
De volgende dag s'middags naar de vuurwerkmarkt gegaan.
De herkenbare ingang naar de markt.
18639
Wat foto's uit winkeltjes.
18640
18641

Zodra ik tijd heb zal ik verder gaan met de update.

TryMike
16 maart 2014, 18:31
Leuk om te lezen. Ik ben benieuwd naar het vervolg!

Piccolo
16 maart 2014, 18:43
lekker leesvoer! maar echt gaaf dat uitzicht vanuit het vliegtuig:)

omepje
16 maart 2014, 18:47
Leuk om te lezen, bedankt voor het verslag.
Ben benieuwd wat jullie daar gevonden hebben voor ons.

bassie123
16 maart 2014, 18:50
Leuk om te lezen! Ben benieuwd naar wat er gaat volgen!

!!!UPO-Maikie.^
16 maart 2014, 20:01
Ben benieuwd naar je complete verslag! Erg leuk om te lezen.

Ruben67
16 maart 2014, 20:59
Leuk verhaal! Ben benieuwd naar de rest.:)

Viva la Bang
16 maart 2014, 21:05
Kom maar op met de rest van de foto's en verhalen. Altijd erg leuk om te lezen. Thanks.

densta
17 maart 2014, 06:14
Super dat je dit deelt. Ben zeer benieuwd naar de rest wat je voor ons hebt.

mikeole
17 maart 2014, 08:42
Die soep Marchel, die was zeker gratis?

Thresher
17 maart 2014, 10:06
Wacht met smart op de rest van je verhalen. Leuk om te lezen.

PYROMANIAC 1975
18 maart 2014, 17:55
Na de 1e post wat te hebben aangevuld nu deel twee.

Tijdens het bezoeken van de vuurwerkmarkt even een wat oudere dame blij gemaakt met wat centjes door de schoenen even te laten poetsen.

Daarna afscheid genomen door even een matje af te steken.
En wat snipperen die daar heerlijk zeg.

In de avond een demo van een 100 prof artikelen en een 80 consumenten cakes.
Dit was bij een nieuw aangelegd prive terein van een fabriek in de bergen.
En man wat klonken de salutes daar geweldig.

Daarna werden we weer netjes bij ons hotel afgezet waar we wederom even hebben bij getankt in de lobby:D

De volgende en tevens laatste dag een demo met een 160 consu en 10 prof artikelen.
Bij deze demo hebben we wel een paar hele mooie cakes gezien waarbij we met de hele groep het eens waren over een bepaalde cake die door iedereen een 10 becijferd werd.
Deze zal dus ook hoogstwaarschijnlijk veel aandacht gaan krijgen op de demo's in Nederland.
Verder een hele apparte mooie combi fluitcake gezien.

Na de demo richting hotel waar we(hoe kan het ook anders:p)in de lobby met een drankje nog even hebben geevalueerd.
Rond de klok van 01:30 maar richting de kamer gegaan om de koffer in te pakken en een paar uurtjes rust te nemen voor de start van de lange terugreis.

05:00 ging het wekkertje en was het tijd voor de uitcheck.

Het was reuze gezellig met de groep die bestond uit.

Ronny,Laurens en Mike van Katan.
Frits van de Rijswijkse vuurwerkhal
Andre van de vuurwerkstunthal.
Marchel van Evolution Fireworks.

Via deze weg nog even een bedankje voor de gezelligheid en geouweh**r.
Ik kijk al uit naar de trip van 2015
En op naar een mooi eind van 2014



Helaas kan ik geen bestanden meer toevoegen.

gr
Marchel

tristen
18 maart 2014, 18:22
Erg leuk om te lezen allemaal, lijkt mij een heerlijk gevoel om zoveel met vuurwerk bezig te zijn. Het te bekijken en te beoordelen en natuurlijk het beetje Chinese cultuur wat je er mee krijgt. Alles is er anders van eten tot het vuurwerk natuurlijk. Hele andere wereld waar je in terecht komt.

In ieder geval hartstikke bedankt voor het verslag en de foto's! Wat lijkt mij het fantastisch om ook ooit eens naar dit Vuurwerkmekka af te reizen. (Toch zelf maar eens een winkel/lijn beginnen...:rolleyes: Haha!)

Ik ben erg benieuwd wat jij/jullie van Evulution Fireworks, Katan en de VIP lijn in de collectie gaan brengen dit jaar! Lijkt me een fantastisch werkje om alles te bekijken en te beoordelen. Ik denk dat jullie er wel uitkomen, fantastische groep met veel oog voor producten. Dus dat komt wel goed! Ben benieuwd!

Mavcovic
18 maart 2014, 21:40
Die consumentencake die een 10 kreeg. Is die al van een andere importeur op de Nederlandse markt? Of is die straks van Evolution omdat die nu door je is uitgekozen. of hoe moet ik dat zien?

PYROMANIAC 1975
18 maart 2014, 22:03
Die consumentencake die een 10 kreeg. Is die al van een andere importeur op de Nederlandse markt? Of is die straks van Evolution omdat die nu door je is uitgekozen. of hoe moet ik dat zien?

Komende donderdagavond komen we bij elkaar om alles door te nemen over de producten 2014
en het maken van mogelijke aanpassingen etc.
Verder hebben we als groep een geweldig idee voor een cake assortiment wat we moeten uitwerken.

Ik kan wel 1 ding zeggen.
We gaan er weer wat moois van maken.

gr

Djaimy
18 maart 2014, 22:10
Leuk verslag! Leuk om te lezen hoe jij het ervaart, en de foto's zijn natuurlijk ook hardstikke mooi! Ben benieuwd waar Evolution dit jaar mee gaat komen, met name het cake assortiment wat jullie in gedachten hebben. En laten we hopen dat Evolution snel groeit, zodat het ook hier verkrijgbaar is!

White thunder
19 maart 2014, 06:58
Leuk verslag,en ben ook benieuwd,wat voor leuke verrassingen we aan het eind van het jaar te zien krijgen:D.In ieder geval, bedankt voor de tijd die je dr instopt,om ons op de hoogte te houden.

mikeole
21 maart 2014, 09:01
Oh wat hebben we lopen gieren en brullen in de lift, woehhahah

Piccolo
21 maart 2014, 12:41
mooi verslag! ben nu toch wel benieuwd naar de cake die volgens iedereen een 10 waard was!

moontan
20 mei 2014, 14:01
Leuk verslag en mooie foto,s Marchel. Zo een trip naar China is een van de mooiste dingen die je als vuurwerkliefhebber kan meemaken.
Ben benieuwd naar de resultaten van jullie trip.!!