PDA

Volledige versie bekijken : Zena Megastore Maaseik



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

valerie
26 december 2013, 15:39
Ja het is zover er is in België vanaf morgen een Zena vestiging bij!
En dit in het voormalige gebouw van Wimmers-Hermans.
Morgen, 27 december openen onze deuren! Kom ons dus zeker een bezoekje brengen!
http://www.zenavuurwerk.com/images/stories/maaseik.jpg

hennn
27 december 2013, 08:53
voor de mensen die heimwee naar Toon hebben,hij staat nu in zena maaseik

Torrr
27 december 2013, 09:04
Heel veel succes met het nieuwe verkooppunt en leuk om te lezen dan onze grote vriend Toon daar de sceptor zwaait :)

Grizmo Raizor
27 december 2013, 09:18
Als Wimmers er staat dan zul je geen Zena prijzen krijgen. Misschien dat er daarom geen openingsacties te zien zijn? :P haha

Pyroboy26
27 december 2013, 09:33
Wimmers met zijn Pyroboy troep, op zich wel mooi voor de Belgie gangers dat je SR en Zena bij elkaar hebt... of SR er zo blij mee is weet ik niet.

valerie
27 december 2013, 10:19
Vanaf vandaag open! Toon zal je van harte welkom heten!

valerie
27 december 2013, 13:15
Hierbij al een 'sneak peek' van de winkel:

http://www.zenavuurwerk.com/images/stories/foto%204.jpg

http://www.zenavuurwerk.com/images/stories/foto%2011.jpg

http://www.zenavuurwerk.com/images/stories/foto%208.jpg

http://www.zenavuurwerk.com/images/stories/foto%203.jpg

Piccolo
27 december 2013, 14:08
ziet er goed uit!:)

--sjon beton--
27 december 2013, 14:28
hoezo een grafkist.....

Piccolo
27 december 2013, 14:33
idd:confused:

pyroteamzuid
27 december 2013, 14:44
Is dit een voor teken wat gaat komen dan met Zena Maaseik hahaha

Piccolo
27 december 2013, 14:57
zou ook nog kunnen:bonk:

Pauly-D
28 december 2013, 18:25
Toon was weer in een gezellige en geef bui vandaag. De winkel ziet er goed uit !

hennn
28 december 2013, 18:59
Voor zover ze de dezelfde produkten voeren gelden hier de zelfde prijzen enkortingen als in olen !

Toon`Debunker`
29 december 2013, 06:44
Dit jaar nog improviseren, volgend jaar perfectioneren... het was een beetje kortdag nadat we de vergunning binnenkregen en het inrichten van de winkel, we hebben alle decoratieve artikelen bij elkaar geraapt, zelfs een oude grafkist, die stond daar nog van Wimmers voor z'n 'dracula carnaval etalagemateriaal'.
Het is maar wat je noemt etalagemateriaal, maar we zagen de humor er wel van in, bovendien zitten er oude artikelen van wimmers in welke letterlijk zijn uitgestorven dus het heeft nog enige figuurlijke zin.


En nu gasssssserop!!!!!!
Cya@ZenaMaaseik

Grtz. Toon

syndikaat
29 december 2013, 11:06
Hey toon, dan kom ik hier maar eens kijken volgend jaar september. Als je hier dan ten minste nog bent. grtjs manfred/syndikaat

valerie
29 december 2013, 13:13
Ben jij ons al een bezoekje komen brengen?

http://www.zenavuurwerk.com/images/stories/20131229_113723.jpg

http://www.zenavuurwerk.com/images/stories/20131229_115400.jpg

hennn
1 januari 2014, 11:23
Ook hier is het
vanaf 3 januarie uitverkoop

3307
1 januari 2014, 14:03
Mooie locatie en er valt met een beetje tijd en aandacht wel wat te maken van dit pand. Aan ruimte geen gebrek. Succes.

pyroteamzuid
1 januari 2014, 14:10
Het ziet er nu al beter uit als die winkel van Wimmers ;)
Snel maar eens een bezoekje brengen met 3307 ;)

valerie
9 januari 2014, 15:17
Zena Vuurwerk pakt weer uit met mega kortingen! Ook @ Zena Maaseik!

https://gallery.mailchimp.com/c5e54ec53242a5b4a96b8fc62/images/titel.1.png

Meer info: http://eepurl.com/L2Ny5

gilles
10 januari 2014, 22:24
Valerie,

weten jullie wanneer de nieuwe zending binnenkomt met de event 1,2,3,4.
deze waren afgelopen week uitverkocht, worden die komende week verwacht of word het later

gilles
10 januari 2014, 22:25
ik bedoel degene met artikelcode 3001 t/m 3003 en de eventcake 4 ( die van 128 euro ).

valerie
13 januari 2014, 09:23
Valerie,

weten jullie wanneer de nieuwe zending binnenkomt met de event 1,2,3,4.
deze waren afgelopen week uitverkocht, worden die komende week verwacht of word het later

De events zijn er terug. Maar ik zou de raad geven, om de dag voor je naar ons zou komen (of de avond ervoor) even te bellen naar de winkel dan kunnen we je zeggen of we deze nog hebben en kom je niet voor niks. ;)

gilles
13 januari 2014, 20:20
valerie,

is al geregeld,heb ze in maaseik allen kunnen krijgen bij Toon, bedankt voor de info

baexem11
14 januari 2014, 16:18
Heeft iemand informatie voor mij over de hoogte van de korting op de producten?:
Ugly Joe
Toffee
Chooêt banger

Bij voorbaat dank :)

Denjo
14 januari 2014, 19:30
Heeft iemand informatie voor mij over de hoogte van de korting op de producten?:
Ugly Joe
Toffee
Chooêt banger

Bij voorbaat dank :)

Zie Olen topic, staan een aantal pdf'jes met korting aangegeven.

Piccolo
14 januari 2014, 19:32
Heeft iemand informatie voor mij over de hoogte van de korting op de producten?:
Ugly Joe
Toffee
Chooêt banger

Bij voorbaat dank :)

ugly joe 2,80
toffee 2,50
chooet banger 7,00
silver cracker 1,20
chooet match cracker 3,75
zena traat 4,75
six hearts 2,70

Vuurwerkers
14 januari 2014, 19:54
Hier ga ik zeker heen, misschien nog zelfs met de fiets hahah.
Smeets is me te duur geworden, daar ga ik alleen heen voor het echte werk.
Salon Roger is hiermee vergeleken ook niet veel.
Vooral die kortingen spreken me erg aan!

Iceking9
19 januari 2014, 14:29
Zo voor de 2 de keer daar geweest en mooie aankopen gedaan .
Deze winkel is een aanwinst voor het zuiden van het land.
MOoie prijzen en mooie acties

Toon van Zena
25 januari 2014, 13:03
Honderden en nog eens honderden vuurwerk dummy's gratis af te halen @ZenaMaaseik

sisser
30 januari 2014, 17:06
http://www.youtube.com/watch?v=Ju4mkTLFk_Y

jawe
30 januari 2014, 19:39
Bedankt voor de filmpje Jim,zou zeggen mocht je dummy's willen hebben onder andere dan kan je bij Zena maaseik goed terecht.

batie
1 februari 2014, 22:25
Wij zijn 31 januari toch maar voor de tweede keer in een maand tijd er geweest toch maar weer spullen gekocht kon het niet laten met die kortingen toen wij er kwamen stond koffie al klaar voor ons. jammer dat het voorbij is. ook nog wat dummy mee genomen

maxwell96
4 februari 2014, 21:00
Hier is een foto van wat ik uit Maaseik heb weten te krijgen (echt vuurwerk, duh)
18405

JSBenjamin
19 februari 2014, 19:59
Zijn de (nieuwe) waaiers 5shots - 8shots die er sinds kort op de Zena site staan nu ook in Maaseik verkrijgbaar? Zo ja dan word dat een ritje om van ieder 1tje of meer te gaan halen want moet zeggen dat ze er veel belovend uitziet.

En is er al verder ook ergens nog informatie over karton inhoud of aantal verkrijgbaar per stuk? Want ben al begonnen met een showtje in elkaar te zetten ondertussen.

bassie123
19 februari 2014, 20:28
Zijn de (nieuwe) waaiers 5shots - 8shots die er sinds kort op de Zena site staan nu ook in Maaseik verkrijgbaar? Zo ja dan word dat een ritje om van ieder 1tje of meer te gaan halen want moet zeggen dat ze er veel belovend uitziet.

En is er al verder ook ergens nog informatie over karton inhoud of aantal verkrijgbaar per stuk? Want ben al begonnen met een showtje in elkaar te zetten ondertussen.

Ik zou gewoon ff bellen met Maaseik zij kunnen je het wel vertellen, trouwens weet ik niet zeker of Maaseik wel open is deze tijd van het jaar

Burning Salvo
19 februari 2014, 20:29
Zena Maaseik gaat pas aan het begin van het vuurwerkseizoen weer open.

Piccolo
19 februari 2014, 21:35
Zijn de (nieuwe) waaiers 5shots - 8shots die er sinds kort op de Zena site staan nu ook in Maaseik verkrijgbaar? Zo ja dan word dat een ritje om van ieder 1tje of meer te gaan halen want moet zeggen dat ze er veel belovend uitziet.

En is er al verder ook ergens nog informatie over karton inhoud of aantal verkrijgbaar per stuk? Want ben al begonnen met een showtje in elkaar te zetten ondertussen.

15 per karton en zijn allrmaal dezelfde, gister gelezen in mod topic

maxwell96
20 februari 2014, 04:08
Zena Maaseik gaat pas aan het begin van het vuurwerkseizoen weer open.

Hoe weet je dat? Ik kan nergens iets vinden hierover.

Graffioso
20 februari 2014, 08:44
Hoe weet je dat? Ik kan nergens iets vinden hierover.

http://www.zenavuurwerk.com/index.php/winkels/zena-maaseik

Hier staat dat hij momenteel gesloten is.

maxwell96
20 februari 2014, 12:41
http://www.zenavuurwerk.com/index.php/winkels/zena-maaseik

Hier staat dat hij momenteel gesloten is.

Op een ander forum is mij verteld dat er nog over wordt nagedacht:








Een Maaseik topic is er en daar zitten we hier in.
Openingstijden staan op de hoofdsite: http://www.zenavuurwerk.com/index.php/winkels/zena-maaseik
Wel niet erg gedetailleerd maar we zien toch of ze open zijn of niet :P
Er staat dat ze nu gesloten zijn. Zijn ze echt alleen in januari open?

Wij zijn dit volop aan het bekijken en plannen..dus verder openingstijden komen er nog op te staan ;)

Burning Salvo
20 februari 2014, 18:39
Hoe weet je dat? Ik kan nergens iets vinden hierover.

Van iemand van Zena, lijkt mij behoorlijk betrouwbaar.

karol
20 februari 2014, 18:57
Van iemand van Zena, lijkt mij behoorlijk betrouwbaar.

Best wel een misser eigenlijk, Baarle houden ze wel open en Olen ook. Scheelt toch een uur rijden voor de Duitsers

gizmo75
21 februari 2014, 09:14
Best wel een misser eigenlijk, Baarle houden ze wel open en Olen ook. Scheelt toch een uur rijden voor de Duitsers

Er wordt kennelijk nog over nagedacht, maar los van dat: hoezo een misser? Er zit een aardig kostenplaatje aan vast om zo'n locatie open te houden. Gelukkig zullen er ongetwijfeld niet alleen maar Duisters komen, maar toch. Je zult er minstens 2 of 3 man personeel moeten hebben lopen. Daarnaast moet je ook een bepaalde voorraad hebben, maak je overige operationele kosten, enz. En dat moet allemaal uit de marge betaald worden. Oftewel: je moet best wel wat verkopen om het in het laag-laag-seizoen (nu dus) rendabel te laten zijn. Ik zou het niet vreemd vinden als ze ervoor kiezen om alleen Olen en Baarle (1 vestiging) open te hebben en alle overige locaties niet.

the cigarman
21 februari 2014, 14:48
En de genen die vuurwerk willen kopen, weten de weg wel...

syndikaat
26 september 2014, 17:17
is al bekend wanneer de winkel opengaat?

tristen
26 september 2014, 17:31
is al bekend wanneer de winkel opengaat?

Waarschijnlijk begin oktober! Ongeveer dezelfde openingstijden als Salon Roger.

BHORaket
7 oktober 2014, 20:11
Is die al open ? Een maat van me wilde dit graag weten ligt dichter bij hem dan Olen.

baassie123
7 oktober 2014, 20:42
Ben benieuwd. Hopelijk duurt het niet lang.

karol
25 oktober 2014, 18:51
Inmiddels is de buurman al open! Maar is Zena ook al open?

hennn
27 oktober 2014, 19:54
Zena maaseik gaat hopelijk binnen 2 weken open.

100.000k
2 november 2014, 21:25
Waarom wacht Zena zolang met het openen van deze winkel !!!!
Het seizoen is al weer in volle gang,de buren zijn al open.
Het meest irritante vindt ik de onduidelijkheid waarom kan Zena niet gewoon een openningsdatum zeggen.
zodat iedereen zijn trip kan plannen.

Burning Salvo
2 november 2014, 21:31
Dat is niet geheel aan Zena te wijten, dit komt door andere instanties.

100.000k
2 november 2014, 21:47
[QUOTE=Burning Salvo;677833]Dat is niet geheel aan Zena te wijten, dit komt door andere instanties.[/QUOTE
Zena moet gewoon duidelijk & eerlijk zijn tegen zijn klanten!!
Reclame posten op site kunnen ze wel maar informatie over Zena Maaseik niet!!

Dit vindt ik persoonlijk nog het ergste, ongeacht de problemen die ze meschien hebben.

Burning Salvo
2 november 2014, 22:18
Volgens mij staat er trouwens in post #52 dat Maaseik binnen 2 weken hopelijk open gaat.
(Henn werkt bij Zena)

Grizmo Raizor
2 november 2014, 23:31
Volgens mij gaan ze a.s. woensdag 5 november open.

100.000k
5 november 2014, 20:42
Volgens mij gaan ze a.s. woensdag 5 november open.

Helaas nog niet open��

Grizmo Raizor
5 november 2014, 22:36
Helaas nog niet open��

Was je er dan geweest of van wie heb je die informatie??

Graffioso
6 november 2014, 12:03
Zena Maaseik is momenteel nog niet geopend aangezien de bunkers nog in bedrijf gesteld moeten worden. Hiervoor zijn we helaas afhankelijk van externe instanties, wat ook bij ons de nodige frustraties opleverd. Het is dan ook moeilijk hierop een datum vast te plakken, maar wat we wel zeker weten is dat we 10 km verderop, in Maasmechelen, geopend zullen zijn vanaf 6 december. Wij hopen in ieder geval dat Maaseik voor die datum al open is, maar zoals eerder vermeld hebben we dit niet zelf in de hand.
Bij deze onze excuses vanwege het hele Zena Team.

Grizmo Raizor
6 november 2014, 12:14
Hoe gaan jullie dan om met de mensen die een bestelling hebben geplaatst op de Zena Trophy en deze locatie als afhaalpunt hadden gekozen? Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die dan helemaal voor niets daar naartoe zijn gegaan. Heb al meerdere mensen dit al horen roepen, denk dat dit toch best wel een kwalijke zaak is.

Graffioso
6 november 2014, 13:01
Dit is inderdaad een situatie die je liever vermijd en kijkend op de situatie waarin we ons nu bevinden was het misschien beter om dit anders aan te pakken, maar goed als hadden komt is hebben te laat. We zullen dit dan ook persoonlijk zo goed mogelijk proberen af te handelen.

Grizmo Raizor
6 november 2014, 13:17
Goed om te horen dat jullie dit dan persoonlijk op zullen pakken en willen afhandelen. Chapeau! ;)

100.000k
6 november 2014, 20:32
Was je er dan geweest of van wie heb je die informatie??

Ik heb voor een gesloten deur gestaan!

100.000k
6 november 2014, 20:46
Zena Maaseik is momenteel nog niet geopend aangezien de bunkers nog in bedrijf gesteld moeten worden. Hiervoor zijn we helaas afhankelijk van externe instanties, wat ook bij ons de nodige frustraties opleverd. Het is dan ook moeilijk hierop een datum vast te plakken, maar wat we wel zeker weten is dat we 10 km verderop, in Maasmechelen, geopend zullen zijn vanaf 6 december. Wij hopen in ieder geval dat Maaseik voor die datum al open is, maar zoals eerder vermeld hebben we dit niet zelf in de hand.
Bij deze onze excuses vanwege het hele Zena Team.

Is dat deze vestiging? www.fireworksshoppingcenter.com
(Ook raar dat de website het niet doet)

Graffioso
6 november 2014, 20:47
Ik heb voor een gesloten deur gestaan!

Mag ik je vragen wanneer je voor een gesloten deur hebt gestaan? Er is gedurende de gewone werkdagen (van maandag t/m vrijdag) telkens iemand aanwezig. Ook op www.zenavuurwerk.com staat aangekondigd dat Maaseik nog steeds gesloten is ...

Graffioso
6 november 2014, 20:48
Is dat deze vestiging? www.fireworksshoppingcenter.com
(Ook raar dat de website het niet doet)

Dat was die winkel inderdaad.

100.000k
6 november 2014, 20:59
Mag ik je vragen wanneer je voor een gesloten deur hebt gestaan? Er is gedurende de gewone werkdagen (van maandag t/m vrijdag) telkens iemand aanwezig. Ook op www.zenavuurwerk.com staat aangekondigd dat Maaseik nog steeds gesloten is ...

5 November om 5 uur ongeveer.

100.000k
6 november 2014, 21:01
Volgens mij gaan ze a.s. woensdag 5 november open.

.........Bedankt.........

100.000k
6 november 2014, 21:22
Dat was die winkel inderdaad.

Hoezo was?
Hebben jullie deze winkel ook overgenomen?

Graffioso
6 november 2014, 22:19
Hoezo was?
Hebben jullie deze winkel ook overgenomen?

Dat heb je goed :)

100.000k
7 november 2014, 13:52
Dat heb je goed :)

Blijf deze winkel fireworksschoppingcenter heten?
Of krijgt het de naam Zena Maasmechelen.
Gelden hier de zelfde korting als in maaseik?

PyroPowerZ
7 november 2014, 14:25
Dus als we een bestelling hebben geplaatst tijdens de trophy en deze op moeten halen in Maaseik op een datum dat zena nog niet open is moeten we een mailtje sturen naar zena?

Graffioso
7 november 2014, 15:09
Dus als we een bestelling hebben geplaatst tijdens de trophy en deze op moeten halen in Maaseik op een datum dat zena nog niet open is moeten we een mailtje sturen naar zena?

Graag, of even telefonisch contact opnemen.

Iceking9
22 november 2014, 22:01
heeft er al iemand iets gehoord over wanneer deze winkel zijn deuren gaat openen

Luchthuiler
23 november 2014, 09:43
In het topic van Olen wordt door Henn (medewerker Zena) gezegd dat er aan het einde van de week meer nieuws komt.

er moet nog gewacht worden op goedkeuring van Ambtenaren.

100.000k
30 november 2014, 10:19
In het topic van Olen wordt door Henn (medewerker Zena) gezegd dat er aan het einde van de week meer nieuws komt.

er moet nog gewacht worden op goedkeuring van Ambtenaren.

Weer een week verder !!!!!!
En nog steeds geen duidelijkheid.

hennn
30 november 2014, 15:11
Klopt,we doen ons best,maar helaas werkt de overheid niet echt mee. 7 DECEMBER gaan we ZEKER open in MAASMECHELEN.Op de industrielaan 101 Houdt de website www.zenavuurwek in de gaten voor al het nieuws.

pielke
3 december 2014, 11:44
Kan je hier ook nederlandse zena producten kopen ?
Sta op het punt om ze te bestellen , maar haal ze liever iets eerder naar de opslag ivm langere droogtijd.

DarkSoul
3 december 2014, 14:05
Sommige Nederlandse Zena producten zijn ook te koop in België, maar lang niet allemaal. Welke producten gaat het precies om? Je zou even naar de winkel kunnen bellen met je lijstje. Dan weet je meteen of het ook op voorraad is.
Dat argument van 'langere droogtijd' is echt kul. Sorry hoor, maar als dat de reden is dat je illegaal vuurwerk in huis gaat halen, moet je jezelf echt even achter je oren krabben. Het vuurwerk wat je in Nederland koopt is droog genoeg om uitstekend te presteren. En als je het de 29e haalt, kun je het nog zo'n 60 uur op de verwarming zetten, als je je daar beter bij voelt.

reverze
3 december 2014, 14:36
Kan je hier ook nederlandse zena producten kopen ?
Sta op het punt om ze te bestellen , maar haal ze liever iets eerder naar de opslag ivm langere droogtijd.

Uit mijn hoofd:

-Zena tequila red, tequila blue, golden wave, crackling wave (alle vier waaiers)
- Zena Event box 5 (wordt in Nederland verkocht onder een andere naam denk ik)
- Trouble shooter
- Afterglow
- Dancing on your grave

Prijzen zijn doorgaans dezelfde als in Nederland, maar met die LVC-korting krijg je natuurlijk wel een behoorlijk verschil, met verdubbelaars al helemaal :)

pielke
3 december 2014, 21:14
DarkSoul jij hebt vast niets van Katan besteld of gevolgd .
Wij hebben (helaas) een hoop besteld en ik volg de berichten sinds de demo bij Ano is geweest.
Lees hier op vwc eens over de XXL 140 voor de grap en ook wat de importeur daar op zegt ....
Misschien begrijp je me dan.
Ik MAG dit jaar de inkopen doen voor onze vriendengroep en na de eerste tegenslag wil ik verder geen fouten meer maken :thumbsdown:

Over Zena lees ik alleen goede berichten en ervaringen dus heb besloten om hier een aantal boxen van te nemen , en als er een of meerdere van deze in belgie te verkrijgen zijn dan geeft mij dat idd een beter gevoel.

pielke
3 december 2014, 21:24
Wij hebben in de zomer producten uit de productie gekregen van onze Chinese agent, dit is wat zij gezworen heeft. Wel waren deze producten veel droger (in de zomer verscheept) dan de nieuwe producten. Dus iets vochtig kunnen ze heel goed zijn, daardoor komen effecten maar ook burstknallen minder goed tot hun recht. Ik heb met cakes van ons in 2013 gemerkt dat sommige wel eens 'flopte' in de lucht. In 2014 daarintegen op kermissen klapte sommige cakes veel harder en was de uitspatting een stuk voller. Dus dat iets vochtig /klam is is zeker heel heel goed mogelijk.


TOTAAL OFTOPIC ,HEEFT NIETS MET ZENA TE MAKEN !!!!
Uitleg op een eerdere reactie .

DarkSoul
4 december 2014, 00:30
IK geloof niet in het "vochtig/klam" verhaal. De importeur zegt dat natuurlijk graag over zijn eigen producten, omdat het nogal een makkelijk argument is om de consument toch je meuk te laten kopen.
Geloof jij wat je wil geloven, maar naar België toe gaan om daar illegaal vuurwerk te kopen puur vanwege de iets langere droogtijd, vind ik echt aanstellerij. Zena heeft zoveel meer te bieden dan dat.

afcacbs
4 december 2014, 03:37
Gaat katan voor de 5e keer forumleden in de maling nemen?

Jullie blijven er ook maar intrappen he.

Grizmo Raizor
4 december 2014, 08:59
Gaat katan voor de 5e keer forumleden in de maling nemen?

Jullie blijven er ook maar intrappen he.

Nee hoor, want ik heb mijn bestelling gewoon gecancelled. Katan houdt zichzelf telkens maar weer in de maling.

Joyce
5 december 2014, 13:18
20927

EINDELIJK! Onze grootste Megastore mag open! Vanaf morgen (6/12) 09u30 zijn onze deuren in Maaseik geopend! De eerste bezoeker krijgt € 50 GRATIS vuurwerk. Alle andere klanten krijgen een gratis vuurpijl!

Meer info:
http://www.zenavuurwerk.com/index.php/winkels/zena-megastores/zena-megastore-maaseik

Joyce
5 december 2014, 17:35
20928

Niet alleen de Sint heeft ons geweldige acties gebracht! Deze Weekend Rammers wil je zo naar huis nemen! Dit weekend in Maaseik/Olen/Maasmechelen:
Burning Salvo, finale cake met 5 salvo's van 5 schots slechts € 7,- per cake.
Mega Mörser, 5 single shots met dubbele knal slechts € 3,75 per doosje

Filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=1vwdG9Ym5Sw

*Aanbieding geldig vanaf 06/12/14 t.e.m. 7/12/14 bij Zena Megastore Maaseik, Olen en Maasmechelen zolang de voorraad strekt. Niet cumuleerbaar met andere acties en of kortingen.

Meer aanbiedingen op:
http://www.zenavuurwerk.com/index.php/aanbiedingen

hennn
6 december 2014, 00:20
Laatste handjes zijn nog bezig,morgenvroeg eindelijk open!

afcacbs
6 december 2014, 01:33
Komen de chinese rollen ook nog een keer aan de beur joyce.

Ik ben wat ouder en niet meer van de losse knallers welke iedere keer aan bod komen.

Een karton 20 000 rollen voor een zeer interessante prijs lijkt mij ook een keer leuk.

afcacbs
6 december 2014, 01:35
Of mag ik voor de 50 % korting ook een karton van iets kopen tegen 50% korting.

alvast bedankt.

Graffioso
6 december 2014, 07:55
De 50% kan ook op een karton geplakt worden :), en je kan ook de verdubbelaar gebruiken trouwens.

pielke
6 december 2014, 08:35
En hoe werkt het met dat lvc pasje,,, krijg je dan op ieder product wat niet in de aanbieding is 25%
bv cakebox van 100 voor 75
100k rol van 80 voor 60 ??

pielke
6 december 2014, 12:08
Al iemand geweest ???

Graffioso
6 december 2014, 16:56
En hoe werkt het met dat lvc pasje,,, krijg je dan op ieder product wat niet in de aanbieding is 25%
bv cakebox van 100 voor 75
100k rol van 80 voor 60 ??

Dat heb je helemaal goed!

Iceking9
6 december 2014, 20:00
ja ik ben daar geweest vandaag .
ik vond de aankleding ten opzichte van vorig jaar wel erg tegenvallen.
er stond maar 1 persoon bij de kassa die je deed helpen. en het was erg druk dat was wel jammer
volgende week ga ik nog eens terug hoop dat het dan wat rustigger is

Grizmo Raizor
6 december 2014, 23:57
ja ik ben daar geweest vandaag .
ik vond de aankleding ten opzichte van vorig jaar wel erg tegenvallen.
er stond maar 1 persoon bij de kassa die je deed helpen. en het was erg druk dat was wel jammer
volgende week ga ik nog eens terug hoop dat het dan wat rustigger is

Haha.. hoezo ten opzichte van vorig jaar? Zena Maaseik is nu pas geopend.

Iceking9
7 december 2014, 08:53
Deze winkel was vorig jaar ook al de laatste 2 weken van het jaar geopend

syndikaat
7 december 2014, 09:38
Tevens heb ik gehoord in Olen dat helaas Toon hier ook niet meer werkt.

hennn
10 december 2014, 16:38
Toon heeft een hersenbloeding gehad,wij wensen hem beterschap.De winkel was afgelopen week nog niet af,ivm late beslissing dat hij open mocht,er wordt nog steeds hard aan gewerkt. Er is voldoende vuurwerk aanwezig ,ook de akties zijn zoals in \Olen.Door de week tot 20.00 uur open.Kijk op www.zenavuurwerk.com voor meer info

Joyce
12 december 2014, 20:29
Om het iets spannender te maken hebben we deze keer de Weekend Rammers in een video gestoken! *Aanbiedingen geldig in ALLE Megastores van 13/12 t.e.m. 14/12 zolang de voorraad strekt. Meer voorwaarden in de winkel!

https://www.youtube.com/watch?v=LWDI402Wjxk&feature=youtu.be

Meer aanbiedingen op:
http://www.zenavuurwerk.com/index.php/aanbiedingen

21146

gilles
13 december 2014, 10:45
weet toevallig iemand of de silver dragon salutecake op voorraad is,was afgelopen week in de aanbieding maar was
niet meer op voorraad.
is deze er inmiddels al,containers zouden deze week binnenkomen ?

Pieter
13 december 2014, 11:00
De Silver Dragon is op het moment helemaal uitverkocht en komt ook niet meer binnen dit jaar.

hennn
14 december 2014, 07:14
Ook hier wordt de kerstboom al aardig gevuld.Kijk op www.zenavuurwerk.com voor meer aanbiedingen.

gilles
14 december 2014, 11:16
dat is jammer pieter, een leuke aanbieding voor 10 euro in maaseik en dan al uitverkocht.
iets vergelijksbaar ( niet de th.heaven )??

gilles
14 december 2014, 12:04
Is de verdubbelaar ook nog in te zetten ?
En is de beta serie de hele maand nog voor de introductieprijs van 30 euro per karton ? En gelden deze beide aanbiedingen in alle mega stores.

Graffioso
14 december 2014, 12:29
dat is jammer pieter, een leuke aanbieding voor 10 euro in maaseik en dan al uitverkocht.
iets vergelijksbaar ( niet de th.heaven )??

Er staan momenteel 2 knalcakes in de aanbieding, HOL036 Exponential en 1568 Spinning Salute. Beide voor 30 euro of 1 voor 15.

pielke
14 december 2014, 12:29
Verdubbelaar is helaas niet meer .
50% kerstbal actie wel natuurlijk , dus gewoon iemand meenemen dan heb je toch 2x 50%.
De beta"s lagen er gister nog voor 30,-

Graffioso
14 december 2014, 12:30
Is de verdubbelaar ook nog in te zetten ?
En is de beta serie de hele maand nog voor de introductieprijs van 30 euro per karton ? En gelden deze beide aanbiedingen in alle mega stores.

De actie met de verdubbelaar is helaas afgelopen. De Beta zal nog wel even voor die prijs verkocht worden. Alle aanbiedingen gelden inderdaad in alle 3 de Megastores.

hennn
15 december 2014, 09:20
Wij zijn open,ondanks de landelijke staking is het geen probleem om on te bereiken.

hennn
17 december 2014, 10:36
de fanshapes Raptor en de Hybrid zijn nu ook in Maaseik te verkrijgen.

Joyce
18 december 2014, 17:16
21359
Morgen Kerstkoopavond bij Zena! Open tot 23u00 en een verrassing voor elke klant die een kerstsok meeneemt! Vergeet ook niet je kerstbal mee te nemen en geniet van 50% korting op 1 artikel!

*Deelnemende winkels: Zena Megastore Maaseik en Olen

hennn
19 december 2014, 23:27
De chooet strijkers en de thousend farts zijn weer binnen.

hennn
20 december 2014, 10:19
Ook de big bang is weer binnen,check www.zenavuurwerk.com

hennn
21 december 2014, 12:25
Ook Zena maaseik is op zondag Open.

gilles
22 december 2014, 10:05
is de raptor en hybride nu ook in maaseik te krijgen.
afgelopen vrijdag was deze er nog niet ?

pielke
22 december 2014, 11:26
is de raptor en hybride nu ook in maaseik te krijgen.
afgelopen vrijdag was deze er nog niet ?

Vreemd want in maasmechellen lagen ze wel al vrijdag , ligt 10km van elkaar vandaan.

hennn
22 december 2014, 17:35
Oo de sensation is nu in Maaseik,voor alle aanbiedingen kijk op www.zenavuurwerk.com

hennn
23 december 2014, 21:14
Morgen laatste dag om de kerstbal te gebruiken voor de 50% korting op het duurste artikel,op www.zenavuurwerk.com zie je meeer aanbiedingen.

hennn
25 december 2014, 15:47
We zijn ook op 2de kerstdag open tot 20.00 uur

hennn
26 december 2014, 22:35
De weekendrammers gelden ook in maaseik en maasmechelen,en meer akties vind je in de winkel.

pielke
27 december 2014, 17:12
Nu ook enkele burn-it eventboxjes verkrijgbaar tegen betere prijzen als NL
Zoals hexagon en total event bv

Potige_smurf
27 december 2014, 17:16
Nu ook enkele burn-it eventboxjes verkrijgbaar tegen betere prijzen als NL
Zoals hexagon en total event bv

Prijzen jonguh :p.

hennn
27 december 2014, 21:49
Natuurlijk ook de laatse dagen minimaal 25 % korting op de gehele collectie,kijk op www.zenavuurwerk.com voor meer info

hennn
28 december 2014, 12:01
vanaf vandaag een nwe waaier binnen,de Hyper. filmpje komt later

Joyce
2 januari 2015, 08:57
22529
Zena draait door! Vanaf 3 januari omverblazende Mega Sales tot wel - 80% korting! Wees er snel bij want OP = OP! Alleen bij Zena Megastore Maaseik en Olen.

pdoek
2 januari 2015, 09:14
Is er ook ergens bekend hoeveel % op bepaalde producten zit?

hennn
2 januari 2015, 13:01
nieuws brief komt vanmiddag,echter staat er niet alles op,dan wordt de lijst te lang.

Joyce
2 januari 2015, 15:52
Alles aan minimaal 50% korting!

Klik hier voor de nieuwsbrief
http://us6.campaign-archive1.com/?u=c5e54ec53242a5b4a96b8fc62&id=0dc4f23953

Timitraat
2 januari 2015, 15:57
Pff wat een aanbiedingen weer. 10 euro voor de Chain 500 is niks.

kuijpertje
2 januari 2015, 18:21
Ik denk dat ik deze maand maar eens langskom, want dit zijn wel hele grote kortingen!

maxwell96
2 januari 2015, 19:06
Pff wat een aanbiedingen weer. 10 euro voor de Chain 500 is niks.

Zelfs dat is niks vergeleken met de Silver Cracker. Dat is 80% (:shocked:) korting.

pdoek
2 januari 2015, 19:10
Hoe is het de afgelopen jaren gegaan, was er toen nog voldoende over eind januari? Bijvoorbeeld de Thundering Heaven en de Mascleta. Of zijn die al halverwege januari meestal weg?

hennn
3 januari 2015, 10:01
Alle produkten die je op de site ziet bij produkten zijn nog op voorraad.www.zenavuurwerk.com

hennn
3 januari 2015, 20:24
Ha die pdoek,voorlopig is er nog genoeg op voorraad.

Luchthuiler
3 januari 2015, 21:10
Hey henn, wat is de reden dat ik de 500 pieces cracker van original kreeg terwijl ik de chain500 van choeet had besteld? Kwam ik onderweg pas achter..

baassie123
3 januari 2015, 21:25
Hey henn, wat is de reden dat ik de 500 pieces cracker van original kreeg terwijl ik de chain500 van choeet had besteld? Kwam ik onderweg pas achter..

Chain was waarschijnlijk op. Daarom altijd ter plekke controleren!!
In Olen wordt altijd alles langsgegaan.

Piccolo
3 januari 2015, 21:37
Chain was waarschijnlijk op. Daarom altijd ter plekke controleren!!
In Olen wordt altijd alles langsgegaan.

In Maaseik wordt ook altijd alles langsgegaan hoor :)

Luchthuiler
3 januari 2015, 22:14
Chain was waarschijnlijk op. Daarom altijd ter plekke controleren!!
In Olen wordt altijd alles langsgegaan.

Chain was niet op want iemand die na mij was gegaan heeft gewoon chain gekregen.

gilles
3 januari 2015, 22:44
voor mij was ook iemand die een karton chain van chooet had,volgens mij waren ze op voorraad.
maar naar mijn gevoel doen de 500 pieces cracker niet onder voor de chain,had er afgelopen jaar 25 stuks
doorgelont en zijn perfect afgegaan.
enige minpunt was dat de hele straat vol lag met witte zooi ( klei/kalk o.i.d. ).
zal in de loop van komende week proberen het filmpje online te zetten

PyroJ
3 januari 2015, 22:52
Vanavond zullen er hier nog kortingslijsten worden geplaatst, Aangezien het vorig jaar goed werd ontvangen.:) Deze zullen worden geupdate.

PyroJ
4 januari 2015, 02:16
Daar zijn ze weer de Kortingslijsten, alles staat sws gelijk aan 50% korting.:p
Nu inclusief product video's.
Handige lijsten die het je makkelijker maken tijdens de aankoop,
De lijsten zullen (elke dag) indien mogelijk worden geupdate.

22777
22779
22832
22830
22833
22829
22831
23013
22778

pielke
4 januari 2015, 12:51
Hoe staat het met de openingstijd dit jaar , na januari weer tot half december dicht of gaan jullie eerder weer open of het hele jaar ?

hennn
4 januari 2015, 12:56
Zoals het er nu uitziet is maaseik zijn we het gehele jaar open.

3xh
4 januari 2015, 16:37
Hoe staat ut met de mods?
Zie ze nergens staan.

jakhal
4 januari 2015, 17:56
dacht ik dus ook net....heb er een aantal nodig

nederlandsvuurwerk
4 januari 2015, 18:57
Hier nog een.
En als het niet teveel moeite is, welke producten (batterijen) uit nederland worden verkocht?

PyroJ
4 januari 2015, 22:54
De lijsten zijn zojuist geupdate enkele kleine veranderingen,:wink:
Zena Maaseik/Olen succes met de sale!!

Luchthuiler
6 januari 2015, 11:53
Vandaag weer even op bezoek geweest hiero.

Kan zoieso melden dat de Flashrockets en de Moonlight pijlen niet meer op voorraad zijn.
Voor de rest was er nog voldoende op voorraad!

Zelfs de xtreme salute 2.0 waren nog op voorraad!

gilles
6 januari 2015, 16:26
Kan me iemand zeggen of de VIP-box en de desert wasteland al in maaseik op zijn of zijn deze weer binnen gekomen.
vorige week waren ze er niet.

Joyce
9 januari 2015, 15:50
22959

Klaarstomen voor het 2de weekend van de Mega Sales! Aan voorraad geen gebrek! Kom nu en geniet van minstens 50% korting op alle producten!

hennn
9 januari 2015, 18:23
ook de x treme salute nog verkrijgbaar en de zena cakebox

cougar
10 januari 2015, 19:35
Vanmiddag in Maaseik de eerste inkopen voor dit jaar gedaan. Helaas waren de volgende producten al uitverkocht: ZENA Cakebox, Original's VIP box, Extreme Salute en Metalloids. Als vervangers meegenomen: ZENA Event Box 5, ZENA Event Box 2, 19sh HC en 19sh BFC. De prijs op mijn bon voor de Event Box 5 was 75 euro en niet 50 euro zoals hierboven vermeld op de prijslijst. Kreeg nog hulp met de spullen naar mijn wagen te brengen. Kortom: mooie producten, leuke prijs en goede service. Graag tot de volgende keer.

PyroJ
10 januari 2015, 19:47
Vanmiddag in Maaseik de eerste inkopen voor dit jaar gedaan. Helaas waren de volgende producten al uitverkocht: ZENA Cakebox, Original's VIP box, Extreme Salute en Metalloids. Als vervangers meegenomen: ZENA Event Box 5, ZENA Event Box 2, 19sh HC en 19sh BFC. De prijs op mijn bon voor de Event Box 5 was 75 euro en niet 50 euro zoals hierboven vermeld op de prijslijst. Kreeg nog hulp met de spullen naar mijn wagen te brengen. Kortom: mooie producten, leuke prijs en goede service. Graag tot de volgende keer.

apart want de event box 5 staat gelijk aan 50% korting !!!!

cougar
10 januari 2015, 21:54
apart want de event box 5 staat gelijk aan 50% korting !!!!

Kan het aantonen via mijn bon.

hennn
10 januari 2015, 23:15
Dit is een fout, bel maandag even met zena maaseik en dan wordt dit rechtgezet,vraag even naar Lesley.

PyroJ
11 januari 2015, 16:25
Er is een Nieuwe lijst toegevoegd nieuwe producten waaronder Nederlandse boxen.

Bericht #142

pielke
12 januari 2015, 17:01
extreme salute 2.0 en cakebox 1580 komen deze nog binnen of zijn ze echt op ?

Vuurt
12 januari 2015, 20:25
Misschien is het al een keer eerder gevraagd?? Is er in Februari/Maart ook gewoon de volledige collectie aanwezig bij Zena maaseik?

hennn
12 januari 2015, 20:26
Jawel hoor!

Vuurt
12 januari 2015, 20:31
Jawel hoor!

Oke bedankt voor de snelle reactie

pielke
15 januari 2015, 18:30
Het was weer gezellig vandaag TOP :thumbsup:

jakhal
15 januari 2015, 18:32
pielke kun je mij zeggen welke artikelen uitverkocht waren?

hennn
15 januari 2015, 20:01
Vrijdag komt er een nwe lading binnen.update volgt morgen,ook veel nwe produkten.

baassie123
15 januari 2015, 20:08
Vrijdag komt er een nwe lading binnen.update volgt morgen,ook veel nwe produkten.

Er werd iets gezegd als: "Nog nooit vertoond in België"?

Joyce
16 januari 2015, 15:51
23050

Zena goes insane! Nu ook toppers van onze noorderburen aan extreme kortingsprijzen!

Voor de nieuwsbrief klik hier (http://eepurl.com/bbHNrn)

hennn
16 januari 2015, 16:57
extreme salute 2.0 en cakebox 1580 komen deze nog binnen of zijn ze echt op ?

Ze zijn weer binnen ,samen met nwe toppertjes, brutal bax,finest box etc

kuijpertje
17 januari 2015, 09:25
23050

Zena goes insane! Nu ook toppers van onze noorderburen aan extreme kortingsprijzen!

Voor de nieuwsbrief klik hier (http://eepurl.com/bbHNrn)

hoeveel kosten de Crackling wave en de Golden wave?

tristen
17 januari 2015, 10:16
hoeveel kosten de Crackling wave en de Golden wave?

Alle twee €17.50 per stuk.

kuijpertje
17 januari 2015, 11:37
Alle twee €17.50 per stuk.

Dan denk ik dat ik die volgende week maar eens ga halen

jakhal
17 januari 2015, 11:51
Hahahaha...nice to meet you pielke☺

pielke
17 januari 2015, 12:33
Ja was wel toeval dat je me meteen herkende hahaha
Nice to meet you 2 ,, was weer de moeite waard vandaag he .

cougar
17 januari 2015, 15:04
Dit is een fout, bel maandag even met zena maaseik en dan wordt dit rechtgezet,vraag even naar Lesley.

Net terug uit Maaseik. De ZENA Event Box 5 is inderdaad 50 euro. Keurig geregeld door Lesley. En meteen nog een Brocade Crown Box en een Original's Finest gescoord. Echte spotprijsjes!!!. De Extreme Salute waren helaas nog niet binnen. Kortom: wederom leuke producten, spotprijsjes en vriendelijke klantenservice. Graag tot een volgende keer.

jakhal
17 januari 2015, 16:43
schei uit, de vervelende hobby toch ook.


Ja was wel toeval dat je me meteen herkende hahaha
Nice to meet you 2 ,, was weer de moeite waard vandaag he .

jawe
18 januari 2015, 17:44
Ook even langs geweest,wil toch zeggen de kortingen zijn heel leuk. Maar de klantvriendelijk is echt top weer,heb een leuk en persoonlijk gesprok gehad met Lesley. En ze stellen iedereen tevreden kan ook iedereen aanraden om eens een bezoek aan te brengen.

Samenvuurwerkkopen
18 januari 2015, 18:02
Het is maar net wie je spreekt volgens mij...
De laatste x dat ik in maaseik was was er van klantvriendelijkheid weinig sprake. Ik werd geholpen door een dame die mij blijkbaar erg vermoeiend vond want ze was constant aan het steunen en puffen. Het Was weliswaar iets voor sluitingstijd maar de hele winkel stond nog vol mensen. Daarnaast heb ik tot 3x toe moeten wijzen op de aanbiedingen op de website want ze was hier totaal niet van op de hoogte. Gelukkig besloot een jongeman de website erbij te pakken omdat hij zag dat ik langzaam gefrustreerd raakte.
Het is dat ik eerder wel goed ben geholpen in Olen anders was ik hier zeker niet meer teruggekomen.

White thunder1
20 januari 2015, 15:19
Gisteren ook even langs Maaseik gegaan,en moet zeggen wat een grote zaak zeg:yes:,en heb wat knalwerk gehaald en de Zena Mayhem.Was mijn 1ste x daar,Maar zeker niet de laatste,was weer de moeite waard,normaal naar Baarle of Olen. Maar Maaseik,is beter aan te rijden voor mijvanaf nu,een geslaagde trip!

gilles
20 januari 2015, 17:25
is de Original vip box ook op voorraad,en de deserted wastelands ?

hennn
20 januari 2015, 19:57
Jawel hoor ,allebei op voorraad,kijk op www.zenavuurwerk.com bij produkten en je ziet de voorraad.

Joyce
23 januari 2015, 15:53
23249

Wij zetten voor jullie graag 3 topproducten van de Zena Mega Sales in de kijker! Bunkers zijn vol en ook morgen zijn wij open!

kloesje
23 januari 2015, 15:56
Oooh lekker hoor. Is er iemand in de buurt van apeldoorn zwolle Harderwijk die dit weekend die kant opgaat en zenabox en revolution voor me mee kan nemen benzine kosten delen we

Joyce
28 januari 2015, 15:33
23312

Het einde van onze Zena Mega Sales is in aantocht en daarom geven we nog een allerlaatste keer volle gaas! Een heleboel nieuwe producten aan de helft van de prijs! Een extra reden om weer langs te komen!

Geldig t.e.m. zaterdag 31 januari bij de Megastore Maaseik en Olen.

pielke
2 februari 2015, 11:31
Ben benieuwt of er nog iets van aanbiedingen gaan komen tussen nu en oktober , want met alleen de lvc korting ben ik helaas duurder uit als dat ik de producten in NL bestel .

Scav
28 maart 2015, 19:00
Is de winkel met de paasdagen geopend? of kan ik beter richting Olen gaan?

Graffioso
30 maart 2015, 09:16
http://www.zenavuurwerk.com/index.php/winkels/zena-megastores/zena-megastore-maaseik

Enkel op 6 april gesloten, verder gewoon van maandag t.e.m. vrijdag geopend van 09.30u - 17.00u :)

17dennis
30 maart 2015, 19:36
Op jullie website staat van 11.00 tot 16.00...... februari tot juni

Graffioso
31 maart 2015, 11:15
Sorry, dat bedoelde ik ook.

gilles
1 april 2015, 11:00
is de zena store open dan volgens de openingstijden.
had begrepen alleen in januari en december ?

of is deze ook gewoon hele jaar open /

Joyce
1 april 2015, 11:13
23453

Mei is in aantocht en dan denken wij meteen aan de gezelligste vuurwerkmeeting van het jaar, de Mei-meeting!

Hou je van vuurwerk, een gezellige babbel, animatie en lekker eten?

Dan is onze Mei-meeting voor jou de place to be! De hele dag wordt netjes gevuld met verschillende activiteiten.
Natuurlijk is er de traditionele quiz waarmee zeer leuke prijzen te winnen vallen, maar ook dit jaar krijgen jullie de mogelijkheid om een kijkje achter de schermen te nemen met de 'Zena Tour'.
Ben je niet zo deelnemingsgezind? Geniet dan van de meesterlijke kunsten van onze live graffiti artist.
En last but not least kan iedereen zijn buikje vullen met overheerlijke vleesjes van de barbecue en een frisse pint! Dit allemaal volledig gratis.

Heb je toch zin om wat centen op te doen? De Zena Megastore Maaseik biedt die dag exclusieve heropeningsacties aan!

Wanneer? Zondag 31 mei (vanaf 14h)
Waar moet je zijn? Zena Megastore Maaseik, Schoorstraat 7 (Industrieterrein Jagersborg), 3680 Maaseik
Openingsuren winkel? 12h - 19h


Eten is om op te eten en niet om weg te gooien!
Omdat wij niet van verspilling houden en niet te veel maar ook niet te weinig vlees willen inkopen is inschrijven voor iedereen verplicht!

Inschrijven kan tot en met woensdag 27 mei 2015. Kan je er om één of andere reden toch niet geraken laat dit dan vóór 27/05/2015 weten op [email protected].

NIET INGESCHREVEN = GEEN TOEGANG!

Joyce
16 april 2015, 11:52
Teaser: nieuwe producten in de maak voor seizoen 2015! Spannend! #harderbetterfaster #zenavuurwerk

23492

maxwell96
16 april 2015, 14:11
Die doos onder de waaier is volgens mij een cakebox.

the cigarman
16 april 2015, 19:41
Die doos onder de waaier is volgens mij een cakebox.

No shit Sherlock.

Ik zie het wel wat het is.
Het object wat jij bedoelt, kan net zo goed een lege doos van de Appie wappie zijn.

Kees
17 april 2015, 19:45
Een nieuw 19 shots assorti zal wel eens interessant kunnen zijn:)

vvw
18 april 2015, 03:00
wanneer word over dit product meer los gelaten ben hier wel benieuwt naar.

Gr vvw.

hennn
7 augustus 2015, 06:55
Zeer binnenkort,ook zal er op de zena vuurwerk trophy op 26 september in maaseik,meer nieyws over nwe produkten naar buiten komen.

nederlandsvuurwerk
7 augustus 2015, 09:28
No shit Sherlock.

Ik zie het wel wat het is.
Het object wat jij bedoelt, kan net zo goed een lege doos van de Appie wappie zijn.

Ik denk dat ze bij zena eerder een cakebox verkopen dan een lege doos van de appie wappie, maar we zullen zien.

syndikaat
8 september 2015, 14:46
iemand enig idee of Toon hier nog werkt?

Joyce
11 september 2015, 11:22
24034

Gezellig knallen met z'n allen op de Zena Trophy!

Voor de nieuwsbrief, klik hier (http://us6.campaign-archive2.com/?u=c5e54ec53242a5b4a96b8fc62&id=313ce5f910)!

kuijpertje
11 september 2015, 21:58
20 euro voor 5 pakjes blast, dat is echt geen geld!

gilles
12 september 2015, 14:03
Weet iemand of alle MODS ook op voorraad zijn in maaseik.
heb mail gestuurd maar krijg geen antwoord,mogelijk ivm drukte voorbereiding Zena Trophy.
deze zijn nu in de aanbieding

pielke
14 september 2015, 13:48
De grote st en at ,,, de kleine ook st en at ,, maar niet elke effect is er helaas, durf ff niet te zeggen welke er niet zijn ik heb ze namelijk niet allemaal gepakt ivm test pakketje. ik kan je wel een lijst pm-en welke ik heb gekregen.

lawinebom
16 september 2015, 09:28
Vraag die lvc pas is dat echt 25 pocent op alles aanbiedingen uitgezonderd of bepaalde dingen.
Bijvoorbeeld nitraatklapper originol 500 shots is 20 euro gaat daar dan al die 25 procent af?
En is die 25 procent tot einde van het jaar?

vuurwerkfreakk
16 september 2015, 13:33
Het is volgens mij op alle artikelen, behalve artikelen die al in de aanbieding zijn. Tot wanneer het geld weet ik niet, maar volgens mij is het ook al eens 10% geweest dus het word blijkbaar nog al eens aangepast.

pielke
16 september 2015, 13:38
Bij de MEGA-stores is het 25% het HELE jaar door :wink:

lawinebom
16 september 2015, 16:27
Tnx boys dan is dat dat halfuurtje langer rijden. Wel waard.

vw033
21 september 2015, 16:59
Is de store in Maaseik zaterdag ook open?

gold-member
21 september 2015, 17:18
Is de store in Maaseik zaterdag ook open?

nee op hun site staat dat ze dicht zijn.

gizmo75
21 september 2015, 17:31
Is de store in Maaseik zaterdag ook open?

De meeste ZENA-winkels zijn gesloten. Ze hebben alles en iedereen qua personeel nodig op de Trophy!!

Graffioso
22 september 2015, 17:56
zondag is het wel open.

Maxieeeee
22 september 2015, 20:47
Ik weet niet of het al bekend is maar op welke artikelen geldt 50% korting in januari, want in een video (https://youtu.be/7G6GQId0KAs?t=262)van Xtremerides1 staat een lijstje, maar het was toch op alle artikelen minimaal 50%?

pielke
22 september 2015, 21:54
Ik weet niet of het al bekend is maar op welke artikelen geldt 50% korting in januari, want in een video (https://youtu.be/7G6GQId0KAs?t=262)van Xtremerides1 staat een lijstje, maar het was toch op alle artikelen minimaal 50%?

Idd op ALLES 50% en op het briefje staan de producten met MEER dan 50% , dus tot 80%.

Maxieeeee
23 september 2015, 12:08
Idd op ALLES 50% en op het briefje staan de producten met MEER dan 50% , dus tot 80%.

Oke heel erg bedankt voor het antwoord pielke :)

Graffioso
7 oktober 2015, 18:26
ook tijdens de verbouwing zijn we open.

kuijpertje
7 oktober 2015, 18:58
ook tijdens de verbouwing zijn we open.

heb ik iets gemist? wat wordt er allemaal verbouwd?

Graffioso
13 oktober 2015, 17:57
De winkel wordt compleet vernieuwd.

jakhal
13 oktober 2015, 22:22
De winkel word momenteel totaal voorzien van de bekende zena huistijl. De ruimte naast de orginele winkel word op dit moment gebruikt als winkel.

hennn
16 oktober 2015, 21:52
De Herfstvakantie kortingen zijn begonnen.check www.zenavuurwerk.com dus ook in maaseik

Graffioso
23 oktober 2015, 18:34
En zo knallen wij het weekend nog eens in! Wees er morgen snel bij, want de voorraad is beperkt!


24427

Graffioso
24 oktober 2015, 15:57
klein foutje in bovenstaande post ,natuurlijk moet het oktober zijn.

Joyce
30 oktober 2015, 17:51
24463

We gaan weer rammen! Dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)

hennn
4 november 2015, 19:47
Vanaf 1 november maandag tot en met vrijdag geopend tot 20.00 uur,zaterdag en zondag tot 17.00uur.

m046
4 november 2015, 22:08
Komt er dit jaar ook weer zo een aktie zoals die met de kerstbal?

Joyce
5 november 2015, 16:47
Vanaf 1 november maandag tot en met vrijdag geopend tot 20.00 uur,zaterdag en zondag tot 17.00uur.

En dan is het feest!

https://www.facebook.com/zenavuurwerk/videos/1149522811744421/

Joyce
6 november 2015, 14:04
Jippiekajee! De nieuwe Megastore is bijna af!
24528

hennn
7 november 2015, 06:00
Buiten de herfstakties om zijn de weekend rammers weer toppers ,de all at once ,19 schots ,500 grammer voor 10euro en de 25 schots blink batterij burning horse voo 15 euro.
Dikke korting !!!

hennn
8 november 2015, 05:58
Sorry mannen ipv 25 schots is het een 36 schots
.

hennn
12 november 2015, 17:05
Winkel is klaar en open,fotos volgen nog.We doen ook mee met de movember akties en de weekendrammers.

ghoost
13 november 2015, 12:22
zijn er nog extra weekendknallers voor deze week?

pielke
13 november 2015, 12:24
Die worden pas tussen 18:00 en 20:00u geplaatst op vrijdag. (tot nu toe)

Joyce
13 november 2015, 16:10
Die zijn er zeker!

24646

Filmpje hier! (https://www.facebook.com/zenavuurwerk/videos/1153218341374868/)

Pieter
20 november 2015, 17:15
De nieuwe Weekendrammers zijn bekend!
http://www.zenavuurwerk.com/images/stories/weekendrammer_211115.jpg

Klik hier om een filmpje te bekijken. (https://www.facebook.com/zenavuurwerk/videos/1156439227719446/)

Joyce
22 november 2015, 16:24
24824

Gratis dummies af te halen in Maaseik!

pielke
22 november 2015, 19:11
Zal toch niet gaan om de dummys van de foto ??
Ik zie Henri's Toppertje er tussen staan, en die zal er zeker weten nog niet uit gaan....:p

hennn
23 november 2015, 07:14
Deze pallet wordt telkens aangevuld.Voorlopig nog genoeg op voorraad.

Pieter
23 november 2015, 09:20
Zojuist is de nieuwsbrief de deur uit gegaan, Zena bestaat 15 jaar!
http://www.zenavuurwerk.com/images/stories/n7_header7.jpg
http://www.zenavuurwerk.com/index.php/aanbiedingen

Erg veel dikke aanbiedingen :)
Ook is er weer een 50% kortingsbon voor de liefhebbers. Breng een cadeautje mee en krijg 50% korting op een artikel naar keuze!

Joyce
27 november 2015, 17:24
24918

Morgen zijn er weer nieuwe weekendrammers. Een set van 2 finalecakes voor maar € 30 of een 50 schots 500 gram cake voor slechts € 15!
Dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)

Filmpje Draco event (https://www.youtube.com/watch?v=EhzCL08J4Ec)
Filmpje Kappa (https://www.youtube.com/watch?v=4KrDJN8hWLs) + Zèta (https://www.youtube.com/watch?v=enrpBauaOsw)

hennn
28 november 2015, 20:59
Nog veel meer aanbiedingen in de winkel.

Vuurwerk079
28 november 2015, 21:04
Verkopen jullie de exteme salut 2.0 nog?

gigabom
28 november 2015, 21:06
Prima service en mooie extra aanbiedingen icm LVC. Was wel koud zo uit de warme auto

jakhal
29 november 2015, 16:16
Nieuw binnen in maaseik...dikke W-shape doorlontbox.
24989

Graffioso
29 november 2015, 16:51
Nieuwe unboxing!


https://www.youtube.com/watch?v=pFgmOywSiq0

Joyce
30 november 2015, 08:49
https://gallery.mailchimp.com/c5e54ec53242a5b4a96b8fc62/images/1dd61017-e5c9-4073-b7ed-ecb251f0c73f.jpg

Zenaklaas komt met 50% korting en nieuwe speelgoed! Bekijk de aanbiedingen van onze laatste nieuwsbrief hier (http://us6.campaign-archive2.com/?u=c5e54ec53242a5b4a96b8fc62&id=99b4a833be)!

jakhal
30 november 2015, 19:35
Effe shoppen.....


https://www.youtube.com/watch?v=qWfM-pDfTTA&feature=player_embedded

Joyce
3 december 2015, 18:37
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/12107747_1162773673752668_3578938238243115215_n.jp g?oh=692b98b3193aa6996a602c2505d1631d&oe=56D911CF

Vergeet ook niet een mijter mee te nemen en ontvang 50% korting op 1 artikel naar keuze.

Grizmo Raizor
3 december 2015, 18:55
Krijg je die schoen ook weer terug? :P

jakhal
3 december 2015, 19:44
Nee je met op 1 schoen huiswaarts keren....hahahaha.

Krijg je die schoen ook weer terug? :P

hennn
4 december 2015, 14:35
Iedereen die lief is geweest krijgt zn schoen terug.

maxwell96
4 december 2015, 15:13
Ik heb foto's gemaakt van de winkel:
http://myalbum.com/album/au8xdouIjBfE

the cigarman
4 december 2015, 19:00
Nee je met op 1 schoen huiswaarts keren....hahahaha.


https://www.youtube.com/watch?v=wtB-1aNTidw

Joyce
4 december 2015, 21:36
http://www.zenavuurwerk.com/images/stories/weekendrammer_051215.jpg

Daar zijn ze weer, de Weekendrammers! Dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)

Fillmpje hier (https://www.facebook.com/zenavuurwerk/videos/1163120717051297/)