PDA

Volledige versie bekijken : [WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur van 2013 !!!



Mattenfreak
26 december 2013, 10:41
Welke importeur is volgens jullie mening de beste vuurwerkimporteur in Nederland?

Bij jullie keuze zouden jullie de volgende overwegingen mee kunnen laten spelen:
- Prijs/kwaliteit van de collecties;
- Is de importeur wel of niet innoverend bezig;(het constant doorvoeren van vernieuwingen in het assortiment)
- Is de kwaliteit van het gebodene in overeenstemming met het beoogde/beloofde effect;
- Is de kwalteit van het vuurwerk constant;
- Hoe is de verkrijgbaarheid;
- Etcetera, etcetera

Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

Wij zijn benieuwd, stem nu!

baassie123
26 december 2013, 10:56
Voor mij met stipt Royal,
-Zeer uiteenlopende prijzen, voor zowel budget shopper als mensen die alleen doorlontboxen halen, en vooral een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
-Ik heb het gevoel alsof Royal luistert naar wat de consument wilt. Dit jaar zitten er flinke klappen in de cakes en leuke effecten. De wauw factor is erg groot.
-Kwaliteit die constant is.

Tot zover dus. Maar we zullen zien hoe al het vuurwerk zich dit jaar in de straat gedraagt.

7klapper
26 december 2013, 10:59
Voor mij met stipt niet Royal.
- Ze leveren bij bedrijven heel onregelmatig, producten die niet besteld zijn worden geleverd en vise versa.
- Het vuurwerk van dit jaar is kleddernat.

Wat dat betreft ga ik dit jaar voor Wolff, leuke nieuwe producten (shaft, cruelty, red heat) en zéér professioneel met leveren.

Golddigger
26 december 2013, 11:02
Ook al is het nog geen oud&nieuw geweest, toch heb ik al op vuurwerkvisie gestemt. Veel mooie nieuwe producten, oude producten blijven constant in de kwaliteit en organiseren veel acties.

Ga zo door!

pyro-freak
26 december 2013, 11:06
Pfoeeh, wacht dit jaar even de jaarwisseling af. Keuze zal gemaakt worden tussen Royal, Vuurwerkvisie en Nameless fireworks.

- Royal heeft erg mooie producten, alleen wat tegenslagen gehad met leveren (wel onmacht) waardoor de toppers die de doorslag hadden kunnen geven w.b.t mijn stem dit nu niet doen door afwezigheid.
- Vuurwerkvisie, erg constant en zetten lijn van vorig jaar met nieuwe producten door. Zeker door de betaalbare nieuwe boxen!
- Nameless fireworks, erg goede en gave kwaliteitscakes en boxen! De Scar en Venom box zijn extreem goed uitgewerkt naar mijn mening en de boxen hebben een geweldig tempo!

Even afwachten dus!!

Richardus
26 december 2013, 11:10
In ieder geval is Rubro dit jaar het slechtste.

Beste? Ik twijfel nog tussen Royal, Vuurwerkvisie en Lesli (of toch Broekhoff?). Ik weet het nog niet. Wolff is wel weer in een beter daglicht gekomen dan de enorme dip van de laatste jaren (na de overnames/fusies).

Beste nieuwkomer: Pangu, maar Zen/Nameless mag er ook wezen.

tristen
26 december 2013, 11:30
Ik ga voor Lesli. Waarom Lesli, ze hebben mij tijdens de demo's echt overtuigd van hun producten. Andere jaren was het vaak veelste duur voor wat je krijgt. Maar dit jaar met toppertjes zoals de Big Momma, King Cobra, Pamela noem maar op die niet al te duur zijn. Hebben ze mij zeker overtuigd!

Ook vanwege het feit dat er geen tot nauwelijks problemen zijn met de uitlevering, ze hebben het altijd optijd op voorraad daarmee wil ik zeggen, Lesli denkt vooruit nu zijn ze bijvoorbeeld al een tijd bezig met de levering voor 2014.

En sommige producten die toch iets te duur zijn kun je ook nog altijd gebruik maken van freakacties waardoor ook deze producten aantrekkelijk worden.
Het enige puntje van kritiek is dat de Soviet Shooters lijn alleen te koop is bij Intratuin vestigingen. En andere winkeliers mogen deze lijn niet verkopen, slim qua marketing. Maar hier ligt geen enkele Intratuin in de buurt of in verre omstreken. Dus ik kon deze lijn niet aanschaffen.

Alle andere importeurs hebben mij een beetje teleurgesteld.
Rubro waar de winkeliersdemo helemaal mis ging, producten te vaak geschoten werden, ongeloofwaardige samples, en niet veel vernieuwing, daar komt bij dat de prijs veel te hoog is.

Royal Fireworks, hele mooie producten. Garden of Eden, Golden Power, New Moon noem maar op. Alleen eerst was het geval dat sommige artikelen beperkt leverbaar waren. En deze waren snel uitverkocht. Hier kan wat meer aandacht aan besteed worden. Dat de Garden of Eden wordt afgekeurd is 'overmacht'. Maar ik denk dat ook dit voorkomen kan worden, als je net tegen de grens aanligt kan het zijn dat een artikel er overheen gaat en alles wordt afgekeurd. Dus met de producten is niks mis, bijna allemaal toppertjes. Maar een aantal andere dingen vielen wel tegen. En aan deze puntjes kan gewerkt worden.

Mattenfreak
26 december 2013, 22:39
Ik heb ook dit jaar weer op Vuurwerkvisie gestemd. Het was in die zin vrij simpel, vorig jaar hebben zij een enorme klapper gemaakt waardoor ze die stem verdienden en om die dit jaar te krijgen, zouden ze dat minstens vast moeten houden. Dit jaar is de verkrijgbaarheid gestegen, het assortiment nog uitgebreider én gewoon dikke cakes en cakeboxen voor een betaalbare prijs. Dit jaar zijn ze in mijn ogen erin geslaagd om het niveau te evenaren en zelfs de lat nog wat hoger te leggen!


Verder ben ik dit jaar erg te spreken over (de toevoegingen van) Wolff, Lesli en Royal en Marijn.

Scav
27 december 2013, 16:33
Dit jaar diverse demo's gezien van uiteenlopende winkels en importeurs. In mijn ogen steekt vuurwerkvisie hierbij er echt bovenuit. Goed georganiseerd, oog op veiligheid, goede aankleding via promoteam,full colour schietlijsten e.d. hoort in mijn ogen ook bij goed importeurschap. Vuurwerk is constant van kwaliteit, stabiele stijghoogten e.d. Iets wat ik bij andere merken niet altijd kan zeggen. Zijn er andere merken met wellicht spannender vuurwerk? Ja, maar het feit dat er geen enkel vwv product is afgekeurd heeft hier wellicht ook mee te maken

zevenklapper
27 december 2013, 17:47
Waarom staat Breeschoten ''de Kruiterij'' er niet bij :p?

Stefan Works
27 december 2013, 17:49
@ zevenkllapper die bestaan niet meer, ze zijn gefuseerd met GBV-Weco

parkeerwacht
27 december 2013, 17:55
voor mij is het wel zeker Broekhoff
omdat ik ieder jaar wel van hun heb en nog nooit een wijgeraar heb gehad (ok bijna nooit) heel veel vuurwerk voor wijnig geld vooral de crown collection is niet te missen mooie sier blokken en assortimenten ieder jaar wel weer nieuwe artikelen en de orginele thunderking van broekhoff is de beste naar mijn mening

dinoroel
27 december 2013, 18:39
Neig persoonlijk toch naar vuurwerkvisie. Dit jaar geen producten van, maar het lijkt een ijzersterke collectie wat ze op de markt brengen.

Stemmen zal ik pas na 31 december doen ;)

RemcoS
27 december 2013, 18:55
Ik kies voor Wolff vuurwerk, veel producten, alles is leverbaar, en een super freak dag gehad

Happiness
27 december 2013, 18:59
Royal Fireworks springt er wat mij betreft echt wel boven uit. Maar dat had ik met Bonfireworks een paar jaar geleden ook.:wink:

Black Dragon
27 december 2013, 19:06
Moet nameless fireworks niet niet eens een keer veranderd worden in Zen fireworks? http://www.zenfireworks.com/ Volgens mij volwaardig importeur met een naam...

tjopper
27 december 2013, 19:08
Ik stem na 1 januari. Heb al wel voorkeuren.
Royal staat bovenaan bij mij tot nu toe.
Vuurwerkvisie vind ik zelf best aardig bezig, maar vind ze wel erg hard hun best doen met allerlei stunts en acties en vreemde kortingen via internet. Daarbij vind ik de kwaliteit van vuurwerkvisie minder dan royal, maar ze zijn dan wel weer goedkoper.
Wolff heeft tot nu toe een goede comeback gemaakt. Leuke producten, redelijk betaalbaar. (er zijn natuurlijk bij elke importeur wel uitzonderingen)

Maar Royal tot nu toe. FF de 31e afwachten en dan stemmen.
greetzz

argss
27 december 2013, 19:12
Vuurwerktotaal,en dan vooral gebaseerd op de kwaliteit van vorig jaar en de scherpe aanbiedingen dit jaar.Pronk vind ik een vermelding waard vanwege hun constante kwaliteit.

PaulW
27 december 2013, 19:14
Na de jaarwisseling maar eens stemmen, heb veel nieuwe producten, dus eerst kijken hoe die het gaan doen.

kaboem
27 december 2013, 19:33
Moet nameless fireworks niet niet eens een keer veranderd worden in Zen fireworks? http://www.zenfireworks.com/ Volgens mij volwaardig importeur met een naam...

Zen mag niet als naam, komt binnekort een nieuwe naam.

tjopper
27 december 2013, 19:35
Vuurwerktotaal,en dan vooral gebaseerd op de kwaliteit van vorig jaar en de scherpe aanbiedingen dit jaar.Pronk vind ik een vermelding waard vanwege hun constante kwaliteit.

het is de beste importeur van DIT jaar he, niet die van vorig jaar;-) :D

Happiness
27 december 2013, 19:42
Daar ben ik het dan helemaal mee eens. Volgend jaar ga ik ook eens helemaal op de andere toer.
Vuurwerk totaal dus. Wel even afwachten hoe het onder de freaks op de dag der dagen is bevallen.:wink:

huig
27 december 2013, 20:14
dit jaar kochten we voor het eerst legaal vuurwerk van RUBRO the four seasons & immortal gold 100 & my
style rockets
en van RED CHINA the six best possible & sky runners we laten jullie weten hoe goed of slecht ze waren


groeten van huig

bakero1973
28 december 2013, 05:47
ik stem voor china red.
zijn nu een paar jaar bezig, geen fratsen , dus gewone samples schieten op demo`s....
normale filmpjes ipv drie vier vijf tegelijk.
staan open voor communicatie met de klant .

mooi vuurwerk voor een scherpe prijs.
absoluut het vermelden waard !!!!

fascinating
28 december 2013, 06:09
Hardix vuurwerk
Cafferata vuurwerk

wigster23
28 december 2013, 08:47
ik breng me stem op 1 januari.. wil eerst weten hoe alle nieuwe producten het doen.
heb wel 2 importeurs die er wat mij betreft bovenuit steken.. royal en vuurwerktotaal/zena

Franky14
29 december 2013, 00:10
Ben het helemaal met je eens bakero, en ik ben gewoon een China red fan

heho
29 december 2013, 19:18
Ik breng mijn stem ook na oud en nieuw uit, maar ik neig voorlopig naar Royal

bavaria
29 december 2013, 21:31
Duidelijk LESLI!!!

the mighty two
29 december 2013, 21:41
Ik kom hier ook na oud&nieuw op terug :)

GTRulez
29 december 2013, 21:51
ik heb een aantal kandidaten voor dit jaar.

Royal
Rubro
Lesli
Wolff
Vuurwerktotaal.

ik breng mn stem pas na de jaarwisseling uit.

China Red word het iig niet, daar is de kwaliteit zo dramatisch achteruit gegaan dat is gewoon zonde. ze kwamen ijzersterk op de markt maar nu blijft daar maar weinig van over.

Rubro heeft toch wel licht mn voorkeur, oke ze zijn niet de goedkoopste maar de cakes zitten wel degelijk in elkaar, kwaliteit lontjes, dit jaar nieuw doorlont systeem en een hoop nieuwe producten, verkrijgbaarheid is ook een stuk beter als vorig jaar.. nu maar afwachten of ze ook leveren wat ze je beloven want tijdens een demo zit er nogal is een gepeperd sampletje tussen

Lesli maakt ook een goede kans, hoop mooie nieuwe producten, goede prijzen alleen de pamela was al uitverkocht. kwaliteit cakes met reservelonten. ben zeer benieuwd hoe ze presteren tijdens de jaarwisseling, heb dit jaar voor het eerst lesli producten gekocht. enneuh door Lesli heb ik weer eindelijk weer binkies!

Royal ben ik ook benieuwd naar, word ook voor het eerst. ben benieuwd of ze de rubro blokjes kunnen evenaren of zelfs beter presteren :) 31e pas mn royal doorlontbakken ophalen dus nog ff wachten :)

Wolff is gewoon ieder jaar goed verkrijgbaar, goede prijs/kwaliteit en de producten presteren over het algemeen ieder jaar gewoon constant.

heho
1 januari 2014, 12:29
Ok, Royal it is. Van de Royal Knock Down tot de Golden Power. Wat een kwaliteit. De cakes zitten top in elkaar (stevig, zwaar enz.), de burst is loeihard en de kleuren zijn prachtig en helder. Ze zijn niet de goedkoopste (en dat pretenderen ze zelf ook niet) maar voor mij dit jaar zeker de beste !!

Mlap
1 januari 2014, 13:18
Heb gekozen voor vuurwerkvisie, dit omdat hun prijs/kwaliteit gewoon goed is!

Pyroclastic
1 januari 2014, 13:33
Toch weer voor Rubro gekozen. Hoewel ik in de aanloop kritisch was over ze (met name door het hele sample gebeuren en de prijsstelling van de boxen) hebben de cakes me in de straat toch weer overtuigd.

Royal staat op een goede 2e plek bij mij.

Thresher
1 januari 2014, 13:39
Royal fireworks!

Snap echt niet waarom zena/vuurwerkvisie op kop ligt. Heb gister heel veel cakes gezien van dit merk maar legde het allen af tegen Royal fireworks, wolff, caferatta.

De kleuren zijn leuk maar effecten van veel cakes komen niet goed uit de verf, allen zachte burst en vaak laag. Prijs geeft het ook wel een beetje aan,

robinhood
1 januari 2014, 13:40
Dit jaar is het voor mij Royal. Ze hebben veel nieuwe en mooie producten op de markt gezet, en dat was gister wel te zien ook! De kwaliteit van de cakes is goed, burst is bij elke cake snoeihard en de boeketten zijn lekker groot, vol en helder. Jammer dat de Garden of Eden dit jaar was afgekeurd maar gelukkig hadden ze nog andere mooie boxen zoals de Royal Celebration en de Golden Power. Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan brengen!

Over Rubro en Zena was ik ook zeer tevreden.

elburgersc
1 januari 2014, 13:44
Royal Fireworks! Met kop en schouders er bovenuit.

bassiefirework
1 januari 2014, 13:48
Ook gestemd op Royal Fireworks, vind ze samen met Wolff de beste van Nederland. Maar gezien de prijs/kwaliteit van de boxen ga ik voor Royal. Wolff kan daar nog zeker stappen maken.

Black Dragon
1 januari 2014, 13:55
ROYAL FIREWORKS! ...met stipt op 1 !!
Prima boxen! Mooie cakes uit verscheidene series!

Wilde ook even de spraakmakende nieuwkomers noemen;
ZEN FIREWORKS (Nameless) en EVOLUTION FIREWORKS!

Zullen we komend jaar vast nog meer van horen!

MichelAngelo
1 januari 2014, 15:28
Wolff is de meest constante importeur. kwaliteit is zoals op importeur demo wordt getoond. Geen schimmige zaken. Geen rij afgekeurde artikelen. In alle prijsklassen uitstekende producten, veel diversiteit in het aanbod. Goede leveringen aan winkels, waardoor klanten niet teleurgetld worden. Wat wil je nog meer? Kortom chapeau!

Djaimy
1 januari 2014, 15:39
Ik heb op Royal Fireworks gestemd, ondanks dat ik maar 2 producten van ze had; Gate of heaven 1 & China by Night pakket. Wat mij opvalt bij Royal is dat de burst echt loei en loeihard is. Ik vond bij het CBN pakket de boeketgrootte ook nog heel erg goed, en wat ik op de filmpjes hier zie is Royal echt heel erg goed bezig. Chapeau! Maar wat ik ook vaak hoor is dat de leveringen niet altijd top zijn, en nog meerdere negatieve verhalen. Wanneer hieraan wordt gewerkt ben je de beste. Naast Royal vond ik Lesli en Zena ook heel erg goed. Zena heeft leuke budgettoppers, maar omdat het budgettoppers zijn ga je al snel de kwaliteit een beetje anders beoordelen. Het was immers toch goedkoop. Bij Lesli hebben ze vele nieuwe producten ingebracht, goede producten, en ook qua levering is Lesli een vd beste importeurs van Nederland. Nooit gezeik mee etc. Ik zeg dus Royal afgaande op het kwaliteit van het vuurwerk, maar wanneer je het winkeliersaspect bekijkt, dus alles inéén, is het denkik Lesli.

GTRulez
1 januari 2014, 18:02
Toch weer voor Rubro gekozen. Hoewel ik in de aanloop kritisch was over ze (met name door het hele sample gebeuren en de prijsstelling van de boxen) hebben de cakes me in de straat toch weer overtuigd.

Royal staat op een goede 2e plek bij mij.

je haalt de woorden uit mn mond! wist ook niet echt wat ik kon verwachten van de nieuwe rubro blokken maar ze waren echt prachtig weer! had de Starpalm en de Golden Tarantula.

Royal volgt op plaats 2, Power of Gold en Royal's Celebration nog de 31e erbij gehaald, en die konden goed meekomen met de rubro blokken!

komende jaarwisseling zowiezo weer een stel rubro en royal blokjes scoren! zijn echt topproducten :)

fernando93
1 januari 2014, 18:07
heb mij stem aan royal gegeven maar als ik een top 5 zou maken zijn dat,

Royal
zena
lesli
Zen
Rubro

O.a een goede nieuwkommer in de top. Lesli die dit jaar goed heeft gedaan met inoveren. En niet belachelijk dure nieuwkomers. Royal die ondanks veel tegenslag toch nog veel leuke nieuwkomers heeft gebracht. Zena niet het beste spul altijd. Maar wel een ijzersterke prijs/kwaliteits verhouding. En Rubro tja had er alleen oudere producten van. En waren niet gek goed. Maar wel gewoon top voor het geld wat ze hebben gekost.

jrvuurwerk
1 januari 2014, 23:12
IK heb getwijfeld tussen rubro,royal,wolff. Heb uiteindelijk gekozen voor wolff, omdat al mijn producten goed waren van hun, betaalbaar. Ook de nieuwe producten waren stuk voor stuk goed.

Daarnaast vind ik hun assortiment goed en zijn ze zo heb ik vernomen goed voor hun dealers.

Al met al hebben ze het dus het beste voor elkaar en dus gaat mijn stem uit naar Wolff

Highscr5
1 januari 2014, 23:29
Ik kies dit jaar voor China Red. Een relatief kleine speler in de markt met een beperkt assortiment. Maar vrijwel all producten zijn top! Royal en vuurwerkvisie hebben ook veel topproducten maar daarnaast ook een hoop missers in het assortiment.

osiris
1 januari 2014, 23:30
Ik zat te twijfelen tussen zena en wolff.
Om precies te zijn ging het mij tussen de doorlont boxen van zena,
en de nieuwe cakes van wolff zoals de cruelty, heroes, en rampage/valencia.

Uiteindelijk ben ik toch gegaan voor zena.

PyroJ
1 januari 2014, 23:41
Toch maar voor zena gegaan mede door het verassende original pro 2 pakket

AJ83
1 januari 2014, 23:44
Ontzettend genoten van de kwaliteit/kleur en vooral snoeiharde burst en grote effecten van de cakes van Royal. Dat viel me op de demo`s al erg op. Heel erg vervelend dat er dit jaar wat tegenslagen waren in het assortiment. Ondanks dat heeft Royal in mijn optiek toch echt de mooiste nieuwe producten op de markt gezet en daarmee menig liefhebbers hart sneller doen laten kloppen.

arnoud96
2 januari 2014, 12:10
Vind persooonlijk dat Zena, ondanks de scherp geprijsde en vernieuwende cakes/ doorlontbakken , niet de beste importeur van Nederland is. Er waren gewoon veel cakes van Zena die niet goed gingen en uit elkaar klapten. Eeen importeur hoort ook de veiligheid grotendeels te garanderen, helemaal omdat het niet het eerste jaar was dat het gebeurde!

Rico
2 januari 2014, 13:06
Laat ik dan eens stemmen op Marijn Vuurwerk. Met hun Forbidden Love lijn hebben ze dit jaar echt een aantal vernieuwende producten op de markt gebracht. Zelf had ik de Down Under, voor mij het product van het jaar. maar ook de Amazon en de Cross zijn voorbeelden van originele nieuwe producten. Verder zijn de labels prachtig en de originele teksten van Marijn geven een leuk extraatje. De workshop over veilig afsteken voor kinderen tot 16 jaar vond ik maatschappelijk zeer verantwoord;-)

Royal is ook goed, maar de Galaxy Collision maakte er een zooitje van bij mij en er waren problemen met leveringen.

pyro-freak
2 januari 2014, 13:09
Toch gestemd op Zena/Vuurwerkvisie. Constante kwaliteit, geen leveringsproblemen gemerkt, ondanks de vele nieuwe producten vorig jaar zijn ze ook dit jaar weer met veel nieuws gekomen. De nieuwe boxen waren van erg goede kwaliteit en daarnaast betaalbaar.

1 en 1 is voor mij 2, Zena/Vuurwerkvisie is voor mij de importeur van het jaar 2013!

Daarnaast een eervolle vermelding voor Zen/Nameless fireworks. Ik hoop en verwacht dat deze importeur met nog meer mooie en nieuwe producten gaat komen. De effecten die ik heb gezien in de straat uit de Venom Box en de Scar waren zo perfect en rond, dat ik instant chickenskin kreeg bij het aanschouwen van deze beauty's! Ik heb dus hoge verwachtingen van Zen/nameless fireworks, en vind het extreem knap hoe ze zichzelf en vooral hun producten hebben geïntroduceerd dit jaar!

Fireworkfreakz19
2 januari 2014, 13:23
Voor mijn is dit jaar toch ( Vuurwerkvisie (Burnit / Vuurwerktotaal / Zena NL ) omdat ik dit zeer te spreken bent over de zena en de Burnit producten

pyroboy
2 januari 2014, 18:07
Voor mij is de importeur van het jaar absoluut Zena Vuurwerk.
Wat een prachtige bakken, leuke cakes, geweldige prijzen en alles ging netjes af!

Winnaar voor dit jaar, wat mij betreft is dan ook Zena Vuurwerk

Stefan Works
2 januari 2014, 18:12
Rubro. Oke er waren producten iets minder als Hysteria.

Maar dan de toppers die ik had.

Secret temptation, zelfde als op de demo echt top

Four Seasons, gruwelijke nieuwe 2013 versie wat een rambak!

Delicious thunders gingen heeeerlijk hard en helemaal de Finals waren top.

Addicted to Gold, Immortal Gold , Starpalm, zelfde als op de demo niks geen samples Rubro heeft toppers in huis!

Ook de Spider king, Super Blinking willows en Killer instinct waren top. Ik kan nog wel even doorgaan.

Royal had ook geweldige producten, New moon was super en de Horizon of Holland ook. Maar door de leveringstegenvallers en golden power en freestyle anders waren dan de demo toch voor Rubro gestemd.

YorickT
2 januari 2014, 19:30
Mijn stem gaat ook naar Zena vuurwerk!

Gerwin
2 januari 2014, 20:12
Met stipt op NR 1 ROYAL FIREWORKS!!!! Waar vorig jaar Rubro de koning van de doorlont/combinatie boxen was heef royal ze met Grof geweld van de kaart geveegd. Vooral omdat je op hun demo ook daadwerkelijk de producten per stuk krijgt te zien! en geen samples!

1 voor 1 toppers!

New Moon
Mystery Flowers
Golden Power
Celebration box
Horizon of Holland
Gate of Heaven 4


Komen dit jaar gewoon weer in mijn collectie!

Ischa
2 januari 2014, 21:13
Ik ga voor Royal!
Ondanks dat een aantal producten niet door de keuring kwamen heb ik enorm genoten van de producten die ik wel had van Royal! een klasse apart en nog steeds onderscheidend naar mijn mening.
Ook vuurwerkvisie/zena heeft me bekoord met een aantal poducten , enkel het internetprijsaanbiedingebeuren staat me niet zo aan. zet voor een eerlijke vaste prijs zonder reclame je producten neer en je hebt een winaar in handen.
En laten we Wolff ook niet uitvlakken dit jaar!
Keurige producten en toppers hersteld in ere met daarbij zelfs prijsverlagingen!
Erg goed bezig maar wil meer nieuwe spulletjes zien die zich onderscheiden van de rest.

Pyroguy
3 januari 2014, 10:25
Gestemd op Royal. Ze hebben weer interessante producten op de markt gebracht en producten waarmee ze vernieuwend zijn in hun eigen assortiment. Uiteraard zijn er meer importeurs waar dit het geval was, zoals bijvoorbeeld Lesli. Royal staat op 1, omdat ik het ze als relatief jonge en kleine importeur gewoon enorm gun, ze hard hun best doen een topprestatie te leveren en daarnaast zeer goed voor hun klanten (winkeliers) zijn.

Lesli komt op een mooie tweede plaats, omdat ze hebben laten zien ook kwalitatief hoogstaand vuurwerk te kunnen leveren voor een schappelijke prijs (de prijs was vaak een struikelblok bij Lesli).

Toffifee
3 januari 2014, 10:44
Ik stem ook op Royal dit jaar (zelfs al irriteer ik me mateloos aan het feit dat altijd en overal die slogan onder elk bericht getypt moet worden)

Torrr
3 januari 2014, 11:10
Altijd een lastige opgave omdat wij natuurlijk maar een fractie van alle artikelen schieten en dat je daar vaak uit gaat kiezen welke er mooi en goed waren en zo komt er meteen een favoriete importeur uit. Zo had ik zelf het merendeel van Zena Nederland/Vuurwerkvisie, Rubro en Royal terwijl Broekhoff, Wolff etc misschien wel beter en of mooiere producten had gehad ?

Maar ik heb uit de de drie waarvan ik de meeste producten had toch gekozen voor Royal, maar eigenlijk waren ook de producten van Rubro en Vuurwerkvisie zeer de moeite waard.

Ik zet dus toch een kleine kanttekening bij zo'n soort poll :)

Black Dragon
3 januari 2014, 11:20
Idd, elke importeur heeft wel mooie producten. Het is maar net wat er in de collctie zat en waar je tevreden over was. ook moet je kijken naar het aanbod. Kleine importeurs hebben soms niet meer dan 10 verkooppunten. Voor sommige dus moeilijk om aan goede producten te komen, terwijl ze er wel zijn. Bijv ZEN had maar 8 verkooppunten in het land. Ze hebben echt goede producten, maar moeten als importeur nog groeien willen ze naam en faam krijgen. Daar draait het uiteindelijk ook om!

VwStunter
3 januari 2014, 11:25
Royal is het voor mij geworden , prachtige kwaliteit en weinig weigeraars.
Andere jaren ging ik voor schuurmans maar die zijn sinds de astronaut enorm gekelderd :p

chefke26
3 januari 2014, 19:03
Met een verre voorsprong zeker weten royal!

Het verbaast me ook dat rubro zo ontzettend slecht was afgelopen jaarwisseling.

NLsandman
3 januari 2014, 19:20
Heb de verkeerde gekozen, hardix inplaats van vuurwerktotaal.

Ik ben zeer tevreden over het freestyle merk van vuurwerktotaal.

rikkoenjeffrey
3 januari 2014, 19:22
Ik wil eigenlijk 1 ding hieraan toevoegen, een behoorlijk aantal importeurs zijn dit jaar heel goed bezig geweest. Ik hoop dat ze de trend doorzetten. Ik kon met oud en nieuw hier in de omgeving zien dat er veel kwaliteits vuurwerk was.

virusje
3 januari 2014, 22:51
Zeer genoten van m'n "zena" collectie,
vooraf wel gekeken wat de cakes deden, ze waren mooier dan ik verwachte.
Geen haperingen of weigeraars dit jaar.
Vorig jaar wel een cake die uitelkaar knalde en potten die halverwege stopte. die waren overigens van red china en crown collectie

Richardus
4 januari 2014, 10:48
Beetje veel trots dat Giezen in Hoogkerk dealer is van de 2 beste importeurs! :cool:

hout86
4 januari 2014, 11:07
Ik had veel nieuwe producten van Wolff en deze waren mij zeer goed bevallen, prijs is wat hoog maar de kwaliteit was weer geweldig! Dus mijn stem gaat naar Wolff (dynasty collectie) en (barely legal).

Gunner1001
4 januari 2014, 11:55
kiezen tussen zena en royal ,

eigenlijk zou ik zeggen allebij .

zena vanwege hun goede producten en hun visie richting de klanten met alle acties en prijzen acties die ze hadden , nadeel is dan weer dat sommige prodcuten net ff wat vaker fout gaan bij zena dan bij royal.

bij royal hebben ze heel veel producten die gewoon de kroon spannen als het gaat om de producten , neem een royal celebration of een whistle blower , om maar de star palm buiten beschouwing te laten.

alleen heeft royal geen acties zoals zena dat heeft :).

al met al gaat het niet om de acties maar om het vuurwerk , en dus kies ik royal

Sunseeker
4 januari 2014, 14:04
Hier ook gekozen voor Royal. De nieuwe doorlontboxen van dit jaar waren echt toppers. De New Moon een van de bruutste Nederlandse cakes en in het algemeen zijn de kleuren en bursts erg goed bij Royal. Daarnaast ook de kleine toppers zoals de Gate of Heaven 1, de Royal Thunder Smoke en de Royal Knockdown.

flyineddy
4 januari 2014, 14:15
Mijn stem is ook gegaan naar Royal.
Veel goede producten gehad van hun dit jaar:
Golden Power
Miraculous Lily
Royal Knock Down
Royal Thunder
Royal Thunder Smoke
Crackling Chemicals (blijft leuk om gratis te krijgen)
Galaxy Collision

En bovenal:
Sky Palms

Eddy.

dinoroel
4 januari 2014, 15:12
Moeilijke keuze eigenlijk, gedeelde eerste plaats door Royal en Vuurwerkvisie.

Het is Royal geworden omdat de New Moon een geweldige cake is.

Happiness
4 januari 2014, 15:38
Royal in zijn geheel op alle fronten. Trouwens heeft Royal al eens vuurpijlen op de markt gebracht?:D

Jupilerfreak
4 januari 2014, 16:08
Voor mij Katan. Werkelijk alles dat ik van Katan had, presteerde zoals het moest (uitzondering JJ, die is iets aangepast).

Heb vooral bestaande producten gehad, dus ik kan goed naar constant presteren kijken. En daarin scoort Katan gewoon goed. Soldiers of Fortune, Big Trouble, Flashing Salute, Junior Jack, At Once, WTQ, WTQ Rocket voorbij zien komen. Burst goed, formaat goed en eventueel kleur ook goed. Geen Weigeraars, geen gevaarlijke situaties. Dikke acht.

Royal en Wolff zitten wel op de hielen. Helaas presteerden de producten wat wisselvalliger. Silver Salute was niet meer wat het ooit was, alhoewel de prijs wel beter is. Concerto Rosso verbaasde mij.

Als Royal het lukt de Thundersmokes en zijn oude toppers weer op niveau kan krijgen dan kan het komende jaren spannend worden wat mij betreft.

omepje
4 januari 2014, 16:19
Ik heb gekozen voor vuurwerkvisie.
Zeer mooie producten tegen hele goede prijzen.
Royal komt bij mij op een verdiende 2de plaats.

Stefan Works
4 januari 2014, 19:42
Tot wanneer kan er gestemd worden?

PyroJ
4 januari 2014, 19:43
Tot wanneer kan er gestemd worden?

29 januari 11:46

Black Dragon
4 januari 2014, 19:53
Wat een ontwikkeling. Gisteren nog een nek aan nek race tussen Vuurwerkvisie en Royal. Op dit moment staat Royal aan kop met 22 stemmen meer! Kan nog van alles gebeuren. Maand is nog niet om!

Mattenfreak
4 januari 2014, 23:25
De standen zijn zojuist aangepast, omdat onderzocht is hoeveel dubbelaccounts er met name de laatste dagen zijn aangemaakt om extra te kunnen stemmen, die zijn dus verwijderd. Helaas was dit een flink aantal, wij weten enkel dat dit niet op initiatief is gebeurd vanuit de importeur, maar iemand die hiermee dacht te helpen.

We gaan gewoon weer verder en houden dit strak in de gaten!

rikkoenjeffrey
4 januari 2014, 23:29
Klopt dit voor 100% ?

Mattenfreak
4 januari 2014, 23:33
Klopt dit voor 100% ?

100% garantie hebben we natuurlijk nooit, maar dit klopt inderdaad.

Behave
5 januari 2014, 00:33
Royal :) weinig weigeraars gehad dit jaar.

Mek
5 januari 2014, 08:26
Vuurwerkvisie (vuurwerktotaal).
Hoge kwaliteit tegen een lage prijs.
Met name de boxen waren van top kwaliteit en makkelijk door te lonten.

tjopper
5 januari 2014, 08:52
Zijn ook bij vuurwerk van isie eventuele dubbel accounts gechecked?
Dat is wel zo eerlijk. Misschien is het gebeurd maar wil het wel even noemen.

djhek
5 januari 2014, 10:00
Voor mij Katan
Als je kijkt naar de Pangu en VIP collecties en de snoei harde th kings
Als ik het goed heb niks afgekeurd
👍👍

Mattenfreak
5 januari 2014, 10:07
Zijn ook bij vuurwerk van isie eventuele dubbel accounts gechecked?
Dat is wel zo eerlijk. Misschien is het gebeurd maar wil het wel even noemen.

Zeker, uiteraard onderzoeken we ze allemaal en niet eentje.

@vuurwerk
5 januari 2014, 10:48
Helemaal Top ... vooral Six Best Posible

cass
5 januari 2014, 16:37
Hoewel ik zelf absoluut meer gecharmeerd ben van de producten van Vuurwerkvisie, kies ik in het kader van deze poll toch voor Royal.

De reden daarvoor is dat ik het erg sterk vind dat men bij Royal steeds probeert om de randjes van het toelaatbare op te zoeken, om op die manier de meest spectaculaire producten op de markt te kunnen zetten. Met als resultaat bijvoorbeeld de New Moon en de Golden Power.
Dat dit ook problemen kan opleveren heeft de afkeuring van een aantal toppers helaas wel bewezen. Ik hoop dat Royal de financiële consequenties hiervan goed doorstaat.

Daarnaast vind ik het erg sterk dat er al in een vroeg stadium naar de klanten wordt gecommuniceerd als er dingen niet goed gaan, zoals bijvoorbeeld bij het niet op tijd leverbaar zijn van een aantal producten. Daar kunnen andere importeurs wel een voorbeeld aan nemen, vind ik!

recemonster
5 januari 2014, 19:24
Na lang twijfelen toch voor Rubro gegaan. Niet zo zeer vanwege de producten maar vanwege innovatieve doorlont systeem wat men heeft ontwikkeld!

!!!UPO-Maikie.^
6 januari 2014, 16:14
Ik heb voor Cafferata gekozen omdat ze een leuke nieuwe label hebben: German Power. Mooie potten voor betaalbare prijzen. In iedere pot een finale verwerkt.

Heb getwijfeld om mijn stem niet aan Rubro te geven omdat ze zo fanatiek zijn in doorlontboxen, iets wat ik super vind! Toch wint de betaalbaarheid en kwaliteit van de potten het van het doorlontsysteem.

fernando93
7 januari 2014, 20:29
word wel door weing leden gestemd. Misschien nog een korte nieus flits sturen of iedereen wilt stemmen op hun favoriet ?

Cornel
7 januari 2014, 21:07
Hele moeilijke keuze

Ik had dit jaar veel spullen van Vuurwerkvisie en Royall, beide beviel mij heel goed.
De prijs kwaliteit van vuurwerkvisie is ongekend.
De kwaliteit van Royall is ongekend.

Uiteindelijk kies ik toch voor Royall omdat hun producten net even wat meer de wow factor hadden.
Zoals de Golden Power, Sky Palms, New Moon etc.

Al is het voor mij eigenlijk een gedeelde eerste plaats, omdat vuurwerkvisie super goed bezig is.

Black Dragon
7 januari 2014, 22:37
De standen zijn zojuist aangepast, omdat onderzocht is hoeveel dubbelaccounts er met name de laatste dagen zijn aangemaakt om extra te kunnen stemmen, die zijn dus verwijderd. Helaas was dit een flink aantal, wij weten enkel dat dit niet op initiatief is gebeurd vanuit de importeur, maar iemand die hiermee dacht te helpen.

We gaan gewoon weer verder en houden dit strak in de gaten!

Ik snap die dubbelaccounts nooit zo... of hebben we het dan over vuurwerkwinkels en/of op eigen titel accounts?

Mattenfreak
7 januari 2014, 22:42
Ik snap die dubbelaccounts nooit zo... of hebben we het dan over vuurwerkwinkels en/of op eigen titel accounts?

Gaat dan om leden die meerdere accounts aanmaken met (valse) mailadressen om te kunnen stemmen, zo staan er dan 1 / 2 / 3 tot blijkbaar wel 18 accounts op 1 IP adres geregistreerd.
We hebben beweust geen rekening gehouden met winkeliers die een winkelaccount hebben en een persoonlijk account, die zitten er zeker nog bij, dat weten we, net als het personeel van importeurs dat op VWC actief is. Dergelijke stemmen filteren we niet zolang dat evenredig aan elkaar is. :wink:

ilvan
7 januari 2014, 22:46
Heb gekozen voor Vuurwerkvisie. Vind dat zei mooie producten hebben, de uitwerkingen en kwaliteit is uitstekend en daarnaast bevatten ze een mooie prijs ook. De burnit collectie vind ik een hele goede zet, je hebt veel en mooi vuurwerk voor een lage prijs. Veel producten van vuurwerkvisie hebben me in positieve zin flink verrast.

Enige ietwat onahandig is, is de aparte zena website voor o.a. de burnit collectie. Zou mooi zijn als al deze producten gewoon aanwezig zijn op de winkelwebsite.

Desondanks alleen maar lof over Vuurwerkvisie. Mijn stem hebben ze.

Wolff vuurwerk vind ik een goede 2e, hun producten zijn altijd in orde en beschikken over mooie effecten en geweldige labels. Tevens waren de prijzen bij sommige producten omlaag gegaan wat de producten echt toppers maakte.

Eart
8 januari 2014, 11:05
Vuurwerkvisie! Zena Vuurwerk!

We hebben dit jaar een Zena Trophy gehad, een heus vuurwerk festival. Welke importeur kan daar nu tegen op?!

Daarnaast gewoon super vuurwerk, voor een lage prijs. 100 schots boxen voor €85,-
De blokjes bestaande uit 2 500 grammers voor maar €55,- met super kwaliteit (Double Fury, Zena Triumph, Gold Box). En de Burn It line, met lage prijzen. En dan nog iets waar ze uniek in zijn: kartonvoordeel, lage eigen webshop prijzen en mooie Facebookacties.

Voor mij heeft Vuurwerkvisie het helemaal waar gemaakt dit jaar!

Hopelijk dit jaar weer een Zena Trophy!

ummagumma
8 januari 2014, 12:20
Vuurwerkvisie/Zena nl.
Zeer toegankelijk, prima prijzen, vernieuwend (ja ook in promotie) En gewoon super mooi vuurwerk!

fernando93
8 januari 2014, 16:56
Royal natuurlijk niet goedkoop. Maar toch zijn de producten daar meestal veel beter uitgewerkt. Ben over zena ook heel tevreden. Maar bij zena krijg je altijd zo cheap gevoel. Bij vooral het wat nieuwer spul. Je ziet dat er op bespaard is.

Denjo
8 januari 2014, 21:45
Elke importeur heeft zijn kwaliteiten, ik kan me dan ook niet over uiten wie nou de beste is.

Wat ik wel vind is dat:

Broekhoff weer prachtige cakes op de markt gezet heeft, weliswaar aan de prijs, maar heeft zeker kwaliteit!

Burn It Prima vuurwerk voor een prima prijs!

Cafferata: Ik heb geen nieuwe cakes gezien, maar wat ze tot u toe op de markt hebben gezet, subliem!

China Red heeft een aantal prachtige doorlontboxen op de markt gezet, kijk naar de Carat24 en de Six Best Possible! Prima cakes en zeker voor de prijs een dikke aanrader.

Evolution: Prijs/kwaliteit een aanrader! Ook de knalbakken een prima verrijking van het Nederlandse knalassortiment!

Katan dit jaar samen met de winkeliers een prima nieuwe lijn op de markt heeft gezet! VIP cakes gezien op een demo en prijs/kwaliteit is het een dikke prima!
Wellicht volgend jaar nog wat nieuwe cakes aan het assortiment toevoegen?

Lesli: Nieuwe cakes op de markt gezet en wat ik er van gezien heb, prima! Ook qua prijs!

MX: Een aantal mooie nieuwe cakes op de markt gezet!

Royal: Bekende importeur die kwaliteit importeert voor een goede prijs. Ik heb er dit jaar wat van gekocht en het viel me weer niet tegen. Het verhaal van de samples laat ik in het midden, maar wat ze met dit jaar zijn gekomen is van prima kwaliteit, ook voor de prijs.

Rubro: Het inzetten van samples moet eens afgelopen zijn van Rubro! Ondanks dat kwamen blijkbaar een aantal doorlontboxen met een prima resultaat op Oud en Nieuw.
Misschien is het dan voor Rubro een goede manier om aankomende jaren niet meer met samples te schieten, maar met echte productie. Zo krijgen we een eerlijk en duidelijk verhaal. Vuurwerk kost geld en voor veel geld willen we wel kwaliteit. Ze bewijzen dat ze toch veel in hun mars hebben, dus dat moet de komende jaren nog zeker veel successen opleveren.

Schuurmans: De importeur die bekend staat om het bereiken van het maximum. De cake hoef ik niet bij naam te noemen, maar we weten allemaal dat het een verdomd lekkere knalcake is, ook dit jaar weer!

Vuurwerkvisie: De afgelopen jaren prima vuurwerk op de markt gezet, o.a. bekend van de Extreme Salute wat een mooi bakkie is! Genieten!

Wolff: Dit jaar wat cakes van Wolff gezien, ook op Oud en Nieuw en het blijft gelukkig constant presteren. Ze hebben mooie dingen op de markt voor een mooie prijs!
De Panter blijft een pareltje, ik hoop dan nog steeds, na 4 jaar al, dat daar een fanshape versie van komt.

Nameless Fireworks: Voorheen beter bekend als Zen, zette zij groots in met doorlontboxen die op hoog tempo veel eruit schieten. Je moet er van houden, maar ik ben van plan om er in elk geval een aantal boxen van te kopen. Echt dik spul wat neigt naar professioneel vuurwerk!

Zena Al jaren een begrip in België! Heeft ook mooi vuurwerk voor een portemonnee waar niet alleen flinke flappen in hoeven te zitten. Prima vuurwerk voor een prima prijs, sommige cakes zijn wat rommelig, maar daar betaal je voor!

Pangu: Een nieuwe lijn en ontzettend vet! Dit jaar zeker meer van Pangu, ontzettend heldere kleuren, luxe effecten en dat allemaal voor een zeer gunstige prijs!

Ronzzz
14 januari 2014, 16:18
Mijn stem gaat naar Zena/vuurwerktotaal !
Ik krijg nooit genoeg van die dominator 2.0
Zena triumph was ook Top !

Black Dragon
14 januari 2014, 21:33
Die Pangu collectie wil ik ff in de gaten houden dit jaar. Heb er afgelopen jaar niets van gehad. Ik verneem hier en daar goeie reacties over deze lijn!

Stefan Works
15 januari 2014, 09:09
Vreemd. Ik lees overal negatieve reacties over oa zena revolution en nog meer producten die uit elkaar klapten en dan toch staan ze bovenaan hier.

Cornel
15 januari 2014, 09:18
Ik denk eigenlijk dat dat komt omdat er ook gewoon heel veel tevreden mensen zijn over vuurwerkvisie.

Ikzelf heb echt meer dan de helft van alle zena boxen gehad, en nergens last van gehad :)

Emiel78
15 januari 2014, 09:55
Ik heb op wolff gestemd. Prijzen zijn voor ieder wat wils en de producten zijn bij mij altijd goed.
Vooral de nieuwe producten van wolff vond ik erg goed. De dynasty collectie blijven voor mij de toppers

Melchior de Magiër
15 januari 2014, 10:01
Ik heb gekozen voor Pronk Vuurwerk. Stuk voor stuk zeer goede cakes met grote en goed uitgewerkte volle effecten en mooie heldere kleuren, voor een nette prijs. Daarnaast ook nog eens erg klantvriendelijk :)

tjopper
15 januari 2014, 10:36
Daarnaast ook nog eens erg klantvriendelijk :)
Dat is altijd goed, een klantvriendelijk product;-)

Denjo
16 januari 2014, 14:07
Dat is altijd goed, een klantvriendelijk product;-)

Het zou kunnen, omvallende cakes zijn nooit klantvriendelijk bijvoorbeeld :p

Mattenfreak
21 januari 2014, 21:08
Ook hier dit jaar 2 uitschieters, maar wie gaat het winnen?
Heb jij nog niet gestemd, breng die dan snel uit! :D

vwjent
21 januari 2014, 21:15
Eigenlijk wel appart dat zena/vuurwerktotaal/burnit en gbv/weco/Bkv niet appart vermeld worden maar bij elkaar want op het forum staan ze ook gewoon appart.

Mattenfreak
21 januari 2014, 21:27
Omdat het allemaal 1 importeur is.
We zouden ze ook los kunnen zetten en vervolgens de de verschillende concepten bij elkaar optellen, maar dat komt op hetzelfde neer natuurlijk. :wink:

fireworkfreak24
21 januari 2014, 21:36
Geef mij maar Rubro, Royal of Zena vind ik persoonlijk de beste

elburgersc
21 januari 2014, 21:39
Ha ik had nog helemaal niet gestemd. Mijn stem gaat uit naar Royal Fireworks en dat zit m vooral in de mooie nieuwe producten die ze hebben! Goudeerlijk, kwaliteit, prijs, krachtige burst en dat zijn voor mij vooral de kenmerken wat goed en mooi vuurwerk betekent. Verder komt Zena en Vuurwerktotaal op een 2e plek vooral ook door ten eerste mooie prijzen en de diversiteit aan mooie boxen voor iedere portomonnee. Wolff komt op de 3e plek bij mij met ook zeer mooie producten en de indruk die ze mij hebben gegeven op de Wolff preview dag was zeer professioneel en onvergetelijk en hun vuurwerk heeft vind ik 1 van de allermooiste effekten. Broekhoff komt bij mij op plek 4 want hun producten zijn van zeer goeie en prachtige kwaliteit en daar betaal je ook voor had dit jaar ook best wel veel Broekhoff en ik vind het schitterende kwaliteit. Dat was een beetje mijn toelichting.:D

bassie123
21 januari 2014, 21:40
Royal fireworks vind ik persoonlijk de beste zij hebben echt een paar mooie producten:)

Burning Salvo
22 januari 2014, 18:35
Ik heb lang getwijfeld tussen Katan en Royal en heb uiteindelijk toch gestemd voor Royal(ook omdat een stem op Katan geen verschil meer gaat maken voor de uitslag). Ik had geen nieuwe producten van Royal (helaas) maar was zeer te spreken over de oude toppers. Ook top dat Royal geen samples schiet op haar demo maar gewoon wacht tot de producten binnen zijn.

Katan wil ik graag een eervolle vermelding geven omdat zij niet echt bekend zijn onder de liefhebbers. Dit jaar kwam ik voor het eerst met een aantal producten van ze in aanraking en was zeer te spreken over de kwaliteit daarvan.

Stefan Works
23 januari 2014, 07:04
Ik heb lang getwijfeld tussen Katan en Royal en heb uiteindelijk toch gestemd voor Royal(ook omdat een stem op Katan geen verschil meer gaat maken voor de uitslag). Ik had geen nieuwe producten van Royal (helaas) maar was zeer te spreken over de oude toppers. Ook top dat Royal geen samples schiet op haar demo maar gewoon wacht tot de producten binnen zijn.

Katan wil ik graag een eervolle vermelding geven omdat zij niet echt bekend zijn onder de liefhebbers. Dit jaar kwam ik voor het eerst met een aantal producten van ze in aanraking en was zeer te spreken over de kwaliteit daarvan.

Toch was mijn Golden Power anders dan de demo....

Burning Salvo
23 januari 2014, 08:21
Ik doelde eigenlijk daarmee meer op het gebruik van samples.
Zelf geen ervaring met de golden power.

tjopper
23 januari 2014, 13:07
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een lichting verkeerde golden powers tussen zat. Want die van mij presteerde echt heel erg goed en net zoals op demo voor mijn gevoel. Ik weet niet of dat met samples te maken heeft, of juist met een productiefout.
greetzz

smilli
25 januari 2014, 15:12
Kies ik toch voor Royal, heb eigenlijk alleen maar super producten van hun gehad deze jaarwisseling!
Enige minpunt vind ik de bestikkering van de hoofd en reservelonten die vaak zijn verwisseld.

fernando93
25 januari 2014, 16:12
jammer dat zena weer wint. Beetje over schat. Komt vast omdat ze veel goedkoop spul uitbrengen. Want zo bijzonder was zena voor 2012 niet in NL :P

Melchior de Magiër
25 januari 2014, 16:24
Men moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid :no:

azui308
25 januari 2014, 16:49
Ik heb gekozen voor Royal:
- Ze hebben mij bewezen dat voor weinig je veel voor terug krijg!

Cornel
25 januari 2014, 17:10
Snap het commentaar op Vuurwerkvisie niet zo op hun goedkope spullen.

We moeten heel blij zijn met zulke kwaliteitsproducten voor dat geld! Ik heb dit jaar hoop vuurwerkvisie gehad en niks anders dan lof, kijk ook maar eens naar stemmen bij het beste product van 2013, daar vind je ook een hoop vuurwerkvisie spullen terug.

moontan
26 januari 2014, 08:45
Op basis van wat ik zelf heb afgeschoten dit jaar en wat ik op films en demo,s heb gezien blijf ik steeds op op 2 importeurs steken: Wolff vuurwerk en Royal Fireworks. Dit is eigenlijk steeds mijn keuze gebleven de afgelopen jaren.

Enorme variatie in effecten voor redelijk betaalbare prijzen.
Zeer uitgebreide assortimenten zowel in breedte als in de diepte.
Beide importeurs kennen nauwelijks "missers", teleurstellingen

TryMike
27 januari 2014, 12:59
Zena/Burnit vuurwerk, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding met het burnit segment. Maar zoals vele toch ook zitten twijfelen over Royal. Producenten die mooie producten leveren voor een betaalbare prijs maken het voor mij leuk, belachelijk wat sommige fabrikanten durven te vragen voor een 500 grammer.

Mattenfreak
30 januari 2014, 23:27
Nog niet gestemd? Doe dat dan vandaag nog, want over nog geen 24 uur worden de polls gesloten!

:bye:

robinhood
31 januari 2014, 03:06
Er is dit jaar wel meer gestemd dan vorig jaar. Nu bijna 500 stemmen, vorig jaar iets van 300-350.

Voor mij blijft Royal toch de beste importeur voor 2013. Ze hebben dit jaar weer mooie producten op de markt gezet (New Moon, Sky Palms, Golden Power). Jammer dat ze het dit jaar net niet halen voor de beste vuurwerkimporteur.

Begrijpelijk dat er op vuurwerkvisie veel gestemd is. Mooie producten voor een goede prijs. Zelf ben ik er niet zo lyrisch over... Met name de zena boxen, die vond ik erg tegenvallen.

Black Dragon
31 januari 2014, 16:55
Winnaar lijkt op handen zo te zien... Vuurwerkvisie !! Met daar achter Royal!! Ze laten de meeste toch ver achter zich. Dat zegt ook wel weer wat...!!

Mattenfreak
31 januari 2014, 23:34
Beduidend veel meer gestemd dan andere jaren waarvoor onze grote dank! Hoe meer er stemmen, hoe duidelijker de scores zijn!

De winnaar is inmiddels bekend en de beste importeur is voor het tweede jaar op rij Vuurwerkvisie!

Gefeliciteerd!

Een mooie top vijf dit jaar:


Vuurwerkvisie - 31,70% van de stemmen
Royal Fireworks - 27,40% van de stemmen
Wolff Vuurwerk - 10,02% van de stemmen
Rubro Fireworks - 8,18% van de stemmen
Lesli Vuurwerk - 5,11% van de stemmen

Torrr
1 februari 2014, 08:26
Wederom vuurwerkvisie bekroond als beste importeur, proficiat. Ook opvallend is het dat rubro, de nummer 2 van vorig jaar bijna 20% heeft moeten inleveren. Royal is een plaatsje gestegen tov vorig jaar en is nu als tweede geëindigd en ik zie ze volgend jaar wel al winnaar eindigen als ik hun producten van de laatste jaren in ogenschouw neem.

elburgersc
1 februari 2014, 12:10
Vuurwerkvisie proficiat!! Heb toch op Royal gestemd voor mij absoluut de beste samen met Wolff, niet om VWV af te kraken maar gewoon omdat ik daar altijd de meeste producten van heb, met de meeste variatie en kwaliteit in mijn ogen... en een lekkere burst natuurlijk.:):D

omepje
1 februari 2014, 12:18
Vuurwerkvisie, van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs.
Voor het 2de jaar achter elkaar, een hele knappe prestatie.

bassie123
1 februari 2014, 12:24
Gefeliciteerd vuurwerkvisie, verdiende winnaar.

tjopper
1 februari 2014, 12:39
gefeliciteerd vuurwerkvisie. Altijd fijn om als beste gekozen te worden. Keep up the good work.
greetzz

Thresher
1 februari 2014, 13:03
Gefeliciteerd!
Had in mijn ogen Royal moeten zijn, kwaliteit vuurwerk veel beter. Maargoed volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.

!!!UPO-Maikie.^
1 februari 2014, 20:51
In mijn buurt zit geen Vuurwerkvisie dealer dus ik heb hier geen ervaringen mee. Uiteraard wel gefeliciteerd met de eerste plaats.

Dat Rubro zoveel heeft in moeten leveren komt volgens mij deels doordat de producten op demo's en op films van Rubro zelf veel groter/mooier ogen dan in je eigen straat.

Black Dragon
2 februari 2014, 20:10
Proficiat Vuurwerkvisie !!! :applause:

gizmo75
2 februari 2014, 20:27
Wederom gefeliciteerd Vuurwerkvisie!!

Ennuh, dan moet het dit jaar maar eens tijd worden om ook die andere Award binnen te slepen... :wink:

K-Rino
4 februari 2014, 23:21
In mijn buurt zit geen Vuurwerkvisie dealer dus ik heb hier geen ervaringen mee. Uiteraard wel gefeliciteerd met de eerste plaats.

Dat Rubro zoveel heeft in moeten leveren komt volgens mij deels doordat de producten op demo's en op films van Rubro zelf veel groter/mooier ogen dan in je eigen straat.

dat is de reden dat ik geen vuurwerk van Rubro wil, ze houden je gewoon voor de gek.
Als ik bij de BMW garage een 5 serie denk te kopen wil ik daarna niet de3 serie geleverd hebben

Nondu1
5 februari 2014, 14:57
Gefeliciteerd Vuurwerkvisie! Verdiende winnaar, vond namelijk dat de boxen die dat jaar nieuw waren erg goed qua prijs/kwaliteit.

YorickT
5 februari 2014, 16:50
Terechte winnaar, maar ook alle andere in de lijst terechte 2 t/m 5e plek, alleen gefeliciteerd! :)

Mattenfreak
6 februari 2014, 17:50
Daar zijn ze dan, binnenkort afspreken om ze uit te reiken!

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/12125_819421958083416_1186240658_n.jpg