PDA

Volledige versie bekijken : Amazing 76 [Uitloop]



aasamember
12 december 2013, 07:16
Artikelnummer: 7055
Artikelnaam: Amazing 76
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: 76 schots vario cake, rode coconut en parels, groene en blauwe parels afgewisseld met crackling sterren.
Tijdsduur: 26sec
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 100,-

15803


http://www.youtube.com/watch?v=be_awovNrTA

ghoost
12 december 2013, 09:38
ik hoop dat de richtprijs een grapje is... anders zou ik me echt KAPOT schamen om deze crap te verkopen! ik wordt hie echt pissig van als liefhebber!!!

Torrr
12 december 2013, 09:43
ik hoop dat de richtprijs een grapje is... anders zou ik me echt KAPOT schamen om deze crap te verkopen! ik wordt hie echt pissig van als liefhebber!!!

Wat voor prijs zou jij dan graag zien op deze cake, ik vind hem zelf namelijk ook te hoog maar toch zie ik wel hele gave dingen in deze cake en is de opbouw ook goed. dat de effecten behoorlijk mager zijn vind ik jammer, waren die vetter en was de prijs lager dan was mijn interesse toch wel degelijk gewekt.

ghoost
12 december 2013, 10:20
Torr... je betaalt 100 euro hiervoor he... honderd euro! voor wat tails en low budget effectjes. De effecten zijn ontzettend snel weg en mega klein! zulke potten koop je in Duitsland voor nog geen 2 tientjes, wat ik maximaal voor zoiets uit zou geven!
Het enige positieve is inderdaad de opbouw en het tempo... daar is niks mis mee.