PDA

Volledige versie bekijken : FREAKACTIE Riezebos vuurwerk Amersfoort: 30% Korting!!



Stefan Works
3 november 2013, 13:44
Beste Freaks,

Vanaf vandaag is onze website weer online. www.vuurwerkriezebos.nl Alle producten zijn te verkrijgen met 30% korting uitgezonderd de Sale producten.

* Geen codes nodig om je korting te verkrijgen de prijzen op de site zijn netto prijzen,
* Besteding limiet is € 10,00 DUS voor ieder budget hebben wij deze actie mogelijk gemaakt
* Kan gewoon op de openingstijden van de winkel afgehaald worden
* Deze actie loopt tot 30 november 2013.
* Bij vragen stuur een Pm. naar [email protected]

Op 21 december 2013 zullen wij in Amersfoort ( Bij voetbalvereniging HVC Zielhorst 6 aanvang 19.00 uur) onze jaarlijkse demo geven die wordt afgesloten met een Pyro musical.

Tevens kunnen wij met trots melden dat we ook de Golden Power van Royal Fireworks verkopen!!
14937

Torrr
3 november 2013, 15:51
Hele mooie actie weer voor ons de freaks, de golden power met 30% korting is waanzinnig interessant en zal snel uitverkocht zijn denk ik. Wij mogen Riezebos heel dankbaar zijn met deze freakactie :)

RemcoS
3 november 2013, 15:59
Hele mooie actie weer voor ons de freaks, de golden power met 30% korting is waanzinnig interessant en zal snel uitverkocht zijn denk ik. Wij mogen Riezebos heel dankbaar zijn met deze freakactie :)


De golden power is een sale product, dus helaas geen extra korting :cry:

whazzup
3 november 2013, 16:01
Hele mooie actie weer voor ons de freaks, de golden power met 30% korting is waanzinnig interessant en zal snel uitverkocht zijn denk ik.

Wij mogen Riezebos heel dankbaar zijn met deze freakactie Torrr

Met beide regels ben ik het volkomen eens, dus de golden power is besteld.

Happiness
3 november 2013, 16:10
Ik heb hem ook maar besteld. :D Zal zo snel uitverkocht zijn.:bye:

Viva la Bang
3 november 2013, 16:33
Topactie weer van Riezenbos zoals elk jaar. Hoop de demo dit jaar ook weer mee te pakken.

kaboem
3 november 2013, 16:35
Demo word de golden box getoond?

Torrr
3 november 2013, 19:03
De golden power is een sale product, dus helaas geen extra korting :cry:

Als ik de reacties lees van degenen die hem besteld wordt er wel degelijk op deze box de korting van 30% gegeven maar kan één van de bestellers daar misschien het verlossende wordt over geven ?

Stefan Works
3 november 2013, 20:29
Nog iets moois, de demo wordt afgesloten met een PYROMUSICAL!

Mattenfreak
3 november 2013, 20:49
Demo was vorig jaar goed bevallen, hopelijk dit jaar weer mee te pakken, zeker als er een pyromusical bij zit!

Ook weer een topactie!

Rox92
4 november 2013, 15:24
Als ik de reacties lees van degenen die hem besteld wordt er wel degelijk op deze box de korting van 30% gegeven maar kan één van de bestellers daar misschien het verlossende wordt over geven ?

* Geen codes nodig om je korting te verkrijgen de prijzen op de site zijn netto prijzen,

ik weet niet wat de adviesprijs is maar de prijs die op de site staat is de prijs waarvoor je hem kan kopen.

Stefan Works
4 november 2013, 15:30
Gewoon 139,95.

whazzup
4 november 2013, 17:11
adviesprijs niet 149,95 ??

Stefan Works
4 november 2013, 18:49
adviesprijs niet 149,95 ??

Klopt maar afgeprijsd voor 139,95

High performance
5 november 2013, 11:02
Maken jullie ook gebruik van gratis vuurwerk bij besteding van een bepaald bedrag, of is het 'slechts' de korting? :p:wink:

Stefan Works
5 november 2013, 11:06
Maken jullie ook gebruik van gratis vuurwerk bij besteding van een bepaald bedrag, of is het 'slechts' de korting? :p:wink:

Niet alles kan gratis worden weggegeven.. het antwoord is dus nee, je hebt maarliefst 30% korting!

magnolia
5 november 2013, 20:21
Niet alles kan gratis worden weggegeven.. het antwoord is dus nee, je hebt maarliefst 30% korting!

vraagje als ik een account wil aanmaken moet ik ook mijn bedrijf gegevens opgeven .
punt is ik heb geen bedrijf .
hoe los ik dat op.

laat maar ik moet verder denken dan mijn neusje lang is .
probleem is inmiddels opgelost .

whazzup
5 november 2013, 20:27
Volgens mij kun je het veld "bedrijf" leeg laten? Anders wellicht een streepje.

High performance
5 november 2013, 21:57
De 30% is natuurlijk al super maar vroeg het me alleen af omdat ik dacht ergens te zien staan: 'telt niet mee voor gratis vuurwerk.'

Stefan Works
6 november 2013, 09:22
De 30% is natuurlijk al super maar vroeg het me alleen af omdat ik dacht ergens te zien staan: 'telt niet mee voor gratis vuurwerk.'

Dit zijn vast de afbeeldingen voor de gewone website die online gaat zodra de freakactie afgelopen is, dan is er wel weer gratis vuurwerk bij bestedingen van X aantal euro. Ik hoop dat je vraag duidelijk is?

Stefan Works
11 november 2013, 10:58
Ik had al wat van de nieuwe Royal Artikelen besteld die helaas niet uitgeleverd worden maar ik kan je verzekeren het wordt netjes opgelost bij Riezebos vuurwerk!!!!

Rolla78
11 november 2013, 17:30
Dat kan ik zeker bevestigen!
Vandaag per mail door hun benaderd en ik aangegeven dat ik graag vervangende producten wilde hebben. De prijs van de producten lag al iets hoger dan wat ik besteld had en heb daar boven op nog een gratis product gekregen! Als dat geen top service meer is dan weet ik het niet meer!

kaboem
19 november 2013, 19:54
Laatste 2 new moon's gekocht geloof ik? Eentje voor me broer.

Jep, plaatje New Moon is weg, lucky me!!

Ook meteen de Golden Power gekocht. :p

Bedankt voor de actie, mischien nog een keer bestellen, maar wou toch gauw bestellen deze toppers.

Sh0ck
20 november 2013, 09:17
Laatste 2 new moon's gekocht geloof ik? Eentje voor me broer.

Jep, plaatje New Moon is weg, lucky me!!

Ook meteen de Golden Power gekocht. :p

Bedankt voor de actie, mischien nog een keer bestellen, maar wou toch gauw bestellen deze toppers.

Dan ben je dus net op tijd geweest :) En heb jij weer 10 gratis brillen bezorgd voor Vrolijk Vuurwerk door bij hen te bestellen. Bedankt!!

Stefan Works
20 november 2013, 11:52
Laatste 2 new moon's gekocht geloof ik? Eentje voor me broer.

Jep, plaatje New Moon is weg, lucky me!!

Ook meteen de Golden Power gekocht. :p

Bedankt voor de actie, mischien nog een keer bestellen, maar wou toch gauw bestellen deze toppers.

Haha ik had er al 6 besteld voor wat freaks en 3 voor mezelf, andere freak nog 4 dus ik had al zo'n vermoeden dat ze bijna op waren :) We hebben hiermee wel weer voor vrolijk vuurwerk brillen gezorgd!

kwintos
20 november 2013, 14:11
Ook maar is bij Riezebos besteld dit jaar.:)

Daaf
25 november 2013, 08:57
Zijn de prijzen die op de website staan aangegeven al inclusief de 30% korting? Of gaat uiteindelijk van het totale bedrag nog 30% korting af minus sales producten?

kwintos
25 november 2013, 09:13
Zijn de prijzen die op de website staan aangegeven al inclusief de 30% korting? Of gaat uiteindelijk van het totale bedrag nog 30% korting af minus sales producten?

Ja de prijzen die op de site staan is de 30% korting al af.

Stefan Works
25 november 2013, 09:40
Nog maar 4 dagen om te bestellen! :)

kaboem
25 november 2013, 15:43
Broer heeft gisteren ook nog voor 200euro besteld hier oa: Vuurwerk met een kroon, Galaxy Collision, Sky Palms, Universal Power, Sweet Blossom, Heavy Legend Killer Instinct, Super blinking willows, Heavy legend 36.

Ritje wel waard naar Amersfoort.

Sh0ck
26 november 2013, 08:26
Het (op mijn verzoek) maximale aantal te doneren brillen door Riezebos is ook behaald. Nu kan iedereen die een pakket van Vrolijk Vuurwerk krijgt veilig vuurwerk afsteken! Want Veilig = Vrolijk!

15366

Stefan Works
29 november 2013, 07:41
En vandaag is de laatste dag dat je kunt bestellen in de freakactie !!!

andrehardeveld
29 november 2013, 11:08
Nog even snel een bestelling gedaan :) bedankt ! :d

Happiness
29 november 2013, 14:16
Tot 23:59 dus. Sla je slag.Ga vanavond ook nog even kijken.:p

Stefan Works
29 november 2013, 15:36
Nog even snel 3x Gate of Heaven 1 besteld :) Altijd leuk als je niet kunt wachten voor 0:00

Happiness
29 november 2013, 17:04
Ja, Steef ik ga vanavond nadat ik VI gekeken heb nog eventjes neuzen. Zal vast wel goed komen. Of worden we hebberig.:D

Stefan Works
2 december 2013, 09:26
De Freakactie is inmiddels afgelopen, nu is de gewone site online met ook weer speciale aanbiedingen zoals de Royal Thunder 10 pakjes 12,50 zag ik.

Happiness
2 december 2013, 18:00
Heb je goed gezien,:wink: ga zo weer even wat bestellen.:p