PDA

Volledige versie bekijken : Crown Total Event Box [Uitloop] [Uitloop]



Beja
9 oktober 2013, 19:01
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Crown Total Event Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 6x 35 shots en 2x 20 shots
Effectomschrijving: A: 35 schoten: Rij 1: Zilveren staart naar Zilveren blink, Rij 2: Gouden palm met groene blinks, Rij 3: Spiderking met rode blink staart, Rij 4: Zilveren staart naar zilveren blink, Rij 5: Gouden palm met groene blink

B: 35 schoten: Rij 1: Rode blink staart naaar rode blink, Rij 2: Brocade palm met blauwe blink staart, Rij 3: Rode dahlia met zilveren glittering en rode blink staart, Rij 4: Rode blink staart naar rode blink, Rij 5: Brocade palm met blauwe blink staart, Rij 6: Rode dahlia met zilveren glittering en rode blink staart

C: 35 schoten: Rij 1: Crackling staart naar crackling chrysanthemum, Rij 2: Zilveren spinning dragon knalt in een kleur flits, Rij 3: Blauwe straaten met waaier effect met blauwe sterren, Rij 4: Crackling staart naar crackling chrysanthemum, Rij 5: Zilver spinning dragon knalt in een gekleurde flits, Rij 6: Blauwe staatren met boeket en blauwe sterren, Rij 7: Brocade pine met paarse blink

D: 35 schoten: Rij 1: Zilver titanium chrysanthemums, Rij 2: Lemon blink staart naar lemon sterren met zilveren blink, Rij 3: Blauwe blink staart nee blauwe peony, Rij 4: Zilveren titanium chrysanthemums, Rij 5: Lemon blink staart naar lemon sterren met zilveren blink, Rij 6: Blauwe blink staart naar blauwe peony, Rij 7: brocade pine met groene blink

E: 20 schoten: Rij 1:Blauwe mine, Brocade mine naar brocade leaf met rode sterren, Rij 2: Rode mine, rode komeet naar een rood boeket., Rij 3: Brocade mine naar brocade leaf met rode sterren, Rij 4: Rode mine, rode komeet naar een rood boeket

F: 20 schoten: Rij 1:Blauwe mine, Brocade mine naar brocade crown, Rij 2: Blauwe mine naar blauwe blink staart, blauwe sterren met gouden blinks, Rij 3: Brocade mine naar brocade crown, Rij 4: Blauwe mine, blauw blink staar naar blauwe sterren met gouden blinks

G: 35schoten: Rij 1: Zee blauw,lemon en rode glittering met blauwe blink staart Rij 2: Zilveren spinning dragon knalt in een gekleurde flits, Rij 3: Spider king met rode staart, Rij 4: Zee blauw, lemon en rode glittering met blauwe blink staart, Rij 5: Zilver spinning dragon knalt in een gekleurde flits, Rij 6: Spider king met rode staart, Row 7: Spider king met rode staart (alles samen als finale)

H: 35 schoten: Rij 1: Brocade pine met paarse blinks, Rij 2: Brocade pine met paarse blinks, Rij 3: Brocade mine met gouden glittering leaf’s., Rij 4: Brocade mine met gouden glittering leaf’s, Rij 5: Zilveren crackling willow met zilveren crackling willow staart, Rij 6: Zilveren crackling willow met zilveren crackling willow staart, Rij 7: Zilveren crackling willow met zilveren crackling willow staart

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl (https://vuurwerk.expert/)

https://www.vuurwerkexpert.nl/uploadedfiles/goods/1845%20All%20(2013).jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk (http://broekhoff.nl/) voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Fireworkfreakz19
9 oktober 2013, 19:05
Ziet er goed uit alleen ben wel bang voor hooge prijs kaartje wanneer ken we beelden verwachten van de nieuwe producten?

Knalgoedvuurwerk
9 oktober 2013, 19:13
Ziet er inderdaad leuk uit. Een box van 250 schoten. Laten we rekenen op minimaal een euro per schot dus een adviesprijs van minimaal €250??

densta
9 oktober 2013, 19:18
Ik denk dat hier ook wel een aardig prijskaartje aan vast zit. Uiterlijk ziet er wel geweldadig uit. Ben benieuwd naar de uitwerking.

Beja
9 oktober 2013, 19:26
Ik had via Marchel (Vuurwerk Orthen) begrepen dat deze box 349,00 als advies prijs heeft!

Fireworkfreakz19
9 oktober 2013, 19:34
als die egt 350 euro is dan laat ik hem mooie staan.. ook al mocht het een super blokje zijn

Sh0ck
10 oktober 2013, 08:24
Dat is wel echt een enorm bedrag voor een cakebox. Denk dat ze, ondanks dat deze misschien heel mooi is, hier echt te hoog mee zitten qua prijs. Dat merkte je bij Rubro al, waar eigenlijk niemand 250,- neer wil leggen voor de grootste boxen.

PYROMANIAC 1975
10 oktober 2013, 08:42
Maar er zijn winkels die hem met korting aanbieden.
En dan word deze bak en die uit de vitali al een heel stuk intresanter om aan te schaffen toch?

Gr

Reverser
10 oktober 2013, 09:36
Ik vind dat altijd wel mooi dat mensen geen 350 euro over hebben voor zon grote doos met 8 cakes.

Wat als het allemaal 500grammers zijn.

Je zit dan op 43 euro per cake. Zouden deze cakes afzonder allemaal super goed zijn kopen de mensen waarschijnlijk wel die cakes.

tjopper
10 oktober 2013, 09:54
is het niet een beetje hetzelfde verhaal met de box van Cafferata? Want die was ook zo duur. En eigenlijk is dat ook wel echt een goede cakebox. Wat hierboven ook al gezegd is, is dat misschien mensen de cakes los wel zouden kopen. Dat is echter niet een doorslaggevend element. Ik zoek namelijk graag zelf de effecten bij elkaar uit en hoe groter een cakebox, des te groter de kans is dat er iets tussen zit wat ik niet leuk vind. Vandaar dat ik deze monsterbakken laat staan.
Maar voor de buurmannen die samen wat geld lappen, dit ding in elkaar knutselen en dan ff 3 minuten plezier hebben en dan kunnen pilsen is het een best goede oplossing.
En duur of niet, de vittali lijn heeft bij losse producten ook best goede cakes zitten dacht ik zo.
Een uiteindelijk oordeel komt bij mij wel als ik een representatieve film zie.
GReetzzzz

kloesje
10 oktober 2013, 10:59
pff als het echt de adviesprijs is zoals hierboven vermeld haak ik af. voor dat geld heb je bijv. 2 keer de ZENA revolution.
ik ben stiekem toch wel benieuwd naar de film. en naar de prijzen van alle andere nieuwe crown producten!

vwjent
10 oktober 2013, 11:33
pff als het echt de adviesprijs is zoals hierboven vermeld haak ik af. voor dat geld heb je bijv. 2 keer de ZENA revolution.
ik ben stiekem toch wel benieuwd naar de film. en naar de prijzen van alle andere nieuwe crown producten!

Daar vergis je je in de zena revolution is ook 349,95 euro maar deze wordt met korting aangeboden voor 169,00. Mischien kan je deze box ook wel met een flinke korting krijgen en ben je dan wel net zo veel kwijt.

kloesje
10 oktober 2013, 12:05
Daar vergis je je in de zena revolution is ook 349,95 euro maar deze wordt met korting aangeboden voor 169,00. Mischien kan je deze box ook wel met een flinke korting krijgen en ben je dan wel net zo veel kwijt.

je hebt helemaal gelijk!! ik hoop dat ze deze ook voor een soort 'internetprijs' gaan verkopen dan ga ik nog eens ff goed nadenken.

Xplode
10 oktober 2013, 14:00
Daar vergis je je in de zena revolution is ook 349,95 euro maar deze wordt met korting aangeboden voor 169,00. Mischien kan je deze box ook wel met een flinke korting krijgen en ben je dan wel net zo veel kwijt.

Even corrigeren, Zena Revolution is € 249,- exclusief korting!

Pyroguy
10 oktober 2013, 14:53
Hoop dat zie die typfout er bij de productie wel uit gehaald hebben :D

kwintos
10 oktober 2013, 15:12
Haha inderdaad slordig weer hoor.:p

3xh
10 oktober 2013, 18:12
ik ga um zoiezo aanschaffen.
Vorrig jaar zijn de 2-pack extreme 4-pack enzv mij goed bevallen!
Ja deze gaat er denk ik wel in komen!

rikkoenjeffrey
10 oktober 2013, 18:25
Even corrigeren, Zena Revolution is € 249,- exclusief korting!

Een nieuw product heeft een korting? Vind dat altijd zo krom. Net als de zenabox vorig jaar geintroduceert koste toen 100 euro en hij zou dit jaar 170 zijn. Maar dit is flauwe kul hij is nog steeds 100. Blijf het maar een aparte constructie vinden!

Happiness
27 oktober 2013, 15:23
Het blijft aanlokkelijk toch.? Zit er toevallig iets tussen wat ons Freaks bevalt, dan is dat mooi meegenomen.:devil:

aasamember
13 november 2013, 09:04
Deze van crown, magnum en vitalli zijn volgens mij allemaal het zelfde.
Hier is het officiële filmpje.


http://www.youtube.com/watch?v=6lJoIpKy6Wg

Vuurwerk_Almere
13 november 2013, 09:13
Echt een geweldige verzameling van potten. Qua prijs weet ik niet of ik hem ga halen, maar als ik het budget bij elkaar krijg gaat het hem misschien wel worden.

Al die gouden effecten en vooral die tweede doos vind ik echt geweldig!

FireworkAddicted
14 november 2013, 20:36
Je kan beter de Vitalli dozen halen voor dezelfde prijs, sommige potten zijn niet zo mooi uitgewerkt.

elburgersc
18 november 2013, 10:00
Ook deze box vind ik echt een juweeltje heb net het filmpje mogen aanschouwen bij de buurman op FPM maar dit is werkelijk een topbak en samen met de Magnifico van de Vittali collectie zit dit op de proffessionele lijn in mijn ogen. Alleen de prijs zal wel over onderhandeld moeten worden denk ik...

vuurwerkgigant franeker
18 november 2013, 22:16
Bij Vuurwerkgigant Franeker Supremo Box gratis.
Ook deze box vind ik echt een juweeltje heb net het filmpje mogen aanschouwen bij de buurman op FPM maar dit is werkelijk een topbak en samen met de Magnifico van de Vittali collectie zit dit op de proffessionele lijn in mijn ogen. Alleen de prijs zal wel over onderhandeld moeten worden denk ik...

Torrr
25 november 2013, 08:28
De prijs van € 349,00 die hier al eerder is genoemd klopt, in de folder van de driesprong staat hij namelijk ook voor die prijs.
Voor dat geld koop ik toch liever losse cakes of snders 2 x het New Years Topper Box van pyrostar ( broekhoff ), dan heb je in het totaal zestien cakes.

Potige_smurf
25 november 2013, 08:45
Ik vind het een goeie box met een diversiteit aan effecten en kleuren.En ik snap dat iets wat tegen de professionele kant aanzit,ook geld kost.Maar 349 euro?Persoonlijk vind ik de prijs toch aan de hoge kant en denk dat de normale consument dit niet zo snel zal aanschaffen,maar liever voor die prijs losse cakes of een goedkopere box aanschaft.Zelfs voor een freak als mij is dit toch iets te gortig qua prijs.
Ben benieuwd wie wel deze box kopen:rolleyes:.

vuurw3rk
25 november 2013, 17:27
Deze box heeft veel diversiteit maar de prijs is wel te hoog vindt ik.

FireworkAddicted
26 november 2013, 20:42
Hoeveel kilo is deze doos dan?
25 KG zal het zeker zijn... allemaal 500 grammers?

berghe
19 december 2013, 22:31
Zojuist besteld als vervanger van de GOE, Natuurlijk is dit geen directe vervanger maar ik neem de gok met 35% korting en ik verwacht veel moois hiervan! Doorlonten is ook nog een idee:idea:

PYROMANIAC 1975
19 december 2013, 22:49
Zojuist besteld als vervanger van de GOE, Natuurlijk is dit geen directe vervanger maar ik neem de gok met 35% korting en ik verwacht veel moois hiervan! Doorlonten is ook nog een idee:idea:

Alweer 1 die een oplossing naar tevredenheid heeft geregeld zie ik:D

leonrietdijk
20 december 2013, 07:53
Ook ik heb deze maar besteld als vervanger van de GOE. Ik baal nig steeds dat ik de GOE niet kan krijgen dit jaar, maar hopelijk is dit een beetje een waardige vervanger. Wat denken jullie er van??

dinoroel
20 december 2013, 10:57
Ook ik heb deze maar besteld als vervanger van de GOE. Ik baal nig steeds dat ik de GOE niet kan krijgen dit jaar, maar hopelijk is dit een beetje een waardige vervanger. Wat denken jullie er van??

Het is een waardige vervanger, hij is alleen wel een flink stuk duurder.

paulus01
20 december 2013, 10:59
Het is een waardige vervanger, hij is alleen wel een flink stuk duurder.

Valt wel mee als hij er maar 45,- voor hoeft bij te betalen ;)

Grizmo Raizor
20 december 2013, 11:23
ik zou er ook zo 200,- voor geven hoor. Dat is die zeker waard.

leonrietdijk
20 december 2013, 12:14
Ik wilde niemand voor zijn kop stoten, maar wat let je toch goed op Paulus 01 ;-)

berghe
23 december 2013, 14:32
Bij Orthen hebben ze hem nog op voorraad. Had vanmiddag een van het het Orthen team gesproken en die vertelde me dit :)

Beja
31 december 2013, 23:56
Zeer mooi gevarieerd pakket! Hij had hier bij ons in de straat echte grote boeketten. Vooral de waaiers waren super. Aanrader dit pakket mits je het met korting kunt krijgen!

berghe
1 januari 2014, 08:13
Ik sluit me aan bij de reactie hierboven!!

nederlandsvuurwerk
29 mei 2014, 13:21
Ben benieuwd of er meer mensen zijn met ervaringen en/of straat/demo filmpjes.
Zou erg tof zijn!!
Alvast bedankt.

bolle-040
1 juni 2014, 17:24
Gewoon kopen bij orthen, wij hebben hem gister ook gewoon besteld ;)

nederlandsvuurwerk
1 juni 2014, 19:30
Ik had m al besteld voordat ik dat postte hoor..
Was wel benieuwd haha

bolle-040
1 juni 2014, 20:31
Haha oke, maar idd een straatfilmpje zou mooi zijn

3xh
1 juni 2014, 21:31
Ben benieuwd of er meer mensen zijn met ervaringen en/of straat/demo filmpjes.
Zou erg tof zijn!!
Alvast bedankt.

Ik heb veel gefilmt maar helaas deze box niet.
Het is een typisch broekhoff style bakje.
Grote strake uitwerkingen met mooie kleuren.
Het doorlonten van dit machientje is ook erg makkelijk.
(Zit namelijk soort snel visco aan de cake die je na beneden kan trekken en kan knopen)
Geloof me het is een dikke aanrader!
Zeker met de Orthen prijs is hij zeer doed te doen.
Als ik je een advies mag geven dan zeg ik snel bestellen!

paulus01
1 juni 2014, 22:12
Ik heb veel gefilmt maar helaas deze box niet.
Het is een typisch broekhoff style bakje.
Grote strake uitwerkingen met mooie kleuren.
Het doorlonten van dit machientje is ook erg makkelijk.
(Zit namelijk soort snel visco aan de cake die je na beneden kan trekken en kan knopen)
Geloof me het is een dikke aanrader!
Zeker met de Orthen prijs is hij zeer doed te doen.
Als ik je een advies mag geven dan zeg ik snel bestellen!

Goed nieuws - had deze ook al bij Orthen op de gok besteld - lijkt er op dat Orthen een aantal crown boxen in Eindhoven e.o. gaat afzetten dit jaar ;)

nederlandsvuurwerk
1 juni 2014, 23:32
Dan hebben ze er nog een hoop staan in de bunker zeg...

fernando93
24 november 2014, 20:36
nog steeds op voorraad bij orthen voor ma 199 ;)

5pyroman5
24 november 2014, 23:39
moeilijk, net zo duur als de Profi Final, maar daar is het nog wel even wachten hoe die op de demos presteert

bolle-040
27 december 2015, 11:09
Voor de prijs van 150 euro hebben wij er heerlijk van genoten. Kwaliteit was goed


https://www.youtube.com/watch?v=2SSsL1W-8Is