PDA

Volledige versie bekijken : Winkel in Antwerpen



moontan
17 augustus 2007, 14:49
Vrienden,

Weet iemand van jullie of er in de stad Antwerpen een vuurwerkwinkel is?
Zo ja, gaarne het adres en assortiment.

Bedankt en de groetjes

Moontan

:bye:

Ruben
17 augustus 2007, 14:54
http://www.huisbaeyens.be/

Huis Baeyens is een winkel met verhuur van kostuums en alles wat te maken heeft met feestdagen en evenementen. Deze winkel vond ik ook onder de term vuurwerk dus ik verwacht ook dat ze aan verkoop doen Moontan. De website doet het niet, sorry daarvoor.

Huis Baeyens Antwerpen
Tel. +32 (0)3 / 239 16 26
[email protected]

moontan
17 augustus 2007, 16:28
Bedankt Vuurwerkland. Je bent er snel bij.
Zou dat de enige winkel zijn in Antwerpen?
Ik ga zeer binnenkort naar Antwerpen toe.
Dan ga ik gelijk een bezoekje brengen aan de winkel.
Voor meer info hou ik mij aanbevolen.

:bye:

Ruben
17 augustus 2007, 16:44
Sorry Moontan verder kon ik niets vinden. De site doet het ondertussen weer maar ik moet er van zeggen dat het de slechtste en lelijkste site is die ik ooit heb gezien.

omepje
17 augustus 2007, 17:09
Moontan, ga je er een weekend heen? Ik ben er ook twee keer geweest in Antwerpen en ben ook op redelijk veel plaatsen geweest en heb ook overal gekeken naar vuurwerk maar ik heb helaas niets kunnen vinden.
Als jij er 1 hebt gevonden als je er bent hoor ik het graag.
Veel plezier alvast in Antwerpen, maar dat zal wel lukken.
Is echt een wereldstad, suppermooi.

moontan
17 augustus 2007, 17:16
Moontan, ga je er een weekend heen? Ik ben er ook twee keer geweest in Antwerpen en ben ook op redelijk veel plaatsen geweest en heb ook overal gekeken naar vuurwerk maar ik heb helaas niets kunnen vinden.
Als jij er 1 hebt gevonden als je er bent hoor ik het graag.
Veel plezier alvast in Antwerpen, maar dat zal wel lukken.
Is echt een wereldstad, suppermooi.

Off-topic. Een gezellig weekeinde over 3 weken met mijn echtgenote,
Ik ga nog verder op zoek naar winkels.
:bye:

moontan
17 augustus 2007, 23:08
Na een speurtocht ben ik op de volgende twee adressen gekomen

Huis Baeyens (Antwerpen)
Lamorinierestraat 146
2018 Antwerpen
0032 3230 6661
www.huisbaeyens.be
info@huisbaeyens

Klapchi Fireworks Artists
Pyckestraat 4
2018 Antwerpen
0032 3238 9770
[email protected]

Apollo
18 augustus 2007, 05:28
Een quote van mij op FPM.


Vandaag een dag in Antwerpen geweest en natuurlijk meteen even van de gelegenheid gebruik gemaakt om te kijken of daar ook wat vuurwerk te krijgen is. Uiteindelijk na een beetje rondvragen 3 winkels gevonden.

De eerste winkel lag in Chinatown, aan de Van Wesenbekestraat 32. Dit is een Chinese supermarkt die ook vuurwerk verkoopt. Ze hebben een aantal grote etalages staan speciaal voor vuurwerk, echter waren deze nu leeg. Er waren nog wel een paar producten op voorraad, voornamelijk wat pijlenpaketten en een aantal sierpotten ( Vooral wat old-skool potten, zoals de Giant Soaring Eagles van Red Lantern (http://www.vuurwerkmuseum.nl/index.php?name=coppermine&file=displayimage&meta=search&cat=0&pos=1), best grappig om zulk soort potten nog tegen te komen ). Er werd mij aangeraden om over een paar maandjes nog eens terug te komen, omdat ze dan een groter aanbod hebben.

De volgende winkel waar we langs zijn geweest is Huis Baeyens, gelegen aan de Lamorinièrestraat 116. Een vitrine oid hebben ze hier niet, wanneer je naar vuurwerk vraagt krijg je een catalogus met prijzen waar je uit kunt kiezen. Best een redelijk assortiment, grotendeels bestaande uit Weco, Bonbridge en een klein aantal Original producten. Uiteindelijk nog wat besteld daarzo, echter bleek het niet meer op voorraad en werden we doorverwezen naar het tweede pand van hun een 50 meter verderop op nummer 146.

Dit pand heet dus ook Huis Baeyens en hier wordt voornamelijk speelgoed verkocht. Hier staat wél een vitrine met vuurwerk, maar dat de verkoopster zelfs op de simpelste vragen geen antwoord wist was dan wel weer jammer. :cool: Het assortiment hier voor de rest ongeveer hetzelfde als op nummer 116.

Kortom, ik zou er zeker niet speciaal voor naar Antwerpen gaan, maar mocht je er toevallig toch wezen voor een dagje shoppen oid is het best leuk om eens rond te kijken..

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/vuurwerk-bedrijven-eu/13239-vuurwerk-antwerpen.html

Klapchi ben ik niet langs geweest maar dit is volgens mij ook geen winkel.

moontan
18 augustus 2007, 10:28
Dank je Apollo voor je informatie. Scheelt mij een hoop zoekinformatie.
En zo heb ik in in ieder geval 2 adressen waar ik naar toe kan.
Ik zal mijn verslag over deze winkels uitbrengen. (over 3 weken ga ik)

:bye:

Firespree
18 augustus 2007, 11:49
Je echtgenote zal wel weer denken moontannnnn :frusty:
Ben je op vakantie met haar ga je alsnog naar vuurwerkwinkels :p
Maja ze zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik zo :wink:
Veel plezier in ieder geval en ben benieuwd!
:bye:

moontan
18 augustus 2007, 11:53
Je echtgenote zal wel weer denken moontannnnn :frusty:
Ben je op vakantie met haar ga je alsnog naar vuurwerkwinkels :p
Maja ze zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik zo :wink:
Veel plezier in ieder geval en ben benieuwd!
:bye:

Neen, ik ga wel vaker een weekeindje weg met mijn echtgenote alleen.
Goed voor de teambuilding.
Ja, en jij weet ook wel wat de grootste hobby van vrouwen is niet: winkelen. :p
Daar staan dan slecht 2 schamele bezoekjes aan een vuurwerkwinkel van mij tegenover. :p
Verder vogeltjesmarkt en andere leuke bezienswaardigheden.
:bye:

djara
1 oktober 2007, 20:10
Neen, ik ga wel vaker een weekeindje weg met mijn echtgenote alleen.
Goed voor de teambuilding.
Ja, en jij weet ook wel wat de grootste hobby van vrouwen is niet: winkelen. :p
Daar staan dan slecht 2 schamele bezoekjes aan een vuurwerkwinkel van mij tegenover. :p
Verder vogeltjesmarkt en andere leuke bezienswaardigheden.
:bye:

Yo moontan,

hoe ging het met teambuilden?:p

Heb je nog een bezoekje gebracht aan de vuurwerkwinkels?
want dan zou ik wel graag willen weten wat er precies allemaal verkocht wordt

groeten djara:bye:

moontan
1 oktober 2007, 23:09
Yo moontan,

hoe ging het met teambuilden?:p

Heb je nog een bezoekje gebracht aan de vuurwerkwinkels?
want dan zou ik wel graag willen weten wat er precies allemaal verkocht wordt

groeten djara:bye:

Haha, goed onthouden Djara.
We moeten nog gaan.
Weekeinde van 13/14 oktober.
We zouden eerder gaan maar ging niet door i.v.m. een feest.
Over 2 weken weet ik meer.
Ik houd je op de hoogte.
:bye:

DeDominee
3 oktober 2007, 08:01
Moontan,

als je super wilt lunchen zou ik je The Bistro aanraden in Antwerpen! En dan met name de club sandwich die is TOP!! Je kan er ook perfect dineren en boven bij de toiletten nog ffe je schoenen poetsen haha! Reserveer wel want het is er super druk! Wachtrijen zijn er heel normaal!

Als je toch in Antwerpen bent, waarom rij je dan niet door naar Alpeco???

Trouwens als je een Hotel induikt zou ik je het Hilton aanraden! Is ons super goed bevallen, en als je meerdere weken blijft kan je de prijs overleggen!! Bedden zijn super wat nogal eens anders is zoals bij het Plaza.

En blijf niet te lang voor een juweliers winkel hangen, die Joden trekken je letterlijk de winkel binnen!!!

Jupilerfreak
3 oktober 2007, 14:52
Ik heb deze discussie even verplaatst omdat er veel bruikbare informatie wordt gegeven over een verblijf in Antwerpen zelf en wat minder over de winkels. Aangezien de originele vraag wel blijft gelden heb ik dit topic even verplaatst.

Jord
3 oktober 2007, 18:17
Ben zelf een keer naar Huis bayens geweest omdat ik in de buurt was verkopen de collectie van orignal maar is wel redelijk duur.

Als je iets terug loop in die straat heb je nog een speelgoed winkel heeft ook wat klein vuurwrek..

Niet echt de moeite waard haha..

Veel plezier alvast daar!

PyroWaR
3 oktober 2007, 20:01
Ben er vorige week donderdag nog geweest. (Huis beayens) En het lijkt totaal niet op een vuurwerkwinkel. We vroegen om vuurwerk, en zoals Apollo al zei krijg je een catalogus. Dat je amper een catalogus kan noemen: Snelhecht mappie met foto's van producten erin. Rondgebladerd, en niks gekocht. Vind het niet het bezoeken waard :frusty::bye:

moontan
12 oktober 2007, 16:10
We hebben het gezamelijk weekeinde weg naar Antwerpen weer moeten uitstellen. Weer iets tussen gekomen. :mad:
Jullie moeten dus nog even wachten op mijn trip report naar vuurwerkwinkels in Antwerpen.

:bye:

Guy
12 oktober 2007, 16:14
Jammer, maar zo'n weekendje loopt toch niet weg:wink:.
Hopelijk toch nog iets leuks wat er tussen is gekomen:rolleyes:?

Ik ben overigens ooit met school in Brussel geweest om even het europees parlement(geloof ik) te bezoeken. Ik liep erna door de stad en ineens ja een hele zij muur van een huis vol geschilderd. Geloof dat er iets met vuurwerk te zien was, want ik heb namelijk foto's gemaakt alleen géén idee waar die mogen zijn. Dat was in de straat van een winkel dat vuurwerk verkocht. Deze was echter dicht.

robdegekste
16 december 2010, 19:27
Ga met oud en nieuw misschien naar Antwerpen. Hoe is het vuurwerk beleid en kan je er vuurwerk kopen? Denk dat ik beter langs Baarle Hertog kan gaan en dan naar Antwerpen

robdegekste
17 december 2010, 21:34
Iemand? Ga nu zeker naar Antwerpen. Is het gebruikelijk om vuurwerk af te steken in het centrum?
Wil op 31 december even langs Harry Loots gaan om wat matten te halen.

landinho
19 januari 2011, 20:42
Iemand die een redelijk goede winkel kent vlakbij het station?
Ga er binnenkort waarschijnlijk heen.

Denbosch
2 maart 2011, 17:28
Iemand die een redelijk goede winkel kent vlakbij het station?
Ga er binnenkort waarschijnlijk heen.

Sorry voor het uppen van dit topic.

En, wat kunnen vinden? Aangezien ik binnenkort naar Antwerpen ga en natuurlijk even wil kijken.. Vuurwerkwinkels? Winkels die vuurwerk verkopen? Post ze hier gerust!:D

gizmo75
4 maart 2011, 18:06
Volgens de site van Huis Baeyens verkopen zij nog steeds vuurwerk. Maar let op: geen knal! Kijk op http://www.huisbaeyens.be/vuurwerk.php voor meer info.

Als je met de auto gaat dan vind je op de route vanuit NL en in de dorpen rondom Antwerpen meerdere verkooppunten zoals in Meer, Brasschaat, Kapellen, etc.

Kijk hier voor meer info over verkooppunten regio Antwerpen http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=6169