PDA

Volledige versie bekijken : Veranderingen binnen de crew



Mattenfreak
25 maart 2013, 20:40
Wij lezen dat er wat leden ongerust zijn over het vertrek van diverse crewleden, daar willen wij uiteraard wat duidelijkheid in brengen, want er zal nog meer veranderen. :)

VWC is alweer bijna 8 jaar geleden opgericht met een klein clubje, in de loop der jaren zijn daar mensen bijgekomen en ook weer weggegaan. Om de crewleden die tijdelijk minder tijd zouden hebben niet direct om te zetten, hebben we o.a. de VIP-status ingevoerd. Iedereen kent namelijk tijden dat de focus elders moet liggen, gelukkig is de groep zo groot dat die momenten geen enkel probleem moeten zijn. De mensen die nog VIP staan, hebben privé soms veel veranderingen meegemaakt in werk, relaties, studie, hobby's etc. waardoor er weinig tijd meer overblijft voor VWC, ook dat hoort erbij natuurlijk! :wink:

In januari hebben we een belangrijke meeting gehad waarbij de grootte van de groep ook besproken is. Wij vertelden op demo's en bij meetings aan leden, winkeliers en importeurs dat we met een groep van zo'n 15 personen zijn, helaas reageerden zij meerdere malen dat ze dat niet hadden verwacht, ze dachten een stuk minder gelet op activiteit. Voor ons een teken om nog eens serieus te gaan kijken naar de samenstelling, de VIP-status zal dan ook verdwijnen. Iedereen is bij zichzelf nagegaan of er tijd en zin is om door te gaan als moderator en voor sommigen is dat simpelweg (momenteel) niet haalbaar, vandaar ook dat er wat crewleden de functie neerleggen.

Niet iedereen stopt hoor haha, en er komt sowieso zelfs iemand terug; Lars (nitraat12)! :D
Van de VIP's zullen er dus nog een aantal stoppen waaronder Guy, Erik (kruitsnuiver) en Jeroen (Jeko).

Het is intern besproken voor de duidelijkheid op de website en naar de buitenwereld toe, maar binnen de crew zit het verder prima hoor! Ook diegenen die de functie neerleggen zullen gewoon bij komende crewmeetings aanwezig zijn, want de vriendschap gaat gewoon door! :D

Hopende dat jullie weer gerust kunnen slapen. :p

:bye:

tristen
25 maart 2013, 20:46
Ach wou ik me net aanmelden als moderator hehe :p

Nee alle gekheid op een stokje, bedankt voor de opheldering en ik denk dat we vanavond weer een oogje dicht kunnen doen! :)

3xh
25 maart 2013, 21:39
Nitraat12 terug..?
Haha moet ik weer op gaan passen voor bans:p
Zonder gein, Welkom terug.


Pfff is er ook een drukte/sfeer trug breng moderator in de zaal?
Ik vind het hier akelig stil de laatste tijd.
Ik wil dan ook iedereen vragen om weer een steemtje bij te dragen aan sfeer en drukte.
Natuurlijk is het door het jaar heen rustiger.
Maar vind ut nu eng...

Zo mijn frustraties zijn er weer uit :wink:

skyrider
25 maart 2013, 23:01
Super bedankt Mike voor de helderheid naar ons toe! Ja maakte me inderdaad een beetje zorgen,:p Maar zo te zien om niks,en dat is goed nieuws! Lars kerel welkom terug als mod! En inderdaad wat Remco zegt,het is ongezond rustig qua gevoel,:) Maar ik zal me steentje bijdragen (vanzelfsprekend)en hopelijk met mij vele anderen! Maar dat komt wel goed,beetje family building,:)

tristen
25 maart 2013, 23:03
Nitraat12 terug..?
Haha moet ik weer op gaan passen voor bans:p
Zonder gein, Welkom terug.


Pfff is er ook een drukte/sfeer trug breng moderator in de zaal?
Ik vind het hier akelig stil de laatste tijd.
Ik wil dan ook iedereen vragen om weer een steemtje bij te dragen aan sfeer en drukte.
Natuurlijk is het door het jaar heen rustiger.
Maar vind ut nu eng...

Zo mijn frustraties zijn er weer uit :wink:

Mijn aanbeveling was al een soort zomer countsown en zomertopics. Wil je nog een beetje leven in het forum hebben. De nieuwe producten zal na de zomervakantie wel beginnen misschien sommige iets eerder.

Maar een beetje extra sfeer zou wel leuk zijn ja, ik meen dat er al over is gepraat tijdens een vergadering met de crew er was toen een topic aangemaakt en daar had ik en ook een paar andere leden wat ideetjes geplaatst.

Wat is hiermee gedaan, is er al wat meer bekend?


Ojaa Nitraat12 welcome back! En veel succes weer he! :D

markmt5
26 maart 2013, 07:08
Aah kijk aan, een beetje opheldering is al heel erg fijn.
Lars (nitraat12) welcome back, en succes maar weer!! En Remco pas maar weer op de komende tijd :D

Zo'n zomersfeer gedeelte zou denk ik wat meer activiteit op het forum brengen, en natuurlijk moeten wij er ook een beetje aan meedragen :p

PYROMANIAC 1975
26 maart 2013, 07:29
Het stil vallen heeft eigenlijk niets met de crew te maken.
Als members hebben wij het zelf in onze handen om het ook in de wat rustigere tijden leuk te houden door gewoon even online te komen om te ouwehoeren.
Dus laat je niet alleen in het seizoen zien maar ook ervoor!!!
Dan houden we het ook in deze tijd gezellig.

nitraatbom
26 maart 2013, 08:24
Wij lezen dat er wat leden ongerust zijn over het vertrek van diverse crewleden, daar willen wij uiteraard wat duidelijkheid in brengen, want er zal nog meer veranderen. :)

VWC is alweer bijna 8 jaar geleden opgericht met een klein clubje, in de loop der jaren zijn daar mensen bijgekomen en ook weer weggegaan. Om de crewleden die tijdelijk minder tijd zouden hebben niet direct om te zetten, hebben we o.a. de VIP-status ingevoerd. Iedereen kent namelijk tijden dat de focus elders moet liggen, gelukkig is de groep zo groot dat die momenten geen enkel probleem moeten zijn. De mensen die nog VIP staan, hebben privé soms veel veranderingen meegemaakt in werk, relaties, studie, hobby's etc. waardoor er weinig tijd meer overblijft voor VWC, ook dat hoort erbij natuurlijk! :wink:

In januari hebben we een belangrijke meeting gehad waarbij de grootte van de groep ook besproken is. Wij vertelden op demo's en bij meetings aan leden, winkeliers en importeurs dat we met een groep van zo'n 15 personen zijn, helaas reageerden zij meerdere malen dat ze dat niet hadden verwacht, ze dachten een stuk minder gelet op activiteit. Voor ons een teken om nog eens serieus te gaan kijken naar de samenstelling, de VIP-status zal dan ook verdwijnen. Iedereen is bij zichzelf nagegaan of er tijd en zin is om door te gaan als moderator en voor sommigen is dat simpelweg (momenteel) niet haalbaar, vandaar ook dat er wat crewleden de functie neerleggen.

Niet iedereen stopt hoor haha, en er komt sowieso zelfs iemand terug; Lars (nitraat12)! :D
Van de VIP's zullen er dus nog een aantal stoppen waaronder Guy, Erik (kruitsnuiver) en Jeroen (Jeko).

Het is intern besproken voor de duidelijkheid op de website en naar de buitenwereld toe, maar binnen de crew zit het verder prima hoor! Ook diegenen die de functie neerleggen zullen gewoon bij komende crewmeetings aanwezig zijn, want de vriendschap gaat gewoon door! :D

Hopende dat jullie weer gerust kunnen slapen. :p

:bye:


bedankt voor de duidelijkheid..

Nitraat12
26 maart 2013, 17:42
Bedankt mannen!

@3xh zal een oogje dichtknijpen voor je haha :wink: :p

nitraatbom
26 maart 2013, 18:15
Bedankt mannen!

@3xh zal een oogje dichtknijpen voor je haha :wink: :p

ja spaar 3xh maar.. haha
hij is gewoon recht voor zijn raap..
maar een echte vuurwerkjunk.

Pyroguy
26 maart 2013, 18:19
Lekker bezig Lars. Nu er een noorderling in de Crew zit heb ik er weer wat meer vertrouwen in (hoewel, Lars...) :p

smilli
26 maart 2013, 18:38
Helder verhaal:) 15 man in de crew vind ik niet perse veel, het is een flink forum wat een hoop werk nodig heeft.

YorickT
26 maart 2013, 18:45
Fijn dat er helderheid komt, dacht al dat er achter de schermen het een en ander niet meer goed samenliep..

Gelukkig is dit niet zo, en welkom (bijna) terug Lars!

k0enn
26 maart 2013, 19:32
Goed om te horen, het komen en gaan van crewleden zal altijd blijven bestaan, mensen en levens veranderen gewoon vaak, waardoor deze hobby vaak lastig te combineren is.
Ook bij mezelf kan ik dit goed merken, de laatste maanden van het jaar ben ik er continue mee bezig, en dit is voor mij vanaf dit jaar ook niet mee haalbaar.
Toch ben ik altijd tevreden geweest met de vuurwerkcrew crew :D

dennis-pyro
26 maart 2013, 19:42
Nitraat12 terug..?
Haha moet ik weer op gaan passen voor bans:p
Zonder gein, Welkom terug.


Pfff is er ook een drukte/sfeer trug breng moderator in de zaal?
Ik vind het hier akelig stil de laatste tijd.
Ik wil dan ook iedereen vragen om weer een steemtje bij te dragen aan sfeer en drukte.
Natuurlijk is het door het jaar heen rustiger.
Maar vind ut nu eng...

Zo mijn frustraties zijn er weer uit :wink:

Mike bedankt dat je ons hier wat meer duidelijkheid over geeft. Deze site kost handenvol werk en kan me goed voorstellen dat sommige mods te weinig tijd hebben om hier nog mee door te gaan.
Gelukkig zijn er nog genoeg mods die er nog wel tijd voor hebben, dus ik denk dat we ons voorlopig niet druk hoeven te maken.

En anders denk ik dat er genoeg leden zijn, die hun steentje willen bijdragen.

@ 3xh het is inderdaad weer erg stil op het forum de laatste tijd. Maar de oude vertrouwde garde blijft altijd zoals ieder jaar :p

Overigens nitraat 12 (Lars) jou wil ik weer veel succes wensen met je moderator funtie :wink:

vuurwerkje2013
26 maart 2013, 20:43
Bedankt voor de info.
Welkom Lars als mod

magnolia
28 maart 2013, 19:13
tja wat moet ik er van zeggen .
jullie moeten het samen doen .
jullie mogen van mij de boel gerust opblazen zolang wij er maar geen last van hebben

stefantvs
28 maart 2013, 19:23
Neee niet lars he :bonk: nee hoor goos ! Have fun :-)

Jeko
25 juli 2013, 22:50
Bij deze nog even mijn reactie hierop. Ik vind het jammer dat ik steeds minder affiniteit en 'gevoelens' heb voor vuurwerk. Het contact en de vriendschap met de crew is daardoor ook minder geworden. Toch heb ik het altijd heel erg naar m'n zin gehad bij de crew! Ik blijf lekker rondhangen, maar waarschijnlijk minder dan voorheen.