PDA

Volledige versie bekijken : X094 36 schots cake [Uitloop]



Jupilerfreak
9 augustus 2007, 22:06
http://www.vuurwerktoppers.nl/files/3094.jpg

Artikelnummer: 3094
Artikelnaam: X094 36 schots cake
Bruto Gewicht: ... gr.
Netto Kruitgewicht: max 500 gr.
Aantal Schoten: 36 Schoten
Effectomschrijving: Diverse effecten
Tijdsduur: +- 35sec.
Stijghoogte: +- 30m.
Richtprijs: €75,-
Verpakkingseenheid: ...

Filmpje X094 36 schots cake (http://www.infovuurwerk.nl/product.php?artikelnummer=3094&artikelnaam=&watch=movie)

damianus
14 augustus 2007, 14:49
inderdaad wel 'n leuk potje , maar ik vindt hem iets te rommelig en te druk op sommige momenten , en dan zou ik er geen 75 euro aan uit geven .
:bye::bye::bye:

Invader
14 augustus 2007, 21:17
Dit is ook wel de Fire Barrel, van Pro-Line.
De effecten zijn niet écht speciaal, maar ze zijn leuk. 75 euro is te duur.:wink:
Heb hem immers op een demo gezien, en hij viel me toen enigszins tegen.

fexZy
15 augustus 2007, 10:00
ik heb deze in mijn handen gehad als dummy, ruim 10 kilo is hij.

Denjo
15 augustus 2007, 10:01
ook lekker kun je maar een pot aanschaffen bij de dealer als die de 10 kilo overgaat.
Nee vind hem iets te duur voor wat het uitspuugt.

poziloc
15 augustus 2007, 10:03
Die wet is veranderd naar 25 kg

Jupilerfreak
15 augustus 2007, 18:21
Dit is ook wel de Fire Barrel, van Pro-Line.
De effecten zijn niet écht speciaal, maar ze zijn leuk. 75 euro is te duur.:wink:
Heb hem immers op een demo gezien, en hij viel me toen enigszins tegen.


Dat dacht ik ook ja. Filmpje van de Fire Barrel die ik te zien kreeg was echter anders, vandaar dat ik er geen opmerking bijgeplaatst heb.

Invader
5 september 2007, 21:11
Dat is wel erg toevallig.
Ik heb zojuist naar die 31 shots stepcake gekeken, voor 35 euro. Daarbij stond de opmerking dat hij vrijwel zeker de omlabeling is van de Step by Step is van Proline.
Ik was van plan hier iets over te zeggen, totdat ik die opmerking zag. Toch is het filmpje van de Xplosion versie COMPLEET anders dan de Step by Step van proline.

Schijnt bij deze "Fire Barrel" precies hetzelfde te zijn. Dan vraag ik mij toch af, zouden alle filmpjes van Xplosion niet kloppen? Of hebben ze precies dezelfde modellen cake's, maar er gewoon andere effecten in gestopt?
:bye:

Jupilerfreak
6 september 2007, 07:33
Dat is dus de vraag, want ik heb van Arjan vernomen dat Beko deze spullen importeert naar Nederland. Dat terwijl de link naar GBV sneller gelegd is.

Veel onduidelijkheden over de spullen van Cafferata dus. Eigenlijk zouden zij meer informatie moeten verschaffen, maar tot op heden weet niemand er echt iets van.

Gurby
6 september 2007, 20:56
ik vind het belachelijk duur.. ook ik hou van wat rusterige momenten in een cake,dat is bij deze zeker niet het geval... dat is de reden waarvoor ik hem zou laten staan laat ik het houden op een liefhebbers blokje zeker geen cake die je er zo maar even bij kiest.

Life
23 september 2007, 23:34
Dat is dus de vraag, want ik heb van Arjan vernomen dat Beko deze spullen importeert naar Nederland. Dat terwijl de link naar GBV sneller gelegd is.

Veel onduidelijkheden over de spullen van Cafferata dus. Eigenlijk zouden zij meer informatie moeten verschaffen, maar tot op heden weet niemand er echt iets van.Een medewerker van de sigarenzaak waar ik ook potten uit deze collectie haal is ook iemand die veel verstand heeft van vuurwerk en vertelde mij dit ook gewoon wordt geimporteert naar Nederland,veel dingen lijken wel iig veel op de proline collectie maar of het nou echt proline is? We never know denk ik:)