PDA

Volledige versie bekijken : Zena Vuurwerk neemt assortiment Wimmers over!



tristen
10 december 2012, 21:28
Laatst vroeg een vriend van me wanneer Wimmers zou openen en hij kreeg deze e-mail terug:

Beste ******,

Aangezien de verbouwingen nog steeds niet goedgekeurd zijn, helpen wij op vraag van Wimmers alle klanten verder totdat de goedkeuringen in orde zijn.

U kunt ons volledige assortiment online bekijken op http://shop.zenavuurwerk.com Wij zijn 7 dagen op 7 geopend.

Met vriendelijke groeten,
Het ZenaVuurwerk Team.
[email protected]


Toen mailde hij nog een keer terug en kregen hij dit:

Beste ******,

We zullen heel spoedig het ganse assortiment van Wimmers ook hier bij Zena gaan aanbieden.*

Met vriendelijke groeten,
Het ZenaVuurwerk Team.
[email protected]


Dit zou dus kunnen betekenen dat Zena o.a. de Pyroboy collectie overneemt, en wie weet ook wel de Zink 905 etc!
Leek me wel interessant nieuws om met jullie te delen.

3xh
10 december 2012, 21:37
Mag hopen op de thundercrackers..
Je weet wel die nitrastjes met vlam die op ThumpingThunders lijkrn.
Ja dat zou leuk zijn ja..
En Zink is ook een voordeel.

the cigarman
10 december 2012, 22:56
Zijn de 905 wel CE gekeurd?

Knalgoedvuurwerk
10 december 2012, 23:01
Ik denk niet dat ze 905 bedoelen. Die zijn denk ik alleen CE gekeurd bij onze zuiderburen. Ik kan het ook mis hebben hoor. Denk dat het Nederlandse pijlenpakket van Zink bedoelen. Mooie pijlen volgensmij?

tristen
10 december 2012, 23:05
Ik denk niet dat ze 905 bedoelen. Die zijn denk ik alleen CE gekeurd bij onze zuiderburen. Ik kan het ook mis hebben hoor. Denk dat het Nederlandse pijlenpakket van Zink bedoelen. Mooie pijlen volgensmij?

Het gaat hier over Zena België.
In België mogen ze de Zink 905 verkopen want deze is CE-gekeurd en voldoet aan de Belgische eisen 75 gram of minder kruit! :wink:
Moet wel CE gekeurd zijn anders zou Zink meteen kunnen stoppen met het hele bedrijf.

Pancake
10 december 2012, 23:22
Tristen de link in de OP werkt niet :idea:

Denjo
11 december 2012, 01:10
Dan haal je even de . weg achter .com
Dan doet ie het wel.

baassie123
11 december 2012, 07:13
Slimme zet van Zena. Zij breiden hun collectie uit, weer een concurent minder en ze hebben nu een zena winkel in Maasseik, mensen vanuit limburg hoeven dan niet zo ver.
Ik ben er persoonlijk ook wel blij mee, rij liever naar Maasseik, beide winkels in een x :)

tristen
11 december 2012, 07:40
Slimme zet van Zena. Zij breiden hun collectie uit, weer een concurent minder en ze hebben nu een zena winkel in Maasseik, mensen vanuit limburg hoeven dan niet zo ver.
Ik ben er persoonlijk ook wel blij mee, rij liever naar Maasseik, beide winkels in een x :)

Zena winkel in Maaseik?
Zena gaat het Wimmers ass gewoon in Olen etc verkopen.
Teminste dat denk ik.

BHORaket
23 februari 2013, 18:07
Ik hoorde eens op AVP dat Wimmers weg is en er een Zena store voor in de plaats kwam , weet iemand hier momenteel meer over ? :)

Echt tof vind ik ..

tristen
26 februari 2013, 08:06
Ik hoorde eens op AVP dat Wimmers weg is en er een Zena store voor in de plaats kwam , weet iemand hier momenteel meer over ? :)

Echt tof vind ik ..

Dit klopt, Original Fireworks heeft de zaak van Wimmers overgenomen.
Deze zaak is nog groter die de Megastore in Olen, hoe het hier qua opslag zit durf ik niet te zeggen qua grote bunkers tegenover Olen.

Het zal een shop/verdeelpunt worden, dus zoiets als de Megastore in Olen ook is.

Medio augustus/september zou de winkel opengaan. Maar dit kan ook alweer veranderd zijn!

Salon Roger krijgt er dus een hele grote concurrent bij! Waarschijnlijk om het voordeel van ons.

*kevin*
26 februari 2013, 18:42
Ben benieuwd als het klaar is, hopelijk weten we wat voorproefjes van de ombouw te regelen. Het is in ieder geval een mooie locatie:)

BHORaket
24 maart 2013, 19:33
Super locatie idd , en Zena producten ( sier vooral ) vind ik erg interessant , en leuk .

Hopelijk komen er leuke openingskortingen :) Dan ben ik als 1 van de eerste erbij haha

BHORaket
29 juli 2013, 19:50
Hoe zou het ermee staan ? :) Ben benieuwd wanneer deze nieuwe winkel dan open gaat ;)

baexem11
16 augustus 2013, 22:44
Is er nog nieuws over deze winkel?

tristen
16 augustus 2013, 22:57
Ehm ja, en nee. Dit is wat ik een tijdje geleden hoorde. Zena heeft meen ik de zaak. Helaas is er een maar. De vergunning gaat niet zoals gepland. Dit komt omdat er voorheen in het pand van Wimmers dingen zijn gebeurd en het gaat daardoor niet zo makkelijk met de vergunning. Maar uiteindelijk komt alles goed, hoop ik!

Maar als er echt meer bekend is omtrent deze nieuwe zaak dan zal Zena/Original daar zelf wel meekomen! :D

baassie123
1 september 2013, 11:03
Is er nog enige informatie? Het pand waar Wimmers zat komt nu Zena te zitten toch? Dit jaar al of? Vragen, vragen :shy:

Burning Salvo
1 september 2013, 11:11
Zoals het er nu naar uit ziet gaat de winkel in Maaseik pas open in 2014.
Het wil niet echt opschieten met de vergunning.

baassie123
1 september 2013, 11:18
Wimmers en vergunningen ook :x..
Maar dat is jammer :(. Wachten op volgend jaar dan maar.

Burning Salvo
1 september 2013, 11:26
Wimmers heeft hier helemaal niks meer mee te maken, deze winkel word 100% Zena.