PDA

Volledige versie bekijken : [Prijsvraag 2012] Ano Vuurwerk uit Milheeze [WINNAARS BEKEND]



Mattenfreak
3 december 2012, 13:43
In samenwerking met Ano Vuurwerk (http://www.anovuurwerk.nl) uit Milheeze hebben wij een prijsvraag opgesteld waarbij je kans maakt op mooie vuurwerkprijzen!

Je maakt kans op de volgende 3 prijzen!
1e prijs: Garden of Eden t.w.v. € 149,95
2e prijs: Event 4 Seasons t.w.v. € 119,00
3e prijs: Super 6-19 t.w.v. € 100,00

Om kans te maken hoef je enkel mee te doen aan deze prijsvraag, de antwoorden zijn allemaal (makkelijk) te vinden op de website van Ano Vuurwerk. Mogelijk beantwoorden velen alle vragen goed, om toch tot de 3 winnaars te komen, zullen wij onder alle goede inzendingen 3 winnaars loten.

Regels:
Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
Ano Vuurwerk beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
prijzen dienen te worden opgehaald bij Ano Vuurwerk in Milheeze tijdens de verkoopdagen van 2012
crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname

De prijsvraag:

1. Uit hoeveel cakes bestaat de eigen lijn van Ano Vuurwerk?
2. Hoeveel schoten bevat de eigen lijn van Ano Vuurwerk in totaal?
3. Welke kleur heeft het label van de Street Collection 2?
4. Welke waaiercake uit de China Red collectie kost € 54,95?
5. Wat krijg je gratis als je een "Swinging Waves", "Nankin Fire", "Big Shot", "Dragon Balls" en een "Kinetica" koopt?
6. Hoeveel pijlen zitten er in het pijlenpakket van € 69,95?
7. Wat zijn de openingstijden op 30 december?
8. Hoe lang is de balie in de winkel van Ano Vuurwerk?
9. Hoeveel "combinatie vuurwerkboxen" verkoopt Ano Vuurwerk?
10. Wat kost de een pakkie peuken?

Alle antwoorden zijn te vinden op www.anovuurwerk.nl.

Hoe in te zenden:
De antwoorden vermelden op nummer en jouw persoonlijke gegeven sturen aan [email protected] met als titel “Prijsvraag Ano Vuurwerk 2012”.

De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

Nickname op VWC:
Voornaam en achternaam:
Emailadres:
Telefoonnr:

Na inzending krijg je antwoord op je mail ter bevestiging, dit krijg je niet direct, maar heb je geen bevestiging na 2 dagen, stuur dan a.u.b. nog een mail voor de zekerheid.

Hoe lang loopt deze prijsvraag?
Deze prijsvraag loopt van 03 december 2012 t/m 22 december 2012 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 23 December 2012 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en via e-mail.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag en hopen veel inzendingen te krijgen.
Wij danken Ano Vuurwerk voor hun medewerking aan deze prijsvraag en het ter beschikking stellen van de prijzen.

glopje
3 december 2012, 14:28
Toevallig snel gespot dus meteen ingevult! Leuke prijsvraag nu maar hopen op een goede loting.

pyro99
3 december 2012, 15:00
zo heb hem ingezonden ,Erg leuke vragen en leuke prijzen om te winnen!!

iedereen veel succes!

--pyro99:bye:

Ruben67
3 december 2012, 16:22
Zo juist ook meegedaan. Top actie :) van Ano Vuurwerk!!!

Veel succes iedereen!!!

Ruben67.

MGMT
3 december 2012, 16:28
Ingevuld! Leuk dat Ano deze prijzen ter beschikking stelt, mensen met een kleiner budget kopen deze producten niet zo snel denk ik :)

glopje
3 december 2012, 16:31
Ingevuld! Leuk dat Ano deze prijzen ter beschikking stelt, mensen met een kleiner budget kopen deze producten niet zo snel denk ik :)

Precies hier ben ik heel blij mee namelijk!

Killerbee
3 december 2012, 17:27
Mooie prijsvraag! Geweldige prijzen beschikbaar gesteld, dankjulliewel!
Ik ga hem even insturen.

3xh
3 december 2012, 17:49
Heey leuk..
Ut zal niet helemaal eerlijk zijn als ik mee zou doen:wink:
Maar een leuke aktie is het zeker!
Iedereen die mee doet .. Heel veel succes en dat de beste mogen winnen!!

fireworkfan
4 december 2012, 09:47
Bedankt voor deze top prijsvraag!

knallie
4 december 2012, 11:20
Ik denk dat ik een fout heb gevonden, alhoewel het wel een fout is in de folder.
Bij wie kan ik dit aangeven?

pyro99
4 december 2012, 12:56
Ik denk dat ik een fout heb gevonden, alhoewel het wel een fout is in de folder.
Bij wie kan ik dit aangeven?

inderdaad heb die fout ook gevonden.

denk dat een mailtje naar mike (mattenfreak) wel voldoende is om dit te melden.

--pyro99:bye:

nederlandsvuurwerk
4 december 2012, 13:08
Vorig jaar de hoofdprijs gewonnen dus dit jaar laat ik het aan de rest over.
Leuke prijzen weer, zeker de moeite waard.
Succes iedereen!

knallie
4 december 2012, 13:39
inderdaad heb die fout ook gevonden.

denk dat een mailtje naar mike (mattenfreak) wel voldoende is om dit te melden.

--pyro99:bye:

Zijn inbox is vol :p

Mattenfreak
4 december 2012, 13:46
Bedankt voor jullie input jongens, bij vraag 5 zijn er blijkbaar 2 verschillende antwoorden mogelijk. Zorg in ieder geval dat je daar één van goed hebt, beide antwoorden worden uiteraard goed gerekend! :)

knallie
4 december 2012, 17:01
Ingezonden, met beide antwoorden bij vraag 5. :)

Topactie weer ANO!

baassie123
4 december 2012, 18:05
Ja, vraag 5 vond ik ook appart. Heb ze beide ingevuld.
Gister weer naar huis van training, kwam ik erachter dat ik al mijn gevenes vergeten was, vandaag t mailtje gekregen, dus maar opnieuw sturen, jawel met exact dezelfde antwoorden ;)

Musclemax
5 december 2012, 15:14
ingevuld....!

knallie
6 december 2012, 16:21
Ik heb nog geen bevestiging gehad, dien ik nu een nieuwe mail te sturen?

Dwindling
6 december 2012, 17:17
Verzonden!

pyro99
6 december 2012, 17:17
Ik heb nog geen bevestiging gehad, dien ik nu een nieuwe mail te sturen?

stond in de startpost :rolleyes:


Na inzending krijg je antwoord op je mail ter bevestiging, dit krijg je niet direct, maar heb je geen bevestiging na 2 dagen, stuur dan a.u.b. nog een mail voor de zekerheid.

--pyro99:bye:

jochemramp
7 december 2012, 18:14
Zo meegedaan! Super actie weer van Ano.

Pyroclastic
7 december 2012, 19:52
Top actie weer. Hopelijk een leuke verrassing als ik mijn bestelling kom halen :)

Catscan
12 december 2012, 21:06
Ingestuurd :) Bedankt voor deze prijsvraag!

Mattenfreak
22 december 2012, 23:17
Nog iets minder dan 3 kwartier jongens, benut die kans op het winnen van vuurwerk nog snel!

riffii
23 december 2012, 14:34
Nog iets minder dan 3 kwartier jongens, benut die kans op het winnen van vuurwerk nog snel!

Kunnen de antwoorden al gepubliceerd worden?
Ben benieuwd hoeveel ik er goed heb😃.

Ps wanneer is de trekking?

Mattenfreak
23 december 2012, 17:03
Uiteraard, hieronder alvast de antwoorden, de winnaar zal geloot worden, er zijn 48 goede inzendingen!

De prijsvraag:

1. 7 cakes
2. 273 schoten
3. Blauw / Donkerblauw (met zwart)
4. De Mega Maxi
5. Een House of Lightning en een Cake 15 / Gate of Heaven 2 (beide dus goed, de vuurwerkbril ook)
6. 10 (zink)pijlen
7. Van 9.00 tot 21.00 uur
8. 13,5 meter
9. 12 (website), 13 (folder), beide goed, ook is 10 goed voor inzendingen op 22-12 i.v.m. wijziging webshop
10. €2,00

riffii
23 december 2012, 17:45
Uiteraard, hieronder alvast de antwoorden, de winnaar zal geloot worden, er zijn 48 goede inzendingen!

De prijsvraag:

1. 7 cakes
2. 273 schoten
3. Blauw / Donkerblauw (met zwart)
4. De Mega Maxi
5. Een House of Lightning en een Cake 15 / Gate of Heaven 2 (beide dus goed, de vuurwerkbril ook)
6. 10 (zink)pijlen
7. Van 9.00 tot 21.00 uur
8. 13,5 meter
9. 12 (website), 13 (folder), beide goed, ook is 10 goed voor inzendingen op 22-12 i.v.m. wijziging webshop
10. €2,00

Ik heb alles goed behalve vraag 3.
Ik interpreteerde label anders, ik dacht het label bovenop waarop de instructies staan. Dat heet technisch gezien een label.

arnoud96
23 december 2012, 17:55
alles goeed!

kleinevwkfreak
23 december 2012, 17:55
Heujj, alles goed! Nu hopen dat ik win :)

Killerbee
23 december 2012, 17:56
Ah slordig, vraag 5 heb ik blijkbaar te veel in de winkelwagen gestopt...

glopje
23 december 2012, 18:05
Vraag 1 fout dus 2 ook. Echt *** ik zie op een plaatje alle 5 de ano vuurwerk cakes en dan zijn er ineens 7 nogal misleidend. Zo win ik nooit eens wat ik stuur al jaren alles op

Mattenfreak
23 december 2012, 18:08
Jammer dat je zo moet schelden, je kunt niet alles winnen...

Waarom denk je dat die eerste vraag erin zit hehe, dat was er echt eentje waar je goed bij moest kijken op de website, maar ze staan wel allemaal op 1 pagina, niets misleidend aan.
Die eerste 2 vragen hangen samen inderdaad, maar van de mensen die niet alles goed hadden, is zeker 90% de fout in gegaan bij die eerste 2 vragen.

glopje
23 december 2012, 18:11
Dat is ook wel zo maarja enigzins frustratie. Hoef niet alles te winnen maar ik schijn altijd net buiten de boot te vallen en dan baal ik ervan als het net om zoiets fout gaat.

Ze hoeven het niet makkelijk te maken alleen zo'n plaatje klopt dan gewoon niet. Dus eigenlijk is het gewoon zeggen er zijn 5 cakes en vervolgens staat er 7 maar toevallig van 2 stuks zijn er geen eens plaatjes.

sinned105
23 december 2012, 18:34
yes alle vragen goed :D nu maar hopen op een prijsje :) succes aan de rest die er nog in zitten :)

Pyroclastic
23 december 2012, 18:40
Yeuh, ook nog in de race om een leuk extraatje me terug te nemen uit milheeze a.s. vrijdag :D

pyro99
23 december 2012, 18:41
alles goed! ben benieuwd!

--pyro99:bye:

MGMT
23 december 2012, 18:45
Alle vragen goed maar zal toch wel weer uitgeloot worden hehe 1/48 kans maar het kan :D

waaskaas
23 december 2012, 19:01
Alle vragen goed maar zal toch wel weer uitgeloot worden hehe 1/48 kans maar het kan :D


gezien een 2e en 3e prijs ook prijzen zijn is de kans 1 op 16 dus dat je iets wint.

Kevinos
23 december 2012, 19:59
Dat is ook wel zo maarja enigzins frustratie. Hoef niet alles te winnen maar ik schijn altijd net buiten de boot te vallen en dan baal ik ervan als het net om zoiets fout gaat.

Ze hoeven het niet makkelijk te maken alleen zo'n plaatje klopt dan gewoon niet. Dus eigenlijk is het gewoon zeggen er zijn 5 cakes en vervolgens staat er 7 maar toevallig van 2 stuks zijn er geen eens plaatjes.

Pff blijkbaar zijn er toch 48 mensen (waaronder ik :P ) die het toch wél goed hebben.. accepteer dan gewoon dat je een foutje hebt gemaakt. Steek het dan niet op de site/folder of iets anders, kan gebeuren toch..?

Nu hopen dat de loting een beetje gunstig valt! Toffe actie :)

pyrowijk
23 december 2012, 20:13
Ik behoor ook tot 1 van de 48 die alle vragen goed heeft,iedereen succes met de loting.Zou het super vinden als ik geloot word.

sinned105
24 december 2012, 12:33
Wanneer worden de winnaars eigenlijk bekend gemaakt? :D

kaassie
24 december 2012, 12:40
alles goed netjes :)

pietknurft
24 december 2012, 14:27
Hoppa!! alles goed! nu hopen!
Wanneer kunnen we de uitslag verwachten?

partyelmar
25 december 2012, 11:41
Grrrr, ik heb alle vragen toch echt meerdere malen gelezen en gewoon nog een fout ook. Vraag 7 gesloten voor verkoop maar wel open voor bestellen:frusty:

Mattenfreak
25 december 2012, 14:34
En inmiddels is er geloot onder alle goede inzendingen! De prijzen van dit jaar zijn:

1e prijs: Garden of Eden t.w.v. € 149,95
2e prijs: Event 4 Seasons t.w.v. € 119,00
3e prijs: Super 6-19 t.w.v. € 100,00

De winnaars van deze prachtige prijzen zijn:

1e prijs: Welmersmedia
2e prijs: Wolffie
3e prijs: Timothy22


Wij willen alle prijswinnaars van harte feliciteren en veel plezier wensen met de gewonnen cakes! Ook namens Ano Vuurwerk wordt iedereen bedankt voor de grote belangstelling en het meedoen aan de prijsvraag.

De winnaars hebben een mail ontvangen met verdere instructies.

kwintos
25 december 2012, 14:37
Gefeliciteerd allemaal.:D

3xh
25 december 2012, 14:50
Allen vanharte gefeliciteerd!!
Tog een mooi bericht zo op een regenachtige 1e kerst dag.

Pyroclastic
25 december 2012, 14:51
Van harte met jullie mooie prijzen!

zyzal
25 december 2012, 14:59
winnaars gefeliciteerd! geniet van jullie mooie prijzen :)

Timothy22
25 december 2012, 15:05
Bedankt voor de felicitaties, er zal van genoten worden.

En ano bedankt voor het beschikbaar stellen van deze super prijs. Tot volgende week!

Frawel
25 december 2012, 15:41
Iedereen ontzettend bedankt! volgend jaar zeker weer mee doen !!
fijne dagen gewenst en een knallende jaarwisseling!

Frans

baassie123
25 december 2012, 15:46
Ik had wel alle vragen goed :p
Had echt gehoopt wat te winnen haha, maarja het is niet anders. Al top dat Ano dit doet!
Gefeliciteerd aan alle winnaars, en Ano Vuurwerk tot vrijdag, kom ik even mijn bestelling ophalen.

pyrowijk
25 december 2012, 21:03
Alle winnaars gefeliciteerd!

wolffie
25 december 2012, 23:34
Zo wauw dit is geweldig, de tweede prijs gewonnen!!!! Had dit niet verwacht aangezien en genoeg mensen waren die alles goed hadden. Ik ga zeker van mijn prijs genieten.
Ik wil natuurlijk Vuurwerkcrew en Ano Vuurwerk bedanken voor deze prijsvraag. Ook feliciteer ik hierbij de andere 2 winnaars en bedank ik de rest voor de felicitaties.

Stefan Works
26 december 2012, 11:08
Gefeliciteerd! Bedankt ano voor deze prijsvraag! Winnaars zullen lekker knallen dit jaar :)

joppe83
26 december 2012, 12:54
Gefeliciteerd winnaars! Een toffe actie van Ano!

pyro99
26 december 2012, 13:10
gefeliciteerd met jullie prijzen!! geniet er van!

--pyro99:bye:

Frawel
28 december 2012, 19:48
NOOIT MEER!!!

Vandaag 28-12 vertrok ik om 8:48 vanuit Zwolle om mijn prijs, de garden of eden te incasseren bij AnoVuurwerk. Na alle goede reviews leek het mij leuk om eens een kijkje te nemen bij deze zuiderlingen.
Na een verschrikkelijke reis van 4 uur 'thnx ns' kwam ik aan in milheeze.

Echter na het inleveren van mijn mail van mike, waarop stond dat mijn prijs klaarstond en werd achtergehouden veranderde de sfeer van top naar waardeloos.
Ze begonnen gelijk met oooww,, we hebben er nog maar 1, is het ook goed als ik je dit en dat geef.
Natuurlijk mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik kwam speciaal voor deze cake vanuit zwolle en voor niets anders.
Sterker nog ik had de dag van te voren nog gemaild naar Ano, dat ik er s'middags zou zijn.

Na mijn betoog sprak zei marianne oké ik zal hem even halen, ik voelde al aan dat er iets niet klopte en dat bleek een juist gevoel. De cake was er helemaal niet.

Gesteund door het feit dat met max 30 min (volgens marianne) royal nieuwe cakes zou leveren bleef ik wachten. De tijd tikte langzaam weg en na 45 minuten en een bakje friet verder besloot ik mij weer present te melden aan de 13,5e meter lang balie.
Daar kreeg met een twijfeling in haar stem te horen 'ja ik heb 'toevallig' net met de chauffeur gesproken het duurt nog 30 minuten'.
'Vreemd dat je er toch 100% naast kan zitten' dacht ik nog.
Maar goed, na 4 uur treinen en wandelen laat je je niet meer zo makkelijk uit het veld slaan.
Op de vraag waar hij op dit moment dan zat wist ze me geen antwoord te geven.

Het buikje begon inmiddels ook te hunkeren naar iets bruikbaars, want frituurvet en chocomel bracht de boel na verloop van tijd alleen maar aan het rommelen.
Ik pakte een visitekaartje schreef mijn 06 daarop en ze zouden bellen wanneer de leverancier er was.

Weer 15min met de benenwagen naar de bushalte gesjokt en in het volgende gehucht een kroegje opgezocht. Gesterkt met wat gele rakkers en wat Brabantse gezelligheid (een stel bejaarden die een kaartje aan het leggen waren) begonnen ik en mijn kameraad pijltjes te gooien op het bord. Zeg nou zelf als Co het kan dan kunnen wij het ook.

Na wederom 1,5 uur zonder enig contact begon de wanhoop toe te slaan, ik besloot zelf maar contact op te nemen. Na mijn verhaal te hebben gedaan en verteld te hebben dat ik het jammer vond dat alles zo stroef liep gaf Ano ineens aan dat de cakes geleverd waren, op de vraag waarom er dan nog niet was gebeld zeiden ze: 'we hebben het druk' met andere dingen.

Toen ik de cake eindelijk ophaalde (tegen 17:45) kreeg ik als goedmaker een lift naar station deurne.
Op dat moment was voor mij alles weer goed, aardig van ze.
Ik loop naar de achterklep van de auto van mijn aangewezen chauffeur, ik wil de klep open doen....
'Ehm dat gaat niet passen mijn garden of eden staat daarin'

Toen werd ik gek, er stond dus constant binnen handbereik een garden of eden op mij te wachten, maar omdat ano zichzelf graag veilig wilde stellen hadden ze daar maar niks over gezegd.

Kortom een zeer nare ervaring en het is leuk om een prijs te winnen maar als het zoveel moeite kost dan is voor mij de lol er gauw af.

Op moment van schrijven zit ik in de trein vanuit utrecht naar zwolle en ben ik gelukkig bijna thuis.

Ano Vuurwerk, vuurwerk en service staan bij ons hoog in het vaandel...
Dan ben ik blij dat we een verschillende graadmeters gebruiken in zwolle want als ik kijk naar de service van ano vergeleken met die van bijvoorbeeld herman de haan of die van joopie schrijver dan is dit DRAMA...

3xh
30 december 2012, 02:12
Hallo ben blij dat je de prijs krijgt!!
Volgende keer lekker met een prijsvraag mee doen uit zwollen....
Dit zeg ik niet namens Ano maar puur namens mezelf.!
Inplaats van klagen kun je ook blij zijn met je prijs tog?


Voor een normale rustigw uitgebrijde reactie 'lees het toppic hier onder'.
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?10881-Ano-Vuurwerk-Milheeze/page13

Meshuggah
30 december 2012, 02:17
Ik begrijp het anders wel hoor. Een prijs winnen en daar vervolgens 10 uur op moeten wachten op een dag die je ook beter had kunnen besteden. Maar wel goed dat hij uit eindelijk de beloofde bak toch kreeg!

Zwitsal
30 december 2012, 02:32
@3XH
Denk aan je hart me jong !

En daarbij als je 10 uur op iets moet wachten is dat nooit leuk.
Maar dan denk ik ze bieden je het aan om wat anders te nemen,natuurlijk als je ergens op uit ben wil je dat ook.
Schuld elkaar gewoon de handen ,en klaar steeds piep piep miauw hier .

Jojo

3xh
30 december 2012, 08:04
Ik begrijp het anders wel hoor. Een prijs winnen en daar vervolgens 10 uur op moeten wachten op een dag die je ook beter had kunnen besteden. Maar wel goed dat hij uit eindelijk de beloofde bak toch kreeg!

Ja bij die 10uur zit wel 4uur treinen.. +zeker een 30min lopen!

Houd je nog 4uur over!.
4uur is natuurlijk veel te lang.
Echter zijn er zo veel alternatieven aan geboden!
Meneer wilde er zelf op wachten..
Dan heb ik het nog miet over het gedrag in de winkel van deze jongeman gehad!
Echter staat dat natuurlijk niet in zijn verhaal.
Uiteraard ga ik daar verder niet meer op in!
Gelukkig heeft deze jongeman nu alsnog zijn garde of eden!
Excusses zijn al meerdere malen aangeboden.
Meer kan Ano vuurwerk of ik er niets meer aan doen!
Helaas is het lange wachten wat uiteraard vervelend is ...
Ontstaan uit een samenloop van omstandig heden.

Maar goed nog maals (voor de laatste maal) excusses names hat team van Ano vuurwerk.

Killerbee
30 december 2012, 11:54
We horen maar 1 kant van het verhaal inderdaad. Maar het is natuurlijk wel heeel vreemd dat iemand van het "team" wel een cake in zn auto heeft liggen, en als je dan weet dat er toch opnieuw geleverd word en meneer nog een lange reis heeft, geef je hem dan toch gewoon die cake die in de auto staat?

Jammer dat het zo moest lopen, ik ben zelf vorig jaar vanuit Sneek naar Milheeze gereden en heb alleen maar goede ervaringen, en volgens mij zijn er heel veel mensen tevreden over ANO.

Laten we zeggen heel veel pech...