PDA

Volledige versie bekijken : [Prijsvraag 2012] Vuurwerkdiscount [WINNAAR BEKEND]



Mattenfreak
30 november 2012, 22:25
Ook via Vuurwerkdiscount kregen wij een prijsvraag voor Vuurwerkcrew doorgestuurd:

------------------------------------------

Hallo vuurwerk liefhebber!

Vuurwerkdiscount.nl (http://www.vuurwerkdiscount.nl) opent het vuurwerk seizoen en hoe!
Met deze nieuwe Vuurwerkdiscount actie maak je direct kans op de inmiddels schaarse EVENT CAKE - IMMORTAL GOLD 100S.
Een nieuw top assortiment met in totaal 2000 gram kruit en tot 66% meer kruit per schot!

Wil je deze cake winnen? Het enige wat je moet doen is het goede antwoord sturen naar [email protected]

De vraag is:
Welke cake van Vuurwerkdiscount.nl hoor je hier?

Raad het geluid en mail ons direct het goede antwoord.
Misschien win JIJ wel deze topcake voor een onvergetelijke afsluiting van het jaar!

Uit de goede antwoorden verloten wij op 20 december een EVENT CAKE IMMORTAL GOLD!


http://www.youtube.com/watch?v=X_qDUj_mLNw

*1 inzending per e-mail adres

Ruben67
30 november 2012, 22:52
Heb ff goed moeten luisteren maar ik denk dat ik 'm tegen ben gekomen.:rolleyes:

Top actie van Vuurwerkdiscount!!! :applause:

Ricow
30 november 2012, 23:06
ik heb inmiddels al ingezonden wat het is :)

aasamember
30 november 2012, 23:10
Geen idee ga ik lekker een gokje sturen haha

tristen
30 november 2012, 23:34
Leuke prijsvraag, is niet niks zo'n Immortal Gold!
Wens hem alleen anderen aangezien Wierden me iets te ver is vanauit Zuid-Limburg. :p

Dus iedereen succes! :)

Gunner1001
30 november 2012, 23:36
ik weet het zeker :) , kom maar op :P

LilDanceCrew
1 december 2012, 10:39
Top actie, bedankt Vuurwerkdiscount.
Ik weet het ook zeker :) antwoordt is ingezonden!
Veel succes iedereen!

GewoonMarco
1 december 2012, 13:40
Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd naar Vuurwerkdiscount met het goede antwoord :)

jwtjuh
1 december 2012, 14:43
Top actie, heb mijn antwoord ook ingezonden :D

pyro-freak
6 december 2012, 18:10
Ook maar een poging gedaan. Ben benieuwd!

pyro-freak

fernando93
6 december 2012, 21:25
Hoop dat iemand het wint. Die niet zoals velen van ons min 150 of wel het dubbelen aan vuurwerk al heeft. Zou leuk zijn als het terecht komt bij een wat arme liefhebber. Die niet meer dan rotjes koopt. En vanaf die cake alleen sier nog waardeert haha. Ik zelf hoop dat hij volgend jaar ook zo mooi geprijsd is. Nu toch maar voor meerdere cakes gegaan i.p.v.. Maar 1 pakket. als dit :)

LilDanceCrew
7 december 2012, 15:14
Hoop dat iemand het wint. Die niet zoals velen van ons min 150 of wel het dubbelen aan vuurwerk al heeft. Zou leuk zijn als het terecht komt bij een wat arme liefhebber. Die niet meer dan rotjes koopt. En vanaf die cake alleen sier nog waardeert haha. Ik zelf hoop dat hij volgend jaar ook zo mooi geprijsd is. Nu toch maar voor meerdere cakes gegaan i.p.v.. Maar 1 pakket. als dit :)
tja, het leven is hard. soms wint er iemand met heel veel vuurwerk en soms iemand met weinig maar zo is het nou eenmaal.

PS: ik ben iemand met weinig dat je niet denkt dat dit een aanvallende reactie is xD

Brainiac
7 december 2012, 15:45
Moeten er verder nog gegevens als nickname e.d. meegestuurd worden voor deze prijsvraag...?

RoodGroen
7 december 2012, 16:54
Mooie prijs om te winnen! Ben benieuwd :)

devinz
19 december 2012, 13:54
Leuke actie! Veel succes iedereen!

GewoonMarco
20 december 2012, 14:02
Is de winnaar al bekend gemaakt ?

Ricow
20 december 2012, 14:07
niet dat ik weet

LilDanceCrew
20 december 2012, 14:17
Is de winnaar al bekend gemaakt ?

Denk vanavond, dus nog even geduld :)

ajax0251
20 december 2012, 16:06
Net ingezonden hopen dat het nog kan! Super actie

sinned105
20 december 2012, 19:10
Wanneer wordt de winnaar eigenlijk bekend gemaakt? :D ik hoop dat ik hem win :D

Ricow
20 december 2012, 19:36
Wanneer wordt de winnaar eigenlijk bekend gemaakt? :D ik hoop dat ik hem win :D

vandaag zou de trekking zijn maar hoelaat dat zal zijn geen id

en of het iemand van vwc is is ook klein aan gezien het op hun facebook pagina staat en alles dus jah echt alleen een vwc actie is het niet helaas

mars25
20 december 2012, 20:06
ja, maar zal de winnaar er ook van kunnen genieten hahaha, volgens de mayakalender vergaat de wereld morgen lol

Ricow
20 december 2012, 20:10
dan zal het in nieuwzeeland al vergaan moeten zijn daar is het al 21 dec dus.....

joppe83
20 december 2012, 20:20
En maar wachten en wachten...:-)

LilDanceCrew
20 december 2012, 20:36
dan zal het in nieuwzeeland al vergaan moeten zijn daar is het al 21 dec dus.....

Inderderdaad Vuurwerkcrew is niet de enige die meedoet volgens mij? tenzij VWC een aparte prijs geeft maar denk het haast niet.

OFF-topic: De oude Maya's wisten iets van de aard van de kosmos en de spirituele evolutie van de mensheid wat in onze eigen wereldvisie onopgemerkt is gebleven. Zij wisten van de samenstand van onze Zon met het centrum van het Melkwegstelsel, ons kosmisch centrum en onze bron, en zij zagen het jaar 2012 als een tijd van enorme transformatie en kansen voor spirituele groei, als een overgang van het ene wereldtijdperk naar het andere aldus Jenkins. het is een gewone kalender zoals die van ons alleen langer en anders zullen we het morgen wel zien. :)

(EDIT: volgens de mayas vergaat de wereld niet, maar breekt er een nieuw tijdperk aan. en laten we maar stoppen met discussiėren want daar is dit topic niet voor, alvast mijn excuses)

Ricow
20 december 2012, 20:45
Inderderdaad Vuurwerkcrew is niet de enige die meedoet volgens mij? tenzij VWC een aparte prijs geeft maar denk het haast niet.


wet wel zeker op facebook van vuurwerk discount staat hij ook dus iederen kan er aan mee doen dus jah vind het dan niet echt meer een vwc actie maar goed toen hij bekend gemaakt werd dat het een yt filmpje bevatten dus dan is het zowie zo al openbaar ipv alleen voor vwc

vind het overigens ook jammer zeggen ze de 20e is de trekking maken ze niks bekend... moeten we dus nog langer wachten...

adam
21 december 2012, 12:12
Is het al bekend?? is er wel geloten...?

Ricow
21 december 2012, 12:13
nog niets bekend of er al geloot is weet ik niet

Ruben67
21 december 2012, 22:39
Heeft iemand al iets gehoord? :rolleyes:

Ricow
21 december 2012, 23:42
Heeft iemand al iets gehoord? :rolleyes:

nope nog niks bekend zelfs niet op facebook pagina van hun

LilDanceCrew
22 december 2012, 11:50
nope nog niks bekend zelfs niet op facebook pagina van hun

inderdaad, mensen posten nu ook al berichten op hun Facebook-pagina waar de uitslag blijft

fireworkfan
22 december 2012, 12:15
Uitslag is bekend gemaakt, Robert nijhof is de winnaar. Asian Sensastion was het antwoord.

XpyroX
22 december 2012, 12:18
Ah... Jammer verkeerd gegokt. Gefeliciteerd robert

LilDanceCrew
22 december 2012, 12:26
Uitslag is bekend gemaakt, Robert nijhof is de winnaar. Asian Sensastion was het antwoord.

zie hem nog nergens weet u waar ik de uitslag kan vinden?
helaas niet gewonnen, maar wel het juiste antwoord gegeven! :)

Ricow
22 december 2012, 12:55
Uitslag is bekend gemaakt, Robert nijhof is de winnaar. Asian Sensastion was het antwoord.

waar heb je dat gelezen dan? aangezien het zelfs nog niet op facebook staat van die winnaar en normaal zetten ze het wel op facebook

adam
22 december 2012, 13:02
Op twitter https://twitter.com/VWDiscount

fireworkfan
22 december 2012, 13:06
Het stond inderdaad op Twitter zoals adam zei.

Ricow
22 december 2012, 13:14
aha ok njah goed jammer dan en had het toch fout ^^:P

pyro-freak
22 december 2012, 21:16
Een goed antwoord, helaas niet gewonnen. Prijswinnaar gefeliciteerd!

fockkie1
23 december 2012, 13:46
heb wel onder 8 emailadressen ASIAN SENSATION gestuurd maar nog niet in de prijs gevallen