PDA

Volledige versie bekijken : DUTCH - FIREWORKS Tiel 35% kortinsactie 2012



Bob1
2 november 2012, 23:19
Beste liefhebbers,

Vanaf komende week zullen we met de webwinkel weer in de lucht zijn.

Net als in voorgaande jaren zullen we ook nu weer een kortingsactie hebben van 35% op een van de grootste Dynasty, Heavy Duty, Full Loaded assortimenten (135 artikelen) van NL, exclusief aanbiedingen.

Van een fors aantal populaire artikelen hebben wij de adviesprijs verlaagd!

Geen minimaal bedrag noodzakelijk.

Hou de website www.dutch-fireworks.nl dus in de gaten!

De actie zal lopen tot 4 december 2012.

Vanaf 10 december is de winkel aan de Vijverlaan 6 in Tiel weer geopend. De koffie staat klaar en graag helpen wij jullie met het maken van een keus.

22 december 2012 zal onze demo worden gehouden. Locatie: Sportpark "De Lok", Laan van Westroijen te Tiel. 19.30 uur.

Graag tot ziens.

Bob en Marinus

nederlandsvuurwerk
2 november 2012, 23:24
Lekkere korting! Toch elke keer weer leuk om te zien dat verschillende winkels moeite doen om een kortingsactie op te zetten die door mij en velen hier op het forum soms al voor vanzelfsprekend aan word gezien.
Een tip, ik vind persoonlijk dat de site er voor een vuurwerk-bestel site er net iets te formeel uit ziet. Duidelijk en overzichtelijk is de site daarentegen wel.

Bob1
2 november 2012, 23:30
Dank je wel. Wij doen graag wat voor de liefhebbers, zodat we allemaal optimaal kunnen genieten van onze dag, de 31e! De nieuwe pagina is bijna klaar en zal volgende week online komen. Een sfeer foto van de winkel zal dan worden toegevoegd. Ook weer "formeel" Wij houden van een strakke, nette winkel en opslag.

Bob1
5 november 2012, 22:45
Liefhebbers,

Vanaf vandaag is onze webshop weer geopend en tot en met 4 december 35% korting op nagenoeg alles!

Geen minimum bedrag noodzakelijk.

Wij hebben een aantal populaire artikelen in PRIJS VERLAAGD

Neem snel een kijkje op;

www.dutch-fireworks.nl

En doe er je voordeel mee!


Team Dutch - Fireworks

Bob1 / Marinus

Ruben67
7 november 2012, 13:15
Zal eens gaan kijken!! Altijd leuk die kortingen, zeker voor mensen met niet zo'n groot budget! :)

Viva la Bang
9 november 2012, 12:47
Wolff heeft een prima collectie en al helemaal met 35% korting zonder minimum bedrag.
Bob, bedankt voor deze actie. Top!

Richy
22 november 2012, 00:26
Super actie Bob,
Ik wilde net een bestelling doen maar de "Unleashed" en "Glorious" van wolff staan er niet meer bij.. :-(
Is toch een toppertje vind ik.
Zijn we wel te bestellen?

vuurwerkNOP
22 november 2012, 00:34
Super actie Bob,
Ik wilde net een bestelling doen maar de "Unleashed" en "Glorious" van wolff staan er niet meer bij.. :-(
Is toch een toppertje vind ik.
Zijn we wel te bestellen?

Unleashed is afgekeurd, Glorius zou ik als wolff dealer zeker in het assortiment doen!

Bob1
22 november 2012, 01:01
Glorius staat er tussen! Dus te bestellen.

Bob1

Savendro
25 november 2012, 21:28
Daarstraks even een bestelling geplaatst en oa. wat fuego's besteld. De fuego's zijn zeer voordelig bij Dutch-Fireworks!

Viva la Bang
29 november 2012, 16:44
De kortingsactie van Dutch Fireworks loopt nog tot 4 december. Dat is volgende week dinsdag. Dus wil je hier gebruik van maken dan heb je niet al te lang meer.:D

Bob1
2 december 2012, 21:12
Beste mannen en vrouwen,

Nog 2 dagen kan je gebruik maken van de fantastische 35% kortingsactie bij Dutch-Fireworks in Tiel.

4 december 23.59 uur sluit de actie voor dit jaar.

Dus als je nog met een fikse korting wilt scoren, ben er snel bij!

Graag tot in de losse verkoop en anders tot volgend jaar!

Bob1 en Marinus

Bob1
4 december 2012, 23:48
Liefhebbers,kruitsnuivers, vrienden van het kruit,

Bij deze willen wij iedereen die een bestelling bij ons heeft geplaatst daarvoor hartelijk danken.

Wij zullen met de grootst mogelijke zorg de bestellingen gereed zetten. Graag tot ziens in onze winkel.

22 december schieten wij onze demo. 19.30 uur, Sportpark "de Lok", Laan van Westroijen 5 in Tiel.

Bob1 en Marinus

Viva la Bang
5 december 2012, 12:11
Hierbij wil ik Bob en Marinus hartelijk danken dat wij liefhebbers ook dit jaar weer met 35% korting Wolff producten hebben kunnen bestellen! Bedankt mannen en waarschijnlijk tot de 22e!

Mlap
3 november 2013, 19:17
Al iets bekend voor 2013, zag net dat ze met een nieuwe site bezig zijn!

Bob1
3 november 2013, 20:38
Wij hopen komende week in de lucht te zijn en komen wederom met een actie tot en met 6 december.

7 december schieten wij onze demo met de nieuwe Wolff toppers voor dit jaar en een paar oude getrouwe, waarvan de prijs is verlaagd. Tevens onze nieuwe DOUBLE DUTCH singleshots WWW.SINGLESHOTS.NL Eindshow op muziek en nog een toegift.

Actie + singleshots.nl + demo = 5 jaar www.dutch-fireworks.nl

Bob en Marinus