PDA

Volledige versie bekijken : Fireworkshop Maaseik



moontan
28 juli 2007, 03:06
Firework shop
Contactpersoon : Morrana Fabio
Eikerstraat, 49
3680 Maaseik
telefon 089/56 78 29 089/56 78

Geopend in december
Maandag - Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag 11:00 - 16:00

Silberblitz
28 juli 2007, 04:54
De eigenaar hiervan Fabio dat is ook echt hoe je het noemt een Fabio hij heeft nauwelijks verstand van vuurwerk, en oplicht z,n klanten ook echt waar ze bij staan ik heb het al meegemaakt dat een klant vroeg wat zijn dat voor strijkers het ging om Weco Super Corsair (Widowmaker) antwoord die <scheldwoord invoegen a.u.b> Betonstrijkers:bonk: nou weet ik dat sommige verkopers de naam iets opleuken maar dat vind ik echt te ver gaan betonstrijkers is echt heel wat anders dan Widowmakers:mad:

Dan kraakt ie iedere vuurwerk verkoper af o.a Alpeco en Helios, Helios vooral en het allerleukste was vorig jaar maand November, December had ie alles vol liggen met spullen van Helios, 3 jaar geleden heb ik ze eens opgebeld voor een Chainthunder 500 ik kon toendertijd enkel die van Bonbridge nee die had ie niet hij had wel de Nitraatrol 500 van Wimmers die veel beter was, nou ging een vriend van mij vorig jaar naar Fireworkshop en toen zag ie de Chainthunder 500 en vroeg ie wat dat was (is verder geen freak enkel koopt ie wat vuurwerk in voor oud en nieuw voor de fun) nou dat was dus een ontzettend harde nitraatmat die alleen hij had die rol van Wimmers was niks hiertegen, ja sorry hoor ligt het nu aan mij of draait die gast aan de andere kant helemaal door?:bonk:

En zo ken je wel uren blijven doorgaan en dan ook nog eens de torenhoge prijzen die die vraagt kortom een k*t winkel die in mijn inziens enkel klanten krijgt als Salon Roger op maandag gesloten is, dus mijn mening ga lekker een paar km verderop naar Wimmers en Roger daar wordt je goed geholpen naar mijn weten zonder opgelicht te worden.

Het Assortiment van de Fireworkshop bestaat uit Breeschoten, Pyroboy, Originals, Helios, Bonbridge.

Groeten,
Silberblitz

moontan
28 juli 2007, 07:55
Als ik op jouw commentaar af ga niet zo,n bijzondere winkel dus?
Hoge prijzen en ondeskundig personeel.
Wat de collecties betreft ook niets nieuws.
Wat ik van anderen heb begrepen is dat ze ook de Sunsong potten verkopen.
Dat zou dan voor mij de enige reden zijn om een keer de zaak te bezoeken.

:bye:

Silberblitz
28 juli 2007, 08:15
Als ik op jouw commentaar af ga niet zo,n bijzondere winkel dus?
Hoge prijzen en ondeskundig personeel.
Wat de collecties betreft ook niets nieuws.
Wat ik van anderen heb begrepen is dat ze ook de Sunsong potten verkopen.
Dat zou dan voor mij de enige reden zijn om een keer de zaak te bezoeken.

:bye:

Ja klopt met Helios bedoel ik inderdaad Sunsong produkten.
Als ik jou was zou ik even wachten tot Helios opent en dan die Sunsong produkten daar aanschaffen je bent dan ook nog eens goedkoper uit bent omdat Fireworkshop ook nog eens zijn winst erop pakt, ondanks dat Hans Nieuwenhuizen van Helios een nog vagere gast is maargoed je gaat er heen om Vuurwerk te kopen niet om een relatie te beginnen:D

Groeten,
Silberblitz

moontan
28 juli 2007, 08:24
Ja klopt met Helios bedoel ik inderdaad Sunsong produkten.
Als ik jou was zou ik even wachten tot Helios opent en dan die Sunsong produkten daar aanschaffen je bent dan ook nog eens goedkoper uit bent omdat Fireworkshop ook nog eens zijn winst erop pakt, ondanks dat Hans Nieuwenhuizen van Helios een nog vagere gast is maargoed je gaat er heen om Vuurwerk te kopen niet om een relatie te beginnen:D

Groeten,
Silberblitz

Daar zit wat in Silberblitz.
Moet je echter bekennen dat ik vorig jaar via email wat contacten heb gehad met die eigenaar van Helios.
Ik heb mij in het topic over Helios al uitgewijd.
Ik heb nog nooit zo,n vreemde gast meegemaakt.
Speelde rare spelletjes. Moet je maar lezen in het topic over Helios.
Kijk ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
En die Sunsong potten wil ik graag in mijn collectie hebben.
Aangezien ik toch een bezoekje afleg aan Salon Roger denk ik dat ik kies voor Maaseik.

groeten
Moontan

:bye:

Silver Palm
18 augustus 2007, 22:39
Wat silberblitz al zegt een winkel om voorbij te lopen (al is het alleen al maar voor die zielige hondjes en katjes die deze gast in een vergroot aquarium verkoopt). Het enige waarvoor ik deze zaak bezoek zijn de chainthunders (500) die ontzettend hard gaan, maar reken wel dat je per pak 5 euro meer betaald dan de gangbare prijs:angry:

Big-Boss
19 augustus 2007, 18:28
De eigenaar hiervan Fabio dat is ook echt hoe je het noemt een Fabio hij heeft nauwelijks verstand van vuurwerk, en oplicht z,n klanten ook echt waar ze bij staan ik heb het al meegemaakt dat een klant vroeg wat zijn dat voor strijkers het ging om Weco Super Corsair (Widowmaker) antwoord die <scheldwoord invoegen a.u.b> Betonstrijkers:bonk: nou weet ik dat sommige verkopers de naam iets opleuken maar dat vind ik echt te ver gaan betonstrijkers is echt heel wat anders dan Widowmakers:mad:

Dan kraakt ie iedere vuurwerk verkoper af o.a Alpeco en Helios, Helios vooral en het allerleukste was vorig jaar maand November, December had ie alles vol liggen met spullen van Helios, 3 jaar geleden heb ik ze eens opgebeld voor een Chainthunder 500 ik kon toendertijd enkel die van Bonbridge nee die had ie niet hij had wel de Nitraatrol 500 van Wimmers die veel beter was, nou ging een vriend van mij vorig jaar naar Fireworkshop en toen zag ie de Chainthunder 500 en vroeg ie wat dat was (is verder geen freak enkel koopt ie wat vuurwerk in voor oud en nieuw voor de fun) nou dat was dus een ontzettend harde nitraatmat die alleen hij had die rol van Wimmers was niks hiertegen, ja sorry hoor ligt het nu aan mij of draait die gast aan de andere kant helemaal door?:bonk:

En zo ken je wel uren blijven doorgaan en dan ook nog eens de torenhoge prijzen die die vraagt kortom een k*t winkel die in mijn inziens enkel klanten krijgt als Salon Roger op maandag gesloten is, dus mijn mening ga lekker een paar km verderop naar Wimmers en Roger daar wordt je goed geholpen naar mijn weten zonder opgelicht te worden.

Het Assortiment van de Fireworkshop bestaat uit Breeschoten, Pyroboy, Originals, Helios, Bonbridge.

Groeten,
Silberblitz


Dit is zeeer zeker Correct gezegd :applause::applause:

Beter Naar Wimmers ,Roger gaan of doorrijden naar Helios .....Als deze open is dan :bonk:

dii-paul
24 oktober 2007, 09:01
heeft er iemand een prijslijst van deze winkel ??:D
alvast bedankt...

dii-paul
24 oktober 2007, 18:18
ik ben vandaag bij de winkel geweest best wel aardige vent was het ik heb goed vuurwerk gekocht en het was ook niet duur dus ik ben er wle tevreden over alleen weinig keus dat is het enige min punt.:D:bye:

moontan
24 oktober 2007, 19:13
ik ben vandaag bij de winkel geweest best wel aardige vent was het ik heb goed vuurwerk gekocht en het was ook niet duur dus ik ben er wle tevreden over alleen weinig keus dat is het enige min punt.:D:bye:

Je maakt ons nieuwsgierig.
Kan je je nog herinneren wat er allemaal in de winkel voor artikelen stond?
De Sunsong cakes bijvoorbeeld? Staan die er ook?
En hoe duur zijn die?
:bye:

dii-paul
24 oktober 2007, 22:39
Je maakt ons nieuwsgierig.
Kan je je nog herinneren wat er allemaal in de winkel voor artikelen stond?
De Sunsong cakes bijvoorbeeld? Staan die er ook?
En hoe duur zijn die?
:bye:


Die had hij nog niet hij zou die pas in november binnen krijgen ik had er ook al naar gevraagd hij zei me zelf ook dat daar veel vraag naar was.
maar ik heb een pakje special pirats gekocht maar ze zien er precies hetzelfde uit als normale k weet niet of het nou wel specials zijn kan iemand me meer hierover vertellen ??? het zijn de groene strijkers met een rood kopje zijn dat echt de specials ??? alvast bedankt..:D:bye:

3Th Dimension
26 oktober 2007, 15:07
het zijn de groene strijkers met een rood kopje zijn dat echt de specials ??? alvast bedankt..:D:bye:

De met rode aanstrijkkop kan of de Pirat of de Super Pirat zijn, maar in geen enkel geval de Pirat Special.
Deze heeft namelijk een oranje strijkkop en is bruin van kleur :)

Silver Palm
29 oktober 2007, 12:16
ik ben vandaag bij de winkel geweest best wel aardige vent was het ik heb goed vuurwerk gekocht en het was ook niet duur dus ik ben er wle tevreden over alleen weinig keus dat is het enige min punt.:D:bye:

Je zegt dat hij niet duur is terwijl ik die keren dat ik daar ben geweest hij ver over de gemiddelde prijs heen zat. Dit jaar ben ik er nog niet geweest (ik ging hier alleen voor de ct), dus ik ben benieuwd tov. van welke andere winkels, zoals bijv. Salon Roger hij goedkoper is????????

dii-paul
29 oktober 2007, 17:02
Je zegt dat hij niet duur is terwijl ik die keren dat ik daar ben geweest hij ver over de gemiddelde prijs heen zat. Dit jaar ben ik er nog niet geweest (ik ging hier alleen voor de ct), dus ik ben benieuwd tov. van welke andere winkels, zoals bijv. Salon Roger hij goedkoper is????????

ja oke salon roger is ook wel wat goedkoper maar het scheelt niet veel meer hoor :wink::D:bye:

dubie
17 december 2007, 17:38
silberblitz, volgens mij heb je toch slecht geslapen of ben je je daar gaan aanstellen jong. is een leuke kerel en heeft best grote collectie. helemaal niet duur, zelfde prijzen als elders!!!
ook wat betreft zijn collectie ben je niet echt up to date
geen wimmers(pyroboy collectie heeft ie verbannen omdat het zo slecht is...terecht!!!)
er is ook geen breeschoten of helios vuurwerk te krijgen
als je dan toch iets achterlaat, zorg dan tenminste dat je correct bent!!
heel veel van original en tristar te vinden===> zeer goede collectie!!
maarja, zo heeft iedereen een oordeel over een ander...denk dat je de volgende keer toch eens beter kunt praten over hun....kga er al jaren en ben steeds correct behandelt...toch pak beter als bij wimmers of salon roger!!
wat mij betreft....AANRADER

hendriksen
30 januari 2008, 21:14
Hoeveel kost de nitraat en welke soort nitraat heeft deze zaak?

alkimia
4 februari 2008, 18:18
Ze hebben er de thor thunder voor 10 euro.mening een lekkere nitraat alleen heeft ie geen crepe.

Ook hebben ze de choeet banger, cracker-c, pirats (namaak weco corsairs), 3 schlag pirats, match cracker N.3, black bermuda's, silvercracker, babyvlinders, greenlight cracker,....

soms wat duur, soms gewoon normale prijs.

Eerste keer was ie vriendelijk, tweede keer wat minder...

Tja...

Ik ga wel enkel voor knalvuurwerk.

remio
23 augustus 2008, 15:19
ben hier pas geweest, geen vuurwerk meegenomen maar wel een dummy van een goudmat en een dummy 3000 hindoe voor het afgezette bedrag van 1 euro:D

Bomba
26 september 2008, 13:27
SilberBlitz Je hebt helemaal gelijk....GA NIET NAAR DE FIREWORKSHOP IN MAASEIK!!! :angry:

Argumenten: Te duur, geen verstand van vuurwerk,klein assortiment, OPSCHEPPER, lomp, kraakt alle collega's af! Ik vind die Fabio echt een vervelende kerel. Denk dat ie beter eens bij Harry Loots stage kan gaan lopen. Dus: Ga NIET naar FIREWORKSHOP MAASEIK:angry: maar naar Wimmers:):(Knalwerk) of Roger:)(pijlen en potten)!!!!!

teun48
26 oktober 2008, 18:51
Hoe duur zijn de 3 schlag strijkers bij deze winkel ?
Want zou niet weten waar je ze anders in België kan halen.

:bye:

Pauls
27 oktober 2008, 22:46
Hoe duur zijn de 3 schlag strijkers bij deze winkel ?
Want zou niet weten waar je ze anders in België kan halen.

:bye:

5 euro per pakje (zitten er 100 in ofzo??)

grotejongen.
18 november 2008, 17:31
Ik ga waarschijnlijk ditjaar ook naar dit winkel, kan er iemand mij vertellen wat ze ongeveer precies allemaal hebben ? en hoeveel ze dan kosten ?

dii-paul
30 november 2008, 11:05
Ik ga waarschijnlijk ditjaar ook naar dit winkel, kan er iemand mij vertellen wat ze ongeveer precies allemaal hebben ? en hoeveel ze dan kosten ?

Ik geef je een tip en zeg niet eens wat ze hebben;)
NIET DOEN !!!
Deze man heeft geen enkel verstand van vuurwerk en is ook nog eens een afzetter;)

je kunt beter een paar km verdeer rijden naar salon roger of wimmers ;)

grotejongen.
10 december 2008, 20:38
ik vond het een gewone normale winkel hoor, ze hebben de choeet nitraten,3 schlag strijkers,normale strijkers,vlinders,babyvlinders,chainthunders en nog meer, alleen is het een beetje kleine winkel maar dat is niet zo erg, ik ga wel liever na Salon roger

grotejongen.
5 april 2009, 10:54
Weet iemand of de Fireworkshop in de maand April open is ?

R@lph
5 april 2009, 11:34
Weet iemand of de Fireworkshop in de maand April open is ?

Firework shop
Contactpersoon : Morrana Fabio
Eikerstraat, 49
3680 Maaseik
telefon 089/56 78 29 089/56 78

Openingsuren
Maandag / 14:00 - 18:00
Dinsdag 09:00 - 12:30 / 13:30 - 18:00
Woensdag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 12:30 / 13:30 - 18:00
Vrijdag 09:00 - 12:30 / 13:30 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 18:00
Zondag Gesloten

Ze verkopen er volgens mij ook kranten, dus het lijkt mij dat ze gewoon de hierboven openingstijden hanteren. Misschien kun je beter even bellen of ze in april al vuurwerk verkopen. Sommige winkels beginnen daar pas in september mee en hebben nu heel weinig op voorraad.:)

Kristof
7 april 2009, 18:27
Hij is btw gestopt met zijn dieren endieshizzle...
Is maar beter zo, die dieren werden geboren en stierven in die winkel... Wat betreft de openingstijden zou ik niet op rekenen nu :) Als ik jou was toch eerst bellen !

Xtremerides
22 oktober 2009, 11:26
Fireworkshop is goed te bereiken als je in Maaseik op school zit en zullen veel scholieren naar toe gaan om vuurwerk te kopen. Meeste vinden het jagerbourg te ver rijden op hun fietsie en zullen hier hun strijkers en dergelijke kopen.

Het is een apart man. Niet onvriendelijk maar wel veel praatjes. Maakt van een astronaut een atoombom. Hij is vrij duur, maar soms wat redelijker in de prijzen.
Je moet deze winkel gewoon met een korreltje zout nemen. Soms hebben ze spullen wat andere niet hebben en dan betaal je misschien wat meer maar dan heb je wel weer wat unieks. Niemand is verplicht tot koop. Maar ik bezoek hem elk jaar toch eventjes kijken wat die heeft maar koop er zelden wat.

mitchy112
22 oktober 2009, 19:08
Mooi gezegd Xtremerides.
Ik zit daar op school, Heilig kruis sint ursulla.
En ik ga daar bijna 1x in de week naartoe, en de prijzen mogen dan wel iets hoger liggen maar dat maakt niet uit bij eens bestelling van 15 euro kreeg ik al een zak vol met piccolo's dus wel een leuke winkel.
En de man die daar staat is echt aardig ;)

grotejongen.
23 oktober 2009, 11:55
Ik zelf vondt dit een heel goed winkel, ik kom hier 1 x per jaar eens. Ik heb van een vriend gehoord dat deze winkel niet meer bestaat ? Kan iemand mij hier meer over vertellen of is er iemand nog na deze winkel is geweest pas ??

mitchy112
23 oktober 2009, 22:10
hij bestaat nog hoor ben er dinsdag nog geweest ;)

Silver Palm
24 oktober 2009, 00:44
Verkoopt hij nog cake's van het merk Sunsong. Enkele jaren geleden verkocht hij ze nog (voorraad van Helios??). Sunsong cake's zijn van zeer goede kwaliteit maar zeldzaam.

grotejongen.
29 oktober 2009, 18:16
Ik ben hier net geweest, ze hebben best wel wat op vooraad. Ze hadden de Mammoths 10 stuks voor 12,50. Thundering heaven 25 shots voor 10 euro.

pyroteamzuid
30 oktober 2009, 16:08
Ik ben hier net geweest, ze hebben best wel wat op vooraad. Ze hadden de Mammoths 10 stuks voor 12,50. Thundering heaven 25 shots voor 10 euro.

Oke,
Verkoopt hij nog cake's van het merk Sunsong misschien ?

grotejongen.
30 oktober 2009, 17:22
Oke,
Verkoopt hij nog cake's van het merk Sunsong misschien ?

Daar heb ik niet echt opgelet eigelijk. Maar er waren er een heleboel cake's daar.

pyroteamzuid
31 oktober 2009, 12:52
Daar heb ik niet echt opgelet eigelijk. Maar er waren er een heleboel cake's daar.

Oke,
Ja dat kijken we wel als we nog gaan dit jaar :wink:

crzy
1 december 2009, 12:52
Het pand op de eikerstraat is nog niet gesloten....ziet er een beetje leeg uit.,maar is nog vanalles te krijgen(voornamelijk klein spul)...

Als er daar iets niet op voorraad is of je komt voor het grotere werk,dan verwijzen ze je door naar de loods in maasmechelen..de loods is nog niet helemaal klaar,maar als je even aanbelt/klopt..wordt er netjes open gemaakt en kan je je gang gaan...


Ben er vorige week nog geweest..als je de tijd niet hebt om op normale tijden te komen kan je met Fabio afspreken op een andere tijd..2 uur snachts is ook geen enkel probleem..(als je voor 100€ afneemt gaat deze vlieger natuurlijk niet op)

Het klopt dat de eigenaar ietwat eigenaardig is tegenover andere winkels,maar ik kom er graag! Altijd wel leuk spul uit te halen daar..
en wat de prijzen betreft..,dat valt ooook reuze mee..verschilt mss een euro of 2 in je voordeel en dan weer in je nadeel,is bij elke winkel als je alles goed na gaat kijken..steelhawk bijvoorbeeld...FW Shop 14,50 Sroger 14,00 geloof ik..en bij Drutti in smeermaas 17,00..

Ben dit jaar overal al geweest..en de prijzen zijn bijna overal ongeveer hetzelfde..op sommige producten zoals de steelhawk na dan..mja voor die paar euro :frusty:

AlexanderVerslegers
21 december 2009, 22:05
Wimmers blijf idd een goeie winkel

LarsBanger
20 december 2010, 18:26
De trace is er ook goedkoper ik denk rond de 7 euro

Kaasvlinder
15 februari 2011, 17:52
Nou in jan geweest,Dicht! :@

Moet ie dat bordje maar weg halen,met zaterdag open :@
Rotzak.

Allemaal mooie etalage en dan dicht!

darkwintucker
19 februari 2011, 20:42
Nou in jan geweest,Dicht! :@

Moet ie dat bordje maar weg halen,met zaterdag open :@
Rotzak.

Allemaal mooie etalage en dan dicht!

Zo dat is flink *****. Je had beter kunnen bellen voordat je ging of
een mailtje sturen.

lenny499
2 september 2011, 18:35
Net erheen geweest.
Van September tot Januari geopend.
Mooi niet dus!
Hele stuk voor niets daar naartoe gereden.
Balen!

gizmo75
2 september 2011, 20:11
Da's balen zeg! Misschien beter eerst even bellen of mailen voordat je gaat rijden. In september zie je dat toch wel vaker hoor. Er komen bijna geen klanten en dan is het voor de verkooppunten zonde van de tijd om de hele dag voor Jan met de korte achternaam te gaan zitten wachten. Hing er geen briefje ofzo bij de deur met een tel.nr.?

kaboom
3 september 2011, 10:29
Deze winkel zou toch sowieso niet meer bestaan, of zit er weer een nieuwe eigenaar in? :shocked:
De oude eigenaar is toch deze winkel in maasmechelen begonnen

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=18550

Mattenfreak
17 december 2011, 12:15
Deze winkel zou toch sowieso niet meer bestaan, of zit er weer een nieuwe eigenaar in? :shocked:
De oude eigenaar is toch deze winkel in maasmechelen begonnen

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=18550

Daar zit inderdaad de nieuwe winkel, Maaseik is echter ook in december gewoon geopend met hetzelfde assortiment dat zij voeren in Maasmechelen.

Kreeg dit in de e-mail, de informatie dat ie helemaal weg zou zijn klopt niet, heb de beginpost dus aangepast. :)