Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Super Blink [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Super Blink [Uitloop]

    Artikelnummer: BVD189
    Artikelnaam: Super Blink
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: info volgt
    Aantal Stuks: 1 stuk
    Effectomschrijving: super blink
    Tijdsduur: info volgt
    Stijghoogte: info volgt
    Richtprijs:
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl



    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 10:58.

    #2
    Wat is het?
    Fontijn? Mortiertje?

    Comment


      #3
      Lijkt me een super disco flitser. In de ideologie van broekhoff gesproken, dus een super blinq.

      Vroeger had lesli ze ook, praat je over 15 jaar geleden.
      Op andere fora: bloodwake / mollyman

      Comment


        #4
        Deze blink is bijzonder fel en duurt ook nog eens 1 minuut.
        de blink is ook feller dan de welbekende disco flash

        Comment


          #5
          Er is inmiddels een filmpje beschikbaar op de officiële website
          Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 10:57.

          Comment


            #6
            richtprijs is 5.95! per stuk!

            Comment


              #7
              Eurotje minder mag wel.
              Des ondanks lijkt me dit wel een geschikte flitser

              Comment


                #8
                Lijkt me wel een leuk dingetje zeg! Zelf heb ik nooit eerder zoiets gezien. Vooral het verschil in tempo spreekt me erg aan dus denk wel dat ik er eentje meeneem voor de vroege avond.

                Comment


                  #9
                  Grappig ding, maar flink aan de prijs, denk dat dat je beter een pakje BlinQ door kan lonten.
                  Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                  Comment


                    #10
                    Zo hee! Wat een dingen zijn dit zeg
                    Ze lijken vrij klein alleen ze wegen echt veel! En als je een normale blinker er naast legt dan zie je pas echt hoe groot ze zijn! Maandag zal ik zien hoe deze per 3 presteren in een showtje om 0:00.
                    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                    Comment


                      #11
                      Ook deze besteld nadat ik versteld stond van het resultaat bij de demo van vw Orthen, inderdaad erg klein en zwaar, maar erg leuk op een open veld!

                      Comment


                        #12
                        Ze verkopen in elk geval voor geen meter in mijn winkel! Veel te klein en daardoor lijken ze veel te duur! Daar komt bij dat men ze niet kent (het is geen discoflitser voor 90 cent), dus onbekend maakt onbemind.
                        Denk dat ik wel twee ga kopen om te testen. Maar als iemand ze vandaag of morgen al wil testen, hoor ik het graag
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #13
                          heb er vandaag ook eentje gehaald. wegen inderdaad behoorlijk.

                          zijn wel ideale dingen om een showtje mee te openen lijkt mij.

                          Comment


                            #14
                            Wat een walgelijk fel ding was dit zeg! Kreeg er las-ogen van. Erger nog, mijn scherm van de camera begaf het spontaan van de felheid van dit ding. Afschuwelijke strepen en totaal verklaard mijn lcd scherm. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt!

                            Ze zijn duur, maar met enkele van deze dingen strategisch geplaatst in de straat, dan krijg je iedereen aan een las-oog. Leuk idee, nu nog dit ding ergens tegenkomen met kortingen. Dan is het uitvoerbaar.

                            Comment


                              #15
                              bij die van mn pa was er gewoon een flink gat doorheen gebrand. ik vond m terug met opruimen de volgende dag...
                              volgensmij hoort ie in zn geheel op te branden of?

                              ik heb er zelf weinig van meegemaakt want ik was tegelijkertijd volgas potten aan het stoken. daarvoor was ie al normale blinqs aan het gooien haha.

                              Comment

                              Working...
                              X