PDA

Volledige versie bekijken : Vragen aan GBV-WECO 2012



ylke
25 februari 2012, 11:26
Zoals jullie gewend zijn, zullen de crewleden dit jaar ook weer de importeurs bezoeken voor de laatse updates en nieuwtjes over het vuurwerk.
Hebben jullie vragen dan kunnen julie ze hier onder, alvast plaatsen zodat wij ( de crew) deze aan de importeur kunnen voorleggen.

kwintos
25 februari 2012, 11:30
Komt er nog is een lijn binnen weco waar de prijs/kwaliteit verhouding in orde is
zoals in duitsland het geval is.

PYROMANIAC 1975
25 februari 2012, 12:55
Kan men garanderen dat de xxl hetzelfde zal presteren als afgelopen jaar.
Ik was echt met stomheid geslagen hoe deze tekeer ging!

markHE
25 februari 2012, 13:50
Komen er nieuwe knalcakes dit jaar?
Het afgelopen jaar zijn er veel goede knalcakes bijgekomen en meer concurrentie betekent betere prijzen :)

3xh
25 februari 2012, 18:43
Het afgelope jaar werd ons de beste Cake van 2012 beloofd....(in Proline gedeelte)
Helaas bleek de realitijd anders!
Ook vind ik de prijzen van bepaalde producten totaal niet meer van deze tijd..
Wat gaan jullie hier aan doen?

Ook vond ik dit jaar een hele slechte cake bij jullie in de lijn (proline).
De Happy 140.. wat een GEVAARLIJK SLECHT DING!
Vele schoten gingen niet hoog genoeg.
De beloofde boeketten waren zeer slecht uit gevoerde falling leafs zonder burst..
Zelfs een Fish effect knalt nog harder open..
Zijn jullie bekend met dit probleem?
Gaat deze cake nog aangepast worden?


De Chinese rol XXL was wel verdomde goed!
De snipper factor van deze rol was ook geweldig..
Blijft deze rol zo?
Of was het een 1 malig pleziertje voor de liefhebbers?

MVG 3xh

Thresher
25 februari 2012, 18:46
Maar 1 vraag, blijft die heerlijke rol!!

nemmie
25 februari 2012, 20:27
yep ben ik ook benieuwd naar,blijft de XXL celebration rol nog overanderd en wordt hij nog langer?

Happiness
26 februari 2012, 09:46
Wat die rol betreft ik heb begin januari een mail gestuurd naar GBV/WECO

En dit was het antwoord:

De rollen die wij in 2011 nieuw op de markt gebracht hebben zijn natuurlijk 100% legaal op de markt.
Deze zijn namelijk ook gewoon voorzien van een CE-markering en getest door TNO etc.

Zoals met alle dingen zullen er vernieuwingen op de markt verschijnen, deze rollen zijn hier een goed
voorbeeld van, de meeste leveranciers kiezen ervoor om een Rol op de markt te zetten die groot is,
laat zeggen een meter of 12 lang maar niet super knalt.

Wij hebben ervoor gekozen om een iets compactere rol te produceren waardoor we ons beter konden richten op de uitwerking van deze Rol.

Eind van het jaar zullen de rollen uiteraard weer in de folders staan.

Hopende je voldoende te hebben geďnformeerd.



Met vriendelijke groet, :D

Happiness
26 februari 2012, 09:51
Klopt het dat de Corsair Extreme Crackers beter zijn geworden het afgelopen jaar? :)

ylke
21 mei 2012, 18:08
Beste iedereen, hebben jullie nog vragen plaats ze dan hier, VWC gaat on Tour.Zou jammer zijn als je vraag niet wordt beantwoordt.

fascinating
7 juni 2012, 16:54
Blijft het sky invaders pijlenpakket dit jaar in het assortiment

ummagumma
12 juni 2012, 07:57
Waarom zijn er geen winnaars zichtbaar geweest bij het sms spel op de site? Een menig vuurwerkfan heeft hier toch euro's aan besteed. Werkte het spel wel?

Jacob
19 juni 2012, 12:08
GBV heeft ooit Evuco overgenomen. Verkopen jullie de lijnen van Evuco nog? Of is Evuco overgenomen om meer opslag capaciteit te creëren? En het noorden van Nederland logistiek sneller en beter te bevoorraden?

svenovic
28 augustus 2012, 16:08
Is er al iets bekend over de datum wanneer jullie het bedrijf een bezoek gaan brengen? Ben namelijk benieuwd of GBV ook meegaat met de nieuwe trend van 25/ 50 gram tubes.

tristen
28 augustus 2012, 16:25
Ik zie vaker bij de Silver Thunder pijlen dat ze fluiten en hierna niet knallen.
Alsof de knalbombette er te los op zit.

Is dit probleem bij jullie bekend? En wordt hier na gekeken?


De Celebration XXL (aanbieding) ging heel hard.
Komt er een kortere-/langere versie van deze mat? 5.000 klapper formaat en/of 100.000 klapper (of andere maten)

De Twister Knal (en volgens mij de Fantasy Kanonslag) zijn uit het assortiment door de CE-Keuring.
Komen er (via een omweg) soort van gelijke producten? Of is het helemaal uit met de pret?
Ook hoorde ik van de ččn dat er dit jaar restverkoop is en van de ander dat ze helemaal niet meer verkocht mogen worden 2012-2013.

Mvg,
Tristen.

PYROMANIAC 1975
28 augustus 2012, 16:47
Naar wat ik heb gehoord schijnt de xxl niet meer te komen.
Kan iemand van GBV dit bevestigen met evt reden.

acdc
30 augustus 2012, 19:11
Naar wat ik begrepen heb zat er in de xxl wit kruit klopt dit?
Hoe komt het dat er weinig vernieuwends komt en wat er nieuw komt diep triest is (happy)?
Heb ik de beste pot van 2012 gemist of gaat het hier om de best geprijsde pot van 2011 die voor €90 euro? (voor een 500 grams pot)
Blijven jullie in 2012 voor parasiteren op iets wat vroeger goed was maar wat met de jaren minder en minder wordt?

tristen
2 september 2012, 21:28
Kan mijn vorige post niet meer editen.
Dus dan maar een nieuwe post.

Ik zie nu een aantal nieuwe producten van GBV.
Toen zag ik de Silver Spanish Cracker *NIEUW 2012* en zag ik er een foto bij van Spaanse vlinders.
http://www.gironina.com/uploads/images/160-10-truenos-estopin-n3.jpg
De Trueno Estopin no.3 deze vlinder bevat flash.

Deze foto is deze van de echte vlinders.
En bevatten ze flash. Of is dit een foto van het internet?

svenovic
17 september 2012, 15:29
Is er al iets bekend over wanneer het verslag van het bezoek online komt?

Viva la Bang
17 september 2012, 16:10
Het verslag ligt ter goedkeuring bij Gert Breeschoten dus zodra we antwoord hebben zullen we hem plaatsen. Nog even geduld dus.:wink: