Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jongens gepakt dankzij filmpje

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jongens gepakt dankzij filmpje

    GOES - Naar aanleiding van een filmpje van het opblazen van een hondenbak in Goes zijn drie jongens opgepakt. Dat meldt de politie.

    De bak werd op oudjaarsdag opgeblazen in de wijk Goesepolder. Een getuige filmde dit en aan de hand hiervan werd een onderzoek gestart. De politie kwam drie jongen uit Goes op het spoor. Zij zijn 14, 15 en 16 jaar oud en zijn aangemerkt als verdachte.

    De drie zullen worden gehoord terzake openlijke geweldpleging. De schade zal op daders worden verhaald. Naar alle waarschijnlijkheid zal voor de jongens een HALT verwijzing volgen als er geen verdere antecedenten op hun naam staan.
    ffffffffff

    #2
    heel goed! vandalen altijd hard aanpakken! zo verbeter je het imago van vuurwerk nooit.

    Comment


      #3
      Inderdaad hard aanpakken. Goed dat het op film is afgelegd. Als ik zie dat er iets gesloopt wordt zal ik dat ook proberen op film vast te leggen.
      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        #4
        Goed zo zulke gasten moeten ze hard aanpakken. En niet zo'n ***lige taakstraf waar ze naar twee weken weer klaar mee zijn. Deze jongens verpesten het voor ons.

        Comment


          #5
          Niks halt, gewoon de de volledige kosten van het plaatsen van een nieuw bak op hun verhalen als basis, en daarbovenop nog een boete/taakstraf wegens het delict zelf. Die lui komen er altijd met een veel te lage straf van af, zou niet moeten kunnen. Ook moeten de ouders gedeeltelijk verantwoordelijk gehouden worden want als je kinderen spullen van anderen vernielen is er duidelijk iets niet goed gegaan in de opvoeding.

          Comment


            #6
            Ik snap het HALT-systeem niet helemaal. Worden ze hier alleen naar verwezen wanneer iets vuurwerk-gerelateerd is?

            Kan mij voorstellen dat wanneer een minderjarige doorheen het jaar een opzettelijke vernieling pleegt die niet vuurwerk-gerelateerd is, hij veel harder aangepakt wordt dan een Halt-straf? Want als dat zo is, is er niet alleen iets fout bij de "opvoeding" die ze hebben gehad, maar ook bij het gevoerde beleid. Of zit ik volledig verkeerd?

            Comment


              #7
              Jongeren die met de politie in aanraking komen kunnen in aanmerking komen voor een halt-procedure. Bekend zijn de halt-verwijzingen als het om vuurwerk gaat maar het kan ook voor andere dingen gebruikt worden.

              Comment


                #8
                door dit soort figuren mogen we in de toekomst alleen nog bij een weiland gaan vieren met een pakje sterretjes,en als je pech hebt tijdens een regenbui

                Comment

                Working...
                X