PDA

Volledige versie bekijken : Bocholt Vuurwerk Belgie



moontan
15 juni 2007, 14:19
Bosstraat 6 Bocholt Belgie.
Verkopen Nederlands vuurwerk met 30% korting.
Ik heb nog nooit van deze zaak gehoord.

Zie website:

http://www.vuurwerkbocholt.be/

mantronix
15 juni 2007, 15:42
Is van onze vriend van Helios. Helios zou profspul gaan verkopen op de Ambachtstraat in Bocholt en BVB feestvuurwerk op de Bosstraat waar eerst helios zat.

moontan
15 juni 2007, 15:59
Is van onze vriend van Helios. Helios zou profspul gaan verkopen op de Ambachtstraat in Bocholt en BVB feestvuurwerk op de Bosstraat waar eerst helios zat.

Dank je voor de aanvullende info Mantronix.
Weten we dus ook weer. :wink:

hdpebuis
18 juni 2007, 18:43
Weet er ook iemand toevallig welk(e) merk(en) prof. vuurwerk hij gaat verkopen??

Mattenfreak
18 juni 2007, 19:09
Weet er ook iemand toevallig welk(e) merk(en) prof. vuurwerk hij gaat verkopen??

Voorlopig is hier nog niets van bekend, zodra er meer bekend is zal het geplaats worden.

Gurby
18 juni 2007, 20:36
hee maar dat ziet er wel goed uit he 30%

als je toch eens goed zoekt en een beetje op onderzoek uitgaat.. kun je toch voor "weinig " geld je mooie vuurwerk in slaan... bedankt jongens

vvw
4 juli 2007, 10:16
Dat ziet er zeker goed uit zal daar ook eens een keer gaan kijken :D

moontan
4 juli 2007, 11:04
Dat ziet er zeker goed uit zal daar ook eens een keer gaan kijken :D

Vandaag een email de deur uitgedaan naar de winkel met het verzoek om informatie over prijzen/assortiment en openingstijden.
Zodra er meer bekend is wordt de info direct gepost.
:bye:

vvw
4 juli 2007, 14:42
Bedankt moontan:wink:

Big-Boss
11 augustus 2007, 16:10
Leuk die naam : Bochelt Vuurwerk Belgie

Dat stond ook op die sunsong potten.En Vroeger stonden deze code voor :

BEX VUURWERK BELGIE :bye:


Btw : rechtsonder bij Skyline pakket staat verkeerde prijs bij.

Als ik 30 % van 35 euro pak kom ik toch uit 24,50 .....En niet 29,50 :frusty:

moontan
11 augustus 2007, 16:13
Ja, goede oude tijd Bex :wink:
Ik heb overigens nog steeds geen reactie binnengekregen op mijn email.
Toch alweer een maand geleden.
Apart :mad:

Jupilerfreak
11 augustus 2007, 17:23
Zeg gewoon dat ze een slechte service hebben, net zoals vele andere winkels in Belgie tegenwoordig...

King of LOOK
11 augustus 2007, 23:04
Ach ja, gewoon een rare snuitbal die Hans. Kun je echt niks fatsoenlijks mee regelen.
Tenzij je alleen komt, een niet al te mooie auto hebt, en vooral dat je niks zegt waar je het heen brengt.

Ik heb daar wel eens meegeholpen om gewoon te werken en heb ook wel eens informatie verschaft voor nieuwe producten, maar heb er nisk voor terug gekregen.

Zeer slechte winkel.

moontan
12 augustus 2007, 11:58
Je hebt slechte ervaringen met deze winkel King of Look. Dat is duidelijk.
Maar wat mij interesseert is zijn aanbieding van 30%. Die is niet mis.
En omdat de winkel zich net over de grens bevindt lijkt een reisje er naar toe aantrekkelijk.
King of Look: kan jij ons informeren over de producten welke in de winkel lagen op het moment dat jij daar een bezoekje bracht?

Silver Palm
16 augustus 2007, 14:33
Ik ben het gedeeltelijk eens met King of Look, maar vergeet niet hij verkoopt artikelen van het merk Sunsong wat in mijn ogen een van de beste potten is en je kunt altijd wat met de prijs regelen. Het klopt dat het een prutser van een zakenman is want ik ben ook al enkele weken op bericht aan het wachten. Deze man kan van zijn zaak een goudmijntje maken maar heeft hier volgens mij weinig zin in. Of komt het dat ik zo terug verlang naar die goede oude tijd toen hij nog gewoon BEX was:sad::sad:

Big-Boss
17 augustus 2007, 23:50
Ik ben het gedeeltelijk eens met King of Look, maar vergeet niet hij verkoopt artikelen van het merk Sunsong wat in mijn ogen een van de beste potten is en je kunt altijd wat met de prijs regelen. Het klopt dat het een prutser van een zakenman is want ik ben ook al enkele weken op bericht aan het wachten. Deze man kan van zijn zaak een goudmijntje maken maar heeft hier volgens mij weinig zin in. Of komt het dat ik zo terug verlang naar die goede oude tijd toen hij nog gewoon BEX was:sad::sad:


EVen Niet vergeten he deze man heeft volgens mij ruim 3 jaar vastgezeten voor belasting fraude. Die zal nu egt geen Illegaal vuurwerk gaan importeren of verkopen aan derde...

Ik kan me nog herinneren dat hij in begin dit jaar zei dat hij zich voornamelijk wil richten op de Nederlandse consument met betrekking tot Nederlands vuurwerk enzo.
Echter geloof ik dit niet omdat hij me ook een 100k triple heart aanbood voor ** euro

En @moontan : In die winkel ligt enkel wat er vorig jaar ook lag.

10k
20k
Pirats
Thumping Thunders
Gebruikelijke Sier pakketen

En De wel bekende Dummy toren van Celebration crackers :P

Ook die vitrine stond nog vol met sunsong 19sh potten....

moontan
18 augustus 2007, 00:01
Ok Big-Boss, dus als ik het goed begrijp is de eigenaar van Bocholt Vuurwerk Belgie de vroegere eigenaar van Bex en verkoopt hij Brave en Wichers zoals op de folder op zijn website afgebeeld en daarnaast de artikelen die jij in je reactie vermeldt, waaronder Sunsong.
Weet jij ook iets meer af van de openingstijden van deze zaak?
:bye:

Big-Boss
18 augustus 2007, 06:18
Adresgegevens
Bedrijfsinfo
Openingstijden
Wetgeving


OPENINGSTIJDEN


1 september t/m 30 november 2006

dinsdag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot 17.30 uur.
zondag van 10.00 uur tot 17.00 uur.



1 december t/m 31 december

dinsdag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur.
zondag van 09.00 uur tot 18.00 uur.



Sluitingsdagen:

Iedere maandag

Wapenstilstand zaterdag 11 november

Eerste kerstdag maandag 25 december gesloten

Tweede kerstdag dinsdag 26 december geopend

Demo shooting tijdens het Sint Maartensvuur Bocholt*
* plaats en datum worden later bekend gemaakt.


@Moontan Astublieft.

Ik zou gewoon mailen met de vraag voor NEDERLANDS vuurwerk.Dan is die vrouw "rita" erook en die helpt je wel verder......

moontan
18 augustus 2007, 10:43
Dank je Big-Boss. Je hebt mijn nieuwsgierigheid gewekt.
Bocholt Vuurwerk en Helios zijn dan ook één, zeker?
De zaak gaat 1 september open. Wellicht ga ik er een keer kijken voor een informatief bezoekje. :p
Mailen naar Bocholt Vuurwerk heb ik al een paar keer gedaan.
Tot nu toe nog geen enkele reactie ontvangen.

:bye:

Grizmo Raizor
18 augustus 2007, 10:58
Dank je Big-Boss. Je hebt mijn nieuwsgierigheid gewekt.
Bocholt Vuurwerk en Helios zijn dan ook één, zeker?
De zaak gaat 1 september open. Wellicht ga ik er een keer kijken voor een informatief bezoekje. :p
Mailen naar Bocholt Vuurwerk heb ik al een paar keer gedaan.
Tot nu toe nog geen enkele reactie ontvangen.

:bye:

Neem die openingstijden dan ook maar met een korreltje zout. Vorig jaar stonden er ook mensen voor niets aan de poort te wachten. Gewoon eerst even bellen, neemt hij op dan kun je vragen of je langs kunt komen, neemt hij niet op dan bespaar je a.u.b. de moeite om er heen te gaan.

subarufreak
28 augustus 2007, 14:11
het beste is om vooral altijd ff te bellen of te mailen met hans voor een afspraak,dan weet je zeker dat hij er is

grtzzz


marcel

hendriksen
30 januari 2008, 20:23
Hebben ze ook goede nitraten dan en wat voor soort nitraten?

megaladon
25 november 2010, 13:40
Iemand ervaring. Ik ga dit weekend naar Peer en dit is redeliojk om de hoek

josZie
23 december 2010, 14:57
Iemand ervaring. Ik ga dit weekend naar Peer en dit is redeliojk om de hoek

EN? heb je nog iets gevonden?
Het pand aan de bosstraat is leeg. Staat bij het hek een kaartje met daarop een tekst van de politie.
Volgens een buurvrouw werd er vorig jaar nog wel verkocht vanuit de loods, maar alleen de laatste drie dagen.
De site bestaat niet meer.
Vorige week sprak mijn collega nog met hem, en hij vertelde dat ie ook dit jaar weer gaat verkopen. Mijn collega heeft alleen niet gevraagd waar ie verkoopt.

Wij werken in Bocholt, vandaar dat mijn collega hem ook tegenkwam.

phantom agony
22 november 2011, 18:04
Vandaag hiet langs gereden, maar het zag er erg verlaten en stil uit

PyroPowerZ
22 november 2011, 23:35
Vandaag hiet langs gereden, maar het zag er erg verlaten en stil uit



Het pand aan de bosstraat is leeg. Staat bij het hek een kaartje met daarop een tekst van de politie.
Volgens een buurvrouw werd er vorig jaar nog wel verkocht vanuit de loods, maar alleen de laatste drie dagen.
De site bestaat niet meer.


Had je aan kunnen zien komen :D

phantom agony
23 november 2011, 09:42
Ik ben er ook naartoe gereden met de verwachting dat het dicht zou zijn:thumbsup: