Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkfoto-topic Robbert Verwaart

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkfoto-topic Robbert Verwaart

    Hallo!

    Zoals met Mattenfreak (Mike) besproken open ik hierbij een topic waarin ik mijn vuurwerkfoto's zal plaatsen. Zoals sommigen van jullie misschien wel weten ben ik in mijn vrije tijd ook fotograaf en als liefhebber mag ik dan ook graag een vuurwerkshow c.q. demonstratie fotograferen.

    In dit topic zal ik alleen de in mijn ogen beste foto's uploaden. Al het commentaar is natuurlijk welkom en wanneer je deze foto's als wallpaper wil: dat kan! Laat het mij en/of Mattenfreak (Mike) even weten even weten, dan stuur ik je het origineel op.

    Voor degene die de foto's echt helemaal te gek vinden en ze bijv. graag thuis als hard-copy willen; dat kan ook! Kijk hiervoor op http://oypo.nl/robbertverwaart!

    Ik hoop dat jullie het mooi vinden en ben benieuwd wie de foto's ook echt als achtergrond zal willen/gaan gebruiken !

    Let op: Foto's kunnen iets vervormd/korrelig overkomen. Dat komt doordat deze website de foto's verkleind zodat ze beter weergegeven kunnen worden op de site. Klik op de foto voor de ware grootte en kwaliteit!

    Met vriendelijke groet,

    Robbert Verwaart

    Opening "Open Monumentendagen 2010" - Dordrecht:








    Vuurwerkdemontratie "Tuincentrum de Staartploeg" 2010 - Dordrecht:

















    Vuurwerkshow t.b.v. Koninginnedag 2011 - Dordrecht:




    Laatst aangepast door R O B Z; 28 December 2011, 14:45. Reden: Aanvulling informatie over het vervormd/korrelig weergeven van foto's.
    "Eind goed, knal goed."
Working...
X