PDA

Volledige versie bekijken : Tot 25 % Korting & gratis vuurwerk bij Koidream in Veenendaal



Koidream
15 december 2011, 18:50
Voorverkoop-actie korting op u vuurwerk 2012:

30,- euro tot 100,- euro = 10 % Korting

100,- euro tot 250,- euro = 12,5 % Korting

250,- euro tot 750,- euro = 15% korting

va 750,- euro krijgt u 25% korting

muv actie artikelen en niet geldig voor nationale vuurwerk cheque,

U kunt bestellen tot 26 december 2012 23:59 uur!!

Hoe te bestellen: Dit kan via deze website, www.koidream.com (http://www.koidream.com/vuurwerk/c8954/) u vult dan op het laatst als u alle producten in het winkelmandje heeft staan. Bij opmerkingen in: Vaste Klant Vuurwerk Koidream 2012 + uw Bankrekening nummer Waarop wij uw korting op terug kunnen boeken (dit moet handmatig door koidream gedaan worden). Let op de order moet wel zijn betaald!!!


In de winkel bent u natuurlijk ook van harte welkom om te bestellen!!

Uw factuur is uw afhaalbewijs (print hem uit), hierdoor hoeft u amper te wachten tijdens het ophalen (wij hebben een speciale rij voor afhalers) + bij ons kunt u ook gratis parkeren op ons terrein!!

Geef ook aan welke dag u het vuurwerk wilt komen afhalen (bij opmerkingen)!!

Korting loopt tot 24 december 2012 - 23:30 uur

Tot knals,

Plaats: Veenendaal
Winkel: Koidreams
Adres: Patrimoniumlaan 58
Postcode: 3904 AE
E-mail: [email protected]
Website / Shop: http://www.koidream.com (http://www.koidream.com)Funsite: http://vuurwerkveenendaal.hyves.nl/

slofRotjes
15 december 2011, 18:51
25% korting? Niet erg veel sommige winkels heb je voor 500 euro al 35?% korting.

PFR
15 december 2011, 19:01
25% korting? Niet erg veel sommige winkels heb je voor 500 euro al 35?% korting.

Wat is dit nou voor een reactie.:frusty: Er zijn ook genoeg winkels die helemaal geen korting geven.

Ik zeg leuke actie en ga zo door.:bye:

Koidream
15 december 2011, 19:24
Bij 500,- euro geven wij je ook een hoop gratis vuurwerk erbij, en niet enkel 1 cake (minimaal 5)!! Maar ook wat cake`s waarvan ik mij afvraagt als vuurwerkliefhebber waarom heb je die en die er niet bij besteld???? Immers we overtuigen je graag dat je bij ons het beste vuurwerk van Veenendaal hebt;-).

Stefan Works
15 december 2011, 19:27
Haha wat een combinatie vissen houden helemaal niet van vuurwerk :p

Koidream
15 december 2011, 19:35
Haha wat een combinatie vissen houden helemaal niet van vuurwerk :p

http://www.youtube.com/watch?v=Z-LyPnUyTvk

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/Z-LyPnUyTvk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Hier de link vuurwerk en vissen:p

Nitraat12
15 december 2011, 19:35
Bij 500,- euro geven wij je ook een hoop gratis vuurwerk erbij, en niet enkel 1 cake (minimaal 5)!! Maar ook wat cake`s waarvan ik mij afvraagt als vuurwerkliefhebber waarom heb je die en die er niet bij besteld???? Immers we overtuigen je graag dat je bij ons het beste vuurwerk van Veenendaal hebt;-).

Echt een super actie en leuk dat je aan de freaks denkt :)

Maar wel even een puntje over dat gratis vuurwerk, want daar ben ik het niet mee eens :p Cakes als yellowsky zijn geen cakes die een gemiddelde vuurwerkfreak zou kiezen aangezien die afgelopen jaren tegenvallende prestaties geleverd heeft. :wink:

de knaller
15 december 2011, 20:59
Ik kan over deze winkel zeggen, het zijn mensen die hun werk verstaan. En die het opzich ook wel als hobby zien. Goede zaak, fijne mensen, en gewoon een gezellige winkel.

faab1234
15 december 2011, 22:11
Sinds een paar jaar dat ze daar de boel overgenomen hebben, is het inderdaad veel beter geworden. Was eerst alleen breeschoten en GBV. Er zijn veel andere leveranciers bijgekomen. Top werk koidream :D

slofRotjes
16 december 2011, 05:53
Wat is dit nou voor een reactie.:frusty: Er zijn ook genoeg winkels die helemaal geen korting geven.

Ik zeg leuke actie en ga zo door.:bye:

Ik zeg wat ik dacht en het was gewoon een opmerking...
Het is natuurlijk super dat ze een actie doen maar hier in de buurt/andere plaatsen in nederland zie ik ook andere acties..

Viva la Bang
16 december 2011, 08:39
Bedankt voor deze actie, Koidream! Top.

the cigarman
16 december 2011, 09:00
Ik zat al mij al af te vragen, waar is de potteriehal gebleven in het Veen?
Dat was de eerste winkel waar ik mijn 200 grammers bestelde/kocht.
Leuk dat er zo'n leuke winkel voor in de plaats is gekomen.
Keep up the good work, ik hou jullie in de gaten voor 2012.
Ja ik voor 2011 al zat vuurwerk besteld....

Goeie actie hoor!

Koidream
16 december 2011, 09:05
Echt een super actie en leuk dat je aan de freaks denkt :)

Maar wel even een puntje over dat gratis vuurwerk, want daar ben ik het niet mee eens :p Cakes als yellowsky zijn geen cakes die een gemiddelde vuurwerkfreak zou kiezen aangezien die afgelopen jaren tegenvallende prestaties geleverd heeft. :wink:

Mocht een Freak deze niet willen, even aangeven! Ze mogen wat mij betreft ook wat anders uitkiezen van dezelfde waarde, keus genoeg;-)!!

Koidream
3 oktober 2012, 13:06
Aftellen is begonnen!! Kort geleden 2 demo`s bezocht 1 van Wolff en 1 van Katan, we hebben er zin in!!

vuurwerkje2013
3 oktober 2012, 14:16
--------------

Koidream
3 oktober 2012, 18:45
Nog niet helemaal!! Maar het eerste potje wat gratis wordt bij een minimum afname van "x"-bedrag en wat bij de jeugpakket komt is Freaky, maar wil het verder dit jaar anders gaan doen! Want heb ook een hele vette Waaiercake (wanna have)die ik bv extra cadeau doe aan de hele grote kopers.... En heb nog wat andere gave cake`s waarvan ik zoiets heb dat is gaaf om te geven!!


http://www.youtube.com/watch?v=smB4zkNS-S8


http://www.youtube.com/watch?v=Dzd1xRWnkq4

En anders even je voorkeur aangeven ;-)!!

vuurwerkje2013
5 oktober 2012, 18:22
=================

Koidream
5 oktober 2012, 19:41
Hoi Joost.

Denk dat we je wel blij kunnen gaan maken met gratis vuurwerk, en mocht je andere pot willen! Gewoon zeggen, ruilen we hem om voor een cake van dezelfde waarde!!

Tja, het hele jaar vuurwerk.... lastig, heb net een lijsje in handen welke art. eruit gaan en jaja.. Welke er nieuwe bij komen (zeker 50 nieuwe art.). Ben deze maand al begonnen met aanpassen, alleen kost tijd want er moeten natuurlijk ook filmpjes bij!! Maar half november gaat het vuurwerkdeel weer online ;-)!!

Tja, jongens bij ons zijn net als ik gek op vuurwerk! We gaan ook met de club naar de demo`s, deels om ons eigen vuurwerklijsje te maken voor oud en nieuw maar ook goed kunnen adviseren!! Dat is ook de reden waarom wij voor onze huidige vuurwerklijn hebben gekozen, VET!!!

Goed weekend(Y)!!

Gr, Tim

vuurwerkje2013
6 oktober 2012, 17:34
-------------------

eboyvuurwerk
10 oktober 2012, 13:49
dit jaar weer katan vuurwerk en wolf en komt er ook weer karton voordeel ?

mvg

Koidream
19 oktober 2012, 17:45
dit jaar weer katan vuurwerk en wolf en komt er ook weer karton voordeel ?

mvg

Wij gaan inderdaad weer lekker gek doen dit jaar!!! En mocht je iets speciaals willen, laat me weten!! Wij gaan inderdaad weer dit jaar voor Wolff / Dynasty!! En Natuurlijk voor de gehele lijn van Katan, waarvan we dit jaar 50 nieuwe items hebben!! We zijn nu druk bezig met de webshop en folders etc...

Tot knals (Y)!

vuurwerkje2013
23 oktober 2012, 19:53
------------------

Koidream
24 oktober 2012, 18:40
Master blaster zijn de restjes nog!! Iets speciaals wat je zoekt?

Verder is het bij ons Katan & Wolff, en er komen dit jaar een paar gave acties!!!

eboyvuurwerk
27 oktober 2012, 09:16
Wanneer verwacht je dat site online gaat ? :)

Koidream
28 oktober 2012, 09:26
Proberen rond 11 november, ben nu bezig met de wolff producten! Maar je kan natuurlijk altijd de zoekfuntie gebruiken op de website www.koidream.com dan komen de prodcuten ook te voorschijn voor een deel!!

Gr, Tim

Koidream
8 november 2012, 18:18
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5sOKY_wfTJo

Dit wordt ook een gratis cake (wel afhankelijk van de order grote ;-)!!

Savendro
9 november 2012, 19:35
Gaan jullie de 4EVER ook verkopen?

Koidream
9 november 2012, 20:10
Hoop het wel, dit is antwoord van Katan: Zekerheid: over een week wordt de laatste container geladen, dan krijg ik de Bill Of Loading, dan weet ik het zeker.

Dus we wachten even af;-)

500gram
9 november 2012, 20:22
De 4ever komt ook naar veenendaal

vuurwerkje2013
11 november 2012, 07:03
-----------------

Richardus
11 november 2012, 08:15
Is een toffe winkel met aardige mensen, was hier in 2009 meen ik om een zooi novelties te kopen waarvan iets zelfs speciaal op mijn verzoek ingekocht was :)

De kortingen hier zijn realistisch en dan ook nog gratis vuurwerk erbij = topactie! Leuk dat jullie dit aanbieden, Koidream!

Koidream
11 november 2012, 13:21
Voor de eerste 25 online bestellers, krijgen 3of a kind er bij! Maar geldt enkel voor niet actie art, zoals ook op de site vermeldt staat;-)

vuurwerkje2013
11 november 2012, 13:28
=========================

Koidream
11 november 2012, 14:28
http://www.koidream.com/vuurwerk/gratis-vuurwerk-voordeel-van-bestellen-acties-/three-of-a-kind-online-gratis--p9187-39898.html

Grotendeels staat er nu op, komende week gaan we proefdraaien en kijken of ook daadwerkelijk alles erop staat!! En natuurlijk filpmjes in de gaten houden van de nieuwe items;-)

vuurwerkje2013
11 november 2012, 14:30
==============

vuurwerkje2013
23 november 2012, 15:46
==================

Koidream
23 november 2012, 19:32
http://www.koidream.com/vuurwerk/actie-artikelen/13-14.-thunderking-pakjes-en-bulkverpakking--p9055-150484.html

Die zocht je zeker;-)!!

Koidream
30 november 2012, 11:34
De katan folder ligt al in de winkel, de Dynasty folder komt as week hier!!!

vuurwerkje2013
13 december 2012, 15:19
=================

Koidream
13 december 2012, 16:22
en nu krijg je hem gratis bij je bestelling!! Of zoals terug te lezen is, je mag ook een andere pot twv 20,- euro uitzoeken! Als je het maar van te voren aangeeft in de zaak of per mail!!

Vergeet trouwens ook je korting niet, bij de meeste is het of korting of gratis vuurwerk. Wij doen het dubbel op!

de knaller
13 december 2012, 17:59
en nu krijg je hem gratis bij je bestelling!! Of zoals terug te lezen is, je mag ook een andere pot twv 20,- euro uitzoeken! Als je het maar van te voren aangeeft in de zaak of per mail!!

Vergeet trouwens ook je korting niet, bij de meeste is het of korting of gratis vuurwerk. Wij doen het dubbel op!

Dit kan ik zeker beamen! Ik heb hier gister een bestelling gedaan, en was zeer tevreden over de service en kennis! Zeker de moeite waard om überhaupt te gaan kijken hier ;)

Koidream
23 december 2012, 10:27
Je order staat al klaar voor volgende week;-)

Tot knals(Y)

Koidream
23 december 2012, 10:28
4ever hebben we trouwens ook net binnen, maar is wel op = op......

de knaller
23 december 2012, 12:10
Je order staat al klaar voor volgende week;-)

Tot knals(Y)

Ah mooi! Heb er zin in!

Koidream
30 december 2012, 08:59
Ophalen Vuurwerk en losse verkoop Vuurwerk 2012 is op:







Ma. 31 december van 09:00 - +/- 17:30 uur


ACTIE - ACTIE - ACTIE - ACTIE - ACTIE

MAANDAG VANAF 16:00 UUR ENKEL OP VERTOON VAN DEZE PAGINA OP JE GSM OF PRINT HEM EVEN UIT!!!!

3 HALEN = 2 (duurste) BETALEN OP ALLE CAKE`S, VUURWERKPAKKETTEN EN VUURPIJLPAKKETTEN (OP =OP)