PDA

Volledige versie bekijken : Maxi Jumping Grondbloemmat



TenJ
31 mei 2007, 15:13
Dit product was in 2006 nieuw bij Hardix:

De Maxi Jumping Grondbloemmat

http://www.tjfireworks.nl/mediapool/48/487180/images/IMG_0010.jpg

Verpakking: 3x een matje van 24 grondbloempjes.
Prijs: 2,95
Filmpje: Klik hier! (http://members.home.nl/t.landsman/Maxi%20Jumping%20jack%20+%20TT.mpg) (als eind-'knal' een TT)

Dit is een gewoon een grotere uitvoering van een normale Jumping Jack, met 24 grondbloempjes, die ook nog eens iets groter waren als de normale Jumping Jacks. Ik had ze dit jaar maar geprobeerd, en vond ze nogal heel erg tegenvallen voor de nogal hoge prijs. Je kunt echt veel beter de normale Jumping Jacks halen, zijn goedkoper en je krijgt er meer voor die prijs. De maxi Jumping Jacks duren wel een stuk(je) langer, en zien er cool uit:cool:

Cameo
31 mei 2007, 18:48
Ik had ze ook geprobeerd en ben het met je eens. Het is het geld niet waard.
Ze draaiden niet langer en het effect was niet bijzonder. Het enige wat mij opviel was dat een enkel grondbloemetje dat ouderwetse "hum-geluid" maakte.

Beter knoop je dan een paar kleine normale ritsjes aan elkaar, met af en toe een grote ertussen. Dat geeft meer spektakel en is veel goedkoper ook :cool:

Groetjes,
Cameo

alexy
31 mei 2007, 19:02
Ik had ze ook geprobeerd en ben het met je eens. Het is het geld niet waard.
Ze draaiden niet langer en het effect was niet bijzonder. Het enige wat mij opviel was dat een enkel grondbloemetje dat ouderwetse "hum-geluid" maakte.

Beter knoop je dan een paar kleine normale ritsjes aan elkaar, met af en toe een grote ertussen. Dat geeft meer spektakel en is veel goedkoper ook :cool:

Groetjes,
Cameo

Ik weet niet wat je bedoelt met het hum-geluidje, maar als je dat geluidje bedoelt dat van een lage naar een hoge toon gaat, dat hadden bijna alle matjes die ik had:D! (van Wolff) En een enkeling ging nog een beetje omhoog:cool: !

Cameo
31 mei 2007, 22:52
Ik weet niet wat je bedoelt met het hum-geluidje, maar als je dat geluidje bedoelt dat van een lage naar een hoge toon gaat, dat hadden bijna alle matjes die ik had:D! (van Wolff) En een enkeling ging nog een beetje omhoog:cool: !

[nostalgic mode on] Vroeger klonken alle Crazy Jack matjes ongeveer zoals dat effect wat de Monster King (Ertbrand) tevoorschijn tovert. In vakjargon noemt men dat "hummers". Bovendien stegen ze inderdaad wel tot ooghoogte op. Heerlijk spul! [/nostalgic mode off]

De moderne crazy-jack matjes zijn daar helaas nog een slap aftreksel van. Als jij matjes hebt gehad die als vanouds luid wegzoemden, dan wil ik die komend O&N zeker hebben. Wolff staat bij deze genoteerd. Over een maandje of 7 weten we meer :rolleyes:

Groet,
Cameo

Coen21
1 juni 2007, 09:27
Ook al zijn jumping jacks dan een slap aftreksel, leuk zijn ze wel.
Deze grotere variant lijkt me ook het proberen waard.

zuen
1 juni 2007, 14:54
Ik had een aantal jaar geleden, jumbo matjes van wolff, zaten 12 aan een rits en ik geloof dat dat ook gewoon dezelfde grondbloemen van wolff waren als die per 36 in een pakje zitten. Deze matjes werden per stuk verkocht en ik geloof dat ze redelijk duur waren, maar ze waren wel grappig en deden het lang(de normale grondbloem tijd zegmaar)

Ruben
4 juni 2007, 13:36
Ik had deze twee jaar geleden van een Chinees b- merk. Er zaten 12 grondbloemen aan en waren eigenlijk gewoon als de normale losse grondbloemen met de drie kleuren. Het was niet echt speciaal, en omgerekend met losse grondbloemen; was je ook nog duurder uit. Ik betaalde 1,30 voor zo'n mat, en 1,25 voor 25 losse grondbloemen.

janbakker
1 januari 2016, 21:10
Ik zag mijn zoontje een matje afsteken en dacht, wat is dat?
Gelukkig had hij nog 2 van deze matjes over, die zitten nu in mijn verzameling.
Art Nr: 2166, maxi jumping grondbloem HVK kampen 2006.
Ik wist niet eens dat ik ze had, zaten vast tussen de voorraad dummies, ooit eens van Harrys vuurwerkhal gehad.

27175
27176
27177
27178

broodjekaas
2 januari 2016, 20:52
Dat ziet er erg mooi uit :)