PDA

Volledige versie bekijken : Six Red [Ass.] [Uitloop]



nemmie
3 november 2011, 21:57
Artikelnummer: 5080
Artikelnaam: Six Red [Ass.]
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1.143 gram
Aantal Schoten: 6 x 16 shots
Effectomschrijving: Superpakket met 6 x 16 shots cakes in verschillende uitvoering.

1) Zilveren Staart met gouden regen
2) Zilveren staart met cocoblauwe sterren
3) Blauwe sterren met wit / rode regen
4) Zilveren staart met Titanium klap en rode sterren
5) Rode staart met grote zilveren chrysant en zeeblauwe sterren
6) Brocades in rode, groene en witte glitters

Tijdsduur: + / - 120 seconden
Stijghoogte: ca. 30 meter
Richtprijs: € 79,95



https://www.youtube.com/watch?v=H6LpcuyWugE

http://www.youtube.com/watch?v=iCxp8glPiJE&feature=mfu_in_order&list=UL
PSx_ykcRlek
http://www.youtube.com/watch?v=Nf20O130CdE&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=1vMDTIzRl1g&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=o_i7XGwRxXE&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=2UuYasSrfs8&feature=mfu_in_order&list=UL

nemmie
7 november 2011, 17:23
films toegevoegd + foto

Ruben
7 november 2011, 17:25
Jammer dat er een tweetal mindere cakes tussen zitten. Verder zitten er wel een aantal bij die ze ook los mogen verkopen als het aan mij ligt. Vooral de eerste!

XpyroX
7 november 2011, 17:35
moet zeggen dat ik dit een erg mooi pakket vind! er is 1 pot die ik zelf wat minder vind maar de rest vind ik wel erg mooi. prijs is ook goed te doen voor 6 x een 16 shots pot :D

Koen179
7 november 2011, 17:36
Wat ruben zegt, vooral van cake no. 4 vind ik de effecten klein (in vergelijking met de andere filmpjes).

Pyroguy
7 november 2011, 20:16
Die eerste mogen ze wel los verkopen, wat blijft dat goud ontzettend lang hangen zeg!

Jpstylez
7 november 2011, 20:20
Wacht even, 79,95 voor 6 cakes van 16 shots? :shocked:

Bram95
7 november 2011, 20:46
Nice! De effecten komen er op de films mooi uit! Nu de demo afwachten, verder een leuke mix van effecten. Verder zag ik een Crackling Chrysantium, deze moet wel goed zijn anders neemt Frits hem niet in zijn assortiment :p . Smaken verschillen, maar zo te zien zijn het mooie cakes!

Rocketfreak
7 november 2011, 21:09
Wat ruben zegt, vooral van cake no. 4 vind ik de effecten klein (in vergelijking met de andere filmpjes).

Gezien de Titanium klap in de effectomschrijving en inderdaad het titaniumwolkje wat te zien is op het filmpje, zal dit ook meer als een originele knalcake bedoelt zijn denk ik zo :rolleyes:

fritsie
7 november 2011, 21:21
Gezien de Titanium klap in de effectomschrijving en inderdaad het titaniumwolkje wat te zien is op het filmpje, zal dit ook meer als een originele knalcake bedoelt zijn denk ik zo :rolleyes:

Er zit 1 knalcake tussen.

Richardus
7 november 2011, 21:34
Ziet er goed uit zeg, behalve die 4e! Prijs ook goed. Verleidelijk :D

Mustang68
9 november 2011, 20:55
Zo zeg, een pakket met films en effectomschrijving per cake. dat vind ik al een goed voorbeeld voor vele andere merken/importeurs. leuk pakket maar twijfel of het niet wat duur is voor 6 16 shots cakes. aan de andere kant, het zijn goede mooie effecten en de tubes zijn goed gevuld met kruit (al zegt dat ook niet alles) ja al met al toch een goed mooi en gevarieerd pakket zoals die overkomt.

tjopper
9 november 2011, 21:33
Ik moet zeggen dat ik de effecten op de filmpjes echt donders goed vind.
Lijkt wel wat op uitwerking van sommige 19 shots. Ik heb zelf super 6-19 besteld. Zou deze er wel naast willen hebben, gewoon kijken wat het verschil is.
eens kijken of het nog ergens in mijn budget past ;-)
greetzzz

Willymeuf
10 november 2011, 08:22
Er zitten echt mooie effecten tussen, vooral cake 1, 3 en 6. Het lastige is alleen dat je keuze's moet maken in je budget. Ik denk daarom ook dat deze er niet bij gaat komen. De prijs vind ik overigens prima! Je komt nog op 13,33 per cake uit en dat is natuurlijk een goede prijs voor een 16-shots cake.

Richardus
10 november 2011, 18:56
Ziet er goed uit zeg, behalve die 4e! Prijs ook goed. Verleidelijk :D

Heel verleidelijk. Behoorlijk compleet pakket qua type effecten ook, alleen mis ik (zoals zo vaak) een peony cake... :sad:

Haplo
11 november 2011, 14:36
Ziet er zeker goed uit, brengt mij aan het twijfelen of ik het rubro buurtas. neem of voor deze ga? de prijs is in iedergeval goed.

Haplo
14 november 2011, 08:14
Ik vroeg me af wat jullie voor deze cake een goede prijs zouden vinden, als ze los in de winkel verkocht zouden worden.

Richardus
15 november 2011, 18:55
Dat zou verschillen per cake, de ene is door grotere schoonheid meer waard dan de ander m.i. Een 16 shots cake met 200gr. zou je redelijkerwijs kunnen aanbieden voor €16-€20. Hierbij 2 maatstaven in gedachten; een euro per shot is redelijk, en een euro per tien gram kruit ook nog. Daarboven wordt duur, daaronder is aan de goedkope kant.

En bedenk dat dit pakket op een cakeprijs (gemiddeld) van €13 uitkomt, dan kom je met meer dan €16 eigenlijk bijna niet weg (pakket had dan bijna €100 gekost...meer dan een ander 6x19sh. ass.) behalve misschien voor de mooiste exemplaren...

Haplo
16 november 2011, 17:19
Dus je kan dan eigenlijk zeggen dat hij de prijs gewoon waard is. Ik zit dit jaar helaas met een beperkt budget van 200 euro en ik zit hierover nog een beetje te twijfelen. Of ik deze set cakes neem, of een aantal losse cakes neem zoals oa battle van dynasty enz.

Richardus
16 november 2011, 21:37
Dit pakket lijkt de prijs waard te zijn, al is het natuurlijk wachten hoe ze in je straat presteren. Ik moet zeggen dat het een aardig divers pakket is. Maar je kunt het leuker vinden om zelf losse potten uit te kiezen voor 't geld, die meer naar jou smaak zijn en vraag naar diversiteit/type effecten. Maar dit pakket lijkt zeker een leuke set cakes te bieden voor een goeie prijs.

Richardus
4 december 2011, 13:21
bah, bij West €89,95...Zuunige Grunnegers hebben nooit van scherpe prijzen noch kortingen gehoord :sad:

brian the freak
4 december 2011, 17:00
Weet iemand het kruit gewicht per pot ?

de Vuurwerkjunk
4 december 2011, 21:14
198 gram per cake.
zie filmpje van de Rijswijkse Vuurwerkhal.
SIX RED as. box (http://vuurwerkhal.nl/index.php/nl/videos/bekijkvideo/45/art-850-six-red)

billyboem
5 december 2011, 14:33
Ziet er gewoon goed uit!
Vergelijk de potjes uit dit pakket eens met de 16 shots/240 grams potjes van Bonfireworks (Midnight Delight, Miracle, Dragon Balls, Fantasy) en dan zie je dat het verhoudingsgewijs qua prijs niet ver van elkaar af ligt.

nemmie
5 december 2011, 15:07
bah, bij West €89,95...Zuunige Grunnegers hebben nooit van scherpe prijzen noch kortingen gehoord :sad:

jij hebt ook geen geluk met die prijzen he!:D

Palm Tree
6 december 2011, 20:47
Heel verleidelijk. Behoorlijk compleet pakket qua type effecten ook, alleen mis ik (zoals zo vaak) een peony cake... :sad:

vind peony alleen een mooi effect als deze mooi rond is,
heb dat in consumenten vuurwerk nog niet echt gezien...

misschien dat dat de reden is dat er geen peony cake tussen zit...

vuurwerkfreak4live
6 december 2011, 20:57
Met een leuke korting is dit pakket echt wel te doen denk ik! Zelf neem ik hem wel een paar keer om te proberen. Niet geschoten is altijd mis. Voor de prijs wil ik ze niet laten staan.

TLVD(G)
7 december 2011, 16:43
dit soort pakketten vind ik altijd fijn om er een van te hebben voor in de vooravond. zitten aardig goede cake's tussen maar ook een aantal slechtere. Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen of ik deze erbij neem aangezien er veel concurentie dit jaar is in de 16schots cake pakketten dus dat word nog even kijken voor welke ik ga. maar aan de prijs zal het in iedergeval niet liggen.

thunderstruck
15 december 2011, 18:20
Toch es serieus kijken of ik nog ergens 80 euro vandaan kan halen voor dit pakket. Zitten een paar toppers bij! Dat de #2 en #4 minder zijn wordt wat mij betreft ruimschoots gecompenseerd door de rest; en zou best es kunnen zoals eerder iemand al zei dat die meer als een soort knalcakes bedoeld zijn...

Flashing_Diamond
25 december 2011, 21:22
Is hier geen real-life afbeelding van beschikbaar of tenminste afmetingsdata? Lijkt me wel handig om op voorhand te weten. Niet iedereen kan namelijk van verre de dummies even komen aanschouwen.

Flashing_Diamond
27 december 2011, 18:57
Het spijt mij voor de dubbelpost, maar is er dan niemand die de afmetingen kent van dit assortiment, of een foto heeft van het (dummie)pakket?

Mustang68
29 december 2011, 06:48
Dit pakket gister nog ff besteld. ben beniewd :)

nemmie
29 december 2011, 07:36
http://img197.imageshack.us/img197/6216/cimg1847b.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/417/cimg1849f.jpg

afmetingen zijn
39,5 cm breed
31 cm hoog
14 cm diep

billyboem
31 december 2011, 07:48
Had deze 200 grams cakes even uit de koffer gehaald om te bekijken maar ze leken wat vochtig geweest te zijn.

Liggen nu dus voor de zekerheid even allemaal los op tropische kamertemperatuur klaar te stomen voor vanavond.

billyboem
1 januari 2012, 09:32
Six Red pakket is nu officieel goedgekeurd door mij en het verbaasde publiek.
Wat een geweld uit die potjes zeg, zelfs beter dan het buurtassortiment van Rubro!

nemmie
1 januari 2012, 15:25
http://www.youtube.com/watch?v=TgaI8NeONPI
http://www.youtube.com/watch?v=pYMq8gW7dCg
http://www.youtube.com/watch?v=7E3o5uwwySw
http://www.youtube.com/watch?v=tVZZhBF-ES4&feature=youtu.behttp://www.youtube.com/watch?v=pbzODAyZy1g

nummertje 3 is om de een of andere vage reden verdwenen.
zeker een pakket met mooie prijs kwaliteit verhouding,dus volgend jaar weer.

Richardus
1 januari 2012, 18:14
Six Red pakket is nu officieel goedgekeurd door mij en het verbaasde publiek.
Wat een geweld uit die potjes zeg, zelfs beter dan het buurtassortiment van Rubro!
Bedankt voor de filmpjes!

In welk opzicht vond je ze beter? Want niet alle boeketten lijken op film even vol en mooi. Burst, boeketgrootte? Als het werkelijk zo is, is dit het alternatief op dat Buurtass. XXL van Rubro voor mensen die niet zo van crackling houden :D

En hoe was de knal in die knalcake met gele sterren?

Mustang68
1 januari 2012, 20:35
M'n pa woont op een plein met appartementen voor 50 plussers en ik stak in de avond om 19:00 uur 1 van deze potjes af en al die 50 plussers ook de oudjes stonden op balkon te kijken en na afloop een aplause en ze wouden meer zien haha zegt dat genoeg? laat staan wat er om twaalf uur gebeurde. echt een super pakket met grote effecten heldere kleuren gecombineerd met prachtig lang hangende goud effecten en goede burst. de knal cake vond ik niet echt harder knallen dan de andere cakes. Maar het blijft een super pakketje. mensen die dit pakketje niet hadden, ik raad hem aan. groeten mustang

billyboem
2 januari 2012, 09:49
Bedankt voor de filmpjes!

In welk opzicht vond je ze beter? Want niet alle boeketten lijken op film even vol en mooi. Burst, boeketgrootte? Als het werkelijk zo is, is dit het alternatief op dat Buurtass. XXL van Rubro voor mensen die niet zo van crackling houden :D

En hoe was de knal in die knalcake met gele sterren?

In het echt was de boeket grootte prima in orde en de burst was hard (stak dit pakket af na mijn Bonfireworks cakes en ze deden daar totaal niet voor onder!).
Buurtassortiment is nog steeds prima hoor en heeft veel goud met crackling (een effect waar ik best van hou), maar Six Red heeft ook kleur en een knalblokje met finale.
Je ziet zeg maar de grote cakes in miniatuurvorm: wel de grote effecten en keiharde bursts maar een kortere duur (20-25sec).
Echte eye catchers en daarom zou ik dit pakket zelfs kopen als ik maar een budget van 100 euro zou hebben, want het is de perfecte basis voor een mooie vuurwerk show gebleken.

vuurwerkfreak4live
2 januari 2012, 13:21
Niet een regelrechte topper maar toch zeker wel een goed product! De boeketten zijn gewoon zoals je mag verwachten; niet klein maar ook niet zo groot als een 500-grammer. Maarja de prijs is en blijft toch maar 70 euro waardoor het toch een mooi pakket is om te hebben.

Volgend jaar gewoon weer dus!

brian the freak
2 januari 2012, 13:22
Geloof bijna niet dat hier maar 200gram in zit als je ziet wat eruit komt. Echt harde beukers deze potjes.

bakero1973
3 januari 2012, 21:35
dus het algemeen oordeel een aanrader dus,
dan kan ik hier volgend jaar rekening mee gaan houden.

bedankt voor alle reacties.

brian the freak
8 januari 2012, 18:55
dus het algemeen oordeel een aanrader dus,
dan kan ik hier volgend jaar rekening mee gaan houden.

bedankt voor alle reacties.

Yep, hier doe je zeker geen miskoop aan.

Flashing_Diamond
20 oktober 2012, 23:30
Is de prijs voor dit assortiment van dit jaar al bekend?

Bram95
21 oktober 2012, 00:37
Geduld, geduld, de prijzen zullen waarschijnlijk bekend worden gemaakt wanneer de nieuwe prijzen bekend zijn.

aasamember
21 oktober 2012, 01:14
Ik vind eigenlijk alleennde nankin fire (6) leuk van al deze

Slomo
21 oktober 2012, 17:11
Geduld, geduld, de prijzen zullen waarschijnlijk bekend worden gemaakt wanneer de nieuwe prijzen bekend zijn.

Ik denk dat de prijzen allang ergens bekend zijn.. Mega mini en andere artikelen kan ke al prijzen van vinden op internet..

Bram95
21 oktober 2012, 20:17
Okay, maar ik bedoelde met prijzen eigenlijk producten, maar door het blind typen dacht ik niet na en schreef ik prijzen...

Jupilerfreak
22 oktober 2012, 07:44
Ik denk dat de prijzen allang ergens bekend zijn.. Mega mini en andere artikelen kan ke al prijzen van vinden op internet..

dat kan toch oude voorraad zijn? Lijkt me dat ze die dan nog kunnen verkopen tegen oude prijzen?

3xh
18 november 2012, 09:46
Wat zie ik nou?
Gewoon ff 20euro duurder geworden..deze stond echt hoog op me lijst.
Maar ik schrap um nu wel.. 20euro prijs stijging vind ik dan net wat teveel.
Advies prijs van 99euro... Naa dan ga ik tog liever voor een ander assortiment..

kmak
18 november 2012, 10:25
hoe kom je aan 99 eur
79.95 blijft het zelfde

3xh
18 november 2012, 10:28
hoe kom je aan 99 eur
79.95 blijft het zelfde

Op schietlijst van Ano Vuurwerk staat hij echt voor 99 euro.

kmak
18 november 2012, 10:38
dat zal misschien een fout .
advies prijs van ons is 79.95.
maar je mag maken wat je wilt.

aasamember
18 november 2012, 14:05
Op schietlijst van Ano Vuurwerk staat hij echt voor 99 euro.

Bij rijswijkse zijn ze 79,95

kamikaze
19 november 2012, 07:34
Bij vuurwerkmagazijn7kamp is hij €89,95 (staat; adviesprijs €99,95).

Heb 'm wel besteld. €90 voor 6 cakes is €15 per stuk. Dat is het me nog net waard.

3xh
19 november 2012, 08:32
dus tog advies prijs 99 euro.. tis net wat de winkelier vraagt..
ik vand ut iig een flinke stijging in de advies prijs.

tjopper
19 november 2012, 09:31
Waar ik werk, Souman vuurwerk, is deze ook gewoon 79.95.
Dus ik vermoed dat misschien bij 7 kamp ze de adviesprijs niet helemaal goed hebben?
greetzz

3xh
19 november 2012, 18:42
De advies prijs is idd 79.95.
De 99,99 euro op dr schietlijst van Ano Vuurwerk treft idd een druk fout.
Ennuh voor 79.95 vind ik dit pakketje tog echt qel een aanrader!!

roadrunner
19 november 2012, 22:04
De advies prijs is idd 79.95.
De 99,99 euro op dr schietlijst van Ano Vuurwerk treft idd een druk fout.
Ennuh voor 79.95 vind ik dit pakketje tog echt qel een aanrader!!

Staat bij Ano toch echt voor 99.95 in de folder.

Richardus
20 november 2012, 06:43
Waarschijnlijk net zo wisselende prijsmogelijkheid als bijvoorbeeld bij hun single shots box en zoals vrijwel elke dealer al jaren minimum en maximum prijzen hanteert. Je weet wel; waar aldoor die onnodige discussie over gaat.

tjopper
20 november 2012, 09:43
Staat bij Ano toch echt voor 99.95 in de folder.

misschien dat het daarom een drukfout heet?
greetzz

ChrissieOne
20 november 2012, 11:36
misschien dat het daarom een drukfout heet?
greetzz

folder =/= schietlijst neem ik aan, of nemen ze de prijzen klakkeloos over zonder te controleren op fouten?

Pyroguy
25 november 2012, 01:18
http://youtu.be/BUp0OnLzCvA

Richardus
25 november 2012, 08:08
Ziet er goed uit; lijkt flinke grootte en goede kwaliteit effecten. Hoe vond jij het irl, Pyroguy?

densta
25 november 2012, 08:43
Lekkere burst en mooie grote boeketten.

Pyroguy
25 november 2012, 09:55
Richard de boeketten waren in het echt zeker goed en vrij groot te noemen. Vooral de golden willows uit cake 1 waren om te smullen, maar ook de rest was van prima kwaliteit. De derde cake met rode sterren is, voor de duidelijkheid, een knalcake. Deed het ook wel leuk, de burst was harder dan de andere cakes en een leuke toevoeging waren de rode sterren.

3xh
25 november 2012, 10:01
Ik ga helemaal mee in Pyroguy's mening!
De knal van de knal cake klonk flink hard.
Misschien wel net zo hard als menig Rubro zijn salute's.
Ook de prijs van 80euto voor dit pakketje vind ik erg aangenaam.
Top assortimentje hoor!

Jupilerfreak
25 november 2012, 10:03
Derde cake uit het filmpje van Pyroguy vind ik mooi. Zelfde effect als eerste schoten Stars over Paris. Die mogen ze wat mij betreft ook wel los verkopen, mee variëren in hoeveelheid schoten of shape.

Jean-Paul_*
9 december 2012, 08:35
Hoe presteerde deze cakes op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal ?
Deze heb ik gemist door dat ik te laat kwam.

kaboem
9 december 2012, 08:49
Hoe presteerde deze cakes op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal ?
Deze heb ik gemist door dat ik te laat kwam.

Persoonlijk vind ik ze geweldig, de gene die ze koopt, heeft geen miskoop. Voor zo'n 13 euro vind ik het toppers.

Torrr
9 december 2012, 08:51
Hoe presteerde deze cakes op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal ?
Deze heb ik gemist door dat ik te laat kwam.

In post 63 staat al een winkeliersdemo filmpje van deze box :wink:

Jean-Paul_*
9 december 2012, 08:53
Bedankt voor je reactie Kaboem :)
En Torr ik heb het gezien alleen live is het altijd nog beter dan een filmpje anyway bedankt.

F_Dogg28
9 december 2012, 18:46
Bij deze de Six Red van gisteravond in Rijswijk!!


http://youtu.be/iwErg3OdMIY

Jupilerfreak
9 december 2012, 18:50
Hoe presteerde deze cakes op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal ?
Deze heb ik gemist door dat ik te laat kwam.

Zijn wel aardig. Goede burst. Goudpot vond ik zelf het beste. Ook prima geschikt voor een project of iets.

bakero1973
16 december 2012, 07:11
hij staat bij mij in bestelling.
ik ben erg benieuwd. want ik lees veel positieve reacties.

Jean-Paul_*
24 december 2012, 18:44
Dit product is afgekeurd voor dit jaar.

Jupilerfreak
24 december 2012, 18:46
Waarom dan?

Jean-Paul_*
24 december 2012, 18:49
Dat weet ik niet precies, kwam vandaag bij Edwin langs en die vertelde dat er 3 producten zijn afgekeurd waaronder deze. :)

Richardus
24 december 2012, 18:49
Huh raar, terwijl het volgend jaar gewoon verkocht werd en er niks aan is veranderd. Wat was er mis mee? Zoiets sufs als één potje die uit mekaar knalde door een productiefoutje?

edit; welke 2 nog meer?

Jean-Paul_*
24 december 2012, 18:51
Er hoeft maar 1 iets mis te zijn met 1 van de 6 cakes en dan is het gelijk al klaar.
- Red Exclusive Box
- Wonderfull Sky

brian the freak
24 december 2012, 19:21
Er hoeft maar 1 iets mis te zijn met 1 van de 6 cakes en dan is het gelijk al klaar.
- Red Exclusive Box
- Wonderfull Sky

Dan mogen ze het buurt xxl van rubro ook wel afkeuren want daar ging het met 1 pot ook goed mis... Rare gang van zaken want ze waren vorig jaar gewoon goed. Mag de oude voorraad ook niet meer verkocht worden ?

Jupilerfreak
24 december 2012, 19:29
Toch blijft dan de vraag hangen wat er mis is gegaan.
Voorlopig lijken dit soort berichten te wijzen op volstrekte willekeur van wijsneuzen met te veel bevoegdheden.

TLVD(G)
24 december 2012, 19:32
Oude voorraad zal nog wel geleverd mogen worden. Ik had deze dit jaar besteld om lekker in de vooravond te stoken, want het zijn echt prima cakes voor het geld. Hopelijk heeft de winkel waar ik ze besteld heeft nog voorraad genoeg om ze uit te kunnen leveren. Ik dacht dat deze al lang in de bunkers van de winkels lagen blijkbaar is dit dus nog niet het geval geweest, treurig nieuws.

Jean-Paul_*
24 december 2012, 19:32
Ik baal als een stekker. Had 2 stuks van dit mooie pakket. Helaas heb ik vervangers moeten uitzoeken.

TLVD(G)
24 december 2012, 19:34
Ik weet niet bij welke winkel jij besteld hebt Jean Paul maar is het niet gewoon een slechte smoes van die winkel om te vermaskeren dat hun gewoon te weinig ingekocht hebben of te veel verkocht wat ze eigenlijk helemaal niet hadden?

Jupilerfreak
24 december 2012, 19:35
Ik weet niet bij welke winkel jij besteld hebt Jean Paul maar is het niet gewoon een slechte smoes van die winkel om te vermaskeren dat hun gewoon te weinig ingekocht hebben of te veel verkocht wat ze eigenlijk helemaal niet hadden?

Vuurwerkmagazijn7kamp.

Maar als dit zo is, zullen andere winkels hier ook mee te maken krijgen. We gaan het merken.

Jean-Paul_*
24 december 2012, 19:36
Nee TLVD(G). Edwin de eigenaar van Vuurwerkmagazijn7kamp. Tevens waar ik ook werk. Is 1 van de mensen die China Red op de markt heb gebracht.

jwtjuh
24 december 2012, 20:11
Ben gelijk even gaan kijken op sites van dealers hier "in de buurt" met de volgende resultaten:

Verbakel Vuurwerk Pijnacker: Helaas is dit artikel door te late levering niet leverbaar. (http://chinared-vuurwerk.nl/vuurwerkwinkel/shop/product/3005/2854/2/Six%20Red.html)

De Carlton 's Gravenzande: Tijdelijk uitverkocht (https://decarlton.vuurwerkexpert.nl/artikel/Six_Red/CVCR5080.html)

Vuurwerk Bergschenhoek: Uitverkocht!

Den Bleker: KOMT TE LAAT BINNEN KAN NIET WORDEN BESTELD (http://www.dbvuurwerkwinkel.nl/vuurwerk/product/rpage/categorie/rid/1-17/no/2/id/2-5080-/2-5080%20Six%20Red%206%20potten%20%20%20KOMT%20TE%20 LAAT%20NIET%20BESTELLEN)

:sad:

Is dit puur toeval of...

Xtro
24 december 2012, 20:23
Ik heb dit pakket weloverwogen gekocht dus ben benieuwd hoe intratuin daar mee omgaat...
Staat nog steeds te op de site te bestellen trouwens..

TLVD(G)
24 december 2012, 20:29
Ik ben ook benieuwd, wel erg balen zeg! Ben benieuwd wat ik vrijdag te zien/ horen krijg. Ik denk dat er nog wel genoeg 2011 versies bij hun in de bunker liggen en dat ik die dus mee krijg. Op de site van hun staat nu ook een rode kruis met uitverkocht er achter. Ben benieuwd naar de reden van afkeuring.

eug14
24 december 2012, 21:13
volgens mij is hij afgekeurd op te langen lonten en/of een te harde knal ...

Occycult
25 december 2012, 10:23
Grote kans dat het 39 : Samenpakket van Excellent bij Intratuin als vervaning gaat dienen. Weet nou niet zeker of je daar blij mee moet zijn.

3xh
25 december 2012, 10:54
Hoezo afgekeurt.
Wie weet is de boot gezonken, of is de container in het water gevallen...
Of mischien staat de container nog wel in china.
Het betrkend niet altijd dat hij afgekeurd is/word.

Jean-Paul_*
25 december 2012, 10:56
Hij is afgekeurd 3xh.
Wij van VWM7KAMP kregen 5 pallets vuurwerk binnen en hebben der bijna 2 terug moeten sturen met o.a dit product, het pakket en de wonderfull sky.

Jupilerfreak
25 december 2012, 10:59
Hij is afgekeurd 3xh.
Wij van VWM7KAMP kregen 5 pallets vuurwerk binnen en hebben der bijna 2 terug moeten sturen met o.a dit product, het pakket en de wonderfull sky.

Hoe is dit gegaan dan?

3xh
25 december 2012, 11:01
Aaiai dat is zuur voor vele winkels.
Nou succes met het zoeken van vervangers..
Erg jammer want vond fit een topper!

kmak
25 december 2012, 14:34
productie 2011 mag wel verkocht worden
mischien heeft jullie leverancier ze nog over

groeten kees makkelie

basje1987
25 december 2012, 19:16
Als vervanger van deze word x-tremebox 1 en een mega mini aangeboden bij de rijswijkse vuurwerkhal

Xtro
25 december 2012, 23:05
Ik heb dit pakket besteld bij Intratuin.. dus ik ben benieuwd wat ik krijg..

Dit pakket is trouwens ook nog steeds te bestellen bij Intratuin...

kamikaze
26 december 2012, 08:05
Hij is afgekeurd 3xh.
Wij van VWM7KAMP kregen 5 pallets vuurwerk binnen en hebben der bijna 2 terug moeten sturen met o.a dit product, het pakket en de wonderfull sky.

Oef, teleurstelling. Ik maak even een lijstje met vervangers en dat stuur ik zo wel even naar Edwin dan. Even kijken of dat nog haalbaar is

Jean-Paul_*
26 december 2012, 09:10
Edwin zal vanzelf wel contact met je opnemen.
Zonde dat deze niet door de keuring zijn gekomen. Hopelijk volgend jaar !

bakero1973
27 december 2012, 04:55
erg jammer inderdaad even kijken naar wat we nu krijgen.

ik heb het besteld bij makkelie in vijfhuizen.
maar lees net dat ie nog oude voorraad heeft.

Xtro
27 december 2012, 11:16
Goed Nieuws (voor mij)
Zojuist een email ontvangen van Intratuin Hendrik Ido Ambacht..
Ze hebben nog voorraad 2011 dus deze wordt gewoon uitgeleverd.

kamikaze
27 december 2012, 11:57
Edwin zal vanzelf wel contact met je opnemen.
Zonde dat deze niet door de keuring zijn gekomen. Hopelijk volgend jaar !

Nog niet gebeurd, dus zelf maar even een berichtje achtergelaten.
En anders regelen we morgen wel wat ;)

Occycult
27 december 2012, 18:19
Goed Nieuws (voor mij)
Zojuist een email ontvangen van Intratuin Hendrik Ido Ambacht..
Ze hebben nog voorraad 2011 dus deze wordt gewoon uitgeleverd.

Zelfde reactie gehad, op eerste kerstdag nog binnen kwartier reactie. Service!

bakero1973
28 december 2012, 16:26
ik heb mijn six red netjes gekregen... 2011 uiteraard.. hiep hiep hoera

tjopper
28 december 2012, 20:18
we hebben er bij Souman in hattem ook nog genoeg liggen van 2011.
Ben ik wel blij mee, leuk pakketje om in de avond op te stoken.
greetzzz

bakero1973
28 december 2012, 22:46
waar ik het ophaalde in Vijfhuizen staat ie niet meer in de display. maar zolang ie op voorraad is wordt ie afgeleverd.

bakero1973
1 januari 2013, 09:43
wat een top pakket, ik ben blij dat ik hem had en hij deed het lekker,
advies volgende jaar maar van dit alleen dan bij 25 schots ofzo per cake

Starburst
13 januari 2013, 09:49
http://www.youtube.com/watch?v=RQ0DnOiGFKU
(Ano Vuurwerk 2012)

China Red
15 september 2013, 17:59
Afgelopoen jaar konden en mochten we nog voorraad uit produktie jaar 2011 uitleveren.

Vele van jullie hebben deze dan ook nog mogen ontvangen.
De nieuwe produktie 2012 kwam helaas niet door de keuring.

produktie 2013 komt eraan, dus dit jaar is de Six Red weer volop leverbaar !


gr.

team China Red

Xtro
15 september 2013, 18:39
Is deze dan al door de keuring??

China Red
15 september 2013, 18:58
Ja, in China is deze door de CE keuring, maar in Nederland kan alles nog een keer worden gekeurd door de vliegende brigade.

Deze keuring wordt willekeurig gedaan en is het aller belangrijkst.

Zoals vorig jaar kan het dus voorkomen, dat het vuurwerk in China wordt goedgekeurd en in Nederland alsnog wordt afgekeurd !

Gr.

team China Red

lawinebom
10 november 2013, 14:53
Ja, in China is deze door de CE keuring, maar in Nederland kan alles nog een keer worden gekeurd door de vliegende brigade.

Deze keuring wordt willekeurig gedaan en is het aller belangrijkst.

Zoals vorig jaar kan het dus voorkomen, dat het vuurwerk in China wordt goedgekeurd en in Nederland alsnog wordt afgekeurd !

Gr.

team China Red

Is deze gewoon weer net zo goed als 2 jaar terug?

RaideR
16 november 2013, 18:32
Weet iemand of deze een reserverlont krijgen?

Mattenfreak
23 november 2013, 23:08
De zes cakes:


https://www.youtube.com/watch?v=H6LpcuyWugE

Jean-Paul_*
7 december 2013, 21:47
Deze koffer heeft me bij de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal echt verrast. Top cakes voor een goede prijs !

Torrr
7 december 2013, 22:42
Deze cakes na de importeursdemo opnieuw aandachtig bekeken en wat een wereld van verschil, was ik toen behoorlijk teleurgesteld, nu werd ik aangenaam verrast door alle zes de cakes die niet alleen opvielen door de harde burst maar tevens stuk voor stuk mooie uitwerkingen hadden die goed bleven hangen.

dwazer
8 december 2013, 01:26
Zelf net ook gezien bij de Rwvh maar was er niet kapot van. Uitwerkingen waren voor mij niet overtuigend. Moet wel eerlijk zeggen dat ik meer van de net wat grotere cakes ben, dus koop liever 4 net wat grotere dan een set van 6.

spanischcracker
8 december 2013, 08:59
Heb ze ook gezien bij de rwvh maar vond ze toch zeer goed. Zeker voor de prijs prima cakes met een mooi tempo, goeie bursten mooie effecten!!

bakero1973
8 december 2013, 15:55
ik ben het helemaal met je eens spanischcracker.
ik was ook weer aangenaam verrast, gaat het in de straat zeker goed doen.
zeker je geld waard.

gaat bij mij ook weer op de lijst.

PyroJ
10 december 2013, 22:22
Helaas al uitverkocht bij de lokale dealer
Mooi pakketje voor 80 euro

bakero1973
14 december 2013, 21:23
Helaas al uitverkocht bij de lokale dealer
Mooi pakketje voor 80 euro

tussen Amsterdam en Haarlem gewoon nog te verkrijgen.

LucasH
15 december 2013, 10:56
Bij vuurwerkshop7kamp worden de potten uit dit assortiment ook los per pot verkocht, voor €17 per stuk. Dus wil je een of twee losse cakes wel en de rest niet, dan is dit misschien een optie.

http://www.vuurwerkshop7kamp.nl/vuurwerkwinkel2013/shop/category/3042/1396/ChinaRedvuurwerk.html

baassie123
20 december 2013, 15:53
Deze wordt me aangeboden als vervanger voor de China By Night. (Heb al wel 15% korting gekregen)
Wat denken jullie? kan deze een beetje meekomen?

jhavinga
23 december 2013, 18:24
Deze wordt me aangeboden als vervanger voor de China By Night. (Heb al wel 15% korting gekregen)
Wat denken jullie? kan deze een beetje meekomen?

Misschien een beetje late reactie maar dit pakket is mij ook aangeboden als vervanger van de CBN. Ik had 2x CBN, nu dus 2x dit assortiment. Ik heb het gewoon maar op de gok gedaan. Het filmpje dat er is in dit topic ziet er prima uit en daarnaast ben ik blij verrast door de kwaliteit van de china by night cakes in het algemeen. Ik denk dat deze bakjes zeker wel mee kunnen, en al helemaal als je ze per 2 of 3 tegelijk schiet

TLVD(G)
25 december 2013, 23:05
Net nog de nummer 3 uit dit pakket geschoten. Echt super gave bakjes voor het geld! Ik had vorig jaar dit pakketje erbij gekocht voor in de vooravond en zijn echt erg mooi met goede afwisseling in effecten burst is hard, maar niet de hardste.

Rijswijk1968
1 januari 2014, 20:50
Had deze als 2e leuk projectje had 4 van deze op een plank aan elkaar geknoopt dus 24 cake's

Zeer tevreden over dit pakket wat was dat mooi !

anthony
2 januari 2014, 14:16
3 x 2 Six Red
Ik vond deze 2 cakes het minst van de 6 maar de rest was super.

http://www.youtube.com/watch?v=OPAREpO5fk8&feature=c4-overview&list=UUMTgLSKlqXHtZ1A7j93JR2A

externe microfoon
http://www.youtube.com/watch?v=6FMBxi5aI1c&feature=c4-overview&list=UUMTgLSKlqXHtZ1A7j93JR2A

http://www.youtube.com/watch?v=lzlJv_9Njog&feature=c4-overview&list=UUMTgLSKlqXHtZ1A7j93JR2A

Toffifee
4 oktober 2014, 20:00
Ik had deze alsook china by night en het is een goed pakket maar cbn was echt wel een stukje beter

vuurwerkpro
14 oktober 2014, 22:21
filmpje van mijn kant uit de straat van de knal cake uit het pakket

http://youtu.be/4ApNH72PwyA

vuurwerkpro
24 oktober 2014, 18:44
cake 2 uit dit assortiment


http://youtu.be/HK-V-4ZdOpw

bakero1973
9 november 2014, 21:18
In 2014 vernieuwd, hierbij de vernieuwde productie film van dit assortiment
Ik heb hem jaren gehad, altijd tevreden en ik ben dan ook verrast met de aanpassing
dit jaar indien mogelijk (€) komt ie er weer bij.


http://youtu.be/h30mpjxIHKY

3xh
9 november 2014, 21:26
Leuk assortiment.
Ff doorlonten en je hebt een top blok.

Vuurwerkkoning
30 november 2014, 21:08
Beetje een neutrale box vind ik,niet echt geweldige effecten, maar ook geen slappe. Deze box duurt wel best lang:


https://www.youtube.com/watch?v=BhDnvHdSuUM

Anaconda
4 december 2014, 15:36
http://www.youtube.com/watch?v=ehCbuyveXWE

RaideR
7 december 2014, 00:44
https://www.youtube.com/watch?v=__oOHrTYYsg&feature=youtu.be

kaboem
7 december 2014, 05:18
Blijft een topper.

Fire-Freak
7 december 2014, 18:21
Nooit eerder live gezien en deze kon mij op video's ook nooit overtuigen, maar als je deze koopt heb je een mooi assortiment in handen. Goede variatie in effecten, goede uitwerkingen, goed tempo en een meer dan prima prijs.

the mighty two
9 december 2014, 22:04
Ben over het algemeen niet zo van pakketten maar deze vond ik vanavond echt heel goed. Verrassende harde burst en prima effecten. Zeker niets mis mee.

FireDragon
15 december 2014, 18:45
http://youtu.be/MzNPqr5_izI

Gefilmd bij de besloten winkeliersdemo.

TLVD(G)
24 december 2014, 20:58
https://www.youtube.com/watch?v=m5lcyDpAbMg

Franky14
29 december 2014, 11:40
bij mij leverde ze hem niet meer:sad:, heb de sun en moon als vervaning gekregen

pyrowijk
30 december 2014, 15:22
Heb deze ook niet geleverd gekregen,kon me geld terugkrijgen of de reach for freedom meenemen.Heb de box genomen.

explosie123
1 januari 2015, 11:04
Wat een assortiment dit! Harde burst en aardig grote boeketten, voor dat geld echt een top assortiment!

Ischa
22 november 2015, 12:46
Net bij de intratuin zien staan voor 55.21
komt er zeker nog bij.

Michiel94
22 november 2015, 13:16
Net bij de intratuin zien staan voor 55.21
komt er zeker nog bij.

55 euro?? Bij mijn Intratuin filiaal staat hij er gewoon bij voor 85 euro. Overigens wel raar, want overal waar op=op bij staat, vragen ze gewoon het volle pond.

fritsie
22 november 2015, 18:12
55 euro?? Bij mijn Intratuin filiaal staat hij er gewoon bij voor 85 euro. Overigens wel raar, want overal waar op=op bij staat, vragen ze gewoon het volle pond.

Alle China Red producten zijn OP=OP producten omdat ze niet kunnen worden bijbesteld.
Dat zegt dus niets over de verkoopprijs.

baassie123
22 november 2015, 18:26
Alle China Red producten zijn OP=OP producten omdat ze niet kunnen worden bijbesteld.
Dat zegt dus niets over de verkoopprijs.

Hij bedoeld meer dat dat nu exclusief is, en er dus volle prijs wordt gevraagd (schaarste, economie enzo..)
Maar je hebt ook acties waarbij er heel veel van een product is, een dikke korting en dan staat er alsnog bij op=op omdat het product waarschijnlijk snel op is, en er geen nieuwe komt.

Michiel94
22 november 2015, 19:02
Alle China Red producten zijn OP=OP producten omdat ze niet kunnen worden bijbesteld.
Dat zegt dus niets over de verkoopprijs.

Ik bedoel meer producten zoals china salute die niet meer in het assortiment zitten en waar slechts nog restvoorraad van is. Daar staat bij op=op, en ik zie dat veel intratuin filialen deze producten in de aanbieding hebben. Echter bij mijn intratuin filiaal staan ze gewoon voor de originele prijs. Dat vind ik apart.

bakero1973
22 november 2015, 20:43
Ik bedoel meer producten zoals china salute die niet meer in het assortiment zitten en waar slechts nog restvoorraad van is. Daar staat bij op=op, en ik zie dat veel intratuin filialen deze producten in de aanbieding hebben. Echter bij mijn intratuin filiaal staan ze gewoon voor de originele prijs. Dat vind ik apart.

uiteindelijk bepaald de winkelier de prijs, dus als dealer x ze in de aanbieding doet en Y niet dan kan dat.. maar dat is al eerder gezegd..

Michiel94
23 november 2015, 18:42
Volgens mij heb ik te vroeg conclusies getrokken. Zie nu dat de prijs van six red bij mijn intratuin filiaal is aangepast naar 42.50! Eigenlijk is mijn budget al op, maar 42.50 voor deze zes cakes is toch eigenlijk een no-brainer?

brian the freak
25 november 2015, 18:19
Volgens mij heb ik te vroeg conclusies getrokken. Zie nu dat de prijs van six red bij mijn intratuin filiaal is aangepast naar 42.50! Eigenlijk is mijn budget al op, maar 42.50 voor deze zes cakes is toch eigenlijk een no-brainer?

Welke intratuin gaat dat om ?

Michiel94
25 november 2015, 20:13
Welke intratuin gaat dat om ?

Het gaat om intratuin Lochem. Zie overigens wel dat je hem niet kunt bestellen...zelfde geldt voor andere actieproducten.

Ischa
25 november 2015, 20:22
Kreeg van de intratuin hier te horen dat ie niet meer op voorraad was. Jammer.ook een beetje onlogisch om hem dan nog op de site te hebben.

Michiel94
25 november 2015, 20:47
Kreeg van de intratuin hier te horen dat ie niet meer op voorraad was. Jammer.ook een beetje onlogisch om hem dan nog op de site te hebben.

Dat zou ik inderdaad heel raar vinden. Waarom producten op de site zetten als je ze niet eens op voorraad hebt? Staan nog een stuk of 5 andere aanbiedingen op de site die je al sinds de opening van de webwinkel niet kunt bestellen.

kokos4life
25 november 2015, 21:42
Dit assortiment is mij nooit zo opgevallen maar nu er zo met de prijzen gestunt wordt kan ik nog wel een plekje in mijn budget vrijmaken :)

bakero1973
26 november 2015, 12:22
Ik zou ook eens bij je vaste adres kijken.

Grizmo Raizor
26 november 2015, 13:10
Bij Ano voor 85 euro. :(

bakero1973
27 november 2015, 12:03
Bij Makkelie €49,95

lethalcreed
28 november 2015, 20:46
Bij Blaxx vuurwerk outlet store 65 euries

Vlammetjes
28 november 2015, 21:14
Bij Blaxx vuurwerk outlet store 65 euries

Leg mij dan eens uit waarom hij hier 89,95 kost, dat is dan toch niet normaal meer.

Palm Tree
29 november 2015, 01:15
€ 84,95 bij mijn dealer dit jaar...
iemand dit pakket nog gehad afgelopen jaren?

Rijswijk1968
29 november 2015, 06:56
ja verleden jaar

Palm Tree
29 november 2015, 20:33
ja verleden jaar

En, hoe is het pakket bevallen?

ylke
29 november 2015, 21:10
Op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal worden alle cakes van China Red geschoten en waarschijnlijk ook de pijlen. China red heeft nog niet alle cakes binnen en dus zou er wat bij ANO gisteren geschoten is wel eens de oude voorraad kunnen zijn.


China Red zou op 8 december een demo schieten, maar omdat nog niet alles binnen is word het dus op 18 december bij de Rijswijkse vuurwerkhal. Containers worden omstreeks 12 december verwacht.