PDA

Volledige versie bekijken : Deep Trouble [Uitloop]



nemmie
3 november 2011, 21:22
Artikelnummer: 5024
Artikelnaam: Deep Trouble
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 493 gram
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: 49 shots cake een topper uit de China Red collectie met 4 verschilende uitwerkingen.Prachtige gouden brocades met rode en groene glitter, blauwe sterren en rode staarten met cracklingregen in een perfect tempo.
Tijdsduur: + / - 45 seconden
Stijghoogte: 35meter
Richtprijs: € 59,95

http://www.youtube.com/watch?v=rt3TlXItEc4&feature=mfu_in_order&list=UL

PYROMANIAC 1975
3 november 2011, 21:25
Klinkt als een grote versie alla panter vs sniper.

Lijkt me wel intressant.

Ben benieuwd

Pyroguy
3 november 2011, 21:58
Klinkt allemaal goed, maar ik had iets lagere prijzen verwacht. Valt me wat dat betreft een beetje tegen.

Mustang68
4 november 2011, 08:34
Klinkt allemaal goed, maar ik had iets lagere prijzen verwacht. Valt me wat dat betreft een beetje tegen.

Je weet toch dat je in ons land nooit te lage prijzen moet verwachten ;) de effecten van deze cake spreken mij wel aan. khou deze in de gaten, ben benieuwd.

nemmie
7 november 2011, 17:16
film toegevoegd

Jpstylez
7 november 2011, 20:14
Erg mooie cake, maar deze is precies hetzelfde als de Nakin Fire. Hij kost alleen het dubbele, maar natuurlijk ook dubbel zoveel shots. Ook hetzelfde als de Power of Gold zie ik nu.

TLVD(G)
2 januari 2012, 08:25
Hij was echt super! Ik had hem gratis gekregen bij mijn bestelling en wat was deze goed zeg. Toen ik de tweede verkoopdag in de winkel stond was hij ook al uitverkocht dus dat betekent dat er toch aardig veel vraag naar was. Hij bleef maar doorgaan met de mooiste boeketten eruit te pompen in een lekker hoog en constant tempo. En vervolgens die willow finale met crackling is helemaal mooi, want die bleef erg lang hangen. Zeker een aanrader voor het einde van het jaar!

Mustang68
7 januari 2012, 22:31
Hij was echt super! Ik had hem gratis gekregen bij mijn bestelling en wat was deze goed zeg. Toen ik de tweede verkoopdag in de winkel stond was hij ook al uitverkocht dus dat betekent dat er toch aardig veel vraag naar was. Hij bleef maar doorgaan met de mooiste boeketten eruit te pompen in een lekker hoog en constant tempo. En vervolgens die willow finale met crackling is helemaal mooi, want die bleef erg lang hangen. Zeker een aanrader voor het einde van het jaar!

heb nog na zitten denken om deze erbij te nemen, en als ik dit zo lees heb ik toch een beetje spijt dat k hem er niet bij heb genomen.
eind dit jaar toch maar wel denk ik.

heb je er toevallig een straat filmpje van gemaakt?

TLVD(G)
7 januari 2012, 22:35
Nee, jammer genoeg niet.
Ik film veel, maar tijdens O&N wil ik meer van het vuurwerk genieten door het echt te zien dan door het scherm van mijn camera:p. Ik vind het ook jammer dat ik hier geen filmpje van heb want hij was echt verdomd goed! Heerlijk mooie en grote boeketten. Zoals ik al zij zeker een aanrader!

ylke
7 januari 2012, 23:38
Dit is echt een geweldige cake en ik deel je mening TTVD(G)

RaideR
9 januari 2012, 22:11
Ik vond ehm KICK! Let vooral op de finale.

http://www.youtube.com/watch?v=5r2s1rB6lqA&feature=plcp&context=C38692daUDOEgsToPDskKIVvyFZJ1tiB-YBPlhQftE

kaboem
9 januari 2012, 22:13
Zit een lekker tempo achter.

Mustang68
10 januari 2012, 09:00
Hoop dat ze hem ook eind dit jaar verkopen, dan neem k hem zeker.

fritsie
10 januari 2012, 12:27
Hoop dat ze hem ook eind dit jaar verkopen, dan neem k hem zeker.

Natuurlijk wordt hij dit jaar weer verkocht, ik heb er nog genoeg op voorraad en de andere China Red verkooppunten in december ook.

densta
10 januari 2012, 13:48
Mooi tempo zit er in de cake. De lucht goed gevuld dus in woord prachtig.

TLVD(G)
10 januari 2012, 13:53
Op het filmpje van RaideR is het erg goed te zien wat voor een klasse bak dit is! En zo zie je ook maar weer dat je geen 15gram per schot nodig hebt om mooie, grote en volle boeketten te kunnen maken. En dan die finale is echt helemaal top.
Ik zeg het nog maar een keer: Gewoon een TOP product van ChinaRed!

Jack_0546
10 januari 2012, 14:06
Mooie effecten en een leuke snelheid ;)
Ook mooie boeketten hoor.. :wink:

Mustang68
10 januari 2012, 21:30
Natuurlijk wordt hij dit jaar weer verkocht, ik heb er nog genoeg op voorraad en de andere China Red verkooppunten in december ook.

Oke bedankt voor de info.
ik ga er trouwens niet van uit dat ze zo'n top product er na 1 jaar al uit gaan gooien. deze bakkie wil ik echt live meemaken.

kaboem
10 januari 2012, 21:38
Maar vind 60euro wel weer prijzig helaas.

Richardus
10 januari 2012, 21:54
Ja, mocht best tientje (of 2) goedkoper. Shanghai Detonator is ook 'gewoon' €50 en dan ga ik toch liever voor dat spektakel. Met een klein budget koop je niet twee van die dure maar wonderschone cakes. Want mooi is deze ook absoluut!

TLVD(G)
12 december 2012, 22:22
Was aan het begin van het jaar echt helemaal weg van deze rammer en nu nog steeds! Echt een prachtbak. De Deep Trouble was een van onze gratis cakes en wisten niet wat we ervan moesten verwachten, maar toen hij afgelopen was kon ik mijn kin van de grond rapen :p. De cake is prijzig, maar het zeker waard die finale alleen al.

Film van deze rammer het mooist in HD:

http://www.youtube.com/watch?v=v6uNay-duwM&list=UUTykD-fo1Ka-rQKVjigc-1A&index=3

Rocketfreak
13 december 2012, 11:19
Op bovenstaand filmpje zijn wel groen/paarse peony's te zien, in het filmpje van RaideR zijn die niet te zien...???

pirat
1 januari 2013, 14:23
Een hele mooie pot, maar de prijs is voor China Red veel te hoog. 40 euro is voor mij wel de max voor deze cake. De cracklingfinale is wel echt mooi!

bakero1973
22 december 2013, 19:43
nu te verkrijgen voor €49.95