PDA

Volledige versie bekijken : Vulcan Eruption



FireDragon
28 september 2011, 14:04
Artikelnummer: 3006
Artikelnaam: Vulcan Eruption
Bruto Gewicht: nb
Netto Kruitgewicht: nb
Aantal Schoten: 28
Effectomschrijving: Fountain, Flower crown, Gold ribbon w/gold glittering, Ti-flower willow, Blue stars w/brocade crown, Gold spider
Tijdsduur: nb
Stijghoogte: nb
Richtprijs: € 79,95

cX5ih1v3PuU

Wij danken Harten4 (http://www.pyrovoordeel.nl) voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ruben
28 september 2011, 14:06
Jammer van de voortijdige ejaculatie van de finale, de Golden Spiders zijn heerlijk! Prachtig! Verder vind ik de fontein weinig toegevoegde waarde hebben en is de prijs zo hoog waarvan iedereen maar de helft wil betalen.

Torrr
28 september 2011, 14:09
Jammer van de voortijdige ejaculatie van de finale, de Golden Spiders zijn heerlijk! Prachtig! Verder vind ik de fontein weinig toegevoegde waarde hebben en is de prijs zo hoog waarvan iedereen maar de helft wil betalen.

Ik vind de finale juist weer wel onwijs mooi, het gaat in een lekker tempo door met grote effecten die lekker blijven hangen. De fontein vind ik inderdaad weinig toevoegen maar het kan wel een verassing zijn voor de buren als je deze afsteekt. De prijs vind ik echter heel hoog.

@Edit : aantal schoten aan beginpost toegevoegd.

MasterBsc
28 september 2011, 15:29
De cake staat in de dream collectie maar de prijs is meer een nachtmerrie..



De effecten zien er wel héél mooi uit voor 15 gram.. is dit zo'n china filmpje waarvan het altijd lijkt alsof er 2 x zoveel gram in gestopt is?


Op het filmpje ziet de cake er goed uit, alleen beetje ongeloofwaardig dat je dit in je straat krijgt.

Mattenfreak
28 september 2011, 17:30
Op deze film uit China is ie echt geniaal, vind hem persoonlijk supervet overkomen! Ben erg benieuwd hoe hij hier zal presteren, de prijs laat ik nog even buiten beschouwing. :p

Markjow
28 september 2011, 17:40
Ben eigenlijk wel benieuwd tot hoe hoog die "fontein" spuit.
Filmpje wekt toch de indruk dat dit wel flink hoog is.

Over de prijs zullen we het maar niet hebben haha.

kaboom
28 september 2011, 17:45
Geweldig mooie fontijn/batterij combinatie.Mocht de uitvoering in het echt zo zijn als hier dan zou ik nog overwegen om deze met een leuke korting te kopen.Om heel eerlijk te zijn lijkt me dat onwaarschijnlijk ik zie hier een langdurige fontein van gigantische hoogte gevolgd door schitterende grote effecten.Lijkt te mooi om waar te zijn.Laten we maar afwachten tot deze op de demo's voorbij komt.Al met al een zeer mooi product.

mollyman
28 september 2011, 17:46
Mocht die fontein in het echt ook 4 meter hoog spuiten met uitschieters tot 6 meter (geschat van het filmpje) dan wil ik er best wat voor neerleggen, maar ik gok dat er, in de fontein alleen al, meer dan 500gram kruit is gestopt.

Happiness
28 september 2011, 19:54
Ik vind hem prachtig, met helaas de prijs als minpuntje.:rolleyes:
Maar even afwachten hoe het er op de komende Demo's uit zal gaan zien.
Als dat net zo is als op het filmpje dan overweeg ik hem toch aan te schaffen.
Tenslotte is het maar 1 maal per jaar Oud & Nieuw.:devil:

omepje
28 september 2011, 20:08
Wat een geweldige bak is dit zeg.
Kreeg echt het wow gevoel tijdens het bekijken van de film.
Nu nog afwachten hoe hij hier presteerd.

hippo1
2 oktober 2011, 08:30
wat een geweldig blok dit met een te dikke prijs

tjopper
2 oktober 2011, 08:41
Als de fontein zo is als op de film en de rest ook dan komt de prijs nog beetje hoog uit. Overigens gaat het er bij mij niet in dat deze fontein hier ijn nederland ook zo hoog zal zijn. Ff afwachten dus op veelden van de demos.
Greetz

Kl0otVi0ol
3 oktober 2011, 10:42
klopt die prijs wel eens?:O rond de 30 euro komt eerder lijkt me.

herdervriend
3 oktober 2011, 11:24
Cake is mooi. Maar feitelijk heeft de prijs ervoor gezorgd dat die niet verkocht gaat worden, niet aan mij, als het kon, althans.

witte reus
3 oktober 2011, 20:33
En aan mij ook niet.
De effekten zijn wel mooi, maar om daar bijna 80 euro voor neer te tellen, dat is ie niet waard.
In de verste verte niet!

MichelAngelo
4 oktober 2011, 17:13
Ik vind het wel een bijzondere cake. Eerst een hele sterke fontein en dan die prachtige uitwerkingen in de lucht. Het is echt jammer dat die prijs zo hoog is komen te liggen.
Sowieso vind ik alle prijzen boven de 50-55 euro discutabel, maar het past al helemaal niet bij Bonfireworks. Ik vraag me daarom ook af of ze hier wel goed aan hebben gedaan.

Ischa
4 oktober 2011, 22:47
ik zeg je eerlijk, als deze cake hier in nederland ook zo presteert,
koop ik hem zonder twijfel,ongekend hoge fontein en de golden spider is episch.
Maar naar verwachting zal hier 500 gram meer kruit inzitten dan de uiteindelijke versie.

Viva la Bang
5 oktober 2011, 09:05
Tijd geleden dat ik een product echt zo vet vond toen ik m de eerste keer zag. Helaas is het "maar" een China film, maar mocht deze in Nederland ook zo presteren dan ga ik er heel erg goed over nadenken:wink:. 80 euro is voor mij nog steeds teveel voor welke 500 grammer dan ook....

DSey
5 oktober 2011, 09:30
ik zeg je eerlijk, als deze cake hier in nederland ook zo presteert,
koop ik hem zonder twijfel,ongekend hoge fontein en de golden spider is episch.
Maar naar verwachting zal hier 500 gram meer kruit inzitten dan de uiteindelijke versie.

Sluit ik me volledig bij aan. Als deze cake zo presteert als op het filmpje dan is er geen enkele twijfel en staat deze bij mij in de straat. Tuurlijk is 80e een hoop geld voor één cake, maar dit is een uniek en prachtig stukje vuurwerk.
Maar ook ik houd een slag om de arm gezien het een China film is. Die fontein alleen is al meer fontein dan praktisch elke losse fontein die in Nederland te krijgen is. Ben erg benieuwd hoe deze het op demo's gaat doen en of ik daarna nog steeds vind dat het z'n prijs waard is.

Brooklyn
5 oktober 2011, 10:01
Dit wordt serieus een mogelijke demo afwachten of desnoods een jaar wachten voordat ik hem aanschaf. Het is gewoon teveel geld om belazerd te worden. Het betreft namelijk weer zo'n China filmpje dat naar mijn gevoelens de consumenten cake onrealistisch weergeeft.

dizz0r
5 oktober 2011, 17:50
Toffe cake dit! Zekerrr voor de collectie :D

edit* *** 80 euro is dat een grap?

the mighty two
9 oktober 2011, 11:32
Erg mooi deze combinatie maar wel duur. Ik vind hem geen 80 euro waard.

Schakel
9 oktober 2011, 22:19
de karton prijs zal iets lager liggen karton is 4st is ong. 240euro

billyboem
12 oktober 2011, 22:12
Dat met die ellenlange fontein in het begin lijkt op marijn.
Dat doen ze alleen maar omdat je anders 80 euro of zo betaalt voor 20 seconden, door die fontein aan het begin lijkt de tijdsduur nog heel wat.
Die finale vind ik wel prachtig!

pbhagirath
20 oktober 2011, 12:44
Enig idee op welke demo deze zal worden geschoten? Echt een super cake!

reva
26 oktober 2011, 18:30
Op 9 december bij valk in nijverdal zal deze geschoten worden
En dit jaar worden ze per stuk geschoten

Jpstylez
26 oktober 2011, 19:17
Het is inderdaad een zeer bijzondere en mooie cake, over de prijs zijn wij het allemaal wel eens denk ik. Maar vooral leuk voor de buren die denken: "Haha amateurs, die hebben alleen maar een stom fonteintje". :D

Schakel
6 december 2011, 11:12
heb de nieuwe inport lijst gezien maar deze pot ontbreekt is die niet als nog afgekeurd?