PDA

Volledige versie bekijken : Bengal Fire [Uitloop]



pyroboy
27 september 2011, 12:56
Artikelnummer: 2450
Artikelnaam: Bengal Fire
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Stuks: per stuk
Effectomschrijving: Rood Bengaals vuur. Oogverblindend
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 19,50

http://www.infovuurwerk.nl/assets/product_images/2450.jpg

vuurwerkgekkie
27 september 2011, 18:22
Voor 19,50 verwacht ik wel dat hij erg lang duurt. Weet iemand misschien hoelang hij duurt?

Snutareen
27 september 2011, 19:33
Ik hoop dat dit een keer écht bengaals vuur is, die gewoon de hele straat in een rode gloed zet. Veel over gehoord, maar de laatste 5-6 jaar niet meer gezien.
Dus laat dit nou de overgang tussen het vage fop- en schertsvuurwerkvlammetje en het echte vuurwerk zijn!
De prijs geeft kwaliteit aan, en hopelijk wordt het ook een heldere, langdurige vlam.

Thresher
27 september 2011, 20:02
Ziet er uit als een normale flare, 19,50 zou wel heel duur zijn dan maar tis even wachten op meer info.

thunder95
28 september 2011, 16:18
Ik hoop dat dit een keer écht bengaals vuur is, die gewoon de hele straat in een rode gloed zet. Veel over gehoord, maar de laatste 5-6 jaar niet meer gezien.
Dus laat dit nou de overgang tussen het vage fop- en schertsvuurwerkvlammetje en het echte vuurwerk zijn!
De prijs geeft kwaliteit aan, en hopelijk wordt het ook een heldere, langdurige vlam.

Ik hoop het ook. Dat wil ik dit jaar als begin van m'n show(tje) doen... de hele straat rood oplichten om klokslag 0:00 uur. Zou mooi zijn als ik deze daar voor kon gebruiken.

Vuurwerksam
28 december 2011, 18:05
in belgie heb je die dingen al voor 3,50
al weet ik niet of ze goed zijn