PDA

Volledige versie bekijken : Super Knalpakket [Ass.]



pyroboy
25 september 2011, 01:16
Artikelnummer: 2075
Artikelnaam: Super Knalpakket
Bruto Gewicht: 943 gram
Netto Kruitgewicht: 39 gram
Aantal Schots:
Effectomschrijving: Alle populaire artikelen samengebundeld in 1 pakket.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €10,99

https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files//4/1/5/564aec1bbfed4.jpg

kanonslag-eter
11 december 2011, 14:19
weet iemand mischien wat er allemaal in zit en zitten er meerdere ratelbanden in ik ben namelijk van plan om deze te gaan kopen maar ik wil wel weten wat er in zit op de afbeelding is dat nogal onduidelijk

zuidwest
11 december 2011, 15:07
weet iemand mischien wat er allemaal in zit en zitten er meerdere ratelbanden in ik ben namelijk van plan om deze te gaan kopen maar ik wil wel weten wat er in zit op de afbeelding is dat nogal onduidelijk

je kan beter alles los kopen, heb je zoiezo veeeeel meer voor het zelfde geld ;)

kanonslag-eter
11 december 2011, 15:09
dat weet ik maar ik ga hem sws kopen ik wil alleen weten wat er in zit zuidwest

zuidwest
11 december 2011, 15:16
dat weet ik maar ik ga hem sws kopen ik wil alleen weten wat er in zit zuidwest

ow zo. nou k heb ff opgezocht en het volgende zit erin:
2 ratelbandjes
6 pakjes shishing rotjes (10st per pakje)
1 pakje jumbo bamboo cracker
paar gillende kuikenhuilers
verschillende babypijltjes (wss fluit,knal en crackling)
3 pakjes "super" kanonslag
4 pakjes "ultra" kanonslag

super en ultra staan tussen aanhalingstekens omdat er in de rotjes bijna geen verschil inzit.
:bye:

kanonslag-eter
11 december 2011, 15:19
ow zo. nou k heb ff opgezocht en het volgende zit erin:
2 ratelbandjes
6 pakjes shishing rotjes (10st per pakje)
1 pakje jumbo bamboo cracker
paar gillende kuikenhuilers
verschillende babypijltjes (wss fluit,knal en crackling)
3 pakjes "super" kanonslag
4 pakjes "ultra" kanonslag

super en ultra staan tussen aanhalingstekens omdat er in de rotjes bijna geen verschil inzit.
:bye:

oke dank je dit is het wel waard denk ik en ik wilde hem en die bamboo crackers zij echt leuk heb ik vorig jaar gehad en knalde lekker voor die kleine rot dingen

Sop
11 december 2011, 15:25
jammer dat deze dingen nog verkocht worden, altijd zie ik er weer mensen blij mee lopen, maar als je even verder kijkt dan je neus lang is kun je voor 9,50 veel meer klein spul halen.

Sommige mensen denken niet goed na, of zijn te lui om zelf iets samen te stellen denk ik...

kanonslag-eter
11 december 2011, 15:28
jammer dat deze dingen nog verkocht worden, altijd zie ik er weer mensen blij mee lopen, maar als je even verder kijkt dan je neus lang is kun je voor 9,50 veel meer klein spul halen.

Sommige mensen denken niet goed na, of zijn te lui om zelf iets samen te stellen denk ik...

jha mischien is het wel geldverspilling maar er zitten tog dingen in die ik niet kan los kopen bij de dealer waar ik ga halen en dan is het tog wel leuk ik heb namelijk ook vanalles samengesteld voor 44.90euro ik weet mischien is het niet veel maar voor een jongen van 13 jaar tog wel

Sop
11 december 2011, 15:31
het gaat niet om geld maar om plezier, als jij een leuk oud en nieuw hebt met 44,90 (dat neem ik wel aan) dan heb je het heel goed voor elkaar!

Ik heb het tevens helemaal niet over budget of iets in die richting, ik zeg alleen, doe even onderzoek en je zult er zeker achterkomen dat het goedkoper kan, en de producten die niet los te bestellen zijn, zeker vervangbaar zijn

Ik geef je slechts een tip, wat je ermee doet is jou keuze!

kanonslag-eter
12 december 2011, 16:13
kan iemand mij trouwens zeggen of de dreambox2 goede fontijnen heeft want ik heb het al gevraag in die topic maar niemand reageert

pyroboy
25 februari 2016, 20:39
Startpost en prijs aangepast