Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Gold Crystal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Big Gold Crystal

    Artikelnummer: 4050
    Artikelnaam: Big Gold Crystal
    Bruto Gewicht: … gram
    Netto kruitgewicht: 2000 gram
    Aantal schoten: 144 - compound
    Effectomschrijving: 1 x aansteken! 144 schots compound box vario cakes met verschillende afvuurrichtingen in diverse kleuren, mooie effecten afgewisseld met harde knallen.
    Adviesprijs: 199.99




    Officiele productfoto komt nog online!
    Laatst aangepast door Scav; 10 September 2017, 21:27.

    #2
    Ah kijk, er waren meer met 't idee van Rubro. En ook hier ongeveer die adviesprijs Hopen dat dit ook goedkoper kan, maar misschien is dit wel een goudtoppertje (of hebben de Crystal cakes niet enkel de kleur uit hun naam?)

    Comment


      #3
      Ben toch wel heel benieuwd naar deze, blijft een super concept. en ik vind deze met verschillende schietrichtingen tognet iets interessanter als die van rubro. mits hij goed Presteerd natuurlijk, ook is de prijs iets schappelijker, 180 euro voor 2 kg kruit tegenover de 170 euro van 1.5 kg kruit van de four season box
      Wanneer kunnen we een filmpje verwachten ?

      grtz
      Staren word je stil van.

      Comment


        #4
        Ben erg benieuwd naar deze.
        Ik denk allemaal goud/combi te zien.
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          maar misschien is dit wel een goudtoppertje (of hebben de Crystal cakes niet enkel de kleur uit hun naam?)
          Dit is inderdaad niet zo Richardus.
          Dit is de totaal box waarin de vier andere cakes (die ook los te verkrijgen zijn) bij elkaar in zitten.

          Comment


            #6
            Hier is de video ervan

            Laatst aangepast door aasamember; 12 December 2011, 11:11.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
              Hier is de video ervan

              http://vimeo.com/33497356
              Werkelijk een prachtige batterij! Alle 4 hebben ze wel wat, maar vooral de eerste cake het tweede effect met super heldere kleuren, de 3e cake met de mooie palm effecten en de laatste batterij is ook heerlijk! Wat mij betreft gewoon een topper die naar mijn mening mooier is dan de 4 Seasons van Rubro en de Heron 1-2-3 van Vuurwerk24.

              Comment


                #8
                Yupz vond hem zelf ook heel mooi en helder

                Comment


                  #9
                  Yoooooooo, hier gaat mijn portemonnee enorm van jeuken. 't Is wel ff wat anders dan de 4 andere Crystal cakes samen! Prachtige effecten, niet altijd even groot maar prachtig dik en goed gevormd (ahem). Inderdaad vallen die paar kleurenboeketten op, die hadden ze wat langer mogen laten zien. Ook leuk om te zien dat de fabriek waar Cafferata koopt ook zulke kleuren kan produceren; we zien meestal zilver en goud effecten met wat blinking en kleurensterren maar er kunnen dus ook felle multicolours gemaakt worden. Best een idee voor een volgende cake

                  Hier gaat m'n portemonnee meer jeuken dan die van Rubro en volgens mij vind ik 'm ook mooier dan die van Heron...

                  Comment


                    #10
                    Dit ziet er wel heel erg gaaf uit hoor.
                    Cafferata levert wederom mooi spul af dit jaar. Het enige dat ik bij dit product eigenlijk mis, is een salute finale. Dat zou hem écht af hebben gemaakt. Maar hij is niet goedkoop, net als veel andere producten in het verleden prijzig waren. Toch vind ik de prijs kwaliteitverhouding van de Crystal serie wel okee.

                    Jammer dat ik het geld niet heb, anders was deze er in gekomen.

                    Comment


                      #11
                      Mooi samengesteld deze 4 in 1. Mooi tempo erin. Als ik mocht kiezen tussen 123 456 en deze. Dan ga ik voor deze dus. Prachtig.

                      Comment


                        #12
                        Iemand er ook echt een foto van? ik moet zeggen deze bak is wel uber vetjes!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kl0otVi0ol Bekijk bericht
                          Iemand er ook echt een foto van? ik moet zeggen deze bak is wel uber vetjes!
                          5 minuten van mijn huis zit een Cafferata dealer... Als hij daar staat zal ik er een foto van maken. Tevens is er vanavond een demo van dus hopelijk wordt deze ook geschoten.


                          EDIT: Er is geen enkele Crystal pot geschoten... Misschien zijn ze nog niet binnen o.i.d.
                          Laatst aangepast door thunder95; 17 December 2011, 21:08.
                          De komende maanden minder actief op het forum.

                          Comment


                            #14
                            Bij vuurwerkland steenbergen nu in de "aanbieding" 145 euro. Persoonlijk is dit toch wel mijn favoriete 2000grams blok. Heerlijke combi's en effecten.
                            Hopen dat het real life ook zo indrukwekkend is!

                            Comment


                              #15
                              Hollandivani/Zwarte Markt is denk de goedkoopste met 99 euro! Voor die prijs natuurlijk een regelrechte topper! Zit er zelf over na te denken om daar nog even langs te gaan om deze in te slaan. Wat een ding, prachtig gewoon! Die kleuren af en toe, oelalala!

                              Comment

                              Working...
                              X