PDA

Volledige versie bekijken : Kingsize (Pijl) [Uitloop]



Pyroguy
17 september 2011, 18:37
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Kingsize
Netto Kruitgewicht: 40 gram
Effectomschrijving: Chrysanthemum
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 9,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl (https://vuurwerk.expert/)

http://www.vuurwerk-hol.nl/winkel_paginas/images_artikelen/1453_Kingsize_Rockets.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk (http://broekhoff.nl/) voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

PYROMANIAC 1975
17 september 2011, 18:39
Ziet er aardig uit,Nu het effect nog even afwachten.

Ruben
17 september 2011, 18:41
Kingsize indeed, demnn wat een ding. Zal al een gigantische stijglading moeten hebben om al dat karton de lucht in te krijgen.

PYROMANIAC 1975
17 september 2011, 18:43
Zo aan de verpakking te zien zal het een groot crackling boeket zijn.

killerdome
17 september 2011, 18:54
Wist niet dat er vanaf dit jaar ook kruisraketten verkocht mogen worden in Nederland?

Gaat toch nergens meer over dit!

Lesl
17 september 2011, 19:01
Pyrostar in bels heeft ook zown pijl ,lijkt er sprekend op.
Is wel 75 gram en heet ook ''kingsize''.

sorry
17 september 2011, 19:05
ben hier echt super benieuwd naar.

MasterBsc
17 september 2011, 19:37
Verbeter me alsjeblieft als ik het fout heb, maar ik had dus vernomen dat broekhoff het vuurwerk van pyrostar importeerd?


Pyrostar heeft dus ook kingsize, en lijkt er inderdaad sprekend op. Als we de kwaliteit mogen verwachten van die pijlen, dan lijkt me dit wel een toppertje.

Snutareen
17 september 2011, 20:33
Er staat heeeel klein iets op als "Chrysanthemum", dus waarschijnlijk idd crackling. Ik zou er niet voor gaan, heel veel stijglading en grote stok, maar zit toch niet meer dan 40 gram in!

djara
17 september 2011, 20:54
Wat een onzin weer! Maak gewoon een normale pijl in plaats van deze misplaatste joekel om mensen te lokken! Je mag maar 40 gram per pijl in nederland hebben en ik vind het onzin om zo`n ding te produceren als er maar 40 gram in gaat. Zonde van het hout en papier.

Misleidende lokkertje 1ste klas!

Ruben
17 september 2011, 21:12
Verbeter me alsjeblieft als ik het fout heb, maar ik had dus vernomen dat broekhoff het vuurwerk van pyrostar importeerd?


Pyrostar heeft dus ook kingsize, en lijkt er inderdaad sprekend op. Als we de kwaliteit mogen verwachten van die pijlen, dan lijkt me dit wel een toppertje.

Dat klopt inderdaad. Broekhoff Vuurwerk importeerd ook vuurwerk voor Pyrostar Nederland.

smilli
18 september 2011, 00:21
Als deze pijl de pyrostar kwaliteit kan evenaren word dit een mooie hoor.

pyropim
18 september 2011, 11:00
Verbeter me alsjeblieft als ik het fout heb, maar ik had dus vernomen dat broekhoff het vuurwerk van pyrostar importeerd?


Pyrostar heeft dus ook kingsize, en lijkt er inderdaad sprekend op. Als we de kwaliteit mogen verwachten van die pijlen, dan lijkt me dit wel een toppertje.


*Broekhoff importeerd enkel de nederlandse producten,
*In Belgie importeerd pyrostar bvba de goederen,naar wens van Belgie.

De kingsize pijl van Broekhoff word per stuk verkocht en er zijn 4 verschillende varianten in verkrijgbaar

kloesje
22 september 2011, 21:38
iemand al een filmpje toevallig??

Lesl
22 september 2011, 21:41
iemand al een filmpje toevallig??

Dit artikel is nieuw.
Dus niemand heeft er nog ervaring mee.

En meestal worden deze niet geschoten op demo's.

Je zou moeten wachten tot 1 jan.
Of toevallig op een productiefilmpje.

Ik hoop dat het wat duidelijker voor je is.

MasterBsc
22 september 2011, 21:43
*Broekhoff importeerd enkel de nederlandse producten,
*In Belgie importeerd pyrostar bvba de goederen,naar wens van Belgie.

De kingsize pijl van Broekhoff word per stuk verkocht en er zijn 4 verschillende varianten in verkrijgbaar

Maakt broekhoff ook de 'layout' ? Van pyrostar belgie en nederland en broekhoff vuurwerk lijkt dit allemaal sprekend op elkaar.


Ik vind het overigens erg mooi.

kloesje
22 september 2011, 22:17
Dit artikel is nieuws.
Dus niemand heeft er nog ervaring mee.

En meestal worden deze niet geschoten op demo's.

Je zou moeten wachten tot 1 jan.
Of toevallig op een productiefilmpje.

Ik hoop dat het wat duidelijker voor je is.

duidelijk dankje:)

RichardBerlips
23 september 2011, 12:03
hier een klein beetje extra info

Artikelnaam: Kingsize
Netto Kruitgewicht: 40 gram
Effectomschrijving: Chrysanthemum


Aantal in karton : onbekend

Starburst
24 september 2011, 18:11
Zijn 4 verschillende Kingsize pijlen. Dus niet alleen Chrysanthemum

MGMT
4 oktober 2011, 10:24
Tja, 40 gram blijft 40 gram dus dan gaat de grootte alleen maar ten koste van het effect.

Willymeuf
31 oktober 2011, 09:02
Deze moet 9,95 euro kosten. Lijkt me de prijs per pijl. Voor die prijs koop ik denk ik wel wat mooiers.

PYROMANIAC 1975
31 oktober 2011, 09:16
Deze moet 9,95 euro kosten. Lijkt me de prijs per pijl. Voor die prijs koop ik denk ik wel wat mooiers.

Is meestal de prijs voor pijlen van dit formaat.

Willymeuf
31 oktober 2011, 11:14
Is meestal de prijs voor pijlen van dit formaat.

10 euro voor een pijl vind ik hoe dan ook te duur, maar ik ben ook niet zo'n pijlenfreak. Ik koop meestal een paar pakken pijlen voor overdag (knal en/of fluitpijlen) en voor 's avonds nog wat 40 grams pijlen in een pakketje. 10 euro per pijl vind ik dan veel te duur als je kijkt dat je voor 35 euro ook wel 6 40grams pijlen kan halen.

MasterBsc
31 oktober 2011, 17:16
Voor 10 euro zou je zoiezo meer dan 100gram verwachten in een pijl...


Haha 10euro voor een stuk plastic met een mini bombette erin die 40 gram bevat.



Voor die prijs wil ik de uitwerking niet eens weten.

pyrostar88
1 november 2011, 12:19
1januari lijkt me sterk haha
29ste effe testen lijkt mij dan toch +film:P

red thunder
21 november 2011, 21:03
Tja, 40 gram blijft 40 gram dus dan gaat de grootte alleen maar ten koste van het effect.


Niet persoonlijk bedoeld hoor zinkfanaat,maar ik vraag me al een tijd af of het wel zo werkt. In Nederland is de maximale lading dus 40 gram, België 75 gram maar zit daar de aandrijflading wel bij in??? Dan blijf er weinig over van het effect wanneer je het kruit voor de aandrijving er vanaf moet trekken.Want daar heb je nogal wat van nodig voor zo'n gevaarte! Ik zal het eens checken dit jaar...

3607vuurwerk
28 november 2011, 16:23
gewicht is rond de 500 gr. schijnt via de broekhoff site te zien maar of dat de hele pijl is? prijs is ongeveer €9,94.

Jupilerfreak
28 november 2011, 16:31
Wel een relatief goedkope bezemsteel :)

dinoroel
29 november 2011, 21:09
gewicht is rond de 500 gr. schijnt via de broekhoff site te zien maar of dat de hele pijl is? prijs is ongeveer €9,94.

500 gram?

Dat is 35 gram stijglading en 5 gram effect.

3607vuurwerk
16 december 2011, 18:53
500 gram?

Dat is 35 gram stijglading en 5 gram effect.

zag het staan bij bestel site (want ga hem denk ik kopen) daar stond 500 gram wel raar. zag hem staan bij een vuurwerk verkoop winkel echt gigantisch ding.

Gurby
31 december 2011, 14:17
ik heb deze king size pijl vandaag bij mijn inspirion pakket gehad als extra'tje bij de zeven klapper te hilversum. ben benieuwd

vuurwerkgekkie
1 januari 2012, 21:58
Wat een slechte pijl zeg, gister avond 2 van mee gemaakt. Effect was niet bijzonder, en vind hem daarom lang geen 9,95 waard! Helaas in alle drukte vergeten te filmen. Een vriend van me die weinig van vuurwerk weet dacht dat hij echt iets geweldigs had gekocht, maar dit viel hem erg tegen...
Als hij 10 euro extra had betaald had hij bijvoorbeeld light year pijlen kunnen halen, 10 x 40gr voor 30 euro! Het uiterlijk is leuk van de pijl, maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Ik vind dit een echte afrader:wink:

Starburst
26 januari 2012, 21:14
http://www.youtube.com/watch?v=i30WeBtbys8
Geüpload door vuurwerk787 op 26 jan 2012

Wat een mager effect komt hier van af :shocked:

marty
26 januari 2012, 21:36
Wat een slechte pijl zeg, gister avond 2 van mee gemaakt. Effect was niet bijzonder, en vind hem daarom lang geen 9,95 waard! Helaas in alle drukte vergeten te filmen. Een vriend van me die weinig van vuurwerk weet dacht dat hij echt iets geweldigs had gekocht, maar dit viel hem erg tegen...
Als hij 10 euro extra had betaald had hij bijvoorbeeld light year pijlen kunnen halen, 10 x 40gr voor 30 euro! Het uiterlijk is leuk van de pijl, maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Ik vind dit een echte afrader:wink:

Helemaal mee eens,

Zeker een afrader.
Kwa uiterlijk was die prima maar, effect waardeloos:frusty:

Pyroguy
28 april 2012, 21:54
Filmpje, met dank aan Xtremepyro.

http://www.youtube.com/watch?v=PwuIlObL_pk

Zullen we het ver maar niet over hebben?

Torrr
28 april 2012, 22:23
Zullen we het ver maar niet over hebben?

Ik moet wel zeggen dat ik het op dit filmpje een zeer goede pijl vind, hij stijgt mooi strak op en vind hem een zeer mooi en groot effect hebben.

Pyroguy
28 april 2012, 23:24
Klopt, maar als je daarbij de gemiddelde ervaringen, het eerder geposte filmpje en natuurlijk de torenhoge prijs in acht neemt... Dan zou ik toch voor wat anders gaan als ik eerlijk ben. En, als leek zou ik toch zelfs iets meer verwachten dan hetgeen op het filmpje dat ik heb gepost laat zien.

Rico
2 januari 2013, 23:14
Ik had de Blue & Chrysantium variant. Indrukwekkende pijl qua grootte en verpakking.
Uitwerking is natuurlijk geen tientje waard. Lancering is wel bruut.
Moet wel zeggen dat het effect op de film nog minder over komt dan in het echt.

Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=k6zNPi3IBHo

Jupilerfreak
2 januari 2013, 23:22
Zelfde als de Cobra van Pyrostar en Dragon Rocket van VC zo te zien.