PDA

Volledige versie bekijken : Titanium Salute



*kevin*
31 augustus 2011, 22:59
Artikelnummer: volgt
Artikelnaam: Titanium Salute
Bruto Gewicht: 4.810 gram
Netto Kruitgewicht: 496 gram
Aantal Schoten: 80
Kaliber: 20mm
Effectomschrijving: Silver tail to titanium salute.
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: Volgt
Richtprijs: 69.95

http://www.youtube.com/watch?v=KeGWlSFAH2o

Wij danken Vuurwerk Orthen (http://www.vuurwerk-orthen.nl) voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

knalvuurwerkfreak
31 augustus 2011, 23:08
Zo wat een rambak zeg! 80 schoten in minder dan 20 seconden, en ook nog eens in waaier vorm :D :D
Ben benieuwd naar de knal!

3xh
1 september 2011, 00:41
mijn favo!
Haalt hij de ss dan heb je nu een dodenlijke topper in huis!

Anaconda
1 september 2011, 04:22
Knalblokken hadden we al genoeg in NL, maar een echte ti-salute knalwaaier ontbrak nog. Denk dat je hiermee een gat in de markt hebt, Marchel. Ziet er veelbelovend uit!

Richardus
1 september 2011, 05:29
Ai, zo hoort een fanshape salutecake nou te zijn, top tempo!

jawe
1 september 2011, 08:54
Ziet er goed uit in z shape,ben benieuwd hoe die het live doet.

Ischa
1 september 2011, 09:01
Mooie bak hoor.
Wat worden we verwend met al die nieuwe producten.
Wil deze bak graag in real life zien.
Als de salutes een lekker niveau halen dan wordt deze cake zeker onderdeel van mijn collectie.

3xh
1 september 2011, 11:43
Dat hij hard gaat geloof ik wel!
Marchel kenende heeft hij zich goed bemoeid met de productie!
Royal en Marchel kennende doen ze het niet voor minder dan een silver salute knal!
Ik heb er vertrouwen in!

Maiko
1 september 2011, 13:38
Haha, wat een einde! Geweldig, zal wel aardig wat kosten maar die finale is zo vet!

DsNL
1 september 2011, 14:16
Moet het eerst nog allemaal zien:) wil niet de negative nancy hier zijn, maar ik kan me nog de china filmpjes herinneren van de tears of beauty en de uiteindelijk versie. Als hij lekker knalt is het zeker een topper:)

Shell-Martijn
1 september 2011, 15:06
Nou, ik hoop niet dat hij zo heel duur wordt anders wordt mijn finale ook erg duur, deze cake is er maar een onderdeel van, al is het een finale op zich, geweldig!!!

kaboom
1 september 2011, 17:42
Door de constant gevulde natuurlijk het perfecte finaleblok, maar alles valt of staat natuurlijk afhankelijk van de hardheid van de knal.

stefanovic
1 september 2011, 18:02
deze kan kansmaken voor in me finale een aantal stuks van deze dingen en het is oorlog :D

Wahah daar dacht ik dus ook al aan :D

De finale van de cake is echt geweldig :cool:

Mattenfreak
1 september 2011, 20:52
Jajajajaja, heerlijk dit, ben benieuwd naar de knal in reallife, maar dit is wel een heerlijke cake zo afgaand op de film! :D:p

Lesl
1 september 2011, 20:56
aiaiaiaiaaiaiaiaai

Hoe moeten we nou een keuze maken tussen al dat moois?!

Please tell me hahaha:p

der zit niks anders op dan budget vergroten:p

Ff extra werken tijdens de herfstvakantie:p

PYROMANIAC 1975
2 september 2011, 17:26
Karton eenheid 2 stuks.

tjopper
2 september 2011, 18:18
Snap niet dat dit dan wel door de keuring komt en de spullen van Marijn niet ? die al een jaar of langer bestaan..

Voor de rest is dit een top bakkie hoor.

Misschien omdat er een ti salute in zit?
En er dus sierkruit door het flash? kruit zit?
Ik dacht dit ergens gelezen te hebben en als dit zo is, dan snap ik het wel, want bij hoogmoed bijvoorbeeld heb je geen enkel ti salute.
greetzz

Nitraat12
2 september 2011, 18:19
Misschien omdat er een ti salute in zit?
En er dus sierkruit door het flash? kruit zit?
Ik dacht dit ergens gelezen te hebben en als dit zo is, dan snap ik het wel, want bij hoogmoed bijvoorbeeld heb je geen enkel ti salute.
greetzz

Dit klopt, bij de knal moeten sier sterren aanwezig zijn,

genius
2 september 2011, 18:51
Het gaat ook om de verhouding van knal tegenover de rest van de kruit inhoud per tube.. Zoals mijn uitleg bij het topic van de blue thunder. Het knaleffect mag 1/4 van de totale kruit inhoud per tube zijn en niet minder.

Tunit
5 september 2011, 15:08
Royal Fireworks is wel bezig zeg.... wat een producten in deze lijn!

Alleen ben ik heel erg benieuwd wat al het vuurwerk mag gaan kosten. Het lijkt met dat het een flink budget moet zijn allemaal. En helaas zijn we niet allemaal rijk!

Maar desondanks zijn het top producten.

Heerlijk tempo in deze bak, mooie tails en een zeer dikke finale!

herdervriend
7 september 2011, 21:34
Ben benieuwd hoe duur die gaat zijn. Al hebben we zo'n dealer niet i.d. buurt. Als de prijs binnen mijn budget past wil ik deze cake echt hebben:D Knallen & Wave:P

Vaessen
10 september 2011, 16:28
Jezus wat een ding, ben benieuwd naar hoe die in het echt aan hoort, als dat ook goed is komt die 100% in de collectie!

PYROMANIAC 1975
24 oktober 2011, 15:56
Is inmiddels gecheked en is idd te zien.

Deze gaat 69.95 kosten.

Jpstylez
24 oktober 2011, 15:59
Wel erg veel geld voor zo'n bak hoor. Kan je niet gewoon twee Silver Salutes naast elkaar zetten, ben je ook nog een stuk goedkoper uit. Je kan er bijna drie Silver Salutes voor kopen.

teun48
24 oktober 2011, 16:04
En twijfelaar, maar met een leuke korting komt de prijs rond de €50,- euro.
Ik moet hem nog eens op een demo bekijken.

PYROMANIAC 1975
24 oktober 2011, 16:45
Wel erg veel geld voor zo'n bak hoor. Kan je niet gewoon twee Silver Salutes naast elkaar zetten, ben je ook nog een stuk goedkoper uit. Je kan er bijna drie Silver Salutes voor kopen.

Klopt helemaal wat je zegd.
Echter heb je dan een totaal andere cake dan deze:p

En voor deze prijs en hoger ken ik genoeg cake's die minder presteren.

Maar back on topic.

DarkSoul
24 oktober 2011, 21:03
En voor deze prijs en hoger ken ik genoeg cake's die minder presteren.


Hoe weet jij dan hoe deze presteert? :bonk: :shy: Al een productieëxemplaar gezien/gehoord?


Ik moet zeggen dat ik 70 euro wel een grove bak met geld vind hoor. Voor alleen wat knallen. Ik houd best van een knalcake, maar zeven tientjes leg ik ammenooitniet neer. 2½ silver salute geeft volgens mij een stuk meer geweld. Het blijft maximaal 2 gram flash, hoe je het ook wendt of keert. In waaier vorm geschoten is leuk, maar wat mij betreft bij knalcakes niet zo zinnig. Boeketten breed in de lucht verspreiden is mooi, maar knallen beleef ik in fanshape niet beter dan I-shape.
Doe mij maar 5 Hoogmoedjes.

PYROMANIAC 1975
24 oktober 2011, 21:09
Hoe weet jij dan hoe deze presteert? :bonk: :shy: Al een productieëxemplaar gezien/gehoord?


Ik moet zeggen dat ik 70 euro wel een grove bak met geld vind hoor. Voor alleen wat knallen. Ik houd best van een knalcake, maar zeven tientjes leg ik ammenooitniet neer. 2½ silver salute geeft volgens mij een stuk meer geweld. Het blijft maximaal 2 gram flash, hoe je het ook wendt of keert. In waaier vorm geschoten is leuk, maar wat mij betreft bij knalcakes niet zo zinnig. Boeketten breed in de lucht verspreiden is mooi, maar knallen beleef ik in fanshape niet beter dan I-shape.
Doe mij maar 5 Hoogmoedjes.

Ieder zijn ding.
Ik bepaal de prijs niet,Heb ze alleen ontworpen.
En ik moet je eerlijk toegeven dat ik hem nog moet testen hier.
Maar ik heb mij laten verzekeren door onze persoon aldaar dat what you see is what you get....Dus nu is het eerst zien dan geloven.
Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat ze goed zullen zijn.

Jupilerfreak
25 oktober 2011, 08:53
Hoe bevalt het tempo van deze z-shape je, Marchel?

PYROMANIAC 1975
25 oktober 2011, 09:00
Hoe bevalt het tempo van deze z-shape je, Marchel?

Ik ben er(op z'n Belgisch) zeer content mee:p
Had hem liever 3x groter gehad,Maar dat mocht niet:D
Dan werd ie te zwaar whahaha

Jupilerfreak
25 oktober 2011, 09:10
Maar belangrijker,Wat vind jij er van als potentiele koper?

gr

Voor een knalcake als deze, komt het tempo goed uit vind ik.
In dat opzicht is het tempo kenmerkend voor de Royal z-shape cakes.

Echter, zou het om siereffect gaan, dan zou ik het tempo iets minder snel willen zodat ieder individueel effect optimaal tot zijn recht komt. Bij bv. de Hot Chains is er sprake van flink wat geweld, maar de effecten overlappen elkaar, waardoor ze iets minder mooi uit de verf komen.

:bye:

k0enn
14 december 2011, 20:20
afgekeurd? en hij staat nieuw in de dag aanbieding bij goedkopervuurwerk.nl

ik zie hier ook dat deze alleen bij orthen te koop zou zijn, is hier meer duidelijkheid over voor ik hem eventueel bestel


gr koen.

brian the freak
14 december 2011, 20:35
Ik begrijp dat orthen hem niet in de collectie wil omdat hij wat afwijkt van de productfilmpjes.

vuurmetwerk
14 december 2011, 20:52
jezus wat een bak zeg niet normaal meer.
lijkt wel prof spul.
Nederland heeft echt wel goede cakes hoor. (mits de knal goed is natuurlijk)

omepje
18 december 2011, 10:13
Wel jammer om te zien dat het niet is geworden wat het had moeten worden.
Zeer jammer voor Royal/Orthen.
Mischien volgend jaar ?

PYROMANIAC 1975
18 december 2011, 10:42
Wel jammer om te zien dat het niet is geworden wat het had moeten worden.
Zeer jammer voor Royal/Orthen.
Mischien volgend jaar ?

Daar ga ik me wel voor inzetten.
Ik wil gewoon dat het vuurwerk presteerd zoals ik wil,Wel meer niet minder:p
Royal heeft hier ook van geleerd.

gr

d3vy
18 december 2011, 17:53
Video van mijn kant.

filmpje

Huh, deze ziet er weer heel anders uit dan die geschoten is bij orthen.

http://www.youtube.com/watch?v=us8PIbJk6Q4

kwintos
18 december 2011, 17:55
Lijkt wel een mislukte silver willow.:p

Richardus
18 december 2011, 18:08
Video van mijn kant.

movie (http://www.youtube.com/watch?v=
--OHLX-pGmQ)

zo zonder die willowachtige sterren issie nog best kickuh

PYROMANIAC 1975
5 januari 2012, 18:10
Morgen overleg over wat we dit jaar gaan doen.
Als het aan mij ligt komen de blue Thunder en de Titanium Salute er zoals op de china beelden.
Echter mischien met wat aanpassingen,Maar wel zoveel mogelijk naar het origineel.

gr

stefanovic
5 januari 2012, 18:39
Nog een filmpje gevonden op internet.

http://www.youtube.com/watch?v=YNEWdruL-_8

het bergje
7 januari 2012, 17:35
straatfilm:

34428685

Jupilerfreak
21 maart 2012, 09:42
Deze heb ik overdags geschoten zien worden. Met zijn witte strepen in de grijze lucht toch nog een aparte verschijning tussen de knalcakes met salutes en daytime cakes van Lesli.

Knal is best goed te noemen nog en de versnelling is zeker okee. Maar puur als knalcake komt deze te kort ten opzichte van andere cakes. 70 euro is voor een dergelijke cake dan toch wel hoog hoor.

Ik denk dat het van Orthen netjes is geweest alternatieven aan te bieden.

PYROMANIAC 1975
21 maart 2012, 10:36
Er word van deze dit jaar een nieuwe sample gemaakt voor ons en als hij aan onze maarstaven voldoet staat ie dit jaar wel in de showroom:p

gr

MasterBsc
15 oktober 2012, 17:17
En word daaraan voldaan? Ben wel benieuwd of de producten nu wel zijn zoals het hoort, en als dat niet is ben ik benieuwd wat voor prijs de producten krijgen.

PYROMANIAC 1975
15 oktober 2012, 19:11
En word daaraan voldaan? Ben wel benieuwd of de producten nu wel zijn zoals het hoort, en als dat niet is ben ik benieuwd wat voor prijs de producten krijgen.

Dit jaar komen er zoals reeds gemeld geen nieuwe of verbeterde items in de Evo lijn.
Volgend jaar zal dit wel de bedoeling zijn en zal er veel tijd worden besteed om dit tot een lijn te brengen waar veel over gepraat zal worden.
Dus even geduld hebben.

gr

Anaconda
15 oktober 2012, 19:30
Hierbij nog een filmpje van de Titanium Salute i.c.m Sky Screamers:


http://www.youtube.com/watch?v=hVq_v9tl4jY

Bekijk in HD (http://www.youtube.com/watch?v=hVq_v9tl4jY&hd=1)

Anaconda
15 november 2012, 17:15
http://www.youtube.com/watch?v=ucUnByYWHrI

HD (http://www.youtube.com/watch?v=ucUnByYWHrI&hd=1&t=19s)

Jupilerfreak
15 november 2012, 17:51
Hij was echt hard afgelopen jaar. De witte strepen doen het hem overdags wel hoor bij deze knalbak.

PYROMANIAC 1975
9 februari 2013, 22:19
Beste mensen.
Omdat ik toch behoorlijk wat vragen kreeg zal ook deze in China opnieuw gesampled worden.
Er zal worden getracht zoveel mogelijk gelijkenis te krijgen met het 1e filmpje.
Gr

PYROMANIAC 1975
12 februari 2013, 11:59
Voor dit jaar zijn de ontwerpen allemaal al naar China om er een sample van te maken zodat we kunnen kijken of dit naar wens is.
Indien deze goed gekeurd worden is het wachten op het totaalplaatje van de kosten en dan volgt de beslissing over de te bestellen aantallen.
Voor dit jaar hebben we mogelijk een 12 producten waarbij een paar unieke dingen zitten.
Wat betreft de titanium salute heb ik toch voor herproductie gekozen door het feit dat ik best veel vraag kreeg of deze in de goede vorm zou komen.
En aangezien ik hem zoals op het 1e filmpje ook helemaal te gek vind ga ik er mijn best voor doen deze zo te krijgen.
Later zal er meer bekend worden over de de items en plannen.

Gr