PDA

Volledige versie bekijken : Thunderking



mikeole
19 augustus 2011, 13:49
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: ...
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 3,8 gram per schot
Aantal Stuks: 4 single schots per verpakking
Effectomschrijving: titanium salute
Tijdsduur: 4 seconden
Kartoninhoud: 100/4
Richtprijs: € 1,25

Eén van de nieuwe 'classic' producten van Katan Vuurwerk is een nieuwe singleshot: THUNDERKING.

http://www.katanvuurwerk.nl/2011/4167.jpg

Film 2012:

http://www.youtube.com/watch?v=bxJw2IbsKAI

http://www.youtube.com/watch?v=s4nSYE82-b0

http://www.youtube.com/watch?v=UdhprT63UpQ

teun48
19 augustus 2011, 13:52
Een single shot met een ti-salute vind ik wel interessant, hopelijk komt er een goede knal vanaf.

vind ik de naam 'Thunderking' niet echt origineel.

MasterBsc
19 augustus 2011, 13:55
De naam is inderdaad niet origineel.


Wat het hem doet is het effect: een ti boeket bij een single shot, kennen we nog niet in Nederland.

En de prijs: 1,25 per 4 = 32 cent per stuk. Met een goede korting zou dit nog aanzienlijk omlaag kunnen gebracht worden.


De vraag is alleen hoe de knal presteerd. Zodra dit beter is dan de thunderking van pyroshopper ( lesli ) dan is dit in mijn ogen sowieso een topper!


Ik neem trouwens aan dat de 3,2 gram voornamelijk word gebruikt voor het ti boeketje, en een klein gedeelte voor de knal?

Lesl
19 augustus 2011, 14:07
bonfireworks kom ook met een single shot met titanium boeket.

Jupilerfreak
19 augustus 2011, 14:10
Deze zet verrast mij van Katan.
Interessant, eens in de gaten gaan houden.

tristen
19 augustus 2011, 14:22
Als de knal beter is dan de kleine Thunder kings van PyroShopper van Lesli.
Dan koop ik deze zowiezo voor erbij. Want dan is de prijs kwaliteit beter.
Hoop dat er een filmpje gemaakt wordt tijdens demo ofzo. :)

Xplode
19 augustus 2011, 14:28
iemand enig idee hoeveel pakjes er in een karton zitten?
of is dit nog niet bekend

teun48
19 augustus 2011, 16:17
iemand enig idee hoeveel pakjes er in een karton zitten?
of is dit nog niet bekend

Vaak zijn dit er 72, dat zou iemand van Katan even moeten bevestigen.

brian the freak
19 augustus 2011, 16:23
Geen geld voor een pakkie thunderkings.

3307
19 augustus 2011, 16:39
Naam is inderdaad niet echt origineel. Maar ach, bij dit soort producten mag het.
Leuk prijsje voor een ti-boeketje met hopelijk een goede knal.

tristen
19 augustus 2011, 16:56
Gaat die ook omhoog met een Tail ofzo? Net zo als en Binkie groen. Dan zou hier een magnesium tail wel mooi zijn en dan titanium salute ofzo. Maar dat is denk ik niet haalbaar met die prijs...

teun48
19 augustus 2011, 17:26
Gaat die ook omhoog met een Tail ofzo? Net zo als en Binkie groen. Dan zou hier een magnesium tail wel mooi zijn en dan titanium salute ofzo. Maar dat is denk ik niet haalbaar met die prijs...

Met 3,8 gram per schot ben ik dan toch benieuwd hoe ze dat willen doen, ga daar dus maar niet van uit.

Al is de combo wel mooi inderdaad, alleen betaal je daar dan ook voor, tot nu toe ben ik blij met het effect en de prijs, nu maar afwachten op beelden/ervaringen.

ilvan
19 augustus 2011, 21:44
Het wordt wel eens tijd voor een echt TI boeketje bij een single shot. al si het natuurlijk maar de vraag of er straks daadwerkelijk een ti boeketje bij zit.

Iniedergeval wekt het wel mijn intresse. En dus hou ik dit product zeker in de gaten.

mikeole
19 augustus 2011, 22:39
Het wordt wel eens tijd voor een echt TI boeketje bij een single shot. al si het natuurlijk maar de vraag of er straks daadwerkelijk een ti boeketje bij zit.

Iniedergeval wekt het wel mijn intresse. En dus hou ik dit product zeker in de gaten.

Als die er nog niet in zit dan weet ik het ook niet meer. :D
We hebben daar wel 3.000.000 keer op gehamerd, maar ze begrijpen precies wat we bedoelen alleen was het even bekijken met welke samenstellingen het te realiseren was zodat het ook toegestaan is. Hij word wel een :thumbup:

hindoerol
19 augustus 2011, 23:48
:wink:We wachten het weer af, zou mooi zijn maar bij katan zeggen ze wel vaker wat:bonk:

Mattenfreak
20 augustus 2011, 11:52
Goede berichten dit, vind ze toch altijd wel leuk om erbij te hebben, deze klinken veelbelovend, dus die moet getest worden. :p

Happiness
21 augustus 2011, 15:46
Thunderkings of hoe je ze ook noemen wilt, zijn bij mij zo'n beetje een verzamelobject geworden. Elk jaar komen er wel weer een paar nieuwe versies op de markt. Ben benieuwd wat er dit jaar weer op de rol staat.:D

mikeole
11 september 2011, 13:13
Heb het filmpje in de startpost toegevoegd.

vuurwerkdumper
11 september 2011, 14:01
met dit kroontje erin en deze verkoopprijs zal ik er genoeg op voorraad moeten zetten.
verpakking 100 x 4 stuks

PYROMANIAC 1975
11 september 2011, 14:04
Filmpje is te kort wat resuteerd in een knal die wel erg hard lijkt.

vuurwerkdumper
11 september 2011, 14:08
mike heb je ook een langer filmpje?

teun48
11 september 2011, 15:06
De product filmpjes komen niet geloofwaardig over, niet alleen bij deze, maar ook bij de andere producten. Sample en/of bass van de camera flink hoog? Hopelijk zijn de producten in werkelijkheid net zo goed.

mikeole
12 september 2011, 08:57
Was mij nog niet opgevallen, ik heb de filmpjes direct geupload. Maar de knal is in het echt ook echt net zo hard als een bominslag, dus dat komt wel overeen.

MasterBsc
12 september 2011, 09:35
Was mij nog niet opgevallen, ik heb de filmpjes direct geupload. Maar de knal is in het echt ook echt net zo hard als een bominslag, dus dat komt wel overeen.

Dan moet ik oppassen dat de voorgevel van mijn huis er niet af knalt..

Ruben
12 september 2011, 09:37
Ik hoorde net dat de Al Qaida de hele voorraad wilt overkopen.

mikeole
12 september 2011, 09:46
Er ligt een bestelling vanuit Uruzgan, inderdaad.

jorisman
12 september 2011, 10:06
Was mij nog niet opgevallen, ik heb de filmpjes direct geupload. Maar de knal is in het echt ook echt net zo hard als een bominslag, dus dat komt wel overeen.

Lekkere verkooppraatjes weer... Iedereen weet dat dit een filmpje uit China is en dat er maximaal 2 gram flash in een thunderking mag. Al die andere filmpjes van jou zijn ook zo overdreven chinees. Iedereen ziet dat en we zullen zien dat tijdens een demo de producten vies tegen vallen(tenzij dit ook China samples zijn, want dan komen we er pas met oud en nieuw achter). Ik ben nu trouwens niet specifiek tegen Katan bezig maar Rubro bijvoorbeeld liet tijdens de demo ook china samples zien had ik het idee.

mikeole
12 september 2011, 10:08
Jorisman, dit filmpje is een 100% filmpje die hier binnen komt. Dus GEEN sample. E.e.a. is al in de container gepakt en daar is alsware een doosje vanaf gepakt en deze zijn getest en gefilmd. Wij hebben bewust pas een filmpje gemaakt nadat de productie klaar was, samples filmen en deze posten is niet eerlijk denk ik.

jorisman
12 september 2011, 10:14
Jorisman, dit filmpje is een 100% filmpje die hier binnen komt. Dus GEEN sample. E.e.a. is al in de container gepakt en daar is alsware een doosje vanaf gepakt en deze zijn getest en gefilmd. Wij hebben bewust pas een filmpje gemaakt nadat de productie klaar was, samples filmen en deze posten is niet eerlijk denk ik.

Het kan best maar hoe kan het dan dat al die andere thunder kings op filmpjes zo veel zachter klinken. Het blijft 2 gram en de knal op het filmpje lijkt veel harder. Ben benieuwd of het waar is wat je zegt, maar geloof het eigenlijk niet.

killerdome
12 september 2011, 10:17
Aan een filmpje hebben we toch weinig. De knal kunnen we pas echt ervaren als we deze live met eigen oren hebben gehoord. Dat er dan wordt gezegd dat het als een bominslag klinkt, tja, dat is een overdreven uitspraak.

Dan mogen jullie van Katan dit jaar wel van geluk spreken zeg, met zulk goed vuurwerk, als het geen samples zijn!

500gram
12 september 2011, 12:27
Dan mogen jullie van Katan dit jaar wel van geluk spreken zeg, met zulk goed vuurwerk, als het geen samples zijn!

Het zijn productie films,we kunnen niet meer terug......hahahaha.En van geluk spreken we zeker we hebben de juiste persoon/fabriek gevonden die aan onze wensen wil en kan voldoen.

Jupilerfreak
12 september 2011, 12:43
Hopelijk wordt dit een grote hit voor Katan.
(China) films zijn vaak vertekenend, maar toch oogt deze wel goed.

Beter dan de beelden van de Rebels en Broekhoff Thunderkings bijvoorbeeld. Ik hoop dat ze in de buurt komen van de Binkie. Maar dat geldt ook voor de Dragon Thunder van Bonfire.

I'll be watching this one.

ilvan
12 september 2011, 12:45
Dit ziet er erg goed uit. Zou ze graag willen hebben. Veel single shots met echt een t.i. boeketje zijn er namelijk niet.

Benieuwd of katan dit jaar weer in de buurt verkocht gaat worden. Misschien weet 500gram of mike daar meer over, zeg eens, Steenbergen weer dit jaar? :p Of doen jullie daarover nog een uitlatingen ? :D

Denk dat ik dit jaar wel e.a. meeneem van Katan. Weet alleen nog niet precies wat....

Lesl
19 september 2011, 21:15
Wat een leuke single shots, de 1 leuker dan de ander.

Even een katan dealer bezoeken hoor. Ookal alleen voor deze dingen.

mikeole
24 oktober 2011, 18:53
Vandaag is de container met de Thunderking gearriveerd.... Natuurlijk gelijk getest voor onszelf maar ook voor jullie, de liefhebbers. Een filmpje van het eindresultaat kun je bekijken op mijn twitter: http://twitter.com/Mik3y_T

:bye:

djhek
24 oktober 2011, 19:01
ziet er goed uit mike

Ruben
24 oktober 2011, 19:04
Zo dan, dat klinkt heel goed!!! Dat belooft wat.

vuurwerkdumper
24 oktober 2011, 19:22
Als ik dit filmpje zie dan behoort deze tot de toppertjes qua effect maar wat betreft de prijs is dit dan misschien wel de beste.
Deze zou CE goedgekeurd moeten zijn omdat Katan nieuw is in de importwereld, dus qua regelgeving moet die goed zijn.

mikeole
24 oktober 2011, 20:18
Als ik dit filmpje zie dan behoort deze tot de toppertjes qua effect maar wat betreft de prijs is dit dan misschien wel de beste.
Deze zou CE goedgekeurd moeten zijn omdat Katan nieuw is in de importwereld, dus qua regelgeving moet die goed zijn.

Beste vuurwerkdumper,

Dit artikel is inderdaad ce gekeurd. Wij waren zelf ook al eens over hetgeen dat dit nog wel eens de beste keus kon worden op het gebied van single shots, zijn zelf iig tevreden!

Gr, Mike
Katan vuurwerk

!-Joost-!
24 oktober 2011, 20:25
Als ik ze kan krijgen doe ik een massa-inkoop :P
Dit ziet er geweldig uit!

Stefan Works
24 oktober 2011, 20:36
hier d elink naar het filmpje

http://www.twitvid.com/6D7Y4

vuurwerk-banaan
25 oktober 2011, 13:36
waar in Overijssel ( twente) zit een dealer die Katan vuurwerk verkoopt?

pyroboy
30 oktober 2011, 13:31
http://www.youtube.com/watch?v=Ykmi2YGSGpU

Mattenfreak
30 oktober 2011, 13:41
En nog eentje;

http://www.youtube.com/watch?v=s4nSYE82-b0

Vuurwerkbieb
5 november 2011, 11:42
http://www.youtube.com/watch?v=H-vVsNNHk2Q

markHE
9 november 2011, 15:49
Op de site van doetinchem staat dat je ze ook per 400 kan kopen:p

En voor diegene die naar de demo zijn geweest, waren ze hard?

djhek
9 november 2011, 16:34
ja zeker waren ze dat

500gram
9 november 2011, 19:57
Op de site van doetinchem staat dat je ze ook per 400 kan kopen:p

En voor diegene die naar de demo zijn geweest, waren ze hard?

Dit is een vol karton

500gram
11 november 2011, 19:46
Er komen van de Thunder king extra kartons bij,de vraag is ernorm.

stefantvs
11 november 2011, 19:48
Op de site van doetinchem staat dat je ze ook per 400 kan kopen:p

En voor diegene die naar de demo zijn geweest, waren ze hard?

Ze gaan zeker hard, je zal er zeker geen miskoop aan hebben :-)

Koidream
8 december 2011, 15:49
Ze gaan zeker hard, je zal er zeker geen miskoop aan hebben :-)

Klopt inderdaad, had verwacht dat de knal minder was gezien locatie waar het werdt afgestoken...

djhek
8 december 2011, 17:13
heb begrepen dat dit het maximale is wat mag
was zeker hard en voor dat geld kun je ze niet laten liggen.

Streamer
8 december 2011, 18:03
prachtig en dan 400 stuks voot € 100 is echt te gek
doosje gaat deze kant op

markHE
8 december 2011, 18:56
Koop hier ook 1 karton van :) gewoon TE goedkoop!

500gram
8 december 2011, 19:08
Wij hebben in oktober al extra thunder kings bijgekocht in China De extra kartons met Thunder kings komen 13 december binnen.

flipperkip97
18 december 2011, 14:54
40 van besteld!
Is de knal te vergelijken met een Thunder King van Broekhoff (PyroPower)?
Een titanium boeketje is sowieso geweldig!
~Flipperkip

500gram
18 december 2011, 16:21
De extra thunder-kings zijn binnen

500gram
18 december 2011, 16:22
40 van besteld!
Is de knal te vergelijken met een Thunder King van Broekhoff (PyroPower)?
Een titanium boeketje is sowieso geweldig!
~Flipperkip

De knal is veel beter dan de thunder king van broekhoff,ik zeg niet dat van broekhoff slecht zijn ,maar die van ons is veel beter:bye:

Lesl
18 december 2011, 18:18
De knal is veel beter dan de thunder king van broekhoff,ik zeg niet dat van broekhoff slecht zijn ,maar die van ons is veel beter:bye:

Fhoe, ik weet dat grootte niks zegt.

Ik heb ze gezien, en ze waren wel ergg klein:p

500gram
18 december 2011, 18:44
Fhoe, ik weet dat grootte niks zegt.

Ik heb ze gezien, en ze waren wel ergg klein:p


Beter een kleine die stijgert,dan een groote die weigert....

djhek
18 december 2011, 18:51
Fhoe, ik weet dat grootte niks zegt.

Ik heb ze gezien, en ze waren wel ergg klein:p

heb je ze ook live gehoord?

Lesl
18 december 2011, 19:04
Beter een kleine die stijgert,dan een groote die weigert....

Daarom koop ik ze ook

Heb ook de thunder kings van broekhoff,dus we gaan ze gelijk vergelijken :)

Lesl
19 december 2011, 12:54
Ja djhek,

Heb ze ook in de straat gehoord.

Waar ze erg goed knallen, maar begin nu te twijfelen, of ze echt de binkie halen, dat dacht ik in 1e instantie wel.

superviswouter
20 december 2011, 22:20
Net 175 pakjes besteld. Nu hopen dat ze echt goed zijn.
Wel een hoop knopen dit jaar want ik ga ze allemaal in een project verwerken....

Lesl
21 december 2011, 20:34
je zal zeker geen spijt krijgen, zeeer mooie titanium boeket.
En een geweldige flits. Zie je ook niet bij elk single shotje.

Deze gaan zeer lekker in de straat!

Hier moet ik een hele lading van hebben :D


EDIT: ik moet wel melden dat ik ze zelf niet heb!
Heb ze alleen toevallig zien getest worden.

rbfirework
22 december 2011, 17:22
hmm zo te horen gaan ze erg goed, begin te twijfelen of ik me noch 30pakjes extra bestelt kost geen reet en gewoon de bulk pack asian thunder laten staan.
of bijde haha

djhek
22 december 2011, 17:40
hmm zo te horen gaan ze erg goed, begin te twijfelen of ik me noch 30pakjes extra bestelt kost geen reet en gewoon de bulk pack asian thunder laten staan.
of bijde haha

ik zou het wel weten

rbfirework
22 december 2011, 18:23
ik zou het wel weten
Enne wat dan?? haha

tristen
22 december 2011, 18:36
Enne wat dan?? haha

Ik zou die 10 pakken van mij kopen!
En dan daarbij nog 20 pakken Thunderkings!
Oftewel 30 pakken kopen :)

Lesl
27 december 2011, 20:15
ja klopt ja.

newship
29 december 2011, 15:04
iemand al getest?

Scantraxx
29 december 2011, 16:08
Ik ga d'r na het eten eentje testen, ben wel benieuwd naar de knal en het titanium boeket!

Ik ga het niet filmen, ik heb niet zo'n geweldige camera.... Crackberry Curve kwaliteit :'). Ik zal wel laten horen hoe ik ze ervaren heb ;)

Scantraxx
29 december 2011, 17:14
Net eentje uitgetest en damn, wat een lekkere singelshot als je die prijs/kwaliteit verhouding ziet! Goede harde knal voor een singleshot, de flits is lekker en het titaniumboeket kon er ook mee door! Voor mij een toppertje!

jvh
29 december 2011, 22:37
Heb onder andere deze vandaag ook getest, en deze kwam voor mij samen met de binkie duidelijk op nummer 1! De knal is gewoon perfect (zoals ik het beoordeelde hetzelfde als binkies) Goeie stijghoogte, goeie prijs, mooie felle flits. Voor mij is dit de singleshot van het jaar!

TSK0709
31 december 2011, 12:48
Ik heb zeer regelmatig dat de lift van deze single shot´s erg slecht is. Ze floppen er uit of komen helemaal niet uit de buis. Oppassen dus en goed afstand nemen! Verder een goede knal en een net titanium boeketje voor een zeer mooie prijs!

sandert98
31 december 2011, 18:38
Knallen heerlijk:D

markHE
31 december 2011, 21:07
http://www.youtube.com/watch?v=US9-lP5WyXY&context=C3d12a03ADOEgsToPDskJ_ljtG0oK6rmTmdC5gnDkP
http://www.youtube.com/watch?v=rOcbB2kzY5A&context=C363b69bADOEgsToPDskLdck0hgOgsnee_aCRtAZIj
http://www.youtube.com/watch?v=OXIeygdiMQI&context=C3686e8dADOEgsToPDskKGQQTcZwh3D80l1Z82M4qR
Mijn filmpjes :)

http://img17.imageshack.us/img17/961/thunderking021.jpghttp://img441.imageshack.us/img441/463/thunderking022.jpghttp://img109.imageshack.us/img109/7808/thunderking023.jpghttp://img171.imageshack.us/img171/5965/thunderking024.jpghttp://img508.imageshack.us/img508/8587/thunderking025.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/71/thunderking027.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/3894/thunderking028.jpg
Een paar foto's van een karton.

max
2 januari 2012, 09:44
wat een heerlijke budget singleshot zeg, een goede harde knal, waar het bij deze singleshot om te doen is natuurlijk, dus volgend jaar komt hij hier terug en ook gelijk wat meer ervan hahaha

flipperkip97
2 januari 2012, 23:57
Dit waren echt toppertjes!
Klein, maar fijn.
Overdag was het titanium boeketje meestal ook goed zichtbaar.
Volgend jaar nog veel meer!

~Flipperkip

Lesl
3 januari 2012, 15:15
duidelijk 2 versies in omloop.

1 die erg zacht knalt.

De ander die harder dan de binkie is...

markHE
3 januari 2012, 15:36
duidelijk 2 versies in omloop.

1 die erg zacht knalt.

De ander die harder dan de binkie is...
Hoe kom je hierbij?
Heeft iemand een zachte knal gehad dan?

djhek
3 januari 2012, 17:00
hij haalt er 2 door elkaar de king en queen

markHE
3 januari 2012, 17:02
hij haalt er 2 door elkaar de king en queen

Ik vond de Thunder king niet zacht knallen hoor zelfs harder dan de Asian Thunder.

Lesl
4 januari 2012, 22:00
hij haalt er 2 door elkaar de king en queen

Nee ik haal ze niet door elkaar >.>

De queen, met fluit die was gewoon goed.


Maar er waren duidelijk 2 versies.

1 die enorm goed knalde, en die ik persoonlijk goed afgewerkt vond.

1 die slecht knalde, en ook minder goed was afgewerkt.

De bombettes waren ook verschillend. Ze waren gewoon totaal verschillend.

Kwa afwerking en knal.

Dit doordat er nog een container achteraf besteld is.(denk ik)

sandert98
5 januari 2012, 08:49
Ik heb ook 27 pakjes gehad, waarvan 1 op de grond is ontploft en 2 die het niet deden, maar ik had er geen één die zacht knalde hoor..

djhek
5 januari 2012, 09:51
waarheb je ze gehaald lesl?

Lesl
5 januari 2012, 10:50
waarheb je ze gehaald lesl?

Plaatselijke dealer, ik heb goed contact met ze.

Toen ze ze binnenkregen, en open maakte.

Zag ik al direct 2 versies. niet in het zelfde karton natuurlijk.

Voetjes waren anders, bombette erin was anders, onderkant was ook anders afgewerkt. Na het testen waren ze inderdaad totaal verschillende kwa knal.

Jammer dat ik hier geen filmpje van gemaakt heb.


De 1 was serieus veel harder dan de binkie.
En de ander was veel zachter.

MarkHE, had duidelijke versie die minder knalde.
Die knalde ook hoger.

markHE
5 januari 2012, 11:06
Daar zit je dan met 1 karton ''zachte'' single shots..

djhek
5 januari 2012, 11:14
dan nog als hij iets zachter is dan de binkie voor de prijs nog niet slecht

Lesl
5 januari 2012, 11:34
dan nog als hij iets zachter is dan de binkie voor de prijs nog niet slecht

Nee tuurlijk niet, maar als je eerst van die harde hebt, die enorm goed knallen.

En dan weer zachte, is ook niet heel leuk :p


Ikzelf had alleen de goede versie, en dat had ik allemaal verwerkt in een project.

kingthunder
6 januari 2012, 15:01
Zelf had ik 50 pakjes bestelt, bij het ophalen heeft de verkoper mij vertelt dat er 2 versie's waren ( zachte en een harde ). Gelukkig kreeg ik 50 pakjes van de harde versie.

De knal was echt ongelooflijk hard, ze knalde alle nitraten er met gemak uit.
Ik ben zeer tevreden over deze mortiertjes en heb zeker geen spijt van mijn aankoop gehad.

superviswouter
18 januari 2012, 15:39
Ik had met O&N weer zin om te lonten. 308 x Thunderking van Katan vuurwerk.
Ik heb 2 x zo een bord gemaakt en de 1 voor los af te steken en de ander in de show gebruikt.
http://www.youtube.com/watch?v=9DiLIiqNB1E

Lesl
29 februari 2012, 20:58
Los zijn ze saai geworden.

Dus maar een project gemaakt.
In Waaier vorm gezet:

http://www.youtube.com/watch?v=3mEkWWNgWPk&feature=plcp&context=C31fa3fdUDOEgsToPDskJwOMo9dl7L2q8ofn3n0aFj

markHE
1 maart 2012, 11:26
Heeft iemand misschien een foto van de ''harde'' versie ik heb er wel een van de ''zachte'' dan kunnen we kijken welke nou zachter is zodat je weet waar je op moet letten als je je bestelling krijgt :p

kwintos
1 maart 2012, 11:39
Vind het wel gaar dat er verschillende versies in omloop zijn nu weet je gewoon niet wat je koopt.Wordt hier nog wat aan gedaan?zodat iedereen dezelfde kwaliteit krijgt.

markHE
1 maart 2012, 11:43
Vind het wel gaar dat er verschillende versies in omloop zijn nu weet je gewoon niet wat je koopt.Wordt hier nog wat aan gedaan?zodat iedereen dezelfde kwaliteit krijgt.

Vind ik ook,
Ik ga dit jaar deze niet kopen behalve als het zeker is dat iedereen dezelfde kwaliteit krijgt.
EDIT:
Hier wat foto's van waarschijnlijk de zachte versie.
http://img717.imageshack.us/img717/271/thunderking033.jpghttp://img577.imageshack.us/img577/8369/thunderking032.jpghttp://img694.imageshack.us/img694/7859/thunderking041.jpg

superviswouter
1 maart 2012, 13:00
Jongens ik heb van beide versies nog een pakje liggen. Ik ga denk ik even een vergelijkings filmpje maken voor jullie en de foto's erbij zetten. 1 probleem, me cam heb ik uitgeleend. Dus niet gelijk binnen een paar dagen maar over een niet al te lange tijd zal ik hem hier posten. Weten we gelijk hoe het echt zit!

Lesl
1 maart 2012, 18:03
Komt vast goed.

De goeie ging even hard als de binkie, de sechte ging gewoon normaal.
Niet absurd zacht ofz.

Goeie is niet recht van onder mark. Ook is hij netter afgewerkt.Bombette erin is ook een stuk kleiner bij de betere.

markHE
21 april 2012, 14:37
Jongens ik heb van beide versies nog een pakje liggen. Ik ga denk ik even een vergelijkings filmpje maken voor jullie en de foto's erbij zetten. 1 probleem, me cam heb ik uitgeleend. Dus niet gelijk binnen een paar dagen maar over een niet al te lange tijd zal ik hem hier posten. Weten we gelijk hoe het echt zit!
Heb je je cam al terug? :)

superviswouter
22 april 2012, 21:38
Nee nogsteeds niet terug! En ik heb wel een andere cam maar daar is het geluid niet echt goed van. Dus dan is het gelijk geen goed vergelijkings filmpje. Even geduld nog maar hij komt er echt aan. Gr.

vuurwerkje2013
15 november 2012, 05:58
Deze worden toch nog verkocht?

mikeole
15 november 2012, 07:48
Deze worden toch nog verkocht?

Uiteraard.

KanzLooz
1 december 2012, 16:57
Ben benieuwd, bij vw4all kan je ze gewoon weer per 10 pak halen, hopen dat 't de harde versie is.

LilDanceCrew
2 december 2012, 18:16
Klopt het dat deze te koop zijn bij Haringsvuurwerk? 40st. Voor 10,00?
Twijfel nog ik wil geen zachte knal, maar de prijs is zo mooi

Leendert97
3 december 2012, 17:41
Ik hoop dat ze bij Goes vuurwerk in Werkendam de harde versie hebben! Zijn namelijk maar 9,95 vor 40 stuks.. 400 stuks is 85,-

tristen
3 december 2012, 18:09
Maar heren Katan, ik en vriend gaan hier flink wat pakjes van halen.
Hoe weten wij zo zeker dat het dadelijk niet allemaal slechte versies zijn?

Is de restvoorraad hiervan teruggeroepen en worden ze niet meer verkocht?
Of hebben jullie het voor elkaar gekregen alles te verkopen en nu alleen maar goede versies de markt op gooien?

markHE
3 december 2012, 18:10
Maar heren Katan, ik en vriend gaan hier flink wat pakjes van halen.
Hoe weten wij zo zeker dat het dadelijk niet allemaal slechte versies zijn?

Is de restvoorraad hiervan teruggeroepen en worden ze niet meer verkocht?
Of hebben jullie het voor elkaar gekregen alles te verkopen en nu alleen maar goede versies de markt op gooien?
Ik weet niet of er nog slechte in omloop zijn, ze zijn echter wel makkelijk te herkennen. De stoppen zijn slecht en er ligt vaak kleipoeder in het doosje ook zitten de voetjes er nauwelijks op. Als je dat ziet kan je dus vragen om een nieuwe bijvoorbeeld.:)

tristen
3 december 2012, 18:16
Ik weet niet of er nog slechte in omloop zijn, ze zijn echter wel makkelijk te herkennen. De stoppen zijn slecht en er ligt vaak kleipoeder in het doosje ook zitten de voetjes er nauwelijks op. Als je dat ziet kan je dus vragen om een nieuwe bijvoorbeeld.:)

Je bedoelt dat ik 30 pakjes in de zaak moet controleren? :p
Ik heb daar wel meer te controleren, (grote bestelling van twee man)

Ricow
10 december 2012, 16:34
zo 3 bulk packs voor 30 euro besteld lekker hoor die lage prijs voor bulkpack :D

thunderkingkatan
16 december 2012, 18:45
Heeft iemand misschien een foto van de ''harde'' versie ik heb er wel een van de ''zachte'' dan kunnen we kijken welke nou zachter is zodat je weet waar je op moet letten als je je bestelling krijgt :p
ja svp dit wil ik erg graag!!!

Jongens ik heb van beide versies nog een pakje liggen. Ik ga denk ik even een vergelijkings filmpje maken voor jullie en de foto's erbij zetten. 1 probleem, me cam heb ik uitgeleend. Dus niet gelijk binnen een paar dagen maar over een niet al te lange tijd zal ik hem hier posten. Weten we gelijk hoe het echt zit!
doe! doe doe doe!!!!! dooeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop dat ze bij Goes vuurwerk in Werkendam de harde versie hebben! Zijn namelijk maar 9,95 vor 40 stuks.. 400 stuks is 85,-
same man, ik was ook van plan met een maat de 400 stuks bulk te kopen maar als je dan met 85 euro slechte zit :S:S:S:S:S kga ze morgen bellen. btw wie ben jij? miss ken ik je wel, ik ben boris, zat 3 jaar op goese lyceum vwo tweetalig (anderhalf jaar geleden overgestapt op pontes in zzee)

KanzLooz
28 december 2012, 22:17
Zijn ze nog steeds even hard als de gene van vorig jaar?

Pyromannetje
29 december 2012, 15:41
Zojuist mijn bestelling opgehaald, en ik heb direct even eentje getest.
Ik kan je vertellen dat ze zeker hard knallen, als ik tijd heb maak ik nog wel even een filmpje.
:D

tristen
29 december 2012, 16:07
Gisteravond een getest, de knal is als vanouds en het titanium boeketje is ook zoals die hoort te zijn hoor! :D

Toppertjes zijn het hoor, 10 pakjes van gekocht en stookmaat van me 20 pakjes dus genoeg van ingeslagen!

KanzLooz
29 december 2012, 18:52
Bij mij ziet het er wel allemaal slecht afgewerkt uit :(

Hopelijk heb ik niet de "slechte versie"

Pyromannetje
29 december 2012, 20:11
Bij mij ziet het er wel allemaal slecht afgewerkt uit :(

Hopelijk heb ik niet de "slechte versie"

Ik heb zelf volgens mij de "harde" versie, en bij mij ziet het er wel redelijk uit. De voetjes zitten muurvast.
Ook is de bombette gestopt met gips :)

Ik upload morgen wel wat foto's van mijn "harde" versie.

Ricow
30 december 2012, 10:21
hmz die van mij zijn wel goed afgewerkt maar de voetjes zitten niet muurvast wel recht en zo nog niet getest overigens morgen gewoon lekker testen

ilvan
30 december 2012, 10:57
Top dingen.

Volgensmij heb ik de goede versie. Netjes afgewerkt zijn ze, goede knal en een mooi titanium boeketje. Erg tevreden mee.

vuurwerkje2013
31 december 2012, 18:48
http://www2.picturepush.com/photo/a/11849185/1024/Picture-Box/20121231-194803.jpg

Calim3ro
31 december 2012, 19:23
Hier ook tevreden. Ze gaan niet bijzonder hoog bij mij maar knallen daardoor goed hard. Ti effect is ook erg fraai :)

ChrissieOne
16 januari 2013, 23:23
Hoe hard het voetje vastzit maakt uit dus voor de versie?
Ik heb namelijk van de 12 stuks 1 ding waarvan hij echt muurvast zit...

Lekker lang lont hieraan btw :)

Net een onderkant kapotgetrokken van een thunderking, zo goed zitten ze gelijmd :p

Leendert97
12 mei 2013, 19:12
Hoe is deze qua knal en kwaliteit in vergelijking met de Thunder Shock van Cafferata, de Asian Thunder van GBV en de Shock van Wolff?

3xh
12 mei 2013, 19:24
Deze gaan veruit het hardste!
Als er iemand goede knal bombettes kan maken zijn het wel de fabrieken van Katan.
Zowel de thunderking als whistle thunder queen en de diverse knal cakes van katan zijn allemaal zeker aan te raden.
Eerst vond ik de Binkie van Marijn het hartste knallen.
Echter heb ik afgelopen jaar gemerkt dat de thunder king en de whistle thunder queen harder gaan!
Ik ben Fann geworden van Katans knal werk.

LilDanceCrew
18 oktober 2013, 18:33
iemand foto's van de bulkpack? zou het zeer op prijs stellen als iemand ze kan posten, ben namelijk van plan ze te halen dit jaar.

vuurwerkje2013
18 oktober 2013, 18:54
iemand foto's van de bulkpack? zou het zeer op prijs stellen als iemand ze kan posten, ben namelijk van plan ze te halen dit jaar.
Ik zou ze halen ze gaan behoorlijk hard voor die kleine dingen!
14487

ajaxciedjuhh
20 oktober 2013, 03:44
hoeveel moet een karton ong kosten ?
ik weet de exacte inhoud namelijk ook niet...
en wat houd een bulpack ofzo in, is dat beter ??

LilDanceCrew
20 oktober 2013, 09:07
Ik zou ze halen ze gaan behoorlijk hard voor die kleine dingen!
14487

Heel erg bedankt!! Ik kan ze namelijk voor 1,24 per 4 of 10 voor 40,00 topprijzen natuurlijk. Alleen dacht ik dus door de prijzen dat de kwaliteit slecht was, maar zo te horen zijn ze dus goed! Ik bestel wel een bulkpack en ga ze dan wel direct testen!!

3xh
20 oktober 2013, 09:21
Geloof me ze zijn steeeeen goed!
Zeker voor de zeer lage prijs!

LilDanceCrew
20 oktober 2013, 13:16
Geloof me ze zijn steeeeen goed!
Zeker voor de zeer lage prijs!

Bedankt voor de reactie, ik koop de bulkpack wel. Zou vast wel hetzelfde zijn koop ernaast wel losse pakjes voor de zekerheid!

mikeole
21 oktober 2013, 10:52
De nieuwe verpakkingseenheden zijn 200 pakjes per karton.
De nieuwe Thunderkings heb ik ook al getest... Gaan weer lekker hard!
Hierbij ook een foto van de bulk pakken! In folie verpakt per 10 pakjes! :) Ideaal dus!

14528

LilDanceCrew
21 oktober 2013, 12:59
De nieuwe verpakkingseenheden zijn 200 pakjes per karton.
De nieuwe Thunderkings heb ik ook al getest... Gaan weer lekker hard!
Hierbij ook een foto van de bulk pakken! In folie verpakt per 10 pakjes! :) Ideaal dus!

14528

heel erg bedankt voor deze foto! hoeveel gaat een karton kosten als ik vragen mag? overweeg om een karton te halen als ze echt goed knallen want 10 euro (prijs vorig jaar) voor 40 stuks vind ik perfect!

mikeole
22 oktober 2013, 08:16
20 x 10 pakjes, als de prijs bij jou dealer 10 euro per 10 pakjes is kun je het zo uitrekenen :)

djhek
22 oktober 2013, 11:54
Mooi thunderking project
800 ti salutes achter elkaar
Ik zeg piieeeeeeeeeeeeep

LeAsVi
29 oktober 2013, 10:25
Heb dan denk ik vorig jaar niet de goede gehad. Vond ze niet erg hard knallen namelijk.

Leendert97
1 november 2013, 07:02
Lildancecrew, waar wil je ze gaan halen? Ik had ze ook voor prijzen die jij noemt gezien vorig jaar. Bij Goes vuurwerk in Werkendam

LilDanceCrew
1 november 2013, 10:09
Lildancecrew, waar wil je ze gaan halen? Ik had ze ook voor prijzen die jij noemt gezien vorig jaar. Bij Goes vuurwerk in Werkendam

Harings vuurwerk te almelo had ze vorig jaar, hopen dat ze dat dit jaar weer hebben dan haal ik ze!

Tunderking
1 november 2013, 10:33
Heb je dit jaar ook weer een slechte en een goede versie

Leendert97
1 november 2013, 17:46
Oké, je was dus erg tevreden begrijp ik? Dan ga ik ze zeker ook halen dit jaar! Hoorde dat sommige mensen hem harder vonden dan de Binkie, of even hard dus hopelijk zit het wel goed. O ja, vorig jaar waren er twee versies in omloop: een goede en een slechte. @Tunderking: Volgens Katan is er dit jaar maar één versie, de goede, in de omloop.

Leendert97

Edit: weet iemand de maten van het ''bulkpack'' ?

fernando93
1 november 2013, 18:08
Dat zeggen importeurs altijd. Ze zullen nooit zeggen dat de slechte nog in omloop is want dan verkoopt het artikel niet.

djhek
1 november 2013, 18:35
Ik kan dit bevestigen zijn echt goed
:D

Leendert97
1 november 2013, 20:12
Dat zou mooi zijn DJhek, maar waar haal je deze info vandaan als ik vragen mag?

East
1 november 2013, 21:18
dit waren de thunderkings uit de bekende bulkpakket ps. geluid misschien iets harder zetten vanwege afstand van thunderkings zoals je ziet en hoort zijn het er meerdere..
http://www.youtube.com/watch?v=trVmO-_N7Zc&feature=youtu.be

LilDanceCrew
2 november 2013, 11:09
@east dat ziet er wel heel vet uit, grote ti-boeketjes!

Ppyro
23 november 2013, 22:06
Erg klein maar zeker de prijs waard stond er echt versteld van afgelopen jaar

djhek
23 november 2013, 22:55
Erg klein maar zeker de prijs waard stond er echt versteld van afgelopen jaar

Zoals met zoveel dingen grote zegt niet alles:p

LilDanceCrew
29 november 2013, 15:46
nog meer mensen die hun ervaringen kunnen delen met de bulkpack hiervan?

Leendert97
2 december 2013, 15:21
De bulkpack is gewoon een x-aantal normale pakjes van de Thunderking volgens mij.

LilDanceCrew
2 december 2013, 15:46
De bulkpack is gewoon een x-aantal normale pakjes van de Thunderking volgens mij.

daar ga ik vanuit, maar je weet maar nooit vandaar ;)

Mav
2 december 2013, 15:54
Is gewoon hetzelfde. Knalt allebei als een malle, ongeacht of de thunderking uit het pakje van 4 of uit de bulkpak komt.

Leendert97
2 december 2013, 17:00
Heb zojuist o.a. 2 Bulkpacks besteld bij Goes Vuurwerk in Werkendam. We zullen zien ;-)

djhek
2 december 2013, 17:25
Deze zijn exact gelijk
In 1 karton zitten 50 bulk packs
Bulk pack is 10 pakjes à4 th kings

agentbigfoot
2 december 2013, 17:32
dit jaar zijn de losse pakje thunderkings van katan 0,99 euro en een bulk pack 9,99 tenmisnste bij het hoofdkantoor van katan(in ulft)en de bulk paks zijn dit jaar per 10 pakjes gesealt.

geerit999
2 december 2013, 20:15
dit jaar zijn de losse pakje thunderkings van katan 0,99 euro en een bulk pack 9,99 tenmisnste bij het hoofdkantoor van katan(in ulft)en de bulk paks zijn dit jaar per 10 pakjes gesealt.

Hallo,

Ook bij Mega Vuurwerk Groningen,Lemmer en Leeuwarden bulk van 40 stuks € 10,-


Met knallende groet,

Mega Vuurwerk

leslifan
11 december 2013, 13:40
En hoeveel van die dingen zitten er nu in een karton?
Dat is mij niet helemaal helder.

djhek
11 december 2013, 16:20
Mij wel 200x4=???????

Thunderboy
11 december 2013, 16:47
In 1 karton zitten 50 bulk packs
Bulk pack is 10 pakjes à4 th kings
2000?


Mij wel 200x4=???????
800 ?

En hoeveel van die dingen zitten er nu in een karton?
Dat is mij niet helemaal helder.

Begrijpelijk :p

Thunderboy
11 december 2013, 17:53
De nieuwe verpakkingseenheden zijn 200 pakjes per karton.

Hierbij ook een foto van de bulk pakken! In folie verpakt per 10 pakjes! :) Ideaal dus!

14528

Aha, dus 20 bulkverpakkingen van 10 pakjes a 4 stuks in 1 karton. Nou we zijn eruit Tom.

leslifan
12 december 2013, 20:13
Ah kijk! Dankje thunderboytje:wink:

LilDanceCrew
14 december 2013, 23:29
Vandaag bestelt, zag een pakje aan de muur hangen wat een mini dingen!

Leendert97
18 december 2013, 16:30
Kleiner dan de Thunder Shock van Schuurmans (die groene dingen)?

Troyify88
18 december 2013, 22:54
Vandaag bestelt, zag een pakje aan de muur hangen wat een mini dingen!

En toch doen ze maar net iets onder voor binkies, Asian Thunders e.d, althans dat was vorig jaar zo. En ze hadden ook een heerlijk titanium boeketje.

Mosterdman
18 december 2013, 23:00
Vandaag bestelt, zag een pakje aan de muur hangen wat een mini dingen!
Klein maar fijn

wateringen
28 december 2013, 12:32
16591

16592
Ze zijn niet bepaalt groot.


BTW: Mijn voetjes komen los, niet al te makkelijk maar toch... iemand dit ook?

Kwakkebol
28 december 2013, 12:37
ze zijn niet groot nee, maar knallen er zeker niet minder op:P

zijn van katan,, Boerenbond en welkoop verkoopt ze ook

keesie
28 december 2013, 14:19
Heeft iemand de 2013 productie al getest?

FireworkAddicted
28 december 2013, 14:24
Ik heb ze ook, voetjes komen inderdaad los, maar dit moet geen probleem zijn ;).

LilDanceCrew
28 december 2013, 16:15
knallen zeer lekker, filmpje volgt. ze schieten daarentegen ook nog eens vrij hoog

Leendert97
28 december 2013, 17:57
Waar staat het productiejaar?

Mav
28 december 2013, 21:59
Die staat er niet meer op, althans bij mij niet meer.

mauricio84
29 december 2013, 07:33
6 euro voor 40 stuks bij vuurwerk dumper in leiderdorp 1 per klant.

Richardus
29 december 2013, 08:28
Hallo,

Ook bij Mega Vuurwerk Groningen,Lemmer en Leeuwarden bulk van 40 stuks € 10,-


Met knallende groet,

Mega Vuurwerk
moet het wel uitgeleverd worden, heb 7x Aftershocks gekregen zonder enige verklaring, bummer.

Tunderking
29 december 2013, 14:25
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-KGYQJDC6.jpg foto van 15 pakjes

Neotrixx
29 december 2013, 20:32
zijn toch echt goede single shotjes hoor top kwalitiet van katan

Reverser
30 december 2013, 22:14
Super singleshots. Zijn wel klein maar fijn. Dikke knal. Ze gaan wel erg hoog.


http://youtu.be/KJ1oxmr32bo

Richardus
1 januari 2014, 10:34
Topdingetjes! Doet qua knal niet onder voor alle andere single shots, en dan voor zo'n maat... Dan moeten die andere toch ook kleiner en goedkoper kunnen? Heerlijk stookvoer.

Tunderking
1 januari 2014, 15:46
Waren goede Tunderkings waren ongeveer even hard als de mad dog shock en de sick6 shocks (hoorde niet zo veel verschil

Fire-Freak
1 januari 2014, 16:37
Deze gebruikt om voor het eerst doorlonten te proberen: goedkope dingen, maar goede afwerking en toch leuke klappen die er af komen.

80grammer
5 januari 2014, 21:43
Waren goede Tunderkings waren ongeveer even hard als de mad dog shock en de sick6 shocks (hoorde niet zo veel verschil

Dit jaar de Thunderking van Katan op de gok een bulk van 40 gekocht (€9,90).
Ik hoorde het verschil overduidelijk, wat een knal komt er van deze singleshot af zeg! Ze gingen naar mijn mening vele malen harder dan de sick6, en ook een duidelijk verschil in knal met de Flower Thunder(BKV). Het TI boeket was ook netjes, groot van omvang voor zo'n klein ding!

Al met al een top singleshot voor weinig geld als je het mij vraagt.

m046
5 januari 2014, 22:16
Ik ben ook zeer te spreken over deze Thunderkings, Echt mooie prijs/kwaliteit verhouding.

MasterBsc
5 januari 2014, 22:56
Dit waren zeker goede singleshots. Echt heel klein, ik kon het niet echt serieus nemen. Ook de afwerking had een paar slechte kanten zoals het voetje wat er scheef op zat. Maar ze zaten wel muurvast dus dat is een verbetering met vorig jaar zo ver ik begrepen heb. Het lont is daarintegen wel echt heel lang, dat is weer een plus punt. We hadden er 1 getest op de 29e, en ik schrok me dood van de knal. Echt een super droge harde knal komt er vanaf. Dat verwacht je nooit van zo'n kleine singleshot.

Later op de 31e afgestoken en dan is zo'n knal weer niks. Logisch met al het andere geweld op die dag.. ik denk ook dat wanneer een binkie op gelijke hoogte knalt, dat de binkie wel harder is. Maar een binkie gaat ook een paar meter hoger waardoor het gelijk ervaren word. Ook de knal is anders: deze thunderking klinkt wat droger en de binkie misschien wat zwaarder.

Voor het geld zou ik duidelijk voor deze gaan!

Leendert97
6 januari 2014, 19:57
Zo heel verschrikkelijk klein vind ik ze nou ook weer niet. Knal was echt heel goed te noemen. Ik heb veel single-shots gehoord, en deze ging zeker even hard of zelfs harder!

Thunderboy
17 januari 2014, 16:33
Paar pakjes achter elkaar in een schoendoos, deksel kon gewoon dicht zo klein zijn ze.

http://www.youtube.com/watch?v=FK0v4wehl-0

Reverser
18 januari 2014, 21:24
Zijn gewoon superdingen van Katan.

mosjosb
11 februari 2014, 06:17
is het bullpack met tien pakkjes van 40 1 karton ?

bassie123
11 februari 2014, 08:13
is het bullpack met tien pakkjes van 40 1 karton ?

de kartoninhoud staat in de startpost is 100/4 dus 100 pakjes van 4 per karton

Thunderboy
11 februari 2014, 08:21
is het bullpack met tien pakkjes van 40 1 karton ?
bulkverpakking is deze:

Klik (http://www.onlinevuurwerkkopen.nl/tilburg1/product_info.php?cPath=13&products_id=155)

1 karton is 10 van deze bulkpacks

Black Dragon
26 november 2014, 10:53
Ik begrijp dus, dat deze het uitproberen waard zijn? Voor de prijs zeker natuurlijk! Volgens mij gaan ze hard in de voorverkoop. Op een aantal sites kan ik ze niet meer terug vinden...!

agentbigfoot
1 december 2014, 16:19
Ik begrijp dus, dat deze het uitproberen waard zijn? Voor de prijs zeker natuurlijk! Volgens mij gaan ze hard in de voorverkoop. Op een aantal sites kan ik ze niet meer terug vinden...!

zeker!! mooie thunderking erg klein maar zeker het proberen waard!

Haplo
29 december 2014, 23:57
vandaag een geprobeerd, voor de maat is hij goed, maar naar de verhalen gelezen te hebben viel hij me toch een beetje tegen. Te hoge verwachtingen denk

metallicafan
30 december 2014, 08:37
vandaag een geprobeerd, voor de maat is hij goed, maar naar de verhalen gelezen te hebben viel hij me toch een beetje tegen. Te hoge verwachtingen denk

Heel gek want bij mij ging die harder dan de royal Knock down en de mad dog thunderking. Dan was het denk ik een flopper die er tussen zat

joeyjoey
30 december 2014, 09:44
Net ook een afgestoken en vond ze eigenlijk niet zo hard gaan.
Ook niet heel slecht maar heb betere gehoord.

vwrulez
30 december 2014, 10:11
Had hier ook iets meer van verwacht, ti boeketje is wel echt heel mooi en voor het geld zijn het echt super dingen.

Haplo
30 december 2014, 13:03
Voor bet geld zijn het het gewoon goede singleshots, alleen was de knal magertjes. Laten we hopen dat het een flopper was.

metallicafan
30 december 2014, 15:25
dit jaar zit er 3,7 gram in en vorig jaar 3,8. ook komt het dit jaar vanaf een andere fabrikant.

Reverser
30 december 2014, 16:10
Hij knalt idd niet meer zo hard als vorig jaar. Jammer

Reverser
30 december 2014, 16:31
Hier mijn film van de 2013 en 2014 versie. Waarom een andere fabriek. Dikke fail. Komt niet in de buurt van de oude.


http://youtu.be/Egd91JDoboM

kwintos
30 december 2014, 17:19
Wel jammer inderdaad..maar goed gelukkig zijn ze niet al te duur.

LilDanceCrew
2 januari 2015, 17:19
ik had niet eens een ti-boeketje, alleen maar een flits en een uitermate zachte knal. jammer vind ik dit want ik had 2 pakjes over en vind het zo jammer want ze knalden lekker en waren goedkoop.

densta
3 januari 2015, 12:12
Voel me behoorlijk genaaid door Katan. 240 stuks speciaal voor me zoontje gekocht omdat ze zo hard zouden knallen. Niks is minder waar. Wat een flut dingen. Sommige gingen zelfs niet eens af. En er zaten er ook een paar die nog geen meter omhoog kwamen. Deze dus never never nooit meer.

https://www.imageshack.com/img673/4126/WOQYyG.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=lgG70ZixiEo

Reverser
3 januari 2015, 13:40
Voel me behoorlijk genaaid door Katan. 240 stuks speciaal voor me zoontje gekocht omdat ze zo hard zouden knallen. Niks is minder waar. Wat een flut dingen. Sommige gingen zelfs niet eens af. En er zaten er ook een paar die nog geen meter omhoog kwamen. Deze dus never never nooit meer.

https://www.imageshack.com/img673/4126/WOQYyG.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=lgG70ZixiEo

Een paar posts terug staat mijn vergelijkings video. De 2013 versie is echt TOP. De 2014 versie een dikke FAIL. Ze hebben een goed produkt de nek omgedraaid.

densta
3 januari 2015, 13:44
Had jou post al gelezen. Helaas was t toen al te laat.

bompijl
3 januari 2015, 15:15
klopt helemaal , vorig jaar voor het eerst gehaald. dus dit jaar goed ingeslagen. een paar knalden op een meter hoogte. de een harder als de andere. en 1 burst , daarna ben ik ermee gekapt ...... de thunder queen daarintegen was niks mee aan de hand

Leendert97
3 januari 2015, 15:20
Jammer zeg. Dit was mijn eerste single-shot, heb ze 1 jaar gehad en bevielen me zeer goed. Echt harde klappen met leuke Ti. Helaas zijn ze minder, hopen dat Katan terug gaat naar de oude fabriek!

Vuurwerkkoning
3 januari 2015, 16:24
Degene die ik had, knalde allemaal goed waarschijnlijk de 2013 versie dus:


https://www.youtube.com/watch?v=10OBkkvszzg

bompijl
3 januari 2015, 18:02
indd ik zie het aan het boeketje die wij niet hadden

Vuurwerkkoning
14 januari 2015, 18:33
Nog eentje s avonds:


https://www.youtube.com/watch?v=4TEIRvBoOIM

Altijdwat
14 januari 2015, 23:03
Dit jaar geen Thunderkings gekocht, volgend jaar toch maar doen.
Best leuk en je kan lekker veel gaan stoken.

heho
17 januari 2015, 17:42
Ik heb deze ook gehad en ook de 2014 versie, maar waren prima dingen. We hebben veel soorten singleshots geschoten maar deze deed zeker niet onder voor de anderen die we hadden.

EuFirework
20 september 2015, 22:39
Ik heb wel gewoon de 2013 versie weten te bemachtigen En vind dit toch echt de beste single shot van nederland, zeker voor die prijs
Verschil van de versies kun je aan het label zien en als je de oude versie nog kunt krijgen zal ik zeker niet twijfelen
Heb 10 single shots vergeleken en dit was de hardste

Leendert97
9 november 2015, 21:47
Weet iemand waar de goede versie te krijgen is in ZHZ, en of de nieuwe versie eventueel ook gewoon weer 'normaal' en dus goed is?

Reverser
16 december 2015, 22:18
Nog nieuws over deze thunderkings? Die van vorig jaar waren gewoon niet goed. Zijn deze dit jaar nog uit een andere fabriek gekomen? En welke leveranciers hebben dan de nieuwe gekregen.

metallicafan
20 december 2015, 00:04
Dat Is gewoon een beetje het probleem bij katan. Het ene jaar is het goed en het andere jaar is het Weer niet goed. Dat loopt als een rode draait door je jaren heen bij katan.

kaboom
29 december 2015, 18:06
Leuk stookmateriaal voor de grootverbruikers.Knal niet overdreven hard (middelmatig) en nu 4 gekleurde sterren (2015 versie).Voor de prijs ok.

Tunderking
29 december 2015, 18:15
ik heb 10 pakjes 2014 versie ook heb ik nog 1 pakjes 2013 versie. dus even vergelijken :) ook had ik gehoord dat de 2014 erg vochtig was en daarom slecht knalde. dus ben benieuwd :)

Tunderking
29 december 2015, 23:04
nog even gekeken naar het kruit gewicht. en ook komen ze van 2 verschillende fabrieken.

2013 versie- heb 3,8 gram - supreme liuyang ( fabriek )
2014 versie heb 3,7 gram - goaltop int ( fabriek )

Reverser
29 december 2015, 23:20
ik heb 10 pakjes 2014 versie ook heb ik nog 1 pakjes 2013 versie. dus even vergelijken :) ook had ik gehoord dat de 2014 erg vochtig was en daarom slecht knalde. dus ben benieuwd :)

Ik zal ze nog eens testen heb nog een stapel over van vorig jaar, deze hebben mooi kunnen drogen.

Tunderking
4 januari 2016, 20:37
nou de 2014 was echt super goed, had de whistling thunder queen, red bastards en de thunderking special. maar deze was toch echt de hardste :)

Maxieeeee
22 januari 2016, 13:36
Top dingen, had er 70 pakjes van, knal is best hard (voor mij), enkele met rode effecten (sorry ik ben een noob in vuurwerk wereld) maar ik was er tevreden over.

BosschePyro
11 mei 2016, 18:47
Deze of de Mad Dog Thunder Shock van Cafferata

Ben alvast een lijstje aan t maken voor 2017 ;P

Tunderking
11 mei 2016, 19:12
Deze of de Mad Dog Thunder Shock van Cafferata

Ben alvast een lijstje aan t maken voor 2017 ;P

Ik zou zeker voor de thunderking van katan gaan.

BosschePyro
3 juni 2016, 06:25
En als ik de 2014 versie krijg, zijn die dan ook harder/gelijk aan de Mad Dog? Want we kunnen de Katan Thunderking hier voor 10,- voor 120 krijgen

omepje
4 juni 2016, 08:32
120 singel shots voor 10 euro is uiteraard niet duur.
Ik ken ze niet, maar voor dat geld zou ik ze er zeker bij nemen.

BosschePyro
7 juni 2016, 13:40
Dankjewel!

Maxieeeee
8 september 2016, 15:53
En als ik de 2014 versie krijg, zijn die dan ook harder/gelijk aan de Mad Dog? Want we kunnen de Katan Thunderking hier voor 10,- voor 120 krijgen

Waar kun je die dan kopen? hier 10 euro voor 40 thunderkings van Katan

Leendert97
30 november 2016, 13:02
De Thunderkings worden in ere hersteld. Deze worden nu weer geïmporteerd van de oorspronkelijke fabriek (Supreme Liuyang)

Happiness
30 november 2016, 17:48
Hopen dat ze dan weer doen wat er van deze single shots verwacht wordt.

Boundzyy
5 december 2016, 19:39
Had deze vorig jaar. Maar werd er makkelijk uitgeknald door King of Thunder van Rubro. Misschien verkeerde versie? Was een 2014 versie overigens(3.7g NEM).

MasterBsc
5 december 2016, 20:29
Ook deze waren volgens mij aangepast na 2013 toch? Helaas, want dit waren echt goed. Erg klein maar ze knalde zo goed als de andere top singleshots.

Boundzyy
6 december 2016, 14:26
Betekend het dat ze dit jaar weer harder knallen of juist niet?

Leendert97
6 december 2016, 14:37
Betekend het dat ze dit jaar weer harder knallen of juist niet?

Jazeker, als het goed is wel!

Pyroboy26
10 december 2016, 18:31
Weet iemand of de singleshots volgend jaar verboden zijn in Nederland, stond me iets van bij dat de romijnsekaars, babypijltjes en singleshots eruit gaan

RickGAE
10 december 2016, 18:33
Weet iemand of de singleshots volgend jaar verboden zijn in Nederland, stond me iets van bij dat de romijnsekaars, babypijltjes en singleshots eruit gaan

Gaan wel geruchten over, maar is nog niets definitief beslist.

Mose
1 januari 2017, 10:13
Ik had ook een tiental doosjes versie 2014, waren niet denderend. Ik vond ze zeker mooi getimed en de tail was ook niet verkeerd, maar de burst was niks. Toch vond ik ze om de eerder genoemde redenen het geld waard. De Red Bastard miste deze twee dingen bijvoorbeeld (geen tail en ontploft midden in zijn vlucht). Niet dat dat niet leuk is, maar ik heb meer met mooie singleshots dan keiharde.

larspardijs
1 januari 2017, 12:15
Had de 2016 versie, wat gingen deze lekker hard zeg:)

500gram
2 januari 2017, 21:41
Gaan wel geruchten over, maar is nog niets definitief beslist.


Het RACT zal eerst moeten worden aangepast,als ze verboden worden zal de voorraad dit jaar nog verkocht mogen worden.

Almere-Pyro
3 januari 2017, 09:09
Had volgens mij de nieuwe versie, maar binkies en sick6 knalde ze er veeeel te makkelijk uit!

metallicafan
7 december 2017, 22:29
Gek dat ik ze nergens meer kan vinden

Johndeppp
7 december 2017, 23:40
Gek dat ik ze nergens meer kan vinden

Mega vuurwerk leeuwarden

djhek
8 december 2017, 05:13
Dat is niet zo gek omdat er dit jaar een 2 nieuwe verpakkingen zijn de bulk en mega.
Alleen winkels met rest voorraad hebben nog losse verpakkingen.

heho
29 december 2017, 21:54
Heb de 2015 versie gekregen. We gaan het zien hoe deze zijn.

heho
31 december 2017, 13:11
Dat valt niet mee. Ze schieten erg hoog en de knal valt behoorlijk tegen.
Heb bij toeval maar 10 pakjes gekregen ipv 20 maar dat is niet zo heel erg ...

Maxieeeee
7 november 2018, 14:02
Hoe knallen ze nu eigenlijk (die in bulkverpakking) of is daar een nieuw topic voor?

Pyromovies HD
7 november 2018, 14:25
Hoe knallen ze nu eigenlijk (die in bulkverpakking) of is daar een nieuw topic voor?

Nou zo........ PANG!

Johndeppp
7 november 2018, 18:27
Nou zo........ PANG!

:D:applause: ik dacht meer zo van PENG!

Hybrid
31 december 2018, 11:14
Zojuist ook een pak opgehaald. Hierbij wat foto's.

43815
43816

Mav
31 december 2018, 12:26
Knallen wat lekker, 1 afgestoken en een lekkere klap. De DumBum gaat er wel overheen maar bij deze is de prijs kwaliteit aanzienlijk beter.

Knalkip
9 december 2019, 09:26
Welke thunderking is nou het beste / hardste? de ThunderKong Lesli, de blauwe thunderkings van Mad dog of de epic shocks van mad dog ?

Giygas
9 december 2019, 09:57
Welke thunderking is nou het beste / hardste? de ThunderKong Lesli, de blauwe thunderkings van Mad dog of de epic shocks van mad dog ?


Geen van de 3

Reverser
9 december 2019, 10:43
Welke thunderking is nou het beste / hardste? de ThunderKong Lesli, de blauwe thunderkings van Mad dog of de epic shocks van mad dog ?

Dit topic gaat over de Katan Thunderking en niet over een vergelijking. Even youtuben en je hebt je antwoord. Katan heeft over het algemeen altijd goede thunderkings.

Reverser
9 december 2019, 10:44
Welke thunderking is nou het beste / hardste? de ThunderKong Lesli, de blauwe thunderkings van Mad dog of de epic shocks van mad dog ?

Dit topic gaat over de Katan Thunderking en niet over een vergelijking. Even youtuben en je hebt je antwoord. Katan heeft over het algemeen altijd goede thunderkings.

Leendert97
9 december 2019, 12:52
Vond deze afgelopen jaarwisseling niet heel denderend. Leuk Ti-boeketje, maar de knal was niet heel hard.