PDA

Volledige versie bekijken : Extra Vuurwerk verkooppunt in Wierden



drummer 92
1 maart 2011, 09:03
WIERDEN - De gemeente Wierden wil meewerken aan het verzoek van Van den Broeke Tweewielers om een tweede verkooppunt voor vuurwerk te openen.

Door een toenemende groei van het bedrijf en de verschillende soorten vuurwerk wil de ondernemer graag een tweede verkooppunt openen aan de Violenhoeksweg. De gemeente wil daar nu aan meewerken.

Van den Broeke krijgt er dit jaar direct een concurrent bij. Dijkstra Houthandel Wierden wil namelijk óók graag vuurwerk verkopen in het eigen pand aan de Rijssensestraat. De gemeente wil in het geval van Dijkstra in principe instemmen met de opslag en verkoop van consumentenvuurwerk tot 10.000 kilo.

Kijk dit is nog eens een mooie toevoeging voor ons dorp :D Van den Broeke tweewielers is ook van de heren van Rubro vuurwerk. Ze hebben ook al verkooppunten in Almelo en Vriezenveen, dit word dus hun 4e verkooppunt.

DsNL
1 maart 2011, 09:11
Ik ben niet alleen benieuwd naar van den Broeke, maar ook naar Dijkstra houthandel. Ik heb vernomen dat ze Wolff vuurwerk gaan verkopen (niet helemaal zeker).:) Dat vindt ik ook een toevoeging voor Wierden:)

SniperX
1 maart 2011, 13:37
Prachtig nieuws dit, altijd een meerwaarde in mijn ogen!

I-TIMOOW-I
1 maart 2011, 15:00
Ik las het vanochtend ook in de krant, ik wou het ook plaatsen maar dat was al gedaan:wink:
Een extra filiaal vuurwerkdiscount is prachtig:D