PDA

Volledige versie bekijken : Fireworks Shopping Center



moontan
23 februari 2011, 19:04
Welkom op de website van Fireworks Shopping Center

Fireworks Shopping Center
Industrielaan 101
3630 Maasmechelen
Tel. 0032 (0) 89844977
Email: [email protected]


"Waar ons streven uw tevredenheid is !!!"

Als jong en dynamisch bedrijf en in nauwe samenwerking met importeurs als Original Fireworks, Pyro Star en Tristar bieden wij onze klanten een selectie van de beste kwaliteitsproducten aan tegen de scherpste prijzen! Dus alle topitems zijn nu onder één dak verkrijgbaar! Daarnaast zijn er wekelijks nieuwe onweerstaanbare aanbiedingen voor onze klanten.


http://fireworksshoppingcenter.com/

Tunit
23 februari 2011, 19:11
Bedankt Fred,

Nog nooit eerder iets over gehoord. De site ziet er leuk uit alleen de product catalogus moet nog erg bijgewerkt worden. Staan verder leuke producten tussen

robdewit79
24 februari 2011, 08:38
Volgens mij hebben ze gewoon de naam veranderd van Marfa naar Fireworks Shopping Center. Ben hier afgelopen jaar een paar keer geweest. Meestal voor niks, omdat ze gesloten waren.... Laatste keer was in december en ik moet zeggen dat het er niet verkeerd uit zag. Ze hadden toen de korting koop er 6 betaal er 5 op bepaalde series.

Tunit
24 februari 2011, 11:23
Daar lijkt het wel op. Het is in het zelfde pand waar Marfa Fireworks zat.

Hier het topic van Marfa Klik (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=13699).

http://www.marfa-fireworks.com

Edit: Dit vond ik nog, hier op het forum.


Feestelijke opening Marfa Fireworks/Firework Shoppingcenter



Vanaf heden is Marfa Fireworks omgedoopt in Firework Shoppingcenter Maasmechelen. Het concept is veranderd: een selectie van de topartikelen van verschillende importeurs zijn hier te koop.



In de nacht van 6 op 7 december wordt de opening gevierd. Vanaf 0.00u s’nachts is de winkel geopend en bieden we een hapje en een drankje aan. Die nacht zijn er ook speciale acties waardoor het niet alleen gezellig wordt maar ook heel voordelig om ons te bezoeken!



Meer nieuws volgt, hopelijk tot 6 december!



Vriendelijke groet,



Fabio

Fireworks Shoppingcenter

Industrielaan 101

Maasmechelen

Link naar topic, Klik. (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=18550)

PSVfanatics_geleen
21 november 2011, 09:02
Wanneer gaat deze weer open?

PSVfanatics_geleen
1 december 2011, 15:12
Blijkbaar heeft niemand interesse in deze winkel? hahaha

kapotte stofzuiger
1 december 2011, 17:59
Nee ik ga er niet naar toe.

pyroteamzuid
3 december 2011, 18:01
Woensdag 7 December gaat de winkel open !
Ben er vorig week effe langs geweest,
En zal nu woensdag ook effe langs gaan bij de winkel.

melle3105
8 december 2011, 18:53
weet iemand of ze hier ok nieuwe producten hebben zoals de echte gekleurde vlinder, supero, titanium thunder en nog meer goed harde nitraten? ik vind salon roger ok wel goed maar als ze hier de gekleurde vlinder hebben of de titanium thunder.....?

toffee1063
9 december 2011, 10:06
ik vind het een gare winkel je krijgt geen reactie op je mails. op de site staan de openingstijden niet en de prijzen staan niet op de site en ook bijna geen foto,s van hun producten

pyroteamzuid
9 december 2011, 13:59
Kom er net vandaan met 3307
De winkel is 7 dagen in de week open van 09:00 uur tot 21:00 uur !

toffee1063
9 december 2011, 14:12
oh oke dan zal ik wel eens gaan kijken maar handhaven ze de ongeveer de zelfde prijslijst als zena met de choeet collectie ??

melle3105
9 december 2011, 17:02
weet iemand goede winkels in de buurt van liege maaseik maaschelen? kan iemand mij de site van drutti geven kan nergens vinden! g smeets salon roger en wimmers al geziem maar zoek eigenlijk de echte gekleurde vlinders en de erg harde knallers?

pyroteamzuid
9 december 2011, 18:15
oh oke dan zal ik wel eens gaan kijken maar handhaven ze de ongeveer de zelfde prijslijst als zena met de choeet collectie ??

Ja denk het wel,
Heb op de prijslijsten gekken en het zijn goede prijzen.

toffee1063
9 december 2011, 20:15
oh oke dankjewel

3307
10 december 2011, 07:50
Ja prijzen zijn gewoon hetzelfde. Op kortingen en extra's zoals bij Zena hoef je denk ik niet te rekenen, maar dat kun je verrekenen met de benzine kosten naar Beringen of Olen.

Dit jaar staan er nieuwe vitrines. Oogt net allemaal wat netter. Ook dit jaar weer voornamelijk spullen van Original. Openingstijden zijn nu inderdaad van 9 tot 21 uur.

Heb om duidelijkheid gevraagd waarom hij de winkel nu pas heeft geopend. Het blijkt dat hij niet voor 7 December open mag gaan van de gemeente.

Gezien de collectie is het nog steeds geen winkel om speciaal voor om te rijden. Maar wil je een groot aanbod in Original vuurwerk voor dezelfde prijzen en goede service, dan is dit een goed alternatief voor de kleinere winkeltjes in de buurt en een lange trip naar Beringen of Olen.

toffee1063
10 december 2011, 11:04
oh oke ik woon er 15 minuten vandaan dus ik ga denk ik dit jaar wel even langs en ook bij smeets, salon roger omdat die wel het beste vuurwerk hebben wat voor mij in de buurt ligt

UltraCorez
12 december 2011, 12:42
Hierbij de folder 2011 - 2012:

http://i929.photobucket.com/albums/ad136/iVisionz/folder1.jpg
http://i929.photobucket.com/albums/ad136/iVisionz/folder2.jpg

PSVfanatics_geleen
12 december 2011, 12:56
Wat kost de 100.00 klapper?

toffee1063
12 december 2011, 15:50
ik denk dat je gewoon de prijzen van zena kunt aanhouden of net iets duurder

pyroteamzuid
12 december 2011, 17:48
Feestelijke opennig heb ik helaas niks van gemerkt,
Wist er niet van af aangezien de folders dus blijkbaar net zo als vorig jaar te laat binnen zijn gekomen.

toffee1063
13 december 2011, 14:16
wel jammer dat er geen prijslijst is of dat het op de website staat

tristen
13 december 2011, 18:25
Vorig jaar ook een folder gekregen dit jaar niet helaas.
Spaar ze maar helaas...

Is een van de weinige winkels wat in Nederland een folder verspreiden volgens mij.

toffee1063
13 december 2011, 18:49
is dat niet illigaal of aanzet tot illigale aankoop van vuurwerk ?

PSVfanatics_geleen
14 december 2011, 09:02
is dat niet illigaal of aanzet tot illigale aankoop van vuurwerk ?

Vorig jaar heb ik ook een folder gekregen thuis. Het blijft natuurlijk wel vreemd, maar het is ind aansporen tot kopen.

toffee1063
14 december 2011, 18:29
het lijkt mij opzicht een mooie winkel met een leuk assortiment ik zal vrijdag even langs gaan en kijken of ik de prijslijst kan inscannen

Pauly-D
15 december 2011, 14:02
ik heb ook n folder voor de 2e keer ontvangen vorig jaar ook

toffee1063
24 december 2011, 11:31
ik was gisteren bij fireworks shopping center. en ik had voor 231 euro besteld en ik kreeg 1pakje chooet banger en 1 pakje nuke bang gratis. en ik had een rekenfout gemaakt en ik had maar voor 210 bij dus ik vroeg of ik wat kon terug geven. maar die man zij dat het bijna kerst was en dat ik het mocht houden en ik had al gratis vuurwerk gekregen ik ik hoefde 21 euro niet te betalen dus ik vind dit een prima winkel en ik blijf er ook terug komen

Pauly-D
26 december 2011, 11:38
ik snap ook niet dat super veel mensen iets te zeuren hebben over deze winkel de baas van de winkel is altijd aardig geweest en gaf mee veel gratis vuurwerk altijd,
ook toen hij nog in zijn dierenzaak zat in maaseik maarja dit jaar geen vuurwerk uit belgie meer voor mij.

toffee1063
26 december 2011, 21:03
voortaan maar genoeg geld meenemen of een prijslijst vragen om een lijstje te maken er is niks zo vervelends om vuurwerk terug te geven. :p

ELalexandro
13 oktober 2012, 19:16
Iemand enig idee of deze winkel dit jaar nog opengaat?
Vind niks terug op de website, plus ik ben er vandaag langsgereden, geen enkel teken van reclame/openingsuren aan de venster plus massa's onkruid ( :) )

tristen
13 oktober 2012, 20:36
Iemand enig idee of deze winkel dit jaar nog opengaat?
Vind niks terug op de website, plus ik ben er vandaag langsgereden, geen enkel teken van reclame/openingsuren aan de venster plus massa's onkruid ( :) )

De Fireworks Shopping Center mag door hun vergunning pas vanaf 7 december open.
Voor deze tijd is er geen bedrijvigheid.:wink:

pyroteamzuid
8 december 2012, 15:38
Ja en nu is hij open !!!
Van 09:00 uur tot 21:00 uur 7 dagen in de week alleen op 24 en 25 December niet !!!

uglytoffee123
11 december 2012, 07:06
niet zeiken mensen! is gewoon de beste vuurwerkshop. salon roger kan beter stoppen!

tristen
11 december 2012, 07:43
niet zeiken mensen! is gewoon de beste vuurwerkshop. salon roger kan beter stoppen!

Hoezo is dit dan de beste en hoezo kan Salon Roger beter stoppen?
Geed eerst redenering je zou de eigenaar wel kunnen zij...

PSVfanatics_geleen
11 december 2012, 12:16
Ik wil toch zeggen, heb altijd goede ervaringen Met Salon Roger en in mijn ogen een zeer goede winkel. Fireworks Shopping center is ook niet verkeerd, maar om te zeggen dat Roger moet stoppen is wel heel ver gezocht.

Torrr
11 december 2012, 12:40
niet zeiken mensen! is gewoon de beste vuurwerkshop. salon roger kan beter stoppen!

We lezen hier gelukkig wel meer loze kreten. Misschien kun je je antwoordt even toelichten.... ik ben benieuw:angel:

Denjo
11 december 2012, 13:23
niet zeiken mensen! is gewoon de beste vuurwerkshop. salon roger kan beter stoppen!

Je komt immers heel geloofwaardig over, vandaag geregistreerd en 1 post maar liefst al geplaatst, precies in dit topic.

Toedeloe.