PDA

Volledige versie bekijken : Vuurwerkwinkel Brussel



MisterYorick
12 december 2010, 13:33
Ik ga binnenkort een weekend naar Brussel toe en zou wel wat vuurwerk willen meenemen. Nou is mijn vraag of jullie nog vuurwerkwinkels( met adres ) weten in Brussel, als ik via Google zoek krijg ik er maar één. En het lijkt me sterk dat er maar eentje in heel Brussel zit. Ik zit in de buurt van Brussel Midi, moge dat nog helpen als iemand daar iets in de buurt weet.

explosie123
12 december 2010, 14:06
je moet gewoon opzoek gaan naar fop-winkels daar verkopen ze een paar potjes, sterretjes en gewoon kleine producten. ik d8 dat er eentje was die verkocht master blaster en om de hoek zat er nog 1 die verkocht ook wat vuurwerk. maar harde klappers zul je er niet vinden.

djara
20 januari 2011, 11:15
Nou ik ben 2 weken geleden naar Brussel geweest voor de fun. Mooie stad trouwens en echt een aanrader voor een uitstapje.

Ook meerdere Carnaval winkeltjes gezien waar ze vuurwerk verkochten. Deze waren gevestigd in het centrum van Brussel. (het oude deel)
Maar wat ze verkopen dat is vaak niet veel. Het gaat om enkele pijlenpakketten en potten samen met wat sterretjes en strijkers. Nou maakt dat neit zoveel uit maar ik ben echt KAPOT geschrokken van de meest absurde en belachelijkste prijzen die ik in mijn hele leven gezien heb. Dit was echt verre van normaal.

Potten die normaal rond de 20 a 30 euro kosten werd gewoon 60,- voor gevraagd. Ik viel stijl achterover. Even een voorbeeld: De tristarpot Tribal die bij loots een goede 30,- kost werd schrik niet.... E 65,- voor gevraagd.

Een echte afrader om naar Brussel te gaan voor vuurwerk(tenzij er ergens een wallhalla verstopt zit waar ik niks van weet). Ga gewoon lekker naar baarle, alpeco, salon of original.