PDA

Volledige versie bekijken : Power Rockets [Vuurpijl ass.] [Uitloop]



Richardus
6 december 2010, 22:17
Artikelnummer: 2610
Artikelnaam: Power Rockets
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 50 stuks
Effectomschrijving: 3 traps vuurpijl, fluit, crackling en harde knal
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €8,50

http://www.vuurwerktoppers.nl/assets/product_images/2610.jpg

Richardus
6 december 2010, 22:19
Iemand ervaring hiermee, en kan melden of dit enige kwaliteit heeft, beter dan de gemiddelde 3traps pijltjes van tegenwoordig? Deze zijn nml. meer aan de prijs, en lijken 3 effecten per pijl te hebben, da's ook ff anders.

xavilolo
7 december 2010, 07:24
Iemand ervaring hiermee, en kan melden of dit enige kwaliteit heeft, beter dan de gemiddelde 3traps pijltjes van tegenwoordig? Deze zijn nml. meer aan de prijs, en lijken 3 effecten per pijl te hebben, da's ook ff anders.

In een folder online stond er bij dit product nieuw, dus speciaal met deze zal er niemand ervaring hebben

I-TIMOOW-I
7 december 2010, 07:26
Ik vind ze wel duur, vroeger kon ik drietrapsfluit met crackling kopen voor 3-4 euro? En nu betaal je voor de extra knal 4,50??

EDIT: Dit waren er trouwens 144, dit zijn er maar 50, ze lijken ook wat groter dus ze zijn misschien beter.

Richardus
29 december 2010, 23:29
Ik hou nog een slag om de arm, want ik heb er nog maar 2 getest; maar alletwee gaven ze geen knal... Slechts 2 trappen dus; een aardig goede gil met crackling einde. Een kleiner broertje van de Uitfluiters van Lesli, zeg maar, zo zonder knal. Maar nog 48 te gaan :D dus we zien wel wat de einduitslag wordt haha

pronk freak
30 december 2010, 11:35
Ik hou nog een slag om de arm, want ik heb er nog maar 2 getest; maar alletwee gaven ze geen knal... Slechts 2 trappen dus; een aardig goede gil met crackling einde. Een kleiner broertje van de Uitfluiters van Lesli, zeg maar, zo zonder knal. Maar nog 48 te gaan :D dus we zien wel wat de einduitslag wordt haha

heb ze ook maar zijn ze het waard die 8 eutjes?:bye:

Richardus
30 december 2010, 12:51
Mwah... Ik heb ze vergeleken met die fluitpijlen van Wolff waarvan je 72 krijgt: ze lijken wel dezelfde fluit te hebben, maar dus nog met crackling er achteraan. Als de knal er wel bij was geweest (bij de andere 2 die ik getest heb ook weer niet) was het een volmondig 'ja' geweest, maar nu spant het er om... Geen enorme afraders omdat ze goed fluiten, maar ook geen grote aanraders. Nog geen drietraps in ieder geval.

djremyonly
31 oktober 2012, 13:17
Iemand filmpje ervan om te kijken hoe de effecten eruit zien?

wateringen
13 december 2012, 18:43
ik ben benieuwd, want ik zal ze dit jaar voor het eerst halen. Alleen, omdat ze even duur zijn als de thunder rockets bij mijn dealer.

BHORaket
29 juli 2013, 21:54
Waren leuke pijltjes , alleen best prijzig .

Hier overigens wel een "knal"

BHORaket
25 november 2013, 21:37
Dit jaar weer 2 doosjes van besteld , waren leuk !

BHORaket
24 januari 2014, 00:27
Dit jaar hadden ze geen knal , maar de een harde lange fluit ( langer als normaal ) met een zilverstaart en crackling , vond het echt toppers zoals ze nu waren , alleen jammer dat het knalletje niet erbij was. Heerlijke rauwe fluit , met een zilverstaart super toch ? Wel vreemd dat ze anders waren als vorig jaar .

aasamember
28 november 2014, 07:45
Filmpje van Caferata

http://www.youtube.com/watch?v=MvvDzyAismk

BHORaket
30 december 2014, 11:48
Gister weer 2 stuks afgestoken , zitten nu voor het 3e jaar in mn collectie en zijn erg leuke pijltjes ! 9 euro in voorverkoop voor 50 stuks , helaas niet echt goedkoop.
Ze hebben geen knal , maar daarintegen wel een zilverstaartje.