PDA

Volledige versie bekijken : Films producten Bonfireworks



moontan
29 november 2009, 17:12
De eerste livebeelden van Bonfireworks producten zijn beschikbaar
Met grote dank aan member Hutter
Geschoten tijdens demo van ANO Vuurwerk in Milheeze

Op het filmpje staan 10 producten, achtereenvolgens:

Midnigt Deligt.
Gorgeous.
Wodka blue.
Endeavour.
The wave.
Sun rise.
Earthquake.
Outrageous.
Blessing pearls.
Crazy thunder.

http://www.youtube.com/watch?v=ckTaeGMAYL4

Richardus
29 november 2009, 17:52
Nou, 't ziet er net zo uit als de filmpjes uit China! Ook het blauw bij de Wodka Blue is mooi zichtbaar, het goud van de Sunrise lijkt te dun voor de camera, en wat is die Outrageous toch prachtig.
Blessing Pearls vind ik tegenvallen, net als The Wave: kleuren zijn snel weg, en waves zijn dun en boeketgrootte kleiner dan verwacht. Earthquake valt me hier dan weer verrassend positief op; inderdaad zijn die kleuren erg goed.

Ik geloof dat ik niet teleurgesteld ga worden met mijn grote bestelling Bonfireworks!

Dank voor de film, Hutter!

Thecrow
29 november 2009, 17:57
Bedankt voor het plaatsen, krijg hierbij toch wel redelijk goede 1e impressie.
Wat me vooral opvalt in negatieve zin, is dat de Sunrise op deze demo film behoorlijk slecht uit de verf komt.

Vind met name de Gorgeous, Wodka Blue, Earthquake, en de Outrageous toch wel de betere cakes van bonfire na het zien van de eerste beelden.

Blitzzz
29 november 2009, 18:34
Het effect van Sunrise is ook erg moeilijk te filmen, omdat het een niet heel fel, goud effect is. Ik weet wel zeker dat dit in praktijk een prachtige cake is. Wodka blue is iets anders dan op de china film. Ik vind die op de china film mooier, ik zie liever een dikke palm.

Richardus
29 november 2009, 18:46
Leuk: ik vind het juist mooi dat er nu meer blauw inzit, de palms vind ik nog steeds goed.

Dat goud van Sunrise lijkt inderdaad te dun voor de film: je ziet net nog de randen van de boeketten, en dan zie je dat ze toch goed groot zijn.

hutter
29 november 2009, 19:04
De eerste livebeelden van Bonfireworks producten zijn beschikbaar
Met grote dank aan member Hutter
Geschoten tijdens demo van ANO Vuurwerk in Milheeze

Op het filmpje staan 10 producten, achtereenvolgens:

Midnigt Deligt.
Gorgeous.
Wodka blue.
Endeavour.
The wave.
Sun rise.
Earthquake.
Outrageous.
Blessing pearls.
Crazy thunder.


Ik ben blij dat ik op deze manier ook mijn steentje kan bijdragen aan dit mooie forum.
Alleen zonder steun van andere zou dit voor mij ook niet mogelijk zijn.

Bij deze wil ik m'n neefje member bryan5161 en z'n vader (op FPM master-G) bedanken voor het rijden naar div demo's.

thom_vuurwerk
29 november 2009, 19:16
Heel erg bedankt hutter! :)..

Nu weet ik eindelijk wat me te wachten staat.. De enige tegenvaller vind ik de wodka blue, voor de rest zijn het allemaal plaatjes!

nemmie
29 november 2009, 19:23
Ben blij dat de effecten hetzelfde zijn als de bon filmpjes.Zeker omdat ik de halve collectie al besteld had in Eden.
i'm happy.

en hutter bedankt voor de film.

Ischa
29 november 2009, 19:25
bedankt hutter
leuk om zo de beelden van bonfireworks live te zien
nu weet ik weer wat ik wel en niet ga kopen:D

TenJ
29 november 2009, 19:29
Hoe vonden jullie(mensen die de cakes live hebben gezien) de cakes van Bonfireworks presenteren in verhouding tot andere Nederlandse merken als Wolff of Zena? Ik ben namelijk van plan veel cakes van Bonfireworks te halen.

sjopies
29 november 2009, 19:45
Mooie impressie van deze lijn, ben er heel content mee.
Heb dit jaar voor zo'n 200 euries aan bonfireworks, was een gokje, heb ze nog nooit gehad, maar het beloofd veel goeds zo te zien!
met wolff en b en w erbij is mijn avond al gegarandeerd goed!

Gygabyte
29 november 2009, 20:15
Heb na het zien van het filmpje geen spijt dat ik voornamelijk Bonfireworks heb gekozen.
Alleen de Gorgeous en de Crazy thunder verschillen wel erg met de Chinese filmpjes.
De Gorgeous ramt alles er binnen 16 seconden uit (wel een machtig gezicht hoor daar niet van), terwijl hij op de Bonfireworks website 40 seconden duurt.
Bij de Crazy thunder lijkt de blast wat groter waardoor alles verder verspreid en mis ik de tempoversnelling naar het eind.

Pyro.d
29 november 2009, 20:32
Was gister ook in Milheeze, ik moet zeggen dat ik toch meer verwacht had van Bonfireworks, er zaten een paar gave cakes tussen zoals de Outrageous, Earthquake en de Wodka blue. Maar ik vond vooral de kleinere cakes tegenvallen, en daar had ik juist veel van verwacht.

Maakt voor mij nog maar eens duidelijk dat product films uit China gewoon niet te vertrouwen zijn.


Ik heb ook gelijk wat aanpassingen gedaan in mijn bestelling.

grunn
30 november 2009, 16:56
Zo zie je maar weer eens dat je behoorlijk op het verkeerde been wordt gezet door de filmpjes op de site van Bonfire.
Na jaren uit Belgie gehaald te hebben wil ik nu eens alles uit Nederland. Met de twee lijnen van Bonfire was ik erg in mijn nopjes. Had 19 cakes op mijn lijstje staan.
Wat mij opvalt na grondig de demo te hebben bekeken, is dat cakes 20 tot 25% sneller worden geschoten dan op de site van Bonfire. Moet ook wel anders vallen er te veel gaten in de lucht; palmen en boeketten verdwijnen een stuk sneller dan op de filmpjes van hun eigen site.
Het zou ook te mooi zijn als je de filmpjes op hun site ziet. Deze zien er echt perfect uit. Goede marketing.
De filmpjes van de demo hierboven laat zien dat ze een aantal cakes goed om zeep hebben geholpen, b.v. de Crazy Thunder. Blijft niets van over als je deze vergelijkt met de film op hun site. En ook de Gorgeous heb ik inmiddels geschrapt van mijn lijstje. Ook deze in mijns inziens minder mooi. De Outrageous is gelukkig wel goed intakt gebleven. En de goedkopere cakes zijn tot nu toe ook goed te noemen.
Verder stoorde ik mij bij het zien van bovenstaande demo mateloos aan de harde muziek.
Tot zover mijn kritische noot.
Gelukkig heb ik nog geen bestelling gedaan. Ga nog de demo in Hoogkerk bekijken op de 12e. Er worden daar 13 cakes van Bonfire geschoten.

Groeten uit en door Grunn.

dizz0r
30 november 2009, 17:18
Jij noemt het hier goede marketing. Ik noem het persoonlijk bewust foutief informeren. Erg jammer, want door die verwachting die er eerst was heerst er nu enkel teleurstelling. Ik spreek nu wel voor mijzelf btw.

Mek
30 november 2009, 17:32
De meningen over bonfire zijn erg verdeeld.
De ene vindt de kleine cakes wel goed , de andere weer niet.
Ik ben zelf benieuwd hoe de Sunrise was , heb hiervan nogal wat cakes van besteld.

De outrageous had ik vorig jaar 2x , en blijft een giga aanrader.
Iemand die zich de Sunrise nog goed kan herinneren?
Filmpjes zeggen me niet zoveel , temeer omdat de sunrise alleen maar een gouden effekt heeft.
DarkSoul misschien?

Grtzz
mek

DarkSoul
30 november 2009, 22:36
De Sun Rise...
Tsja, ik kan je er helaas weinig over vertellen. Mijn film van de Sun Rise is helaas helemaal out of focus. Daarbij komt dat dit goud al zo lastig is vast te leggen. De film is dus niet eens upload-waardig.
De knal was goed, erg goed. Bursts van willows zijn al-tijd hard. Maar het boeket heb ik ervaren als "gewoon een gouden willow". Sorry dat ik niet exact meer weet hoe en wat. Omdat ik niets afwist van Bon Firworks, wist ik ook niet waar ik op moest letten. Ik heb mij meer bezig gehouden met filmen, dan met de cakes ter plekke te beoordelen.

jejestilo074
30 november 2009, 23:46
Jammer dat de City Lights niet is geschoten, dat was eigenlijk wel de cake waar ik het meest geinteresseerd in was :sad:

moontan
30 november 2009, 23:49
De City lights wordt a.s. maandag in Rijswijk geschoten.
Cheq de schietlijst:

http://www.vuurwerkhal.nl/VOORLOPIGE_schietlijst_2009.pdf

moontan
7 april 2010, 00:37
Op het you-tube kanaal van Bonfireworks kwam ik onderstaand "test-filmpje"
tegen:

http://www.youtube.com/watch?v=ZdjMd45zC_g

Denjo
7 april 2010, 09:56
Dat zou wel een droomblok zijn van mij, maar ik neem aan dat zoiets niet door de keuring heen komt.

zyzal
7 april 2010, 14:26
als ze dat van 500 gram kunnen maken zijn ze goed bezig

zal toch wel niet gebeuren met al die regeltjes in nl :(

ylke
7 april 2010, 17:04
wat een geweldig blok, ga zo door Bert hopelijk komt deze door de keuring heen

skyrider
7 april 2010, 18:31
Wat een cake,Mjamie. Hopelijk komt hij inderdaad door de keuring,Maar dat komt wel goed denk ik.

Richardus
7 april 2010, 19:05
Hij doet me denken aan een Showtime cake met vergelijkbare effectmix. Deze is mooier, en vrijwel zeker goedkoper.

Fijn, zo'n voorproefje van Bon. Ik hoop dat er binnenkort nog meer, of verder nieuws, volgt :)

FireDragon
7 april 2010, 19:58
Dit test filmpje ziet er goed uit. Smaakt naar meer! Natuurlijk is dit te doen binnen de huidige 500-grams bepaling, hij duurt toch ook niet al te lang.

Ik hoop dat er ook nieuwe produkten komen die niet zo heftig 'alles er bijna in een keer' uitgooien, zoals deze dat doet. Ik vind het bij sommige effecten juist mooier als er gespeeld word met de schiet timing in de cake zodat het betreffende effect juist de aandacht kan krijgen.

Ik had het persoonlijk mooier gevonden bij deze test cake als de falling leafs in v-shape o.i.d. uit de cake zouden komen. Ik vind ze nu toch een beetje wegvallen tegen de rest.

DsNL
7 april 2010, 20:12
zoo zoo, dat ziet er toch heerlijk uit moet ik zeggen!
Echt een cake voor mij, die combi met falling leaves is echt geniaal!

*kevin*
7 april 2010, 21:47
Het effect wat ze mij zo laten zien ziet er toch weer uit als een zeer mooie cake waarvan de effecten netjes uitgevoerd zijn.
We zullen het over een tijd horen maar ik twijfel niet over te kwaliteit die ze leveren:)

DsNL
14 mei 2010, 20:46
Het heeft wel een beetje weg van de showtime serie (Golden Wave King, Blink And Leaves):
http://www.infovuurwerk.nl/InfoVuurwerk/index.php?artikelnummer=5038

3xh
15 mei 2010, 09:57
exact dit blokje werd 3x gebruikt in een show in helmond.
op bevrijdings dag.
de zelfde efecten maar was dat blokje op de show 3x langzamer.
heb nix gefilmt mischien kan ik een filmpje vinden op youtube...

basicd
16 augustus 2010, 17:42
Er is weer een nieuwe productfilm geupload op het youtube kanaal van Bonfireworks. Kwam ik zojuist achter.

movie (http://www.youtube.com/user/bonfireworks#p/a/u/0/4WRdGZQ8kto)

Edit: Zo te zien worden er meer geupload.

zenerdiode
16 augustus 2010, 17:48
Ik zie zelfs twee nieuwe films.
Zouden dit nieuwe cakes voor de consumenten markt zijn?
Vooral de eerste ziet er best professioneel uit.

DF1
http://www.youtube.com/watch?v=Z3kCa73mpGY&feature=player_profilepage

DF1001CO Colorful thunder tail
http://www.youtube.com/watch?v=4WRdGZQ8kto&feature=player_profilepage

Richardus
16 augustus 2010, 18:46
De Colorful Thunder Tail ziet er gewoon uit als die van Dream Fireworks, wat al langer leek door Bonfireworks verkocht te gaan worden dit jaar.

De andere: color to brocade (zeg maar) is wel nieuw. Maar het zou een nieuwe manier van Chinese productfilms presenteren via hun kanaal zijn...wat niet kan hè ;)

ylke
16 augustus 2010, 19:37
Artikelnummer: DF1001CO
Productnaam: Colorful Thunder tail is van Dreamfire works en wordt ook vermeld in de catologus van Bonfireworks.
Effectomschrijving: Red, Green, Yellow, Bleu color thunder.
Netto Kruitgewicht ((g): 450.
Aantal schoten: 100 schots.
Verpakking: 6/1
Prijs: €. 55,95

zenerdiode
20 augustus 2010, 20:00
Weer is er een nieuwe film ge-upload op het kanaal van Bonfireworks.
Ik denk dat het hier weer om een cake van Dream Fireworks gaat die door Bonfireworks verkocht gaat worden.
Kan iemand dit bevestigen?
De effecten zien er goed uit.

DF1002CO
http://www.youtube.com/watch?v=djOI_IsrcEA

ylke
20 augustus 2010, 20:15
Dit is inderdaad een cake van Dream Fireworks wordt uitgebracht in samenwerking met Bonfireworks.
Zie omschrijving hieronder:

Artikelnummer: DF1002CO
Productnaam: Golden Dream.
Effectomschrijving: Bleu Mine with Golden Tree.
Netto Kruitgewicht ((g): 500.
Aantal schoten: 36 schots.
Verpakking: 6/1
Prijs: € 39,95

Pyroguy
20 augustus 2010, 20:16
Wel prijzig, maar echt heel mooi! Vooral DF1002CO ziet er prachtig uit:) Blauw met goud blijft gewoon één van de beste combinaties die er bestaat :D
Die knalcake ziet er ook goed uit, gaat lekker nonstop achter elkaar door :)

zenerdiode
20 augustus 2010, 22:01
Wat ik op het filmpje van de Golden Dream zie ziet er erg goed uit.
Net wat Pyroguy zegt, blauw en goud is gewoon een mooie combinatie.
Bovendien zijn de effecten netjes uitgewerkt.
Een prijs van €39,95 valt mij erg mee.

Ylke, zijn er nog meer producten van Dream Fireworks bekend die Bonfireworks gaat verkopen, of mogen jullie dat nog niet bekendmaken?

ylke
20 augustus 2010, 22:07
Dream Fireworks breng drie cake's uit met Bonfireworks kunnen als de klant het wil een label van Bonfireworks krijgen dus omgelabeld.


Hierbij de derde cake.


Artikelnummer: DF1003CO
Productnaam: Big Fantasy.
Effectomschrijving: Red Tail silver strobe willow & red, Bleu, silver willow & red strobe, green strobe willow & purple yellow, magicall ball, coco red dahlia, green tail, purple, yellow, red dahlia
Netto Kruitgewicht ((g): 500.
Aantal schoten: 36 schots.
Verpakking: 6/1
Prijs: € 36,95

zenerdiode
21 augustus 2010, 10:35
Ylke, bedankt!
Het filmpje van de Big Fantasy is al 4 maanden geleden op het kanaal van Bonfireworks verschenen.
Ook in dit topic is het filmpje al voorbij gekomen.
Toen werd nog over een testfilmpje gepraat.
Leuk dat deze cake nu ook echt op de markt komt.

Ook deze cake vind ik er goed uit zien.
Hij schiet in hoog tempo en de combinatie van de willows met de gekleurde falling leaves vind ik mooi.
De prijs van €36,95 vind ik best mee vallen.

DF1003CO
http://www.youtube.com/watch?v=ZdjMd45zC_g

Vuurwerkland-Steenbergen
21 augustus 2010, 10:48
Big fantasy demo Bonfireworks 2010 : http://vimeo.com/12171994

zenerdiode
21 augustus 2010, 12:19
Big fantasy demo Bonfireworks 2010 : http://vimeo.com/12171994

Dat is wel een groot verschil met het filmpje van het kanaal van Bonfireworks.
Jammer deze aanpassingen.
Ik vind de cake zoals deze eerst was beter.

Vuurwerkland-Steenbergen
21 augustus 2010, 12:56
Dat is wel een groot verschil met het filmpje van het kanaal van Bonfireworks.
Jammer deze aanpassingen.
Ik vind de cake zoals deze eerst was beter.

Dat filmpje van het kanaal van Bonfireworks wat jij postte, is niet de Big Fantasy.

Ik denk zelf dat die cake misschien nieuw in de collectie komt?

MasterBsc
21 augustus 2010, 14:24
Is het bovenste filmpje van deze pagina nou prof. vuurwerk of een nieuw product voor de NL markt?

Het ziet er een beetje onmogelijk uit voor Nederland..

Richardus
21 augustus 2010, 14:32
Gewoon voor de NL markt :D De Colourful Thunder Tail van Dreamfireworks ism Bonfireworks :)

Waarom onmogelijk qua consument? Gekleurde kogels kunnen, ti-salutejes kunnen... de knal zal niet zoals in prof. vuurwerk zijn door de kruitbeperkingen, da's ook alles.

MasterBsc
21 augustus 2010, 15:20
Ik bedoel het bovenste youtube filmpje.DF1 ofso.Je ziet boeketten die 7 sec. blijven hangen ofso. Dat knal blokje ziet er absoluut niet onmogelijk uit is gewoon een simpele cake.

zenerdiode
21 augustus 2010, 15:49
Dat filmpje van het kanaal van Bonfireworks wat jij postte, is niet de Big Fantasy.

Ik denk zelf dat die cake misschien nieuw in de collectie komt?

Het filmpje wat ik poste heeft wel als naam de productcode van de Big Fantasy.
Vandaar dat ik er vanuit ging dat dit de Big Fantasy was en dat deze later aangepast is.

Richardus
21 augustus 2010, 15:57
Die Big Fantasy van de demo is wel inderdaad degene die vorig jaar ook al door Dream verkocht werd. Waarschijnlijk is er wat door elkaar gehaald. Ik vind deze opvallend en mooi: de prachtige kleurencombi's afgewisseld met de waves. Misschien bijna een beetje té veel moois voor in één cake? :wink:


Ik bedoel het bovenste youtube filmpje.DF1 ofso.Je ziet boeketten die 7 sec. blijven hangen ofso. Dat knal blokje ziet er absoluut niet onmogelijk uit is gewoon een simpele cake.
O die, tja, daar is nog verder niets over gemeld...

Pyroguy
21 augustus 2010, 17:17
Ylke, bedankt!
Het filmpje van de Big Fantasy is al 4 maanden geleden op het kanaal van Bonfireworks verschenen.
Ook in dit topic is het filmpje al voorbij gekomen.
Toen werd nog over een testfilmpje gepraat.
Leuk dat deze cake nu ook echt op de markt komt.

Ook deze cake vind ik er goed uit zien.
Hij schiet in hoog tempo en de combinatie van de willows met de gekleurde falling leaves vind ik mooi.
De prijs van €36,95 vind ik best mee vallen.

DF1003CO
movie (http://www.youtube.com/watch?v=
http://www.youtube.com/watch?v=ZdjMd45zC_g)


Wowzus :shocked: Dat is nou nog eens vuurwerk zoals vuurwerk bedoeld is! Prachtige combinatie van effecten en een heerlijk tempo :)

moontan
26 december 2010, 20:49
Vuurwerk 2010 - 2011 (Bonfireworks) door intercreations

http://www.youtube.com/watch?v=wCF2f1e94bo