PDA

Volledige versie bekijken : Thunder Rockets [Vuurpijl ass.]



ilvan
17 november 2009, 22:37
Artikelnummer: 2330
Artikelnaam: Thunder Rockets
Bruto Gewicht: 232 gram
Netto Kruitgewicht: 10.2 gram
Aantal Stuks: 6 stuks
Effectomschrijving: Extreem harde knalpijlen
Tijdsduur: 5 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: €8,99

https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files//4/1/5/564aed375c78e.jpg


http://youtu.be/KkAz7bIP240

TenJ
18 november 2009, 15:20
Bij mijn dealer word deze verkocht voor 6,95 (om even een indicatie te geven wat de adviesprijs ongeveer is).

Lars Lawinepijl
18 november 2009, 15:30
Nieuw product ! ben benieuwd, weet iemand bij wie de importeur is of waar je ze kan aanschaffen ?

Mr.Y
18 november 2009, 15:32
Vuurwerkcrew.nl > Nederlands vuurwerk > Cafferata Vuurwerk > Overig Vuurwerk
Thunder Rocket *Nieuw 2009*

ilvan
18 november 2009, 17:52
Bij mijn dealer word deze verkocht voor 6,95 (om even een indicatie te geven wat de adviesprijs ongeveer is).

Oke! Bedankt :wink: ik zal de prijs gelijk toevoegen. Interesant product vind ik het ..

:bye:

genius
18 november 2009, 18:06
Bent benieuwd wat deze dingen doen, aangezien ik dit jaar wat meer klein spul ga kopen, ga ik toch maar eens kijken of de cafferata dealer hier deze pijltjes heeft.

ilvan
18 november 2009, 20:46
Bent benieuwd wat deze dingen doen, aangezien ik dit jaar wat meer klein spul ga kopen, ga ik toch maar eens kijken of de cafferata dealer hier deze pijltjes heeft.

Ik ben ook benieuwd, echter nog geen echte effectbeschrijving. Maar als ze gaan zoals de sky thunder pijlen van Broekhoff, neem ik ze zeker mee. Alleen zullen we dat niet weten voordat we ze evt. kopen denk ik.

Zou best kunnen dat dit zo'n thunderschock in een pijl is. Een beetje het idee Thunder pijl van Evuco. hmmmm.. als mn dealer ze verkoopt neem ik wel een pakje mee. Mss zijn eht wel toppers :)

:bye:

pyrojoe
26 november 2009, 12:22
Is er ook een filmpje van? Ik denk dat het gewoon een soort tolle lola/ silver thunder zal zijn

genius
3 december 2009, 15:32
Is er ook een filmpje van? Ik denk dat het gewoon een soort tolle lola/ silver thunder zal zijn

Ik heb ze besteld, denk niet dat deze ook een fluit hebben want cafferata heeft al tolle lola's in het assortiment welke ik ook besteld heb, kan ik mooi de knal vergelijken.. als ze beide even hard knallen vind ik het een miskoop aangezien fluit en knal beter is dan alleen knal en je voor de tolle lola's meer dan een euro minder betaald..

xavilolo
3 december 2009, 17:03
Er staat *nieuw 2009*, waren deze er niet vorig jaar ook al?

ilvan
3 december 2009, 20:43
Er staat *nieuw 2009*, waren deze er niet vorig jaar ook al?

Nee, wel andere pijlen, die ook werden verkocht onder de naam 'Thunder Rockets'

xavilolo
4 december 2009, 16:32
Oke, ik dacht al, heb ik deze niet eerder bij cafferata gezien...

DeDeu122
30 december 2009, 15:01
Zojuist een getest. Leuke pijlen hoor! Harde knal met een redelijk crackling boeket.
Als je ze kunt kopen: neem mee!

ilvan
30 december 2009, 15:06
Zojuist een getest. Leuke pijlen hoor! Harde knal met een redelijk crackling boeket.
Als je ze kunt kopen: neem mee!

Kijk eens aan, dat klintk wel goed. Doet me een beetje denken aan de Extreme bang rockets.

Helaas zijn deze hier niet verkrijgbaar.

genius
30 december 2009, 15:07
Zojuist een getest. Leuke pijlen hoor! Harde knal met een redelijk crackling boeket.
Als je ze kunt kopen: neem mee!

Oke, zijn het dan niet gewoon omgelabelde extreme bang rockets?

edit: ilvan was me net voor.

DSey
3 januari 2010, 11:27
Ik had deze en de Extreme Bang en ze zijn niet hetzelfde. EB heeft een leuk wit sterrenwolkje rond de exploie en de Thunder Rocket niet. Ook ging in mijn beleving de Extreme Bang iets harder.

ilvan
4 januari 2010, 20:49
Filmpje op internet gevonden. Toch wel aardige pijlen. :


http://www.youtube.com/watch?v=uxJALKgfO-0&fmt=22

hardcore0438
10 november 2010, 19:12
zijn het niet deze van MadDog?
http://shop.vuurwerk-zeeland.nl/mad-dog/thunder-pijlen.html
EDIT:ja dat zijn ze dus:p

jorisman
10 november 2010, 19:14
Knallen deze pijlen nou harder als thunderkings, want anders vindt ik dit het geld echt niet waard. Kan je beter thunderkings kopen die veel goedkoper zijn.

hardcore0438
10 november 2010, 19:17
http://shop.vuurwerk-zeeland.nl/catalog/product/gallery/id/142/image/166/

jorisman
10 november 2010, 19:33
plaatje kan je niet zien

Lesl
7 december 2010, 13:47
Deze gaan zeker minder hard als de EB.

Gister 1 in de avond afgestoken, wel heeft deze een zeeer mooie staart

Pyroguy
1 januari 2011, 10:22
Waren erg leuke pijlen die met veel lawaai de lucht in gingen en vervolgens best een harde knal gaven, met een leuk crackling boeket :)

ilvan
5 januari 2011, 15:44
Hele leuke pijlen zijn dit. Ik heb toen ik mijn bestelling ging ophalen nog een pakket gekocht. Aangezien de shock rockets schijnden tegen te vallen omdat ik toch wel nieuwsgierig was na goede verhalen. Inmiddels kan ik me bij de reacties aansluiten. Deze hebben een hele goede knal en de crackling daarna is ook leuk. Zowel voor overdag als s'avonds zijn dit mooie pijlen. Ik neem volgend jaar wer een pak denk ik.

pyrojoe
7 november 2011, 10:46
Dit jaar maar eens proberen.. Die Shock rockets waren SHOCKING bad.. Levensgevaarlijk...

hardcore0438
7 november 2011, 12:10
deze pijlen waren van goede kwaliteit met een beetje crackling.

Lesl
7 november 2011, 21:51
Dit jaar maar eens proberen.. Die Shock rockets waren SHOCKING bad.. Levensgevaarlijk...

Waarschijnlijk komen extreme bang rockets terug bij vuurwerktotaal,

Onder de naam, sick6

fockkie1
4 december 2011, 20:29
Ik ben bezig met mijn verlanglijstje:

maar nu zit ik met het volgende:

Extreme bang rockets €5.95

Thunder rockets €3.50,-

Welke van de 2 gaat nou harder?

heb tot nu toe 4 x extreme bang en 6 x thunder rockets op lijs staan, of kan ik toch de extreme bang rockets vaker halen?

graag antwoord morgen ga ik bestellen!

ilvan
4 december 2011, 21:29
Beide zijn vrijwel hetzelfde maat! Allebei een hele goede knal gevolgd door wat crackling.

Gezien de prijs van de Thunderrocket, zou ik voor die gaan !

baassie123
26 december 2011, 12:29
3,50 per pakje hier. leuke filmpjes denk dat ik stuk of 5 pakken in ga slaan.
Maar gaan ze nou harder als een single shots? bijv de choeêt mega shock?

max
2 januari 2012, 08:56
jammer genoeg kan ik hier nog geen echte goede mening over geven, heb van de 3 pakken er 1tje afgestoken, maar 1 pijl deed helemaal niks , behalve alleen maar de lucht in gaan, en de andere 5 knalden wel, maar niet zo hard als op sommige filmpjes te horen was, viel me ook wel op dat bij de kanl er geen witte flits te zien was in de lucht, en de crackling erna was of niet aanwezig of maar 1 of 2 crackling plofjes, in ieder geval geen crackling wolkje zoals het hoort te zijn, even afwachten wat de andere 2 pakketjes volgend jaar doen, maar koop ze er zekers niet meer bij, totdat de andere beter presteren

thunder95
2 januari 2012, 11:30
De crackling stelde echt helemaal niks voor of was er soms zelfs niet eens, maar de knal (waarvoor ik ze kocht) was gewoon goed hard. Heb er 3 pakken doorheen geschoten en allen deden ze het zoals ze het moesten doen. De crackling neem ik voor lief voor €4,95 per pak, want er zijn knalpijlen waarbij je 2x zoveel betaald.

max
2 januari 2012, 12:22
vond zelf de sick6 pijlen en de extreme thunder rockets beter presteren als de thunder rockets die ik had, voorlopig houd ik het daarbij totdat ik het tegendeel zie, anders is 4,95 nog teveel voor mij, liever wat duurder dan en beter als goedkoop en tegenvallen, maar zal volgend jaar kijken of die andere 2 pakjes net zo slecht zijn

Richardus
2 november 2012, 19:41
dus toch niet een omlabeling van Sick6 of Extreme Thunder? goed om te weten...

ilvan
2 november 2012, 20:45
Ik vond ze niet slecht hoor. Gewoon een prima knal en dan wat crackling. Voor een nederlandse pijl is de knal uitstekend. Ik heb de sick6 en EB niet gehad, dus weet niet of die harder gaan, maar prijs-kwaliteit zit bij de thunder rocket gewoon goed vind ik.

metallicafan
29 december 2012, 13:26
Dit was vorig jaar een prima knal pijl. Dit jaar is die slecht. Als je de versie met een rooie stok hebt dan heb je de nieuwe en dus de slechte versie. Hij gaat wel heel hoog maar geeft een klein plofje.

zuidwest
29 december 2012, 15:57
gelukkig heb ik de oude versie dan. voor het eerst gekocht, en gelukkig niet de nieuwe versie.

zyzal
29 december 2012, 16:10
Was er al bang voor dat ze minder zouden presteren toen ik gister een andere versie kreeg als ik gewend was.
jammer, vorig jaar waren het lekkere pijltjes

pyro99
2 januari 2013, 12:31
wat een heerlijke pijlen waren dit zeg:shocked: echt een hele harde knal! en ook nog een beetje crackling er bij!

voor 6,50 waren ze echt top, volgend jaar zitten ze er weer in!

--pyro99:bye:

pyro99
28 december 2013, 19:25
dit jaar heb ik ze weer, maar wat me meteen opvalt is dat de afwerking een heel stuk slechter is dan vorig jaar! ze hebben nu dunne rooie stokjes i.p.v een dikke houten pijlen stok,ze hebben ook geen lontbeschermers meer ,

verder is de huls wel heel hard! ben benieuwd of de knal nog steeds zo goed is als vorig jaar, later hier meer over :)

--pyro99:bye:

metallicafan
28 december 2013, 19:38
dit jaar heb ik ze weer, maar wat me meteen opvalt is dat de afwerking een heel stuk slechter is dan vorig jaar! ze hebben nu dunne rooie stokjes i.p.v een dikke houten pijlen stok,ze hebben ook geen lontbeschermers meer ,

verder is de huls wel heel hard! ben benieuwd of de knal nog steeds zo goed is als vorig jaar, later hier meer over :)


--pyro99:bye:

Die had ik vorig jaar ook en daar kwam een klein plofje uit. Als je ze nog kan ruilen tegen andere knal pijlen, meteen doen.
16788

joeyvanderlee
29 december 2013, 08:11
bij mij vliegen ze van het stokje af na 5 meter en gaan ze dus heel gek de lucht in.
vreemde gevaarlijke dingen dit. de knal is daarentegen wel lekker.

pyro99
1 januari 2014, 11:26
wat een gevaarlijke dingen waren dit zeg!! ze gingen soms niet de lucht in en als ze wel de lucht in gingen vlogen ze met een boog weer op de grond , super gevaarlijk!

volgend jaar neem ik deze niet meer , ben blij dat we op een open locatie stonden , stel voor dat je dit in je straat doet :S.

knal was wel erg goed dit jaar dat moet ik wel zeggen.

--pyro99:bye:

mars25
7 januari 2014, 10:19
ik had ze ook dit jaar om te proberen, was bang dat mijn pijlen ook zo gevaarlijk zouden zijn, maar ondanks de dunnere rode stokken geen boomerang effecten of niet goed opstijgen, viel me juist op dat ze allejezus hoog gingen, waardoor de harde knal dit jaar wel goed te horen was, maar ze gingen voor het mooie echt te hoog, dus goed opstijgen, harde kknal met witte flits, en geen crackling erbij, zo te horen waren er dus verschillen in deze pijlen dit jaar?

AlmeloZuid1991
22 januari 2014, 23:06
De knal van deze pijlen dit jaar viel mij zwaar en zwaar tegen. Voorheen de beste knalpijl van NL in mijn optiek en dit jaar 1 van de grootste teleurstelling. Ik hoop dat omtrent deze pijlen verbetering wordt belooft anders ga volgend oud en nieuw voor andere pijlen. Erg jammer

PyroSteen
23 januari 2014, 08:48
Gelukkig had ik deze nog gewoon met 'normale' stok en die deden het als vanouds zeer goed.

Over de crackling, dat verschilt inderdaad per verpakking (of zelfs per pijl).

youri119
2 januari 2015, 15:35
Vergeleken met alle andere knal pijlen die ik had, hadden deze een heerlijk doffe knal. Ze gaan wel vrij hoog.


http://youtu.be/KkAz7bIP240

PyroSteen
2 januari 2015, 19:23
Snoeihard weer! Volgend jaar nog meer ^^

afcacbs
4 januari 2015, 19:08
Deze waren ultraaaa goed.

Ze komen zo rond de 40 meters hoog (een normale nl sierpijl zo een 20 tot 30 meter) en de knal is gewoon een max burst zonder sterren.

PyroSteen
6 januari 2016, 08:45
Dit jaar de versie met rode stok. In vergelijking met de normale houtkleurige stok gingen deze veeeel hoger, hadden een langere lont, geen beschermdopje en ze knalde een stuk zachter.. Erg jammer.

fexZy
6 januari 2016, 08:48
Heb nog een dikke nek van het naar boven kijken. Wat gaan deze hoog zeg. Prachtige pijlen, elk jaar paar zakjes van.

Vlinderbommetje
6 januari 2016, 20:06
Gaan inderdaad (te) hoog met rode stok. Ondanks dat knallen ze wel lekker moet ik zeggen. Koop ze volgend jaar weer denk ik!

mars25
7 januari 2016, 12:37
ze gaan idd als een streep omhoog en ver ook, maar wel een lekkere knal, en daarom zullen ze volgend jaar er weer bij zijn

pyroboy
25 februari 2016, 19:32
Startpost en prijs aangepast

kunst-en-vuurwerk
2 januari 2017, 17:01
Ter informatie: mijn pijlen hadden een houten stok, geen lontbeschermers en geen cracklingboeket.

Ik heb één pak gekocht à €3,95, want door de gemengde reacties hierboven had ik me al enigszins voorbereid op een teleurstelling.

Naar mijn mening was het ook geen allerbeste pijl, en wel om één reden: ze gaan veel en veel te hoog! Op zo'n hoogte is de knal slechts een verre plof, die de grond niet zal laten schudden. Ik heb er één op de grond getest, en dan is het echt wel een goed harde dreun, maar helaas blijft daar weinig van over als ze op Mars afstevenen. Jammer.

De afwerking was prima. Goed lang lont, verpakking prima. Daar is eigenlijk niets op aan te merken.

Helaas kan ik geen betere score geven dan een 3/5 sterren. Als ze minder hoog gingen waren het fantastische pijlen geweest!

PyroSteen
5 januari 2017, 18:51
Je had hoogstwaarschijnlijk de versie met de rode stok?

Dit jaar had ik ze weer met de houtskleurige en man man wat gaan die dingen hard (en niet te hoog).

metallicafan
18 december 2017, 21:12
Ik heb toch weer een pakketje bestelt. Niet voor de knal maar juist omdat ze zo hoog gaan, vind dit gewoon gaaf om te zien. Voor knal heb ik 6 pakjes sick 6 pijlengekocht

flutsjah
2 april 2020, 22:59
We mogen ze aankomend jaar toch niet meer kopen maar toch maar voor het archief op film. Vond ze niet super bijzonder, maar leuk om een keer gehad te hebben:

https://youtu.be/QTLdquKiokE