Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dé Aansteeklont?!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dé Aansteeklont?!

    De aansteeklont



    We hebben de klassieke aansteeklont en de aansteekstok gecombineerd tot een uniek product! De aansteeklont heeft een brandduur van maar dan 60 minuten en blijft rechtop staan tijdens het gebruik door een innovatief vlechtproces. Daar naast ziet de aansteeklont er ook nog eens heel hip uit! Mooi en superveilig!


    (Artikelnr.V09037) € 0,25
    Laatst aangepast door Bram95; 20 November 2011, 12:47.
    "I came in like a crackling ball."

    #2
    goed en innovatief product

    Comment


      #3
      Kijk eens aan, dat is nog eens handig. Niet om de 10 minuten een nieuwe aansteeklont aansteken, ben wel benieuwd hoe hij gloeit maar dat is nog even afwachten.

      Comment


        #4
        Als deze echt 1 uur lang branden dan heb je ongeveer aan 20 lonten genoeg . Er handig dat ze de laatste 2 jaar dunne touwtjes erom heen hebben gedaan zodat er minder vlokken touw weg waaien.
        "I came in like a crackling ball."

        Comment


          #5
          Dit lijken me gewoon de normale witte aansteeklonten met rood omhulsel die al vrij lang bestaan (ik dacht dat die tenminste ook wel zo'n klein uurtje konden branden en goed recht blijft), die branden inderdaad een stuk beter dan die witte "troep-lonten" die je helaas bij de meeste dealers mee krijgt.
          Laatst aangepast door PalmPistil; 29 October 2009, 22:25.

          Comment


            #6
            Ik heb begrepen dat een Nederlands bedrijf deze nieuwe soort aansteeklont heeft bedacht en geproduceerd. Lesli heeft toen de gehele voorraad in één keer opgekocht.
            Het touw is op een speciale manier gevlochten waardoor de lont niet gebogen blijft wanneer deze is gebogen, hij blijft zo goed als recht.

            Hier een paar foto's

            Comment


              #7
              Dit zou toch best wel eens een goede aansteeklont kunnen zijn.
              Ik hoop er op dat op de punt het fatsoenlijk blijft gloeien,, en dat er niet zoveel asdeeltjes vanafkomen die aan je lont blijven hangen, waardoor het lontje niet meer aangaat.
              Dat probleem heeft mij de laatste jaren namelijk doen besluiten om geen aansteeklont meer te gebruiken

              Comment


                #8
                Ik hoop dat deze een stuk beter zijn, dat kan het toch wat geld besparen ondanks dat ze 5 cent duurder zijn. Je hoeft veel minder lonten te kopen.

                Comment


                  #9
                  Leuk en goed bedacht zo´n lont... Ik neem er een paar van!
                  Laatst aangepast door 1Salute; 30 October 2009, 13:56.

                  Comment


                    #10
                    Mag allebei:

                    lont de, het; v(m) en o -en koord voor het ontsteken van ontplofbare stoffen: ~ ruiken onraad bespeuren; de ~ in het kruitvat steken grote opschudding veroorzaken.

                    On-topic:
                    60 minuten lijkt mij een beetje veel, maar ze zullen wel langer branden dan de standaard Lesli lont want die gingen wel heel snel. Maar dat die recht blijft staan is wel erg fijn. Die slappe lonten waren maar irritant.

                    Comment


                      #11
                      Doe mij maar de nieuwe lont van Broekhoff...!
                      zij beweren dat;

                      -ze nog langer branden (ca.90min)
                      -nog steviger zijn. ( deze lont blijft recht!)
                      -en zien er nog veel mooier uit ook!


                      en de prijs is gelijk....

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door pyrostarmaniac Bekijk bericht
                        -en zien er nog veel mooier uit ook![/COLOR]
                        mij intresseert het egt geen reed hoe die eruit ziet als hij maar goed is

                        Comment


                          #13
                          kun je deze dit jaar bij elke vuurwerkwinkel vinden of weten jullie dat niet

                          Comment


                            #14
                            Heb ze al in handen gehad.. en 't ziet er goed uit.. ze voelen erg stevig aan.

                            Deze kan je vinden in de winkels die Lesli producten verkopen, waaronder o.a. boerenbond/welkoop zaken.

                            Comment


                              #15


                              Foto niet gebruiken zonder toestemming

                              Comment

                              Working...
                              X