PDA

Volledige versie bekijken : Original beantwoordt jullie vragen



moontan
1 oktober 2009, 17:30
Original Fireworks wil weten wat voor vragen er leven bij jullie.
Daarom zal Lesly van Original Fireworks regelmatig online komen en proberen om zoveel mogelijk antwoorden op jullie vragen te geven.

pyromaan1990
1 oktober 2009, 17:45
Ik denk dat velen deze vraag willen stellen, mijn vraag: Komt er nog een nitraat met fluit?

Firecrack-R
1 oktober 2009, 18:44
Klinkt helemaal toppie als je ziet wat er allemaal binnenkomt, vind het alleen wel jammer dat alles een beetje uitloopt kwa levering. Eerst was alles met de geelsekanaal feesten binnen, toen werd het eind september en nu is er nog maar een heel klein beetje vuurwerk binnen als je kijkt wat er allemaal nog moet komen! Mijn vraag is dus: wanneer denken jullie alles binnen te hebben (ongeveer)

Aftershock
1 oktober 2009, 18:50
Naar aanleiding van een vraag van mij op FPM :

Hi Lesley,

De batterijen die nog uit gaan komen in BE en NL, zijn dat allemaal "single" batterijen (zoals de ButFlower) of komen er ook series uit?

Postte Lesley het volgende :

beste Aftershock,
er komen ook nog series aan maar het is wel zo dat we wat meer "singles" gaan brengen.
ik zal vast een tipje van de nieuwe batterijen sluier toe-lichten.

Z134 15 shots Calyx Canthus
red and green calyx canthus, golden glitter willow

Z135 24 shots Clover Leaf
yellow + red glitter, green glitter willow, green + white firry, blue + golden palm, silver crackling

Z152-011Z 16 shots Silver Dragon
silver tail to Ti-salute

Z153-053A-Z 16 shots Golden Dragon
golden tail to Ti-salute

Z158-761-Z 19 shots Warrior collection
LiuBe golden to blue
MaChao green glitter with purple star
WeiYan silver crackling palm
ZhaoYun sea blue peony
ZhangFei big chry
GuanYu green glitter willow silver glitter willow

Z159-822-Z 10 shots China Girl
purple chrysantium

B104 12 shots Horse Tail
Horse tail red red horse tail
Horse tail green green horse tail
Horse tail lemon lemon horse tail

AB42C 19 schots cake
golden tail to crackling silver palm pistil with titanium salut

AB102/208H-Z 25 shots Golden Eagle
Golden strobe, silver strobe

AB104/208K-Z 12 shots A star is born
golden glitter

L101 16 schots cake
Opus Dei silver tail to red and green peony
Michael Angelo golden tail to silver strobe
Da Vinci silver tail to purple and green peony
Galileo crackling tail to blue peony w/silver strobe
Swiss Guard golden tail to red and blue peony

L102 25 schots cake
Royal Flush red peony crackling
Full House red tail green peony w/golden strobe
High Card silver tail to red and green peony
Ace white tail to red peony, white tail to green peony

L114 A/B/C 19 schots cake
Banzai golden tail to silver glittering willow , golden tail to crackling willow
Silly Walks golden tail to golden strobe, golden tail to crackling red peony
Lava silver strobe crackling, red green light crackling willow

L114 D/E/F 19 schots cake
24 Carat golden willow, golden willow crackling
Clinic green tail crackling purple and green crackling peony
Xera Fresh red tail to red palm, silver tail to white strobe

L115 G/H/I 19 schots cake
Adamante golden tail up to red silver peony, golden tail up to white strobe crackling
Acid Frog golden tail to green strobe willow, golden tail to golden strobe willow
Che Quevara golden tail to green w/crackling willow, golden tail to time rain willow

L115 J/K/L 19 schots cake
It's Gold golden tail to golden willow w/crackling
Found nemo golden tail silver fish w/crackling, golden tail to time rain
Red 'N Blue golden tail to red time rain willow

L600/105-Z 10 shots Voyager
whisle tail to falling leaves

L601/107-Z 9 shots Super 3
Beautiful barracuda silver time rain w/fish
Blue Lagoon blue brocade crown
Red Sea yellow to red peony

L602 12 shots Super 2
Happiness silver whirling tail to red peony, silver whirling tail to silver glitter, silver whirling tail to purple peony
Shining golden tail to brocade crown

L604/812-Z 7 shots Touch the sky
Blue and Gold Crossette

dit is een deel van de BE collectie! prijzen maken we bekend als de producten binnen zijn.
ik kom morgen met een deel van de NL collectie

jawe
1 oktober 2009, 19:42
Beste Lesley,
Is het mogelijk om een oud vuurwerk genaamd mouse string,nieuw leven in te blazen.
Alvast bedankt.

Torrr
1 oktober 2009, 20:03
En deze vraag speelt denk ik ook wel onder ons :

Wat kunnen jullie ons vertellen wat betreft de nieuwste knaller in jullie assortiment genaamd : Mammoth ??

MasterBsc
1 oktober 2009, 20:05
Uhh waarom speelt die vraag bij ons? Daar is al een tijdje een topic over.. en ik zou geen info kunnen bedenken die wij nog moeten weten.

kwintos
1 oktober 2009, 20:07
ehum mijn vraag is of er nog een original vest komt waar het logo op genaaid is?

Torrr
1 oktober 2009, 20:12
Uhh waarom speelt die vraag bij ons? Daar is al een tijdje een topic over.. en ik zou geen info kunnen bedenken die wij nog moeten weten.
okay, die vraag speelt bij mij en topic had ik niet gezien anders had ik de vraag niet gesteld :D

Mr.Y
1 oktober 2009, 20:53
ehum mijn vraag is of er nog een original vest komt waar het logo op genaaid is?

Daar kan ik wel antwoord opgeven, ja en hij is gestikt.

witte reus
1 oktober 2009, 23:24
Komt de zgn. "nukebanger" ook nog binnen?
Zo ja wanneer ongeveer?

blue lagoon
2 oktober 2009, 13:55
Ik denk dat velen deze vraag willen stellen, mijn vraag: Komt er nog een nitraat met fluit?

Inderdaad, er komt nog een knaller met fluit dit jaar.

blue lagoon
2 oktober 2009, 13:57
Klinkt helemaal toppie als je ziet wat er allemaal binnenkomt, vind het alleen wel jammer dat alles een beetje uitloopt kwa levering. Eerst was alles met de geelsekanaal feesten binnen, toen werd het eind september en nu is er nog maar een heel klein beetje vuurwerk binnen als je kijkt wat er allemaal nog moet komen! Mijn vraag is dus: wanneer denken jullie alles binnen te hebben (ongeveer)

Binnen nu en 4 weken zou alles binnen moeten zijn. Op dit moment komen er bijna dagelijks containers binnen met nieuwe spullen. Zo worden maandag de volgende containers alweer verwacht.

blue lagoon
2 oktober 2009, 14:00
En deze vraag speelt denk ik ook wel onder ons :

Wat kunnen jullie ons vertellen wat betreft de nieuwste knaller in jullie assortiment genaamd : Mammoth ??

Deze knaller komt uit dezelfde fabriek als de toffee. Knal is goed met een mooie flits. Er zullen dit jaar nog een aantal nieuwe knallers binnen komen. Zo is gister avond een nieuwe vlinder binnen gekomen namelijk de L03 mini toffee.

blue lagoon
2 oktober 2009, 14:01
ehum mijn vraag is of er nog een original vest komt waar het logo op genaaid is?

Er komen binnenkort nieuwe sweaters binnen met inderdaad ook een vest met een genaaid original logo op de achterkant.

kilgame
2 oktober 2009, 14:06
hebben jullie een lijst liggen met info over karton aantal stuks en prijs ofzo?



als dit niet gevraagd mag worden graag laten weten want het lijkt me niet illigaal en geen handel.

blue lagoon
2 oktober 2009, 14:06
Komt de zgn. "nukebanger" ook nog binnen?
Zo ja wanneer ongeveer?

Deze zal zeker nog binnen komen dit jaar. Exacte datum kan ik niet geven maar binnen nu en 4 weken zou alles er moeten zijn.

Nitraat12
2 oktober 2009, 15:30
hebben jullie een lijst liggen met info over karton aantal stuks en prijs ofzo?



als dit niet gevraagd mag worden graag laten weten want het lijkt me niet illigaal en geen handel.

kartonnen lijst staat hier:

http://www.rufes.nl/%3Cspan%20class=%27searchlite%27%3Ekartonnenlijst% 3C/span%3E8sept2008.xls

Rechtermuis knop doel opslaan als.

En de prijzen mogen van kartonnen niet worden gegeven.

dordtenaar
6 oktober 2009, 15:53
nitraat de lijst doet het niet..

Pauls
6 oktober 2009, 16:57
En zo wel;

http://www.rufes.nl/kartonnenlijst8sept2008.xls

philippeaudiavp
19 oktober 2009, 15:22
Wanneer komen de nieuwe produkten binnen?
Verwachten jullie ze deze week al want dan wil ik kijken of ik nog een tripje kan plannen.

Denjo
19 oktober 2009, 16:03
Wanneer komen de nieuwe produkten binnen?
Verwachten jullie ze deze week al want dan wil ik kijken of ik nog een tripje kan plannen.

Of jij hebt je vorige post niet meer terug gekeken of....


Er komen deze week weer nieuwe producten binnen.

Gepost door Blue Lagoon.

Viva la Bang
19 oktober 2009, 19:16
Er druppelen elke keer nieuwe producten binnen. Men kan alleen niet precies zeggen wanneer omdat dit met de logistiek te maken heeft. Zodra er iets nieuws binnen is meldt iemand van Zena dit.

hennn
1 december 2009, 19:21
De Nuke banger,6 nwe 19 shots batterijen,ugly joe(fluitnietraat) en nog veel meer is binnen.

jawe
24 maart 2010, 17:09
Volgende week hebben we ook een gesprek met Ramon,de directeur van vuurwerkbelgie.
Mocht je nog vragen hebben die je zou willen weten stel ze gerust.

witte reus
24 maart 2010, 18:03
Komen er dit jaar ook weer nieuwe produkten binnen?
Zo ja, welke en hoeveel?
Komen er nog nieuwe knallers en pijlen binnen?

Aftershock
24 maart 2010, 21:36
Er ware geruchten aangaande de classificering van de 75 Grams pijlen. Blijven deze 1.4G en dus te koop voor de freaks of gaat daar verandering in komen?

vuurwerkk14
25 maart 2010, 03:18
Hoe zit het nou met de 1000 gram regeling die in belgie zou komen?

Sunseeker
25 maart 2010, 07:10
Mijn vraag is of ze meer daylight producten gaan maken. Zoals de smoking umbrella. Vind het altijd wel leuk om overdag wat speciaals te stoken
:rolleyes:

Fire_Shot!
25 maart 2010, 07:18
Komt dat roze lont nog binnen (Fuse 3 meter)? Of is deze er definitief uit?

bassie1978
25 maart 2010, 11:08
wanneer zullen de voorraden weer oppeil zijn, want ik neem aan dat er veel in januari is uitverkocht.....
is denk ik wel handig om te weten voor de freaks die nog naar belgie willen :D

jawe
31 maart 2010, 22:14
Komt dat roze lont nog binnen (Fuse 3 meter)? Of is deze er definitief uit?

De roze lont komt zeker terug het is alleen wachten tot de levering komt.

Sunseeker
31 maart 2010, 22:25
Op VWB wordt verteld dat het niet meer terug komt. Maar dit is zeker goed nieuws!

Robert john jacques
11 mei 2010, 09:38
Het zal voor zover ik het gehoord heb in de bunker (Baarle) terug komen, maar het laat nog even op zich wachten. ergens tussen augustus en oktober.

Toon`Debunker`
13 juni 2010, 14:34
Deze worden tussen augustus en oktober verwacht.

Marizon
20 juni 2010, 19:28
Beste lesly,
ik had de vraag of er nog een nieuwe multiklapper gaat uitkomen en/of andere nitraten?
ook de vraag is de Choeêt Multi-Bang nog steeds verkrijgbaar

Sunseeker
20 juni 2010, 19:54
Beste lesly,
ik had de vraag of er nog een nieuwe multiklapper gaat uitkomen en/of andere nitraten?
ook de vraag is de Choeêt Multi-Bang nog steeds verkrijgbaar

De Multi bang is er al een hele lange tijd uit. Die komt ook niet meer terug. Je hebt wel een double bang. Die zet je neer, steek je aan. Knalt de lucht in en geeft daar nog een knal. Ik moet zeggen dat die voor dat formaat lekker hard gaan.

ylke
20 juni 2010, 19:58
Lesly, wat zijn de verwachtingen wat er voor dit jaar uitkomt op het gebied van knal vuurwerk of kunnen we niet iets nieuws verwachten aangezien jullie aanbod al groot is op dit terrein

Marizon
20 juni 2010, 20:24
De Multi bang is er al een hele lange tijd uit. Die komt ook niet meer terug. Je hebt wel een double bang. Die zet je neer, steek je aan. Knalt de lucht in en geeft daar nog een knal. Ik moet zeggen dat die voor dat formaat lekker hard gaan.

ok ik was namelijk in de veronderstelling dat ze nog verkocht werden aangezien ze op de site van zena nog gewoon stonden is wel jammer
waarom worden ze niet meer verkocht las de multi-thunder wel verkocht mag worden?

nou ja anyways bedankt

Sunseeker
20 juni 2010, 20:27
ok ik was namelijk in de veronderstelling dat ze nog verkocht werden aangezien ze op de site van zena nog gewoon stonden is wel jammer
waarom worden ze niet meer verkocht las de multi-thunder wel verkocht mag worden?

nou ja anyways bedankt

Ik weet niet precies waarom hij niet meer verkocht wordt. Wel is bekend dat hij alle kanten op schoot, niet echt veilig dus. :wink:

killerdome
20 juni 2010, 20:33
Ik weet niet precies waarom hij niet meer verkocht wordt. Wel is bekend dat hij alle kanten op schoot, niet echt veilig dus. :wink:

dit is ook de reden dat ie uit het assortiment is:wink:

Kees
20 juni 2010, 21:27
Kunnen jullie The chain 500 aanpassen zodat die niet meer zo razend snel voorbij is?

3xh
20 juni 2010, 21:30
Kunnen jullie The chain 500 aanpassen zodat die niet meer zo razend snel voorbij is?

dan is hij te sloom dan weer tesnel.
ik denk dat ze niet altijd iedereen tevreden kunnen houden!
een betere optie is om 2 soorten chains te verkopen:wink:

Torrr
20 juni 2010, 21:34
Kunnen jullie The chain 500 aanpassen zodat die niet meer zo razend snel voorbij is?

Zo snel is de CT 500 toch ook weer niet voorbij, volgens my was het de 500 mat van Choeet die super snel ging. Correct me if I am wrong :rolleyes:

the cigarman
20 juni 2010, 23:03
Kunnen jullie The chain 500 aanpassen zodat die niet meer zo razend snel voorbij is?

Tip.
Haal hem uit elkaar.
Plak op de losse knallers een stukje visco van 5 cm.
En steek ze per stuk af.
En zo ie zo, nu gaat ie niet meer zo snel.

Kom mensen, de kwaliteit van deze mat is dat ie lekker hard is en lekker snel is.
Wil je langzamer spul, ga dan op zoek naar iets anders...

Kees
21 juni 2010, 22:09
Zo snel is de CT 500 toch ook weer niet voorbij, volgens my was het de 500 mat van Choeet die super snel ging. Correct me if I am wrong :rolleyes:

Ja, ik bedoel toch ook die mat van choeet:bonk:

Lesley
22 juni 2010, 10:51
Kunnen jullie The chain 500 aanpassen zodat die niet meer zo razend snel voorbij is?

Beste Kees,
meningen zijn hierover natuurlijk vaak verdeeld. de chain thunders zijn echter matten die voor het nodige geweld moeten zorgen! een snelle mat zorgt voor meer geweld. uiteraard is de duur dan wat korter. we hebben dan ook redelijk wat verschillende matten met verschillende snelheden: http://www.vuurwerkbelgie.com/productenbe/thumbnails.php?album=2
de Valencia, de king cracker en de centipide zijn enkele voorbeelden van iets tragere matten.
probeer de R409 paperless firecracker eens! een mat van Crackling met eindbom. Crackling??? jazeker, en hard!

groet,
Lesley

Lesley
22 juni 2010, 11:12
Lesly, wat zijn de verwachtingen wat er voor dit jaar uitkomt op het gebied van knal vuurwerk of kunnen we niet iets nieuws verwachten aangezien jullie aanbod al groot is op dit terrein

Beste Ylke,
ons aanbod is inderdaad ruim. enkele productsn zoals de L02 Ugly Jo, B512 nuke bang, Z125 double bang en de L03 mini vlinder zullen voor velen nog een nieuw product zijn aangezien die vorig jaar pas wat later binnen waren. waar we ook veel van verwachten is de grondbloem met knal. dat ding gaat echt goed hard!

niets nieuws?? natuurlijk wel! sinds kort liggen de nieuwe strijkers van Chooet op de planken. en er is een nieuwe vlinder onderweg!

groet,
Lesley

ylke
9 juli 2010, 23:16
Beste Lesley, Bedankt voor je reactie en tot binnenkort!

Xtremerides
22 juli 2010, 08:59
Och, kan die vraag ook beter hier stellen:

Zijn er nog grote Mascaleta's? Want ik wil een dezer maanden even eentje ophalen vorig jaar zat ik finincieel wat minder maar dit jaar is alles weer opgelost waardoor ik wel eentje kan proberen en waarom wachten tot oudjaar, nietwaar? En als ze uitverkocht zijn, komen er dan weer nieuwe. Of was de actie toch niet zo geslaagd dat er geen nieuwe lading komt?

Alvast bedankt! :)

ylke
22 juli 2010, 10:33
Och, kan die vraag ook beter hier stellen:

Zijn er nog grote Mascaleta's? Want ik wil een dezer maanden even eentje ophalen vorig jaar zat ik finincieel wat minder maar dit jaar is alles weer opgelost waardoor ik wel eentje kan proberen en waarom wachten tot oudjaar, nietwaar? En als ze uitverkocht zijn, komen er dan weer nieuwe. Of was de actie toch niet zo geslaagd dat er geen nieuwe lading komt?

Alvast bedankt! :)


De mascleta's worden na de zomer vakantie verwacht, voor verdere informatie hierover kan je natuurlijk altijd even bellen

ZENA Olen
Lammerdries_zuid 16a
(Industriezone Olen-Z.3)
2250 Olen
Tel: +32 (0)14 854 181

Bram95
22 juli 2010, 11:35
Waarop kan ik de prijzen baseren voordat de prijslijst van dit vuuwerk seizoen komt? Op die van 2009, of kan ik het pas zien in de winkel?

DarkSoul
22 juli 2010, 11:51
Zie dit topic (http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=265351&postcount=743)...eerst lezen, dan vragen :wink:

heartworm
8 september 2010, 22:31
Is het befaamde, beruchte en beresnelle 3M lont al weer binnen?

ivivuurwerk
9 september 2010, 06:13
Is het befaamde, beruchte en beresnelle 3M lont al weer binnen?


Tussen nu en oktober komen de containers binnen.
En daar zit oa. in: Pluto, Uranus, Mascleta, Mandarin2000, Warrior collection, Thumping thunder, rose lont + nog wat nieuwe artikelen.

Stond in het andere vragen topic:wink:

TheDutchPyro
25 september 2010, 20:41
Hallo,

Ik heb een 100.000 klapper met knoopsysteem aangeschaft.
Ik zie dus de touwtjes die ik kan knopen, maar het is zeker geen visco of iets dergelijks. Moet ik deze aanelklaar knopen, of zie ik dan iets over het hoofd? Aangezien een touwtje mij weinig magie lijkt te doen.
Kan iemand a.u.b. simpel stap voor stap uitleggen hoe ik aan de slag moet?

Met vriendelijke groet.
-tDP

ivivuurwerk
25 september 2010, 20:59
Hallo,

Ik heb een 100.000 klapper met knoopsysteem aangeschaft.
Ik zie dus de touwtjes die ik kan knopen, maar het is zeker geen visco of iets dergelijks. Moet ik deze aanelklaar knopen, of zie ik dan iets over het hoofd? Aangezien een touwtje mij weinig magie lijkt te doen.
Kan iemand a.u.b. simpel stap voor stap uitleggen hoe ik aan de slag moet?

Met vriendelijke groet.
-tDP

Als het goed is bedoel je met touwtjes dit:

Foto heb ik van zelle007
http://img201.imageshack.us/img201/4594/ruxmav.jpg

Je kan ze gewoon net als een schoenveter strikken:wink:

TheDutchPyro
25 september 2010, 21:57
Als het goed is bedoel je met touwtjes dit:

Foto heb ik van zelle007
image
(http://img201.imageshack.us/img201/4594/ruxmav.jpg)

Je kan ze gewoon net als een schoenveter strikken:wink:

Ok, dankjewel!
Ik kon me in eerste instantie nauwelijks voorstellen dat het zo simpel
kon!

-tDP.

Vittu
1 oktober 2010, 11:53
Komen er dit jaar nog nieuwe producten binnen? Zoja, wat en wanneer?

Mauser
1 oktober 2010, 17:32
Ok, dankjewel!
Ik kon me in eerste instantie nauwelijks voorstellen dat het zo simpel
kon!

-tDP.

Extra info: Het is geen lont wat je aan elkaar knoopt. De mat is op dat punt al lichtelijk over elkaar heen gerold, zodat als je de touwtjes aan elkaar knoopt de 2 delen elkaar overlappen, en dus de overlapping zonder problemen in elkaar overloopt...

Corné
1 oktober 2010, 20:16
Komen er dit jaar nog nieuwe producten binnen? Zoja, wat en wanneer?

Er komt wel het één en ander binnen ja.Maar dat wordt op de fora pas gemeld als het binnen is.
Wat misschien wel interessant is,de Warriorcollectie(Z158)komt eind deze maand binnen.(Yehaa!:handsup:)

robert_v_dijk87
30 oktober 2010, 15:56
de muts van original kan die ook opgestuurd worden na NL?
groetjes

Corné
30 oktober 2010, 16:16
de muts van original kan die ook opgestuurd worden na NL?
groetjes

Je kunt het beste even een mailtje sturen naar [email protected]

djara
30 oktober 2010, 16:37
Ik heb wel een leuke vraag....

Als ik kijk naar de bekendheid van de warrior collection en de z05 serie dan zijn het 19s potten die zeer populair zijn.

Nu is mijn vraag:
Komt er net zoals de zo5 serie ook een uitbreiding van de warrior collection??????? (net zoals de a/b/c versie van de z05) ik zou het namelijk erg op prijs stellen :D

Vittu
18 november 2010, 22:38
Djara, Ik kan jou meedelen dat daar voorlopig nog niets over bekend is. Wel is er een nieuwere 19 schots batterij op de markt, waarover bij de meesten nog weinig bekend is. Qua prijs liggen ze op hetzelfde niveau als de Warrior Collectie en ook hier weer heb je een serie van 6 verschillende batterijen. Het gaat hier om de L114 serie. Of deze net zo goed is als de Warrior, dat laat ik liever aan jou over aangezien iedereen een eigen persoonlijke voorkeur heeft.

3xh
18 november 2010, 22:51
Djara, Ik kan jou meedelen dat daar voorlopig nog niets over bekend is. Wel is er een nieuwere 19 schots batterij op de markt, waarover bij de meesten nog weinig bekend is. Qua prijs liggen ze op hetzelfde niveau als de Warrior Collectie en ook hier weer heb je een serie van 6 verschillende batterijen. Het gaat hier om de L114 serie. Of deze net zo goed is als de Warrior, dat laat ik liever aan jou over aangezien iedereen een eigen persoonlijke voorkeur heeft.

Ik persoonlijk vind de l114 erg lekker ja!
Maar tog springt de Warior er boven uit kwa efecten.
de z05 doet weer aan bijde onder!

joost
5 december 2010, 10:57
Jullie hebben een mooi pijlenrek in jullie assortimenet (€ 10). Dacht ergens gelezen te hebben dat je deze gratis krijgt, wanneer je voor € 60 aan pijlen koopt. Is dit correct ?

Ruben
5 december 2010, 10:59
Dat was/is een tijdelijke actie, maar klopt inderdaad.

joost
5 december 2010, 11:47
Dat was/is een tijdelijke actie, maar klopt inderdaad.
Tot wanneer loopt die actie dan ?

jawe
5 december 2010, 12:24
De actie liep van 29 november t/m 5 december.
http://www.vuurwerkbelgie.com/assortiment.php?cat=73

darkwintucker
30 december 2010, 19:42
Vanaf 2011 veranderd er wat in BE, 500 grams potten mogen er worden verkocht per shot 25 gram kruid max.

1 Zou ik in Januari al wat kunnen kopen ( ik weet dat jullie dan niet open zijn, moet ik dan 06 bellen?
2 Worden er in het nieuwe jaar dan ook 20 shots potten van 500 gram verkocht met de
maximale vulling van 25 gram per tube)

Wat veranderd er nog meer, knallers mischien,
matten vuurpijlen of kits?
3 Single shots ( Net zoals Als in NL worden die ook verkocht)
( In NL mogen ze max ( van thor b.v) 50 gram bevatten)

darkwintucker
30 december 2010, 19:44
Waarom mogen fontijnen niet meer dan 150 gram bevatten?
En trouwens Loots verkoopt Watervallen, waarvan Alpeco en Edruco zegt dat ze alleen worden verkocht aan pyrotechnische.

teun48
7 februari 2011, 21:21
Hoe het met de Hindoe 1000 van Salon Roger die jullie verkopen?
Is het de versie met eindbom? Wat is de prijs? Karton inhoud? :)

MasterBsc
7 februari 2011, 21:31
Zie veel vragen waar ook ik graag verduidelijking wil hebben.
:)

gizmo75
11 februari 2011, 12:11
Hi dames en heren van Original, zitten de Stickless rocket [AB15] nog in het assortiment? Ik begrijp dat daar nogal wat onduidelijkheid over is. Zelf vind ik ze top dus vandaar mijn interesse. We horen het graag!