PDA

Volledige versie bekijken : Gigatronix [Uitloop]



Pyroguy
22 september 2009, 14:04
Artikel naam: Gigatronix
Effect: Whistling tail
Netto kruit gewicht: 500 gram
Aantal schoten: 1500
Prijs: € 69,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl (https://vuurwerk.expert/)

Wij danken Broekhoff Vuurwerk (http://broekhoff.nl/) voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Nitraat12
23 september 2009, 17:59
Heb deze cake gezien hij heeft een hele rare opbouw. Hij begint snoei hard hij blaast de fluiters er lekker uit maar op den duur gaat het tempo naar beneden en is de cake niet meet interessant.

Mattenfreak
25 september 2009, 11:56
Moet wel bij gezegd worden dat dit er minimaal 4 per post waren, pas op het einde zie je er kort maar 1 doorgaan, stuk minder geweld natuurlijk.

Fluitjes zijn hard, kort, maar wel 1.500 stuks. Toch zie ik persoonlijk liever de fluitbakken van 750 schoten met mooie staarten. :D

boozebelly
25 september 2009, 15:43
Helemaal mee eens Mattenfreak.

500 Gram kruit verdeelt over 1500 schoten maakt 0,33 gram per schot en dat zie je ook af aan het effect.
De fluiters duren heel kort en hebben ook geen enkel toegevoegd effect zoals de groene & rode tails bij de Crocodile van Schuurmans of een vleugje crackling effect zoals bij de vele andere fluitbakken.
Hierdoor vind ik hem te eentonig en saai.
1500 Schoten met dit standaard fluiteffect vind ik persoonlijk overbodig, Ik weet leukere 500 grams fluitbakken met minder schoten, maar een mooiere uitwerking :rolleyes:

!!PoGo!! GeK!!
12 december 2009, 21:30
Heb um vanavond mogen aanschouwen..
Nou, sorry hoor.. maar ik vind het um bagger cake'

MvG,
PoGo :bye:

*kevin*
12 december 2009, 21:44
Heb um vanavond mogen aanschouwen..
Nou, sorry hoor.. maar ik vind het um bagger cake'

MvG,
PoGo :bye:

Onderbouw je mening aub...:wink:

ylke
12 december 2009, 22:03
ik heb deze mogen aanschouwen bij de demo van firma den bleeker uit Ter Aar en ik vond hem tegenvallen.

de cake begon snel zodat je dacht wauw maar dan ging die rustig tot sloom toe.

ruttie-partyboy
13 december 2009, 07:58
nou ik heb hem ook gezien, en ik vond hem wel leuk. Je ziet alleen niets meer door de rook en hij duurt ook niet gek lang. De prijs vind ik ook te hoog

*kevin*
13 december 2009, 10:14
Mijn mening over dit product is weer helemaal anders, ik vind het juist weer fijn om een fluitbak te hebben zonder crackling of report. De fluiters zijn aan de korte kant, maar wel 1500 shots. Zon cake koop je voor het geweld, van mij mag hij die 1500 fluiters in 10 seconden eruit rammen. Prijs is wat hoog maar met de voordelen en kortingen die je tegenwoordig kan krijgen als je een beetje zoekt vind ik het nog wel kunnen.

Fire-Freak
13 december 2009, 10:32
Ik heb hem ook bij Den Bleker kunnen aanschouwen en zoals (bijna) iedereen hier zegt, ramt ie flink door. Reports of crackling hoeven voor mij ook niet, maar voor 70 euro vind ik hem te duur (ook deels i.v.m. beperkt budget). De fluit is wel erg goed.

De Megatronix van Broekhoff vind ik beter. Deze begint rustig, waarna de hel losbreekt. Qua opbouw vind ik dat dan beter.

bryan613
26 december 2009, 17:11
een fluitbak hoort erbij maar 60 euro geef ik er niet aan uit.
voor de rest een prima fluitbak goede harde fluit !

Mek
26 december 2009, 20:56
Gewoon een drama bak.
Dat ding 4x live gezien.....zonde van je dure euro,s
Laten staan is mijn advies.
De crocodile van Schuurmans is 100x beter

Thunderboy
8 januari 2010, 13:54
Gezien op een demo, gefilmd, en ik vond deze toch aardig gas geven:cool:
Helaas flink aan de prijs...

8614449

pyrostar88
18 mei 2011, 19:45
ik tweifel om deze cake te kopen tis wel lollig zo al die pijltjes de lucht in
maar ja die prijs is wel erg hoog.
als hij 10euro goedkoper is dan istie voor mij:D

k0enn
14 september 2011, 18:21
Ik had hem vorrig jaar, wat een monster bak, als ik hem dit jaar kan krijgen neem ik hem zeker weer!! er gingen eerst geruchten dat er geen tempo in zou zitten, maar hij ging als een beest:D!!

pyrostar88
13 december 2012, 19:46
10784

niet slecht

als je er foto van kan maken doe je dat gewoon

Robin93
13 december 2012, 19:56
Pa heeft deze al 2 jaar achter elkaar, doet het erg goed hoor in het smalle straatje waar we wonen.
Komt in het begin zoveel geweld uit dat de handen van de omstanders vrij snel naar de oren gaan, hehe.(die zijn ook niks gewend hier:wink:). Cake is aan de prijs maar het blijft maar mijn mening een erg goede fluitbak!

smilli
19 december 2012, 16:09
Video van mijn kant.


http://www.youtube.com/watch?v=njv-DfXTRhE

aasamember
19 december 2012, 20:30
Ik wil hem al een paar jaar maar 70 euro is me te duur.
Wel super vet