PDA

Volledige versie bekijken : Dolfijn [Baarle-Hertog]



Mattenfreak
1 november 2006, 14:42
Dolfijn (http://www.vuurwerk-baarle.com/) is gevestigd in Baarle-Hertog en hebben daar 1 vestiging tot hun beschikking die ook het makkelijkste te bereiken is met het OV, het is gevestigd naast een bushalte.
In dit topic zullen enkele gegevens over Dolfijn worden weergegeven, hierbij hoort ook fotomateriaal, klik op de foto's voor een grotere afbeelding.

Contactgegevens:

http://www.vuurwerkcrew.com/album/albums/userpics/10001/thumb_Winkels_Baarle0113vwc.jpg (http://www.vuurwerkcrew.com/album/albums/userpics/10001/Winkels_Baarle0113vwc.jpg)

Dolfijn
Chaamseweg 14
Baarle-Hertog
Tel (NL): +31(0)13-5073757
Tel (B): +32(0)14-699265
Email: [email protected]
Website: Vuurwerk-Baarle.com (http://www.vuurwerk-baarle.com/)


Openingstijden:


1 januari tot 1 september:
Alleen op afspraak geopend
1 september t/m 24 december:
In september op MAANDAG gesloten
Maandag t/m vrijdag van 09:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag van 09:00 - 18:00
25 december t/m 31 december:
25 december (1e Kerstdag) enkel op afspraak
26 december t/m 30 december 08:00 - 21:00
31 december 08:00 - 17:00



Assortiment:

Dolfijn is uniek in Baarle-Hertog als het gaat om het assortiment. Bij Dolfijn hebben ze andere merken te koop en dus ook andere producten, ze verkopen o.a. vuurwerk van WECO, SkyLine (Vulcan), Panda en BKV. Dit zijn toch bekende merken, maar ook merken die niet allemaal overal worden verkocht en daardoor hebben zij een speciaal assortiment aan te bieden.
Het assortiment wat ze bij Dolfijn aanbieden is niet ontzettend groot, wel is er van alle soorten vuurwerk wat te krijgen (cakes, pijlen, fonteinen etc.) en zijn de producten vooral van goede kwaliteit. Consumenten kunnen hier zeker een mooie collectie aanschaffen voor relatief lage prijzen wanneer wordt gekeken naar prijs-/kwaliteitsverhouding van meerdere producten.


Winkelinrichting:

Vuurwerkwinkels hebben natuurlijk een inrichting nodig om de producten zo goed en interactief mogelijk aan de consument aan te bieden. Bij Dolfijn is de inrichting simpel, maar wel doeltreffend aangezien de producten duidelijk zichtbaar zijn. Wanneer je de winkel binnen loopt heb je aan het einde in de gehele breedte van de winkel een balie en langs de muren hangen vitrines met daarin de producten (dummy-versies) uigestald, de prijzen staan ook duidelijk vermeld op de producten. Halverwege de winkel staat ook nog een tafeltje met daarop de melk en suiker voor de koffie.


Service:

Bij Dolfijn is het erg klantgericht, klanttevredenheid staat duidelijk bovenaan. Ze gebruiken meerdere manieren om de klanten tevreden te stellen, zo hebben ze duidelijke informatie over de producten die zij verkopen en kunnen zij ook helpen wanneer het gaat om keuzes maken bij het aanschaffen. Daarbij nemen ze, wanneer de tijd dat toelaat, de tijd voor de klanten voor een gesprek en is het ook de gewoonte om de klant koffie of chocolademelk te schenken.
Als het gaat om prijzen van het vuurwerk valt het op dat er vaak korting wordt gegeven op producten bij een grotere afname ervan of wanneer het om een assortiment gaat.


Foto's:

Hierboven staan enkele foto's van de winkels, meerdere foto's zijn in ons album te vinden. Klik hier om de foto's van Dolfijn (http://www.vuurwerkcrew.com/album/thumbnails.php?album=58) te bekijken.
Aangezien het niet de gewoonte is om foto's te maken binnen in de winkel staan er alleen een paar foto's van buitenaf online. Voor foto's van producten die bij Dolfijn worden verkocht verwijzen wij jullie naar de site (http://www.vuurwerk-baarle.com/), hier staan de producten en prijslijst op van hetgeen er te koop is.

Gurby
5 november 2006, 16:43
ik ben ook altijd erg tevreden over dolfijn zowel over de klant vriendelijkheid als over de uitleg over de producten die er te ver krijgen zijn.. krijg altijd een leuke korting.
en krijg altijd een aantal gratis producten mee.

Thundering in tha sky
20 maart 2007, 17:08
ik heb er dit jaar steel hawk pijlen gehaald waren leuk voor het geld alleen knalde een pijl wel direct bij de grond:mad: dat was wel effe schrikken :bonk:
is er nog wat anders aan te raden bij dolfijn :) alvast bedankt

Invader
20 maart 2007, 19:47
Hoeveel kosten de steel hawk pijlen eigenlijk?
Heb er wel wat filmpjes van gezien en ze zijn wel grappig.

Kwam die foute pijl door de stijglading? Of was er niet eens iets van de stijglading afgegaan..(dat het eerste wat je ziet het boeket was).
:bye:

Thundering in tha sky
20 maart 2007, 19:51
:) :) de pijlen waren dacht ik 12.50 kan een euro ernaast zitten:)

me pa stak de pijl aan en volgens mij was het lont schietlont gewoorden ofzo want de pijl ging gelijk af er was ook geen stijlading oze oren en handen tintelde nog voor een paar uur na we stonden er ook een meter van af:bonk: alle andere pijlen deden het wel goed:)

Guy
20 maart 2007, 22:23
Voor dergelijke dingen is die afstand natuurlijk:wink:.

Ik heb nog eens gelezen en ook eens een filmpje gezien van een steel hawk die bleef staan. Maar over het algemeen hoor ik er alleen positieve dingen over.

djara
4 juli 2007, 17:37
M`n neefje is er 3 weken geleden geweest. Ze verkopen de bruine (volgens de verkoper thunder crackers) met roze crepe nitraten in een zwarte doos. (E 10,-) Ze zijn naar mijn mening wel redelijk.

Ook heeft m`n neefje een cakje van E 10,- meegenomen genaamd heavenly paradise.. er staat een duivel op. waarom ze het dan heavenly paradise noemen?:bonk: :mad:

Vorige week die cake afgestoken. op de beschrijving zou het gaan om bleu peony with fish effect..... :frusty: weinig van gemerkt !!!!!!! :bonk: het waren gewoon multicolor palm achtige boeketten... beetje raar:frusty:

moontan
4 juli 2007, 18:03
Djara, weet jij ook iets van het huidige assortiment van Dolfijn?
Komt dat in grote lijnen overeen met wat ze op hun website aanbieden?
Ik ben vorig jaar nog in hun zaak geweest.
Ze hadden toen niet zo,n groot aanbod.
De Monsterking was daar ook te koop.
En een leuke aanbieding van 6 grote cakes voor 70 €

Gurby
4 juli 2007, 19:07
Djara, weet jij ook iets van het huidige assortiment van Dolfijn?
Komt dat in grote lijnen overeen met wat ze op hun website aanbieden?
Ik ben vorig jaar nog in hun zaak geweest.
Ze hadden toen niet zo,n groot aanbod.
De Monsterking was daar ook te koop.
En een leuke aanbieding van 6 grote cakes voor 70 €

moontan kun je mij vertellen wat die aanbieding in houd wat kan ik me voorstellen bij "grote cakes" 6 stuks voor 70 euro lijkt me nou niet echt spectaculair... toen ik er was vorig jaar heb ik dit namelijk niet gezien.

djara
4 juli 2007, 20:40
Djara, weet jij ook iets van het huidige assortiment van Dolfijn?
Komt dat in grote lijnen overeen met wat ze op hun website aanbieden?
Ik ben vorig jaar nog in hun zaak geweest.
Ze hadden toen niet zo,n groot aanbod.
De Monsterking was daar ook te koop.
En een leuke aanbieding van 6 grote cakes voor 70 €

Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik DENK dat het enigste wat ze hebben ook op hun site staat.. kheb het niet aan m`n neefje gevraagd. maar volgens mij heeft Gurby meer ervaring en is hij er zelf een aantal keren geweest ...

Ik heb al meerdere keren op verschillende forums iets over dolfijn gelezen. met name dat het personeel vriendelijk is en bijna altijd de winkel voor je open doet buiten het seizoen. verder lees ik dat het assortiment niet groot is. MAAR men bied wel andere merken aan dan bv original/bonbridge die in veel winkeltjes verkocht wordt.

en die bruine nitraten waren ook goed te doen ... :wink:

Gurby
4 juli 2007, 20:49
Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik DENK dat het enigste wat ze hebben ook op hun site staat.. kheb het niet aan m`n neefje gevraagd. maar volgens mij heeft Gurby meer ervaring en is hij er zelf een aantal keren geweest ...

Ik heb al meerdere keren op verschillende forums iets over dolfijn gelezen. met name dat het personeel vriendelijk is en bijna altijd de winkel voor je open doet buiten het seizoen. verder lees ik dat het assortiment niet groot is. MAAR men bied wel andere merken aan dan bv original/bonbridge die in veel winkeltjes verkocht wordt.

en die bruine nitraten waren ook goed te doen ... :wink:

dat klopt ik ben er ook geweest, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam te noemen ... maar het klinkt zo heftig " 6 grote cake's " dus ik dacht oh is er iets nieuws gekomen dan ,maar ik heb al even gekeken en het is me al duidelijk.. 19sh serie is het.. wel leuk spul altijd te doen 6 stuks voor 70 eurie's

moontan
4 juli 2007, 21:13
Dank je Djara. De keren dat ik er was, was steeds in het midden van het jaar.
En toen was er zeer weinig op voorraad. Wel veel pijlenpakketten maar qau sier niet veel. Misschien dat ze tegen oud en nieuw meer in huis hebben.
Een klein winkeltje, ligt een beetje ver af van de andere 3 winkels in Baarle.
Maar de gastvriendelijkheid van de mensen in de winkel is mij ook bij gebleven.
Inmiddels de website opgeweest. Inderdaad. Het gaat om 6 "taarten" die nu 75 euro kosten.
:bye:

Mattenfreak
5 juli 2007, 00:28
Om even duidelijkheid te scheppen, er is ons gemeld dat hun website up-to-date wordt gehouden qua assortiment. Wat online staat zul je daar dus tegen komen. :wink:

pyro-freak
3 augustus 2007, 14:36
op de site staan nu die gekleurde vlinders... zijn die de moeite waard?

A.Ficke
3 augustus 2007, 14:47
op de site staan nu die gekleurde vlinders... zijn die de moeite waard?

Als het goed is wel ja:) Ik had afgelopen jaar als het goed is ook deze vlinders maar dan via een dealer hier. Echt goed spul niet te vergelijken met de nieuwe tt's en kleine spanish crackers. Net zoals de nitraten die ze bij dolfijn hebben. Echt top.

piking
3 augustus 2007, 15:35
ype jij bedoelt waarschijnlijk gekleude super vlinders want die gekleurde vlinders die ze bij dolfijn verkopen gaan ongeveer zo hard als een TT.

de nitraten zijn echt goed bij dolfijn. :)

Ramon
2 september 2007, 22:45
Ik ben er niet zo positief over. hun winkel is ronduit lelijk, en hun aanbod is gering. ze hebben me slecht geholpen en ik heb een idee dat ze iets te maken hadden met het feit dat er opeens controles kwamen in baarle.. heb die mensen nooit vertrouwd.. maar dat is natuurlijk subjectief:D

Guy
3 september 2007, 13:45
Njah het lijkt me een raar en zelfmoordend om controlle's te regelen voor je klanten. Maarja wanneer jij dat idee hebt zal daar vast een reden voor zijn.

Ramon
3 september 2007, 17:27
Njah het lijkt me een raar en zelfmoordend om controlle's te regelen voor je klanten. Maarja wanneer jij dat idee hebt zal daar vast een reden voor zijn.

Nouja er gaan verhalend rond dat ze hun vuurwerk terug krijgen in ruil voor kentekens, dat zal wel een sterk verhaal zijn, maar toch vertrouw ik hun niet, en daar heb ik zo mn redenen voor. Daarbij vind ik de winkel echt niets, eigenlijk alleen maar om snel ff thunder crackers te halen. als een winkel maar een handjevol spullen heeft die de moeite waard zijn vind ik het geen goede winkel ;)

Mattenfreak
3 september 2007, 17:32
Verhalen die rondgaan willen wij hier niet bespreken, als ze niet bewezen zijn mag je er niet van uit gaan dat dit verhaal klopt.

:bye:

moontan
29 september 2007, 20:32
Dolfijn heeft een nieuwe prijslijst per 22 september. (Word document)

http://www.vuurwerk-baarle.com/pages/prijslijst.doc

Thommy-Bom
11 oktober 2007, 16:35
Waar kan je zien welke producten met kvk zijn en welke niet?:bonk:

Bert
11 oktober 2007, 17:19
Waar kan je zien welke producten met kvk zijn en welke niet?:bonk:

Bij Dolfijn is alles zonder KVK te koop, Alpeco is op dit moment de enige winkel die vuurwerk verkoopt met KVK in Belgie.

moontan
18 november 2007, 10:15
Prijslijst van Dolfijn per 10-11-2007 (Word Document)

http://www.vuurwerk-baarle.com/pages/prijslijst.doc

Jupilerfreak
18 november 2007, 10:23
Hmz, Hidden Missile Base voor 11,25. Wat aan de dure kant voor NL spul dat in België verkocht wordt, voor €0,25 verschil hoef je daar nou ook niet voor af te reizen, als je zo'n ding in de voorverkoop besteld en je 10% korting hebt ben je al goedkoper uit dan in Baarle.

Dit is louter interessant voor de mensen die geen spullen van Beko kunnen kopen in hun omgeving.

jankruif
25 november 2007, 11:33
ype jij bedoelt waarschijnlijk gekleude super vlinders want die gekleurde vlinders die ze bij dolfijn verkopen gaan ongeveer zo hard als een TT.

de nitraten zijn echt goed bij dolfijn. :)

ik zie de gekleurde super vlinder niet op de prijslijst staan..?:rolleyes:

jankruif
25 november 2007, 13:29
ik zie eigelijk ook te TT niet op de lijst staan wel de Tunder cracker..?:rolleyes:

Denjo
25 november 2007, 13:45
ik zie eigelijk ook te TT niet op de lijst staan wel de Tunder cracker..?:rolleyes:

Dan neem je toch de thunder crackers, die harder gaan.

meerval
2 januari 2008, 19:11
Heeft iemand ervaring met die 6 ''grote taarten'' voor €15 p.s.?

ifeelfine
6 januari 2008, 19:48
de " zwarte doos nitraat" thundercraker op de prijslijst dus zijn de enige aanraders van dolfijn. een keiharde knal en een groene vlam.. jawel sier voor knal..... en een knal hard genoeg om de autoallarmen in de straat af te laten gaan:D (en dat is me met de TT niet gelukt!!!)

Denjo
6 januari 2008, 20:22
de " zwarte doos nitraat" thundercraker op de prijslijst dus zijn de enige aanraders van dolfijn. een keiharde knal en een groene vlam.. jawel sier voor knal..... en een knal hard genoeg om de autoallarmen in de straat af te laten gaan:D (en dat is me met de TT niet gelukt!!!)

Nu niet meer hoor. De vlam is er uit, je krijgt nu de zwarte doos nitraat zonder vlam.:bye:

Nitroking
7 januari 2008, 15:23
Jammer dat Dolfijn pas in september open gaat en dan alleen in het weekend. Wil toch ff de pot Sky War daar halen en misschien nog wat kleine dingen. Njah, stel ik me tripje maar 2 weken uit:D

Bram95
23 juni 2008, 18:11
Er staat in het nitraten topic dat hier zwarte doos nitraten tekoop zijn is dit waar?

Ruben
23 juni 2008, 18:19
Er was sprake van een restpartij 'Zwarte Doos'- nitraten. Deze waren nog over van de vorige bestelling maar werden nog gewoon verkocht en dat terwijl de nieuwe regels in Belgie intreedde (vlam voor knal mag niet meer). Dus zal deze nitraat niet meer worden aangevoerd als deze op zijn. En volgens mij was dat al het geval maar dat weet ik niet precies.

Zie het bovenstaande bericht van Denjo ook over deze nitraten.

Thundering in tha sky
23 juni 2008, 19:38
was het helemaal vergeten te melden maar dolfijn heeft zijn zij winkeltje totaal gesloopt en is momenteel weer aan het Renoveren.. de vorige keer dat ik in baarle was ( vorige week ) waren ze al flink opgeschoten en de voor kant staat al weer.. wellicht heb ik nog ergens een foto deze zal ik hier dan plaatsen..

groeten

Ryan.

originalmaster
23 juni 2008, 19:46
was het helemaal vergeten te melden maar dolfijn heeft zijn zij winkeltje totaal gesloopt en is momenteel weer aan het Renoveren.. de vorige keer dat ik in baarle was ( vorige week ) waren ze al flink opgeschoten en de voor kant staat al weer.. wellicht heb ik nog ergens een foto deze zal ik hier dan plaatsen..

groeten

Ryan.


wie weet word het nu dan wel een goede winkel !!!
zou een Mooie aanwinst voor Baarle ook al kunnen ze denk ik niet op tegen zena en loots !!

mvgO

7klapper
23 juni 2008, 19:57
Voorkant, Ryan hij hoeft alleen ingericht etc te worden. Vorige week waren ze ( bij de eerste hal )klaar met bouwen en het in een sopje aan het zetten. Er stond nog geen balie ofzo maar moet zeggen zag er niet zo spetterend uit.
Moet een hoop gebeuren voordat het De bunker of Tabac-o-thiek gaat verslaan aan het uiterlijk.

Hoop persoonlijk dat er in hun assortiment ook een beetje verbouwd wordt ;)

joeyjoey
1 augustus 2008, 00:09
iemand toevallig een filmpje van die Venus pijlen die ze daar verkopen ?

(niet die van Original..)

vuurwerkboy10
1 augustus 2008, 07:46
iemand toevallig een filmpje van die Venus pijlen die ze daar verkopen ?

(niet die van Original..)


Ze zijn wel grappig niet te veel van verwachten maar ze zijn best goed voor de prijs.:bye:

Denjo
1 augustus 2008, 09:48
Ze zijn wel grappig niet te veel van verwachten maar ze zijn best goed voor de prijs.:bye:

Zou je misschien ook kunnen zeggen waarom ze grappig zijn? Zo hebben we er namelijk niks aan, je post wat meer beredeneren zorgt voor een goede indruk voor iemand online:wink:

vuurwerkboy10
2 augustus 2008, 21:05
Zou je misschien ook kunnen zeggen waarom ze grappig zijn? Zo hebben we er namelijk niks aan, je post wat meer beredeneren zorgt voor een goede indruk voor iemand online:wink:


Ik vind het best mooi de pijlen als je niet een erg groot budget hebt dan zijn ze wel goed ik neem ze dit jaar weer denk ik en een best mooien uitwerking hebben ze.:bye:

Meschien heeft me vriend nog een filmpje van deze pijlen zal morgen even vragen als die ze heeft dan zet ik het filmpje er op.


Maar hoe moet je fotos en filmpjes op vwc in het forum zetten stuur even een pm.
__________________

moontan
30 augustus 2008, 01:53
Tot 1 september zijn we open op afspraak
Vanaf 2 september zijn we 6 dagen/week geopend

Website Dolfijn is weer online
En prijslijst beschikbaar


http://www.vuurwerk-baarle.com/

7klapper
30 augustus 2008, 14:34
Zo de verbouwing was vorige week al klaar..
Heb even door het raampje kunnen spieken en moet zeggen.. Sjieke boel toch wel hoor..

Het is vrij simpel kan het wel even uitleggen :). ( als ik iets fout zeg dan verwar ik het even )

Er zijn beetje lelijk groene tegels en witte muren. Dan heb je meteen recht voor je de Verkoop tafel en aan de zijkanten hangen kasten. Dit allemaal van hout. Ook staan er al wat dummie's. in de kasten wat opzich er al wel grappig uitzach.
Maar het is nog niet klaar, want de posters enzo moeten er nog komen. En als die er al zijn dan is het een hele ongezellige maar sjieke winkel voor een vuurwerkwinkel.

RaideR
31 augustus 2008, 23:24
Wie heeft er al ervaring met de nieuwe ''zwarte doos'' nitraten zonder vlam?

Gaan deze gewoon net zo hard maar dan zonder vlam?

RaideR

Aftershock
31 augustus 2008, 23:58
De zwartedoos nitraten zonder vlam zijn de Thunder crackers. Zitten ook niet meer in een zwarte doos maar in een witte.....

Deze zijn een stuk minder dan de eerdere versie.:sad:

Ik zou liever naar Zena gaan en daar dan TT's halen als ik jou was.

knaller voor life
1 september 2008, 13:30
De nieuwe nitraten bij Dolfijn zijn echt slecht :shocked
Je kan beter de tt hallen bij Zena of Loots.

fireworks-freak
2 september 2008, 14:17
maar zijn die gekleurde vlinders van hun nog steeds wel goed?

Firecrack-R
2 september 2008, 18:16
Ik neem aan dat als het dezelfde aan dat ze dan ook nog gewoon het zelfde knallen of denk je daar anders over??:frusty:

fireworks-freak
2 september 2008, 19:41
Heeft er iemand trouwens een filmpje van de vlinders van de dolfijn?
Alvast bedankt:wink:

Thrillseeker
25 augustus 2009, 12:27
Zijn die nou nieuw die thunder cracker rooie crepe?
Iemand getest?

Mr.Y
3 september 2009, 00:35
Dolfijn heeft ook een nieuwe prijslijst vrij gegeven. Omdat het een excel document is en niet persee iedereen dit heeft ben ik diegene tegemoet gekomen met deze .jpg:


Black Bermuda
Vlinder
Thundercracker
Rol 30k
Rol 100k
Zijn in prijs verlaagd!

http://i25.tinypic.com/2uf4jrm.jpg

Bijgevoegd de prijslijst in .doc in een .rar omdat de .doc file te groot was.

VWfreak
4 september 2009, 13:40
@ Thrillseeker
Ik heb de nitraat daar gehaald en ze gaan egt wel goed!!

pyromaan1990
4 september 2009, 15:34
@ Thrillseeker
Ik heb de nitraat daar gehaald en ze gaan egt wel goed!!

En nu zijn ze €8,60 per 20 :wink:

Mr.Y
14 september 2009, 11:20
De "Nitraatmat 500" bij Dolfijn, is dat gewoon een chaintunder? Iemand die dat kan bevestigen? Zoja dan zijn ze 5,50 goedkoper dan bij Harry.


Edit:
Nee, dus. Blijkt de "Star Thunder" te zijn. Iemand hier ervaringen mee?
http://i25.tinypic.com/whfekp.jpg

3xh
14 september 2009, 18:31
De "Nitraatmat 500" bij Dolfijn, is dat gewoon een chaintunder? Iemand die dat kan bevestigen? Zoja dan zijn ze 5,50 goedkoper dan bij Harry.


Edit:
Nee, dus. Blijkt de "Star Thunder" te zijn. Iemand hier ervaringen mee?
image
(http://i25.tinypic.com/whfekp.jpg)

heb er geen ervaring mee maar elke winkel die tri-star verkoopt zal deze verkopen.
waarom.. omdat dit de nieuwe ct is van tri-star.

knallie
14 september 2009, 20:11
@ Thrillseeker
Ik heb de nitraat daar gehaald en ze gaan egt wel goed!!

Vergelijkbaar met de choeet banger of nog harder?

Ze hebben trouwens nou oranje crepe op de site te zien, mooi kleurtje :D

moontan
18 september 2009, 01:55
Nieuwe prijslijst online!
met aangescherpte prijzen op sommige artikelen

http://www.vuurwerk-baarle.com/

Mr.Y
18 september 2009, 08:00
Had ik al gepost Fred, Klik! (http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11555).

Robert john jacques
18 september 2009, 12:30
Nou wil ik niet vervelend doen maar persoonlijk vind ik die nitraten daar niks.
Ze zijn wel goedkoper dan gemiddeld en dat zal ook wel moeten want het is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Chooèt nitraat.

Corné
19 september 2009, 23:38
Voor deze knallers vind ik de babyvlinder van Original vergelijkbaar.

the cigarman
20 september 2009, 00:15
Vandaag een doosje nitraten gehaald en natuurlijk getest.
De knal is niet de knal wat men verwacht van een nitraat.
Voor deze knallers vind ik de babyvlinder van Original vergelijkbaar.En deze zijn ook nog eens goedkoper ook.

De volgende keer als Corne bij Dolfijn naar binnen komt lopen, zeggen ze...
ER UIT!:wink:

pyromaan1990
20 september 2009, 12:53
Vandaag een doosje nitraten gehaald en natuurlijk getest.
De knal is niet de knal wat men verwacht van een nitraat.
Voor deze knallers vind ik de babyvlinder van Original vergelijkbaar.En deze zijn ook nog eens goedkoper ook.

Haha lekker Corné, ken uw vijand!! :p

Tequila slamer
21 september 2009, 09:04
Volgens mij knalt de L502 babyvlinder nog harder...

vwrulez
21 september 2009, 17:59
weet iemand hoe die thundercrackers van 8.60 knallen?
dank.

pyromaan1990
21 september 2009, 18:12
weet iemand hoe die thundercrackers van 8.60 knallen?
dank.

Slecht, gaan zachter dan de Babyvlinder L502, maarja wat wil je voor €8,60? :bonk:

Ruben
21 september 2009, 19:03
Topic over de prijslijst van 2009 samengevoegd met dit algemene topic. Kan gewoon hier geplaatst worden.

eumetazoa
20 juli 2010, 16:00
ik was de prijslijst en de websiet aan het bekijken en sommige cakes staan niet op de prijslijst.
ik heb al verschillende keren naar ze toe gemaild voor de prijs van de red sky dragon.
nog nooit antwoord gehad.
erg jammer

eumetazoa
20 juli 2010, 17:24
na nog een mail te hebben gestuurd had ik na mijn grote verbazing na een half uur een mail terug van dolfijn na mijn vraag hoe duur de red sky dragon was (die ik voor de 3de keer stuurde)
ik kreeg dit terug

Geachte,


de reden dat een product niet op de prijslijst staat is omdat deze tijdelijk uitverkocht is. Van augustus tot en met december komen er langzaam steeds
meer producten. Zodra we deze op voorraad hebben verschijnt deze op de prijslijst, met de nieuwe prijs die momenteel nog niet bekend is bij ons.


M.v.g.
Sandra Cornelissen
Vuurwerk-Baarle (Dolfijn

dus ik verwachte dat hij binnekort op de prijslijst staat :)

eumetazoa
10 september 2010, 14:18
iemand nog ervaring met deze winkel?

smilli
10 september 2010, 14:41
ja, aardige mensen niet zo'n goede winkel: hele beperkte collectie van redelijk slecht vuurwerk

eumetazoa
10 september 2010, 15:02
ja, aardige mensen niet zo'n goede winkel: hele beperkte collectie van redelijk slecht vuurwerk
wel de moeite waard om er heen te gaan?
en met welke producten van daar heb ej ervaring?

eumetazoa
12 september 2010, 12:29
dolfijn heeft de website geupdate

ylke
20 oktober 2010, 11:02
Welkom op de vernieuwde site van Vuurwerk-Baarle!
http://www.vuurwerk-baarle.com/

Prijslijst 2010:http://www.vuurwerk-baarle.com/prijslijst_7.html

aanbiedingen:

Thundercracker
10 kopen, 11de doosje gratis! De echte zwarte doos nitraat! Maar liefst 220 nitraten!


Vlinder
10 kopen, 11de doosje gratis! 110 gekleurde vlinders!


Black Bermuda
10 kopen, 11de doosje gratis! De echte Black Bermuda driehoek, maar liefst 220 stuks!


Widowmaker
10 kopen, 11de doosje gratis! 132 Widowmakers!


Pirat
10 kopen, 11de doosje gratis! Maar liefst 1100 groene strijkers!


Raider
10 kopen, 11de doosje gratis! 1100 zwarte strijkers!


Pico Pirat
10 kopen, 11de doosje gratis! 660 mini strijkers!


Taart 19 shot
10 % korting bij 6 potten Taart 19 shot! Van € 103,20 voor € 92,90

eumetazoa
20 oktober 2010, 17:12
laats geweest

zeer vriendelijk ontvangen en geholpen.
Na mijn kleine bestelling te hebben gezegt heeft zijn het in gepakt en meegegeven.
ze bood ons nog wat te drinken aan maar dat hebben wij afgeslagen omdat we ook nog naar de bunker gingen.
Dus ik snap eigenlijk al die slechte reacties niet.

eumetazoa
21 oktober 2010, 17:08
gisteren maar gelijk de sanfei rockets getest die ik mee had genomen.
Wat een prut dingen ookal vind ik het zeker geen miskoop.
filmpje 1

http://www.youtube.com/watch?v=QFKoVEjLEKc

en nummertje 2
http://www.youtube.com/watch?v=ETbbdn6No48

ze gaan als een tierelier omhoog maar daar bakken ze er neit veel van

eumetazoa
30 oktober 2010, 21:06
maar 2 pijlen van dolfijn getest.
ditmaal een parachute pijl en een ander effect sanfei rocket.
de parachute pijl laat ik de volgendex 100% liggen voor 3.15 (per 6) ( als de rest het ook zo doet)

de parachute pijl
http://www.youtube.com/watch?v=Fbqk0pDhiOQ
gaat hij zo wel goed? volgens mij ging er wat mis maar weet dat niet zeker

de 3de sanfei rocket pijl!
http://www.youtube.com/watch?v=dsXqgTXNdUw
stelt weer niet veel voor maar voor 4,70 per 14 pijlen wel redelijke prijs/kwaliteit verhouding naar mijn mening.

the cigarman
30 oktober 2010, 22:02
gaat hij zo wel goed? volgens mij ging er wat mis maar weet dat niet zeker


Volgens mij gaat de lichtkogel niet aan.
Kan omdat de paraschute over de lichtkogel kruit zit en dat het lichtkogel niet wordt aangestoken.
Lijkt me niet, dat de parschute te strak is opgerold, want dan zie je de lichtkogel snel naar benenden gaan.
Had 2 jaar geledeln 3 pakjes van deze pijlen en ze gingen allemaal perfect.

eumetazoa
31 oktober 2010, 10:08
oke ik zal er binnekort nog 1tje testen kijken of die wel goed gaat.

nielsjevuurwerkfreak
24 november 2010, 19:49
komen bij dolfijn ook een keer nieuwe knallers?
ze hebben al een aantal jaar precies hetzelfde assortiment.
hoorde wel dat ze silver crackers verkopen??

eumetazoa
24 november 2010, 20:02
komen bij dolfijn ook een keer nieuwe knallers?
ze hebben al een aantal jaar precies hetzelfde assortiment.
hoorde wel dat ze silver crackers verkopen??

dolfijn heeft dit jaar de donerdraak in het assortiment erbij gekregen dat is een knalmatje van 90shots kost 1,15.
verder heb ik mij laten vertellen dat het assortiment dit jaar nog word uitgebreid waarmee weet ik helaas ook niet.
Eigenlijk hoop ik niet dat dolfijn met 6 verschillende "nieuwste hardste knaller"aan komt zetten maar gewoon met beide voeten aan de grond blijft staan.

darkwintucker
24 november 2010, 20:32
[QUOTE=appelsapliefhebber;312185]

Dat vind ik ook, ze kunnen beter meer op de aanbiedingen
gaan inspelen voor de consument. Dat zou nog eens aantrekkelijk zijn. Bijvoorbeeld een 100.000 klapper
kliksysteem. 2 halen 1 betalen. Dat zou een top actie zijn.
OF beter gezegt chainthunder 2000 voor 50 euro ipv 75

nielsjevuurwerkfreak
3 december 2010, 15:45
ja oke, maar het zou wel mooi zijn als ze nog meer producten gaan verkopen die ze in de rest van baarle niet verkopen zoals: de gekleurde vlinders, de thundercrackers,
zou wel leuk zijn als ze nog een paar van zulke producten zouden verkopen.

nielsjevuurwerkfreak
4 december 2010, 22:18
had een mailtje gestuurd naar dolfijn met de vraag of er nog nieuwe producten binnenomen dit jaar

dit was het antwoord:
het kan inderdaad nog wel zijn dat we andere producten binnen krijgen.

ben benieuwd wat er nog binnen komt!:rolleyes:

nielsjevuurwerkfreak
18 december 2010, 19:10
er zijn nieuwe producten binnen gekomen bij dolfijn!
het gaat om een nieuwe nitraatmat met gekleurde knallers en hij schijnt de hardste van belgie te zijn en ze hebben een aantal nieuwe potten

goed bezig dolfijn!!

eumetazoa
18 december 2010, 19:16
wat is nouw niet het hardste van belgie ?
wanneer komt er weer fatsoenlijek budgetzooi.

landinho
18 december 2010, 23:35
Bij dolfijn vind ik die gekleurde vlinders erg leuk :p

Nooit gehad, maar ik houd wel van verandering en afwisseling :)
Als ik ooit in Baarle kom, wip ik zeker even langs.

Rdam
28 november 2015, 21:27
Bij Dolfijn schuin tegenover kon iemand zn vuurwerk inleveren
Triest

joeyjoey
28 november 2015, 21:33
Zo, er was hier al 5 jaar niks gepost :shocked:

Rdam
28 november 2015, 22:02
Zo, er was hier al 5 jaar niks gepost :shocked:

Het gebeurde bij hun voor de deur vandaar dat ik hier post:p

joeyjoey
30 november 2015, 14:31
Bedoel het ook niet als een bump, maar viel me gewoon op haha :p
Maar wel triest inderdaad, volgens mij zit dolfijn net op de NL/BE grens?

jeronimoniponi
30 november 2015, 16:51
Bij Dolfijn schuin tegenover kon iemand zn vuurwerk inleveren
Triest

Inleveren bij onze grote vrienden?

syndikaat
30 november 2016, 11:50
politiebureau zit er tegen over hahaha

eumetazoa
14 mei 2017, 20:26
Dolfijn verkoopt momenteel geen knalvuurwerk ivm nieuwe wetgeving.
Weet iemand hier meer van?
http://dolfijnvuurwerk.com/

darkwintucker
23 augustus 2017, 21:20
Dolfijn verkoopt momenteel geen knalvuurwerk ivm nieuwe wetgeving.
Weet iemand hier meer van?
http://dolfijnvuurwerk.com/
Ze liegen omdat knal vuurwerk wel is toegestaan. Zie de website van loots en zena

chappie
24 augustus 2017, 11:46
Misschien slaat dat op Belgische particulieren??????

eumetazoa
4 oktober 2018, 13:26
er staat weer knalvuurwerk op de site
https://dolfijnvuurwerk.com/knalvuurwerk/

schaafienr1
22 november 2019, 21:45
Hele interessante knallers te koop bij dolfijn: Viper, Shark, cobras. Uiteraard binnen de belse wetgeving, maar als dit bekend wordt zeer goede marketing om klanten te trekken

boller
22 november 2019, 21:57
Hele interessante knallers te koop bij dolfijn: Viper, Shark, cobras. Uiteraard binnen de belse wetgeving, maar als dit bekend wordt zeer goede marketing om klanten te trekken

Had het al gezien ja.
En blijkbaar gaat de cobra p1 eu versie iets harder dan de duitse variant.
Hoop dat dolfijn de eu versie heb.

HJB
30 december 2021, 03:50
Op dit moment alleen vuurwerk op bestelling en nog maar een zeer beperkt assortiment helaas.

Fireworkfreakz19
3 januari 2022, 20:05
Afgelopen jaar voor het eerst bij dolfijn vuurwerk geweest voor paar Terremoto knalcake wat goede knalcake,s zijn dit zeg zekers een aanrader..

Voor de rest een prima winkele ligt vooral veel vulcan vuurwerk in de winkel..