PDA

Volledige versie bekijken : Whirling to Blink [Uitloop]



moontan
13 augustus 2009, 18:13
Artikelnummer: 5040
Artikelnaam: Whirling to Blink
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: silver whirling tail to red blink & green blink.
Tijdsduur: 25-30 seconden
Hoogte: 50-60 meter
Verpakking: 4/1
Richtprijs: € 62,50
Film: volgt
Foto: volgt


Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.


Wij danken CAFFERATA (http://www.cafferata.nl) voor deze informatie

damianus
20 augustus 2009, 22:21
poisenous spider achtig ?
hoop het , want dat is toch iets wat altijd in je geheugen blijft :D .
effect omschrijvingen klinken helemaal perfect bij dit nieuwe merk .

jawe
8 oktober 2009, 20:05
Film en prijs toegevoegd.
http://www.youtube.com/watch?v=sjAbZTFsVnw

Pyroguy
8 oktober 2009, 20:47
Hah, mooi die tails! Daar ben ik dol op :D
Volgens mij zijn de bursts ook loeihard :)

Vind de prijs wel wat hoog..

Richardus
8 oktober 2009, 21:20
de blinks stellen echt niks voor zeg, maar die swirling tails zijn wel heel vet. Mooi hoor, mij wel te duur om aan te schaffen maar snap de prijs wel.

Ischa
9 oktober 2009, 19:10
tails zijn goed
wel erg duur voor wat je krijgt en idd geen blink te bekennen
jammer maar helaas voor dat geld zoek ik wel wat beters uit

teun48
10 oktober 2009, 15:46
Mooie tails, boeket is niks waard, burstknallen ook erg hard. Maar in vergelijking met de 36 schoten die je krijgt vind ik de prijs te hoog. :wink:

moontan
14 oktober 2009, 12:30
14 oktober 2009
Productfoto aan de beginpost toegevoegd.

moontan
22 oktober 2009, 20:27
Deze cake heb ik dus gezien bij de demo van Cafferata
En het eerste wat in mij opkwam toen de cake voorbij was: deze moet ik hebben.
Zo wie zo een groot liefhebber van de spinning tail/whirling. (heimwee naar de oude pisenous spider van Weco) Maar in deze cake beukt hij zijn effecten in behoorlijk grote boeketten en met een behoorlijke snelheid er uit.
Een absolute topper. Deze moet je echt live gaan zien.

Pyro-rola
16 november 2009, 13:04
Heb deze toen ook bij de demo van Cafferata mogen aanschouwen en daarnaast ook nog in een showtje gezien. Spinners zijn lekker dik maar de blinkers stellen niks voor en daarvoor moet je hem dan ook zeker NIET kopen.

moontan
1 december 2009, 17:32
Filmpje van de Whirling to Blink:

http://www.infovuurwerk.nl/InfoVuurwerk/index.php?artikelnummer=5040

moontan
1 december 2009, 18:17
Voor de liefhebbers van spinning tails/whirls naar peony is dit is een musthave.
Ik heb er inmiddels 2 besteld. Toegegeven, niet goedkoop, maar hij is echt heel mooi en het zeker waard.

Jaap2
17 december 2009, 09:21
Ik deel de mening met je Fred. Het is een prachtige cake als je een liefhebber van de effecten bent. En met twee stuks tegeijk wordt het zeker een spectakel!

jejestilo074
17 december 2009, 15:41
Aangezien die blinkers niet zo heel goed zijn uitgewerkt zou ik liever de Spinning Salute van Zena nemen, dan heb je waarschijnlijk betere knallen (als we het china filmpje mogen geloven) en is omgerekend stuk goedkoper.

moontan
17 december 2009, 19:11
Ik wil toch nog graag een kanttekening maken.
Deze cake moet je live gezien hebben, en je komt direct tot een ander oordeel.
Jammer dat Showtime nauwelijks gedemonstreerd is dit jaar op demo,s
Ik weet zeker dat de collectie in een nog grotere belangstelling zou zijn komen te staan.
De cake,s van Showtime zijn van een hele andere orde. Een mening baseren op film is moelijk. Neem van mij aan dat deze cake bijzonder is in zijn soort.
Ik heb hem in ieder geval 2x besteld.

Denjo
18 december 2009, 10:55
Aangezien die blinkers niet zo heel goed zijn uitgewerkt zou ik liever de Spinning Salute van Zena nemen, dan heb je waarschijnlijk betere knallen (als we het china filmpje mogen geloven) en is omgerekend stuk goedkoper.

Inderdaad, als je het filmpje mag geloven heb je een behoorlijk blok in huis gehaald bij de Spinning Salute. Alleen hebben de Chinese films van Original zich al bewezen?
Deze cake is een topper, het boeket is even lang van duur als de Fire Emblem (die heeft alleen multicolour) maar de staarten zijn naar mijn mening nog dikker!

moontan
1 januari 2010, 23:13
Ik had deze cake 2x aangeschaft bij Vuurwerkland Steenbergen
Deze cake heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaan.
Ik heb nog niet eerder in Nederlandse cake,s zulke mooie spinning tails gezien.
De draaikolken zijn fantastisch om te zien, ze gaan echt hoog en spatten met een harde burst uit elkaar.
Topper.!!

Richardus
9 januari 2011, 14:55
draaikolken lijken prachtig, maar boeketten klein:

17518482

pyroboy
17 mei 2011, 23:32
De Spinning tails in deze cake zijn prachtig en gaan op een goed tempo, afgaande op het filmpje. Echter vind ik de blinking boeketten een stuk minder goed tot hun recht komen waardoor ik voor een lagere prijs liever ga voor een cake als de Daybreak van Wolff.

heartworm
22 oktober 2012, 16:41
Ik probeer deze dit jaar toch te bemachtigen. Zijn ze nog steeds 62,50 euro per stuk?

5pyroman5
28 oktober 2012, 00:19
Staat dit jaar voor €69,99 op de prijslijst.

heartworm
28 oktober 2012, 07:54
Wow, thanks! 70 euri is absurd voor een I-shaped cake (schrapt van de lijst :-(....

Jupilerfreak
28 oktober 2012, 07:56
7,49 duurder. Wat een bedrag. Dat voorspelt weinig goeds voor de producten van Cafferata.

Richardus
28 oktober 2012, 08:18
Zou je denken, ook nog met dure producten... en toch denk ik dat ze weer wat stunten met nieuwtjes die vorig jaar overgenomen gaan worden; connector knaldoos, nieuwe stijl shocks en misschien dat die extreem dure rol zo iets verbeterends is dat er volgend jaar betaalbaarder opvolgers komen? Inderdaad, per product is Cafferata duur, maar ze hebben de neiging om soms sneaky voorop te lopen in de markt.

feabal
15 september 2014, 22:40
Geschoten tijdens de Demo avonden van Cafferata in september 2014.


https://www.youtube.com/watch?v=QV64pwEdVIc&feature=youtu.be

tristen
17 september 2014, 22:28
Winkeliersdemo Cafferata 2014:

http://youtu.be/V8QfJNtDOHc