PDA

Volledige versie bekijken : Gorgeous



moontan
21 juli 2009, 01:49
Artikelnummer: 2013
Artikelnaam: Gorgeous
Netto Kruitgewicht: 500gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Pink color mine and crown to red/ green color mine and crown to green/ blue color mine and crown to blue
Richtprijs 2011: € 39,95

Productfilm Demo 2012.
eRZ-zAHmQLU

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.


Wij danken BONFIREWORKS (http://www.bonfireworks.nl) voor deze informatie

moontan
21 juli 2009, 01:49
http://www.youtube.com/watch?v=9Nk_w3_p1lo&feature=channel_page

Mattenfreak
21 juli 2009, 10:49
Deze maakt zijn naam echt waar zeg, prachtige cake!
Ben zeer benieuwd hoe deze in werkelijkheid over zal komen, maar zo op film is dit voor mij een absolute must have! Lekker tempo, mooie boeketten, blijft toch even volledig goed zichtbaar, mines eronder, finale erin, ja, top dus. :D

teun48
21 juli 2009, 10:59
Gorgeous! :D

bassie1978
21 juli 2009, 17:56
idd wat een geweldige cake is dit....vind vooral de tempoversnellingen (meerdere schoten tegelijk) en en dan weer terug naar 1 schot heerlijk om te zien! :p
Verder mooie combinatie van de crowns samen met de mines... :D

RaideR
21 september 2009, 10:48
Ik ga mee met de rest van de reacties, werkelijk Gorgeous!

En de prijs is ook nog eens prachtig!

Aftershock
30 september 2009, 17:53
Ik ben net als iedereen die eerder postte zeer positief:D

Wat een geweldig blok! Fantastische uitgewerkte effecten, een heerlijk tempo en een super burst! Aanrader!

3307
4 oktober 2009, 15:16
Dit is toch wel een erg leuke crown cake moet ik zeggen.

DarkSoul
30 november 2009, 18:26
Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.


jpHBsQoxmyw

Snel, maar mooi! Volle hemel!

magnolia
30 november 2009, 18:41
is dat nou 1 cake :shocked: ???

DarkSoul
30 november 2009, 21:38
:yes: Jazeker!

RaideR
30 november 2009, 22:31
Volgens mij is het tempo dan behoorlijk opgeschroefd! Ik vind hem vet :D!

jejestilo074
1 december 2009, 00:54
Deze cake past eerder thuis in de Showtime collectie :p

FireDragon
7 december 2009, 23:38
Ik zoek mij een versuffing naar een verkooppunt die deze cake aanbied...
Heeft iemand tips voor mij ergens in de regio Amsterdam - Almere - Utrecht (ofwel midden vh land)?

marvs
7 december 2009, 23:57
xena ede www.pyrovoordeel.nl en ze geven 20% korting

FireDragon
7 december 2009, 23:58
xena ede www.pyrovoordeel.nl en ze geven 20% korting

Thanks! Ik zal er eens gaan rondneuzen.

TLVD(G)
12 december 2009, 21:09
geweldige cake was dit lekker tempo geweldig heldere effecten met een nog geweldigere prijs.

RaideR
12 december 2009, 21:13
Wow, echt dit vond ik wel een van de toppers van de avond, prachtige effecten en erg breed!

nemmie
12 december 2009, 21:17
oeh oeh jongens jullie maken het mij wel lekker,zijn er al films te vinden van de show?

pigi.
13 december 2009, 09:15
Deze cake doet zijn naam eer aan. Erg mooie cake.
http://www.youtube.com/watch?v=PWZicaKhy90

moontan
13 december 2009, 09:23
Bedankt voor de film Pieter.
Gigantisch mooie cake de Gorgeous.
Gisterenavond dan in Rotterdam gezien bij de demo van Vuurwerkmagazijn7kamp.
De film van Pieter zegt genoeg, het is een plaatje, een lust voor het oog.
Als je op 31 -12 een goede cake wil voor je show om af te sluiten moet je deze nemen. Een finale waardig.
Immens grote boeketten, die alsmaar breder en breder worden.
Absolute topper van Bonfireworks

nemmie
13 december 2009, 11:30
wil even zeggen dat je alles zeer mooi op film zet pigi,ga zo door je bent een aanwinst voor dit forum.zeker weten.

en wat een heerlijke cake zeg gelukkig heb ik deze besteld (zit te twijfelen om er nog een bij te nemen)

Mek
13 december 2009, 12:35
Dit blokkie is echt NIET normaal !
Wat een tempo zeg en wat een burst.
Crowns zijn zo immens groot dat je bijna een groothoeklens nodig hebt
om ze te filmen
Met 2 tegelijk heb je echt geweld in de straat.
Ik zeg : POMPEN MET DIE HANDEL!

pyrostar88
13 december 2009, 13:20
haha ja dat zeker wel die cake's en als je niet uti kijkt dan krijg je gewoon een keihard brokkie tegen je schouder aan haha
het regende brok stukken:P

Gygabyte
13 december 2009, 13:33
Als ik het zo bekijk, dan is hij zelfs nog mooier als op het Chinese filmpje.
25 seconden lang is de lucht volledig gevuld met adembemenende effecten.
Had hem al besteld en ga er zo te zien geen spijt van krijgen.

EschR
13 december 2009, 14:48
Ik snap waarom mensen dit een mooi ding vinden, maar mijn smaak is het niet. Ik mis echt kleur in de effecten.

Gygabyte
19 december 2009, 18:45
Demo filmpje van deze cake, met dank aan keesiej;
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=11895&page=3

http://www.youtube.com/watch?v=FzYjR1fUAP4&

Timothy22
30 december 2009, 18:17
Heb em nu hier staan, voelt lekker zwaar aan moet ik zeggen, kan niet wachten om em af te steken.

Ruben
30 december 2009, 22:20
Ik heb hem, en ben er waarnzinnig blij mee. Een goede cake met grote effecten en een lage prijs!

Invi^
31 december 2009, 00:37
Ik had gelukkig de laatste van de Gorgeous bij vuurwerkland hoogkerk. Was al de eerste verkoopdag uitverkocht, net als de wodka blue en nog een paar andere potten.
Maar erg mooi finalestuk, ben er erg blij mee.

hindoerol
1 januari 2010, 11:41
:Dwat een superbak! echt geen geld voor zon topper!:D

kwintos
1 januari 2010, 11:52
dit was echt 1 van de mooiere cakes die ik had de lucht was echt goed gevuld met een lekkere finale :)

Vuurwerkland-Steenbergen
1 januari 2010, 19:55
Die van mij stopte helaas na 24 schoten, maar wat een topper met grote effecten!

Bert
1 januari 2010, 21:24
Super cake, lekker veel goud zoals het hoort. De cake zelf is aardig klein maar dat zie je duidelijk niet in de uitwerking! Ook een zeer goed tempo.

nemmie
1 januari 2010, 21:53
mooi..volgende keer neem ik er 2 van wat een knallen en boeketten,heerlijk.

Viva la Bang
2 januari 2010, 12:57
Wat is dit toch een prahtige cake. Erg mooie grote gouden boeketten. En de prijs/kwaliteitsverhouding, daar is helemaal niks mis mee. Volgend jaar minimaal 3 haha

remcoreijmer
2 januari 2010, 17:22
Idd... wat een toppertje deze cake... en een goed gevulde lucht !!!

TLVD(G)
2 januari 2010, 19:43
een geweldige cake. ik heb deze op een demo per 2 gezien en vond de lucht al compleet gevuld. maar toen ik hem per 1 afstak was de lucht ook nog goed gevuld! man wat een goed product is dit echt geweldig dit vond ik de topper van mijn collectie. en wat een ronde effecten kwamen eruit ik had nog nooit zo ronde effecten in consumenten vuurwerk gezien.

Thecrow
2 januari 2010, 20:47
Filmpje Gorgeous 2009-2010:

Ongelooflijk wat een beauty van een cake, deze doet zijn naam daadwerkelijk eer aan PRACHTIG !! :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=HzWFz7A7gp0

:bye:

Richardus
3 januari 2010, 09:10
Zo, dikke mines hangen daar onder zeg! Komt op m'n wishlist voor volgend jaar :)

Anthony bomb
3 januari 2010, 09:12
Wauw, lekker filmpje Thecrow! erg mooi effect.
Ik zal eens kijken of ik hem er dit jaar ook (meerdere) van te pakken krijg :D

teun48
15 september 2010, 07:36
Aaaah Bon waarom doen jullie mij dit aan.
Dit vind mijn budget niet leuk.
Geweldige cake! :)

Pyroguy
30 september 2010, 20:12
Ik zit erg te twijfelen. Ik zie namelijk verschillende versies voorbij komen in de films: een snelle en een iets langzamere.

Hoe weet ik nou welke versie ik krijg?

Richardus
30 september 2010, 20:18
en eentje mét mines en eentje zonder... :S

Rocketfreak
30 september 2010, 22:15
Ja inderdaad zeg... Vreemd is dat. Hopelijk heb ik dit jaar toch wel de versie met mines! Vorig jaar heb ik deze laten staan, maar dat ga ik dit jaar goed maken :D

moontan
24 oktober 2010, 19:11
2013 Gorgeous Bonfireworks
met dank aan Isandra vuurwerk


http://www.youtube.com/watch?v=47uSPdBzFNs

Rocketfreak
2 november 2010, 17:39
Zo te zien op het filmpje op de nieuwe site zijn de mines wel verdwenen uit deze cake... Vind ik erg jammer, want maakt hem toch een beetje minder gorgeous :p Neemt niet weg dat ik deze toch wil proberen (en misschien krijg ik wel een oude versie met mines).

dabombe
25 november 2010, 19:33
Wat een bak dit, ook zonder mines! Deze staat me nog helder in het geheugen gegrift op de demo van vuurwerkmagazijn7kamp van vorig jaar! Dat zegt al genoeg denk ik. Baalde er toen van dat ik m niet besteld had. Zojuist 3x besteld! Moet mooi zijn in W shape :blink:.

DarkSoul
27 november 2010, 23:33
Hier is mijn film van deze cake, geschoten bij de demo van ANO Milheeze!

http://www.youtube.com/watch?v=tRgl4G_XVk4

moontan
28 november 2010, 00:18
Bedankt voor het filmpje Dark Soul, je bent er weer snel bij, zo kort na de demo al.!!
Van alle Bonfireworks cakes die vanavond op de demo geschoten zijn vond ik de Georgeous verreweg de beste van allemaal.
Immens grote boeketten met crown van goede kwaliteit waarbij de lucht contunu gevuld is en de cake met een krachtige finale wordt afgesloten
Absolute topper deze.

DarkSoul
28 november 2010, 09:03
Gelukkig! Een cake van Bonfire die onveranderd is gebleven, of in elk geval niet slechter is geworden! :) Deze is echt (nog steeds) STEEN- en STEENGOED! Die keiharde burst, dat enorme boeket wat úren blijft hangen (oké, overdrijven is ook een vak). Mooi gekleurde tips aan het goud. Dat er dan ook nog een mine bij past, is haast onbegrijpelijk. Wat 15 gram al niet kan doen! Heerlijk tempo; deze cake klopt helemaal. Staat dan ook met stip op mijn lijst!

Iemand die bevestigen kan dat de 2010 versie geschoten is?

Rocketfreak
28 november 2010, 10:58
Tja, op dit filmpje ziet deze er weer erg goed uit!!! Hier zitten de mines ook weer onder en zijn de boeketten voor mijn gevoel weer een stuk voller dan op het filmpje op de site van Bon zelf.

Welke versie het is? geen idee, maar ik hoop wel dat ik deze versie krijg, want uiteraard staat deze op mijn bestellijst :D

Even Offtopic: DS, welke zijn er in jouw ogen slechter op geworden dan?

pyroboy
28 november 2010, 17:53
Deze in Milheeze gezien, wat een super cake.. Prachtige gouden boeketten en prachtig uitgewerkte gekleurde tips!
Zeker een mooie cake voor een leuk prijsje.

dabombe
29 november 2010, 08:16
Goed om te horen dat deze (voorlopig) niet slechter is dan afgelopen jaar. Inmiddels 3x besteld namelijk :wink:. Nog even met spanning de volgende demo afwachten om te kijken of deze daadwerkelijk in de straat komt.

Vuurwerkbieb
30 november 2010, 05:07
http://www.youtube.com/watch?v=-4ucIZsEx94

Bob-
6 december 2010, 22:11
Heeft iemand deze gezien @ rijswijk?

Cracking Thunder
6 december 2010, 22:23
Euh ja, en hij ging lekker!

Mines en mooie brocades erboven

heartworm
6 december 2010, 23:02
Mooie cake, alleen was het een van de 15 cakes die Goud schoten. Beetje Goud-moe na vanavond...

Sunseeker
7 december 2010, 07:19
Mooie cake, alleen was het een van de 15 cakes die Goud schoten. Beetje Goud-moe na vanavond...

Je had nog 4 Snipers staan he? Geef maar aan mij dan :p

Deze cake nu op 2 demo's gezien, en ik vind het echt een topper. Samen met de Treasure Island komt deze zeker in de collectie. :) Het goud blijft mooi hangen, en de blinkende tips in verschillende kleuren maken het goed af.

stefantvs
7 december 2010, 14:56
http://www.youtube.com/watch?v=UD8mQmOcO14

Jupilerfreak
7 december 2010, 15:08
Mooie gouden boeketten met verschillende kleuren tips.
Onder de goud cakes redelijk uniek in zijn soort vind ik.

pigi.
7 december 2010, 18:29
http://www.youtube.com/watch?v=NTRGQDwiyA8

Sunseeker
7 december 2010, 21:11
17575962

Hier ook mijn filmpje, erg mooie cake, net wat groter en voller dan de treasure island. Komt in de collectie :)

Shock
8 december 2010, 16:49
Wat een bak zeg, als ik dit zo zie moet deze de Sniper wel overtreffen of niet?

Sunseeker
8 december 2010, 16:51
Wat een bak zeg, als ik dit zo zie moet deze de Sniper wel overtreffen of niet?

Ik vond hem vele mate beter dan de Sniper! :)

Shock
8 december 2010, 16:52
Dan wordt het deze! Hier voor 30 euro te verkrijgen tegen een prijs van 40 van de Sniper, en dan heeft deze ook nog eens meer schoten! Wat een topbak.

Jupilerfreak
8 december 2010, 16:55
Dan wordt het deze! Hier voor 30 euro te verkrijgen tegen een prijs van 40 van de Sniper, en dan heeft deze ook nog eens meer schoten! Wat een topbak.

Deze kent een scherpere prijs dan de Sniper en dat zou ik zeker mee laten wegen ja.

dabombe
11 december 2010, 21:25
Hoe is deze bak bevallen bij de demo van vuurwerkmagazijn7kamp?

TLVD(G)
12 december 2010, 08:21
deze werd geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal te Elst. vond dit weer een van de betere potten van de demo en deze zit er dit jaar ook weer bij.

de gorgeous per 2 stuks:
http://www.youtube.com/watch?v=AHe3hXZxKtQ

vond dat de effecten lekker lang bleven hangen, de altijd mooie heldere kleuren van bon en en mooie finale erin. zeker de moeite waard!

Bob-
1 januari 2011, 00:58
wooooow, deze pot overtref zekerwel veel andere potten zoals de panter. die ik wel erg tegen vond vallen. mijn complimenten aan bonfireworks en laat ze het volgend jaar precies weer zo doen. met deze en tresure island.

Vegnagun939
1 januari 2011, 01:31
Wat een schitterende pot zeg!!! Dit was van mn hele collectie de absolute topper. Morgen (of eigenlijk vannavond :p) plaats ik hier een filmpje.

MichelAngelo
1 januari 2011, 11:23
Deze was inderdaad echt geweldig. Grote uitwerking die lang blijft hangen. Omstanders vonden dit ook een van de mooiste van de avond.

TLVD(G)
1 januari 2011, 15:37
had deze vorig jaar ook al maar deze heeft nou een vaste plek in mijn collectie gekregen. wat gaf deze cake weer een geweld zeg echt super. de effecten kwamen hier weer bijna op de grond en de gekleurde tips kwamen weer heerlijk naar voren ondanks het vochtige weer hier. alleen tijdens het maken van deze cake in china hadden ze zeker nog alleen snellont. want hij was binnen 20seconden klaar. dit was wel een enorm geweld vond hem ook vele malen mooier als de Sniper! echt een topper!

dabombe
1 januari 2011, 16:34
Mee eens!! Dit schatje in W-shape geschoten, wat een effecten (soms tot op de grond!) en heerlijke bursts. Prachtig! Volgend jaar weer!

Vegnagun939
1 januari 2011, 19:28
http://www.youtube.com/watch?v=YTOwrXl48Xg

Heerlijk!

ylke
1 januari 2011, 19:40
Dit is zeker een geweldige cake, in de straat tijdens oudjaar hoorden ik diverse mensen het wauweffect zeggen, topper dus!!!!!

mollyman
2 januari 2011, 20:01
Dit was de beste cake van bonfireworks die ik heb mogen afsteken en daarmee ook beste LEGALE cake die ik heb afgestoken. Geweldig groot effect, met die heerlijke groene en rode tails.

RaideR
3 januari 2011, 22:30
http://www.youtube.com/watch?v=2j0dLv9AHEI

thomaz
4 januari 2011, 00:47
2x Gorgeous

http://www.youtube.com/watch?v=rvbqRw8MJDU

Dit was echt de topper van de avond, een betere cake dan deze is er volgens mij niet op de markt.

teun48
6 januari 2011, 12:13
Effecten lijken redelijk klein en burst klinkt niet erg hard, klopt dit of komt het zo over op het filmpje?

Ik zit namelijk te twijfelen (ja het jaar is nog jong) tussen de Treasure Island en Gorgeous, wil er meerdere tegelijk schieten, dus de keus moet goed zijn. :)

RaideR
6 januari 2011, 12:19
Gorgeous duidelijk! Geloof me in real life is dit zo'n verschikkelijk goede cake! Beter dan de Treasure Island.

Pyroguy
6 januari 2011, 14:35
Effecten lijken redelijk klein en burst klinkt niet erg hard, klopt dit of komt het zo over op het filmpje?

Ik zit namelijk te twijfelen (ja het jaar is nog jong) tussen de Treasure Island en Gorgeous, wil er meerdere tegelijk schieten, dus de keus moet goed zijn. :)

Gelukkig heb je nog even de tijd hè :p
Toch maar eens aanschaffen deze cake. Ik lees alleen maar positieve reacties! Hopelijk is hij aan het einde van het jaar nog net zo goed als afgelopen jaarwisseling :)

tjopper
8 januari 2011, 20:38
het jaar is idd nog jong, maar is nooit te vroeg om na te denken en te evalueren;-)
Gorgeous is echt heel vet. Geloof me, ik heb em zelf afgestoken met oud en nieuw en heeft grote effect, soms idd bijna tot de grond. Harde burst.
Zeker de moeite waard.
greetzz

trench
8 januari 2011, 23:36
Dit jaar voor het eerst gehad echt een topper. Deze pot komt nu elk jaar standaard op de lijst.

Ruben
29 januari 2011, 12:12
Effecten lijken redelijk klein en burst klinkt niet erg hard, klopt dit of komt het zo over op het filmpje?

Ik zit namelijk te twijfelen (ja het jaar is nog jong) tussen de Treasure Island en Gorgeous, wil er meerdere tegelijk schieten, dus de keus moet goed zijn. :)

Het jaar is gelukkig nog jong. Maar ik heb beiden cakes dit jaar geschoten met oud en nieuw en ben over beiden zeer postief te spreken. De twee cakes zijn net even anders vergeleken met elkaar, dan zou ik de keuze maken welke jij mooier vind (of je neemt ze natuurlijk alle twee). Zelf heb ik ook ervaren dat de Gorgeous net wat groter was, en ook wat voller. Maar daar tegenover is de Treasure Island ook een cake die zeker niet mag ontbreken in een collectie van een echte vuurwerkfreak.

mark1600
30 januari 2011, 11:30
Ik zit er over te denken om zes van deze te combine met great chinese wall en daar mijn finale van te maken voor mijn volgende oud en nieuw show

Maiko
30 januari 2011, 13:04
Weer een pot gevonden die absoluut in de collectie komt dit jaar. Tips is een van mijn favo effecten en ik heb geen idee waarom ik dit jaar deze niet had genomen. Had voor de Outrageous gekozen al vroeg in het seizoen en deze denk ik niet meer bekeken.

FireDragon
28 september 2011, 18:01
Adviesverkoopprijs voor 2011: € 37,95

dabombe
11 oktober 2011, 08:45
Machtig mooie cake was dit afgelopen jaar! Nu maar hopen dat bon de kwaliteit van dit product, zo ook van alle andere producten, weet te behouden. Hoogst waarschijnlijk staat hij weer in de straat over ruim 2 maanden :).

vuurwerkpro
11 oktober 2011, 15:00
deze cake is echt een aanrader ik had hem afgelopen jaar wel aangeschaft maar ik was hem helemaal vergeten dus die kwam als laatste nog ergens te voor schijn, deze cake is machtig mooi en wat een geweld zonde om hem te ''vergeten'' als het kan en de kwaliteit nof zelfde is dan is die dit jaar weer in de collectie !

Jpstylez
22 oktober 2011, 20:12
Geweldig mooie cake. Ook zeker een aanrader voor de liefhebbers van de Treasure Island en de Wodka Blue.

Nitraat12
23 oktober 2011, 13:33
http://www.youtube.com/watch?v=hYRVoBUOt2s&feature=channel_video_title

Filmpje is van: VDRvuurwerk

Vuurwerkkoning
13 november 2011, 17:08
Hele mooie pot. Brede en goude boeketten vulden de lucht. Alleen de mist zorgde ervoor dat niet goed zichtbaar was. Afgelopen jaarwisseling gefilmd. :)

http://www.youtube.com/watch?v=lNr97NMsihw

TLVD(G)
19 november 2011, 21:46
Dit blijft mijn favoriete blok doordat hij een erg rap tempo heeft en de kleuren in de brocades ook erg goed naar voren komen. afgelopen O&N schoot deze alles in 20 seconden leeg wat echt erg gaaf was om te zien. Maar of hij nou wat sneller of langzamer is maakt niet uit, want het blijft gewoon een topper met erg mooie effecten. Hier nog een filmpje van de Gorgeous:
(HD)
uM9qO8ZSv7I

kwintos
20 november 2011, 12:01
Dit blijft gewoon de beste bak van bon.Deze is echt zo mooi in de straat,dit jaar zeker weer.

roy1186
20 november 2011, 22:15
Heeft iemand deze al naast treasure island gezet? Ze lijken erg op elkaar en ik ben heel erg benieuwd welke nou beter is. Deze lijkt een iets hoger tempo te hebben waardoor de treasure island weer wat langer duurt.

Daarintegen heeft deze wel meer shots. Dus wat vinden jullie is deze veel beter dan treasure island en is deze het verschil in euro's het waard?

twijfel, twijfel, twijfel!!!

TLVD(G)
20 november 2011, 22:26
Ik zou niet tussen beiden kunnen kiezen allebij geweldig en neem ze dan ook altijd alle twee. Ik vind de gorgeous gewoon een heerlijk tempo hebben met erg grote boeketten en duidelijk naar voren komende kleuren terwijl de Treasure Island weer mooiere mines heeft en iets kleinere boeketten. toch vind ik het twee totaal verschillende cakes met toch ook ieder een ander effect zo heeft de gorgeous crown effecten en de treasure island brocades.

MichelAngelo
20 november 2011, 22:51
Ik heb de twee filmpjes eens naast elkaar gezet en vond ze nagenoeg gelijk. Inderdaad duurt de Treasure Island wat langer. Gorgeous is wat meer geweld.
Vorig jaar de laatste gehad en hij was TOP, maar door de gunstigere prijs ga ik nu voor de eerste.

vuurwerkpro
12 december 2011, 21:50
ik hoor van mensen die bij demo's zijn geweest dat dit niet meer is wat het was. Dat wil ik best geloven maar ik wil het ook graag zien. Is er iemand die hem ook heeft vastgelegd bij de demo de 2011 versie ?

Neotrixx
13 december 2011, 01:02
deze heb ik inderdaad op de demo gezien bij valk. en hij viel me erg tegen heb hem dus ook maar doorgestreept. hij leek wel in een soort van salvo's te shieten met een soort kleine willow slingers met kleur heel apart.

fernando93
13 december 2011, 08:55
deze heb ik inderdaad op de demo gezien bij valk. en hij viel me erg tegen heb hem dus ook maar doorgestreept. hij leek wel in een soort van salvo's te shieten met een soort kleine willow slingers met kleur heel apart.

Vorig jaar wareh de tresure island en deze op veel demo,s ook prut. En 1 januari vond men alles goed dus zal wel goedkomen ;)

Anaconda
13 december 2011, 17:00
Gorgeous, per 2 geschoten op de demo van Valk Vuurwerk in Nijverdal.

JuvrcwBziwI

Vuurwerkbieb
13 december 2011, 17:28
http://www.youtube.com/watch?v=tev0ZkI3rUc

vuurwerkpro
13 december 2011, 18:13
lastig ik had hem afgelopen jaar en ik vond hem super ik weet niet meer waar ik toen mijn aankoop op gebaseerd heb, maar nu zou ik zeggen nee. Maar goed ik lees overal de verhalen dat bon vorig jaar ook ruk was op demo's en met oud en nieuw top was. Ik twijfel tussen de gorgeus en de earthquake en de v power van orange label (rijswijkse vuurwerkhal) dit ruk filmpje en de verhalen rond demo's doen het niet makkelijker maken. Maar bedankt voor de filmpjes !

nemmie
13 december 2011, 19:18
heel apart allemaal:bonk:
is het kruit nog nat ofzo want de effecten zijn toch echt een stuk kleiner en sneller verdwenen:angry:

ik wacht het nog even af en anders probeer ik wel wat om te ruilen van bon.

Vuurwerkbieb
13 december 2011, 19:55
Mensen wacht nog even op mijn versie die geschoten is tijdens de rijswijkse vuurwerkhal. In mijn herinnering was dit juist 1 van de beter presterende cakes!

Maar wat ik vandaag ook al bij FPM gepost heb: ik vind het jammer dat het zo met Bonfireworks gaat de laatste tijd. Bonfireworks was het in het eerste jaar een absoluut topproduct, een verrijking voor de Nederlandse markt, maar daarna doet het product me steeds meer aan het "vroegere" B&W denken: oftewel onzekerheid al om, je weet niet wat je te wachten staat: niet alleen de etiketten veranderen, sinds het eerste jaar ook de kwaliteit, erg jammer. Frits Pen zorg aub voor constante kwaliteit. Dream quality!!!

vuurwerkpro
13 december 2011, 20:07
ik moet zeggen dat ik vorig jaar enorm over mijn producten te spreken was die ik van bon had en daarbij viel de gorgeus me enorm op. Ik neem daarom dit jaar weer een groot assortiment aan bon maar als het dit jaar echt zoveel slechter is dan weet ik nu al dat ik volgend jaar wat anders ga zoeken. Ik twijfel echt enorm tussen de gorgeus en earthquake gorgeus is/was veel meer geweld dan eartquake heb ik het idee. Earthquake is wel meer effecten, lastig...

fernando93
13 december 2011, 20:13
We zien wel veel dingen worden vaak minder zaterdag viel me bij ene demo op dat alles ook beetje raar deed. Misschien veel maandag ochtend modelen bij aantal merken. Maar we kunnen tot min de 29ste moeilijk oordelen. ;)

TLVD(G)
13 december 2011, 20:55
Wat is er met de Gorgeous gebeurd? Hij is als ik naar de filmpjes kijk echt flink achteruit gegaan. Het heerlijk constante doorpomp tempo van afgelopen jaren is volledig verdwenen en veranderd in een aantal salvo's. Ik hoop dat mijn dealer nog een aantal 2010 versies heeft en ik die nog kan krijgen, want dit ziet er niet best uit:cry:

fernando93
14 december 2011, 08:34
Het is zo goed als zeker dat de 2010 versie,s op zijn hoorde vorig jaar zobeetje alles uitverkocht was. Maja jullie wantrouwen het wel snel net als vorig jaar dus snap de kritiek niet helemaal. Al is het jammer als hij echt zo ***** is maar dan koop je hem volgend jaar gewoon toch niet meer xD

fernando93
14 december 2011, 08:37
Mensen wacht nog even op mijn versie die geschoten is tijdens de rijswijkse vuurwerkhal. In mijn herinnering was dit juist 1 van de beter presterende cakes!

Maar wat ik vandaag ook al bij FPM gepost heb: ik vind het jammer dat het zo met Bonfireworks gaat de laatste tijd. Bonfireworks was het in het eerste jaar een absoluut topproduct, een verrijking voor de Nederlandse markt, maar daarna doet het product me steeds meer aan het "vroegere" B&W denken: oftewel onzekerheid al om, je weet niet wat je te wachten staat: niet alleen de etiketten veranderen, sinds het eerste jaar ook de kwaliteit, erg jammer. Frits Pen zorg aub voor constante kwaliteit. Dream quality!!!

Is die FritsPen niet zo zak die al ander merken aan de ***** heeft geholpen. Of aardig de afgrond in. Of heb ik de verkeerde persoon voor me :(

Maiko
14 december 2011, 12:43
Het is zo goed als zeker dat de 2010 versie,s op zijn hoorde vorig jaar zobeetje alles uitverkocht was. Maja jullie wantrouwen het wel snel net als vorig jaar dus snap de kritiek niet helemaal. Al is het jammer als hij echt zo ***** is maar dan koop je hem volgend jaar gewoon toch niet meer xD

Als je net zoals mij het hele jaar door aan het bedenken bent welke cakes je wilt, hoeveel en wanneer je die dan gaat afsteken, wil je wel dat je ook de kwaliteit krijgt die je gewend bent en waarvoor je hebt betaald. Als ik een afweging maak tussen de Gorgeous en de Sniper bijvoorbeeld en ik kies voor de Gorgeous wil ik wel dat deze Gorgeous beter presteert op mijn criteria dan de Sniper.

Maar het is nog even afwachten. Voor mijzelf op de demo van Goedkopervuurwerk aanstaande vrijdag of maandag.

fernando93
14 december 2011, 12:51
Tja wie weet valt ie dan wel weer goed. Iedere dealear zegt het is 2011 versie net als bij tresure island en wodka bleu. Maar je ziet bij bijna elke filmpje waar 2 geschoten worden wel wat verschil. Denk dat het net als een PC CPU is je moet bij bon maar geluk hebben dat je de Goede Batch hebt.

Vuurwerkbieb
15 december 2011, 15:22
Zoals beloofd:

http://www.youtube.com/watch?v=Im0jahOe6p4

Ik vond deze cake echt super goed, 1 vd beste cakes van de demo zelfs van de rijswijkse vuurwerkhal


Mensen wacht nog even op mijn versie die geschoten is tijdens de rijswijkse vuurwerkhal. In mijn herinnering was dit juist 1 van de beter presterende cakes!

Maar wat ik vandaag ook al bij FPM gepost heb: ik vind het jammer dat het zo met Bonfireworks gaat de laatste tijd. Bonfireworks was het in het eerste jaar een absoluut topproduct, een verrijking voor de Nederlandse markt, maar daarna doet het product me steeds meer aan het "vroegere" B&W denken: oftewel onzekerheid al om, je weet niet wat je te wachten staat: niet alleen de etiketten veranderen, sinds het eerste jaar ook de kwaliteit, erg jammer. Frits Pen zorg aub voor constante kwaliteit. Dream quality!!!

Lambal
15 december 2011, 17:24
Kijk hier word ik nou vrolijk van! Poehh wat ziet dat er mooi uit op de film van vuurwerkbieb, ik hoop hem zo ook in mijn straat te mogen aanschouwen! Heb maar een budget van 200-250 euro dus deze slurpt daar al bijna 1/5e van op, dus dan mag het wel een spectakel zijn!

Maiko
15 december 2011, 17:25
Kijk hier word ik nou vrolijk van! Poehh wat ziet dat er mooi uit op de film van vuurwerkbieb, ik hoop hem zo ook in mijn straat te mogen aanschouwen! Heb maar een budget van 200-250 euro dus deze slurpt daar al bijna 1/5e van op, dus dan mag het wel een spectakel zijn!

Ik hoop met je mee! Het is natuurlijk een mogelijkheid dat dit de 2010 versie was maar zoals iemand al aangaf waren deze bijna allemaal verkocht vorig jaar. En dit zal bij de Rijswijkse vuurwerkhal zeker wel het geval geweest zijn.

kwintos
17 december 2011, 19:33
Als dat de 2011 versie ben ik tevreden echt super weer.Vuurwerkbieb weet jij toevallig of dit de 2011 versie is?

mollyman
17 december 2011, 19:40
Net nog een versie gezien van de gorgeous die ik vond tegenvallen. Weet niet uit welk jaar hij kwam. Het effect was minder vol en groot, en de burst was wat minder (maar nog steeds wel hard).

Maar hij werd geschoten bij vuurwerkbergschenhoek.

RaideR
17 december 2011, 19:59
Was net ook bij de demo in Berschenhoek, vond de Gorgeous daar zeker tegenvallen!

Treasure Island was daarintegen goed!

Frankeh
17 december 2011, 20:54
Gadver wat een negatieve posts over deze cake. Zit er aan te denken om hem 2x te kopen om echt een spektakel te creeëren, maar volgens mij kan dat dus dik tegen gaan vallen.. Iemand nog recente filmpjes?

RaideR
17 december 2011, 21:03
Gadver wat een negatieve posts over deze cake. Zit er aan te denken om hem 2x te kopen om echt een spektakel te creeëren, maar volgens mij kan dat dus dik tegen gaan vallen.. Iemand nog recente filmpjes?

Als ik jou was zou ik gewoon voor dat geld 3x treasure island halen!

MichelAngelo
17 december 2011, 23:16
Laat ik dat nu toevallig ook doen...... halleluja!

vuurwerkftw
18 december 2011, 10:04
ik heb er 4 besteld ik hoop dat ze goed gaan :/

fernando93
18 december 2011, 14:21
Hoorde van de schieter op de demo dat georgeus nogal vochtig was. Maja is inderdaad iets minder maar veel minder niet. Gewoon lekker bij de kagel zetten als je hem hebt of in warme kamer dan komt het vast goed mensen. ( Niemand iets van de demo,s van vorig jaar geleerd ?

smilli
18 december 2011, 16:58
video van mijn kant.

JsfQ1m_VRqs

thomaz
18 december 2011, 17:05
Goed filmpje Smilli. Zo ken ik de Gorgeous weer, staat ook dit jaar weer op mn lijstje :)

kwintos
18 december 2011, 17:10
wat ik op het filmpje van smili zie bevalt me al weer een stuk beter inderdaad.:)

smilli
19 december 2011, 11:08
Ja hij presteerde erg goed, vond deze zelf erg mooi.

Bob-
20 december 2011, 21:05
Smillie, zou jij erachter kunnen komen welke versie dit was? 2010/2011?
Door misschien een mailtje te sturen naar het bedrijf/vuurwerkwinkel die schoot?

Dit zou namelijk de doorslag kunnen geven van mijn keuze!
Erg bedankt!

heartworm
20 december 2011, 21:45
Net weer gezien op een demo, en komt niet in de buurt van het filmpje van Smili. Wees er zeker van dat je dus de 2010 hebt, en koop hem anders gewoon niet.
Ik heb hem besteld in Leiden en heb daar best spijt van.

Bob-
20 december 2011, 22:42
Oh, goedzo. Dan heb ik er goed aan gedaan hem niet te kopen.

TLVD(G)
20 december 2011, 23:12
Ik vind dit dus echt totaal niet goedzo. Ik weet dat je blij kan zijn dat jij hem niet besteld hebt, maar het is gewoon puur zonde dat zoeen top product als de gorgeous wat het altijd is geweest gewoon zo achteruit is gegaan. Ik ben trouwens ook erg benieuwd of er nog filmpjes komen van de demo van bonfireworks die vandaag is geweest.

Xtro
21 december 2011, 04:13
Hoi allemaal ben nieuw hier maar ik ben wel al een tijd aan het meelezen..

Ik heb deze en nog 2 producten van Bonfire in mn bestelling staan..
Ik hoop dat het allemaal meevalt
Ik heb nuwel geleerd dat ik eerst de demo's moet afwachten voordat ik bestel ;-)

kwintos
21 december 2011, 08:50
Net weer gezien op een demo, en komt niet in de buurt van het filmpje van Smili. Wees er zeker van dat je dus de 2010 hebt, en koop hem anders gewoon niet.
Ik heb hem besteld in Leiden en heb daar best spijt van.

Kan zomaar zijn dat hij in de straat weer als vanouds presteert.Bon is echt een appart merk kwa constante kwaliteit.Ik hou mijn bestelling ook gewoon zoals het is mocht het tegenvallen,dan komt er dus geen bon hier meer in huis.:rolleyes:

Bob-
21 december 2011, 14:03
@TLVD Klopt, ik heb hem vorig jaar ook gehad.. maar blijkbaar is bonfireworks op de geldtour.. en niet op klanttevredenheidstour.

fernando93
21 december 2011, 19:25
Kwintos ik geef je gelijk. Je blijft altijd wel stelletje zeikerds hier hebben. De echte vuurwerk liefhebber die ervaring met Bon Heeft Die weet dat er nogal met de demo,s in vorige jaren ook gedoe was. :) Verder sprak ik een schieter voor demo.s die Bij Mij in de buurt Bon Had geschoten en volgens hem waren de Cakés van 2011 nog wat vochtig en valt het tegen over vorig jaar toen hij op die afstand stond niet tegen. Kwaliteit zou iets minder zijn bij hem maja we zien wel ben voor 90 procent zeker dat het wel goedkomt tijdens oud en nieuw.

Lambal
30 december 2011, 10:49
Ik heb hier een 2010 versie van gekregen! :) Evenals de wodka blue, die is ook van 2010. Treasure Island is van 2011.. ben benieuwd hoe ze gaan presteren!

vuurwerked
30 december 2011, 11:35
Ik heb ook de 2010 versie in mijn bezit. Van andere Bon produkten ook allemaal de 2010 versie!

rene306
30 december 2011, 12:48
de Gorgeous is voor dit jaar al helemaal landelijk uitverkocht
en wordt dit jaar ook niet mee gelevert dus als je hem hebt heb je geluk

mikeapd
30 december 2011, 14:30
dan heb ik dus geluk:D

meerval
30 december 2011, 14:59
Ik heb er 2 van 2011 bij vuurwerkmagazijn gekocht. Ze staan lekker warm boven de kachel, anders krijgen ze het zo koud:D
Ik hoop dat het het verschil maakt, als ze al 'vochtig' zijn.

Xtro
30 december 2011, 15:50
Ik heb er ook een van 2011... ik ben benieuwd...
Jullie horen het volgend jaar wel..

ChrissieOne
31 december 2011, 02:08
2x de 2011 versie gekregen, bij Vuurwerk4all :)

Ik ga ze pas op 0:00 verstoken, dus de dag erna komt er een filmpje pas van ;)

Lambal
1 januari 2012, 00:42
Dit was de laatste sierpot die ik afstak en ook zeker de mooiste. 40euro vind ik een hoop geld voor één pot, maar deze was het waard. Super mooie grote gouden/roud boeketten die in rap tempo er worden uitgeschoten. Volgend jaar denk ik weer mijn afsluitende sierpot! Had wel de 2010 versie, dus weet niet hoe de 2011 versie presteerde, als die ook zo goed was dan wel iig!

ChrissieOne
1 januari 2012, 04:07
Zeker een mooie pot, 2 tegelijk dus afgeschoten, volgens mij deed ie niet onder voor de 2010 versie :)

Xtro
1 januari 2012, 11:08
Ik had ook de 2011 en was er zeer tevreden mee..
Ik neem hem daarom volgend jaar zeker weer.

meerval
1 januari 2012, 11:13
Alle negatieve berichten waren wat mij betreft volledig onterecht. Hier 2 stuks 2011 tegelijk, maximaal gevulde lucht en keiharde dreunen. Ik neem ze zeer zeker dit jaar weer:bye:

Ischa
1 januari 2012, 11:42
Kwalitatief een mooie pot.
Alleen schoot die van mij salvos van 6?
Opzich ook niet verkeerd ,
maar had hem na vorig jaar anders in mijn geheugen staan.

fernando93
1 januari 2012, 12:17
En zo zien we weer het viel allemaal Mee !!!! :)

vuurwerkftw
1 januari 2012, 12:41
ik had er 4 doorgelont was zeer mooi, film jammer genoeg mislukt ;( zoals vele van me films

tifosi_17
1 januari 2012, 12:52
Belachelijk goede cake!! Helaas niet kunnen filmen, niks gisteren doordat het in de avond wat chaotisch was allemaal, maar dit was één van mijn mooiste blokken. 36 shots 500 gram, grote effecten, goede klappen. Stond 100 man buiten waarvoor ik ging afsteken en dit was één van de favorieten van het publiek. Was op een boerderij bij de landingsbanen van Schiphol dus groot open vlakte, moet je nagaan als je deze in de straat afsteekt! Man man volgend jaar 2 stuks graag!

Productiejaar 2011!

k0enn
1 januari 2012, 13:00
hij was echt super, per 2 geschoten, kwam dik boven de treasure islands uit, de ena mooiste cake van de lijn, de earcatcher was het beste per 3 !!

mikeapd
1 januari 2012, 13:53
ik vond de treasure island veel vollere effecten hebben, en die van mij schoot ook in salvo's en had geen finale. had eigenlijk meer van deze verwacht

DSey
1 januari 2012, 15:17
ik vond de treasure island veel vollere effecten hebben, en die van mij schoot ook in salvo's en had geen finale. had eigenlijk meer van deze verwacht

Idem hier. Mijn Gorgeous was bijlange na niet de Gorgeous zoals ik die de afgelopen twee jaar had. Deze nieuwe schoot in salvo's van 6 schoten vlak achter elkaar en daarna een pauze van 1-2 seconden. De boeketten en effecten oogden slordig en minder groot dan voorheen. Nog steeds een leuke bak, maar niet langer gorgeous.

TLVD(G)
1 januari 2012, 17:54
Ik dacht dat ik de 2011 versie had, maar als ik dit zo lees had ik dus nog de oude versie. Hier de foto's van de Gorgeous die ik afgestoken heb:
http://img171.imageshack.us/img171/6097/img8305w.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/8890/img8306x.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/302/img8307e.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/1295/img8308c.jpg
Is dit de 2011 of de 2010 versie? Want hij was echt geweldig! Heerlijk grote boeketten met felle heldere kleuren en een heerlijk tempo. Had er echt van genoten. Maar ik was eerst ook bang dat hij in salvo's ging schieten, maar dat deed hij niet. Hij was zeker net zo goed als voorgaande jaren dus ik denk dat ik nog de oude versie gehad heb.

Jpstylez
2 januari 2012, 12:12
Is dit de 2011 of de 2010 versie? Want hij was echt geweldig! Heerlijk grote boeketten met felle heldere kleuren en een heerlijk tempo. Had er echt van genoten. Maar ik was eerst ook bang dat hij in salvo's ging schieten, maar dat deed hij niet. Hij was zeker net zo goed als voorgaande jaren dus ik denk dat ik nog de oude versie gehad heb.

Dit is de 2010 versie. Ik heb een foto van mijn collectie uit 2010 en 2011. Zie post: http://vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=462577&postcount=172

zyzal
2 januari 2012, 23:14
Volgens mij Had ik ook de 2010 versie, dat was iniedergeval een pracht cake. Op film komt deze nog niet half zo goed over wat een super mooi ding!

http://www.youtube.com/watch?v=5OlHyqWEcew&context=C3b0e4d1ADOEgsToPDskLz-qUFj-gDAPYo6kn11F9b

Jpstylez
3 januari 2012, 10:05
Volgens mij Had ik ook de 2010 versie, dat was iniedergeval een pracht cake. Op film komt deze nog niet half zo goed over wat een super mooi ding!

movie (http://www.youtube.com/watch?v=
http://www.youtube.com/watch?v=5OlHyqWEcew&context=C3b0e4d1ADOEgsToPDskLz-qUFj-gDAPYo6kn11F9b)

Dat is zeker weten de 2010 versie. :D

ylke
2 oktober 2012, 20:44
Productfilm van de demo 2012 en actuele verkoopprijs 2012 toegevoegd

RaideR
2 oktober 2012, 22:30
Een schim van wat deze cake ooit was....

kwintos
3 oktober 2012, 08:18
En dan moet je er ook nog 40 euro voor betalen ook.:bonk:
De oude versie was 35 euro en kwa kwaliteit ook nog is 10 stappen hoger,dus met andere woorden laat deze lekker in de winkel liggen.

fernando93
21 oktober 2012, 13:31
bij de dealer waar ik bestel gaat bon er nu grotendeels uit ( zena en rubro erbij. En die doet de 2011 versie voor 25 euro eruit. Wel goede prijs lijkt mij ! :)

leontekempel
10 december 2012, 19:58
We hebben nog een 20/30stuks 2010 versies.. En nu 29,95.

www.leontekempel.nl

bemadragon
10 december 2012, 20:29
Bij Pyrostore (Lichtenvoorde) zijn ook nog enkele van deze schatjes en meer uit deze collectie te koop.
http://www.pyrostore.nl

TLVD(G)
14 december 2012, 21:04
Laatst weer gezien op een demo waar twee verschillende versies werden geschoten. De 2011 versie waarin de cake in salvo's schiet en waarvan de boeketten minder mooi blijven hangen en een oudere versie waarin hij heerlijk een voor een schiet en de boeketten veel beter tot uiting komen. Hopelijk zijn de 2012 versies weer de oude versies, maar dat blijft afwachten.

Film het mooist in HD:

http://www.youtube.com/watch?v=Cqzkc_WPOHA&list=UUTykD-fo1Ka-rQKVjigc-1A&index=11

Janniekske
15 december 2012, 16:16
Op de hierboven geplaatste film is het verschil goed te zien! Erg jammer, want van de 2010 versie zijn de effecten duidelijker en blijven iets langer hangen.

DSey
16 december 2012, 08:16
Tja, in het rijtje 'eeuwig zonde dat ze die hebben aangepast' staat de Gorgeous toch wel vlak bij de 1e plek. Ik hoop voor iedereen die ze bestelt dit jaar dat ze weer schieten zoals in 2010, want dat ligt toch wel dicht tegen de perfecte cake aan.

Lucas
3 januari 2013, 16:01
Weet niet welke versie ik had, maar ik was zeer tevreden over deze cake! Had een show met behoorlijk wat geweld, maar de Gorgeous weet net even dat beetje afwisseling te geven.

TLVD(G)
3 januari 2013, 19:31
En ook deze ooit zo geweldige bak is weer terug op zijn oude niveau!!! Was zeer blijverrast met deze cake. De 2012 versie heeft iets andere afmetingen gekregen hij is hoger geworden eerst was hij net zo hoog als de wodka blue e.d. nu is hij iets van 3 cm hoger als de wodka blue, treasure island enzovoort. Dus ik was hierdoor al verrast omdat ik hoopte dat deze dus grondig aangepakt was. Hij had geen salvo's meer en schoot lekker vlot een voor een door met een kleine finale middenin het blok en toen ging hij weer verder met snel een voor een schieten en dan natuurlijk de finale van 4 of 5 schoten. Ook de boeketten waren weer vol en helder van kleur en bleven weer heerlijk hangen ondanks de toch erg harde wind hier.

Dus ik denk dat we best mogen stellen dat Bon er alles aan doet om weer op hun oude top niveau te komen en ik heb er alle vertrouwen in dat hun dat gaat lukken! Al helemaal als je ziet hoe deze Gorgeous weer fantastisch presteerde.

k0enn
3 januari 2013, 19:36
Dit is goed om te horen! de oud en nieuw voor deze had ik de cake ook 2x, ik vond hem toen goed maar niet overweldigend.
het zijn heerlijke cake's om in showtjes of projecten te verwerken.
trouwens die hele lijn van bonfire oriental.
compakte maar vaak goede cakes.

TLVD(G)
3 januari 2013, 20:42
Dit is goed om te horen! de oud en nieuw voor deze had ik de cake ook 2x, ik vond hem toen goed maar niet overweldigend.
het zijn heerlijke cake's om in showtjes of projecten te verwerken.
trouwens die hele lijn van bonfire oriental.
compakte maar vaak goede cakes.

Inderdaad helemaal mee eens! Heb tot nu toe altijd wel een paar cakes uit de Oriental lijn in mijn projecten verwerkt. Gewoon makkelijk doordat ze weinig ruimte innemen en bovenal redelijk goedkoop voor wat je krijgt.

vuurwerkpro
30 oktober 2014, 19:11
oud maar toch, hier de straat film


http://youtu.be/LFp9_wSAFCI

wesley.s
30 oktober 2014, 20:44
oud maar toch, hier de straat film


http://youtu.be/LFp9_wSAFCI


hij blijft zeker mooi ook een van mijn favoriet maar hij word wel moeilijk te krijgen

vuurwerkpro
30 oktober 2014, 22:27
ja het is heel mooi en ik vind erg jammer dat het zo afloopt met bonfireworks. Voor mij geen bon meer ook al kon ik het nog krijgen laatste keer dat ik iets had was niet de kwaliteit die ik gewent was.

Ronaldeh
28 december 2014, 15:37
weet iemand de afmetingen van deze cake?

vuurwerkpro
28 december 2014, 19:36
ja het is heel mooi en ik vind erg jammer dat het zo afloopt met bonfireworks. Voor mij geen bon meer ook al kon ik het nog krijgen laatste keer dat ik iets had was niet de kwaliteit die ik gewent was.

ik wil hierbij nog even op mijn woorden terug komen :P kon het niet laten toen ik de wodka blue zag staan en nog andere cake om ze toch nog is aan te schaffen. Als het toch weer een te leur stelling wordt is het mijn eigen schuld had mezelf al gewaarschuwd haha

buczkiewicz
30 december 2014, 05:51
ik wil hierbij nog even op mijn woorden terug komen :P kon het niet laten toen ik de wodka blue zag staan en nog andere cake om ze toch nog is aan te schaffen. Als het toch weer een te leur stelling wordt is het mijn eigen schuld had mezelf al gewaarschuwd haha

Een kleine tip: Laat de cakes goed drogen dat scheelt vaak enorm qua uitwerking doe ik bij alle merken.
De cakes van Bonfire zijn vaak vochtig vanuit de fabriek, zelf gezien dat de B.P granulaat aan elkaar gekleefd zat.

vuurwerkpro
30 december 2014, 22:29
staat bij de verwarming ;) anders krijgen ze het zo koud haha maar ik heb alleen treasure Island er was wat fout gegaan met inpakken en mijn vodka blue was al verkocht. heel jammer maar geen ramp heb een hele mooie vervanger maar had graag nog 1 keer de vodka blue gehad kijken of de kwaliteit nog 1 keer gehaald kon worden bij deze topper van toen!

acyrus
14 december 2015, 22:33
Schitterend ding, filmpje van afgelopen o&n:


https://www.youtube.com/watch?v=PxIZVIuHBDY

acyrus
22 december 2016, 12:03
En zoals voorgaande jaren, weer een topper. Dit keer de Bonfireworks Treasure Island + Gorgeous samen:


https://www.youtube.com/watch?v=79czE1kid9A&feature=youtu.be