PDA

Volledige versie bekijken : Vuurwerkcrew.nl 4 jaar - Nieuwe Layout!



Mattenfreak
30 juni 2009, 23:59
Jawel, het is weer zover, we mogen er weer een jaartje bij schrijven, 1 juli 2009, de dag dat Vuurwerkcrew.nl zijn 4-jarig bestaan viert.

Wij vieren onze verjaardag met een nieuwe lay-out van de site die wij met grote dank aan onze sponsors (http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/forumdisplay.php?f=307) hebben laten ontwerpen. Het heeft heel wat werk gekost en we zijn ook nog niet helemaal klaar, maarja, we konden het niet laten om hem toch alvast online te zetten voor jullie. :wink:

Morgen zullen we verder gaan met de veranderingen, zo zijn alle links en namen momenteel oranje. We hadden dit volledig aangepast, maar dit veranderde bij het instellen van de website en kregen het niet zo 1,2,3 aangepast, morgen kijken we hier naar. Zijn verder nog wat dingetjes en de linkssectie e.d. moet nog ingesteld. Genoeg te doen dus, maar al veel beter dan dat we hadden, vinden wijzelf althans.

Uiteraard zijn wij benieuwd naar jullie mening, is dit een geslaagd kado of vinden jullie het helemaal niets? Reken ons dus niet direct af op de vele oranje teksten en wat andere schoonheidsfoutjes die we eruit halen, maar gezien de frontpage (http://www.vuurwerkcrew.nl) mogen we spreken van een flinke verandering, graag jullie mening. :D

Tot slot willen wij uiteraard alle leden bedanken voor wederom een enorm goed jaar met VWC, we hebben erg veel plezier gehad in het onderhouden van VWC met zo'n grote groep leden die ook nu nog érg actief zijn. Wij gaan op voor jaar 5, kijken er nu al naar uit en gaan dat samen met jullie doen! Volgend jaar dus ons 5-jarig bestaan, dan is het tijd voor een feestje. :wink:

Groeten,

Vuurwerkcrew.nl

fred 810
1 juli 2009, 00:03
Helft van het jaar zit er weer op. Nieuwe site is zeker wat moois van te maken!

Bedankt alle mensen die zich voor deze site hebben ingezet!

mvg

Het dagelijks terugkerende verveeldje genaamd fred 810

Afcajax
1 juli 2009, 00:05
Gefeliciteerd mensen. Keep on the good work. Op naar de 5 jaar! :)

Vinnievuurwerk
1 juli 2009, 00:07
Ik kan niet anders zeggen dat het er goed uit ziet.
weer een verbetering voor vwc. toppie

pyromaniac
1 juli 2009, 00:10
Van harte met de 4 jarig VWC en een mooie layout!

ziet keurig uit. op naar de 5jarig bestaan van VWC :)

Cameo
1 juli 2009, 00:13
De nieuwe layout ziet er bijzonder fraai uit, mannen.
Vier jaar alweer. De tijd gaat snel. En wat hebben we al een boel meegemaakt met elkaar in het vuurwerkwereldje.

Proficiat, ook namens de andere Museumdudes. En op naar het lustrum! :cool:

Cameo

Tony
1 juli 2009, 00:28
Zier er netjes uit mannen!
Stukken beter dan wat er stond!

genius
1 juli 2009, 00:34
proficiat met het vierjarig bestaan. Het nieuwe ontwerp ziet er goed uit, het beeld is ook veel rustiger geworden.. makkelijker te lezen dus. goed bezig mannen..

Silberblitz
1 juli 2009, 02:34
Zo he ik was in slaap gevallen op de bank, maar was niet moe meer.
Ik denk even op VWC kijken en dan zie je dit, kan je vertellen dat het heel erg raar was:p

Maar het is een prachtige layout! Gefeliciteerd mannen:)

ronaaron
1 juli 2009, 06:07
Ook ik opende de normale site, op de normale manier en dacht: "Sh*t wat is dat nu?" Maar bij een tweede blik op de homepage wist ik weer waar ik was.
De site is mooi geworden mannen, opgeruimder, duidelijker en zeker aangenamer om te gebruiken. Doe zo verder kerels, jullie zijn goed bezig!:thumbsup:

bassie1978
1 juli 2009, 08:26
tja zo op het eerste gezicht is het vrij irritant met alle oranje linkjes :D
Maar als dat eenmaal weg is, wordt het denk ik een heel erg overzichtelijk geheel hoor! Ziet er verder lekker strak uit :p

Owja, helemaal niet aangedacht: VWC, Van harte hoor! Dat er nog vele jaren mogen en zullen volgen met veel vuurwerk en veel bezoeken, filmpjes, topics en niet geheel onbelangrijk: nog meer leden! :D

MjB
1 juli 2009, 08:51
Lekker strak hoor :p En natuurlijk gefeliciteerd met jullie verjaardag! Die 4 jaar is erg snel gegaan. Ga zo door met deze topsite en forum. Respect :bye:

vincer
1 juli 2009, 08:55
Ik vind dit er zeer netjes uitzien, mijn complimenten! Gefeli met jullie verjaardag!

Bert
1 juli 2009, 09:16
Ziet er super uit, veel professioneler! Erg mooi om te zien en de homepage gaat nu ook weer een grotere rol spelen en niet alleen het forum. Op naar de 5 jaar!

Jupilerfreak
1 juli 2009, 09:35
Is het al weer vier jaar geleden dat VWC online ging zeg. Damn wat gaat de tijd hard en wat is de site buitenverwachting gegroeid. Ieder jaar nog steeds verbazingwekkend.

Ga zo door voormalig collegatjes van me!

Silver Palm
1 juli 2009, 10:11
Gefeliciteerd mannen met jullie 4 jarig bestaan. 4 jaren waar jullie als mensen achter vuurwerkcrew trots op mogen zijn. Veel goede en duidelijke info en altijd een plezier om op jullie site te zijn. De nieuwe look ziet er verfrissend en modern uit. Veel succes nog en ik hoop nog vele jaren van jullie mooie site te mogen genieten.

Mick39
1 juli 2009, 10:13
Gefeliciteerd vuurwerkcrew met jullie 4-jarig bestaan!
Vind de nieuwe lay-out er erg mooi en strak uitzien.

DeDeu122
1 juli 2009, 10:21
Gefeliciteerd mannen met het vier jarige bestaan!
De nieuwe lay-out ziet er zeer strak uit:cool:

Starburst
1 juli 2009, 10:41
Natuutrlijk van harte gefeliciteerd met het behalen van het 4 jarig bestaan :)
De layout ziet er ook erg mooi uit. :D Ik hoop nog lang te kunnen genieten van vuurwerkcrew.

3307
1 juli 2009, 10:55
Zo.. Dit is even wennen. Maar ik vind het er geweldig uitzien en jullie zijn er op vooruit gegaan. Gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan. Dat was ook niet zo moeilijk met jaarlijks al die activiteiten op het forum tussen Oud&Nieuw en Oud&Nieuw. Een van de weinige, of wel enige, succesvolle fpm/avp 'kloon' haha :p

DW2000
1 juli 2009, 11:21
gefeliciteerd met deze 4 jaar, ook met deze nieuwe layout, waarbij het alleen maar prettiger word om hier lekker rond te neuzen.

drummer 92
1 juli 2009, 11:22
Wel even wennen zeg die nieuwe lay out.:p Maar het ziet er allemaal heel mooi en strak uit, een hele verbetering. En natuurlijk gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan. In die 4 jaar is VWC uitgegroeid tot een hele grote bron van informatie, op allerlei gebied. Ga zo door mannen, en ik hoop dat de site nog heel lang blijft bestaan. :)

Tunit
1 juli 2009, 12:08
Als eerst Gefeliciteerd hééél VWC met het 4 jarig bestaan. ken me vorig jaar nog wel herinneren alleen een nieuwe banner met vwc 3 jaar nu een kompleet nieuwe site TOP.

Het is heeel erg wennen de nieuwe lay out, het is gewoon zou anders dan de ouwe. MAAR de eerste indrukken zijn erg goed. voel me nu al thuis de oranje kleur is er goed in gebleven. In 4 jaar is deze site gewoon één van DE sites geworden Nederlandse info is gewoon nergens anders zo goed te vinden, de groep woord steeds groter, al een paar meetings geweest het blijft zich maar ontwikkelen hier. Ga zo door.

Tunit.

Vuurwerkshop7kamp
1 juli 2009, 12:36
Zo, dat ziet er perfect uit.

gefeliciteerd, ga zo door !

vr.gr.

edwin

moontan
1 juli 2009, 12:52
Mike heeft al een prima woordje gehouden, ik wil nog een klein woordje zeggen:
Dankbaar als wij zijn voor de bijdragen van de sponsors, dankbaar zijn wij ook voor de medewerking van de bedrijven die ons niet sponsoren. Zij helpen ons ook mee aan de totstandkoming van mooie bijdragen op ons forum.
Wij dragen iedereen een warm hart toe, sponsor of niet.
Maar de grootste dank gaat uit naar jullie, leden, trouwe bezoekers die elke dag ons forum aandoen, leuke berichten plaatsen. Jullie zijn het vooral die onze website in stand houden.
Wij proberen een gezellige sfeer te creeren en leveren natuurlijk ook onze bijdrage. Wij doen dat met zijn allen met groot plezier.

Mike heeft het bij de intro al gezegd, volgend jaar feest 5 jarig bestaan.
Hou daarom volgend jaar de week rond 1 juli vrij.
Meer verklappen we niet.!!!!

Monsterking
1 juli 2009, 12:53
Gefeliciteerd jongens, ziet er erg goed uit vooral de homepage is een hele verbetering!
De forum is behoorlijk wennen vind de ouwe lay out wel wat overzichtelijker maar misschien is het gewoon even wennen.

Ken iniedergeval niet wachten tot volgend jaar wordt helemaal top!

amstel
1 juli 2009, 13:06
Home-page is velemalen beter geworden, maar ik kan niet het zelfde zeggen over het forum.. komt mij nou te druk over.. Ach, het went vanzelf...

Gerwin
1 juli 2009, 13:10
Het is inderdaad wennen en nu nog teveel Oranje links. Hier werken we echter aan en komt helemaal goed :)

Nitraat12
1 juli 2009, 13:42
Prachtig werk heren!! De frontpage is subliem!! :) Het forum doet er niks onders trouwens, op naar de 5 jaar :D

Pyro-rola
1 juli 2009, 14:06
Gefeliciteerd mannen met weer een succesvol jaar erbij:wink: Wat gaat die tijd toch snel hé!
De lay-out ziet er overigens ook super uit! Een hele verbetering maar het is wel even wennen na een lange tijd een andere lay-out te hebben gehad:p.
Op naar de 5 jaar, ik ben benieuwd wat jullie dan gaan organiseren:).

3Th Dimension
1 juli 2009, 14:12
Allereerst van harte gefeliciteerd met het 4-jarig bestaan van Vuurwerkcrew!
Hoewel ik niet veel post, bezoek ik VWC meerdere keren per dag om up-to-date te blijven op het gebied van vuurwerk. De sfeer, gezelligheid en informatieve topics zijn toch wel dé factoren die dit forum uniek maken.

De overgang van de oude naar nieuwe lay-out is voor mij even wennen, maar ik vind wel dat het er beter is op geworden. Beter in de zin van: het oogt overzichtelijk, gestructureerd en verfrissend.

Veel succes in de toekomst! :)

http://www.lekkeretaart.nl/images/vuurwerktaart1.jpg

Denjo
1 juli 2009, 14:22
Gefeliciteerd mannen!
Dit is al 2.5 jaar mijn favoriete vuurwerksite en ik hoop dat het er nog meer jaren worden.
Dank jullie dat er nooit een vervelende sfeer hier hangt:wink:
Dank jullie voor alle perfecte info die hier al jaren te vinden is.
'Vuurwerkcrew, daar wordt je wijzer van'

*kevin*
1 juli 2009, 15:06
ik vind het er super uitzien, vooral ook de frontpage was echt nodig toe aan een verandering. het is even wennen maar de layout ziet er erg modern uit, super gedaan en mijn dank gaat dan ook uit naar de crew en sponsoren voor het mogelijk maken van dit.

3307
1 juli 2009, 15:17
Mike heeft het bij de intro al gezegd, volgend jaar feest 5 jarig bestaan.
Hou daarom volgend jaar de week rond 1 juli vrij.
Meer verklappen we niet.!!!!

Bij een 5jarige bestaan nemen we geen genoegen meer met een nieuwe layout. Dan willen we bier, bbq en een privé vuurwerk showtje. Gratis voor ons uiteraard.

vuurwerkfreak4live
1 juli 2009, 15:21
Gefeliciteerd heren!
En de nieuwe lay-out is erg mooi! Echt een geslaagde update vind ik!

B-demp
1 juli 2009, 15:22
Wow dat ziet er heel best uit!
Gefeliciteerd met 4 jaar een top site zijn!!
Een heel klein minpuntje (ook de enige) die ik kan bespeuren aan de layout is dat hij wel wat breder had gemogen, ik benut nu zo'n 40% van mijn scherm...

B-demp
1 juli 2009, 15:23
Gefeliciteerd mannen!
Dit is al 2.5 jaar mijn favoriete vuurwerksite en ik hoop dat het er nog meer jaren worden.
Dank jullie dat er nooit een vervelende sfeer hier hangt:wink:
Dank jullie voor alle perfecte info die hier al jaren te vinden is.
'Vuurwerkcrew, daar wordt je wijzer van'

Vooral de sfeer is inderdaad erg goed, dat is op ondare fora nog weleens anders:bonk:

Gerwin
1 juli 2009, 15:33
Wow dat ziet er heel best uit!
Gefeliciteerd met 4 jaar een top site zijn!!
Een heel klein minpuntje (ook de enige) die ik kan bespeuren aan de layout is dat hij wel wat breder had gemogen, ik benut nu zo'n 40% van mijn scherm...

Hij is inderdaad nu minder breed. Het voordeel hiervan is wel dat hij voor elke resolutie beschikbaar is en we geen meerdere templates nodig hebben. Zo hebben wij minder werk aan de site en kunnen wij ons concetreren op de andere dingen die er nog gedaan moeten worden :)


Bij een 5jarige bestaan nemen we geen genoegen meer met een nieuwe layout. Dan willen we bier, bbq en een privé vuurwerk showtje. Gratis voor ons uiteraard.

Ik geloof dat jij het ook zou betalen toch ?

mikeyy
1 juli 2009, 15:49
Ziet er mooi uit Gefeliciteerd:) Op Naar de 5 Jaar Gr Mike

pyroteamzuid
1 juli 2009, 16:13
Maar idd nog Gefeliciteerd met julie 4 jarige bestaan van VWC !!!

teun48
1 juli 2009, 16:41
Gefeliciteerd 4 jaar, en nu nog een top site. Ik vind vwc zo goed omdat het nooit echt te druk is, bijna alle posten zijn zinvol en bevatten informatie. Alles topics worden netjes opgeruimd. Je leerd elkaar goed kennen door de chat. Kortom, Het is de beste vuurwerk site die ik ken!
Top, ga zo door en jullie blijven mij in iederen geval nog heel lang hier op de site zien. :D

3xh
1 juli 2009, 17:50
gefeliciteerd vuurwerk crew en alle lede (en de mensen achter de site!)
op naar het 5e jaar!
ik vind vuurwerkcrew juist zo leuk omdat vwc zich onder scheid van alle andere sites!
veel infomatie en heel belangerijk hier vind je de echte freaksheel het jaar door..
soms zelfs 24/7!
de nieuwe lay out vind ik erg over zichtelijk en zeer mooi!
zie ook na gister dat het nodige oranje nu zwart is! dit is al een hele verbetering na de nieuwe lay out van gisteren waar oranje letters bijna niet lees baar waren.
ga zo door vwc! bedankt voor het werk wat jullie tog maar weer elke dag in de site steken!

maikel89
1 juli 2009, 18:20
Hey gefeliciteerd mannen, op naar de 5 jaar! De nieuwe layout ziet er erg goed uit.
Het was wel even wennen om plots een andere layout te zien :P .

Louis
1 juli 2009, 18:27
Gefeliciteerd met de verjaardag
En van mijn kant ook complimenten voor jullie website.
Met name de sfeer is hier prettig en er staat veel interessante informatie op de website
Ga zo door

Pyroguy
1 juli 2009, 18:32
Allereerst van harte gefeliciteerd met het vier jarige bestaan van Vuurwerk Crew! Op naar de vijf jaar, en daar voorbij! :p
En dit gaat ongetwijfeld lukken :)

De nieuwe lay-out is even wennen, maar als je er aan gewend bent is hij super! Complimenten! (Zwart met oranje doet het altijd goed!)

Jie
1 juli 2009, 18:46
Hi mannen van vwc.

Gefeliciteerd met de 4 jaar de site ziet er superstrak uit...

omepje
1 juli 2009, 19:11
Bedankt allemaal voor de mooie woorden.
Er heeft erg veel tijd ingezeten, maar dat was het meer dan waard.
Inderdaad, 4 jaar alweer, de tijd gaat erg hard.
Alle leden ook hartstikke bedankt voor jullie bijdrage, zonder jullie was dit niet mogelijk.

trench
1 juli 2009, 20:38
Gefeliciteerd vwc met jullie 4 jarig bestaan en dat er nog jaren mogen volgen en wat de nieuwe layout zeer netjes.

zenerdiode
1 juli 2009, 20:43
Vuurwerk Crew, gefeliciteerd met jullie 4 jarig bestaan.
In die 4 jaar hebben jullie een unieke website weten te realiseren.
De nieuwe layout ziet er goed uit.

Voor mij is echter de schat aan nuttige informatie die op Vuurwerk Crew te vinden is veel belangrijker dan een flitsende layout (een mooie layout is natuurlijk wel mooi meegenomen).
De discussies op het forum bevatten meestal informatie waar je ook echt wat aan hebt.
Ook zijn jullie vaak de eersten met informatie over nieuw vuurwerk en nieuwe ontwikkelingen bij importeurs.
Dit is mijns inziens te danken aan de goede relatie die jullie met de Nederlandse importeurs hebben.
Ik denk dat dit één van de punten is waardoor Vuurwerk Crew zich onderscheidt.
Verder heerst er het hele jaar door een gezellige sfeer op het forum.
Zelfs in de zomer is het nog druk het forum, ik denk dat dat genoeg zegt.

Ik wil de heren van Vuurwerk Crew bedanken voor alle tijd en moeite die ze in de website steken en gestoken hebben.
Ik zou zeggen ga zo door, want jullie zijn goed bezig.

oerendhard
1 juli 2009, 20:58
je ziet gewoon Vuurwerk Crew groter en groter worden.
en natuurlijk ook steeds beter, vwc is gewoon een top site.
en gewoon altijd een prima sfeer hier
van Harte Gefeliciteerd mensen!!

magnolia
1 juli 2009, 21:34
ik ben net ingelogd en moest ff schrikken
maar goed het zal wel wennen :sad:

PYROMANIAC 1975
1 juli 2009, 22:32
Bij deze van harte gefeliciteerd met jullie 4jarig bestaan en wens ONS:p nog vele jaren

grtz
Pyromaniac 1975

Thrillseeker
1 juli 2009, 22:41
Gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan, en de lay-out is zeker verbeterd ... Ga zo door! ...Vertoef sinds 1 jan elke dag wel een uurtje op deze informatieve site, erg verslavend!

markmt5
1 juli 2009, 23:11
Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van het 4 jarig bestaan van de site. Hoop dat er nog vele jaren bij geplakt kunnen worden aan dit zeer informatieve en gezellig forum. :D

Groetjes Mark

3xh
1 juli 2009, 23:17
Gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan, en de lay-out is zeker verbeterd ... Ga zo door! ...Vertoef sinds 1 jan elke dag wel een uurtje op deze informatieve site, erg verslavend!

idd zeer verslavend! kijk ook zeker elke dag een x-tje:wink::rolleyes:

Ruben
1 juli 2009, 23:22
Beste leden,

Allereerst wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de geweldige tijd die wij als Crew, liefhebbers van vuurwerk en vrienden/ (als) familie hier op het forum en tijdens de meeting meemaken. De sfeer tussen de Crew, Crew en leden, en leden onderling: het gaat allemaal geweldig. Het maakt niet uit hoe actief iemand is, iedereen is welkom. Ik vind dat iedereen hier zijn steentje bijdraagd aan het forum en daarom ook complimenten van ons verdient.

Bedankt!

Lev-he
1 juli 2009, 23:35
En zo is dat. Iedereen mag trots op zich zelf wezen, want elk lid heeft bijgedragen aan Vuurwerkcrew. Of je nou crewlid bent of niet. De sfeer is hier (naar mijn mening) altijd top en lekker relaxed. We zijn op dreef en hebben nog genoeg plannen ;).

Bedankt jonges!!

masje
1 juli 2009, 23:48
Ook van mijn kant uit iedereen van Vuurwerkcrew van harte! Het is in de loop der jaren uitgegroeid tot een fantastische site met nu ook een geweldige layout. Ga zo door!!!!!! :)

Jeko
2 juli 2009, 09:54
Bijna vanaf het begin ben ik al actief op vuurwerkcrew. Het is hier altijd gezellig, of je nou 4 maanden even niet actief bent geweest en weer terug komt. Of dat je thuis problemen hebt en ze gewoon ergens kwijt wil. Hier op vuurwerkcrew kun je altijd terecht puur vanwege de goede mensen die hier zitten!

En ja, je zou het bijna vergeten maar inmiddels hebben we ook zoveel informatie bij elkaar verzameld dat is gewoon geweldig en kan alleen maar beter worden!

Gezelligheid op den top! Vuurwerkcrew is er voor en door de liefhebbers :) Dat vind ik super!

Gefeliciteerd wij allemaal:yes:

Aftershock
2 juli 2009, 12:27
Gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan van Vuurwerkcrew. Volgend jaar het eerste lustrum. Ik hoop dat er nog vele mogen volgen :D
De nieuwe layout ziet er super uit, ik ben er zeer over te spreken.

Firespree
2 juli 2009, 12:56
Ik dacht in eerste instantie dat ik verkeerde site had ingetypt maar toen keek ik nog een keer en toen dacht ik hey top!

Ziet er echt grandioos uit mannen helemaal geweldig!
En natuurlijk ook gefeliciteerd!!

bassie1978
2 juli 2009, 13:27
Ik heb toch nog 1 opmerking of tip of iets dergelijks.....
Kan het forum niet iets breder worden? Ik vind het nu nogal smal namelijk, of ligt dat aan mij?

sjopies
2 juli 2009, 13:29
Ziet er strak uit, mooi hoor!
thanx!

Mattenfreak
2 juli 2009, 13:56
Ik heb toch nog 1 opmerking of tip of iets dergelijks.....
Kan het forum niet iets breder worden? Ik vind het nu nogal smal namelijk, of ligt dat aan mij?

Hij is wat smaller ja, Gerwin had daar ook een reactie op gegeven;


Hij is inderdaad nu minder breed. Het voordeel hiervan is wel dat hij voor elke resolutie beschikbaar is en we geen meerdere templates nodig hebben. Zo hebben wij minder werk aan de site en kunnen wij ons concentreren op de andere dingen die er nog gedaan moeten worden :)

Jupilerfreak
2 juli 2009, 14:46
Zijn er nog nieuwe wensen voor VWC?
Nieuwe doelstellingen, samenwerkingen met andere sites etc?
Nog nieuwe regels en nieuw beleid?

Hoe staat het daarmee? Zou leuk zijn als jullie ons hier eens wat over zouden kunnen vertellen.

Mattenfreak
2 juli 2009, 14:55
Zijn er nog nieuwe wensen voor VWC?
Nieuwe doelstellingen, samenwerkingen met andere sites etc?
Nog nieuwe regels en nieuw beleid?

Hoe staat het daarmee? Zou leuk zijn als jullie ons hier eens wat over zouden kunnen vertellen.

We volgen gewoon deze weg, zodra er iets zal veranderen, brengen we iedereen natuurlijk op de hoogte. :wink:

Jupilerfreak
2 juli 2009, 14:56
Geen samenwerkingsplannen met andere sites bijvoorbeeld?
Zat namelijk laatste op feuerwerk.net te kijken en daar kwam ik heel weinig vwc tegen. Misschien dat er daar wel iets te halen valt aan nieuwe leden ofzo. Of naamsbekendheid vergroten. Weet dat Fred er zit, maar kan altijd nog beter denk ik dan ;)

Mattenfreak
2 juli 2009, 14:58
Nee, zoals ik al zei, we volgen gewoon deze weg, we zien wel wat er op ons pad komt. :wink:

bassie1978
2 juli 2009, 14:58
Hij is wat smaller ja, Gerwin had daar ook een reactie op gegeven;
haha, sorry ik had die reactie over het hoofd gezien... :D
Maar als dat de reden is, dan is het goed hoor :p

VWC Mitch
2 juli 2009, 17:59
Ik was gisteren niet op de computer, dus bij deze gefeliciteerd!
Het ziet er echt stukken beter uit :)
Mitch.

jawe
2 juli 2009, 20:20
Mannen,gefeliciteerd met deze mijlpaal jullie zijn in de tijd aardig gegroeid.
Zo te zien heb ik ook wat met jullie te vieren en dat is dat ik al 4 jaar lid bent hier:):wink:
Het is na al die jaren nu wel even wennen maar komt wel goed:).

3xh
2 juli 2009, 23:09
@jawe jij ook van harte:D

Thresher
3 juli 2009, 14:03
Nette lay out!!

kom net terug van vakantie moest even goed kijken of ik op de juiste website zit :p

Golddigger
3 juli 2009, 14:25
Ik zie het nu pas, maar mijn complimenten.

Het ziet er zeeer goed uit. Vooral de frontpage vind ik er zeer net uit zien en is een dik stap voorwaarts :D Zeer professioneel alles.

mantronix
6 juli 2009, 12:59
Van harte met de zoveeltste mijlpaal! De nieuwe layout van de website ziet er zeer goed uit. Het geeft een nog professionelere aanblik, bravo!!

Peter
6 juli 2009, 13:06
Alweer bij de 7000ste lid, gaat hard maar jullie zijn het ook dubbel en dwars waard.:D

skyrider
6 juli 2009, 22:10
Beetje laat mischien. Maar als eerst. Van harte gefeliciteerd. Zonder jullie inzet. Was dit er nooit geweest. En al 7000 leden. Dat zegt dat jullie goed bezig zijn. Dus in een woord top.

Pyrofiel
7 juli 2009, 16:45
Van mijn kant ook de felicitaties voor deze verandering.
Een frisse, professionele layout.
Hulde voor Vuurwerkcrew.