PDA

Volledige versie bekijken : Bezoek aan GBV - 19-06-2009



Jeko
22 juni 2009, 16:05
Veenendaal, vrijdag 19 juni 2009

Na een treinreis van ruim 2 uur was ik aangekomen op het station Veenendaal Centrum. Een kwartiertje later arriveerde Mike en Fred die mij daar hebben opgepikt. De gezelligheid begon al in de auto, dit zou een leuk bezoek worden! Gert Breeschoten Vuurwerk, dat was het bedrijf waar we vandaag op bezoek gingen. Nog geen 10 minuten rijden vanaf het station en dus waren we keurig op tijd voor onze afspraak om 14:00 met Gert Breeschoten, de eigenaar van GBV.

https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files/1/2/1/imgp1253medium.jpg

Na binnenkomst in het prachtige gebouw werden we ontvangen door een van de medewerkers en werd ons wat te drinken aangeboden, Gert was nog even bezig maar wij mochten vast plaats nemen in de mooie showroom. Even later kwam Gert, we groetten elkaar en al snel kwam het gesprek op gang. In een sneltreinvaart gooide Gert het ene na het andere nieuwtje op tafel.

GBV groeit!
Ondanks de crisis gaat het goed met GBV, afgelopen seizoen hebben ze ruim 25% meer omzet gedraaid. Daarnaast heeft GBV Evuco overgenomen. Je kent Evuco vast wel, Evuco had collecties zoals de Sky Pearl en Rainbow met daarin relatief goedkope producten. Evuco is overgenomen inclusief 25 dealers en de 150.000kg opslagruimte in Joure. De oude eigenaar van Evuco, Evert Terpstra, krijgt een functie binnen GBV als vertegenwoordiger in het Noorden van Nederland. Dit jaar zul je weinig merken van deze overname behalve dat de huidige collecties van Evuco via GBV bij de verkooppunten komen.

Wat verandert er dan wel?
In de toekomst gaat GBV bekijken wat echt goede producten zijn van Evuco. Deze zullen bijvoorbeeld worden overgenomen in de Pro-Line collectie, meer hierover zal pas in 2010 bekeken en bekend worden.

Prijswijzigingen Evuco producten?
Zoals de meeste wel weten waren de producten van Evuco erg goedkoop. Dit jaar zullen de prijzen niet veranderen, de huidige verkoop prijzen blijven van toepassing.


Het gesprek ging vlot en we waren vrij snel over op ons volgende punt; de veranderingen binnen het consumentenvuurwerk van GBV. Allereerst komen er ontzettend veel maar ook erg leuke nieuwe producten bij dit jaar. Daarnaast zijn er weer een aantal producten vernieuwd, denk aan verbeterde cakes uit de Excellent serie die nu stabieler zijn en een vernieuwd Pro-Line Meter pakket. Helaas moeten er ook producten verdwijnen, daar komen we zo op terug.
Ook interessant om te weten is dat de Asian Budget line goed liep. Daar komen dit jaar ook nieuwe producten bij zoals de 100 shots versie van de Asian thunder cake welke een prijs van €40,- zal dragen.
Herinner je onze poll (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=7139) nog van vorig jaar? Daar kon je stemmen op je favoriete collectie, GBV eindigde als 2e in de poll met de Pro-Line serie. GBV is trots op haar 2e plek in onze poll en men laat het niet na om dit heugelijke nieuws aan haar afnemers te vermelden. Natuurlijk kan het altijd beter en Gert liet weten te streven naar een 1e plaats in deze poll!

https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files/1/2/1/imgp1250medium.jpg

Nieuwe producten 2009
Als eerste viel ons het label al op met daarop 3 pictrogrammen, eentje voor aanduiding van de tijdsduur, een tweede voor de effecthoogte en als derde een pictogram om aan te geven wat voor een type product het is.
Dan nu de nieuwe producten, het zijn er een heleboel, maar ze zijn ook leuk. Wat dacht je van een bulkpack van Asian Thunders in een speciaal draagbare kofferverpakking en een 100shots versie van de Asian Thunder cake?! Nieuwe ‘budget’ cakes waaronder the Silver & Blue one en the Yellow & Green one, 2 nieuwe 19 shots cakes met maximale kruitvulling. Of Styx en Airy Fariy, ook 2 gloednieuwe cakes binnen de Pro-Line collectie (zie foto’s). Een 200 shots fluitbakje en de Pro-Line Double Bang, een nieuwe soort single shot waar per shot 2 effecten uit komen, dus twee maal een knal en verschillend effect erin.
En er is nog meer, een hele rits aan nieuwe 500 grammers; Triangle on fire, een 91 shots cake met Chrysantium effecten en langdurige crackling! Fast & Furious, een 500 grams cake met rode, groene en blauwe tails met peony effect. Criss Cross, een 36 shots 500 grams cake. Immaculate Rumours, een cake in de vorm van het bekende wiebertje, en Hot Space met 35shots, ook beide 2 nieuwe 500 grammers. En dan nog de Megabox, een cake van 80cm met 94 shots. En wat dacht je van de Big, Bigger, Biggest, dit mogen we gerust een blok noemen, 1.20m aan vuurwerk met o.a. zilver glitter, golden glitter, sea blue, green glitter, red peony en crackling!
Naast al deze losse nieuwe cakes komt er ook nog een nieuw pakket, deze gaat Black Star heten met een verkoopprijs van 35,00 euro. Later meer info over de inhoud hiervan!
Er is niet alleen nieuw vuurwerk bij GBV dit jaar. Gert heeft een eigen vuurwerk veiligheidsbril laten ontwerpen en een unieke veiligheidsgrip om vuurwerk in vast te klemmen.

https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files/1/2/1/imgp1249medium_thumb.jpg (https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files/1/2/1/imgp1249medium.jpg) https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files/1/2/1/imgp1248medium_thumb.jpg (https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files/1/2/1/imgp1248medium.jpg)

Vernieuwde producten 2009
Er zijn ook een aantal producten vernieuwt. Zo is de 100.000 shots rol compacter geworden met een verbeterd hart, zijn de cakes uit de Excellent pakketten 5 en 7 vernieuwd en verbeterd (stabieler).
Verder wordt het pakket Mines & Candles vervangen voor een splinternieuw pakket welke €62,50 zal gaan kosten en ook het Meterpakket zal vernieuwd worden qua kleuren en komt daarmee op €60,-. De oude voorraad wordt eerst verkocht, mocht je in de voorbestelling dus voor de oude prijs een pakket bestellen, maar is die voorraad op, krijg je uiteraard voor dezelfde prijs het nieuwe pakket mee.

Prijsverlagingen!
Het grootste gedeelte zal gelijk blijven qua prijs, een aantal producten ontkomen er niet aan om iets duurder te worden en jawel, er gaan zelfs producten in prijs omlaag dit jaar! Denk aan de Quickstep (van €41,50 naar €35,-), de Golden Glory (van €46,50 naar €40,-), de Sunny Oasis (van €32,50 naar €27,50) en de Golden Walls (van €38,- naar €32,-). Ook bij de pakketten zien we verschillen zoals het Goldstar assortiment (van €149,- naar €139,-) en de Full House Poker (van €159,- naar €149,-). Verdere prijzen zullen later dit jaar bekend worden gemaakt.

Verdwijnende producten...
Je las het net al er gaan een aantal producten uit. Helaas, maar soms is dat nodig zodat er weer ruimte is voor nieuwe producten. Producten die weg gaan zijn o.a. Spring in the air, Yellow Sky, Purple Sky, Sweden by Night, het Greenstar assortiment, Fire Barrel, Double Multi Signal Flare, de Step by Step en de kleine cakes uit de Excellent-serie. "Weg" betekend niet per direct weg, een aantal producten zal dit jaar nog verkocht worden omdat er simpelweg nog een voorraad van is. Dat betekent dat de voorraad niet onbeperkt is, voor deze producten geldt op=op.

https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files/1/2/1/imgp1250medium.jpg
Meer foto's vind je *HIER* (http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?c=287) :wink:

CE-keuring, hoe staat het ermee?
Gert kon ons melden dat het hiermee prima verloopt, de helft is al door de keuring heen en in 2010 zal dan ook zeker alles gekeurd zijn, positief nieuws dus. :)

GBV vraagt jouw mening!
Zoals je hebt kunnen lezen komen er ook twee nieuwe grote 500 grammers in de Pro-Line collectie; de Megabox en de Big,Bigger,Biggest. Nu vroeg Gert aan ons welke cake er verkocht moet gaan worden tegen welke maximale prijs. Zodra we meer informatie hebben over deze producten maken we een speciaal topic daarover, jij kunt dan je mening kwijt!

Voor mij was dit het eerste bezoek aan een importeur maar ik vond het ontzettend leuk.

Ondanks het korte gesprek was het een zeer geslaagd en gezellig bezoek. Een bezoek met veel informatie in een korte tijd. Wij willen GBV en in het bijzonder Gert Breeschoten bedanken voor de gastvrijheid en kijken weer uit naar ons volgende bezoek!

fred 810
22 juni 2009, 16:06
Prijs verlagingen, dacht dat het nooit zou gebeuren:D

Mooi verslag Jeko:)

magnolia
22 juni 2009, 16:25
oke dan goed verslag . wat ik me afvraag is welke produckten duurder zullen gaan worden .
maar goed niet te min bedankt voor de moeite ik wacht in spanning af

svenovic
22 juni 2009, 16:32
Zo, klinkt goed!
Leuk om te zien dat er veel nieuwe producten bijkomen!

Bedankt Jeko:wink:

*kevin*
22 juni 2009, 16:40
hey mooi veslag hoor jeko, goed geschreven en boordevol goede info en ik moet ook zelf al heel gedetalierde informatie met prijzen, namen enz.
dit juich ik erg toe, zo komt er al lekker in het jaar duidelijkheid en dat zorgt gewoon voor nog meer sfeer.

bedankt voor het bezoek, en ook gbv voor alle informatie die ze hebben gegeven.

moontan
22 juni 2009, 16:42
Keurig verslag Jeroen, Je verdient respect en een groot applaus
Het was tenslotte voor jou de eerste keer en het schrijven van een verslag is niet zo eenvoudig als het misschien lijkt.
Alleen maar goed nieuws dus van GBV, helemaal als je leest dat men heel goed draait en daarnaast ook nog eens tot prijsverlaging overgaat van bepaalde producten.
Een leuk bezoek, met een altijd sympathieke en gastvrije Gert Breeschoten.

Veel nieuwe producten, met als laatste nieuwtje wat net binnenkomt: De Coco Magnolia komt definitief terug dit jaar en zal overal verkrijgbaar zijn.

3xh
22 juni 2009, 17:13
wat een mooi verslag leest heel goed weg en de fotos zijn ook mooi!
bedankt!
dan nu over gvb!
ik hoor veel posetive geluiden en daar ben ik blij om!
nu hoor ik over 2 grote bakken en daar heb ik een hekel aan(waarom kijk na lesli)
nu hoop ik dat gbv de prijs van deze bakken laag houd!
dan zou ik het niet erg vinden! hoe groter hoe stabieler he;)

ilvan
22 juni 2009, 17:57
Geweldige info!! toch tevreden over de overname van Evuco. ik heb wel een paar suggesties voor goede cakes van Evuco:wink:

Verder natuurlijk geweldige nieuwe producten. Met name cakes als Silver & Blue one en the Yellow & Green one, spreken me erg aan! ik ben erg benieuwd. Evuco zal ik blijven kopen. En GBV gaat er bij komen dit jaar. Nice!

Bedankt ook voor het verslag! we zijn allen weer op de hoogte!

:bye:

Pyrofiel
22 juni 2009, 17:57
Helemaal top Jeroen, ontzettend goed verslag.
En wat zijn jullie er al weer vroeg bij dit jaar.!!!!
Goed nieuws over GBV en Proline
Altijd leuk om nieuws van mijn dealer te horen

DW2000
22 juni 2009, 18:19
bedankt voor de leuke en nuttige info. erg nieuwsgierig naar de filmpjes die later dit jaar wel zullen verschijnen

skyrider
22 juni 2009, 18:28
Top verslag jeroen. Leest erg mooi weg. En als Proline fan. Ben ik hier erg blij mee natuurlijk. Ook fijn dat de prijzen van bepaalde producten lager zijn geworden. Kwa 500 grammers spreken mij Hot Space,Triangle On Fire,en Immaculate Rumours mij het meest aan. Verder wil ik dit jaar ook voor Styx,Airy Fairy,de Double Bang single shot. En de twee nieuwe 19 shots cakes gaan.En als de Golden Glory goedkoper wordt. Pak ik die ook maar mee. Ik zou zeggen. Laat de rest van de info snel komen. Ik ben klaar voor een oud en nieuw. met een mooi geel randje.

bassie1978
22 juni 2009, 18:30
topverslagje weer hoor, ben benieuwd naar de filmpjes van de nieuwe producten :D

Louis
22 juni 2009, 18:42
Keurig verslag Vuurwerkcrew, ik moet eerlijk zeggen dat jullie website de meeste info bieden voor wat betreft het consumentenvuurwerk.
Geweldig vind ik het dat jullie alle importeurs aandoen, zodat iedereen aan zijn trekken komt.

Ik heb wel een vraag: wat is er gebeurd met de vragen uit de vragenrubriek?
Want ik ben eigenlijk benieuwd of er nog veranderingen staan te wachten binnen de Asian Budget Line collectie

Mattenfreak
22 juni 2009, 18:52
Louis, de vragen uit het topic behandelen wij wel degelijk, dit is alle informatie die er is, zoals je ziet zal er dus een 100s Asian Thunder bij komen, voor de rest geen aanpassingen in deze lijn. Jouw vraag was dus al beantwoord in het verslag zelf, vandaar dat we de vraag niet nog eens extra aankaartten. Bij andere verslagen zie je ook enkel de onbeantwoorde vragen aan het eind terug komen. :wink:

Mijn complimenten aan Jeroen, leuk dat hij het maken van het verslag eens op zich wilde nemen, direct bij zijn eerste bezoek nog wel. Zoals Fred al zegt, het lijkt misschien makkelijk, maar dat is het zeker niet, het kost ook aardig wat tijd, maar Jeroen heeft dit tijd genomen en dit geweldige verslag geschreven. Ik proef de sfeer van die middag direct terug in het verslag, een kort bezoek, maar constant informatie, zo ook te lezen in dit verslag.

Een erg leuke middag, volgende keer plannen we een langer bezoek in, maar alles wat we wilden weten en nog meer zelfs, hebben we van Gert meegekregen, waarvoor nogmaals mijn dank. :D

Pyroguy
22 juni 2009, 19:12
Klinkt allemaal erg veel belovend! Verassend dat sommige prijzen zo veel zullen dalen! Had ik echt niet verwacht..
Leuk dat GBV ook echt streeft naar de eerste plaats in de VWC poll trouwens :p

Super verslag weer! Toppie :)

drummer 92
22 juni 2009, 19:20
Bedankt voor het verslag, het leest lekker weg en zit boordevol met informatie. Er komen zeker weer interressante producten bij dit jaar. En er zijn zelfs prijsverlagingen, wat wil een mens nog meer:)
Ben erg benieuwd naar de filmpjes van de nieuwe producten, maar GBV kennende zal het weer zeer goed vuurwerk zijn :wink:

Pyroguy
22 juni 2009, 20:40
Dat GBV Evuco heeft overgenomen is ook totaal nieuw voor mij! Dit had ik echt niet verwacht..
Ik moet zeggen dat het me echt heeft verrast en het me als muziek in de oren klinkt. Evuco heeft namelijk een paar ontzettend goede cakes in het assortiment voor een zeer schappelijke prijs!

3Th Dimension
22 juni 2009, 21:08
Bedankt voor dit verslag Jeko, dit heb je erg netjes gedaan.
Het eerste wat mij opviel, is dat GBV druk bezig is op het gebied van verbeteringen en veiligheid.
Bijv. het stabiliseren van cakes en het ontwerpen van een veiligheidsbril -en grip, top!
Ook is de draagbare kofferverpakking van een bulkpack van Asian Thunders een goede oplossing
voor het sjouwen van cakes, welke doorgaans niet erg comfortabel te dragen zijn.

Daarnaast laat ik me verassen hoe de gloednieuwe 500-Grammers zich zullen ontplooien.
De effecten en bijbehorende info beloven in ieder geval veel goeds.

Ook vind ik het super dat sommige (advies)prijzen nu al kenbaar worden gemaakt.
Ideaal om alvast - onder voorbehoud - cakes (afgaande op de verstrekte info) te reserveren op je lijstje.


Bij deze wil ik tevens ook GBV veel succes toewensen! :thumbup:

zenerdiode
22 juni 2009, 22:10
Jeko, bedankt voor dit verslag boordevol nieuwtjes.
Het verslag ziet er goed uit en leest lekker. :thumbup:

Afgaande op het verslag is GBV duidelijk goed bezig:
1) Ze breiden hun klantenkring en het aantal producten uit met de overname van Evuco;
2) Ze hebben hun assortiment opgeschoond en aangevuld met nieuw producten;
3) De prijzen van een aantal producten zijn omlaag gegaan;
4) Ze zijn bezig met het onderwerp veiligheid door de ontwikkeling van een eigen vuurwerkbril en vuurwerkstandaard.

Mijn verwachtingen van GBV voor de komende vuurwerkperiode zijn hoog gespannen.

Cameo
23 juni 2009, 07:37
Ik sluit me aan bij de terecht positieve reacties van de anderen. GBV is goed bezig, dat mag duidelijk zijn. Van de uitgefaseerde producten zal ik vooral de Double Multi Signal Flare missen, maar er komt veel leuks voor terug.

Leuk dat de Coco Magnolia terugkeert. Daar heb ik er enkele jaren geleden vele van verschoten.

Jeroen, nogmaals dank voor je prima verslag!

Nick

Viva la Bang
23 juni 2009, 07:58
Bedankt weer voor een leuk en nuttig verslag met veel nieuwtjes! En Jeroen het is een prima verslag geworden! Zo voor de eerste keer, complimenten!

Jeko
23 juni 2009, 13:58
Bedankt iedereen voor de complimenten voor het verslag. Erg leuk maar vooral ook motiverend om te lezen!

Voor een overzicht van nieuwe en vernieuwde producten kun je *hier* (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=10658) kijken. Daar vind je direct de links naar de juiste bijhorende topics! :)

Pyroguy
23 juni 2009, 16:48
Voor een eerste verslag is het trouwens, geweldig Jeko. Heb wel een klein spelfoutje ontdekt geloof ik.. :D



Naast al deze losse nieuwe cakes komt er ook nog een nieuw pakket, deze gaat Black Star heten met een verkoopprijs van 35,00 euro. Later meer info over de inhoudt hiervan!



Het betreffende pakketje lijkt me wel erg leuk trouwens. Van alles wat, dus leuk voor de low-budgetters, maar ook leuk voor 's avonds :)

magnolia
23 juni 2009, 16:59
Bedankt iedereen voor de complimenten voor het verslag. Erg leuk maar vooral ook motiverend om te lezen!

Voor een overzicht van nieuwe en vernieuwde producten kun je *hier* (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=10658) kijken. Daar vind je direct de links naar de juiste bijhorende topics! :)

ik een aan jij hebt hard aan de weg getimmert :thumbup:
wordt jij hier de nieuwe voorman ofzo :p

vuurwerkk14
23 juni 2009, 21:52
Er goed verslag nice jeko mooi gemaakt. Gbv goed bezig ze letten op de site en sommige prijzen omlaag. Heb alleen toch nog wel wat op dit allemaal aan de merken. Even een voorbeeld:
Artikelnaam: Fast & Furious
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 90 shots
Effectomschrijving: Red tail up with red peony, green tail up with green peony, blue tail up with blue peony
Adviesprijs: €89,50

90 euro voor deze 500 grammer heb het filmpje nog niet gezien maar ik geef geen 90 euro uit voor een 500 grams cake zelfde met paar andere cake's voor mijn gevoel hele hoge prijzen. Mochten jullie dan 1e willen staan op deze site dan zou ik een voorbeeld nemen aan wolf en goede cakes voor leuke prijzen op de markt gooien.

Verder erg goed bezig ga zo door:D

ilvan
23 juni 2009, 22:12
Er goed verslag nice jeko mooi gemaakt. Gbv goed bezig ze letten op de site en sommige prijzen omlaag. Heb alleen toch nog wel wat op dit allemaal aan de merken. Even een voorbeeld:
Artikelnaam: Fast & Furious
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 90 shots
Effectomschrijving: Red tail up with red peony, green tail up with green peony, blue tail up with blue peony
Adviesprijs: €89,50

90 euro voor deze 500 grammer heb het filmpje nog niet gezien maar ik geef geen 90 euro uit voor een 500 grams cake zelfde met paar andere cake's voor mijn gevoel hele hoge prijzen. Mochten jullie dan 1e willen staan op deze site dan zou ik een voorbeeld nemen aan wolf en goede cakes voor leuke prijzen op de markt gooien.

Verder erg goed bezig ga zo door:D


hmm ja heb je wel gelijk in.

Ik ben wel tevreden. Wel opvallend dat ze meerdere keren benadrukken dat Evuco alles tegen goedkope prijzen verkocht.

Ik zoek er niet echt iets achter maar het duidt wel een beetje op voor tekenen van prijstijgingen van de Evuco producten:wink:

Verder lijkt het me wel een goed idee als wij suggesties geven voor goede producten van Evuco. Hun zouden dat gaan bekijken, Maar wij zijn tenslotte de klanten geweest van Evuco. (althans ik, en vast ook wel andere)

:bye:

Mattenfreak
24 juni 2009, 08:05
Wat betreft te prijzen van Evuco, die blijken allemaal te laag geweest te zijn, er werd niet genoeg verdiend op de producten en het is dan ook niet voor niets dat ze niet meer verder konden, een tegenslag hakt er dan teveel in. :wink:
De producten die blijven zullen naar verwachting in prijs gaan stijgen in 2010 ja, maar goed, dat weten wel allemaal pas volgend jaar. :wink:

Jupilerfreak
24 juni 2009, 08:54
Hoe komt het dat vooral die kleinere potjes eruit gaan?
Zit er te weinig winstmarge op of is er vrijwel geen vraag meer naar de kleine budgetpotjes?

ilvan
24 juni 2009, 09:07
Hoe komt het dat vooral die kleinere potjes eruit gaan?
Zit er te weinig winstmarge op of is er vrijwel geen vraag meer naar de kleine budgetpotjes?

Ze zijn nogal oud. Weinig echt speciale effecten hebben ze ook. Verder is een 10 shots pot vor 8 euro (Yellow Sky) ook niet echt in trek....

Ik denk dat er best vraag naar is. Maar als je al zoveel producten verkoopt is het logisch dat er een aantal uit de boot gaan vallen. Verder denk ik ook dat mensen graag iets nieuws proberen dan cakes die al 5 jaar worden verkocht, en ieder jaar duurder worden.

Jupilerfreak
24 juni 2009, 09:24
Ja dat ze er een tijd zijn weet ik. Als kleine potjes namelijk goed verkopen dan komt er wel iets voor terug, maar dat idee heb ik dus niet dus ik vraag mij dan af of het komt doordat die kleine potjes te weinig verkopen of dat er te weinig winst op zit.

Mattenfreak
24 juni 2009, 10:27
Soms moet je cakes vervangen, deze waren inderdaad al een aantal jaren te verkrijgen en stegen ook in prijs, maar de kwaliteit werd niet beter. Nu zie je cakes als de Lemon & Pink One en nu dus de Airy Fairy die qua prijs wat lager zijn, 9-10 schoten, maar betere kwaliteit dan de oudere cakes. :wink:
Vernieuwingen kunnen nooit kwaad zolang ze maar beter worden. :wink:

bassie1978
24 juni 2009, 10:58
Wat mij toch opvalt trouwens....bij de nieuwe producten zit bijna allemaal crackling in verwerkt....dit vind ik op zich wel jammer.
Als je dan bijvoorbeeld kijkt naar een Zena Nederland, die wil juist al het crackling eruit en een paar goeie craklingpotten hebben en voor de rest van het assortiment juist mooiere en betere effecten. Een potje met een klein btje crackling of crackling ergens doorheen vindt ik eigenlijk zelf erg zonde van het effect...
Maar: dat is mijn mening maar hoor :D

damianus
4 juli 2009, 16:56
erg mooi verslag , leest makkelijk weg .
best appart om te zien dat er nu al informatie en foto's beschikbaar zijn , maar erg leuk hoe vroeger hoe beter :rolleyes:.

het valt mij wel op , dat gbv 'n beetje de dure kant inslaat :sad: .
ik denk dat veel mensen ongeacht de uitwerking gewoon geen zin hebben om even 80 euro neer te tellen voor 'n halve minuut geweld .
tenminste zo zie ik het , 'n cake kan nog zo mooi zijn , maar als ik 3 blokjes van gbv koop kan ik van hetzelfde geld 'n mooi macro objectief (lens) kopen voor m'n canon , en daar heb ik veeeeeeel langer plezier van .

maar ondanks dat zijn er zeker producten die mijn intresse wekken , en ben benieuwd naar toekomstig beeldmateriaal .

ruttie-partyboy
16 juli 2009, 10:25
Nice verslag ik koop nu al 2 jaar alleen bij GBV vanwege mun budget en het bevalt muh nog steeds ik denk dat ik dit jaar ook maar bij GBV blijf:P

Is er verder nog info over de gratis cakes? Want ik houd van gratis:)

Greetz,

ilvan
16 juli 2009, 15:08
Nice verslag ik koop nu al 2 jaar alleen bij GBV vanwege mun budget en het bevalt muh nog steeds ik denk dat ik dit jaar ook maar bij GBV blijf:P

Is er verder nog info over de gratis cakes? Want ik houd van gratis:)

Greetz,



Ik denk dat hier niks in wordt gewijzigd. Maar veranderen ze toch wat, dan horen wij dit wel rond september of November Rutger:wink:

ruttie-partyboy
16 juli 2009, 16:53
Ik denk dat hier niks in wordt gewijzigd. Maar veranderen ze toch wat, dan horen wij dit wel rond september of November Rutger:wink:

Is er geen Oktober meer?:P

ps; bedankt voor juh info man:cool:

Jemo
28 juli 2009, 19:16
Goed verslag, het leest zeer prettig:).

Wat ik me nog af vroeg, en het is misschien vanzelfsprekend maar ik vraag het toch maar even:
Gaan GBV-dealers die voorheen alleen Proline en Excellent verkochten, nu ook producten van Evuco verkopen, of is dat nog niet duidelijk?

Gerwin
28 juli 2009, 19:17
Dat ligt toch echt aan de winkel zelf denk ik hoor :) De winkel zegt zelf wat ie wil hebben en wat juist niet :)

ilvan
31 juli 2009, 17:51
Dat ligt toch echt aan de winkel zelf denk ik hoor :) De winkel zegt zelf wat ie wil hebben en wat juist niet :)


Dat denk ik ook ja.

Binnenkort spreek ik een voormalig Evuco dealer. Ik zal o.a. vragen stellen over de overname.

Ik ben wel benieuwd wat er nu is veranderd voor de voormalige Evuco dealers.

Vragen als; Wat is er veranderd voor jullie?, Wat ben je verplicht te verkopen van GBV? Etc. Zullen aan bod komen.

Meer info volgt dus:wink:

:bye:

*kevin*
31 juli 2009, 20:29
ik hoop dat de proline dealer hier de golden brocade iig in het assortiment gaat opnemen.. anders moet ik binnenkort maar eens gaan buurten daar want dat vind ik zeker 1 van de toppers net als de screeming girls.

ilvan
31 juli 2009, 21:48
ik hoop dat de proline dealer hier de golden brocade iig in het assortiment gaat opnemen.. anders moet ik binnenkort maar eens gaan buurten daar want dat vind ik zeker 1 van de toppers net als de screeming girls.

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Eigenlijk zou GBV het aan ons moeten vragen. Wij weten de goede producten van Evuco, en zijn immers de klanten... Maar ik twijfel of ze dat zullen gaan doen. Het aanraden zou ik ze zeker, een goed assortiment is goed voor klantenbinding.

:bye:

the cigarman
1 augustus 2009, 12:53
Leuk verslag Jeko, goed gedaan voor de eerste keer.
Hulde daarvoor!:applause::thumbsup:

Ik vind dat GBV goed aan de weg timmert.
Er wordt goed geluisterd door GBV, naar de wensen van de consument.

De nieuwe artikelen beloven veel goeds.
Vooral de bulkpack van Asian thunders en het Asian thunder ,,blokkie´´.

Wordt moeilijk kiezen, uit importuers en de collecties voor mij..
Maar ik denk dat ik niet de enigste ben.:wink: