Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[FOTOS] Pyronale Berlijn

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [FOTOS] Pyronale Berlijn

    1 en 2 september is er een nieuw groots opgezet vuurwerkfestival van start gegaan: Pyronale, dit festival lijkt een beetje op Nuits de Feu uit Chantilly. Dit houd dus in dat er meerdere vuurwerk bedrijven op 1 avond op de zelfde lokatie een vuurwerk schieten. Net als op NDF zitten er ook hier een aantal vaste competitie elementen in zoals een verplicht muziek nummer waar je op moet schieten, alleen muziek gebruiken uit je eigen land waar je vandaan komt en nog wat elementen.

    Bedrijven zoals Grom polen, Scarpato italie, Luso Portugal, Jinsheng Fireworks Company China, khan Rusland, Pyrovision Groot Brittanie en Pyro-Art Duitsland hebben er hun kunsten vertoont. Pyro-Art schoot echter buiten competitie, zij organiseerde dan ook het festival en deed tevens de slot show.

    Het enigste min puntje vind ik dat je bijna geen salutes mag gebruiken in dit festival, en dat het maximum kaliber op 6 inch is vastgesteld. Neemt niet weg dat dit festival erg goed is, ondanks deze beperkingen

    Twee van onze mensen zijn aanwezig geweest bij dit festival en hebben onder andere de volgende fotos mee naar huis genomen:











    Ik wil Zowel Pim als Kevin complimenteren met het prachtige werk waar ze mee thuis kwamen! Er komen in de loop van de week nog meer fotos bij, dus hou het album in de gaten!
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 15 July 2007, 23:52.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    zo zo, dat zijn nog eens een paar plaatjes van foto's. en zoals je al zegt, het lijkt redelijk op Nuits de feu, dat zie je ook aan de foto's wel, is de zelfde manier van schieten.

    Is dit festival één keer per jaar of net zoals nuits de feu om het jaar?

    bedankt voor het delen.
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 26 January 2008, 00:27.
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk, of het ieder jaar wordt georganiseerd.

      De foto's zijn werkelijk waar prachtig, alles staat er mooi op en de kwaliteit is zeer goed. Complimenten aan Kevin en Pim inderdaad, die zijn zeker verdiend!

      Shows zien er wel veelbelovend uit als ik het zo op de foto bekijk, mooi breed geschoten en mooie kleuren en effecten worden er gebruikt. Echt iets om naartoe te gaan lijkt mij!

      Comment


        #4
        Ik ontdek deze post nu voor het eerst.
        Zijn inderdaad zeer mooie foto,s
        Mooi breed geschoten en prachtige diverse kleuren
        Is deze show ook op dvd verkrijgbaar?
        En is inmiddels bekend of Berlijn dit jaar weer wordt georganiseerd?

        Comment


          #5
          Bedankt voor het omhoog kicken van deze thread Moontan had em ook nog niet eerder gezien en zulke fantastische foto's wil ik toch echt niet missen!!
          Jammer natuurlijk dat hier toch wat meer regels aan verbonden zitten dan bv Nuits de Feu maar hoeft niet altijd iets af te doen aan de show en ik moet zeggen dit ziet er erg goed uit!!!

          Comment


            #6
            Ja en deze foto,s lenen zich uitstekend voor wallpaper.
            Ik gebruik momenteel een van de foto,s als achtergrond. (ik wissel wel eens van achtergrond, maar het zijn bijna altijd vuurwerk foto,s)
            Een waarlijk prachtig gezicht.

            Comment


              #7
              mooie vuurwerk fotos vind je natuurlijk alleen bij Vuurwerkcrew en Pyroworld

              Er zal dit jaar op 7 en 8 september weer een pyronale zijn in Berlijn bij het Olympia stadion


              BTW: 300e posting
              Laatst aangepast door RedBaron; 9 February 2007, 19:06.
              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

              Comment

              Working...
              X